השכר של משמיצי החרדים אורי רגב ושחר אילן: מעל מיליון שקלים בשנה

כעת נחשף הדו"ח הכספי של עמותת חדו"ש לשנת 2010 אשר הוגש למשרד המשפטים, וממנו עולה כי סך ההכנסות של העמותה מתרומות עומד על כ- 1.5 מיליון ש"ח בשנת 2010 כאשר הרוב המכריע של כספי העמותה, למעלה ממיליון ש"ח בשנה, נועדו לעלות שכרם של שני הבכירים בה, אורי רגב, ושחר אילן

ניצן ארליך | כיכר השבת |
חוגג על החרדים. שחר אילן (צילום: פלאש 90)

המתקפות התקשורתיות כלפי הציבור החרדי אינן פוסקות בשנים האחרונות והציבור החרדי ניצב שוב ושוב בפני התקפות ארסיות בכלי התקשורת ומול גלי הסתה חסרי תקדים בנושאים שונים אשר מטרתם ותכליתם השמצה ופגיעה בתדמיתם של החרדים בקרב הציבור.

בכל פרשיה המתפרסמת מתוך מטרה לפגוע בציבור החרדי, התגובות השליליות כלפי החרדים, כמעט תמיד באים מכיוונם של עמותת חדו"ש - לחופש דת ושוויון, בראשות אורי רגב ושחר אילן אשר לעתים קרובות יוזמים בעצמם את הכתבות הללו ע"י מחקרים, וכתבות יזומות שהם מעבירים לעיתונים כנגד הציבור החרדי.

כעת נחשף הדו"ח הכספי של עמותת חדו"ש לשנת 2010 אשר הוגש למשרד המשפטים, וממנו עולה כי סך ההכנסות של העמותה מתרומות עומד על כ- 1.5 מיליון ש"ח בשנת 2010 כאשר הרוב המכריע של כספי העמותה, למעלה ממיליון ש"ח בשנה, נועדו לעלות שכרם של שני הבכירים בה, אורי רגב, ושחר אילן.

מן הדו"ח הכספי של העמותה עולה כי עלות שכרו של אורי רגב בשנה עומד על 661,579 אלף ש"ח, כאשר מדובר על עלות שכר של עשרות אלפי שקלים מידי חודש, ועלות שכרו של שחר אילן היא 347,290 אלף שקלים בשנת 2010. גם הוא, נהנה מעלות שכר של עשרות אלפי שקלים מידי חודש.

מן הדו"ח עולה עוד כי את עיקר התמיכה הכספית מעביר אדם בשם סטנלי גולד מקרן משפחתית שלו בחו"ל, אך כאמור רוב הכסף של העמותה מופנה לעלות שכרם של השניים והסכום שנותר משמש את עלות משרדם, שכירות וכדו' ועלות של עובדת במשרד עומד על כ-40,000 ש"ח בשנה בלבד, לעומת שכרם של רגב ואילן.

בתגובה לפרסום הדו"ח הכספי של העמותה, אומר יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני כי הדו"ח מדבר בעד עצמו, "לא ייאמן שבמדינת ישראל, עמותה המוכרת ע"י משרד המשפטים פועלת אך ורק כדי להשמיץ חברה שלמה בישראל, ליצור שנאה ופילוג בעם ולהעניק שכר כה רב לשני אנשים שהדבר היחיד שהם עושים, הוא להכפיש, להסית ולהשמיץ את החברה החרדית. זוהי חרפה שאין דומה לה. הציבור החרדי שמוסת על ידם בכל פעם מחדש מחונך להסתפקות במועט, ולא יכול לחלום אפילו על משכורות מהסוג הזה".

גפני הוסיף "פרט נוסף מעניין הוא שבעמותה הזו, ישנם שני גברים שעלות שכרם יחד עומדת על למעלה ממיליון שקלים בשנה, כאשר הם בעצם מרוויחים בחודש אחד שכר שהאישה שעובדת במשרדם מרוויחה במשך שנה שלמה, והם אלו שיטיפו ויסיתו כנגדנו על הדרת נשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר