כיכר השבת

הקרע בין הרב עמאר למרן הגר"ע יוסף

בחשאי: הרב עמאר ועוזרו נפגשים עם הגוף הבוחר

בזמן שהותו בחופשה במושב עולש שבשרון, נפגש הראשל"צ היוצא הרב שלמה-משה עמאר עם מספר חברים בגוף הבוחר. המטרה, ככל הנראה, לשכנע אותם לתמוך ברב ציון בוארון. עוזרו הבכיר של הרב בתגובה לכיכר השבת: "תכתוב מה שאתה רוצה על הרב עמאר, אני לא מגיב לך לשום דבר!". בלעדי (אקטואליה)

283
ישי כהן | כיכר השבת | ט"ו באב | 22.07.13
הגר"ש עמאר וניסים אלקסלי, השבוע במושב עולש
הגר"ש עמאר וניסים אלקסלי, השבוע במושב עולש (צילום בלעדי: כיכר השבת)

יומיים לבחירות: הרב שלמה משה עמאר, נפגש בימים האחרונים עם כמה מחברי הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים, בזמן שהוא שוהה בנופש - כך נודע לכיכר השבת.

ככל הנראה, בכדי למנוע מאנשי תקשורת להבחין בפגישות, יצא הרב יחד עם מקורבו האישי ניסים אלקסלסי (שעבד שעות רבות להעביר את 'חוק עמאר', אך נכשל, וכעת פועל עבור הרב בוארון) למושב 'עולש' באזור השרון לחופשה.

באחרונה הגיעו למקום מספר חברים בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים לישראל, לאחר שנקראו לפגישה עם הראשון לציון. ככל הנראה, במהלך הפגישה, הוא ביקש מהם לתמוך ברב ציון בוארון לתפקיד הרב הראשי לישראל.

הפגישות הללו מתקיימות שבועיים לאחר שמרן הרב עובדיה יוסף הכריז בשיעורו השבועי כי "גם הרב הראשי הרב עמאר הבטיחני שהוא יתמוך בבני הגאון רבי יצחק, ואמר שהוא יעשה כל מי שאחליט שהוא יהיה רב הראשי, הוא יתמוך בו. לכן רבותי אין מחלוקת, כולם שווים".

בין הנקראים לפגישה עם הגר"ש עמאר במושב עולש היו: שלמה תנעמי, הרב אברהם אברמובסקי, רבה של זיכרון יעקב. רפי מנת, חבר בגוף הבוחר.

בשיחה שקיימנו עם רפי מנת הוא הכחיש את עצם קיום הפגישה עם הרב עמאר, אך כשנודע לו כי בידי 'כיכר השבת' תמונות המתעדות את הפגישה הוא הגיב: "נפגשתי עם כל המועמדים, עם חלקם מספר פעמים, ומאחורי הקלפי אנחנו נעשה מה שרבותינו הורנו". באשר לתוכן הפגישה, אמר מנת: "הוא לא ביקש ממני לתמוך ברב בוארון".

בלשכתו של הרב עמאר נתונים בימים אלה ללחץ רב. כשביקשנו מהם ביממה האחרונה תגובה לפעילותו של הרב עמאר בקרב חברי הגוף הבוחר, נמסרה התשובה הבאה מפיו של אחד מעוזרי הרב הבכירים: "ביקשתי אישית מהרב עמאר שלא יענה לשום פניה מצדך ולא משנה איפה תהיה, עד סוף הימים..".

באשר לפנייתנו לתגובה לדברים המובאים, מסר העוזר: "תכתוב מה שאתה רוצה על הרב עמאר, אני לא מגיב לך לשום דבר!".

הגר"ש ואלקסלסי
רפי מנת והרב אברמובסקי נכנסים לפגישה
תוכן שאסור לפספס
283 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
104
יש כאן כאלה שלא מפנימים שאשור לזלזל בשום תלמיד חכם, ק"ו בן בנו של ק"ו במי שעתיד להנהיג את עדת השם בעוד שנים מספר, גדול הדור, ת"ח נעלה, פוסק גדול, מקובל גדול, משורר גדול, רבנו הראשון לציון הגר"ש עמאר שליט"א . מה למען השם אתם מרוויחים ? רק מפסידים !
הייתי נבהל22.07.13
103
צביעות =לשמה אינני רואה יציאה במוצ"ש על הגאון הגדול הרב עמר =של הרב עובדיה בלווין = כנגד הרב עמר = ולא ראיתי בבחירות יציאה על הרב אמסאלם ... כפי שיצאו על הרב הגאון הרב אמנון יצחק והשאילה מדוע ???? מאי נפקא מינא ??? יתכן והרב אמנון אינו מרוקאי ????? ובלל זה ?? אהה .. אתמהה . !!!
שטייגן 22.07.13
102
בדת היהודית יש ערך עצום לנושא "בין אדם לחברו", התחשבות בזולת, כיבודו והערכתו. בדת החרדית אין לכך ערך כלל. למעשה בדת החרדית המושג "זולת" לא קיים כלל (אלא אם כן מדובר בשימוש בו לצרכי שיפור התדמית כלפי חוץ) והעקרון השולט הוא "אני ואפסי עוד". בדת היהודית יש ערך עצום לענווה וצניעות (צניעות הליכות). בדת
האחרונות22.07.13

הצגת כל התגובות

101
נגר מרן הראשון לציון הגר"ש עמאר שליט"א .
אייכס22.07.13
100
אני לא מבין למה אריה דרעי לא מסיר את הכפפה ומראה לכולם איך הרב עמאר התגלה במלוא מערומיו. נלחם למען כסאו בכל הכוח, בדרך לא בחל בשום אמצעי, שיקר למרן שהוא לא תומך בסתיו, וסגר אתו דיל. אח"כ בא והבטיח למרן שיתמוך ברבי יצחק, ושוב משקר במצח נחושה. פועל בכל מרצו לבחירתו של סתיו, וגורם בעקיפין לבחירתו של
חיים22.07.13
האלה ירדפו אותך לנצח נצחים !!! הלא רק לפני שבוועיים מרן דיבר על מרן הגר"ש עמאר שליט"א במלילם נדירות מאד !
הזוי22.07.13
99
דרעי פוחד מהדחה ומסית נגד מרן הרב עמאר. דרעי כמו דרעי מאז ומעולם דאג ודואג רק לעצמו. כבודו של מרן בעניו כשלג דאשתקד.
משה אברהם22.07.13
98
יש פגם רציני בתעודת ההסמכה לו, מן הראוי היה שיקבל אותה מרב שאין לו קשרי משפחה איתו! יש המון הורים שהיו נותנים תעודת הסמכה לילדיהם בלי לבדוק היטב אם הם ראויים! האם ראוי ששופט ידון בתיק של בנו?
מיכאל22.07.13
97
הרב יוסף מקבל המון חשיפה אבל רק חיובית.... הרב בוארון מקבל מעט חשיפה וגם זה בצורה שלילית...
תהילה22.07.13
96
איך קורה שגדולי תלמידי מרן אשר שנים מרומים ומנשאים את פסקיו בכל מקום קמו ואמרו די! לא נחשה! ולא נשתוק! נמאס משילטו האליטות אשר משה יוסף וחבר מרעיו כופים את מרן למנות רק בשביל בד"ץ בית יוסף..... כידוע לכולם נמאס שכל מי שאינו מסכים איתם הם הופכים זאת מלחמה במרן..... אף אחד שם אינו מכבד את מרן ולו במע
שאינו יודע לשאול22.07.13
95
רק הרב יצחק מתאים לו להיות רב נקודה והוא יהיה
סגן הרב יצחק 23.07.13
94
במחילה מכת"ר (של הרב יצחק),הרב יצחק יוסף חתם על מכתב שהוא לא ישתמש 'בהיתר מכירה' נגד דעת מרן אביו רבנו הגר"ע יוסף שליט"א . למה לא תוקפים ? זה לא למכור בשביל הכיסא ?..........
צביעות22.07.13
93
למה שאחרים לא יעשו גם?????????????
גילוי-דעת22.07.13
92
אם זה לא היה מצחיק, זה היה עצוב!‏ הכלה השבבניקית של הרב בוארון, הזמרת רות בוארון, יצאה עליך בעמוד הפייס שלה.. חחח
צביקה22.07.13
91
ה או קרוב משפחה כמו במקרה של הרב יצחק יוסף!!!!!!!!!
משה22.07.13
90
הרב עמאר ???
למה ?22.07.13
89
לפי החוק אסור לדיין להביע דעה. ק"ו לנשיא בית הדין הגדול! עם כל הכבוד וההערכה לגאון הרב בוארון שליט"א, חברו הטוב של הרב עמאר, הדבר אסור. מעניין איפה ויינשטיין? וכל הכבוד לאתר על הסקופ.
מצפה לישועה22.07.13
88
הרב בוארון .
מבפנים22.07.13
87
משהוא לאריה דרעי ?
יוסי22.07.13
86
אוי כמה תאוות נקם חזקה גם עם האפשרות ליפול ולהתרסק טוטאלית
מרסי22.07.13
הרב עובדיה שליט"א עובד חזק...
יאיר22.07.13
85
עד מתי אתי מורדים בגדול הדור יש לציין שהשקרן עמר נתגלה בקלונו שכל מה שצעק לנו כל הזמן מרן מרן בשביל גובים צריך להזכיר לו שאם לא מרן הוא היה רב מושב אולי עד היום ואלקסלסי הפושע ידידו של ישי וחבורתם הקב"ה יפרע מכולכם
חרדי 22.07.13
אתה חרדי ? ....... אתה מושחת מהשורש שלך, לדבר דברי נבלה על גדול עולם ???
אריה22.07.13
84
בניגוד להגדרה שלכם בכותרת כ"קרע בין..." זו ההגדרה הכי פשוטה למילה בגידה. אדם אנונימי שהרב עובדיה נתן לו מתנת חינם, את רבנות תל אביב ואחריה את הרבנות הראשית, משתמש באותו כלי שניתן בידו בכדי להכות את מי שעשה אותו. נפלא מבינתי פורסם במקור על ידי "מסיר המסכות"
אליפלט22.07.13
הרב עמאר שליט"א איש קדוש ומורם מכל העם !
אלימלך22.07.13
בעולם, אבל בעולם, שמוקיר באמת את תורתו ומעלתו של מרן פוסק הדור הרב עובדיה שליט"א יותר מתלמידו נאמנו וממשיך דרכו מרן הגרש"מ עמאר שליט"א , בעניין הזה יש דברים נסתרים שלא כולם יודעים , המקובל הגר"י עדס שליט"א אמר שצריך לעבוד בשביל הרב בוארון שליט"א . ולהשם הישועה .
עזות מצח !22.07.13
נכון. והבגידה במר"ן עמר תעלה לבוגדים השקרנים מש"ס ביוקר. ש"ס הנבזית שמבזה בהתנהגותה הבזוייה מבזה גם את מרן עובדיה יוסף. את כל השקרים הם מפילים עליו. את מעשה הנוכליות שלהם הם מפילים על מר"ן. השחיתויות הגניבות הכל הם מעלילים על מרן. על זאת אין להם מחילה.
רב מהצפון23.07.13
83
"משיח השם" , איך יש כאלה שקלמוסם בידם והם כותבים דברי בלע, נבלות, ונבזות , איך ? אל נא רחי תרעו !
אסור !22.07.13
82
מהנושא הזה.
ס22.07.13
81
עבדתי איתו בדתות, שלא תדעו איש כוחני שקרן ומגעיל, ב"ה הוא לא מצליח בכלום, וגם הפעם אי"ה יכשל, את כל הסכסוך הזה הוא עושה כדי לדאוג לעצמו לסידור עבודה
אחת שיודעת22.07.13
אבל אל דאגה האיש הזה עוד יראה כלא מבפנים, כולם יודעים על מה את מדברת, זה ענין של זמן עד ש..... תתלונן...
נועם22.07.13
80
לא יועיל לתרץ שאנחנו אתר חדשות חרדי שצריך לדווח חדשות, מנהלי האתר, הצלמים, הכתבים וכל מי שהשתתף בלחרחר ריב בין גדולי ישראל יתן דין מר וקשה ויצטער על כל רגע שהוא היה שותף לפשע החמור של הלשון הרע הזה (כזכור לשון הרע הוא על אמת!!!) אל תכניסו את הראש לתוך הר געש של לבה רותחת אתם תשרפו מזה!!!
יאיר22.07.13
79
אלקסלסי פני טמא אסור להסתכל בפניו כל מי שרואהו רואה טומאה אופפת אותו
אריק22.07.13
78
רק עכשיו מתברר שצדקו אלו שנלחמו בו.
בגנאי22.07.13
אין אחד שמגיע לקרסוליו של מרן הגר"ש עמאר שליט"א (למעט מרן חכם עובדיה שליט"א) בתורה, בפסיקה, בקבלה, ואם אתה לא מאמין תברר טוב מה חושב ומה אמר מרן על הגר"ש עמאר .
שוטה שבעולם22.07.13
77
לאריה דרעי , כל המהלך מחושב
ישראל22.07.13
76
אל תרא ואל תחת !!!
מאור בטאשוילי22.07.13
הכל !!! הוא היה נפגש עם הגר"ש עמאר שליט"א ומורה לכולם לתמוך ברב בוארון.
יהודה22.07.13
הספרדי בזה שאתם מנסים לזלזל במנהיג הספרדי הבא, וחבל.
ישראל22.07.13
75
אני לא מאמין שהרב עמאר עושה את הדברים אלו הוא משחק משחקי כבוד אני מאמין השמן הוא עומד ניסים צריך לזרוק אותו מכול חלקה טובה
הנושרת מפתוחי ח22.07.13
74
כל מי שמכיר וראה יזהה היום שינוי ..בתווי פניו של..שלמה עמאר..קרה לו משהו..גם אצל כפויי טובה ..יש..מידת רגש ורחמנות כלפי המטיב עימם.כאן להיפך..אולי נתן לו..הבהמה המהלכת על שתיים רשע קסחלכסקי ימח שמו ויאבד זיכרו..סם הזיות בתוך כוס התה אין הסבר אחר.יש לקחת את עמאר ובורון לאישפוז כפוי..ואת..הביזון הבזוי
מלך מלך23.07.13
כופר? אין כבוד לתלמידי חכמים?
יהודי24.07.13
73
ייך יטופון...."! הצטרפת לרדיפת הרב אמנון והרב אמסלם על לא עוול בכפם! רק בגלל שרצו להתמודד, במקרה שלהם לכנסת...עכשיו אתה מרגיש על בשרך טעמה של רדיפה!!!
ששון22.07.13
מי עמד לצידו של מרן הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א אם לא מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א? שכחת? יא סנילי! לך לישון! על האף ואל תשכח לנשוך את הכרית, זה מתכון לזכרון לאנשים חולי רוח שכמוך! גם מרן הרב עמאר תלמידו של מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א! וקסלס לך רב, הוא רשע מרושע כסתיו וכאצנון ימחק וכערסאלם! מע
דידי 122.07.13
72
ההתנהגות של החודשים האחרונים של הרב עמאר מעמיד אותו באור שלילי ממש. לא יאומן!
ירוחם22.07.13
נלחם עבור 5 שנות קדנציה נוספות בשבילו, אז בזמנו ? ? ? הגר"ש עמאר שליט"א חש פגוע ובצדק, מי שבאמת רק רצה שימשיך בתפקידו זהו רק מרן הרב עובדיה כל השאר שקרנים ונוכלים .
לירוחם הצדיק22.07.13
71
כי זה משה האיש אשר אמר בצילו נחיה כל הימים. ראה ה והביטה.
חיים22.07.13
70
מעניין איפה ויינשטיין? הפעילות של הראשל"צ הוא בניגוד לחוק. (הוא עדיין דיין, ולדיינים אסור להביע דעה פוליטית). ושמתי לב שאתם לא מפרסמים חלק מהתגובות שלי.....
מצפה לישועה22.07.13
69
תחשבו על זה
שר הכיכר22.07.13
שמה שעושה מרן הגר"ש עמאר שליט"א זה למען כבודו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א .
אחד שיודע22.07.13
68
יש לי שאלה רשום עשה לך רב וכמובן יושר נאמנות וחוסר רדיפה אחרי הכבוד והשררה הם רק חלק ממה שנאמר בתורה אז אני לא מבין איזה דוגמא אנחנו מקבלים שמרן הרב עובדיה שאין עוררין שהוא הגדול בתורה בדורנו והמבוגר ביותר לא מקבל בזמן אמת מתלמידיו את כול מה שרשמתי כאן אז מה עלי לעשות לרב שלי שמוביל אותי להקשיב לו ו
אורי22.07.13
67
מוכר לא? הרי מי אם לא ש"ס גידלה אותך? הא, אלקסלסקלי
אלקסלסי 122.07.13
66
נעשת על ידי אחרים.הם באו לדון בענין הלכתי שקשור לרבנות הצבאית .הרב אברמוסקי רב צבאי שמכיר את הרב סתיו מהרבנות והרב רפי הוא ספרדי ילד טוב באמת שנמצא בין הרב עמאר לרב עובדיה ומנסה לשרוד .תאמת מזכיר לי את רבין איש הקשר בפרשת אולמרט הבן של הדיין רבין.והרב עמאר סהכ דואג שבזיכרון היקב של היינות יהיה מבוש
צדיקים מלאכתם22.07.13
65
רוצים להפיל אותו כמו הרב אמנון אבל הוא מכיר את הנפשות הפועלות בבית הרב יותר טוב מכולם לכן לא יצליחו
משה22.07.13
64
מערכת נא לא לצנזר!
דוד 122.07.13
יתקבלו בברכה .
צוות האתר22.07.13
הבנת אצנון ימחק! וערסאלם! מערכת נא לא לצנזר!
דוד 122.07.13
63
הרב מנת קיבל מהרב עמאר מינוי לגוף הבוחר לאור עזרתו הגדולה של רפי מנת לרב עמאר במימוש חלומותיו הפוליטיים בגזרת הצפון בכלל, ובפרט בעיר חיפה שם מונו ה"ה מנת אברמובסקי כאחראים על מערכת הכשרות - בפועל הם חותמים "בלנקו" על כל התעודות לאור בקשתו של הרב עמאר ואין שום פיקוח מצידם (שום בעל עסק בחיפה לא יודע ב
קובי23.07.13
62
דע לך התעסקת עם מרן לא פשוט
גדי22.07.13
בן אמשפתיים ?
שטויות מצוצות22.07.13
61
תלמידו נאמנו ואהובו של מרן חכם עובדיה שליט"א מרן חכם שלמה משה עמאר שליט"א : בעת הזאת נסתיימה אחיזת ישמעאל בארץ הקדושה שבאה לו בזכות המילה וַיִּקַּח אַבְרָהָם אֶת יִשְׁמָעֵאל בְּנוֹ וְאֵת כָּל יְלִידֵי בֵיתוֹ וְאֵת כָּל מִקְנַת כַּסְפּוֹ כָּל זָכָר בְּא
נחת להקב"ה22.07.13
60
איפה "ועשית ככל אשר יורוך"- אפילו יאמר לך על ימין שהוא שמאל או להפך-תאמין. מרן רבינו עובדיה יוסף שהקב"ה יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים אמן קבע מה שקבע כולנו צריכים ללכת אחריו בבחינת "כל אשר יאמר לכם יוסף תעשו".
כואב הלב22.07.13
59
זכותו לבחור במי שבא לו ולעשות מה שבא לו. זה דמוקרטייה. מי שרוצה שיקשיב לרב עובדיה ומי שרוצה שיקשיב לרב עמאר. מה הבעיה פה?
נננ22.07.13
58
ר לקיחת שוחד, גניבה, זה פחות חשוב מהלכות בורר, או שאר הלכות? אף פעם הרב לא דיבר בשיעוריו על איסור מפורש דאורייתא, לא תגנוב! איוסר לקיחת שוחד! תמהני למה?
מאיר22.07.13
א איסור מרבנן ולא מדאורייתא!
יעקב22.07.13
לבתי משפט חילונים שכל פסקיהם שקר וכזב אתה מאמין להם? אז אתה אפקורוס
כן כן22.07.13
57
בעצמו כינה את מרן הרב שלמה עמאר שליט"א "אור העולם" "אור עיננו" , (לפני שבועיים שלוש) , עכשיו אותו אתר שהביא את הכתבה כותב 'הרב' בלבד, ומנסה לתקוף את כבוד הרב.
ספרדי מאוכזב22.07.13
56
איליך ה' עמר מה ההבדל בינך לבין אמנון יצחק שניכם אומרים אותו דבר. לעקוף בהיתר מפוקפק על דברי הרב עובדיה מול חילול ה' חבל עליך ה' עמר שסופך יהיה כמו אמסלם ואמנון יצחק חבל למה רק לספרדים יש את מחלת הבגידה?
נ22.07.13
הוא פועל בעניין ויודע מה הוא עושה.
רבנו הגדול22.07.13
55
רב יצחק אז למה לא לתמוך
שי22.07.13
54
וגם נגד הגר"ע, אתה היום מנכ"ל כשרות שארית ישראל, עליך כל הליטאים צריכים לסמוך, אין לך טיפת יראת שמיים, ללכת למען הכבוד ולהיפגש עם רב שסרח, והכול בגלל האגו והכבוד שלו, לא מתאים לך להיסחף אחרי אלקלקסי הבריון השכונתי, שעוד מעט יהיה מנוד'ה והוא ורבו מכל פעילות ציבורית בציבור החרדי השומע להוראות רבותיו,
יוסי22.07.13
הוא לא מנכ"ל ולא שמנכ"ל שארית ישראל..תתעדכן חביבי. אגב, סתם לידיעה, מי שמינה אותו לגוף הבוחר היה הרב עמאר.. אז לדרוש ממנו לא להיפגש איתו?? הגזמת!
לא המנכ"ל22.07.13
53
מרן קבע רבי יצחק חברי הגוף הבוחר צריכים לעשות כך
מאיר23.07.13
52
כמו שקילל רבים וטובים מגדולי הדור... ● על מרן החזון איש זצ"ל: "זה לא חזון איש, זה חזון אשה" (דרשה, מופיעה בדיסקים של מעדני מלך, דיסק 2 שיעור 13). ● על גדול הפוסקים הספרדיים, מרן הרב בן ציון אבא שאול זצ"ל: "עשה עצמו שלא ידע את יוסף... ושרא ליה מריה (יסלח לו אלוקים)... וכל פלפולו של האור לציון אין ל
ירא שמים23.07.13
בתורה!!! מה אתה חושב שאתה משיב לכבודו של איזה רב ????? מה אתה חושב של אתענש כמו שאריאל שרון קיבל קללה ממרן:"יק בל מכה בראש-אירוע מוחי - ולא יקום". גם אתה יחצן או מקורב שמפרסם נגד מרן דברים תקבל את הקללה של החיים שלך אמן!!!!!!!!!!!
מאיר23.07.13
אתה מתבייש בקללות של הרב עובדיה? מה אתה מנסה להסתיר?
זבולון24.07.13
אני מוחה בך בתוקף רב!!
איציק23.07.13
על מה אתה מוחה? על הדברים החמורים של הרב עובדיה? אתה מטיף לו מוסר?
ליטאי24.07.13
לא מקבללל!!!!! ממ"נ אם זו הוצאת שם רע אסור להאמין ואם זה לשון הרע גם אסור. ותלמיד חכם ח ו ב ה לדונו לכף זכות!! ולעשות חטאים במיוחד בפורום כזה זה להוסיף רע ורשע בעולם. למה????
יהודי24.07.13
הבליך ולשון הרע על פוסק הדור שליט''א אתה יושן בלילה???? תכין צוואה ימיך ספורים מסור ד''ש לקרח
ימח שמך אמן23.07.13
אני מבין שהביאו כאן ציטוטים שלו, אני טועה?
אחמד בן שרה24.07.13
51
זה בלתי מתקבל על הדעת
חיים22.07.13
50
בס"ד אוי לעניים שכך רואות אבל הסוף ידוע כל העושה עוולה בצנעה השם מפרסמו בגלוי זה התחיל עם הרב אמסלם שהיה בן תורה ופירש ממשיך עם הרב עאמר שכשנוח לו מרן הוא מאור התורה אבל כשזה נגדו מקדיח תבשילו סופך כמו אמסלם הזהר והשמר אתה וחבר מרעיך חושבים שאין עוד בלעדיכם וכי חושבים אתם שהרב בוהרון מתאים האם פגשתם
דוד22.07.13
49
נראה לי שמרן הרב שלמה עמאר שליט''א נסחט על ידו אני מכיר את מרן הרב שלמה עמאר שליט''א הוא חסיד נאמן למרן שליט''א מה שקורה כאן לא יאומן זה ממש חלום בלהות
האמת תתגלה22.07.13
48
לא תלך רכיל בעמך..
גילוי-דעת22.07.13
47
גם מפלגת העבודה בעבר " המערך "בגסיסתה טרם מותה ... ירתה בכל הכלים ........ ועם כ"ז לא עלתה שוב לשילטון ..והפסיקה לתת את הטון...ומאז היא ישנה באופוזיציה ואיתה חבירתה שחברה אליה באופוזיציה ..ש"ס שמפלגת- את- העם ולא יעזור לכם שום בילוש אחר מועמד או מתחרה אחר כל -שהוא המשיכו לצלם !!!! ובקרוב יופיעו תמ
חיים עוזר 22.07.13
46
אל תתערבו במחלוקתם של גדולים.
דוד .ח מאלעד22.07.13
45
שלמה עמאר, לכל הפחות הגאון הראשון לציון רבי שלמה משה עמאר שליט"א. במי אתם פוגעים ? בציבור הספרדי.
אליהב22.07.13
44
היום במעונו של הרב שטינמן שליט"א וביקש ממני לתמור רק ברב ציון בוארון שליט"א,, ואמר כי הרב יצחק יוסף אינו מתאים.
אליהו22.07.13
עדס אלה שונאים ספרדים משוכנזים ארורים הם תועבה פפוועעעעעעעעע
הא????????????22.07.13
43
כמי שמכיר את הגר"ש עמאר הרי שהוא תלמיד המתבטל בפני רבו ושותה בצמא את דבריו. מצד שני ההתנהגות מחשידה מאד ורק היום דיווח ריבלין על טלפונים שכאלו. נראה לי שיש משהו מאחורי פעילותו של הרב עמאר והוא אינו עושה את מה שהוא עושה סתם מתוך כבוד ושררה וכו'. אני דן לכף זכות [וצ"ע אם שייך כאן מבחינתו והייתם נקי
שלמה22.07.13
42
הנראה. אינכם יודעים דבר ואתם סתם מלכלכים. ואפילו אם היה בזה אמת, היזהרו בכבודו של עמאר שהוא תלמיד נאמן למרן הגר"ע יוסף שליט"א.
יוני22.07.13
41
בהמה וחמור יצאו לדרך...את הבהמה שחטו ואת החמור קברו קבורת חמור.....עמאר עמאר זבל זבל זבל....אתה??????????יוצא נגד מרן שליטא שהחייה אותך...לך לעזאזל אלף פעמים....
מלך מלך22.07.13
מי התיר לכם לזלזל בגדולי ישראל ???? גם כיבודו של מרן הגרע"י שליט"א אם נעשה ע"י זלזול בחכמי ישראל אחרים זה עובד הפוך... שוטה רשע וגס רוח !
שמעון22.07.13
של הרב יצחק יוסף וחבר מרעיו
שון23.07.13
40
הוא היה הכי ראוי להמשיך בכהונתו, ואלו שהכשילו זאת ישאו בדין. הורדת רבנים באמצע כהונתם היא החטא הקדמון שמביא לביזוי התורה.
אברהם22.07.13
39
לציון רבנו הגאון הרב עמאר שליט"א באם לא תדגא להסיר מועמדות הרב בוארון 'אדאג' שאבא( מרן ) יצא נגדך....
כך זה עובד22.07.13
38
בין דת זו לבין הדת היהודית יש מספר נקודות השקה ודמיון- בדת היהודית יש ערך עצום לנושא "בין אדם לחברו", התחשבות בזולת, כיבודו והערכתו. בדת החרדית אין לכך ערך כלל. למעשה בדת החרדית המושג "זולת" לא קיים כלל (אלא אם כן מדובר בשימוש בו לצרכי שיפור התדמית כלפי חוץ) והעקרון השולט הוא "אני ואפסי עוד". בדת ה
האחרונות22.07.13
אין נפגעים אלא מין האמת .. הדלי"ם כל היום מחפשים ומזנקים על כל אחד שיש לו איזו מידה רעה בציבור החרדי ולזעוק -הנה !! הציבור החרדי מושחת !! - עצם העובדא שזה כל כך חשוב לאותו ציבור מוכיח עד כמה הוא צריך את אותם מושחתים כדי לעודד את עצמו . אבל הציבור החרדי לא צריך עידוד ..נכון יש כמה מושחתים (והגר"ש
Danbarlev22.07.13
רבים, אני לא מרחם על מי שכתב את זה הוא מסכן ! זה לשון הרע מעורב עם רכילות עם שקר עם סילופים פשוט רמיסת התורה באיצטלה של "אדם חושב" פשוט שטויות כל מה שכתוב
אלף כהן22.07.13
37
שנא את הרבנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למערכת ככר השבת22.07.13
36
אם ככה אמת הדברים על זה נאמר "הכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים" לרב עמר אני רוצה להזכיר לו שגדולתו וכל גדולתו זה לא מכבוד עצמו אלא ממרן פאר הדור נזר תפארתינו. ועל זה נאמר "רבם דקרו" לא לשכוח שלולי מרן תפאר ראשינו לא היינו כלל יודעים מיהו בכלל הרב עמר. אסור להיות כפויי טובה שעל זה נאמר "כל הכו
יהודה22.07.13
35
כעת הוא כאיייייייייייילו שומע למרן.....
תומך אלי ישי22.07.13
34
רבותי!!!!!!!!לא להיות מופתעים.חז"ל אמרו תורתו של דואג מן השפה ולחוץ... לכן מצטרפים כעת עוד שניים לרשימה הזאת...עמאר ובורן..החצופים והכפויי טובה..מתוך ידיעה שהם הולכים לאבד את עולמם...אוי עמאר עמאר תתבייש לך גאוותן סרוח.אם יהיו כל העצים קולמוסים לא יהיה בהם כדי לכתוב כל החסדים שמרן גאון ישראל שליטא ע
מלך מלך22.07.13
ובוכה עליך "האיך תעז לדבר סרה בעבדי במשה" ? ? ?
כופר כופר22.07.13
33
אחרי הרב עובדיה שליט"א .
שירה22.07.13
32
עמאר ??????????????? לא לצנזר !
מפחדים ?22.07.13
31
שליט"א ? אתם עובדים אצל ש"ס ?
נמאס22.07.13
30
רצים לחפש בנרות מה עושה הרב עמאר ומה לא,,,, רק הרב עמאר והרב בוארון ינצחו!!! אמן
תלמיד אמיתי22.07.13
מערכת לאא לצנזר! די!!!
מתאים בול!22.07.13
29
אוי נא לנו כי חטאנו. כי זה האיש אשר אמרנו בצילו נחיה כל הימים הרים יד על ה ועל משיחו.
רמי22.07.13
28
אין איסור להוציא שם רע על רב בישראל הוי לאוזנים שכך שומעות עיין בהרמב"ם בהלכות לשון הרע שזה טומאת צרעת שהבתחלה מדברים דברי הבאי ואח"כ לשון הרע על חכמי ישראל ואח"כ על אלוקים חבל מאד כואב מאד
לשון הרע22.07.13
27
קבלני צריך להיכנס לשם סכסכן לא נשכח אותו ואם הוא חושב להקים שב מספר שתיים שחשש שככלל מזה
יעיש22.07.13
26
הווי דן את כל האדם לכף זכות... מדובר על הרב הראשי הנוכחי... קצת צניעות ודרך ארץ...
שלי22.07.13
25
מה אתה חושב לעצמך עלקסלסי מרוקאי שלוח גאוותן נקמן שיצר הנקמה בראש מעייניו ואלא סע מה אתה חושב להיות בכנסת בזכות הרב עמר שכח מזה סופך כמו אמסלם שביתו משועבד מהוצאות הבחירות ועוד אחרים שהושפלו. כקרח בעזרת השם האדמה תבלע אותך
ריבו22.07.13
24
מרן הגר"ע יוסף שליט"א ותלמידו ממשיך דרכו מרן הגר"ש עמאר שליט"א
רמי22.07.13
23
ינצח כמה שפנים יצטרכו לאכול את הכובע.......
שמעון22.07.13
22
למה שלא תכתבו את האמת????? מתי תפסיקו לזלזל בגדולי ישראל????? הרשל"צ הגר"ש עמאר שליט"א נלחם על כבודו של מרן פוסק הדור רבנו עובדיה יוסף שליט"א שבנו הרב יצחק מכר בנזיד עדשים!!! היעלה על הדעת שבן יבזה את פסקי אביו שנלחם עליהם כל חייו בעניין היתר המכירה ויפקיד מכתב התחייבות של ביטול היתר מכירה????!!! א
הכואב22.07.13
21
בניגוד להגדרה שלכם בכותרת כ"קרע בין..." זו ההגדרה הכי פשוטה למילה בגידה. אדם אנונימי שהרב עובדיה נתן לו מתנת חינם, את רבנות תל אביב ואחריה את הרבנות הראשית, משתמש באותו כלי שניתן בידו בכדי להכות את מי שעשה אותו. נפלא מבינתי.
מסיר המסכות22.07.13
20
מי שנתן לו את המעמד בו הוא נמצא כעת , הוא רק מרן שליט"א בושה וחרפה !!!!!!!!!!!!
כרוכיא22.07.13
מי שמדבר על מרן הרב שלמה עמאר שליט"א לא יינקה מדינה של גהנם .
אלול !22.07.13
הרב עמאר שליט"א פוסק עצום ותלמיד חכם גדול .
חצוף22.07.13
אתה בסדר ? בשפיות ? איך אתה מעז לדבר כנגד מרנא ורבנא מרן הגר"ש עמאר שליט"א מילים כדורבנות כתבת.... בגן עדן יישבו מרו הגר"ע יוסף שליט"א ומרן הגר"ש עמאר שליט"א ואתה תהיה בכף הקלע.
איך אפשר ?22.07.13
יביעו ידברו עתק, שוטה רשע וגס רוח, לדבר על גדול ישראל שליט"א .
אתה חש"ו ?22.07.13
19
רבותי למען השם ! מי האיש שיחוס ויחמול וירחם על נפשו ולא ידבר סרה נגד גדולי העולם שליט"א עבדי השם . יש כאלה שמעזים לדבר כנגד עמוד התורה מרן הראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א דיבורי הבל ורעות רוח , אני מכיר את אישיותו של הרב הרבה שנים מדובר באחד מגדולי הדורות האחרונים (איזה גדולות דיבר בשבחו מרן נשיא ה
היזהרו בדברכם22.07.13
18
שדרעי החליט להתעלל בבני הבית ובו
נקי22.07.13
17
והוי זהיר בגחלתן שלא תיכווה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש.
avi122.07.13
הוא יותר נכון מתאבד שיעי..בקרוב תשמעו שהפרה המשוגעת הזאת המכונה.... חסלקסקי...מתה מיתה משונה.על החילול השם והפגיעה בכבודו של מרן שליטא. וכן על כל מה שציער רבנים..כשעבד במצרד הדתות.. ועכשיו הוא ..סוחב איתו לשאול.. שני ליצנים כפויי טובה עמאר חמר.ובורון האילם האלים.. כשהם יורדים.. הבא ליטמא פותחים לו.
מלך מלך22.07.13
16
אל תעשו בדרמה הרב מנת כן הרב ולא מנת נפגש עם הרב עמאר עשרות פעמים לצורך הכשרות ועוד נושאים שונים לא היתה פה שום חשאיות - סתם מיצצרים כותרות לריק חבל שהאתר הדרדר לרמות כאלו נראה אם יש לכם את האומץ לפרסם זאת
שוקי22.07.13
15
הרב עמאר בחשאי? דיקטטורה במיטבה!
אברהם22.07.13
14
מה קרה בזמן האחרון? כולם חוששים על הכיסא ומורדים בדעת תורה של רבותיהם.
יהודי22.07.13
13
ולא משנה מאיזה סיבה יירש גהנם (וכן, גם מי שמדבר על הגאון הרב עמאר)
דו"צ22.07.13
12
זה והושעת את ישראל.
דניאל22.07.13
11
שליט"א אתה עתיד להיות מנהיג הדור .
תלמיד 22.07.13
10
זכותם לעשות ככל מה שיפסוק הרב עמאר, הוא כרגע גדול הדור
חכם מכל האדם22.07.13
9
קרב רב
אלי הגרוזיני22.07.13
8
מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א לחם כל השנים למען היתר המכירה. פתאום כאן בנו הרב יצחק שליט"א מודיע בשער בת רבים שהוא נגד היתר מכירה. מה קרה ? איפה כבוד מרן ? בשביל ג'וב מוכרים את כל העקרונות ? רבותיי תפתחו את העניים עכשיו רגע אחד לפני שכבר יהיה מאוחר.
אלי22.07.13
שיהיה
תתבונן23.07.13
7
יודעי דבר אומרים שאלקלקסי הוא משורש נשמתו של אלקסי עגלון הבעל שם טוב ועכשיו הוא נהג-עגלון של מרנ הגרש עמאר
א חסיד22.07.13
6
למה 'תוקפים' גדול בתורה, ענק בפסיקה, וגדול בחכמת הנסתר דוגמת הרב שלמה משה עמאר שליט"א . די ! תנו להקב"ה להחליט , ואם הרב ציון בוארון אמור לזכות אז משמים הכריזו עליו שיזכה ולא יעזור כל ההכפשות. ואם הוכרז על הרב יצחק יוסף אותו הדבר, וכנ"ל על כל המועמדים. אבל למה בינתיים לזלזל בגדולי ישראל ?
לכולנו22.07.13
כואב לנו כאבו של מרן
דוד22.07.13
5
http://bshch.blogspot.co
david_nag22.07.13
4
תביאו עובדות. הקלטות, סרטונים. זו לא חשיפה, זו חציפה.
AssaFiles22.07.13
3
עם מכשיר הקלטה תחת גלימתו כדי לצוד ציד כמו הבן השני של יצחק אבינו וכמו רבי אמנון יצחק הוא חושב שיוכל להסתיר את מעשיו סוף ,,,,, ל,,,,,,, ה ישמור
משה22.07.13
של גדולי ישראל שליט"א , אתה משחק באש !!!
זה מסוכן22.07.13
2
כך פסק מרן!
דוד 122.07.13
1
מושחתים .
מוטי22.07.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24
ש

השותפות שנכרתה בדם

במעמד מאות משתתפים: אירוע זכרון חרדי מרגש בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

אירוע קהילתי ייחודי

בית שמש: הציבור החרדי מתכנס לערב זיכרון מיוחד | שידור חי

כיכר השבת | 12.05.24

מיד לאחר הצפירה | תיעוד

כיכר השבת: בלשים עצרו בגיר שגרם לילדים להצית דגל ישראל

קובי רוזן | 12.05.24
ש

חופשת חורף באירופה

השיטה: הזמינו מוקדם וחסכו מאות שקלים במחירי הטיסות>>

כיכר בשיתוף אל על | מקודם

"יש לנו מכנה משותף"

הרב הראשי בטקס יום הזיכרון: 'היום הזה מיועד בעיקר עבורנו'

שאול כהנא | 12.05.24

קחו רגע

מתפללים וזוכרים: בואו לקרוא תהלים לזכר הנופלים

כיכר השבת | 12.05.24

413 חללים תושבי העיר

זוכרים את הנופלים | שידור חוזר מטקס יום הזיכרון הממלכתי בכותל המערבי ובבני ברק 

כיכר השבת | 12.05.24

עם בוגרי המסלולים בצבא

רבנים ראשיים, שרים וקצינים | שידור חי מטקס הזיכרון בי-ם 

כיכר השבת | 12.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

בפגישה עם ראש העיר

אלעד: שר השיכון הכריז על הוספת 12,000 דירות חדשות 

קובי אטינגר | 12.05.24
ש

ביוזמת מחלקת קהילות צעירות

צפו • הערב בבית שמש מעמד תפילה ליום הזכרון

אסף מגידו | מקודם
ש

מי לא זקוק לישועה

כמו לפני 99 שנה: מעמד ישועות אדיר בקרעסטיר במוצ"ש בחצות ליל

אסף מגידו | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

רבי עקיבא לא לחם בפועל במלחמת בר כוכבא // מאמר תגובה

ישראל שפירא | 12.05.24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם
ש

חוויה בלתי נשכחת

ברוכים הבאים לאנטריקוט – אולם אירועים יוקרתי מהדרין בירושלים

כיכר בשיתוף אנטריקוט | מקודם