כיכר השבת

עידן חדש?

הרב דוד יוסף הכריז: הרב שלום כהן - נשיא המועצת

הגר"ש כהן הוכתר לנשיא מועצת חכמי התורה במהלך מעמד "הקבלת פני רבו" בבני-ברק. בניגוד למצופה, היה זה הגר"ד יוסף שהכתיר את הגר"ש כהן, ולא חבר המועצת רבי שמעון בעדני. גורמים בש"ס: המינוי החדש יביא לעריפת ראשים. צפו בתיעוד (חרדים)

118
ישי כהן | כיכר השבת | י"ז בניסן | 17.04.14
הגר"ד כהן עם הנשיא החדש של המועצת (שלומי כהן, כיכר השבת)

ראש ישיבת פורת יוסף הגאון רבי שלום כהן מונה הערב (חמישי) לנשיא מועצת חכמי התורה הספרדית.

חצי שנה לאחר פטירתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, הגר"ש כהן מונה רשמית לממלא מקומו על ידי חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני.

הגר"ש בעדני אמר לגר"ש כהן במהלך מעמד "הקבלת פני רבו" שנערך בבני-ברק: "כבוד ידידי מרן ראש הישיבה הכהן הגדול, הגאון הגדול, אנו ידידים מנוער, שעכשיו אומר לו נשיא אלוקים אתה בתוכנו".

שולחן המזרח במעמד, הערב (שלומי כהן, כיכר השבת)

אל דבריו של הגר"ש בעדני הצטרף חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, שקיבל את פני הגר"ש כהן במילים: "ברשות מרן ראש הישיבה, מנהיגה הרוחני של יהדות ספרד, נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן". לשמע הדברים, פתח הציבור בשירת "אמת מה נהדר מראה כהן גדול".

הגר"ד יוסף הוסיף: "כל חברי מועצת חכמי התורה החליטו פה אחד שמרן הגר"ש כהן יהיה הנשיא. אצל אבא הדעה הנחשבת הייתה של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, אני רוצה להוסיף ולומר כי כולנו מרגישים כאב נורא וחלל גדול עם הסתלקותו של מרן האבא אבל חזקה עלינו צוואתו להמשיך הלאה. מטרתנו להחזיר עטרה ליושנה ולהגדיל תורה ולהאדירה".

במהלך נאומו, תקף הגר"ד יוסף את הבית היהודי ואמר: "גם אותם עמי ארצות של הבית היהודי ויש עתיד שאין הבדל ביניהם - שונאים אותנו. השנאה של עמי הארצות כלפינו יותר חזקה מהשנאה של אומות העולם".

הגר״ד יוסף הוסיף: "אנחנו נפרדים מהם - שלא שם חלקינו כהם וגורלנו ככל המונם. הם שם ואנחנו כאן. אנחנו נאמר בגאון ברוך אלוקינו שהבדילנו מן התועים".

הגר"ש כהן: דרעי מעולם לא שיקר אותי

נשיא מועצת חכמי התורה החדש, הגר"ש כהן שנאם את הנאום המרכזי, אמר: "יותר מ-60 שנה הייתי לצד גדול הדור. מי שחי שאיתו יודע מה זה עמל ומה זה תורה. לכן, אף על פי שחכם שלום בעדני שיותר זקן ממני ולא יודע למה טעה טעות כזאת (כשמינה אותי. י. כ. )..."

על מינויו לנשיא המועצת אמר הרב כהן: "אני לא מתייחס לזה. בוודאי שנקווה שה' ינחה אותנו בעצה טובה כיצד להנהיג את עם ישראל".

בנאומו התייחס הגר"ש כהן ליו"ר ש"ס שהביא למינויו. "אני מכיר את דרעי מאז שקמה התנועה, מעולם לא שיקר אותי. האמון שלי בו היה חזק מאוד. אם הבטיח הוציא אל הפועל. הקב"ה חנן אותו בכוח. גם בכוח רצון רצון לעזור ולהפעיל את כוחו".

בהתייחסות מרומזת ליו"ר הקודם ח"כ אלי ישי אמר נשיא מועצת חכמי התורה החדש: "זו המכה הכי גדולה כשאין אחדות ואין כבוד ואין אמונה. רק באחדות ניתן להצליח".

הגר"ש כהן הזכיר את מרן הגרא"מ שך זצ"ל ואמר: "מעולם לא הפרתי את דבריו של הרב שך, דבריו היו בשבילי כמו מפי השכינה, הוא זה שהבין שצריך ליהדות ספרד הנהגה רוחנית מתוכה".

לקראת סיום פנה נשיא מועצת חכמי התורה החדש ליו"ר ש"ס: "אמרתי לכל חברי הכנסת אם אתם חושבים שאתם מנהיגי ציבור נכבדים - חברי כנסת, אז תדעו לכם שאתם חברת תיעול כאשר כל אחד קורא לכם לתקן מה שנסתם לו".

הגר״ש כהן חזר והתייחס למינוי החדש: "חברי כפו עליי להיות ראש, אבל זה רק 'שמא' בעלמא, כולנו כאיש אחד בלי לפגוע אחד בשני, כולנו בלב אחד. שה' ינחה אותנו בעצה טובה להרבות נפשות להקב"ה".

את סגן שר הדתות אלי בן דהן, איש הבית היהודי כינה הגר"ש כהן "משוגע".

שושבין הערב, ח"כ אריה דרעי נשא גם הוא נאום בתחילתו כינה את הגר"ש כהן "מרן ראש-הישיבה" וברך "שה' יתן לו בריאות להנהיג את כל הקהל הקדוש הזה, ביחד עם כל חברי המועצת".

דרעי התייחס ל'מריבה' בין הגר"ש כהן לגר"ש בעדני מי ימונה לנשיא המועצת ואמר: "שני מנהיגים רבים שהשני יהיה מנהיג, חודשים ארוכים רבים שכל אחד מבקש שהשני ינהיג, הכל רק בגלל התורה, אשרינו שזכינו למנהיגים כאלו".

יצויין כי גם מנחה הערב התבקש על-ידי ראשי ש"ס להזמין את הגר"ש כהן בכניסתו עם התואר "מרן ראש הישיבה".

את המהלך להכתרתו של הגר"ש כהן הוביל יו"ר ש"ס אריה דרעי שנחשב לאחד האנשים הקרובים אליו. בכך סיים דרעי את המהפך שחולל בהנהגת ש"ס בשנים האחרונות.

כזכור, דרעי שב להנהגת ש"ס לאחר שהגר"ש כהן שלח מכתב למרן הגר"ע יוסף זצ"ל וביקש ממנו למנות את דרעי ליו״ר התנועה.

דרעי עצמו טען במהלך השבוע האחרון כי אינו מתערב בנעשה בהנהגה הרוחנית של התנועה. "הרב בעדני דחף לזה, אני לא הייתי מעורב", הוא הדגיש.

מינוי הגר"ש כהן מהווה מכה כואבת ליו"ר ש"ס הקודם, אלי ישי, שנהנה בשנים האחרונות מתמיכתו של נשיא המועצת.

בש"ס מתכוננים לעידן החדש ומספרים כי המינוי החדש עלול להביא להדחתם של חברי-כנסת בתנועה. האיום המרומז הזה מופנה בעיקר כלפי אלי ישי. רק לאחרונה השווה חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף בין פרעה לבין אלי ישי.

סייע בהכנת הכתבה: ישראל כהן.

תוכן שאסור לפספס
118 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
70
מי אתם שתתערבו לגדולי ישראל בהחלטותיהם???
בוש ונכלם20.04.14
69
רבותיי, היסטוריה. סנסציה. לא יאומן. מעמד נשגב. קבלת התורה. התרגשות שיא. צהלות שמחה. התרוממות רוח. העולם היהודי רועש. איי, אשרינו!!! הרב דוד יוסף הכריז!!!!
המירוץ למרן18.04.14
68
אני (וכל המשפחה) מצביעים לשס כבר כמה קדנציות בתחילה חשבתי שדרעי הגיע כאיש בשורה מסתבר שהגיע איש מריבה ולכן הוא הפסיד גם את הקול שלי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה הפסדת גם את הכול שלי.18.04.14

הצגת כל התגובות

67
שייתביישו! איכס.. הורסים לנו את התנועה!
מרן היביע אומר18.04.14
66
הם אלו שמנהיגים אותנו זה לצד זה באהבה וברוב חיבה ועל פיהם יקום דבר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה18.04.14
65
ללא גבול, נראה לך שהספרדים יתמכו בך?
בנימין17.04.14
64
נמאס מקללותיו
שסניק לשעבר17.04.14
63
למי שהתבלבל מועצת חכמי התורה היא המנהיגה של הציבור ובמציאות יש במועצה יותר ממנין רבנים גדולי חכמי התורה בימנו
יהודה17.04.14
הרב בעדני,הרב שלום כהן והרב דוד יוסף. אז איך יותר ממניין??? לימודי ליב"ה?????
david_nag17.04.14
דרעי
נחשוש18.04.14
62
אוי דרעי דרעי אתה הקמת את ש"ס ואתה תהרוג אותה.כל מי ששומע אותך מדבר מבין שאתה נוכל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי18.04.14
61
התגובות שלכם מתאימות לעיתון האאץ. צאו תכצהו דם. או שס טו שתלכו לבית ותפסיקו ליבכות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי שלא מצביע שס מצביע ליש עתיד18.04.14
60
הבל טריק של הרב דוד יוסף , הוא יודע שחכם שלום כהן כבר זקן בעוד כמה שנים לכל היותר התפקיד יעבור אליו בלא מאמץ
נבון18.04.14
59
ככה זה כשנותנים לאדם שישב בכלא לנהל את סיעת ש"ס זה מה שקורא הכל קומבינות שנתפרו יחד עם משפחת יוסף להדחת אלי ישי כמה רוע וכמה טיפשות יכולים להיות באדם אחד אבל אל דאגה הקלפי תדבר ביום פקודה ואז יבינו החכמים מה ערכו וכבודו של הציבור הקדוש
ברוך יהיה17.04.14
58
או אני או הוא
משה גבאי17.04.14
57
רבניה יהיו רבני עוצמה לישראל ורבנים כמו הרב מזוז ותצילו את הספרדים מהמבוכה הספרדים שהיו אוטומטית בעד עם ישראל וארץ ישראל ולא בעד ערפאת וויתורים
ההה17.04.14
56
אבל הוא היה מחובר בדווקא לעץ. מהיום ספרדים מצביעים ל"עץ" מחזירים עטרה ליושנה.
חוכעם18.04.14
55
הרב שלום כהן ממנה את הר' דוד יוסף לחבר המועצת והר' דוד ממנה את הרב שלום כהן לנשיא וחוזר חלילה
דן סגל18.04.14
54
כל הכבוד לרב שלום כהן אך בלי פגיעה בכבודו שהוא גדול בתורה גאון עצום מאוד אני אוהב אותו אישי אבל המנהיג של דורנו זה מרן הרב יצחק יוסף שהוא גדול הדור מכל הבחינות תורה הרבצת תורה ועוד. הוא נמצא בכל יום ב 7 מקומות ממוצע ויותר הוא המניג האמתי ואפי' שאינו יכול לומר את עמדתו בענינים פולטים שמנהיגות היא לא
ירושלים17.04.14
53
הם לא רצו לקבל את התפקיד כל אחד ביקש שהשני יקבל אותו כך אמר דרעי נו בטח מי היה רוצה לקבל את התפקיד הזה הרי המפלגה מתפרקת ואף אחד מהם לא רצה שהיא תתפרק כאשר הוא יושב ראש מועצת החכמים
עומר17.04.14
52
בשונה מחסידים ששם יש את השושלת הטבעית שממנה צומח האדמור הבא, כל מינוי רב לא יכול להצליח כי יש לעמול על כך רבות בפעילות רבת שנים בציבור , מדובר בבדיחה פוליטית אשר תתבהר כלא מוצלחת . מובן החשש של אריה דרעי מחוסר מנהיגות אבל אין זה מצדיק את הדרך שזה נעשה
יוני17.04.14
51
איפה להחזיר עטרה איפה???
ספרדי17.04.14
50
חחח תמיד כועס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארי17.04.14
49
אם לא יועים לכבד את הרב עמר ואלי ישי, ניראה אותם בבחירות!
יוסי18.04.14
48
החורבן שהאדם הזה הספיק להביא עלינו הוא רק ההתחלה למה שהוא עוד ימשיך ויביא, אדם שאמר על ציבור יהודי שלם שהם עמלק לא ראוי לשבת על כסא כל חייו, האל מעניק לו כאן את הכבוד כדי להדיח אותו מהעולם הבא. מנגד אני מרוצה כי הוא האדם הכי מתאים לרסק ולהחריב את מפלגת שס שעשתה חילול ה' גדול בבחירות ולא סתם נלקח מאי
אסף18.04.14
47
לא בוחר יותר שס ליצנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמי18.04.14
46
אמנון יצחק שליט"א.מאז היא הולכת ונמחקת!!
גולן18.04.14
45
בושה שיש רבנים כאלה נבלות ברשות התורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני לוי17.04.14
44
אין ספק שהרב שלום כהן הוא לווה את ש"ס מיום הקמתה, בקיא לפני ולפנים, וכל המשמיצים, חשבו על כך לעומק ללא אינטרסים פוליטיים, מה שגם הוא מבוגר בשיבה טובה מכל האחרים, עד 120 שנה, ואין חכם כבעל הניסיון.
מוישי17.04.14
43
שמרן כבר לא נמצא בבית הקברות השס"י.
ראובן17.04.14
42
ר' שלום ממנה את דודו, ודודו ממנה את ר' שלום. חיים בסרט!!!
מועצת הבדחנים29.04.14
41
לאחר הדברים המאוד מפורשים שהר' כהן אמר, כל סרוג שמצביע למפלגת השסע הזו אחד משניים, או שהוא מטומטם בעל כיפה מחוררת, או שהוא סתם מטומטם.
אליעזר20.04.14
"משנאיך השם אשנא"
עולם אחר22.04.14
40
ולא דרעי - ואין לערער אחר דיברהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים18.04.14
39
כל אשר יורו- עשה לא תסור-לא תעשה וחי יתן אל ליבו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי18.04.14
38
אחרי מר״ן הכל עתיד להרס לאט לאט, ח״ו. לא רצינו לחשוב שזה מה שיקרה, אבל עובדה. כעת, אין לנו וגם לא היה לנו על מי להישען אלא על הקב״ה בכבודו ובעצמו. אליו עינינו ותפילותינו היו ויהיו נשואות. אין דבר יותר אמת ויציב וקיים וכו׳ יותר מהשם יתברך בלבד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אשכנצי17.04.14
37
אנחנו מכירים את כל התרגילים שלך מה שחשוב טפל בבעיות של בוחרי שס ואל תשאיר את הטיפול לחולי כבוד למינהם כשיגיע יום הבחירות תרוץ כמו שעשיתה יפה בבחירות האלה אבל אנחנו לא נאמין לך לא נשכח לא נסלח אריה זכור
דוד21.04.14
36
יו"ר הסיעה ממנה את הוועדה?! שתבחר אותו ואת יתר חברי הכנסת?!(במידה וש"ס יעברו את אחוז החסימה...)
כמה פעמים18.04.14
35
ולא יצליח לחתור יותר מבפנים
בארי18.04.14
34
אז להזכירך דרעי אנחנו בעל הבית עליך ולא נצביע לך אם היו מאחדים שורות עם הרב עמאר היה לי מה לחשוב על ש"ס אבל שיו"ר מפלגה ממנה לי "מרן" ו"חבר מועצת" אני לא בעסק...
אביעד18.04.14
33
????? בושה וחרפה ש"ס מפלגה של סמרטוטים.
סמרטוט17.04.14
32
למה להתקוטט על זהות המר"ן הבא? כמו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל לא היה ולא יהיה!! הכי קרוב למר"ן הוא הרב יצחק יוסף שליט"א הרב הראשי. פוסק הלכה מובהק, חיבר עשרות ספרים.. אני חושב שמפספסים כאן משהו...
אליהו מיאו17.04.14
בתפקיד ממלכתי המונע ממנו ע"פ החוק הזדהות פוליטית
עבד18.04.14
הראשונה של אביו למשרת הראש"ל, כבר לפני 10 שנים מרן בחר בהרב עמאר שליט"א ולא ברב יצחק, וגם בבחירות האחרונות מרן העדיף את הרב אברהם, ורק לאחר שדאג מי שדאג לחקירה משטרתית נבחר הרב יצחק. הרב עמאר בקיא עצום בכל הפרד"ס ממש ! ולא בחלק אחד !
אבי17.04.14
לא הוסמך מעולם לדיינות אפילו מבחנים לא עשה
דוד18.04.14
31
זה יאלה מגפה על שס דרעי דוד יוסף וחבורת מאפיה זו לוקחים ת''ח זקן כולו שאגות ופנים מעאפנות בקושי מחייך ועושים ממנו עגל הזהב שלהם הציבור לא יקנה קיצוניות והשתכנזות כל הציבור שם משוכנז ויצביע או ג' או לרבנו שלמה עמאר בסופו של דבר
פפפפוווועעעעע17.04.14
30
יהדות התורה הינה אני בא
מנחם17.04.14
29
מתי תפסיקו לטחון את הרבנים שלכם?
שלומי מנור20.04.14
28
לא זו דרכה של תורה
איתמר18.04.14
מתי תפסיקו לטחון את הרבנים שלכם?
שלומי מנור20.04.14
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם18.04.14
26
לחכם שלום יש הענוה שהוא אפילו לא מבין מה טוב לו בכבוד
מימון18.04.14
25
כל העם עונים אחריו: מקודש מקודש
אליפלט18.04.14
24
הרב דורעי ממנה רבנים דורעי יכול להיות רק רב בריח עכשיו רואים כמה הרב יצחק אמנון צדק שרצה ללכת נגד לפיד כשידע ששס ממש מאפיה
אוחיון18.04.14
23
להיות - שאריה יגמול טובה למי שהחזיר אותו ויעשה אותו מרן. שמור לי ואני אשמור לך בהידור
אשכנזי18.04.14
22
דרעי ממנה את הרב כהן למרן.
שמור לי ואשמור 17.04.14
21
יצחק יוסף . כרגע אין למשפחה גיבוי הכל מחושב. וכך התמיכה בו הוא אינטרס ל-2 הצדדים .המלוכה נשארת במשפחה.
מקורב למשפחה17.04.14
20
חבל שיש כאלה שכל הזמן מחפשים לפלג את הציבור הספרדי. ואני בטוח שכל אלה שמצייצים נגד מעולם לא הצביעו שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל17.04.14
הצביע לש"ס, אך לא עוד !!!!!!! ככל אשר יורה לנו מרן הרב עמאר נעשה לא נסור מדבריו ימין ושמאל.
הבנת ?17.04.14
19
והגר"מ מאזוז יפתחו מפלגה, אל דאגה השם עמנו.
יאיר17.04.14
בתכלס שווין אלו ואלו. שווין באהבת התורה העם והארץ. שווין שצריך לקיים מצוות בלי פשרות. שצריך לאהוב כל יהודי לקרבו ולמסור את הנפש עליו, ושאסור לותר על שום חלק מהארץ. לאט לאט נאחד את כולם סביב האמת.
ספרדי17.04.14
18
אין עוד רבנים? אין עוד חכמים? הצבור מחליט
גבי18.04.14
17
הצרחות של הר' דוד יוסף, החנפנות של דרעי, פשוט נגעלתי. חוץ מזה. המהלך הזה הוא השלמת שילטונו של דרעי שמבקש למחוק כל זכר ממורשת מרן הרב עובדיה ז"ל.
יצחק18.04.14
16
שכל הזמן איימו שיותר לא יצביעו שס אלו ספרדים שתמיד ישנאו את עצמפ אבל הנה רוב הציבור בריא בנפשו ומתאחד תחת רבותינו ופוליטיקאינו המוצלחים
נתן18.04.14
15
עם הרב עמר, ועוד רבנים גדולים כדוגמת הרב בניהו שמואלי, והרב מזוז. הרב שלום ת״ח עצום ומרן תמיד הקשיב לדעתו, אבל היום ש״ס הייתה חייבת לבחור דמות רבנית גדולה שמקובלת על כולם, וכאשר הרב יצחק יוסף הוא הרב הראשי לכן הוא לא יכול להתמנות לתפקיד, זה היה חייב להיות רב גדול בסדר גודל של הרב יורם אברג׳ל שליט״א
דניאל17.04.14
14
מי יצביע לה??
david_nag17.04.14
אנחנו לא מתאבדים ולא מסכנים את עם ישראל
בוכריס18.04.14
13
אתמוך בך אחר כך ואז מינוי שלך יהיה קליל.
שסניק מיואש17.04.14
12
מרן הלך מאיתנו, אוי לנו כי חטאנו. לא בוחר בש"ס יותר.
ישי17.04.14
את המח.
אברהם כהן17.04.14
11
מה בדיוק מרן החדש ילמדנו לקרוא ליהודים עמלק לגדף אנשים בכל פעם שהוא פונה לציבור אנחנו מאחלים ל"מרן החדש"שיתגבר על מידת הכעס ואנחנו זקוקים לרבנים מאירי פנים ואהובי הבריותכמו הרב דרוקמן והרב אליהו רבנים שיפעלו לקרוב לבבות ולא רבנים שמחרחרים ריב ומדון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר18.04.14
10
הבייתה דרעי!!!
דרעי לך לישון18.04.14
9
הרב שלום כהן קודש קודשים מבחינתי אבל אני לא שפוט של דרעי
אביעד18.04.14
8
איזה גועל נפש!! דמו של מרן אפילו לא יבש והם עסוקים בחגיגות!! והרב דוד, איך שיתפת עימהם פעולה? איך השתמשו בך בחגיגה הזאת? איך נתת יד?? אבל ככה זה שיו״ר התנועה ממנה את נשיא מועצת חכמי בתורה!! בושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזועזע17.04.14
אל תהייה מזועזע. הרב שלום כהן סגנו של מרן זצוק"ל!
~~~18.04.14
7
ואז ש"ס תקבל 0.0111111111111111111111 מנדטים, בושה וחרפה
דוד17.04.14
6
אייייייייייייייייייייייי
איייכס17.04.14
5
אני רק מקווה שישארו מניין לקדיש
יל18.04.14
4
אי אפשר בלי לקלל?
ישראלי18.04.14
3
נראה שזה הזמן להקים סיעה רצינית שתרוץ לכנסת ותדאג סוף סוף ליהדות שפויה לבני התורה ולכל בית ישראל הספרדים
ברוך יהיה17.04.14
2
זה וודאי היה רצונו של מרן זיע''א כאשר יבלחט''א מרן הרב שלום כהן שליט''א היה לצידו במועצת חכמי התורה למעלה מ30 שנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני17.04.14
1
שיכול להשיב את ש"ס לקדמת הבמה הציבורית עם הרבה מאד כוח זה רק הרב עמאר בראש, ללא זה ש"ס תצנח צניחה חופשית.
יוחאי17.04.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בית שמש: הציבור החרדי מתכנס לערב זיכרון מיוחד | שידור חי

כיכר השבת | 12.05.24

מיד לאחר הצפירה | תיעוד

כיכר השבת: בלשים עצרו בגיר שגרם לילדים להצית דגל ישראל

קובי רוזן | 12.05.24

"יש לנו מכנה משותף"

הרב הראשי בטקס יום הזיכרון: 'היום הזה מיועד בעיקר עבורנו'

שאול כהנא | 12.05.24

קחו רגע

מתפללים וזוכרים: בואו לקרוא תהלים לזכר הנופלים

כיכר השבת | 12.05.24

413 חללים תושבי העיר

זוכרים את הנופלים | שידור חוזר מטקס יום הזיכרון הממלכתי בכותל המערבי ובבני ברק 

כיכר השבת | 12.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

עם בוגרי המסלולים בצבא

רבנים ראשיים, שרים וקצינים | שידור חי מטקס הזיכרון בי-ם 

כיכר השבת | 12.05.24

בפגישה עם ראש העיר

אלעד: שר השיכון הכריז על הוספת 12,000 דירות חדשות 

קובי אטינגר | 12.05.24
ש

ביוזמת מחלקת קהילות צעירות

צפו • הערב בבית שמש מעמד תפילה ליום הזכרון

אסף מגידו | מקודם
ש

מי לא זקוק לישועה

כמו לפני 99 שנה: מעמד ישועות אדיר בקרעסטיר במוצ"ש בחצות ליל

אסף מגידו | מקודם
ש

נכנסים למצב טיסה

מחיר הטיסה לניו יורק יורד? אל על במחירים מפתיעים

כיכר בשיתוף אל על | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

רבי עקיבא לא לחם בפועל במלחמת בר כוכבא // מאמר תגובה

ישראל שפירא | 12.05.24
ש

חוויה בלתי נשכחת

ברוכים הבאים לאנטריקוט – אולם אירועים יוקרתי מהדרין בירושלים

כיכר בשיתוף אנטריקוט | מקודם

זעזוע ושאט נפש 

חילול שבת בלב שכונה חרדית בבני ברק | הפעם באתר בניה 

חיים רוזנבוים | 12.05.24

פונתה לבית החולים

פעוטה בת שנה וחצי נכוותה משתיה רותחת; מצבה בינוני

קובי רוזן | 10.05.24
ש

ללא הלוואות או גמ"חים!

האפליקציה שתשאיר אתכם בסוף כל חודש עם יתרה בעו"ש

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

כישלון המרד שהפך נשים וילדים קטנים ל"חיות מחמד"

ישראל שפירא | 10.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מסע הכרחי לתוך נבכי הנפש  | צפו

כיכר השבת | 10.05.24

לזכר הקדושים

תיעוד מרגש: 'א-ל מלא רחמים' במחנה ההשמדה זקסנהאוזן 

כיכר השבת | 10.05.24