ראש-הממשלה לפעילי המשט: "תלכו לעזה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפעילי המטס ואמר: "למה הם באו לישראל? לדמוקרטיה היחידה האמיתית במזרח התיכון. אם הם רוצים לבדוק את עניין זכויות האדם, שילכו לסוריה אולי הם יעזרו להפסיק את הקטל של אלפים חפים מפשע, שילכו לאיראן ויפסיקו את הסקילה באבנים של נשים, שילכו לעזה ויפסיקו את הנוהג של שימוש בילדים כמגן חי לטרוריסטים שיורים טילים על אזרחינו"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
ראש-הממשלה, אתמול (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפגישתו עם הסנטור האמריקאי ג'ו ליברמן לפעילי המטס ואמר: "למה הם באו לישראל? לדמוקרטיה היחידה האמיתית במזרח התיכון. אם הם רוצים לבדוק את עניין זכויות האדם, שילכו לסוריה אולי הם יעזרו להפסיק את הקטל של אלפים חפים מפשע, שילכו לאיראן ויפסיקו את הסקילה באבנים של נשים, שילכו לעזה ויפסיקו את הנוהג של שימוש בילדים כמגן חי לטרוריסטים שיורים טילים על אזרחינו.

"אחרי שהם יעשו את סיבוב הלימודים הזה שיבואו לכאן ונדבר איתם על מה שהם למדו על המזרח התיכון כפי שהוא".

ראש הממשלה התייחס גם לשיחות בנושא תכנית הגרעין האיראנית: "הרושם הראשוני שלי הוא שאיראן קיבלה מתנה. יש לה חמישה שבועות שהיא יכולה להמשיך להעשיר בהם ללא הגבלות. אני חושב שאירן צריכה להפסיק באופן מיידי את כל ההעשרה, להוציא את החומר המועשר ולפרק את המתקן הגרעיני בקום. אני מאמין שאסור לתת לעסקן הטרור הגדול ביותר בעולם את האפשרות לפתח פצצה גרעינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר