אין עתיד

יאיר לפיד על החרדים שרוצים להתגייס: "אפילו לא בדיחה"

לפני מספר שבועות נפגש יו"ר ש"ס אלי ישי עם גורמי צבא בכירים שאמרו לו שישנם לא מעט חרדים שרוצים להתגייס - אך מסיבות שונות הם מעדיפים שלא לגייסם. ישי סיפר את הדברים בתקשורת, אך יאיר לפיד - כמו תמיד, מעדיף להתעלם מהמציאות. "הטענה שהחרדים רוצים להתגייס היא אפילו לא בדיחה" (פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
יאיר לפיד ואלי ישי (צילומים: פלאש 90)
לפני מספר שבועות נפגש יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי עם גורמי צבא בכירים שאמרו לו שישנם לא מעט חרדים שרוצים להתגייס - אך מסיבות שונות הם מעדיפים שלא לגייסם.

בראיונות לתקשורת בתחילת השבוע, בעקבות החרמת "ועדת פלסנר", אמר השר ישי: "אלפי חרדים ממתינים לגיוס בנח"ל החרדי ולא מגייסים אותם, אז למה הוועדה?".

תגובה לדברים, מיהר לשגר יו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד: "תראו איך אלי ישי מנסה להסיט את הדיון מהאמת. הטענה שלו שהחרדים רוצים להתגייס ולא נותנים להם היא אפילו לא בדיחה".

לדברי לפיד, "אם הוא לא מצליח לחשוב על פתרונות שיקרא את תוכנית השירות שפרסמנו: מי שלא יתגייס, שיילך לשירות אזרחי! שיילכו לבתי חולים סיעודיים, שיעשו סיורים בלילות בישובים מוכי פריצות, שיעזרו לטפל בניצולי השואה! זה לא ביטול תורה, זה קיום תורה!".

הודעת ניחומים

לפיד, המפסיד הגדול מהמפץ הפוליטי, כתב בשבוע שעבר לתומכיו הודעת ניחומים: "אני יודע שאתם מאוכזבים ממה שקרה ביממה האחרונה", כותב לפיד. "מאוכזבים פעמיים: פעם מפני שאתם אזרחי המדינה הזו וכואב לראות איך הציניות השתלטה על כל המרחב הפוליטי ואיש כבר לא מעמיד פנים אפילו שאכפת לו.

"בפעם השנייה אתם מאוכזבים מפני שכבר הרגשנו את הטעם של זה, כבר היינו בכיכר, כבר הרמנו שלט בצומת, כבר התחלנו את הקמפיין.

"הרגשתי ככה בדיוק לשעתיים, ואז הבנתי שזו הזדמנות חיינו". לדברי לפיד, "מבלי שהבינו מה עשו, מופז ונתניהו הפכו אותנו לאלטרנטיבה היחידה של המרכז השפוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר