כיכר השבת

מלחמת הכשרות

הרב בן ציון מוצפי: הבד"צים פועלים כמו הפשע המאורגן

בשיעור שמסר, התייחס הגאון רבי בן ציון מוצפי למאבק בין גופי הכשרות ולניסיונות למוטט את מערך הכשרות שהקים: "אלו ממש שיטות של הפשע המאורגן, המאפייה יכולה ללמוד מהם איך לעבוד". על המחירים המופקעים שגובים הבד"צים אמר הרב מוצפי: "הציבור מממן את הכיסים הפרטיים של האנשים האלה" (חרדים)

119
ישי כהן | כיכר השבת | ח' בניסן | 08.04.14
הרב בן ציון מוצפי
הרב בן ציון מוצפי (צילום: שלומי כהן)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

המלחמה שמסעירה את עולם הכשרות: הגאון הרב בן ציו מוצפי, יוצא במתקפה חמורה וקשה כנגד גורמים הקשורים לבד"צים שונים, וטוען ברמז להשמצות וגידופים כנגד הבד"צ בראשו הוא עומד - רק בגלל כסף.

בשיעור שמסר הרב לתלמידיו, הוא התייחס לייבוא הבשר לארץ במסגרת ההכשר שבראשותו ואמר: "הקב"ה עזר לנו, זה נסים ונפלאות, אני לא רוצה לספר מה עברתי, שבעים מדורי גיהנום. בערב כיפור השנה הזו לא נתנו לנו, נלחמו בנו, לא רצו שנכנס לנישה הזו".

זה לא סוד שהאנשים, חלקם רבנים, העומדים מאחורי הבד"צים עושים כסף רב על חשבונם של האברכים הנאלצים לקנות את הבשר המהודר במחירים מופקעים. בדבריו, הרב מוצפי חושף מעט על מאחורי הקלעים במלחמת הבד"צים בשל החשש שלהם שעוד מישהו יפתח כשרות וימכור בשר במחיר זול יותר.

"לא רצו שעוד מישהו יכנס לנישה הזו, למה?, אני אגיד לכם באופן גלוי וחד משמעית, יש הרבה כסף בנושא הזה, זה שהם מוכרים כל קילו במחירים מפולפלים, משישים ושמונים ומעלה, זה פשוט הציבור מממן את הכיסים הפרטיים של האנשים שנמצאים שם מסביב".

הרב מוצפי טוען כי הוא אישית, בניגוד לשאר הרבנים בבד"צים האחרים, אינו מרוויח כסף: "אני אישית, אני עומד פה ליד ארון קודש ואמר לכם, מימיי לא נהניתי באגורה שחוקה מהכשרות, אני מודה לה' וזה ימשיך להיות כך, לא קיבלתי לעצמי למרות שהשקעתי עשרות רבות של ימים וחודשים בכשרות - ב"ה כפיי נקיות מזה, הכל זה שירות לעם ישראל ולמזער עלויות".

הרב מוצפי המשיך ועסק בשיטות הפעולה של הבד"צים הספרדיים במסגרת הניסיון למוטט את גוף הכשרות שהקים: "הכניסו כל מיני אנשים שיעשו כל מיני דברים, הכניסו משגיח אחד שצילם את הטריפות, אתה שוחט ויוצא לך שישים אחוז חלק, עשרים אחוז כשר - רבנות רגיל, ועוד איזה עשרים אחוז טרף".

"הלך הרשע הזה - המשגיח - שיש לו גם זקן וגם 2 תפילין, וצילם את הטרף ושלח לפה בהודעה, חס ושלום שאני מאכיל טריפות, והכל כדי לשבור אותי. ב"ה לא הצליחו, אבל ניסו בכל מיני שיטות".

הרב מוצפי עצמו מגדיר את שיטות המלחמה של אותם בדצי"ם כהתנהלות של 'מאפייה': "זה ממש שיטות של המאפייה, המאפייה יכולה ללמוד מהם שיטות איך לעבוד".

בסיום דבריו חשף הרב מוצפי כיצד אנשי הבדצי"ם עושים הון עתק על חשבון האברכים: "עוף עולה 5,90 לקילו וזה נמכר בעשרים פלוס, תגיד שיש עלויות אז זה מגיע ל-12 ש"ח, עם מע"מ - 14".

"עושים מלחמת חורמה כדי להלחם בנו" סיכם הרב מוצפי את דבריו.

יצויין כי במשך שנים ארוכות הגאון הרב בן ציון מוצפי לא הוזמן למסור את השיעור המקדים לשיעור השבועי של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, וזאת בעקבות מערכת הכשרות בראשה הוא עומד, הפועלת מול "בית יוסף" - מערך הכשרות אותו מפעיל הרב משה יוסף, בנו של הגר"ע יוסף.

לאחר פטירתו של הגר"ע יוסף, הוזמן הרב מוצפי לראשונה למסור שיעור מקדים בשיעור השבועי של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף.

האזינו לקטע מתוך השיעור

תוכן שאסור לפספס
119 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
61
אין חדש תחת השמש מאז ומעול הם תיחמנו את התמימים שקנו מהם את השקרים על כשרות מהודרת אפילו לכף הקלע הם לא יגיעו רשע מוחלט הכל רק כסף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל18.10.15
60
כמי שמתעסק שנים בנושא ואף יצא לחו"ל במסגרת הלימודים בנושא, אני אומר בפה מלא חלק-רבנות הוא הכשר מצויין. אינני מבין מדוע בשר חלק מס' 5 חלק- רבנות עם כל חומרות הבית-יוסף עולה היום 30 ש"ח לקילו בשופר-סל או בויקטורי ואילו בשר בית יוסף 75 ש"ח לקילו בשר של הרב מחפוד 88 ש"ח לקילו פי 3!!!!!!. לא הגיוני, לא מ
חיים17.04.14
59
לא מעניין אותו עולם הזה , היחיד שמבדיל בין אמת לשקר
רונית 10.04.14

הצגת כל התגובות

58
אף פעם לא ראינו ולא שמענו שאדם נותן כשרות בלי להבין בשחיטה והלכות טרפיות. וכאן נמצאו הרבה בדצי"ם שאין להם יד ורגל ובכל זאת נותנים כשרות לבשר אז איך זה כשר או חלק?
דוידוביץ יוסף09.04.14
כל מה שהוא מברבר ברדיו זה ציטוצ שטחי של ילקוט יוסף
נעים10.04.14
57
הוא מקצועי בזה. והכל עם פרצוף של צדיק
ברהום18.04.14
56
הרב מוצפי יצא בכשרות טובה מאד לבשר שהוא החליט בחסותו להוציא לשוק בזול יותר למען עולם התורה שקורס מיוקר המחייה ופשוט לא נותנים לו, אמרו שהבשר שלו נמצא בשווקים, אני שואלת ולא מוצאת איפה מוכרים את הבשר שבהכשרתו שבודאי שאפשר לסמוך על הצדיק הזה, אז יש גורמים שלא מוכנים שיורידו את מחיר הבשר לישיבות התורה
א. לוי16.04.14
55
יישר כח חזק וברוך מגלה את האמת מי עושק את האברכים
בן ציון09.04.14
54
הנה איך היו הרבנים בחול . זה צדיק אמיתי . אשריו ואשרי חלקו . לצדיק הזה אין תאוות הממון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 09.04.14
53
הגיע הזמן להרים את הכפפה, השחיתות של גופי הכשרות הם אלה שאחראים ליוקר המחיה בישראל, כל הכלכלנים מחפשים את הסיבות מדוע יוקר המחיה בישראל גבוהה משמעותית ממדינות המערב המתקדמות על אף ששם המשכורת הממצועת גבוהה בהרבה מהממוצע בישראל, התשובה לכך מאד פשוטה, גופי הכשרות שעושים יד אחת עם מפעלי המזון הגדולים ש
אשר09.04.14
52
כל מה שהרב מוצפי אומר קודש קודשים . כל יתרר הכשרויות זה הונאת הציבור וכלי לעשיית הון . תשאלו את הרב שמעון בלוקה ....
יגאל בן עזרא 08.04.14
51
הלוואי והיו עוד הרבה רבנים כאלה שמוסרים נפש למען עם ישראל מפיץ מעיינותיו חוצה לזכות את הרבים! לא נח לרגע למרות גילו! השם ייתן לו כהנה וכהנה ויאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים ויזכה לראות משיח צדקנו במהרה בימינו אמן!
ניחוח08.04.14
הכל טוב מה שאתה אומר , אבל הוא לא מבין כלל וכלל בעניני שחיטה, ועל ידי כך מאכיל לעם ישראל נבילות וטריפות, אני הייתי בצוות והודעתי לרב שהכל טרף. אך היבואן שכנע אותו שהכל בסדר, אבל האמת שאינו כך.
יעקב טולדאנו09.04.14
50
התורה.וכל מי שמגיב נגדו זה ברור שהוא מגיב מטעם.לא היגיוני שאנשים מן השורה יצאו נגד מי שרוצה להוזיל מחירים.
יצחק18.04.14
49
אני מאמין לו שהאשכנזים פועלים כמו ארגוני פשע, ואני מאמין לאשכנזים שהספרדים לא באמת דתיים, ולכן אני שונא חרדים.
דוד17.04.14
48
כל בן תורה יודע טוב מאוד שזהו הכשר קל שבקלים. לרב מוצפי אין מערכת כשרות, אין עם מי לדבר, אין למי לפנות. הצוות שלו הוא צוות של רבנות וזו גם רמת ההכשר שלו. עכשיו מנסים לקנות את הצבור בזול. אני בכל אופן, למרות כל הטוקבקים המתלהמים פה, לא מכיר אברך שאוכל מהכשרות הזו.
יב"ג10.04.14
47
חדשה הוא מביא צוות טוב מבדצים אחרים ומשלם להם חד פעמי וכך הוא מראה לרב העיר איזה צוות טוב יש לו יום אחרי הוא מפטר את כל הטובים היקרים ומסתפק בצוות של הרבנות רק האריזה שונה בקיצור כסף טמא מחזיק את משפחת מוצפי המושחתת והמתהוללת
שתית10.04.14
46
כבוד הרב אני חרדי באיזור חילוני בארץ ובסופר אין את כל סוגי הבשר שלך יכול מאוד להיות שהבד''צים האחרים שמים רגל ומפחדים כי אתה זול כבוד הרב יבקש מהסופרים שיכניסו את כל סוגי הבשרים לא רק בשר מס' 5 או 8 תמיד אמרתי שלא יכול להיות שאחד שאוכל כשר ישלם כפול זה גזל והעסקנים האלה עושים קופות על חשבון הציבור ת
אשרינו שזכינו 09.04.14
45
הרבה גופים התחילו עם רמה גבוהה ואחרי שהעסק נהפך למסחרי הרמה וההקפדה ירדה.
יוסף09.04.14
44
אין אמון יותר בבדצים. צריך להתפלל חזק שלא. יבוא. תרף אל פינו. אני עצמי הייתי עדה לסיפור בחודש. האחרון של מקום שמחר ממולאי בשר ועופות עם תעודה מזויפת של כשרות ידוע מאוד. כשאמרו אתזה למפקח מאותה ההשגחה הוא אישר שאין להם עסק עם המקום הזה אך לא עשה כלום כי בעל העסק איים עליו בסכין. עצוב. הרבה חרדים נ
ירושלמית09.04.14
43
העזתי לצעוק עד שקמת רבנו וכיסחת אותם דבריך אמת ויציב
אשריך רבנו09.04.14
42
שהשם יתן לך כוח להמשיך! תודה
שימי09.04.14
41
רק מהסיבה זו אני אוכל כשר של רבנות.הרב מוצפי צודק.
בנימין09.04.14
40
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמרם נס01.07.14
39
חברה ישנם כל מיני בדצים שנהנו ממנעמי השלטון ומהכוח הרב שבידיהם לאיים ולרסק כל מי שלא מתאים להם. ומכאן אני קורא לרב מוצפי שידבר יותר בכיוון של זהירות בכבוד חבירו. יש כאן מצב שבשביל כסף מוכנים להשתמש בדרכים של מאפייה לא פחות ולא יותר ה׳ ישמרנו. אחרי שהרב טעם טעמו של נחת זרועם של אותם שרודפים את כשרות
ממליץ09.04.14
כמובן לעזור לאברכים אוי עבור בצע כסף הרב מתעצבן על יד ארון הקודש משקר
לאן הגענו10.04.14
38
אין סיכוי שיעוררו על הצדיק היקר הזה ולו זיק של מחשבה רעה. אין דומה לו ביראת שמיים באהבת ישראל וביושרה הרב מוצפי זו אמת צרופה והשם יהיה איתו תמיד בעה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו09.04.14
37
בזכותך נאכל מהדרין בזול, והלוואי שכולם ילכו בעקבותיך.
תלמיד נאמן09.04.14
36
צריך לפנות אליהם כשר האוצר ושר הכלכלה, שיפשטו על ארגוני הכשרות החרדים, יתפסו ספרי ההנהלת חשבונות. ואז יגלו את האמת כיצד הדבר האחרון המעניין אותם זה כשרות, רק כסף.
דן סגל09.04.14
35
בצורה מגמתי ניכר שאתם לא מפרסמים תגובות נגד הכאילו בדץ שהקים מוצפי הכל שטויות אין לו בדץ ולא כשרות זה נטו רבנות ולכן זה מחיר זול שאר הבדצים מוצאים אנשי מקצוע לחול ויש בזה עליות גדולות לכן המיר יקר ומי שלא רוצה לאכול לשלא יקנה שיקנה רבנות מוצפי בדץ שראש הבדץ לא יודעי מי האנשים שם וכיצד סדר העבודה.
שלמה09.04.14
תגיד כמה אתה מרוויח מהבדצים או במילים אחרות לאיזה בדצ אתה שייך? אתה שייך לפשע המאורגן הזה מושחת שכמותך
סיני09.04.14
34
אין כונת הרב מוצפי לבדצי"ם האשכנזים-----
גדליהו09.04.14
33
איזה יופי אחרי הרב שטיינמן מקליטים לנו רבנים ומפיצים את ההקלטות
בני ברקי09.04.14
32
מספרים לנו שהחרדים הם הכי טובים הם יודעים בדיוק איך לקיים כל מצווה ומצווה מדקדקים יראי ה'. כל זה נכון עד שמגיע הכסף. הכסף הוא מעל לכל אין דרך ארץ אין תורה אין מצוות אין כבוד חכמים יש רק כסף.
שלמה 09.04.14
31
הפסקתי לקנות עטרה או הרב מחפוד למה שיגנבו אותי
תודה לך הרב09.04.14
30
תראו כמה הם מחליפים רכבים כל שני וחמישי,וכמה דירות הם ממקבלים כל ילדי ראשי הכשרות מסודרים בדירות בירושלים,מידיעה אישית
משגיח בעידה09.04.14
29
מ16 ק"ג בשר חלק בתחילת בד"צ בית יוסף קפץ ב ב400 אחוז. הרב מוצאפי חייב להיות חבר מועצת גדולי. תורה בראשות הרב שלום כהן. אני אקנה בשר חלק ובזול. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישורון08.04.14
החמור הזה אוהב לטקבק בכל מיני מקומות
מזהה18.04.14
28
אוי למי שיגע או יצער את הרב הקדוש הזה ! אאאאאאאאאאאאבבבבבבבבבבב
שלום09.04.14
27
כולם יודעים שזה לא יותר מרבנות.
דניאל09.04.14
26
ישנם שני אפשרויות או לקנות בדצים במחיר גבוה או לקנות מוצפי במחיר רבנות כי למוצפי אין בדץ הוא לא משלם לאנשים שיוצאים לחו"ל לעמוד מקרוב על השחיטה אלא הוא סומוך על הצוותות שיוצאים מטעם הרבנות אין לו כל הוצאות לא הקים צוות של שו"ב שיצאו לחו"ל אלא כל פעם איזה צוות שיוצא עם היבואן מקובל עליו וזה חלק של הר
שלמה09.04.14
25
זה יהודי צדיק שברכתו נישמעת בשמים . אני שמח לישמוע שיש צדיקים אמיתיים בדור הזה . תישמעו מה הוא אומר לא נהנה מהכסף של הכשרות . אשריך ואשרי חלקיך ירבו רבנים כמוך בישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם 09.04.14
24
שבשמים אם הם מתנהגים כך אז כניראה שגם אי אפשר לסמוך עליהם
עומר09.04.14
23
אני חושב שאכן בית יוסף צריך לשבת ולעשות חושבים לגבי הפקעת המחירים.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הזהרו בגחלתם09.04.14
22
אם הרב ימכור בשר אני אשתדל לקנות רק ממנו. הרב עושה הכל לשם שמיים! ויהיה ניתן לסמוך על הכשרות הזו בלי פקפוקים! הוא ישבור את השוק, לכן נלחמים בו.. בדיוק כמו שעשה רמי-לוי.
אהרן09.04.14
21
,,אשר אין להם רועה." וכי יעלה על דעת משה רבינו כי ה' ישאיר את עם ישראל ללא מנהיג אחריו? אלא שעדר בהמות המונהג ע"י רועה, מצטייר כאילו הרועה רוצה טובת העדר, מאכיל אותו, משקה אותו, שומר עליו מפני הטורפים, אבל האמת שהרועה עושה זאת עבור עצמו, כי מטרתו הסופית לשחוט העדר ולהרוויח עליו הרבה כסף.לכן לעדר באמ
דן סגל09.04.14
20
אני רונה מהיום רק את הכשרות שלו! חברים לקנות גם אתם את הכשרות שלו היא מצויינת צריך לחזר את ידיו של הרב מוצפי!! די לשחיתות של העסקנים שעושים מליונים עלינו אם זה בשמיטה אם זה בכשרות אם זה בוועדת התקשורת!!! דיי תנו לרבנים כמו הרב מוצפי לנהל!!
ירון09.04.14
מה שמעיד על הקדושה הגדולה של מוצפי.
שולה18.04.14
19
הרב פתח בד''צ ובזול כדי שכל עם ישראל יזכו לאכול כשר ובזול כולל המסורתיים והחילונים והמחירים שלו בדקתי אפילו פחות מהרבנות אשריו ואשרי חלקו ממש זיכוי הרבים והבדצ''ים האחרים מעניין אותם רק כסף אין להם שום יראת שמיים שהשם ישמור אותו ויאריך ימים ושנים רק אני מקווה שיהיה לו בשר לכל בכל הסופרים כולל בשר טח
אלי09.04.14
18
רבותי הרב מוצפי תלמיד חכם אבל אינו מבין כלום בשחיטה וזאת מנין לי יש שיעור שהוא מוסר ביוט יוב ומי שקצת מבין יראה שאין לו מושג בסיסי בהלכות שחיטה צאו וראו אז איך הוא נותן כשרות יתרה מזאת הוא אומר בפרסומת ברדיו שהוא הקים צוות שחיטה מנוסה זה לא נכון בכלל הוא משתמש בצוות שחיטה של הרבנות וכל פעם זה משתנה
דוד09.04.14
תדע שיש הרבה הכשרים גדולים שגם כן לוקחים צוותות של רבנות ומפקחים עליהם, מה זה אדום אדום של מחפוד? זה תנובה... וסתם שתדע שהרב מוצפי בעצמו היה מראשוני המנקרים בירושלים בשכונת הבוכרים אז תזהר לפני שאתה מדבר על רבנים אוי ואבוי לך ואני מוחה בך בתוקף על ביזוי תלמיד חכם!!! שוב יום אחד לפני מיתתך.
יוסי09.04.14
הרב מוצפי לא ניקר כלום בבוכרים!!!!!!!!!!!!!!!!!
ידידיה גורדון13.04.14
לא רק בכשרות. אבל בכסף הוא מבין גדול
ברהום18.04.14
17
שהקים גוף כשרות מתחרה לבדץ בית יוסף?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי 08.04.14
ועד היום הוא נשאר בדץ שמרני כשוחט בחול אני יכול להעיד שהבדץ שבראשותו הוא הבדץ הכי מחמיר
אברהם14.04.14
16
הרב מוצפי הגאון שליטא אומר את מה שכולם מפחדים לשמוע! הציבור צריך לתת לו כוח
רועי09.04.14
15
כבוד הרב אשריכה אתה צודק והם מרחיקים את היהודים את היהודים מלאכל כשר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרדכי09.04.14
14
רק מי שישמע שיעורי תורה של הרב בן ציון מוצפי יבין שמדובר בגאון אמיתי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל04.12.16
13
אתה מספר בחוץ כל מה שמפריע לך עמך ותמימים שומעים כך עשה אמנון וגרם חילול ה' יש דרכים להלחם יש דרכים להזהיר יש דרכים לדבר ולא בתקשורת אצל כל הדיוט זה מעשה חסר זהירות למה אתה לא נלחם בבדץ שלוקח אותו מחיר של העדה החרדית כי יסקלו אותך למה אתה לא נלחם בכל ההכשרים תנסה ותראה מע יעשו לך מה אתה עושה אם אתה
יודייהודי חושב 10.04.14
12
רבנו הרב מוצפי תודה על הכל שאתה עושה לעם ישראל ולא לקוח פרוטה.
נתן22.06.14
11
הרב מוצפי והרב אמנון צדיקים כי יודעים רק לזקות את הרבים כל השאר השם ישמור
ירוחם18.04.14
10
ישר לרדיו ישר לציבור עמך בושה וחרפה ה' יצילנו מחילו ה'
כהן יצחק 10.04.14
9
אין שם יראת שמים
נתן10.04.14
8
מתי שם יפסיקו לעשוק את העם?
אכלן09.04.14
7
מפניהם כל מי שיעמוד כנגד הרב פוגע בעבד השם אמיתי בין יחידי הסגולה שנשארו לנו השם יתברך ישפילם
למען שמו באהבה 09.04.14
6
כל הכבוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיר09.04.14
5
הוא איש מיוחד... ה' ישמור אותו.
-הדס-09.04.14
4
רק מחלפים ראש צוות בשחיטה ותאמינו שזה אותם הלכות של השחיטה ושל הניקור
עמיקםA09.04.14
3
אני מכיר אותו 16 שנה כבר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה09.04.14
2
כותבי מזוזות שיהיו עניים. וכי יעלה על הדעת שרבנים יתפללו על יהודים שיהיו עניים? אלא כאשר אדם כותב מזוזות ומוכרם, מקפיד על כשרות המזוזה. אבל אם יש ביקוש רב למזוזות, מקים מכון לכתיבת מזוזות, שוכר כותבי מזוזות, מעתה זה כבר עסק, ואז העיקר זה הכסף לא כשרות המזוזה.
דן סגל09.04.14
1
על אברך שאינו גומר את החודש מדוע יחמיר לאכול רק הכשרים מהודרים? אולי עדיף לאכול בשר בהשגחת הרבנות ולגלגל פחות חובות? לא קיבלתי תשובה משכנעת, אבל בלי מילים הבהירו לי שכאלה שאלות לא שואלים.
רפאל09.04.14
זו תאוות בצע בתחפושת של צדקות!
אברך פשוט09.04.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 11:29

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 10:41
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 08:18

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

קשר של תפילין

תפילין ישנות בבוידעם? תן להם עוד צ׳אנס

כיכר בשיתוף קשר של תפילין | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24