כיכר השבת

ירושלים של ברקת

למרות ציר דרעי-ליברמן: ברקת ניצח בירושלים

ניר ברקת ניצח את המירוץ לעיריית ירושלים, והוא ישמש כראש העיר בחמש השנים הבאות • בנאום הניצחון הכריז ברקת: "אנחנו צריכים את כולם, גם את אלו שפעלו נגדנו. אז חברים יקרים, מהערב הזה אני רוצה שנצא כולנו עם חיבוקים עם עיניים קדימה עם הרבה אנרגיות. הערב הזה ירושלים ניצחה!" • המרוויחים הגדולים: החסידויות שקראו "לחופש" הצבעה • מכה לדרעי (כיכר העיר)

42
ניסים בן חיים | כיכר השבת | י"ט בחשוון | 23.10.13
ברקת בחגיגות הניצחון
ברקת בחגיגות הניצחון (צילום: פלאש 90)

ניר ברקת ניצח את הבחירות בירושלים למרות אחוז הבוחרים הנמוך יחסית.

בנאום הניצחון אמר ברקת: "זה לא הזמן להתחשבנויות, נכון שמועצת העיר תהיה שונה נכון שניצחנו, אבל מכל הלב אני רוצה לחבק את כל תושבי ירושלים".

"אנחנו צריכים את כולם, גם את אלו שפעלו נגדנו. אז חברים יקרים, מהערב הזה אני רוצה שנצא כולנו עם חיבוקים עם עיניים קדימה עם הרבה אנרגיות. הערב הזה ירושלים ניצחה!" סיים ברקת.

במהלך הנאום נשמעו מספר פעמים קריאות גנאי נגד המפסיד רו"ח משה ליאון, ברקת היסה אותן באומרו "חברים עברנו את הבחירות".

ניצחונו של ברקת הוא מכה קשה למחנה דרעי-ליברמן שהריצו את רואה החשבון מגבעתיים לראשות עיריית ירושלים.

ברקת ניצח בפער של של 8% (נכון לעת כתיבת השורות) 53% מול 45% לליאון. רשימתו של ברקת למועצה גרפה 28,573 קולות שהם 13% מקולות הבוחרים, והיא הרשימה השלישית בגדולה לאחר יהדות התורה וש"ס.

כפי שזה נראה כעת חרדים רבים לא הצביעו לליאון, בהם בעיקר החסידויות שהכריזו על "חופש הצבעה". גם מועמד הקש מטעם תנועת בני תורה - חיים אפשטיין "גזל" 3.5% מהקולות החרדים, כך שבשורה התחתונה הציבור החרדי לא התייצב מאחורי ליאון כמקשה אחת.

הניצחון הגדול של ברקת הוא במגזר החילוני בירושלים, על פי ניתוח ראשוני של תוצאות הקלפיות - אביגדור ליברמן לא סיפק את הסחורה לליאון, ולא הביא 30 אלף קולות חילונים כפי שטען בשיחות סגורות עם מקורביו.

הפסיד. משה ליאון
ברקת מניף את ידו אל-על
תוכן שאסור לפספס
42 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
25
לא עזרה תמונה של המרן עובדיה יוסף זצ"ל עושים שימוש ציני בדמות המרן (תמונות . צוואות . דברים שלא נאמרות ולא היו . סילוף . חלומות שווא ועוד... ) זה חילול ה" רחמנא לצילן תנו למרן לנוח בשלום על משכבו וזה בטרם מלאו 30 ימים ! לפטירתו. לא לכבודו של המרן הדבר הזה . זה לא עובד העניין הזה ויש להפסיק עם
ספרדי כואב 23.10.13
24
אפילו גיוסו המבזה של מר״ן זצ״ל לא עזר. כל הכבוד ירושלים. בתקווה שעוד נתאחד כולנו יחד, חרדים דתיים מסורתיים וחילניים, כמקשה אחת, למען עתיד ילדינו.
אזרח העיר23.10.13
23
מי יתן ויחזור לקונכיה שלו ויחזיר את ש"ס למימדים של 3-4 מנדטים. ולחשוב שכל זה פחות מחודש אחר פטירת מרן! לא יאמן.
אלעד23.10.13

הצגת כל התגובות

22
לאברהם ניכו חמש שנים שלא יראה ברשעותו של עשו, ולמרן ניכו שנים שלא יראה במפלתו של דרעי, ובמעשה ידיו טובעים בים.
דן סגל23.10.13
21
מה שהוא יגע יקרוס.
שלמה23.10.13
20
איפה שדרעי יהיה אז צפוי כישלון למגזר החרדי האיש פשוט לא אמין תבינו את זה שצריך להרחיק אותו מהזי הפולטית!!!
פרופ' יש פתרון23.10.13
19
הכשלון של דרעי הוכיח כי מרן באמת מת.כי כל הנסיונות של דרעי להחיותו בכל אמצעי התקשורת נכשלו.
דן סגל23.10.13
18
אכזבה קשה לכל חרדי, ירינו לעצמנו ברגלים
שש23.10.13
17
אולי פעם הבאה דרעי יסביר למה המועמד שלו ראוי יותר בגלל איזה כישרון מיוחד ולא בגלל שהוא פרענק אז אולי הוא ינצח לא נורא תכינו סכינים במפלגה של הפרענקים
משה23.10.13
16
עזבו את כל הבלבולי שכל ברקת הוא אדם ישר וטוב שדאג לכולם בלי לנקום במצביעי פורוש ולא ינקום גם במצביעי ליאון כמה הוא שינה את העיר לטובה אם ברכבת ועוד הרבה דברים מה שנפתח בשבת זה לא קשור אליו אלא עניין משפטי וליאון לא היה יכול לסגור כלום כי היו יוצאים עלו שזו כפייה דתית דרעי המפלגות החרדיות שלנו[כן גם
חרדי123.10.13
15
רוכשים השכלה בבתי ספר שלהם ובסופ מה מלמד הבית ספר שלהם ?? איך להרוג ? ? ? תסגרו להם את הבתי ספר !!! הם מקבלים מעל ומעבר... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
..חוצפה09.10.15
14
יראו כל העם הקולות ומהי "אהבת חינם" של אחינו האשכנזים היודעים היטב לתת דוגמא לילדהם כיצד מחנכים לאהבת חינם ולא לציית לציוי של גדולי התורה,אז מה יגידו איזובי הקיר.?מן הסתם "חוגגים"עכשיו על דמם של תמימים שקימו ויקמו תמיד את התורה באמת ואת כל אשר יורו להם!מאז ולעולם אתם הגזע הארי הנמוך מאוד הבאתם חורבן
לשם23.10.13
13
הציבור החרדי כבר לא עדר עיוור בידי העסקנים/רבנים רשימת עץ וטוב, ההצבעה של ההרדים לברקת , וההצבעה המוני של ספרדים לפורוש ומפלת ש"ס , זה מוכיח זאת !
חסיד דן סגל23.10.13
12
משנסתלק מרן לישיבה של מעלה, פנה זיוו של דרעי, פנה הדרה של מועצת החכמים.
דן סגל23.10.13
11
עדיף חילוני מאשר כיפה סרוגה להפסיק להתרגש מהכיפות הסרוגות, ראו ערך בנט, פירון... ותודה לאל שבנט חטף גול מאבוטבולוהפסיד במערכה. בע"ה שימשיך להפסיד אמן
עדיף חילוני מאש23.10.13
10
רק טעיות לצערי אריה דרעי איפה ששמת את ידיך אתה נופל לפחות בבית שמש לא נגעת נישאר אבוטבול האיש של אלי ישי בקצור חברה אנחנו חוזרים להיות מסכנים כמו לפני שלושים שנה הספרדים יהיו וישארו דפוקים תחת שלטון אשכנזי השינוי החל מאז הילקח לנו רבנו עד אז היה לנו זכות לימוד תורתו וקדושתו זיע"א .
ס"ט23.10.13
9
למכירה דירה 6 חדרים בירושלים כחדשה (פחות מחצי שנה בשימוש) פינוי מיידי נא לפנות למשה ליאון
ללא תיווך23.10.13
8
כל מי שמדבר על דרעי הוא רשע! דרעי שלוחו של מרן לעולמי עולמים! כל הנפילות הללו לא קרו בגלל דרעי. 1 בירושלים ניר ברקת עשה את המוות לחרדים בהתנכלות מוחלטת לכל מה שקשור לדת, ובא דרעי וחבר לליברמן על מנת להביא לעיר ראש עיר שומר תורה ומצוות מקורב לדת עם זיקה גדולה למסורת, אבל פתאום חלק גדול מהחרדים שחלקם
דניאל כהן23.10.13
לתמיכה שלך בדרעי, אני אוהב אותו, והוא עוד יראה את כוחו בעז"ה, אי אפשר לדון אותו כי היה לו שבר גדול מפטירת מרן-כמו לכל עם ישראל-ולמזלו היה זה סמוך לבחירות, כך שהעבודה ירדה בכמות ובאיכות. אבל בהמשך בעז"ה הוא יוכיח את עצמו ואת כישוריו הפוליטיים כהמשך למהפכה שעשה בתחום הרבנות הראשית. ועוד יקויים בו "ואר
אבי23.10.13
תכלס צודק. גם אני הייתי מחליף שם אחרי בזיון כזה
יוני23.10.13
7
דרעי הפסדת את ירושלים ואת אלעד וגם בבית שמש אבוטבול זכה לא בזכותך. הגיע הזמן שתתקפל ותפנה את הדרך לטובים וראויים ממך - הרב אלי ישי!!!
צבי קפלן23.10.13
6
למען ה' מתי העסקים החרדים יתנו סוף סוף לכל אחד להחליט בעצמו
גודי23.10.13
5
ובמועצת החכמים אם יש רבנים כאילו שתומכים באנשים כאילו אין ספק ימות המשיח
רבי אברהם23.10.13
4
ישששששששששששששששששש אנקו שמחה ואילוז הביתה מושחתים
אור עקיבא23.10.13
3
מה שבאמת מטריד זה שכל כך הרבה אנשים היו מוכנים ללכת כמו עיזה עיוורת אחרי הצמד דרעי את ליברמן, ולהצביע עבור מועמד אנונימי, שהוצנח משום מקום ולשם גם יחזור. זה באמת מטריד.
מישהו23.10.13
2
ברקת היה ראש העיר מצוין הבדל שמיים וארץ מ קדנציה לופוליאנסקי יום חג לעם ישראל מכה קשה לעסקנים !
אברך 23.10.13
1
דרעי תסיק מסקנה ותתפטר: לעם כולל בוחרי שס הנאמנים למרן נמאס מהקומבינות המלוכלכות שלך .למה לתקוע סכין בברקת שפעל ביושר רב (מושג שלא כל כך מוכר לך)כפוי טובה !!! הרסת ! אבל ברקת יידע להתעלות על זה ולהבין שבעצם המון חרדים הכירו לו טובה והצביעו לו.
דוד23.10.13
אולי גם יעניין אותך