כיכר השבת

הושלם המהפך בתנועת ש"ס

מרן הרב עובדיה יוסף הכריע: אריה דרעי - יו"ר תנועת ש"ס

המהפך בתנועת ש"ס הושלם: מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף הכריע כי אריה דרעי ימונה ליושב-ראש תנועת ש"ס, וזאת לאחר הכישלון הברור של הנהגת השלישייה. אריאל אטיאס מונה ליו"ר סיעת ש"ס, ואלי ישי, יו"ר ש"ס לשעבר, ימונה לאחראי על מערך החינוך של התנועה הספרדית • כל הפרטים (חדשות)

175
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ב באייר | 02.05.13
אריה דרעי עם מרן הגר"ע יוסף
אריה דרעי עם מרן הגר"ע יוסף (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון>> הושלם המהפך בתנועת ש"ס לאחר שהבוקר (חמישי) נפל הפור בבית נשיא מועצת חכמי התורה, מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף, וחבר-הכנסת אריה דרעי ימונה ליושב-ראש תנועת ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר מספר ימים של דיונים עם ראשי ש"ס, החליט מרן הרב עובדיה יוסף כי המצב הנוכחי שנמשך עוד מתקופת הבחירות לכנסת, בו התנועה הספרדית מתנהלת על-ידי הנהגת השלישייה נכשל ויש למנות יושב-ראש לש"ס שינהל את ענייני התנועה.

לפי החלטתו של הגר"ע יוסף, אריה דרעי ימונה לכהן כיושב-ראש תנועת ש"ס, אריאל אטיאס מונה לכהן כיו"ר סיעת ש"ס בכנסת ואלי ישי ימונה לאחראי על מערך החינוך של תנועת ש"ס.

מועצת חכמי התורה של התנועה צפויה להתכנס הערב במעונו של מרן הגר"ע יוסף כדי לאשר את ההחלטה, ייתכן ובסופו של דבר יסתפקו בסבב טלפוני שייערך בין החברים.

מפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת" עולה כי ההחלטה התקבלה לאחר שבחודשים האחרונים מרן הרב עובדיה יוסף שמע על ההתכתשויות בתוך התנועה שחלקם פורסמו בכלי התקשורת, והנזק הגדול שזה מסב לתנועה הן בקבלת ההחלטות והן ברמת השטח אצל פעילי התנועה והחשש כי בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, ללא מנהיג אחד שיוביל את המפלגה, ש"ס תקרוס.

במשך חודשים ארוכים, שכללו מערכת בחירות קשה ומשא-ומתן קואליציוני, ניסתה הנהגת השלישייה להוביל את המפלגה אך ללא הצלחה.

לפני כחודשיים תקף דרעי לראשונה את העובדה ששובץ במקום השני בתנועה "אני שומע שמישהו מתדרך נגדי", אמר דרעי בראיון לערוץ השני כשהוא רומז ככל-הנראה לאלי ישי, "אז הגיע הזמן להגיד את האמת, אני לא קבלתי מעולם את תפקיד יו"ר ש"ס, צירפו אותי כמספר 2 ברשימת ש"ס, לא שמו אותי אפילו בראש הרשימה, עם כל הכבוד. נכון, הלכתי להיות יו"ר מטה הבחירות ועבדתי יומם ולילה".

כזכור, לפני למעלה מחצי שנה חשף "כיכר השבת" לראשונה את דבר חזרתו של אריה דרעי לתנועת ש"ס, לאחר לחץ כבד שהופעל עליו ועל אלי ישי, שכיהן בשלוש עשרה השנים האחרונות כיו"ר התנועה.

יו"ר ש"ס, דרעי (צילום: פלאש 90)

דרעי חזר לתנועה לאחר 13 שנים מחוץ למגרש הפוליטי, ולמרות תקוותו לקבל את ראשות התנועה בראשה עמד עד כניסתו לכלא, מועצת חכמי התורה החליטה למנות הנהגה חדשה לתנועה.

בראש חודש חשון האחרון התכנסה מועצת חכמי התורה של ש"ס בראשותו של מרן הרב עובדיה יוסף והחליטה על הנהגת השלישייה לתנועה, בראשותם של אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס.

בסיום ישיבת מועצת החכמים, יצא מזכיר המועצת רפאל פנחסי ובישר לתקשורת ולציבור הספרדי כי "תואר יו"ר התנועה מבוטל, הנהגת התנועה תהיה משותפת, הרב אלי ישי הרב אריה דרעי והרב אריאל אטיאס יובילו יחדיו את קבלת ההחלטות".

דרעי עצמו אמר ביום חזרתו לשורות התנועה כי "התפללנו הבוקר (ראש חודש חשוון) בשחרית, 'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'. אני שמח שחזרתי היום הביתה. אני עושה זאת בשמחה גדולה. אני לא יודע אם על פי הלכה אם מותר לברך בשם ומלכות, ואני אעשה זאת בלי - 'ברוך אתה אלוקינו מלך העולם שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה'".

השר דאז אלי ישי, ברך את חזרתו של דרעי ואמר: "בשעה טובה ומוצלחת, אריה אתה חוזר הביתה. זה רגע חשוב. המטרה לנגד עינינו היא טובת כלל ישראל, הציבור והשכבות החלשות במיוחד. כשש"ס מאוחדת, זה יביא יותר מנדטים. החוט המשולש לא במהרה ינתק".

בחודש כסליו האחרון חשף אתר "כיכר השבת" כי אריה דרעי ניצח במאבק מול אלי ישי וקיבל לידיו את סמכות יו"ר ש"ס בפועל. לפי הדיווח, אלי ישי חתם על הסכם, במסגרתו העביר את סמכויותיו כבא כוחה של תנועת ש"ס לדרעי. המשמעות הייתה שדרעי יו"ר ש"ס בפועל וישי רק ממלא מקומו.

דרעי לא הסתפק בהבטחה בעל-פה, ואלי ישי חויב לחתום על מסמך שבו הוא מודיע כי החל מאותו יום הוא יהיה בא כוחה של המפלגה מול הרשויות. ישי נשמע למרן הרב עובדיה יוסף וחתם על המסמך הדרמטי שהפך אותו לממלא מקום יו"ר ש"ס, אך את התואר יו"ר התנועה הוא טרם קבל עד ההחלטה היום של מרן הגר"ע יוסף.

כאמור, היום הוכרע כי אריה דרעי ימונה ליו"ר ש"ס.

תוכן שאסור לפספס
175 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
יקירי. אכן דברים נכוחים.. מי ירצה שבנו יעריץ פוליטיקאי... אגב, הדברים אמורים לא רק לגבי פוליטיקאי. הדברים נכונים גם לגבי זמרים, אנשי תקשורת חרדיים, שדרן שקולו נשמע כמעט כל היום בין כותלי בתינו, ואפילו הגבאי המוכשר מבית הכנסת השכונתי. אממה... זה באמת לא קורה.. אתה כותה שכשהיית ילד דרעי היה בשב
יעקב עידן 06.05.13
59
אוהבים אותך באשקלון!! תבוא לבקר.
רז02.05.13
58
שתוניסאי דואג רק לעצמו. הגיע הזמן לדאוג לכולם .אריה דרעי אתה מעל כולם .כולל ככככככככככככככככככככככככ כוללל הרבנים .תחברו את השכל של כל החברי כנסת של ש"ס והעסקנים ולא מגיעים לקצה של האצבע הקטנה של דרעי .יאלה מרוקו.
מרוקאי גאה02.05.13

הצגת כל התגובות

57
תשלמו על זה בבחירות נתמוך באחמד טיבי ולא בש"ס
תוניסאי גאה02.05.13
56
בעזרת השם בטוח שמפלגת ראשי הפשע תידרדר לתהומות.
שסניק תוניסאי02.05.13
אתה אומר על הרב עובדיה ראש פשע?!?!?!?!?!?!?!?!??!!! לך אין לך חלק לעולם הבא חצוף!!
חכמה03.05.13
55
האמת אני לי מילים כואבות לי האוזניים עד עכשיו מרוחב החיוך שעלה על פני לשמע הבשורה לראות את האדם שליווית לכלא כשאתה בטוח שזה לא מגיע לו. לשגע את אבא שלך להדביק באחורי הרכב את המדבקה המפורסמת "לשחרר את דרעי" ללכת לשאגת אריה שוב.. ושוב.. לראות אותו חוזר, נעלם בא והולך עד הרגע הגדול שהוא נכנס חזרה לכנ
יעקב עידן 02.05.13
54
אך דווקא בקרב מצביעיה יש איכותיים
שלום02.05.13
53
אנחנו נחליט אם לתת לו את המנדט !!!! ולא נראה לי שיש לו מנדט . הוא הרס וחורבן ל ש״ס .
צורי02.05.13
52
אחרי אריה כל המזרחים יחד חילונים וחרדים
אביקו02.05.13
51
עד לאן אתם רוצים לדרדר את הצבור הספרדי ?די לפוליטיקה מושחתת!!!!
ספרדי חרד02.05.13
50
דרכו של דור רעי להרס הסופי של ש"ס צלחה והינה בדרך הנכונה עפ"י תוכניתו המקורית כנראה ....עתה נותר להמתין ולראות תוך כמה זמן זה יתבצע ...קחו תאריך יעד !!!
יס מאן 02.05.13
49
בראיון למוטי גלית על דרעי ולכן דרעי סכסך בינו למרן, והרבנית מרגלית ע"ה לא סלחה לדרעי ע"ז עד סוף ימיה
היסטוריון02.05.13
48
יאלה לעבודה .מחדש הכלללל .ספונגה .שואב אבק.+קירצוף פנלים וכו וכו.ולקרא לסייד לטייח ולכולם .מממש חורבה נהיה.בית בשקל .תנועת שס בחינם .אין שטרות .כולם שכנזים.ירושלים של זהב לללל
ישתנח אללה02.05.13
47
אריה לא מתאים לפןליטקה העכשווית ,והוא רק ידרדר את כל המערכות, אפילו את מערכת החינוך עליה יהיה מופקד אלי, חבל שלא מנתחים נכון את מה שקרה ומי אשם,
אשכנזי02.05.13
46
לא מבין למה נתנו לו
חנוך02.05.13
45
הוא מעדיף שלא יראו את הפתק הזה, אסור לשכוח זה נכתב פחות מעשרה ימים לפני הבחירות כשהכל היה ברור, הוא ידע כי ר' חיים אמסלם מושך בכיוון זה והרב אמנון יצחק בכיוון אחר ובכל זאת כתב כי ש"ס תקבל 13-14 מנדטים מהיכן הוא לקח את המספרים האלו? האם הוא חשב שכוחו 17 מנדטים וכי השניים הללו גונבים לו 2 מנדטים כפי
מזכיר נשכחות02.05.13
44
איכס איכס ואיכס.
רובי02.05.13
43
כך הוכח בבחירות
אחד שעוקב02.05.13
42
אם דרעי כל כך יזיק וגרוע לשס אז למה כל שונאי שס נכנסו לחרדה
נעים02.05.13
41
אחינו החילוניים בואו ללמוד מוסר כיצד התורה יכולה לזכך מידותיו של אדם! הרי חוקית אלי ישי יכול לשים פס, ח"ו, ולהישאר למעלה. אך לא! מרן אמר אז עושים, גם אם זה קשה! כל הכבוד, מהם ילמדו וכן יעשו!
אריה02.05.13
הוא יכול מקסימום לקחת את המנדט שלו ותו לא,הגיע העת להשיב את הפקדון,תודה על השנים אלי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמי02.05.13
יש גם הרבה חרדים שצריכים ללמוד ממנו...
שסניק02.05.13
40
יאללה לטקבק בקצב.
אלי02.05.13
39
סליחה, אבל אתם טפשים לחלוטין! מי אתם שתחליטו על דעת מרן הרב עובדיה שליט"א??? אתם 0 לעומתו ותתחילו להפנים!!!! גם אם נראה לכם שמטעים אותו מה שיוצא מהפה הקדוש שלו יותר חכם מהשכל הטפשי שלכם!!! קצת אמונת חכמים חבר'ה.
מiתק בלי עiתק02.05.13
שימוש ציני בבוחרים התמימים ........!!!!!!אכן ניראה אתה הלום קרב !!!!!!!!! היתאושש תנזימאי מצוי !!!!!!
מאוכזב 02.05.13
אין לנו לסור מדברי מרן
האברך דוד02.05.13
מראה שאין לו אמונת חכמים....!!! בכלל !!!
מאור בטאשוילי02.05.13
38
לא יתפלא אם ש''ס תרד בבחירות הבאות.
בראשות דרעי02.05.13
37
עכשיו זה כבר מאוחר ש''ס באופוזיציה
אבי02.05.13
36
מי שעכשיו מספר לנו שהוא לא יצביע שס בגלל דרעי, הוא היה נגד שס עוד לפני שדרעי המבורך חזר
נאמן למרן02.05.13
אני הצבעתי ש''ס בעבר והיום לא!!!!
שסניק לשעבר02.05.13
35
אם הרב עובדיה אמר קדוש !!!
דני02.05.13
34
משם הוא כבר ימצא מהר את הדרך בחזרה לכלא...
גד02.05.13
33
מה שנשאר . את הסחורה לא סיפקת , ועכשיו אתה נדחף מהדלת אחורית ???? רק נזקים הוא מביא .
חיים02.05.13
32
גם במנדטים, העם הרבה יותר ימינה מדרעי, גם בדרך-דרעי לא צייתן כמו אלי ישי (לדוגמא אמר ברעיון לפני הבחירות שאף אם מרן יורה לו להכנס לממשלה שפוגעת בחלשים הוא לא יכנס) בבחירות הקודמות היה לפחות 2 סיבות טובות להצביע ש"ס-מרן ואל ישי וסיבה רעה אחת להצביע-דרעי בבחירו תהבאות יש סיבה טובה אחת-מרן וסיבה רעה א
עצוב02.05.13
31
חוזרים לימים שפוליטיקאי היה אליל אוי, אני לא יודע אם לצחוק או לבכות, כשדרעי היה יו"ר ש"ס לפני 14 שנה, הייתי נער צעיר, כשדרעי נכנס לכלא הייתי בחור בישיבה קטנה, ודבר אחד אני זוכר מאותם ימים, שבהפסקות, במקום לשחק היינו עושים רק דבר אחד: מדברים על דרעי. דרעי היה בשבילנו סמל למופת, מודל אמיתי לשאיפה, כול
לוי05.05.13
30
מה לא עשה ישי למרן? איזו מסירות,איזו נאמנות.בכל תפקיד שר, היה הטוב ביותר מאז הקמת המדינה. כל אשר הוא עושה, ה' מצליח דרכו. עד שבא דרעי, ועיוור עיניהם של חכמים.בחרו בו, וכך יש לנו עיזה עיוורת בראש ש"ס.
דן סגל02.05.13
29
שימו לב לאחר דקות מורידים
מנסיון02.05.13
28
אם מרן הגר"ע החליט איני מהרהר אחריו
.02.05.13
27
אשרינו שמרן מכריע לנו בדעתי תורה !
מאור בטאשוילי02.05.13
הרב הגאון עובדיה הוא עדיין בן אדם. ואני רואה שאנשים מייחסים לו תכונות אלוהיות
klozone02.05.13
26
אם דרעי בפנים , אנחנו לא בוחרים .
יהודא02.05.13
25
אני שמח ולא בגלל המינוי אלא בגלל שתהיה יציבות מעכשיו, מה שבטוח שאנחנו שסניקים למען "מרן" ולא משנה מי בראש, העיקר שמועצת החכמים בראש! ! !
בשם מרן02.05.13
24
אלקטורלי
מודאג02.05.13
23
בתקופת הר' אלי ישי היתה תקופה מיוחדת ביותר של בני התורה בתנועת ש"ס. אנו רק מקווים לטוב ביתר שאת !!1 והצלחה והכרת טובה לרב אליהו ישי על כל פועלך ואנו בטוחים שתמשיך למען עשיית הכלל והפרט כי כל פועלך הוא בשליחות מרן "ובכל ביתי נאמן הוא" נאמר עליו מפי מרן שליט"א. וברכות למשמר הנכנס הר' אריה דרעי למען כב
ישראלי02.05.13
22
כדי שלא להסתפק בהשערות ובניחושים על התחושות של כל אחד מהשלישיה, מוצגים כאן דבריו המקצועיים של ד"ר אמיר הלמר, מומחה לשפת גוף, שאינו מותיר מקום לספקות: אריה דרעי הוא המנהיג החדש. לא משנה מה סיפרו בחדר לאלי ישי (או לאנשיו). "אטיאס חיבר בין השניים, הוא זה שאמור לשבת באמצע, אבל דרעי יושב שם", פותח המומח
אמיר הלמר02.05.13
21
דרעי גורם לאנטגוניזם כלפינו, הוא שמאלני ובמערכת הפוליטית לא סובלים אותו. אלי ישי צריך להיות יו"ר או אריאל אטיאס. רק לא דרעי
דן02.05.13
20
רישמו לפניכם !!! ש"ס מעתה בריסוק !!!!! תחילתה ב== 4 מנדטים וסיום ה------ ש"ס ב======== 4 מנדטים !!!!חבל ,,,היה ,,,,,,, וטוב שנגמר !!!!!!!!!!!!!!!!
שסניק לשעבר בי 02.05.13
19
דעת תורה מעל לכל
RAFI02.05.13
18
דרעי בראשות שס מי שהפיל את שמיר חבר לפרס והמליך את רבין ע"י המיעוט הערבי לא פלא שהיום בסקרים היא רק 8 מנדטים כן יתמעטו
אברהם02.05.13
על אפך ועל חמתך הגדלנו את המצביעים שלנו !
מאור בטאשוילי02.05.13
שס נשארה אותו דבר בדיוק, 11 מנדטים. וכשדרעי לא היה, שס היתה בשיא כוחה (17 מנדטים) איך בדיוק הגדלתם?!?
דויד02.05.13
נוספו עוד 50,000 מצביעים אחרי ולמרות אמנון בנט ואמסלם שיחד נגסו כמעט 3 מנדטים +שיעור מצביעים גבוה תעשה חשבון... . (נפש)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
משה חי02.05.13
לא קשורים לש''ס ולא תומכים בעמדותיה!!! ולגבי כח להשפיע הרבה מאוד מהבוחרים היו מצביעים יהדות התורה! ומה קשור בנט לענין??? אתה בטח מתכוון לבן ארי!אז הבוחרים של בן ארי לא אוהבים ממש את אריה דרעי!!!
אחד שמבין03.05.13
17
דרעי איש חינוך משחר ילדותו, חינך ילדיו לתפארת, ומשמש דוגמא חינוכית לכל מצביעי ש"ס.
דן סגל02.05.13
16
מרן הודיע היום למקורביו כי הוא מעוניין שתוקם מפלגה נוספת שתייצג את בני התורה הספרדים בכבוד ומותך תחושת שליחות והכרה בצרכי הציבור, זאת לאחר שכל בני משפחת הרב סודרו בפנסיות ותקציבים ע"ח המדינה, יצויין כי מרן ביקש מאלי ישי ליטול את היוזמה הנ"ל שכן הנ"ל כבר הוכיח את כישוריו במינוי מקורביו של הרב עובדיה.
מאיר פייבלזון05.05.13
15
רוצים בנפילת שס לא מעניין אותם דרעי לא דרעי הכל תירוצים הם לא אוהבים את הרב ולא את שס בדרך כלל לא ספרדים
ארז02.05.13
אני בעבר הצבעתי שס והיום אחד מהסיבות שלא הצבעתי שס היא דרעי
שסניק לשעבר02.05.13
נביא בעירו??? בבחירות הבאות יורגשו התוצאות בייתר בירור !
לשעבר 02.05.13
14
מה זה משנה כל כך ??? ש"ס ספינת טובעת .... פעם הבאה שוב יצביע בית יהודי !!!
שסניק מאוכזב 02.05.13
13
אין לדיין אלא מה שעיניו רואות נאמר גם על משה רבינו וכאשר היועצים מסביב מראים תמונה שטובה לצד שלהם כך יהיה ומי שמבפנים יודע בדיוק על מה אני מדבר
דוד02.05.13
12
היתי מאוד מעוניין שר' אליהו ישי ימונה וימשיך את תפקיד יו''ר התנועה, נו, מרן החליטו, נתגבר על הקושי והאי שביעות רצון שלנו, ונלך כולנו ונחזק את מרן ותנועתו.
אוריע02.05.13
אני מסכים איתך אם מרן החליט, העניין הוא שמרן מזמן לא מחליט
אחד02.05.13
11
לא סיפק את הסחורה . אתם יכולים לברבר עד מחר . דרעי הוא נזק לשס !!!
ברוך02.05.13
10
נהרהר אחרי דברי מרן.
תת02.05.13
9
ברוך השם שאריה חזר
ברוך השם02.05.13
8
זה מוכרח לקרות.....
סוף סוף02.05.13
7
בואו תגידו מה דעתכם על אלעד שבעיר אלעד שולטת ש''ס?
אלעדי02.05.13
6
הזאת ???? אם אין תנועה אז למה צריך יו״ר ?????? דיי סבלנו מספיק מהם . הגיע הזמן להגיד שלום !!!!!!
שפוי02.05.13
לא רוצה דעת תורה של מרן ??? היפרד נא מעלינו לך למורך ורבך בנט/אמסלם/אמנון
מאור בטאשוילי02.05.13
5
כרגיל מבית דרעי
תוהה02.05.13
4
רחמנות על אלי ישי, שהסתבך עם אסיר פלילי (לשעבר), מהיום אני לא מצביע יותר ש"ס.
יחיאל02.05.13
3
כי היא לא תעבור בראשות דרעי
אשכנזי02.05.13
2
היום אני סאטמר נגד המדינה
אנטי ציוני02.05.13
1
אריה המלךךךךךךךך ברוך השם
ת'ת02.05.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24