הטרור חוזר > מסמך בפרסום ראשון

ישי במכתב תוקפני לגולדסטון: "אתה נותן לגיטימציה לטרור"

שר הפנים, אלי ישי, משגר מכתב חריף לשופט החתום על הדו"ח המפורסם המאשים את ישראל בירי על חפים מפשע ● "דו"ח זה הוא שמרגיע רוצחים חסרי מצפון בבואם לטבוח בילדים תמימים. והיכן קולך כעת, לאחר שבני משפחה נטבחו ואזרחים תמימים נפצעו בפיגוע?". פרסום ראשון ב"כיכר השבת" (בארץ)

איטל קציר | כיכר השבת |

על רקע המצב הבטחוני ופיגועי הטרור שפקדו את ישראל, משגר היום סגן ראש הממשלה ושר הפנים אלי ישי מכתב נדיר בחריפותו לשופט ריצ´ארד גולדסטון, מחבר הדו"ח הנודע.

ישי כותב לגולדסטון, תחת הכותרת "הנידון: פשעים נגד האנושות המתבצעים בימים אלה": "מזה מספר ימים שמאות אלפי ילדים, נמצאים תחת מתקפת טרור עיוורת וחסרת מעצורים אשר באה לידי ביטוי כירי רקטי מכוון, המבוצע על ידי טרוריסטים אל מרכזי ערים במדינת ישראל, כשמטרתם היא זריעת מוות ואימה בקרב אזרחים תמימים.

"בימים אלה", מציין ישי, "מרותקים רבבות של ילדים מבועתים מאימת הטרור בבתיהם, וזאת במקום לאייש את ספסלי הכיתות בבית-הספר".

ישי מזכיר לגולדסטון את הדו"ח שחיבר, ומצליף בו בעקבות התוצאות החד משמעיות שפרסם.

"בימים אלה איני יכול שלא להזכר בדוח וועדת הבדיקה של האו"ם אשר פרסמת ובראשו עמדת, בו ביקרת את מדינת ישראל בחריפות על הפעולות שנקטה במבצע עופרת יצוקה והטחת האשמות בגין ירי ללא הבחנה באוכלוסיה אזרחית".

אתה אשם, גולדסטון

וכאן, ישי מטיח בגולדסטון האשמה קשה: "דו"ח זה שפירסמת", כותב שר הפנים, "הוא שנותן את הלגיטמציה לארגוני הטרור להמשיך את הירי האכזרי וחסר ההבחנה לעבר יישובים אזרחיים בשטחי המדינה.

"דו"ח זה הוא שמרגיע רוצחים חסרי מצפון בבואם לטבוח בילדים תמימים, ביודעם שתמיד יוכלו להצטייר אחר כך כקורבנות.

"היכן קולך כעת, מר גולדסטון? היכן היה כשהדס, תינוקת בת שלושה חודשים, אלעזר, בן 4 ויואב בן 11 נטבחו בשנתם. לא בשוגג, אלא בדם קר בידי מרצח שפל.

"היכן היה קולך כשתחנת אוטובוס ברחוב שלו התפוצצה אמש, גבתה את חייה של אישה אחת ופגעה בעשרות פצועים?".

יו"ר ש"ס חותם את המכתב בדרישה מגולדסטון "לגנות בקול ברור את ארגוני הטרור על הפשעים האיומים המבוצעים נגד אזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר