כיכר השבת

החלשים מחוץ לתכנית הכלכלית

מופע ההסתה של בנט ואיווט: 'צמד מבוהל, איבדתם חמלה'

תיראו מופתעים: ראש הממשלה ושר האוצר הציגו תוכנית סיוע בעלות 4 מיליארד שקלים, תוך הסתה בחרדים והתעלמות מחלשים • דרעי: אפשר לשדר ב'המתחזים' • גפני: את הנזק כבר גרמתם (כלכלה)

53
רפאל כהן | כיכר השבת | עודכן ב-ח' באדר א' תשפ"ב | 09.02.22
הכתבה פורסמה ב-ח' באדר א' תשפ"ב | 09.02.22
ראש הממשלה ושר האוצר, הערב
ראש הממשלה ושר האוצר, הערב (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי, הציגו הערב (רביעי) תוכנית להפחתת יוקר המחיה בעלות של כ-4 מיליארד שקלים, שנועדה בעיקרה למעמד הביניים, זאת ברקע גל עליות המחירים והביקורת הגואה על אוזלת יד הממשלה.

התוכנית כוללת שורת צעדים לשנת 2022 שיגדילו את ההכנסה הפנויה ויעודדו תעסוקה בקרב מעמד הביניים, משפחות צעירות ועובדים בשכר נמוך. עוד כוללת התוכנית הפחתה רוחבית של מכסים שתוביל להוזלה רוחבית של מוצרי מזון וצריכה, חומרי גלם לתעשייה וחומרי גלם לבנייה שיסייעו בהפחתת מחירי הדיור והשיפוצים.

הדגש בדברי בנט וליברמן היה לסייע ל"משפחות העובדות": הורדת מס הכנסה למשפחות עובדות, הגדלת מענק עבודה לעובדים בשכר נמוך, הגדלת הסבסוד לצהרונים למשפחות במעמד הביניים באשכולות 4-5 וצעדים להפחתת מחירים במגוון מוצרים.

התוכנית, שהוצגה ארוכות ע"י השלושה, רחוקה משמעותית מהתוכניות שהציג ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, בשיא תקופת הקורונה, מבחינת הסיוע לכלל המשפחות – מה שהוביל את בכירי האופוזיציה למחות נגד פעולות הממשלה.

שר האוצר הקודם, ישראל כ"ץ, תקף את מחליפו: "ליברמן עומד ומשקר ללא בושה, מנסה לגנוב קרדיט על הישגי הממשלה הקודמת. אנחנו סייענו למי שנפגע והזנקנו את כלכלת ישראל, ליברמן לא סייע לאיש והזניק את העלאות המיסים ויוקר המחיה. פשוט בושה!".

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף: "את מסיבת העיתונאים של בנט וליברמן אפשר לשדר בתוכנית 'המתחזים'. הצמד המבוהל גיבב כמה צעדים מבולבלים שנועדו להיטיב רק עם 'המשפחות הטובות' - שם קוד להמשך האפליה והפגיעה המכוונת באוכלוסיות הפריפריה והמגזר החרדי, שימשיכו לכרוע תחת יוקר המחיה.

"זו לא התוכנית שתוריד את יוקר המחיה! זו אחיזת עיניים שנועדה להוריד את הלחץ הציבורי. בנט ולפיד, החלוקה האכזרית שלכם בין 'טובים' ו'רעים' מזעזעת. אף ילד במדינת ישראל אסור שיהיה רעב! איבדתם את החמלה, איבדתם את הבושה, איבדתם את הקשר עם העם בישראל. כולם ראו עד כמה הלחץ הציבורי מבהיל אותם. לא נרפה ולא נשתוק עד שנוריד באמת את יוקר המחיה ונביא רווחה כלכלית לכולם".

יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים לשעבר, ח"כ משה גפני, אמר: "זה 'מעט מדי ומאוחר מדי'. במשך כמה חודשים בנט וליברמן עשו נזק בל יתואר, העלו מיסים, צווים, חוקים, תקנות, העבירו תקציב רע ופגעו במשפחות של מעמד הביניים, בעוסקים עצמאים ובעסקים קטנים ובינוניים. הם פגעו בכולם ועכשיו הם מנסים לתקן חלק ועוד רוצים לקבל על זה קרדיט ותשבוחות. אל תזיקו ואל תועילו. תבטלו את כל מה שעשיתם עד היום, את הנזק הגדול שגרמתם לציבור ולכלכלה בישראל, ואחרי זה תבואו עם ניסיונות לדבר על הטבות. לא מעוקצכם ולא מדובשכם. אל תעשו טוב ואל תעשו רע, תבטלו את הרע והטוב יבוא ממילא".

ח"כ נעמה לזימי, חברת הקואליציה של בנט וליברמן, תקפה: "התוכנית לא מספיקה. הצעדים שהוכרזו היום רחוקים מלהיות מספקים. הציבור הישראלי מתמודד עם גל העלאות מחירים לאחר שנים ארוכות של שחיקה בשכר וצמצום רשת הביטחון החברתית. מגיעה לציבור בשורה אמיתית ולא פירורים. מדיניות סוציאל דמוקרטית, שמשקיעה תקציבים ודואגת לאזרחים היא הפתרון הצודק ביותר, האפשרי והאחראי ביותר לחברה הישראלית".

ח"כ אורי מקלב: "שר האוצר פוגע שוב בחלשים ומעשיר את העשירים מתוך רדיפה וניכור, מונע מהם פיצוי על עליית המחירים ויוקר המחיה, מתעלם מהקשישים, משפחות עם ילדים בוגרים חולים ועוד. אני בטוח כי גל המחאה לא ישקוט על עוולות והתעמרות כי הם לא באמת רוצים להוריד מחירים. אך לפני חודשים הסתובב כולו זחוח על תקציב 'חברתי' ו'מיטיב' והיה בטוח כי כולם מוחאים לו כף וכעת מתחנן על נפשו ומכריז על שינוי עמדתו. כל צמרת השלטון הינם אנשים עשירים ועמידים מאוד שלא באמת מבינים את הרעב".

בכיר הליכוד, ח"כ יולי אדלשטיין: "עוד מסיבת עיתונאים, עוד כותרות ריקות ועוד מסכי עשן. זו ממשלת יחסי ציבור בלי ציבור".

ח"כ יעקב אשר מסר: "הבשורה היחידה של בנט וליברמן, הערב, לעם ישראל: 'לכם ימשיך להיות רע, אבל תתנחמו בכך שלחרדים ולשכבות החלשות יהיה עוד יותר רע'".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד: "זוכרים איך הם לגלגו על המענק שחילקנו לכל האזרחים? אז היום הם נותנים מענק של אלפי שקלים בשנה גם לעשירון העליון, ורק 800 שקלים בשנה במקרה הטוב לחלשים ביותר, כשיש להם עבודה. אחרי שהקדישו חודשים ארוכים להעלאות מיסים ועליית מחירים, הם מגלגלים עיניים בהתחסדות עם תכנית קמצנית ומבישה".

ההסתדרות הלאומית תקפה: "זהו לעג לרש, מדובר בתוכנית להעלאת יוקר המחיה ולא להורדתה. התוכנית מעגנת את עליית מחירי הדלק, את ארנונת העסקים המופקעת אשר מכבידה באופן ישיר על יוקר המחיה והצרכנים, ולא פותרת את סוגיות הליבה של יוקר המחיה בישראל. התוכנית תפגע באזרחי ישראל, ולא פחות מכך בעובדים. המצב החדש מחייב העלאת שכר המינימום ל-7000 ש"ח ומיד. הממשלה צריכה להחליט אם היא רוצה לאפשר לאנשים לחיות בכבוד, או לכרוע תחת הנטל".

תנועת "עומדים ביחד", הדורשת להעלות את שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה, מתחה גם היא ביקורת על בנט וליברמן: "מה שהציבור בישראל צריך זה לא מילים יפות ושליפות מהשרוול במסיבת עיתונאים, אלא להבטיח שמשפחות שחיות בעוני ושכבות הביניים יצליחו להתפרנס בכבוד. בשביל זה נחוץ להעלות את שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה, ואם מבחינת הממשלה העלאת שכר לא על הפרק - אז התוכנית שלה מנותקת ולא רלוונטית. יש 2 מיליון שכירים בישראל שמתקשים לגמור את החודש, שזקוקים לפתרון מערכתי ולא לפלסטר נקודתי. שר האוצר ליברמן מתכנן להביא בשבוע הבא לממשלה ולכנסת את 'עסקת החבילה', שכוללת שחיקה של שכר המינימום והפחתה שלו הלכה למעשה. הציבור בישראל מצפה לראות את הממשלה עושה בדיוק ההיפך".

נשיא התאחדות התעשיינים, הד"ר רון תומר, דווקא החמיא ליוזמי התוכנית, בשל ההטבות הפנויות בתחום אחריותו, אבל ביקש תוכנית רחבה יותר: "אני מודה לממשלה על ההיענות לקריאתנו למיתון ההתייקרות בחשמל והורדת המכס על חומרי גלם. עם זאת, חשוב לציין שבתקופה בה חומרי הגלם מתייקרים במאות אחוזים והעלויות הממשלתיות רק הולכות ועולות, כמו הארנונה שמטפסת, המים וחוקים שמטילים עוד מיסים, יש צורך בצעדים נוספים להורדת יוקר הייצור. נמשיך לשבת עם הממשלה כדי לייצר צעדים נוספים שיובילו לתוצאות לרווחת הציבור".

תוכן שאסור לפספס
53 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
46
יהודי לא ציוני.
יהודה החסיד 10.02.22
45
אני מתנבא על בנט ואיווט שמלאך המוות יחלוש מעליהם ויקח אותם מעלה מעלה לבאר שחת ממדורי הגהינום שישרפו שם באש הלוהטת בקרוב.
נשמת נפטר מהר הזיתים09.02.22
44
עופר חדד: "אדוני רה"מ מה אתה חושב על האמירה של ליברמן שיוקר המחיה הוא בגלל הציבור החרדי?" בנט: "שר האוצר ליברמן עושה עבודה מצויינת ומקבל החלטות לא פופוליסטיות, אנחנו ממשלת בעד לא ממשלת נגד". שוב אותו עופר חדד שואל ושוב אותו בנט עונה תשובה שלא קשורה לשאלה.
ראובן09.02.22

הצגת כל התגובות

43
אני חרדי ועובד לפרנסתי. במקום עבודתי עוד עשרות גברים ונשים חרדים.
שבתי09.02.22
42
לפנות לבג"ץ שיורה לממשלה, להכיר בעבודת ה' כעבודה לכל דבר, שכן להגות בתורה יומם ןליל
נביא אמת10.02.22
חחחחחחחח בדרן
פמ11.02.22
41
בנט, מתי לאחרונה למדת דף גמרא ? מתי למדת משנה ? קראת אי פעם פרק תהילים ? בקיצור אל תשכח שאתה יהודי , וחל עליך לימוד תורה יום יום . " תגובת בנט " : הצחקת אותי , אני עסוק בביטול התורה מכלל ישראל , ואתה רוצה שאני אעסוק בה ???
שמואל 10.02.22
40
מהעניים של הממשלה כסף לא גדל בעצים אבל הוא כן גדל בארנק של האזרח
סתם מישהו10.02.22
39
ערב רב נשאר ערב רב
ברק09.02.22
38
גם בארץ הרבה מאד חרדים עובדים, לא רק בברוקלין. נשים, וודאי רובן עובדות, אך יש גם הרבה גברים שעובדים. נכון שיש אברכים שלא עובדים, אך בכל מגזר יש כאלו שלא עובדים. אצל משפחות של אברכים שלומדים בכוללים ולא עובדים,המדינה לא ממש מממנת אותם. אולי הם מקבלים איזו מילגה מהמדינה, אך הדבר רחוק מאד מכדי הספק ל
יהודי09.02.22
37
חחח... תוכנית כלכלית אלק... המאפיונר שלקח מזוודות כסף מזומן, בתו בת ה19 "ייעצה" למי? בעבור מליוני דולרים ובקושי יודע מאה מילים בעברית, היה "מומחה" לביטחון, קודם "מומחה" לכלכלה ועכשיו הוא יושב על הברז. "שר האוצר" ועוד חייל שאף אחד לא יודע את שמו אלק יו"ר ועדת הכספים. העבריין הזה שצעק "אין נאמנות אין
ציון11.02.22
36
הציבור החרדי מתנגד לעצם קיום השלטון הציוני בארץ ישראל, התנועה הציונית הוקמה כדי להרוס את הדת ולעקור את התורה והאמונה מהעם היהודי.
הציונות היא האסון הגדול של העם היהודי10.02.22
35
הגשם שיורד עכשיו ישטוף את כל המדינה הטמאה הזאת שאתה אדון בנט ואיווט האיום מלכלכים אותה חדשות לבקרים
ללא שם09.02.22
34
אותו בנט שרץ אליהם לאלעד ובני ברק בתקופת הקורונה. ניסה לגנוב גם את הקול שלהם.
עמוס09.02.22
33
חרדי יכול לכלכל את עצמו מצוין גם בארץ הקודש. רוב החרדים שאני מכירה עובדים יפה מאד לפרנסתם ואף חילוני לא מממן אותנו, בעלי העובד משלם מס הכנסה כה גבוה (51% מס!!) שאני מאחלת להרבה חילונים להגיע לרמה כזו. אכן הרבה בציבור החרדי בוחרים ללמוד תורה ולהיות אברכים. הבחירה הזו כוללת חיים פשוטים מבחינה כלכלית
תמר09.02.22
32
אשדוד וירושלים נמצאים באשכולות 4-5 והם גם ייהנו מסיבסוד בצהרונים, שששש.......... תגלו להם
מישהו אחד10.02.22
31
הם רוכבים על גל ההסתה ושנאת החרדים ולצערנו זה עובד, החרדים הפכו לשק החבטות של ממשלת הנוכלים הזאת, החילונים נהנים מזה שהחרדים כועסים, ושוכחים מזה שכולם יסבלו, חבי כמעט רגע עד יעבור זעם, עלינו לחכות עד שהם יקרסו, שקר אין לו רגלים
צבי10.02.22
30
2 פושעים מלוכלכים
כל הכבוד לכם 09.02.22
29
אם מחר עולים מחירי התחבורה הציבורית מהערים החרדיות בהוראת האוצר שמבטל את הסובסידיות. אני מציע לציבור החרדי להפעיל מערך הסעות פרטי במחירים הנוכחיים. יש מאות אוטובוסים ועשרות חברות שישמחו לעבודה קבועה עם ביקוש גבוה ויציב. האוטובוסים של אגד יסעו ריקים כמה שבועות והכל יסתדר.
שלמה09.02.22
צודק . וזה לא רק בזה זה כולל מוצרי מזון ועוד המון דברים
ןן10.02.22
צודק, עלינו בכלל להקים ועד מיוחד שילחם נגד שונאי הדת והנוכלים הללו, עלינו להקים ארגונים כמו בצלם ושוברים שתיקה ולהלחם נגדם בכל הכח, בלי רחמנות, הם גם לא מרחמים עלינו, יש לפנות לודה לזכויות האדם ולהשחיר את פניהם בעולם
צבי10.02.22
28
גם חרדים בארץ עובדים יש פי כמה וכמה עובדים מאשר לומדים חילוני לא מכלכל חרדי, זה שקר אבל במסגרת כזאת קשה להרחיב ולהוכיח חרדים לא לומדים ליב"ה כי אנו לא מוכתבים אלא רק על ידי גדולי ישראל, מי אמר שהנורמלי הוא שלומד ליב"ה והלא נורמלי הפוך, אולי להיפך? ליבת החיים הוא לימוד הש"ס הגמרא והפוסקים, יש דייני
ישי09.02.22
27
הצעה לחילונים ולחרדים תבחרו לכם באקראי חילוני משכיל ואפילו למעלה מהממוצע ומולו אברך כולל ממוצע ואפילו פחות מהממוצע שלא למד ליב"ה תערכו להם מבחן בחשבון בפומבי, נראה מי ינצח
הצעה פשוטה10.02.22
חחחחחחחח לא כדאי לנסות אפילו.....כשאברך יזכה בפרס נובל, תודיעו לנו
וט11.02.22
26
אני לא פופלסטי באתר, וכן, אני מתעב את ליברמן בנט ושות'. ולמרות זאת, התכנית הזו תעזור גם להרבה חרדים! מי שיש לו 5 ילדים בגילאים 6-12 יקבל הפחתת מס של 15000 שנתית, אלו שעובדים בשכר נמוך יקבלו יותר מענקי עבודה, הרבה חרדים ואני בתוכם... ירוויחו מהמהלך . ולא, אסור לומר תודה לאדם שמייחל לזרוק אותי במריצ
יוסי10.02.22
25
תוכנית מעולה ומוסרית! מהיום מי שעובד, מרוויח! ככה פשוט
אריאל09.02.22
24
בנט+איווט=שני מצורעים. מצווה להוציאם מחוץ למחנה גם בזמן הזה. יש בית חולים למצורעים.
נ. דוראן09.02.22
23
השאיפה של כל יהודי צריכה להיות ללמוד תורה כמה שיותר, מתוך אמונה שזה הגורם לקיום עם ישראל. בארץ ישראל החינוך תמים ויסודי, וב''ה שיש ריבוי מסגרות לצעירים לפני ואחרי הנישואין שבהם ממשיכים ללמוד תורה. אין בארץ חילוני אחד שמפרנס את האברכים, ומלבד תעמולה אנטישמית של פוליטיקאים קטנים שהעגלה שלהם ריקה ואי
אברהם09.02.22
22
המקובלים מתכננים ''יום קללות'' נגד בנט וליברמן ולפיד ולשקד. הם יפרסמו בקרוב ''דף קללות'' ושמותם של שונאי ישראל אלו עם שם האמא של כל אחד.
בהצלחה10.02.22
21
יש להקים ועד שבו ישבו עורכי דין ומומחים לפרסום ותעמולה, כדי להלחם בשונאי ישראל הללו, הם ממלאים את העתונים בתעמולה והסתה נגד חרדים, צריכים להתמש באותם הכלים, לענות על ההסתה, ולפרסם את הבזבוזים והשחיתות שלהם, איך שהם מבזבזים את כספי הצבור, לפנות אפילו לאו"ם להשחיר את פניהם בכל מקום בדיוק כמו שמרץ בצלם
משה10.02.22
20
מוזר שש"ס ויהדות התורה – שותפים בכירים של ביבי – ש"דואגים עכשיו מאד" ליוקר המחיה נתנו לשר האוצר דאז כ"ץ להוריד את מס הרכישה למשקיעים לפני שנה – פעולה שביודעין גורמת לעליית מחירי הדיור ועכשיו כל משפחה חרדית צריכה להוסיף 1000 ש"ח לחודש למשך 20 שנה במשכנתא .בשביל לקנות דירה וזה הרבה יותר גרע מכל מה של
משה כהן09.02.22
לצערינו אמיתית. כל החכים החרדים לא עשו כלום !!! לא הציבו אולטימטום לנתניהו האכזר שהעלה את מחירי הדירות יותר מפי 2 !!!
תגובה יפה10.02.22
הורדת מס הרכישה לא נועדה למשקיעים. למה לשקר??
ראובן10.02.22
19
רוב הציבור עובד ומפרנס והרי הם אותם אחוזים בודדים מתוך הציבור החרדי שיושב ולומד ועוסק בתורה, הרי כמו שראינו קודם, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מדברת על רוב ברור של הציבור החרדי, שהוא בעצם עובד ומפרנס. הרי גם מי שלומד בגיל צעיר, הוא יוצא בשלב מסוים לעבוד ולפרנס. מי שייכנס לערים החרדיות -מעורכי דין ורוא
בני09.02.22
18
לא כל החרדים בארץ תורתם אומנותם. רובם עובדים. הללו שאינם עובדים, רובם לומדים תורה, בבחינת תורתם אומנותם. ולפי רבותיהם, הם צבא ה' לשמור את קדושת עמנו. אבל בד''כ נשותיהם עובדות. ולכן, לא נכון לומר שהחילוני מפרנס את החרדי.
נריה09.02.22
17
אם הם איבדו את החמלה, גברים חרדים לא עובדים איבדו את הבושה. עלק חלשים. פוגעים בילדיהם ורוצים שאחרים יפרנסו אותם.
כל אחד איבד משהו10.02.22
חצוף !!!
אפחד לא אוכל על חשבונך בעלי לומד ואני מב10.02.22
16
ביוקר הדיור אשם ביבי שכל תקופת שלטונו לא באמת דאג לזה וזה יותר גרוע מיוקר המחיה שעלה עכשיו
יוסי09.02.22
15
בשמים לא רוצים לזכות אותו בשום תמיכה בלומדי תורה!!
רשעים09.02.22
14
בושה
רב ינאי10.02.22
13
הם דומים מאד כמו שני טיפות מים
ללא שם09.02.22
12
גפני עמל מאד והגיע להישגים לא קטנים לסייע לחרדים עובדים וחרדיות עובדות מפני חסמים רבים שעומדים לפניהם, על מנת שיוכלו להתפרנס בכבוד. לצערנו היום בהעדר השפעה חרדית על הממשלה, וברצון עז של הממשלה לרצות ציבור לא יהודי ששונא את היהדות ממניעים ידועים, יש היום פגיעה קשה באפשרות של משפחות חרדיות לפרנס את ע
דוד09.02.22
11
אין אכזרים כציונים.
הציבור החרדי מעדיף שלטון של ערבים09.02.22
10
שמעתם את בנט ? חזר על זה מספר פעמים , הם נותנים רק לאנשים "הטובים" אלה שעובדים ומשרתים , = החרדים הם לא טובים ! הם לומדים תורה ומחזיקים את היהדות ובתי הכלא ריקה מהם יחסית לאנשים הטובים של בנט ,
שמואל10.02.22
9
ממשלה שמסיתה באופן מיוחד את החרדים כדי לגייס תמיכה הציבור החילוני. זורקים את כל הסבל והבעיות על החרדים
ראובן10.02.22
8
תלכו לעבוד אוכלי חינם
ללא שם09.02.22
7
בניטו נפתוליני הדוצ'ה מוכיח את עצמו שהכינוי הולם
נעמה09.02.22
6
כן כיכר השבת. סיוע למשפחות עובדות ולא לפרזיטים. תיראו מופתעים
טיא11.02.22
5
ממשלת נפתליברמן המנופחת והמנותקת.שימו לב איך יודעים שזו מסיבת עיתונאים שכולה כישלון? מזה שיאיר לפיד מר תקשורת לא השתתף כי הוא יודע שזה כישלון אחד גדול והוא לא רוצה ששמו יוכר ויכלל בתוך כל ה "מסיבה"הזו
קובי09.02.22
4
'תוכנית סינגפור'' בחירות 4 היו כמו הצלת המדינה מהתמוטטות וכולם צעקו ''אין תקציב למדינה''!!! ואז נתנו 53 מיליארד לעבאס והעלו מחירים של חד פעמי שתיה מתוקה חשמל מים ביטוחי רכב מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית ואז באים לספר לנו על תוכנית להורדת מיסים,,,כמה שקר יכול להיות? והרל'ב שותקים?
רותם09.02.22
3
הבעיה היא אחרת בכך שמשפחה חרדית מביאה 10-15 ילדים כן ירבו ולכן ההוצאות מרובות. החילונים מפלים לרעה את הציבור החרדי בכל השירותים הציבורים החל מחינוך וכלה בתרבות. בנושא הליבה, מי קבע שצריך ללמוד מתמטיקה מספרי משרד החינוך?. החרדים לומדים גמרא ומשם לומדים את צרכי החיים.
משגב09.02.22
2
בשיקלול של מוצרי מזון, ניקוי, תחבורה, חשמל, מים, ארנונה, ביטוחים והוצאות רפואיות, ההוצאה המשפחתית עלתה בחודשים האחרונים בסכום כולל של כ 750 שח לחודש. היום הנוכל הודיע שיזכה אתכם ב 230 ש"ח בתנאי שיש לכם ילד בן 6-12 וסיפר שמדובר בהצלחה. על הרבה פחות מזה הבעירו את כיכר תחריר.
דרור09.02.22
1
רשעים ארורים....בטוח הם לא יהודים....ערלי לב
רוני09.02.22
אולי גם יעניין אותך
כלכלה בארץ

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

כל הפרטים

תנובה הודיעה על עדכון מחירי מוצרי החלב ומותגי המזון

יוסי נכטיגל | 01.05.24

פעם חמישית ברציפות

הדלק מגיע לשיאים חדשים: זה יהיה מחירו החל מחצות הלילה

קובי אטינגר | 30.04.24

זה הטיפ שנתן לצרכנים

יוקר המחיה פה הזוי? רמי לוי מפנה אצבע: "המדינה אשמה"

בני סולומון | 25.04.24

"בגלל המלחמה"

מס הכנסה, מע"מ ומסי נדל"ן | באוצר בוחנים העלאה מוקדמת

יוסי נכטיגל | 20.04.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

בגלל המתקפה

סוכנות S&P הורידה את דירוג האשראי והתחזית של ישראל

כיכר השבת | 19.04.24

מדד המחירים לצרכן עלה

האינפלציה השנתית עלתה ב-2.7%; מחירי הדירות בעלייה

מישאל לוי | 15.04.24

החל מעוד פחות מחודש

יוקר המחיה גם במוצרי היסוד: התייקרות במוצרי חלב בפיקוח 

בני סולומון | 15.04.24

הנתונים המלאים בצל המלחמה

כמה ויתרו השנה על חופשה בפסח ובכמה סל הקניות התייקר?

בני סולומון | 11.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

כלכלת מלחמה

נגיד בנק ישראל החליט: הריבית תישאר החודש ללא שינוי 

בני סולומון | 08.04.24

יוקר המחיה

מחיר הדלק מטפס: זה המחיר שתשלמו כבר מהלילה בחצות

יוסי נכטיגל | 31.03.24

כך הפקחים תפסו את הבשר

120 ק"ג של בשר כבש מהשטחים שיועד לצום רמאדן - הושמד

דוד הכהן | 28.03.24

אושר בטרומית

בנקים יהיו חייבים להתקשר לבעלי חשבון שאין בו תנועות

בני סולומון | 20.03.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

כך זה לא יגולגל לצרכנים

'הם לא פרה קדושה' | זה הסכום שבנקים יאלצו לשלם למדינה

קובי אטינגר | 04.03.24

ברקת הכריז חרם

המדבקה שתופיע על כל מוצר שמחירו עלה בזמן המלחמה

בני סולומון | 29.02.24

24% יותר מהבחירות הקודמות

נתונים מטורפים של שימוש בכרטיס אשראי ביום הבחירות

דוד הכהן | 28.02.24

בועדת הכספים

אושר הצו להעלאת המס על סיגריות - ומה לגבי הדיוטי פרי?

בני סולומון | 28.02.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

ללא הלוואה או גמ"ח: כך יישאר לכם כסף לפינוקים בכל חודש

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

הנגיד החליט

למרות הערכות שונות | בנק ישראל: אין שינוי באחוז הריבית

דוד הכהן | 26.02.24

זה מה שנחשף בדיון | צפו

זו ההצעה הנבחנת: הקפאת מחירי מוצרים בסיסיים בחירום

בני סולומון | 26.02.24