כיכר השבת

יהודה משי זהב: להרכיב רשימה שחורה של מוסדות מפלים

"במאורת הנחשים, דמעות של שמחה והרבה ארס, אהה כמה הרבה. מציצים הם מהסדקים ומהמחילות, רואים הם את שכניהם המושפלים והמורמסים. מטפחים הם על בטנם ומחככים ידיהם בהנאה, הנה... עשינו זאת שוב, איך הצלחנו לפסול את זה ואת זה ואיך הצלחנו לנקום במשפחה זו וזו. הצלחנו להטיל את הארס במיטב שכננו". יהודה משי זהב בטור נוקב על האפליה במוסדות החינוך

16
יהודה משי זהב | כיכר השבת | י"א באלול | 29.08.12
יהודה משי זהב
יהודה משי זהב (צילום: פלאש 90)

זהו, הסתיים הרישום והשיבוץ לגנים וגנות, ת"תים ובתי ספר. עונת הציד הסתיימה, הנחשים המתחבאים תחת האצטלא של ׳ועדת הורים׳, זחלו חזרה למאורתם כשהטרף והשלל בפיהם. הנחשים וקורבנותיהם מסכמים תוצאות, הצלחות ונזקים.

אצל שני הצדדים דמעות וארס. בבתיהם של הקרבנות, אמהות ובנותיהן אבות ובנים באווירה של אבל ודכאון, דמעות של בכי ותמרורים, דמעות מרות ומרירות, הארס ניכר בכל. ניטלה מהן גאוותן – גאוות ישראל, באבחה אחת נגזר דינם, בבת אחת נהפכו להיות 'סוג ב', משפחות הרוסות ובעיקר מושפלות.

לעומת זאת, במאורת הנחשים, דמעות של שמחה והרבה ארס, אהה כמה הרבה. מציצים הם מהסדקים ומהמחילות, רואים הם את שכניהם המושפלים והמורמסים. מטפחים הם על בטנם ומחככים ידיהם בהנאה, הנה... עשינו זאת שוב, איך הצלחנו לפסול את זה ואת זה ואיך הצלחנו לנקום במשפחה זו וזו. הצלחנו להטיל את הארס במיטב שכננו, מלקקים הם את דמעות השמחה, דמעות מתוקות. שבעים עד עונת הציד הבא.

חטאם ופשעם היחידי של הקרבנות הוא רצונם לראות את בניהם ובנותיהם מתחנכים בדרך התורה והיראה, בחינוך טהור ואיכותי, ולהמשיך בכך את שושלת הדורות כפי שהם ההורים התחנכו, להנהגה של בית של תורה, צניעות והליכות ברוח ישראל סבא.

אך יש מי שהחליט אחרת, מאחרי שם תמים למראה 'ועדת הורים', פועלים הנחשים הארסיים ברשעות אין סופי של אנשים רועי לב אכולי שנאה, שמינו עצמם כ׳אפוטרופסים׳ של אלוקים עלי אדמות, ובאבחה אחת גוזרים דינם של עוללים ויונקים תינוקות של בית רבן שלא טעמו טעם חטא.

החלטות מרושעות נגועות בנגיעות אישיות ללא שום יכולת לערער או להשפיע כי הרי הם אנונימיים ומסתתרים כגנבים בלילה ומכים את רעיהם בסתר, ומנהלי המוסדות עומדים חסרי אונים ואין לאל ידם.

ההחלטה של 'ועד ההורים', היא שרירותית מבלי שניתן להורים אפשרות להופיע בפניהם ולומר מה בפיהם, על פי רוב מתברר שהם אפילו אינם מכירים את ההורים ואת המשפחה, והכל ניזון מפי שמועה ובעלי אינטרסים אישיים.

ומכאן הקריאה לאנ"ש, היושבים בתפקידים שונים בצמתים בעלי השפעה, קטנים כגדולים, בממשלה, בכנסת, בעירייה, בוועדות, במשרדי ממשלה, או במשרדי עירייה. בכל תפקיד שצריך את אישורכם או השפעתכם. הרכיבו ובנו 'רשימה שחורה' של כל אותם מוסדות ומנהלים אשר סירבו לקבל בנים או בנות בגלל אפליה כזו או אחרת. העבירו את הרשימה השחורה מאחד לשני, ממשרד למשרד. אל תאשרו להם שום נייר או תקציב, הערימו עליהם קשיים, בירוקרטיה, ביקורת אין סופית, תזזו אותם מאחד לשני. בדיוק כפי שהם עשו לכם, הציבו בפניהם את ה'רשימה השחורה כבבואה במראה.

אל תתרגשו מ'דמעות התנין' והמילים הגבוהות של אותם מנהלים. תזכרו ושיעמדו לפניכם דמעותיהן של אותן אמהות ישראל, שכל חטאם היה רצונם לגדל בנים ובני בנים, חכמים ונבונים אוהבי ה', יראי אלוקים אנשי אמת זרע קודש שבה' דבקים. – דמעותיהן של בנות מלך שבוקעות את כל הרקיעים ואינן חוזרות ריקם. בידכם הדבר לתקן.

הטור פורסם במקור בעמוד הפייסבוק של יהודה משי זהב

תוכן שאסור לפספס
16 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
10
כל הכבוד יהודה משי זהב אתה זהב קראתי ודמעות עמדו לי בענים כך עשתה המנהלת בית יעקב בירושלים לנכדה שלי. כולי תפילה שתצליחו במשימה זו. רות מירושלים
רות מירושלים30.08.12
9
לחנך את ילדיו כאן בארץ אים לאו מצוה לעזוב את הארץ כדי לחנד את ילדו ולחיות בכבוד ולא מושפל
משה30.08.12
אני גר בחו"ל תאמין לי שהמצב פה לא יותר טוב!!!!!!!!
יואלי31.08.12
8
והפתרון הוא שילמדו מהיהודי היקר הזה ומדרכיו..אמר מילים קולעות ישר ולעניין..זה אוהב ישראל אמיתי בלי מסכות ובלי הצגות..יודע שאמת יש רק אחת והצביעות והתככנות שנמצאים בכל מה שקשור לעניין זה רחוקים מזרח ממערב מהאמת האחת והיחידה אותה הקב"ה היה רוצה לראות,.פשוט בושה וחרפה מה שקורה בנושא הזה..כשיש נחשים לא
פרופ' יש פתרון30.08.12

הצגת כל התגובות

7
שהיתקבל בלי לשלם לחנוך קס המזכיר בין 5000 ל10000 דולר=וכאשר שאלתי אותו איך הוא לא מפחד מדמעות ההורים הוא ענה לי שכל החיידרים עושים כך (להזכירכם=חנוך קס הוא בעל הפרויקט בגבעת זאב=ששרי שס מיצטלמים איתו כל יום.ועוזרים לו לקדם את הפרויקט בצעדי ענק)
שסניק בדימוס30.08.12
ואז אנחנו הספרדים נשמח כשהוא יהיה בכלא
עלום שם30.08.12
6
בוזגלו וכנפו רוצים לבוא לגור בבנין שלך, אתה מסכים? לא נראה לי משום מה אז מהי ההתלקקות שלך להיות יפה נפש מי אתה בכלל שתביע דעה תתעסק עם הדם שאתה מתעסק בו ותדליק משואות לתפארת המדינה שסבא שלך לחם נגדה ותעשה קומבינות עם הביזנס שלך. תחפש כותרות בבקשה בתחןם שאתה משוייך אליו ותתן לנו להתמודד בשביל שיצאו
אייזנבאך04.09.12
5
אשריך שהיטבת להגדיר את כאבן של אותן משפחות, בעיקר ממוצא ספרדי. דיי!!!!!!!!!! פינזל, בנימין כהנא, אביעזר גליקסברג, שרייבר, אוריאל קוק, ועוד כמוכם רבים מנהלי החיידרים כאן בירושלים, די לגזענות !!!! מה שירשתם מהסבא שלכם זה השנאה לבני אדם, אשר הייתה מנת חלקם בימי השואה הארווה, אנא אל תעבירו את זה הלאה!
יעקב29.08.12
4
אכן אתה העלת רעיון.אך זה לא מספיק בכדי לזעזע אותם.הגיע הזמן שיבינו שתהום פעורה תחת רגליהם.אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף. ההפקירות הזאת לא תמשך לעד.עכשיו גם אנו מבינים למה בבית המקדש לא ניבנה.מספיק לצביעות על חשבון ילדי ישראל
אמת30.08.12
3
משי זהב קראתי את הכתבה בדמעות אוי כמה שאתה צודק. הלוואי שיתרבו אנשים כמוך בעם ישראל. די לשחיתות בנאדם צריך להחליף את שם המשפחה שלו למשפחה אשכנזית בשביל להכניס את הילדים שלו למוסדות אשכנזים איפה אנחנו נמצאים. הכי בושה שכל הרבנים האשכנזים שותקים.אחרי זה מתפלאים למה היתה לאשכנזים שואההההההההההההההההההה
יעקב29.08.12
2
אך ר' יודא היקר!!! הלוואי והיה ניתן לעשות זאת..... הרי באותם מוסדות לומדים ללא אפליה בניהם ובנותיהן של כל העסקונה הציבורית. גם ספרדים משס... אם נולדת לאב אם או משפחה שיש לה קשרים או כח אין לך בעיה להתקבל לשום מקום ברוב המקרים גם אם אתה לא יר"ש כ"כ (ובד"כ לצערינו זה כך)... וגם אם אתה תלמיד ממוצע ומטה
חיים30.08.12
1
זה רעיון גאוני ופשוט. ש"ס מזמן יכלה לדאוג לבירוקרטיה. כך גם ח"כ דגל. רק מה. רוב מוחלט של ח"כ ש"ס שולחים את ילדיהם למעיין החינוך, הופ' סליחה טעות טרגית, שולחים לאשכנזים. כלומר פיתרון זה לא מומש גם ע"י אנשי משרד החינוך החילוניים העושים יד אחת עם מנהלי המוסדות הגזעניים.
משי הצדיק30.08.12
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

מענקים ומלגות ייחודיות לתואר שני בחינוך לנשים

כיכר בשיתוף מכללת הרצוג | מקודם
ש

אודות מותג הבשרים 'בשורה'

הפוסק הגר"ע פריד: "מהודר יותר מכל הכשרויות, אברכים יכולים להיות בטוחים"

כיכר בשיתוף בשורה | מקודם
ש

למי שחפץ לשרת מיוזמתו

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו..."

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 19.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24