כיכר השבת

החרדים עוד יודו לנפתלי בנט / אהרן גרנות מגיב

קראתי את שכתבת על מעברך לשמאל וצחקתי. אגב, למה לנקום ב'מזרוחניקים' שנואי נפשך בנושא מצוות ישוב ארץ ישראל? אני מציע לך לנקום בהם ולחלל שבת. אם רק בעקבות כעס כזה או אחר על הסרוגים שנובע מחוסר ידיעת העובדות והסטריה מיותרת החלטת 'לחתוך' למחנה השמאל, תישאר שם ינעמו לך רגבי השמאל

403
אהרן גרנות | כיכר השבת | כ"ד באדר | 06.03.13
אהרן גרנות
אהרן גרנות (צילום: משפחה)

תגובה למאמרו של העיתונאי משה הרמן.

יאמר בראשית, אינני איש הבית היהודי, איני מייצג אותם וגם לא הצבעתי עבורם שכן לאיש חרדי אשר כמוני אין זכות בחירה רק זכות הצבעה ליהדות התורה ג'.

ובכל זאת, הנני תושב קרית ארבע היא חברון החי בשמחה ובטוב לבב עם האנשים האלה ומהדס מתוך שלמות גמורה בין שני המחנות. לנוכח האופנה במחוזותינו להקים קול זעקה מרה וצבועה ולתקוף את חובשי הכיפה הסרוגה ובעיקר את רבני הציונות הדתית ולהעלות גלים של שנאה מעופשת שאיני יודע מהיכן מקורה, לא אוכל לחשות עוד ואני חייב להשיב דבר.

בואו נתבונן מה קרה כאן? האם כבר גורשו תלמידי ישיבת 'חברון' מבית מדרשם? האם הקימו כבר מחנות עקורים לפונביז' (אחד ל'מחבלים' השני ל'שונאים') האם הקיפו שוטרים לבושי שחורים את ישיבת סלבודקא? שום דבר לא קרה! עולם כמנהגו נוהג, בחורי הישיבה באים מידי בוקר לבית המדרש, קול התורה אינו שובת, שום דבר לא יקרה גם הלאה.

'זמן' קיץ יפתח בזמן ואחריו גם זמן אלול ובחופשת בין הזמנים נראה את בחורי הישיבות מטיילים בנחת בנחלי מדבר יהודה. אנשי הבית היהודי הבטיחו לרבניהם שגם שום דבר רע לא יקרה בהמשך הדרך, רק דברים טובים. התקציבים ימשיכו להגיע לישיבות כרגיל ועוד יותר מכרגיל ואחרי ששני המפלגות יקבלו את תפקידיהם והשרים יתיישבו בלשכותיהם ויאיר לפיד יוכל להציג את ה'הישג' הכביר שלו – ממשלה ללא חרדים, יתמסמס לו גם עניין מטווה הגיוס.

הפוליטיקאים החרדים יודעים זאת היטב העיתונאים החרדים יודעים זאת היטב אבל אם אפשר להמשיך להפיץ שנאה נגד ה'מיזרוחניקעס' אז למה לא ואם אפשר להפוך את נפתלי בנט לשונא חרדים ורודפם אז מצוות לשון הרע ורכילות הבאה לידך אל תחמיצנה. הוא הבטיח להפוך לפטרונם של החרדים, לשמור על עולם התורה והישיבות ואפילו הזדמנות של שעה אחת לא נתנו לו. אולי תמתינו רגע, אולי הוא באמת מתכוון לשמור על עולם התורה ואין כוונתו לרדוף חרדים ולומדי תורה ולגייסם לצבא? אף אחד לא טרח לשמוע מה באמת יש לו לומר. אגב לטענת אנשי הבית היהודי הם דווקא כן פנו לש"ס בניסיון להקים בלוק טכני אחד ונזרקו מכל המדרגות על ידי אריה דרעי. דרעי מכחיש ואין לי כל כלים לבדוק לא את הטענה ולא את ההכחשה. אבל את הכינוי 'בית של גוים' שהדהד עוד לפני הבחירות והפך את כל הציבור היקר והקדוש של סרוגי הכיפה לרפורמים, גויים, שונאי תורה, את זה שמענו גם שמענו.

הלו, נסחפתם

מה קרה בסך הכל – המפלגות החרדיות באופוזיציה. כואב, נכון, אבל "אסון"? "רדיפת עולם התורה"? "אנשי הציונות הדתית שבמו ידיהם הפקירו את עולם התורה בידיהם של הרוצים לתת את כבשת הרש לבוזזים" כותב ידידי משה הרמן. הי, הלו נסחפתם. אז נכון, לא נראה עוד את ר' יעקב ליצמן שניער את האבק במשרד הבריאות והפך אותו למשרד נחשק יושב על כיסאו, אז לא נראה את ר' משה גפני שלנו מנהל בממלכתיות וללא משוא פנים את וועדת הכספים של הכנסת (כולם מודים בזה) אני מודה שזה לא נחמד אבל ככה זה בפוליטיקה. מי שמשתתף במשחק הפוליטי צריך להפנים זאת פעם הם למעלה ופעם אנחנו.

אבל מכאן אני רוצה להתייחס לטענה הצבועה שעולה שוב ושוב במאמרים ובשיחות ומרתיחה את דמי. "היינו איתכם בגוש קטיף, שמרנו על הישובים שלכם ועכשיו אנחנו לא נעשה זאת. אתם גומלים לנו רעה תחת טובה. סליחה? החרדים היו עם ה'סרוגים' בגירוש יהודי גוש קטיף? ההיה או חלמתי חלום. מה נראה לכם שהזיכרון חלש? עם עובדות אי אפשר להתווכח. טלו בבקשה את התמונות מההפגנות מהתפילות ההמוניות, חפשו בזכוכית מגדלת חרדי אחד לרפואה לבוש שחורים אחד, יוק! אין!!! כמה חרדים בודדים, אני ועוד מספר עיתונאים חרדים שבאו לסקר את הגירוש, זה הכל.

פה ושם כמה קבוצות שבאו לבקר בגוש מתוך סקרנות. כמה דפקו העקורים המסכנים על דלתותיהם של גדולי ישראל שיקראו לתלמידיהם לפחות לבוא לתפילות, לא להפגנות, שיארגו תפילות בישיבות אבל הם נדחו ברשעות ובגסות על ידי הגבאים שלא נתנו להם אפילו להיכנס , שאלו נא את עסקניהם הם לא יסלחו ולא ישכחו!!. ובגוש קטיף האסון אכן התרחש, שם הסכנה הייתה מוחשית . לא איזה חשש שאולי, שמא. אבל רוב הציבור החרדי התעלם. הסתובבתי אז בחוצות בני ברק, ירושלים, כל הריכוזים החרדים, זה בקושי עניין מישהו. לפחות אל תטען את הטענה השקרית הזאת ותנסה לשכנע אותנו באמיתותה. נכון שאחרי מעשה חברי כנסת חרדים טיפלו בתוצאות, יצוינו לשבח בעיקר ח"כ מאיר פרוש ומשה גפני שדאגו שהעקורים יקבלו תקציבים שיפצו קצת על האסון הגדול שארע להם, אבל מכאן ועד "היינו איתכם ועכשיו לא", הטחו עיניכם. מה נראה לכם שהציבור שכח?

איפה הייתם בגירוש?

אני רוצה להתייחס לגדולי הדור. באסון הגירוש, חטפתי 'ריקושטים' מכל הכיוונים על התנהגותם לכאורה של גדולי הדור שלכאורה לא שעו לבקשותיהם של ראשי גוש קטיף והתעלמו מהם. עיקר החיצים היו מופנים כמובן כנגד כ"ק מרן האדמו"ר מגור שאני הרי חסידו. הסברתי אז לחברי שכשם שאיני בא בטרוניות חלילה כלפי הקב"ה, כך איני בא בטרוניות כלפי גדולי ומאורי הדור שליט"א שאם כך נהגו סימן שנגזרה הגזירה ואין להשיב. היום אני מסביר כך גם כלפי מכתב התמיכה של רבני תקומה. אני סומך על יושרם ושכלם של רבני תקומה ובעיקר מורינו ורבינו רבה של חברון מרן הגאון הרב דב ליאור שליט"א שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של הלכה וכל דאגתו נתונה לעולם התורה שאינו דואג לתורה פחות מכל גדול אחר ואם הוא אמר לי שאין לנו מה לדאוג וכי גמרא אחת לא תיסגר ושקל אחד לא יופחת מתקציבי ישיבות וכתוצאה מהמהלכים שנוקט נפתלי בנט יצא עולם התורה החרדי נשכר וכי יש לו נציגים שעליהם ועל יושרם הוא סומך, הריני ניצב לפניו כתלמיד לפני רבו.

קראתי את שכתבת על מעברך לשמאל וצחקתי. אגב, למה לנקום ב'מזרוחניקים' שנואי נפשך בנושא מצוות ישוב ארץ ישראל, אני מציע לך לנקום בהם ולחלל שבת, זה הרבה יותר 'מגניב'. אם רק בעקבות כעס כזה או אחר על הסרוגים שנובע מחוסר ידיעת העובדות והסטריה מיותרת החלטת 'לחתוך' למחנה השמאל, תישאר שם ינעמו לך רגבי השמאל. נסתדר גם בלעדיך. אגב אתה יכול להיות חבר מר"ץ שם בוודאי ישמרו על עולם התורה וידאגו שחברינו ימשיכו לשקוד בבתי המדרש. שמעתי את הרבנית זהבה גלאון תליט"א אומרת זאת במפורש. אם אתה מעוניין יש לי מספיק ידידים ערבים בבל"ד הם יקלטו אותך באהבה. אתה עיתונאי מוכשר, מגזין הכיבוש מחפש כותבים האמן לי אני מקבל אותו בדואר. הצבת בתור ראיה לשמאלניותך החדשה תמונה שלך בהפגנות בלעין, גם בלי 'לחתוך למחנה השמאל' יש לי אלף כאלה ולא רק בבלעין אלא עמוק עמוק במקומות שאף שמאלני עוד לא ניכנס בהם.

לסיום, הייתי אתמול במעון קודשו של מרן הגאון הרב דב ליאור שמעתי שם מישהו מנציגי רבני תקומה שהיה אצל בנט ודיווח לרב. הלוואי ויכולתי לספר את מה ששמעתי, אני רק יכול לומר לכם, אתם עוד תרדו על ברככם לבקש סליחה מנפתלי בנט שעמד במילתו ושמר על עולם התורה החרדי. ועל שנאת החינם הזאת מי ישלם? ה' אחד יודע.

תוכן שאסור לפספס
403 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
221
אחרי שנה לכינון הממשלה הזאת כאשר הורסים כל דבר שבקדושה מה תגיד עכשיו???? פתיחת אזורי הגיור כדי שכל מי שלא ראוי ילך להתגייר בשוהם. קצוץ תקציבי הכוללים והישיבות קיצוץ קצבאות הילדים ועכשיו חוק הגיוס שנכון לקרוא לו חוק הכפירה כי מי שמאמין בכח התורה אין לו שום שאלה של ״שויון בנטל״ כי העוסק בתורה מועיל יו
אברהם03.03.14
220
בתוך אתר שללם שמלא שנאה ושקר. ה׳ יברך אותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה02.03.14
219
מי נסחף בהגנה על נפתלי בנט?? כל מה שהרבנים הצדיקים שלנו התריעו מתקיים, לצערנו הרב, אחד לאחד.
שרה02.03.14

הצגת כל התגובות

218
ארץ ישראל אני זהבה גלאון. כי תורה חשובה פי 10000000000000000000000 מארץ ישראל.
שונא את בנט28.02.14
217
אם כל החרדים יעלו מחו"ל אז הכל יבוא על מקומו בשלום ויהיה לנו מרוב. אבל מה לעשות שהעושר מסנוור... חוזרים על אות הטעות בקום המדינה במקום לעלות כולם ולהקים מדינה יהודית אמיתית
ישראל מ26.02.14
216
בדיוק כמו שגרנות הופך ומשנה את דעותיו, את כיפתו ואת גרביו (לפעמים בתוך המכנסיים-כמו גור ).
אתי25.02.14
215
מעניו מה גם על הקיצוץ נודה לבנט וחבריו המרושעים
אראל 23.02.14
214
הדיוט זה לא כינוי זו מציאות
אבנר20.02.14
213
התורה, בדיוק כפי שגרנות חרדי... גרנות חזר לסרוגה ולצבעוני, ומנסה להטעותינו ולדבר כחרדי... זו לא אתיקה עיתונאית...
לא זיקית19.02.14
212
אלישיב זצוק''ל יצא נגד עיתון משפחה איך הכתב הזה שקוראיו חרדים יורד על הדם שלהם בפרגונים שלו לבנט שהתחבר ללפיד לחתוך בלחם של הילדים שלנו
חיים10.02.14
211
פשוט לא יאומן כ"כ עלוב כנראה שאפשר להתוכח עם עובדות
יצחק13.01.14
210
סליחה על הביטוי הוא לא יודע מה הוא מדבר המזרחי בשיטה ללכת לצבא ואין כל סיבה שלא יתמכו בנושא ועוד שהרי כבר קוצצו תקציבי הישיבות והכוללים שיטת רבותיהם ורבותינו שונות זה עשרות בשנים(חוק הגיור חוק צהר וכו') תמיד שני הפלגים הסתדרו ורק עכשיו לא מעניין כנראה זה תלוי בעומד בראשה
יוגב24.11.13
209
צר לי אהרון גרנות, אבל אולי לא ראית את הכתבה בעיתון משפחה (ופלא שלא ראית) לפני בערך כחודש כאשר גם הרב דב ליאור בעת הראיון אמר שהיתה זו טעות לבחור בבנט ולא לזאת התכוון המשורר ... בעת שתמך בו. ודרך אגב כמו שכבר כתבו קודמי יש ויש כבר קיצוצים קשים בתקציבים ואנחנו כמשפחת אברכים חשים את זה על בשרינו יום י
ר.ת31.07.13
ועדיין קיצוץ בתקציב איננו גזירת שמד וגם לא עקירת עולם התורה.
אריק111229.08.13
208
הלוא משנאיך השם אשנא ובמתקוממיך אתקוטט!!!!!! תמים תמים תמים, עד מתי תתן אמונך ברשעים אלו? עד מתי אתה פוסח על שני הסעיפים?????!
התנתקות עכשיו23.07.13
אני ממליץ לך לבדוק טוב עם רבותיך את ההיתר הגורף שלך לשנאה. להזכירך הקב"ה מחל פעמים רבות אפילו לעובדי ע"ז (כגון אחאב שהיה יוצא למלחמות ומנצח. כגון בית ראשון שנחרב על שלשת עברות חמורות וביניהם ע"ז, אחרי 70 שנה נבנה. לעומת זאת בית שני אחרי 2000 שנה ועדיין לא נבנה כי עדיין יש בו שנאה! אז בבקשה אל תדבר ב
ברוך04.12.13
207
את הבהמות בשס. הם גם התחברו לבנט שהוא עונה על ההגדרה "מזרוחניק" ותקפו בצביעות ושאט נפש את מי שהתחבר לחרדיים לאומיים וקראו להם בכחש ובכזב לאותם חרדים לאומיים "מזרוחניקים" כדי להרחיק ולהפחיד כמה שיותר חרדים תמימים.
חיים16.05.16
206
ואני שואל: אם כדבריך שבנט מעדת התמימים והיראים לדבר ה׳ איך חבר לשונא דת כיאיר לפיד?? תאמר לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה... ועליהם ושכמותם יש לומר : ׳הלא משנאיך ה׳ אשנא ובתקוממך אתקוטט תכלית שנאה שנאתים לאויבים היו ׳ אין לנו חפץ בטובתם של רשעים ולא נכרע בפניהם ברך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד02.03.14
205
מר גרנות היקר נראה לי שנסחפת קצת... אגב, היה נחמד יותר אם היית מודה באמת! הרי הרב שמואל אליהו שליט"א טוען שיש בידו מידע על כך שחברי הבית היהודי מתכוננים להצביע נגד החוק אז אולי הם בעצמם לא יודעים מה שהיו"ר שלהם מתכנן..... בקיצור פעם שעברה שנכנסתם עם לפיד ופגעתם כלכלית בלומדי התורה חטפתם נוק אאוט אבל
אלחנן02.03.14
204
לא הצביעו בעד גירוש מתנחלים ואתם המזרוחניקים כן מצביעים בעד גירוש חרדים לכלא
בני27.02.14
203
אם כאלו חרדים לא צריך מזרוחניקים שיהיה ברור המיזרוחיניקים ולא כולם הם סוג של רפורמים רק בקצב יותר איטי, מי שמכיר אותם מקרוב יודע ועוד איך יודע גם אצלינו יש חסוגי חרדים שבקושי דתיים אבל אצלם זה בשיטה פשוט להתרחק מהם ובטח לא לגור לידם תקראו עוד פעם את המאמר ותיראו מה קורה למי שגר לידם
אלון26.02.14
202
הנאות שאינך חרדי, ולכן כל מה שכתבת זה מראש של בעלי הכיפות הסרוגות, פחות או יותר, אך אתה לא במיינסטרים החרדי, ולכן אין לך כל זכות להביע השקפה חרדית מהי, ואין לך את הרגישות לכך. קודם תיסגר על עצמך לאחד הכיוונים, ואז אולי תוכל להבין יותר לעומק, ולא לפסוח על שני הסעיפים. למען הגילוי הנאות, אני שמאלני,
בקו הירוק26.02.14
201
ההשוואה לא נכונה! א. לפיד הכריז מלחמה על הציבור החרדי באופן מוצהר וחיפש שותפים שיעזרו לו, השותפים שהוא מצא היו הבית היהודי. התנאי של לפיד לחבירה לבנט היה ממשלה ללא חרדים ומתוך מטרה מוצהרת לסגור את הברז, לשנות את החינוך החרדי, לשנות את הרבנות הראשית ולבטל את כל הסטאטוס קוו בין דת ומדינה (ולכן הם נלחמ
פלוני אלמוני25.02.14
200
אם יש לך ביקורת על מרן עלה לקברו ותתלונן. חצוף מחוצף. ואם אתה מדבר ככה אז ודאי אתה "מזרוחניק"!
שמואל25.02.14
199
נכון להיום אהרן גרנות גילה את פרצופו האמיתי, חזר ללבוש "כיפה סרוגה", אז בבקשה מהמערכת נא להחליף את התמונה בתמונה עדכנית של היום. כך ניווכח מה הסתתר מאחורי דברי ההבל בכתבה הזאת מלפני שנה.
שלומה'לה24.02.14
198
כמו שאמר הרב אויירבך על הקדושים של חללי המלחמות בהר פרצל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים20.02.14
197
איפה אתה חי? למי נודה? למי שחתך בבשרנו? כבר קיצצו מאיתנו הרבה הן בכוללים והן בישיבות. ובאמת בקטע הזה היה עדיף שתשתוק? כי אין לך טיפה אבל טיפת מושג ממה שקורה... ועוד עיין בתגובה 257 ועוד היד נטויה... בשורות טובות!!!
אברך כולל11.02.14
196
היום רואים שהנחש הרבה יותר מסוכן. חכמים(בלילה) הזהרו בדבריכם...
נתן05.02.14
195
אין קיצוצים לישיבות ולא למשפחות ברוכות ילדים הבית היהודי ממשיכה לתמוך בעולם התורה ולחזקו ואף להוסיף לו תקציבים
אבינר22.08.13
194
אני מופתע. במקומו הייתי יורד על ארבע ואוכל את הכובע ומבקש סליחה מכל בני הישיבות שלעגתי להם.
אברמי08.08.13
193
אחר הגשת התקציב עם חוק ההסדרים לכנסת אחר קבלת חוק גיוס לתלמידי הישיבות בלבד כולל סנקציות הכרה על ידי ראשד מפלגה חובש כיפה בקונסרבטיבים למה עוד צריך לחכות ועד מתי והאם לא יפה שעה אחת קודם ושמא ואולי יש שפנים שטרם יצאו מהכובע
בני09.07.13
192
בוש והכלם
עוז ברנט01.07.13
191
צודק גרנות. יחד עם זאת, למען הגילוי הנאות, יש לדעת כי גרנות הנו "מזרוחניק", כלומר לבוש כדתי לאומי וחובש כיפה של דתי לאומי.
דניאל29.11.13
190
פוסח על שני הסעיפים, "מזרוחניק גרר" ממש בדיחה מוצלחת!!על מי אתה מסנגר??על אדם רשע צבוע ומושחת?? נכון שיש רבים וטובים וטועים בציבור הדתי לאומי אך זה עדיין לא מכשיר לא את רבניהם ובפרט לא את מנהיג מפלגתם, בפעם הזאת מנהיגי הבית היהודי גילו את פרצופם האמיתי,הם גרועים כמו לפיד ואפילו יותר כי הם צבועים!!!ו
נתי11.07.13
189
אהרן גרנות, כל חברי הכנסת החרדיים היו הרי נגד הגירוש מגוש קטיף וכידוע כל ענין העברת הענין בכנסת היה בזכות ליצמן שהוא חסידו של ר' יענקל אלתר, אז לך אין שום זכות דיבור על כל הנושא הזה. וחוץ מזה שמזרחניק היית מזרחניק נשארת ותראה מה אומרים היום גדולי הרבנים על בנט וחבר מרעיו שר"י.
עמנואלי30.05.13
188
מעניין אם כותב המאמר גם היום עומד מאחורי המאמר שלו או כבר ראה את רשימת הגזירות של לפיד ובנט והוא מבין שהוא טעה ואולי הכותב הנכבד סבור גם עכשיו בנט מפתיע לטובה ? אולי ?
צבי30.04.13
187
כל מילה בסלע!
חרדי16.03.13
186
כתבתי דברים נכונים ממצפוני למצפונו של אהרן אבל בגלל שהדברים היו נכונים העלמתם את זה. אתם שמים רק תגובות לא רציניות.
דני דונג11.03.13
185
מעבר לבדיחה על בנט, העובדות גם לא נכונות ! אני כחרדית, השתתפתי בהפגנות, התפללתי ובכיתי בדמעות ובכאב בזמן הגירוש - לא פחות מכל אישה דתית לאומית.
חרדית10.03.13
הייתי שם
דניאל14.03.13
184
כמו מה זה נראה ? מסרוחניקים חרדונקקים ?
י08.03.13
183
כותב אהרון גרנות מדוע לפגוע במצוות יישוב ארץ ישראל וכו'. זאת דמגוגיה בגרוש. המסר לאנשי הציונות הדתית הוא חד ופשוט; לפני שאתם נלחמים בכזאת קנאות על מצוות יישוב ארץ ישראל תוך התגרות באומות העולם ותוך סכנת היישוב היהודי בארץ ישראל, תתחילו להקפיד קצת יותר בשאר מצוות התורה ולכבד את עולם התורה. ומפני שאנח
ישראל07.03.13
182
האמת צריכה לחלחל ולרפא , אנחנו צריכים בית מקדש! מתי אנשים עם עולם התורה יהיו חרדים לבית המקדש ?! לאהבת חינם ?! היה והיה עולם התורה לפני בבית המקדש השני ו.... ה' יתברך מעדיף בריתות עם אלף לפידים מאשר שנאת אחים בין אשני תורה. לא שמעתי מילה אחת של לשון הרע והוצאת דיבה מהבית היוהודי וגם מיש עתיד בבח
בת ישראל06.03.13
181
אני מסכים איתך שאין דבר יותר טוב לחרדים מההתנתקות מוחלטת שלנו אם המזרחי שהיום כל אחד מבין שהם רפורמים כפשוטו וטוב שזה מגיע מהצד שלהם ובאשר טענתך איפה היינו בגירוש כעיתונאי זה מוזר שאתה לא יודע שדעת כל גדולי ישראל שאין שום היתר למסור את הנפש כדיי להגן על אדמה ועל תשכח שאצלנו המשיח עוד לא הגיע ועל ו
מוטי06.03.13
למסור את הנפש כדי להגן על אדמה? על מצוות יישוב הארץ שמעת? על העובדה שבעקבות מסירת גוש קטיף נרצחו יהודים חרדים בקריית מלאכי שמעת?
הרב09.03.13
שויתור על אדמתנו יגרום פיקוח נפש +בל תחונם (סיבה מרכזית להחמיר בשמיטה) ונראה לי שאם כבר יש פה שונא זה אתה... לצערי
עקיבה06.03.13
180
לאין ערוך מהישיבה בקואליציה ומבחינה ציבורית ישראלית עדיף שכל סיכום עם החרדים בנושא הגיוס יהיה ללא מנעמי השלטון בבחינת תן לי יבנה וחכמיה ונוותר על כל שאר הערכים
המתבונן06.03.13
179
כמה שילם לך בנט?
צבוע מתמם10.03.14
178
האם זה עליו נאמר בתורה גורן האטד?
עוקץ30.10.13
177
מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..." כאשר חרדי מגיב בקללות ונאצות ,אתם מפרסמים. בטויים כמו,רשע,שקרן ועוד ועוד. אך כאשר יהודי טוב ,ציוני דתי או חילוני מגיב ,אתם לא מפרסמים. מה שחשוב שאתם קוראים לעצמכם"יהודים יראי שמים ו
pinco903.07.13
176
אדון גרנות הנכבד! אף אחד לא חייב אותך להפוך לחרדי(מלבד המשכורת בעיתון משפחה...) יכולת להישאר מזרוחניק ואף חרדי לא היה בא אליך בטענות. אם אתה לא מצליח להבין את ההשקפה החרדית, אתה עדיין יכול לעשות "אחורה פנה" ולחזור להיות מזרוחניק! אף אחד לא יכעס עליך(מלבד עיתון משפחה שיצטרכו לחפש כתב מעניין חדש...) א
צביקה- מתחרד26.05.13
175
אך אפשר להודות לשונאי גם אם יצחמח מזה איזה טובה אולי אני מקוה שהיום גם אתה חושב שזו טעות ואולי תכתוב את זה
חרדי מודאג17.05.13
אני מתפלל למותך ולמות רבך שלימד אותך שינאת יהודים.
pinco903.07.13
174
גם "מזרוחניקים" לא נראו הרבה בהפגנות, חוץ מכמה נערים ונערות לא הרבה הפגינו ולצערנו זה לא מספיק ענין אותנו (חוץ מטיול משפחות לכפר מיימון ושרשרת אהבה) וגם מפלגת דתית לאומית הראתה בזמנו קצת אדישות ולא ראינו שהענין בנפשם של נציגנו (ודאי לא יותר ממאיר פרוש וכדו') בקיצור לאמספיק נלחמנו וחבל (אגב,האהבה בסו
דובר אמת16.03.13
173
גועל נפש
שאול16.03.13
172
וַיַּסֵּב אֱלֹהִים אֶת-הָעָם דֶּרֶךְ הַמִּדְבָּר יַם-סוּף וַחֲמֻשִׁים עָלוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.
נשר11.03.13
171
לא מעניין מהשאר.
חרדי אמיתי.10.03.13
170
נכון אותו אחד שאמר על ציבור שלם שהם מכפישי התורה גדל והפרנס על אותה רבנות שהקים הרב קוק זצ"ל איך אפשר לירוק לבאר שתית ממנה ואותם אלו שמדברים על הלבוש מי הם אותם שסניקים שהיו כיפות סרוגות כל חייהם וחיי אבותם והתחפשו לכת של שחורים שהעתיקו מלבושם מכת השאלים מי אתה שתדבר דברים כל כך לא מבוססים הבט על עצ
בני09.03.13
169
המזרחיסטים שונאים את החרדים יותר ממה שיהיר לפיד שונא
מיכה08.03.13
168
את התגובות שבעד החצוץ הזה.
דעת07.03.13
167
לא עברתי למחנה השמאל אבל כמובן שאם אפשר לקצץ תקציבים למזרחיסטים והמתנחלים אני בעד, כמו שהם שלחו לכנסת אנשים שלא רואים אותנו ממטר אני בהחלט עושה הפרדה בין כלפה לבנט ובין סטרוק לשקד אבל, בסופו של דבר הם מרימים יד בעד קיצוצים הכי קשים לבחורי הישיבות
אודי29.07.13
166
עד עכשיו החרדים אכלו כסף חינם. המזרחניקים הטהורים שרתו בצבא וממשיכים לשרת. עכשיו קצת יהנו.
pinco903.07.13
165
מעניין שכל המתנגדים שאינם יכולים להתמודד עם הרב אהרון גרנות,פשוט מקללים אותו,מחרפים ומגדפים כפי שלמדו מרבותיהם. לא שמעתי מר' אהרון ולו מילה אחת של קללה. חרדים קטנים,יש לכם מה ללמוד מהחרדי המתנחל הגדול.
pinco903.07.13
164
שלום לך אדון גרנות. אני מבין לרחשי לבך, אתה עוד לא קלטת את הניואנסים החרדים. את מה שבאמת חשוב לנו אתה עוד נשארת וכנראה גם תשאר מזרוחניק. הרי הרמב"ם כותב שהאדם מושפע מסביבתו. המשך לגור בקרית ארבע, ואל תטיף מוסר לא ל"מחבלים" ולא ל"שונאים". [אני לא ליטאי, אבל תבדוק את הישיבות הר המור ומרכז ודו"ק].
יהודה16.06.13
שכשהר המור נחלקו על מרכז, הם גילו בגרות ועזבו, ולא המשיכו את המצב בילתי הגיוני של 2 ישיבות בהיכל אחד, וק"ו לא ביזו תלמידי חכמים באופן כ"כ מחפיר כמו שקורה בפוניבז'.
ללא שם03.07.13
אגב בפונביז' גם כבר לא יושבים באותו היכל ב. אין צורך להסביר ולייבא דוגמאות מהמזרחי...
שמוליק16.12.13
163
יש פתרון-----משלבים תורה ועבודה.
פופאי19.05.13
162
ודואג לעשות לייקים למי שמשבח את "קסם דבריו " לך הביתה צבוע !!!!!!!!!!!
לשקר אין רגליים18.03.13
אומרים לך את האמת בפנים ואתה לא יכול לשמוע.. מה לעשות? זאת המציאות
יאיר29.04.13
161
קוראי 'משפחה 'כבר רגילים ומנוסים בסחרורי הבעות הדיעה של אהרן גרנביץ - גרנות. כך יכולים לקרוא יום אחד טור שלו 'מדוע עזבתי את מורשתי' בו הוא יורק אש וגופרית על שיטת המזרוחניקים ולמחרת לקרוא טור כמו זה, בו הוא יוצא בצורה בוטה נגד כל, אבל כל גדולי הדור החרדיים 'שאין להם בעולמם אלא ד' אמות של הלכה'שהכי
מוטי13.03.13
160
אמיץ לומר את האמת שלך בלי לפחד מכל החרמות שכבר רצות כאן למטה
שי11.03.13
159
גרנות אי אפשר להאמין למילה שלך, אחרי הכתבה שכתבת על באר שבע אני מבין שכל מה שמניע אותך הוא ג'ובים וכסף לא אמת ולא בטיח...אז יאלה לך תכתוב בבשבע........
יעקב10.03.13
158
ההתבטאות הצינית החמורה של ח"כ גפני בוועדת הכספים, שארץ ישראל איננה מענינו של הציבור החרדי, "ותושבי קרית ספר מוכנים לעקור למקום אחר" עפ"ל. כל זאת על אף תחנוניו של חה"כ יעקב כץ - כצל"ה שניסה לעורר בו את המצפון היהודי לארץ ישראל. דקרה את עיניהם של רוב ציבור החרדים לדבר ה' באמת. ואז נזכרנו שנציגי מ
מזרוחניק09.03.13
157
חצנהלהנצל
כחכחכ08.03.13
156
הכתבה הזו אח ורק מהלחץ החוורתי סביבתי שהוא עצמו נמצא שם. שאם לא היה כותב כך יכול היה להמצא בסיכן מזריקה מקרייה נאמנה [רק גילוי נאות הכותב עד לפני כמה שנים היה נמנה על הציבור הסרוג אשר במקום מגורב וכיפה סרוחה על ראשו היתה מתנופפת בגאוה]
כחכחכ08.03.13
155
היו כורתים ברית אם מי שהיה יורו על שיגלו פינוי ישובים.....ובנוסף מתנים זאת באי כניסת ד"ל.....
חםכמוטל07.03.13
154
סוף סוף מישהו אומר את האמת!!!
יהודי18.03.14
153
פשוט שקר גס "עולם כמנהגו נוהג"? ידוע לך שתקציבי הישיבות והאברכים קוצצו, כבר עכשיו בפועל, 6 חדשים שמקבלים תקציב מקוצץ ב40% אתה בטוח שכלום לא קרה?
חיים ברטלר08.07.13
152
אני כבר לא מאמין לך! ולגבי הפינוי מי שגרם לפינוי בגוש קטיף היה המפד"ל הרשעים שדחפו את החרדים החוצה ושחקו לידי טומי לפיד ושרון אז שלא יבואו בתלונות על שלא עזרנו להם לא מגיע להם רשעים שכמותם.
ישיבישר16.05.13
151
ב"ה. ישר כחך על אומץ הלב שבך. ישנם עוד הרבה טענות שיכולות להצטרף לדבריך ,אולם הם באיסור לשוה"ר ואע"פ שהם אמת, אסור לאומרם. המשך בדרך הזו של אמירת האמת בתוך מחנך, ודע שיש יותר משותף בין שני הציבורים מאשר מפריד, ובטח שיותר מאשר עם הציבור הכללי.! והעיקר ,להשכין שלום תמיד בתוך עם ישראל ובקרב הציבור הד
אליהו18.03.13
150
אתה תאכל הרבה קש עוד על הדיבור הזה
אבי212116.03.13
149
מדברים על החרמת החרדים ,אז ליפני שגפני יילל שיחפש את החרמות אצלו כשבת ספרדיה מתקשה להתקבל בבית יעקב בגלל צבעה זו חרמות וגזענות וצביעות דוחה כשספרי הרב עובדיה ורבנים הספרדים לא נמצאים בישיבות ליטאיות ומזלזלים ברבני ספרד בבוז ...נו פרענק ! אז שיטפלו בחרמות ובצביעות בעולמם הצבוע והמתנשא בו למדתי בישיבו
ישראל9911.03.13
ליטאים חסידים מזרחיסטים חילונים כולם כולם שונאים ספרדים לכן ספרדים חילונים מסורתיים חרדיים לא משנה תצביעו רק שס ותבקשו ששס תפסיק להתרפס לשכנזים תבקשו שס ספרדית נורמלית
זו זכותנו11.03.13
148
תהיתי אם אתה לא נמנה כאחד מחסידיו. חסיד גור?בטוח? תבדוק שוב..
חוסיד 09.03.13
147
שנואים? ואויויוי..... הרגישות שלהם הביאה להם הרבה שנור....
מיצי08.03.13
146
הכתבה הזו מייצגת את רוב רובו של הציבור החרדי, ולא יעזור לכל העיתונאים מחרחרי הריב , האכולים שנאת אחים. הציבור הדל"י ובפרט המתנחלים הם אחינו, שותפים לדרך, תורתם תורתינו, כל אחד עושה את שלו בתחום אחר, אבל המטרה אחת, לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה.
חרדי מן השורה08.03.13
145
של המגיבים החרדים הצבועים כאן!!! אני רואה המון בטלנים שלא לומדים ולא עובדים... רק מחפשים את עצמם! אז למה לא לגייס אותם???? אפילו אתם מבינים שכך זה לא יכול להימשך ויש הסכמות שבשתיקה לגיוס חרדים וליצירת תנאים שיוכלו ולצאת לעבוד, זה קורה אפילו בחסידויות כמו בעלז!!!! בנט הוא לא רפורמי ולא גוי(מי שקורא
חיים07.03.13
144
תראו את התמונות שלו במשפחה עם כיפה סרוגה אחרי זה שואלים מה הבעיה במשפחה? מחזיקים מזרוחניק על תקן חרדי כמו הפלס
שונא מזרוחניקים01.05.14
143
מטומטם, תאמין לגדולי ישראל שרואים מרחוק ותראה מה אמרו על בנט!!!
אבי05.04.13
142
יש כמה עיתונאים חרדיים מפורסמים יותר שהעלו ספין של החרמת מוצרים שמיוצרים באיו"ש ועל תמיכה בגירוש. כמה ח"כים מסיעת יהדות התורה חזרו על חלק מהשטויות. בדיקה שערכתי העלתה שמספר הקולות של יהדות התורה וש"ס מעבר לקו הירוק זהה כמעט למספר הקולות של הבית היהודי על כל גוייהם - מעבר לקו הירוק. במקום לנשק את יד
אלי זלמנוביץ18.03.13
141
בנט הצליח להוריד את רוב הגזרות של לפיד. יש לנו על מה לחשוב, היינו מהירים מדי לשפוט את האדם.
תודה לך, אהרון14.03.13
להגביל ל1800 תלמידים וסנקציות כלכליות, בפרט למי שבאמצע יעזוב הלמוד לא ממש הועיל לנו ולא צריכים להגיד תודה, ואשר לכוונות לפיד זה לא היה יוצא לפועל עם שום מפלגה אחרת, אז אין לנו מה להודות רק מה להתלונן
jewish17.03.13
שבלי הברית החדשה זה לא היה קורה. אז שיפסיקו לומר שהם דואגים לנו כי הכל באשמתם המליאה.
שונא את בנט28.02.14
140
אהרן אולי אתה לא יודע, אבל יש הבדלים ענקיים בין התפיסה שלנו על ארץ ישראל מהתפיסה של המזרוחניקים [ואתה בתוכם?]. יש הרבה מה לשנות בלי לבטל על המצווה של ישוב ארץ ישראל.
משה10.03.13
139
כתבה אמיתית, ישר כוחך!
אברהם08.03.13
138
גם לפני ההתנתקות כולם אמרו שלא יהיה התנתקות ובסוף......
מור06.03.13
137
תמשיך לכתוב ישר כח איזה מילים בסלע
דוד06.03.13
136
יש
יוסי06.03.13
135
רצוני להסביר לך שהם היה פעם שיבקשו סליחה מעשו שבדורנו מר בנט זה אנשים כמוך שמכנים עצמם חרדים ואני חושב שכל מה שכתבת נכון פרט לשורה אחת שאתה נקרא חרדי משום שמאמר זה ראוי להיכתב מצע של מפלגת אין(יש) עתיד ועל זה שאתה קורא לעצמך חרדי מי ישלם??? ה׳ האחד יודע.
מוישי06.03.13
ראייתך המצומצמת? מספיק עם הגימיקים! די לסיסמאות! תחליטו מי זה עמלק כבר! הרב אמסלם? הרב אמנון יצחק? יאיר לפיד? בנט? גבי גזית? כל החילונים? תתחילו לנצור פיכם! לנצור זה שהדיבור יהיה על מצב 'נצור' שלא ייפלט לכם כל מה שעולה מנפשכם..
עמ"י חי06.03.13
134
לכאן או לכאן: לא היית צריך להזכיר העניין של "בית של גויים"! משפט זה נאמר ע"י אחד מגדולי ישראל שליט"א (שמנוי וגמור אצל כולם שכזה בקיא בכל מקצועות התורה כמעט ולא קם בעם ישראל מזה דורי דורות!) ולא צריך להכניס אותם לתוך הקלחת הפוליטית! בפרט כשאתה יכול לתרץ בכתבה שלך בכזה תמימות (ראויה לשבח!)את עמדת אדמו
אשכנזי-חסידי06.03.13
133
"אינני איש הבית היהודי, איני מייצג אותם וגם לא הצבעתי עבורם שכן לאיש חרדי אשר כמוני" לגבי גילוי נאות - שכחת לציין שהייתה תקופה גדולה עם כיפה סרוגה באותה תקופה ששינית שם משפחתך מגרנביץ לגרנות.
יעקב06.03.13
132
אין מילה לתאר חושב שהאמת אצלו אבל האמת עם גדולי הדור הרב דסלר הרב לופיאן הרב פיינשטיין החזון איש שהקימו את עולם התורה במתכונתו
יעקב06.03.13
131
ותראה שמאז בנט ולפיד ירד להם שש מאות שח מהתקציב החודשי. אף פעם לא היינו לא ימין ולא שמאל ובסך הכל נאמרה הטענה שהשמאל יותר אמינים ממילא עדיף ללכת איתם. לך אני צריך להסביר את זה????????????
יוסי30.04.14
130
המזרחי נוסד כדי לסיע להם! לא משנה מה הם אומרים מטרת המזרחי היא לעקור את היהדות
ההה10.04.13
129
זו האמת וכל האמת. המפלגות החרדיות,אשכנזים וספרדים כואבים כאב מר של ניתוק מכספי הציונים.לכו לעבוד,לא רוצה אתכם בצבא הקדוש שלי.
אזולאי17.03.13
128
אמנם בנט ויתר הנבחרים במפלגה לא צריכים את אישורו של אף חרדי,אך נעים לדעת שיש אנשים חושבים במחנה הזה,ולא שכולם נוהרים כעדר,אחרי מנהיגיהם ללא שביב של חשיבה עצמאית!!!!
עידית12.03.13
127
נהניתי לקרוא את דברי האמת האובייקטיבים. לצערנו, אין כמעט אנשי עט מהמגזר שיש להם אומץ לכתוב את דעתם האמיתית. אני בטוח כי כולנו עוד נודה לבנט, נשכח מהמשמיצים ונזכיר לך מר גרנות את דברי האמת שכתבת כאן.
אברהמי07.03.13
126
הציבור צריך לממן לימוד תורה או שמי שרוצה לממן לומדי תורה יממן. כרגע אונסים את החילוניים לשלם על מה שהוא לא רוצה לשלם
מוטי06.03.13
למה משתמשים בכספי המיסים שלי שאני משלם ביושר לבניית איצטדיונים, תאטרונים וכל התרבות שאני לא נהנה ולא רואה שקל ממנו? אנו חלק מהמדינה הזו, ומגיע לנו את הצרכים שלנו... על כל סטודנט המוסד מקבל הרבה כסף... זה שהם משאירים את זה בכיסם, זאת לא בעיה שלי... רב הכסף שמקבלים האברכים זה תרומות מחול, שאגב מכניסים
מני07.03.13
125
הסימנים בשטח מראים אחרת
חרדי06.03.13
124
ובכל הצימרים אצלנו בגולן, נחו על זרי הדפנה משפחות חרדיות בזמן שאנו התחברנו לאחינו הסובלים.
צפון הארץ06.03.13
123
סוף סוף יש עתונאי חרדי נורמלי!
חרדי שפוי06.03.13
122
עוד צבעים חוץ משחור. תודה על הכתבה.
חן06.03.13
121
מצוות ישוב ארץ ישראל שקולה כנגד כל המצוות שבתורה !
יעקב06.03.13
120
אתה בן אדם אמיתי וישר אשרייך שאתה מרבה אהבה בעם ישראל ומראה את הדברים כמו שהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי03.06.14
119
אהרון אל תחייך זה נראה שנפלו לך שיני חלב ולא צמחו לעולם!?
מירי13.03.13
118
אותם????????????? מי שיגיש לי גלידה טרפה אגיד לו תודה גדול המחטיאו יותר מן ההורגו תתבייש לך ''חרדי'' חילוני
מתעב צבועים11.03.13
117
אחרת אין לי הסבר, המפלגות החרדיות מחוץ לקואליציה נזק ישיר 1.5 מליארד(לא מליון) שקל לטווח הארוך , ובמקרא שהממשלה תחזיק 4 שנים , אז הסכום הוא בדיוק כפול מקורות (עיין תחקיר מעריב על החרדים באופוזיציה טרי מאד ) ואתה חושב שרק אם לא יגייסו את החרדים , ניגמר הסיפור 1) מה אם תקציבים לישיבות סמינרים תלמודי
חרדי10.03.13
116
אדון גרנות אם כל הכבוד אתה סך הכל עיתונאי ואם כל גדולי ישראל אומרים דברים הפוכים ממך אם כן אתה מבזה גדולי ישראל אני מבין את ההתמרחות כלפי הרב דב הרי סוף סוף מתנחל אתה אך לך לכל ש אר גדולי ישראל לבקש מחילה לפני שיהיה מאוחר
מ פ07.03.13
115
כמה שהדברים שנכתבו כאן נכונים אני לקחתי על עצמי לומר תהלים כל יום כמה שיותר כדי שלא יבואו גזרות קשות עלינו ולא בגלל לפיד ולא בנט שהוא אדם הגון וישר אלא מכל המחלוקות והשנאה שגורמים אותם קבוצות ישר כח צריך לפרסם את הכתבה הזו בכל האתרים
מרים07.03.13
114
אני לא רואה אפשרות אחרת, בבחירות נוספות שתערכנה ממש בזמן הקרוב. אז למה להתלהם, ובפרט שלא צריך לתת למיזרוחניקים להערך לחרם עליהם. להתחיל את החרם ומיד. בנט לא כזה דתי, וידוע שהוא לא שומר נגיעה.
יוכבד07.03.13
113
כל הכבוד לך אהרון גרנות! כל מילה נכונה!
יהודית07.03.13
112
באמת בזמן הגירוש עבדתי במוסד חרדי ולא זאת בלבד שלא תמכו גם ליגלגו ושאלו אותי אם אני עדיין מאמינה במדינה... עד היום חורה לי על כך. זה שידר לי צביעות, כי לקבל מהמדינה ביטוח לאומי, תקציבים וחינוך זה בסדר אבל לא לשרת בצבא או לפחות להצטרף למאבק על הארץ, חבל. הגיע הזמן להיזכר שאנחנו עם אחד עם חובות וזכ
נעה לביא07.03.13
111
לא. תודה.
איכא דאמרי06.03.13
110
קראתי אותך עד הסוף. אני יודע מהיכן אתה מגיע ולכן היכן אתה גר. יכול להיות שכל השבחים שאתה מרעיף על בנט הם אמת אני לא יודע. מה שאני כן יודע זה שיאיר לפיד תוכו לא כברו וגם הברו נורא ואיום. ואם לא הבנת אסביר בקצרה. לפיד מדבר על חשיבות עולם התורה וזה פשוט מדהים! איפה הבן ואיפה האב? אלא שהבן חכם יותר מהאב
שמולוביץ06.03.13
109
אבל אני מסכים שההקצנה היתה מהירה מדי, ומטופשת ורדודה מדי, לא צריך לאיים, בטח לא על דברים שהם ברורים, גם לפני בנט וגם לאחריו, החרדים ידאגו לעולם התורה ואוטומטית אם ירגישו נבגדים זה יהיה על חשבון עקרונותיו של בנט, החרמת מוצרי התנחלויות? השתגעתם? כאילו של מי נקנה של הערבים? של שופר סל? פשוט איבדו את הצ
אלי06.03.13
108
ואני מתכוון למרן יביע אומר שליט''א לא למרן שלך של פורים האנשים הללו הבית יהודי הם התחברו לשונאי ישראל מעל כל במה הם דקךמו במקהלה'' למה שאמא חרדית תישן ואמא שבנה בצבא לא תישן''!!!!!!!!!!!!!!!! ז עלילת דם בנט מוציא שם רע הוא מויסר ורודף ואתה כסיל שכמוך תומך במתועב הזה????????????
אתה חצוף משכיל06.03.13
107
כשעלה השלטון הנאצי היהודים לא האמינו ואמרו שיהיה טוב
דוד11.07.13
106
א. מה אתם עושים באנטרנט בכלל,חשבתי שגדולי הדור אומרים שזה סרטן,ויהרג ואל יעבור? ב. כן,כואב לקרוא דברים אמיתיים,ואני מבין אתכם שאתם מתפרצים בזעם. ג. מוזמנים לבדוק ולהביא לי ציטוטים של בנט נגד החרדים(דייקא!)מתוך דבריו ניכר שהוא פועל מתוך אמת,ומתוך רצון לעשות צדק,ומתוך אהבה לחרדים,גם אם אתם לא מאמיני
יהונתן03.04.13
105
על פי האמונה החרדית ,צריך שלטון זר עד ביאת המשיח. זה מתגשם לנגד עינינו ,נפתלי בנט "ראש מפלגת בית של גויים" ישלוט בארץ עד בואו של משיח. אני לא מבין מדוע החרדים כועסים. מבוקשם ואמונתם התמלאה.
אזולאי17.03.13
104
לו יצוייר שבאמת זו המציאות, אז כל הכבוד, וזה ממש נהדר אך על מה אנו יכולים להישען ולהאמין שזה כך? לחכות למצב הבלתי הפיך שיווצר, ואז להיות עם הלשון בחוץ? אם אתה גבר, אז תכריז הפוך, שאם באמת ירד שקל מתקציב אחת מהישיבות, או שתסגר גמרא אחת בעולם התורה, אז תכריז בקול רם ליד כולם, שהם בית של גויים לכל דבר,
נתי16.03.13
103
ל-פיד ב-נט נ-תניהו ר"ת "לבן". אחד שביקש לעקור את הכל. תבדקו בהגדה של פסח.
Visitor16.03.13
102
בזמן האחרון אני שומע את הקטע הזה שבממשלה הנוכחית לא תיהיה מפלגה חרדית ושרוצים לעקור את התורה מן השורש (שהם טוענים ששייכת רק להם) ושרק הם לומדים תורה כל היום ואני שואל על איזה תורה הם מדברים על תורה שבא מותר להכות איש את רעהו (מכות כל שבוע במשכן התורה הגדול פונוביז'), וללעוג איש על רעהו בגלל צבע עורו
אביה11.03.13
זה מה שיצר שינאה וריחוק בין המחנות אבל זה בדיוק הדבר שעליו בנויה התגובה הזאת
יוסף18.03.13
101
כמה שלמו לך מהבית היהודי בשביל שתנסה להרדים אותנו.?
דודד10.03.13
100
זה שאתה מיזרוחניק והחלפתה לבוש בגלל העבודה זה ידוע. הנציגים החרדים הם נציגים של עולם התורה כן עולם התורה שלח אותם ליהיות נציגיו ועולם התורה זה אנחנו החרדים ולא אתם אתם זה אולי הבעלי בתים שקובעים עיתים לתורה אבל מכן ועד ליהיות בני תורה אתם לצערי רחוקים. ואם גדול בישראל אמר על המפלגה מה שאמר הוא ידע
יוסי08.03.13
99
ואפילו מצביע ג׳ אבל אתה מתנחל וגר בשטח פלסטיני. אז כמצביע ג׳ דואג לאינטרס המזרחיסטיט ולא החרדית. גילוי לב אני תושב בני ברק ולא תושב בשטח כבוש. וכן חתכתי שמאלה. אין ערך לארץ ישראל ללא התורה. בחו״ל לא מתו על קידוש השם בגלל ארץ ישראל, ובשביל התורה נטבחו ומסרו נפשם. וכל אלו שנטבחו בארץ זה בגלל ההרפתקאות
הכתב צבוע08.03.13
98
בס"ד יישר כוח על האמיתיות שבכתיבת הדברים. המאמר כתוב יפה ומציין עובדות נכונות.
רחל07.03.13
97
שלום מר גרנות היקר, אני בדרך כלל נהנה לקרוא מה שאתה כותב, הפעם אני ממש לא מקבל את דבריך, סליחה, אתה מדבר כמו הדובר האישי של בנט ולא כמו חרדי שישב בהיכלי התורה, יש לך העוז והחוצפה למתוח ביקורת על הרבנים, על מה שאמר הרב עובדיה שהבית היהודי היא מפלגה של גויים, ועכשיו מתברר שהוא צדק, יש לך העוז והחוצפה
אברך ןתיק07.03.13
96
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כלאי 20.03.14
95
המיזרחניקים
לוי24.06.13
94
כתוב צדיק באמונתו יחיה תפסיקו לעוות ובתור אחד שמכיר את החברה הדת"ל שבא ממנה לשעבר אני יכול להגיד לך שזו חברה בעייתית מאוד מאוד..... האמת כואבת
danad23.03.13
93
אני לומד בכולל מזה 6 שנים לאחר ישיבת הסדר הרב שמחה הכהן קוק רבה של רחובות חבר הישיבה ומגיעה אליה באופן קבוע. אנחנו האחרונים שנפגע בעולם התורה, לצערי הכי חמור זה התחנות רדיו החרדיות במחכ"ת עדיף לשמוע רדיו חילוני עם מוזיקה לועזית בימים כאלו לפחות לא נכשלים כל דקה וכל רגע בביזוי תלמידי חכמים ולשון הרע
אלעד10.03.13
92
אתה בורח מעיקר הטענה והיא שאתם יכולים להכנס לקואליציה גם בלי החרדים אבל השאלה היא א עם מי?ברור למשל שבנט לא היה עושה דיל עם המפלגות הערביות ב למה לפסול מישהו אחר בבקשה בלי תשובות טפשיות של זה לפיד
אריק08.03.13
91
אין דרכי לעסוק בפוליטיקה כלל וכלל.אני מגדירה עצמי כחרדית במובן העמוק של המילה. הצבעתי ג' בבחירות אך לצערי לאור דברי הבלע הנשמעים מכל עבר מצד אנשים המופיעים באיצטלה של חרדים ולאור הלשון הרע על כלל הצבור הדתי לאומי, אני מבקשת להביע מחאה נמרצת, סלידה וחרדה כאחד. החרדה היא על חילול ה'. יש כאן היפך התור
אסתר08.03.13
90
1 שכחת שהרב עובדיה קילל את אריאל שרון בגין ההתנתקות וכן ש"ס לא ישבה אז בממשלה אלא המפז"ל בכבודם ועצמם ! 2 איך אתה משווה את מצוות ישוב הארץ שהיא מצווה חשובה אחת מהתרי"ג לעומת הרס וחורבן עולם הישיבות ? 3 לידיעתך כבר חלק מהגזירות כבר יצאו לפועל ראה כתבה באתר ערוץ 7 שהפסיקו את התקציבים לבחורי ישיבה שיש
משה הכהן07.03.13
1.בתור כהן אתה אמור להשכין שלו ם לרדוף שלום לא תורה כקרדום לחפור בה, אלא אהבת ה' שזה כל יהודי ויהודי. אני לא יודעת אם גרנות כהן אך הוא לפחות אהרון 2.עולם הישיבות נהפך לביטוי שמגלם יצור בפני עצמו, עולם לימוד התורה היה קים לפני 70 שנה בארופה, היה קים גם ערב חרובן הבית ו..... אה , האחדות לא היתה קיימ
בת ישראל07.03.13
89
צר לי לראות את בלבול העולמות בו הינך שרוי , להווי ידוע מצוות יישוב א"י אף לא היתה בראש סדר העדיפויות בעולם החרדי , שלא נדבר על הספקות שמביאים כמה פוסקים אם יש בכלל מצווה בזמן כזה שאין שלטון עפ"י דעת תורה , כן נכון לנו חשוב יותר שנוכל לקיים אורח חיים חרדי וללמוד תורה מליישב איזו פינה נדחת מוקפת אוייב
שרה07.03.13
88
מצדיק את צוררי הדת. ועוקרי התורה?
חיים07.03.13
87
אתה צודק במאת האחוזים שאין קשר בין שנאת בנט לשנאת ארץ ישראל אתה צודק שהחרדים התבלבלו אך איך צודק בהצדקת בנט הוא משדר פטרונות ושנאה איני יודע מה הוא אמר בסוד להרב ליאור אני יודע מה הוא אומר בקול רם לביבי ןללפיד ארץ ישראל בלי תורה כגוף בלי נשמה הגיע הזמן להקים מדינה יהודית בארץ ישראל את זה עם לפיד
יהודי06.03.13
86
הגיע הזמן שהציבור שלנו קצת יתבגר, כולם מבינים שהמשפטים האלה ננקום בהם וכו' הם מטופשים. צריך לומר למנהיגו להפסיק לשדר לחץ - זה פשוט נראה לא טוב.
דוד אולמן06.03.13
85
1. עוד לא גורש חרדי מהישיבה - כי לפיד בנט לא הסתדרו עם התיקים, אבל הם מתכננים את זה חזק. 2. התחלת לתקוף את הפוליטיקאים, אך שכחת ש"בית של גויים" אמר רבן ולא ח"כ. 3. ה"אח" טוען שהוא מסכים עם לפיד ולא יתכן כ"כ הרבה לומדים, אז למה נאמין לך. 4. הוא מדבר הפוך לחלוטין ממה שדיבר לפני הבחירות, וזה קצת בעייה
חרדי עובד06.03.13
לא להתערב זה כמו קמצא ובר קמצא
וקל06.03.13
84
כל המלל הרב שלואמניות פסולה מפעפעת ממנו הוא יהיה מוצדק רק אם אכן לא ירד שקל מתקציב הישיבות, ולא יפגע בסטוס קוו. אם לא אז הכל קשקושים לאומניים ומזרחיסטים פסולים. אגב נזכר מה עשה הציבור הדל"י ואפי איתם ואורלב כדי לקדם את ההתנתקות
שלום06.03.13
83
כל הכבוד
משה06.03.13
82
כל דברי מרן אמת וצדק!!
אפרים06.03.13
81
אכן, צודק, "זה קם זה נופל". טבעי במערכת פוליטית. אך העניין כאן הוא ה"קישוט" מסביב. לדוגמא: האם זה נכון והוגן שיקום אחד עם כיפה על הראש (ושלטענתו)יש לו אמונה בלב ושקורא לנו החרדים "אחים", ושיקום מעל בימת הכנסת ושפשוט יסית נגדנו בפני כל עם ישראל??? כך לדבר על נושא כזה רגיש? שצריך להיות שוויון בנושא הק
אשכנזי-חסידי06.03.13
תהיה מצידי סודני
מיכל06.03.13
ולהתגייס וגם לשמור על התורה זה נקרא להסית?!
מיכל06.03.13
כן! הסתה! בפירוש כן! אם אחיך היה מתנהג, לדעתך, בצורה לא נכונה ולא הוגנת לשכנים שלך, האם היית מקבץ את כל השכנים שישמעו איך את צועקת עליו ועוד מוסיפה ומדגישה בטוב טעם ודעת את עומק העוול שהוא עשה להם וכך היית מקומם את כל השכנים נגדו??? לא! לא עושים דברים כאלו! אך "האח" היקר שלנו, נפתלי, עשה בדיוק אותו
אשכנזי-חסידי06.03.13
80
אם כן אין לנו ממה לחשוש נוציא 100,000 לרחובות ולא יהיה גיוס חרדים ולא קיצוץ בישיבות. אם כבר אז נדרוש גם לקבל קצבה חודשית של 100,000 ש"ח לכל החיים.יש סיכוי סביר שנקבל, לא? :-)
לאהרון באהבה06.03.13
79
כל הכבוד - מחזיר את הכבוד לחרדים יראי ה' באמת ולא איזה עיתונאים(שלא הספיקו לחבוש את ספסלי ביהמ"ד וכבר יצאו החוצה לעולם התשקורת) חסרי רסן, שפיהם נוטף לשון הרע, ארס וטיפשות (1/3 מהחרדים הם מתנחלים ו85% מהציונות הדתית הם בכלל לא מתנחלים).
חיים שאל06.03.13
78
בתאריך כתיבת המאמר 06.03.13 לא העלה על דעתו מר גרנות ה"נכבד" את השואה הנוראה שעתיד להמיט בנט על עולם התורה. מילא, בנט מייצג את דעותיו ואת בוחריו, אך אל לאדם שמציג עצמו כ"חרדי" לעטוף אותו באיצטלא דרבנן. היום ברורה לכל החובבנות של בנט בפוליטיקה ובענייני הציבור כמו גם החובבנות של מר גרנות בראיה ברורה כ
יצחק05.06.13
אולי קצת פרופורציות
אריק111229.08.13
77
אינך יודע אילו שטנים יש לך ליד הבית... איך היית תמים כ"כ מר גרנות? איך הינך מבין את מה שאמר אליהו הנביא "די לכם לפסוח על 2 הסעיפים?" עצוב... נודה לבנט... על מה? רשע ושקרן!
חיושקה16.05.13
76
יישר כח על עצם ההרגעה, ועל ההעמדה במקום של חשיבות ארץ ישראל עבור כל עם ישראל. אך לגבי (חוסר) חלקם של החרדים בגוש קטיף, שיקרת לחלוטין, א' כוונת הכותב לחלקם של המפלגות החרדיות שהצביעו נגד הגירוש, בתיאום עם עמדת המפלגות הדליו"ת. ב' רוב מוחלט של הציבור החרדי כאב את הגירוש והתפלל למניעתו, אלא שמחששות קלק
חרדי שפוי03.04.13
אני אישית הסתובבתי בין הישיבות לא של נטורי חרטא אלא הישיבות באופקיםלכינוס של תפילה לביטול הבגירוש ואפילו שבבניק אחד לרפואה לא הצלחנו לגייס. עפרא לפומך!!!
אברהם צבי28.04.13
75
השאלה המרכזית היא מה אהרון גרנות מוכן לעשות אם הוא כן טעה והרב ליאור טעה ושאר רבני הציונות טעו ? האם הוא יודה שטעה יעבור מחברון ?
מבלבל את המוח 14.03.13
74
ואני אברך ליטאי
אברך11.03.13
73
מה אתה מקשקש. אל תראה עצמך כחרדי ותדבר כמו שאתה מדבר. זו בושה. אתה לא שייך לעולם התורה.
נחמה10.03.13
אז בגלל שהוא לא חושב כמוך הוא כבר לא שייך לעולם התורה? אתה "דעת תורה" בהתגלמותה? איזו יוהרה.
דתי לאומי11.03.13
72
שדומים להם ורוקדים מה יפית גרנות קח הפראק הזקן והכובע והשלך אותם לזבל
אתה זבל09.03.13
71
תנתנת
כחכחכ08.03.13
70
החרדי. כל כתבותם הם להלל, לשבח, לפאר, לרומם ולהדר את המתנחלים על כל אפצ'י שלהם...
בניקס07.03.13
69
מזרוחניק נשארת לחרף ולגדף מעל כל במה ציבורית זה האיש שאתה אומר שישמור על בני תורת תתבייש לך
אבי NJ07.03.13
68
הרב מבריסק שאל פעם הרי כתוב שהקב"ה לא יקח שוחד, שאל הרב מי יכול לתת לו שוחד? ואיך בדיוק יש מחשבה שיש משהו שישחד טת הקב"ה, אמר הרב מבריסק לפני הרבה שנים, הכוונה למזרחניקים, יש להם מצווה אחת שהם מצציבים אותה בראש סדר העדיפות וזו מצוות ישוב הארץ, חוץ מזה, שאר המצוות אם זה מסתדר עם אותה מצווה אז טוב ואם
אברך ןתיק07.03.13
67
ישר כח!
חיים07.03.13
66
חושד בדרעי מתעלם מעזרת ישי שמשבח את פורוש וגפני והכי גרוע יוצא נגד רבינו ומורינו פאר הדור ומסלף ומשקר בדברי הרב שכביכול הרב דיבר על כל ציבור הכיפות סרוגות אתה חצוף! הרב דיבר על מה ששקד מספר 2 בבית היהודי אמרה 1תחבורה בשבת 2נישואין מעורבין 3.גיורים מהירים והרב שאל זה בית יהודי או בית של גויים?שמנהיגת
גד06.03.13
65
א.איננו כועסים על בנט בעצם כניסתו לקואליציה זו זכותו. אולם על חבירתו ללפיד ביודעו שלפיד מסרב כניסת חרדים על זה הכעס. תדאג לבוחרים שלך ואנחנו לשלנו אבל אל תתחבר לשונאנו(וזו האמת, לפיד שונא את החרדים רק בצורה יותר מתורבתת מאביו...)ותשים לנו מכשול בגלגלים. ב. לגבי גוש קטיף כאבנו ובכינו אולם איננו שותפ
חרדית06.03.13
64
להזכירך עיתונאי קטן שלי את הביטוי בית של גוים טבע לא אחר מאשר מרן הראש"ל אז קצת צניעות לא תזיק גם לך...... במאמר המוסגר המאמר על דעת האדמו"ר ???!
ירון06.03.13
63
מרוצה? אין בעולם שונאי "חרדים" כמו אנשי ה"ציונות הדתית", ואתה, כעתונאי בוודאי יודע זאת, אז, מה הקשקושים האלה? איש לא יודה ל"בית הלאומי", מעולם לא היתה סיבה ליהודים להודות ל"ציונות הדתית". אפילו לא טרחתי לבדוק למי ועל מה הגבת, אבל, די לקרוא את דבריך, שכל קשר ביניהם לבין המציאות לא קיים!!! העובדה היא,
חנה אייזנמן06.03.13
את היא זו היורה שנאה לכל עבר ואפילו לא אכפת לך. אם בעינייך הציונים הדתיים כה רשעים מדוע שיתייחסו הם אלייך אחרת??שבי לך בבני ברק ותמשיכי לקשקש בקומקום. וממתי אסור לשמוע קול אישה מדברת ברדיו?אולי פשוט תסגרי את עצמך בבית ועלולם לא תצאי?אה,את כבר עושה את זה?
ברור06.03.13
62
במילים של לפיד ושות' על רצונם למחוק את עולם הישיבות. חבל גרנות, תמיד הערכתי ונהנתי לקרוא את כתבותיך נגעלתי!!!!!
ממש לא 06.03.13
61
שמח שיש סוף סוף חרדי שפוי ששם את הדברים על השולחן ואומר דברים של טעם. אחרי הטירוף שאחז במחוזותינו בזמן האחרון
מוישי06.03.13
60
עיתונאי מכור לכסף כך מגיעים לזלזל בכבוד התורה ובכבוד מרנן ורבנן
קובי 07.03.13
59
ברגע שזה נוגע לכסא של ש"ס כולם רפורמיים.
אשר07.03.13
58
הדיאלוג בין ציונות דתית או אפילו חב"ד עם שאר החרדים הוא כמו שיחה בין אילם לחירש. החרדים ברובם לא מקבלים ציונות, מדינת ישראל (הכסף שלה כן)
אריאל 07.03.13
57
הבית היהודי הכיפות הסרוגות דורשים שויון בנטל הרי בעצם הם הנטל כל המאחזים ההתנחלויות זה נטל על על ישראל פלוגות של חילים כדי לשמור עליהם טונות של כספים הם נטל על העם היהודי נוריד את הנטל הזה ואז יגיע השויון הגיע הזמן להסיר את המסכה לציבור החרדי נמאס מהנטל של ההתגרות באומותה עולם על חשבון משלם המיסים
הפטיש06.03.13
56
למה אתה כועס אהרן? תמים
מני06.03.13
55
הכל היה ברור ונכון אבל הקטע של הבית של גויים שיצא מפיו של הרב עובדיה לנו אין רשות לומר שהדברים לא היו צריכים להיאמר וסתם שתידע שאין אדם בעולם שאוהב את ארץ ישראל יותר ממנו והוא סה"כ דיבר על אותם אנשים שמתירים נישואין אזרחיים כידוע אבל חבל שהרסת את הכל בהוספת קטע שנשמע כזילזול במרן הוא גדול בישראל שאו
רפאל גבאי06.03.13
54
חרדי גאה שאינו מטייח את המציאות.
אברהם06.03.13
53
הזהר בגחלתו!!
ארז06.03.13
מה הבעיה? מרן לא קרא לבית היהודי בית של גויים? אדון גרנות משקר, או סתם אסור להגיד את האמת כאשר זה לא נוח לך?
מנדלל06.03.13
הוא כותב את זה בצורה של ביקורת! וזה בהחלט אסור!
מפוקח06.03.13
כשמר"ן קרא להם כך הסביר בגלל שרצו להקל בגיור ותחבורה צבורית בשבת ועל זה אין ויכוח שאין זה בית יהודי
אברהם06.03.13
מילת ביקורת על גדולי הדור - גם לא ברמז. וגרנות חצוף שהוא מצד אחד מגדיר עצמו חרדי, ומצד שני מרשה לעצמו להריס כנגד מרן, עכשיו הבנת!!
יצחק06.03.13
52
וככה נהייה רגועים עד הגזרות הקשות לעולם התורה וליהדות בארץ ,ואז תצחק עלינו ,ותגיד ,איך עבדתי עליכם ?אהההה....!
אריק06.03.13
51
עד עכשיו שמעתי אנים המסיתים היום אני רואה כמו שחשבתי בהתחלה ואומנם לאחר מכן חשבתי שהתבדתי אבל ב"ה ישנם אנשי שלום מתוך תורה אני שמח לשמוע ואני מבקש סליחה מהחרדים שלרגע חשבתי שכולם כמו נציגהם בתקשורת...
אברהם06.03.13
50
בעקבות השנאה שהפיצו העסקונים נשבר לי הלב! תמהתי! באמת זה מה שהחרדים חושבים עלי!? ב"ה כנראה שלא כולם עוורים ויש עם מי להמשיך הלאה עד הגאולה השלימה.
ציוני דתי06.03.13
49
עוד הרבה לפני הבחירות נפתלי בנט קישקש שיווין בנטל ולגיס תחרדים וזה מה שהביא את הרב להכריז עליהם כבית של גוים ועכשיו רואים כמה הרב צדק והרי ידוע וברור לכל בר דעת איזה נזק אדיר לעולם התורה יחולל חוק הגיוס של שני הרשעים נפתלי ולפיד
משה06.03.13
רע?
תתי09.07.17
48
הישובים ביו"ש. לצערי הרב, השנאה הנוטפת מהמתנחלים לחרדים היא איומה. לא מעניין אותם כלום. רק שהחרדים סוף סוף ידפקו. מבחינתם כל החרדים גנבים, סגורים, ולא חיים את המציאות. ככל שאני עובד איתם יותר אני קולט שההבדלים באורח החיים של חרדי ודתי לאומי הוא ענק. הם בחיים לא יבינו אותנו. את העובדה שהחיים החומרי
דניאל06.03.13
בס"ד אני דת"ל וממש לא שונא חרדים, ח"ו מלומר דבר כזה! אני אוהב את חרדים אהבת נפש! אנחנו חלוקים? כן, שונאים? לא ולא! אני גר בישוב בן ארבעים ומשהו משפחות, כולם דת"ל, ואני מוכרח לציין שעד כה שמעתי בסך הכל שני אנשים שמדברים נגד החרדים בצורה של שנאה. אני לא מכיר את כל הדת"ל, אך כמעט כל מי שדיברתי איתו בנו
יוחאי30.05.13
בירושלים ובני ברק. לצערי הרב, השנאה הבוז והזלזול הנוטפת מהחרדים לתד"ל היא איומה. לא מעניין אותם כלום. רק שהדת"ל סוף סוף ידפקו. מבחינתם כל הדת"ל פשרניים לא יודעים ללמוד ואין להם ת"ח כלל. ככל שאני עובד איתם יותר אני קולט שההבדלים באורח החיים של חרדי ודתי לאומי הוא ענק. הם בחיים לא יבינו אותנו. את העו
עזריה06.03.13
47
החרדים התנפלו על המתנחלים בטירוף בלי רגע של מחשבה. הכעס והעלבון קשים אך מנציגי ציבור ועיתונאים ניתן לצפות שיספרו עד שלוש לפני שמעצבים מחדש את ההשקפה שלהם. חכו קצת, תקשיבו קצת לטיעונים ולא ישר להתנתק בזעם מהציבור האחרון שעוד "סובל" את החרדים.
יעקב07.03.13
כך, ולכן אתה לעולם לא תבין את בחורי הישיבה
אברך ןתיק07.03.13
46
מילים כדורבנות די לקוטביות ולהפיכת השנאה למקצוע מבוקש צריך להמתין בסבלנות "הכל בידי שמים" לא?!ימים יגידו ולא רחוקים הם האם היתה שינאה או אהבה גדולה דרך אגב אותם מילים נאמרו כאשר יוסי דריש קיבל לידיו את משרד החינוך "הוא יחנך את ילדנו"?הוא חינך את פרנסנו ושליחי הציבור שלנו בזכותו ישנם משכורות בזמן יש
פיוס ה-2007.03.13
45
אננ מהציבור הדתי לאומי, ואתהשוט תותח!הלוואי שיבינו את זה..אחינו החרדים..אנחנו אוהבים אתכם!
אחיך07.03.13
44
אהרן גרנות פשוט מזרוחניק ברוך שהבדילנו מן התועים וקשה שנאה של עמי ארצות לתלמידי חכמים הגיע הזמן לדעת שהמזרוחניקים הם רפורמים והשם ירחם
שמעון06.03.13
43
בבריתו עם לפיד ובקבלת "מתוה הגיוס" שלו הוא כבר הוכיח הכל, את "מתווה קנדיל" שהציע הליכוד דחה דווקא בנט זה מפני שהוא "רך מדי". כמובן אשמח אם יתברר שכותב השורות צדק, אך זו לא תמונת המציאות נכון להיום.
אורן06.03.13
42
יאיר לפיד אמר במפורש מה הוא רוצה לעשות לישיבות. שי פירון אומר במפורש מה הוא רוצה לעשות לחינוך החרדי? יש עתיד אומרת מעל כל במה מה היא מתכננת בנושאי הדת (נישואין גיור וכו') האם צריך להמתין עד שהדברים יקרו בכדי לזעוק ולהתריע ולהוקיע את מי שנותן לו לגיטימציה? והאם כאשר היו משאירים את הבית היודי בחוץ
רפי06.03.13
41
התלבושת החרדית שאתה לובש, היא רק אחת מהתחפושות שלך, רק לצרכי פרסום. הטיעונים שלך חלשים, הלוואי שהיית משכנע את עצמך. ולסיום: מכירים את הסיפור על העטלף המתחלף? אהרן גרנות - גרנביץ' - גרניבובקס-מיט-לוקשען (השם הבא)
יואב ארגר06.03.13
אז מה עם כל האלפים שאנו רואים אולי הם באמת רק מחופשים -אבל עמוק בפנים הם לא ממש חרדים לדבר ה' אולי למה שיגידו השכנים או למשהו או מישהו אחר !! לדוגמא לשון הרע -לא כולם מחוייבים ללאו הזה . רק מי שעושה מעשה עמיך -אני אחליט מי לא מעשה עמיך !
מ.פ06.03.13
40
זה לא מבחירה אלא כי הוא מגלה עכשיו את הטעות שלו ומנסה לחזורבו הוא לא העריך נכון את כוחם של החרדים ורבניהם ואת דבקותם במטרה -לימוד התורה!!!!!
שיהיה ברור06.03.13
39
שום גמרא לא נסגרה, ושום מחנות לא הוקמו מהסיבה הפשוטה מאוד . אין ממשלה עדיין !!!!!!! הרי זה ברור מכל שכאשר תקום ממשלה אתה תראה את המטרה הסופית של יאיר לפיד, האיש הצהיר מעל בימת הכנסת "אנחנו 90% והם 10%" אז מה נראה לך שמטרתו היא הידברות ? כבר עכשיו הוא אומר שהוא רוצה תחבורה ציבורית בשבת ו"שינויים" ברב
דניאל 06.03.13
אז אין סיכוי שהם יסגרו אותם. אבל לתקוף להשמיץ תמיד כדאי. אני מכיר כמה חברי כנסת בבית היהודי שאין סיכוי בעולם שהם בעד לסגור ישיבות
יהודי חושב06.03.13
38
סליחה מכבודך מר גרנות על דבר אחד אתה בכלל לא מתייחס על עצם ההחרמה , וזה מה שכואב . אין לי בעיה עם זה שהמפלגות החרדיות יישבו בקואליציה אבל למה להחרים האם שמענו שעבור ברית פוליטית יחרימו א הציבור החרדי איך הרבנים שלכם נותנים יד להרס התורה
ישרא06.03.13
37
אני פשוט לא מבין, ההתנהגות של חלק מהעסקנים החרדיים פשוט מגעילה. זה חילול ה'. על זה הבריות לא יאמרו כמה נאים מעשיו, כמה מתוקנים דרכיו רק כמה מקולקלים. כל הכבוד מר גרנות !
אליהו06.03.13
36
פעם ראשונה בכיכר השבת שפשוט אהבתי והצדקתי כל מילה ,שאפו!
יוסף07.03.13
35
סוף סוף מישהו אומר את האמת...
מאיר06.03.13
34
למה האמת הזו נשמטה תחת זריזות כתיבתך אולי משהו חשוד בכתיבה והאמת שרוב ככל המאמר היה נראה נכון לולי המשפט המוזר שנכתב לגבי האמירה של מרן בענייו "ביית גויים" שהרסה לי את התחושה שמדובר באמת הוצאת מן הלב כי עם אמת הולכים עד הסוף
אלי06.03.13
33
אלא גזל עכו"ם ופשע מוסרי
חרדי שפוי06.03.13
מניין לגוי חלקי ארץ הללו מרצח ? מה יועיל לרצוח בתרפ"ט חרדים ולקחת ממונם ועכשיו -בור ועם הארץ אומר שזה גזל !
מ.פ06.03.13
הרב שך הוא בור ועם הארץ? הוא סבר שההתנחלויות הם גזל..
יוי06.03.13
"לעולם ידור אדם בא''י אפי' בעיר שרובה עובדי כוכבים ואל ידור בחו''ל ואפילו בעיר שרובה ישראל שכל הדר בארץ ישראל דומה כמי שיש לו אלוה וכל הדר בחוצה לארץ דומה כמי שאין לו אלוה" (כתובות קי:) וכן נפסק להלכה ברמב"ם ובשו"ע יו"ד. לא יודע מאיפה לך הסברא הזו. כדאי ללמוד לפני שפותחים את הפה.
ישראל מאיר06.03.13
מהתנחלויות, מי אמר לך לגור דוקא בהתנחלות? תגור בפתח תקוה או בבני ברק זה גם א"י. יותר מזה אסור לגרום לסכנת חיים לצורך התנחלויות. כל מי שגר במקום שמסכן את חייו הוא פושע.
עקיבא14.03.13
לידיעתך חבר יקר: 1. הגרא כבר לפני 200 שנה+ קרא לתלמידיו לעלות לא"י למרות הסכנה שהיה בדבר. ולאותם ת"ח שהתנגדו לעלייה לא"י הוא אמר שהם חוטאים בחטא המרגלים.(עיין ספר קול התור של תלמיד הגר"א). 2. כל עיר לפחות ביהודה שנשלטת ע"י גויים, לפי השו"ע צריך לקרוע על זה, כמו שהיה צריך לקרוע על הר הבית החרב. (שו"
ברוך03.04.13
32
אם חילול שבת היה מעניין אותם, והיה אפשר 'לנקום' בהם על ידי כך, אז לא היינו מגיעים להיכן שהגענו
רונן06.03.13
31
יש גבולות אדומים אסור להיתיבר לרשע שאינו רוצה כלל בעולם התורה והולך בדרכי אביו ז״ל..ובנוגע להיתיחסות של גדולי ישראל להתנתקות כנראה נעלם מעייניך דבריו של גדול ישראל פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף שליט״א שגינה את כל מהלך ההיתנגדות בצורה חריפה וכמובן שאם פסק שלו שאין לבצע את ההתנתקות עשו אנשי ש״ס ככל יכול
אוהבתורהולומדיה06.03.13
30
ל"מרן" דב ליאור. כל גדולי ישראל חסידים ליטאים וספרדים צועקים שריבה בבית ומתחננים להשם לביטול הגזרה. ואתה מבין יותר מהם. צא ממחנינו.
יעקב06.03.13
"צא ממחנינו" אתת אומר? איך אתה בדיוק מגדיר את עצמך חרדי בעודך גולש באינטרנט נגד הוראת כל הרבנים???
חרד לכבוד התורה06.03.13
29
ממתי ישוב ארץ ישראל זה רק ביהודה ושומרון??? כל חרדי ויהודי שגר בגבולות הארץ, כולל בני ברק, ירושלים, ביתר, ערד וכד' מקיימים מצוות ישוב ארץ ישראל לא פחות מיושבי יו"ש. עם כל הכבוד, אין להם שום עדיפות על כל שומר מצוות אחר בתוככי ה"הקו הירוק" ואין שום סיבה להתרפס בפני אלו שהאידאולוגיה שלהם זהה לזו של בנט
אני06.03.13
ואתה יושב רגל על רגל בלי דאגה לביטחון.
עמ"י חי06.03.13
אם לא אז תחזור לסטנדר ותתחיל ללמוד. כמה מצוות מקיימים בעצם הישיבה מעבר לקו הירוק.
אברך06.03.13
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים06.03.13
27
שמת לב שאין קשר בין טענות הכותב לתגובותיך?
ניר06.03.13
26
לבנט אורי אריאל וגם לכותב ה"נכבד" כל המסייעים והשותקים לדראון עולם!
ספיר07.03.13
25
אני מאוד מתפעל מכל מילה. הדברים ערוכים בטוב טעם. יישר כח. חילך לאורייתא.
מאירקה06.03.13
24
נאמר על ידי גדול בתורה, ולא על ידי פוליטיקאים. הופנה כלפי פוליטיקאים בוגדנים, ולא כלפי ציבור שלם.
איכא דאמרי06.03.13
23
אין חולק שיש ציונות דתית ובהדגש "ציונות דתית" אין חולק שהם מניחים תפילין ומתפללים שלוש פעמים ביום. אין חולק שיש ישיבות הסדר שבהם מעדיפים ללמוד "רק" כמה שנים תורה ולא רק הפשוטים גם העילויים וגם המיוחדים כך. והם הולכים לצבוא צבא רק בכדי להיכנס מאוחר יותר לאוניברסיטה ומתפרנסים ברמה גבוהה יותר מבחור חרד
תרנגול06.03.13
הייתי הסדרניק ואני גאה בזה. למדתי בישיבת הסדר 5 שנים כי לדעתי לימוד תורה היא מצוה גדולה וערך גדול. שירתתי בצבא בקרבי בעזה כי אני רואה בזה מצוה גדולה וערך גדול. ממש לא חשבתי לפני הגיוס האם זה יעזור לי להתקבל לאוניברסיטה או לא. פשוט שמחתי על ההזדמנות שנקרתה לי להשתתף במצוות הצלת נפשות של יהודים. אגב א
הסדרניק07.03.13
22
הוא לא אומר שום דבר שונה מכל המתנחלים. הוא חלק מהם. למה אתם מצפים ממנו? דואג לעצמו.
א06.03.13
התנחלויות. כשליש מהמתנחלים חרדים. אז אל תהיו פתאום שמאלנים.....
אני06.03.13
21
מרן יודע מה שהוא אומר, וכעת כולם רואים שהוא צדק!
מרדכי.06.03.13
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א06.03.13
19
רק אתמול התפרסמה הידיעה על חיפוש יחצ"ן וכבר מצאו או שזה אומר על טיבו של היחצ"ן או על המצפון שיש לבית היהודי בכל אופן בהצלחה מר גרנות
דודי06.03.13
18
הקברים ובכל זאת נמשיך לאהוב אותם ולהעריכם על הדבקות בלימוד תוך חיי עוני...האם צריך לגור בקריית ארבע כדיי לראות ישר?
אילן06.03.13
17
הוא פשוט צודק. א. בנט פנה לחרדים ליצור גוש חוסם דתי, החרדים זלזלו בו (ודרעי הודה שעשה כך למען נתניהו ש"לא רצה את בנט בקואליציה"). ב. בנט מחוייב לשמור על עולם התורה והדת ומעולם לא ניסה או איים לפגוע בכך. ג. אם החרדים היו נכנסים לקואליציה היו יושבים שם עם לפיד בדיוק כמו בנט. ד. החרדים השאירו את האיחוד
מוישה06.03.13
לא תצליחו לשכנע אפילו את עצמכם למה חברתם לעוקרי דת.
מגיב06.03.13
זה לא אומר שאני בעד מושחטים
דניאל06.03.13
16
זה תלמיד חכם..!!
יוסף06.03.13
15
תמשיך כך נהניתי מכל מילה
אבי החובש06.03.13
14
אהרון - אוהב שלום ורודף שלום ואוהב את הבריאות
שכוייח!06.03.13
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הטבריני06.03.13
12
איך שהעט יכול לשרטט לא יאומן תורה זה לא גוש קטיף עם ישראל שמר על עצמו אלפי שנים בלי ארץ ישראל אבל בלי התורה אין קיום לעם ישראל ולו לרגע
אבי06.03.13
בלי א"י התורה לא הייתה מתקיימת בחו"ל.כפי שקבעת כל מהות לימוד התורה בחו"ל הינו אך ורק לצורך שימורה על מנת לחזור ולהיות לעם שלם בכל דרכיו בא"י.
אהרון06.03.13
11
תחזור לקרית ארבע
אני 06.03.13
10
בנו בגוש ועכישו מחרימי ם אותנו זיבלות בשביל ג'ובים קוראים לנו גןיים התןרה שלכם בלי אהבה ויראה לא שווה כלום איפה אהבת ישראל דואגים רק לעצמכם ???????????
יוני06.03.13
מסרוחניק נשאר מסרוחניק אפילו תלבש קפוטה וגרטלך וגרביים על המכנסיים הדעות לא משתנות האם טחו עניך לראות את הסכנות ודברי הבלע של בנט-לפיד
קובי06.03.13
הזאת הבית המוסלמי היא בית של הגויים בהא הידיעה
אבי06.03.13
9
אתה שהיית מזרוחניק בעבר וברחת מהם כמו מאש תוך כדי לעג רב מכל חבריך ומכריך, אתה בא ללמד עליהם זכות?! הבעיה עם המזרוחניקעס, הוא הפשרנות שלהם בנושאים שתהיה להם השפעה רעה לדורות, נכון שיש מזרוחניקעס שישובים ולומדים כל היום, אבל תראה את הרוב, תראה את הבנות שלהם במועדונים וברחובות, תראה את הבחורים עם ה
בן מנחם06.03.13
8
כי למרות מה שעשו הדלי"ם לא ניכנסו לממשלה שמחרימה חרדים אלא אלא נותנת גב ליאיר לפיד שאין בינו לבינם שום דבר חוץ מנקמה בחרדים וזה כואב ונכון שהיו השמצות לפני הבחירות אבל זה פוליטיקה אבל כשבית היהודי שותף למי ששונא אותך ודוחף אותך זה כואב בהיתנתקות נכון שחלק מהציבור החרדי לא תמכו במיתנחלים אבל לא היו ש
שימי06.03.13
7
גם אם י%
ניכרים דברי אמת06.03.13
6
עדיף לחטוא בישוב הארץ מאשר לחטוא בלאומניות חסרת היגיון, המובלת מאמוציות שגם בהמות היו מתביישות בהם. עוקרי הזיתים אינם עשב שוטה, אלא פרי הביכורים של הימין, ועליהם גאוותו. ותזכיר לנו אלו רבנים הורו לחלל שבת בכל מיני היתרים חסרי טעם וריח?
יואב ארגר06.03.13
חולפת? מתוכם כ-100 אלף חריידים! כבר לפני עשרים שנה אמרו שאנחנו אפיזודה חולפת, ותראה ב"ה איך ניצחנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוישה06.03.13
5
גם אם יש מחלוקת השקפתית, הציבור החרדי-לאומי הוא בעל מסירות נפש עצומה לתורה, לארץ ישראל ולעם ישראל. נכון, קל יותר לחנך באופן פשטני של "אנחנו" ו"הם", בכלים של שטיפת מוח וזלזול המבוססים על חוסר ידע, אבל כיהודים מאמינים אנחנו הראשונים שצריכים לחפש את האמת ואת אהבת ישראל, גם, ואולי במיוחד, במצבים לא פ
ניכרים דברי אמת06.03.13
4
נכון אז לא הפגנתי הלכתי באותה תקופה לחופש בין הזמנים
מ.פ06.03.13
3
יד מפיקה מרגליות!!!!מאמר נפלא.חזר וברוך! יהי רצון שמאמר זה שכתבת יאחד את לבות עם ישראל באחדות ובאהבה ונזכה בקרוב לחזרתם בתשובה של כל עם ישראל ובחזרתו של יאיר לפיד וחברי כנסת בתשובה ונזכה לממשלה אוהבת ה' ומתוך זה נזכה לביאת גואל צדק שיחליף את חברי הכנסת שיחזרו בתשובה וינהיג אותנו ביד רמה בעגלא ובזמן
אלירן06.03.13
2
שמים היו מצליחים והיום היה להם 18 מנדטים אבל העבריינים היו עסוקים בביזה הנה התוצאות
רבי אברהם06.03.13
1
לאהרון גרנות, תרשה לי בבקשה להשיב לך בכמה משפטים קצרים, ולהסביר מדוע כל מה שכתבת הם דברי שטות וחסרי טעם. א. אתה כותב "האם כבר הגיעו הקלגסים לפתחי הישיבות". המשפט הזה רק אומר שאין לך שום קשר רגשי ומעשי עם הישיבות, כי לו היה סכנה (מוחשית) על הילד שלך לא היית מתפלפל עד כמה הם כבר עשו ולהיכן הם כבר הג
מוטל'ה06.03.13
אין מה להוסיף!
יוסי06.03.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

עם תחבושות על הראש: ניצולי הפיגוע חגגו את נס ההצלה

שאול כהנא | 30.04.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם