כיכר השבת

סערת המדליף

אלי ישי מגיב: היו לי עשרות הזדמנויות לפרק את ש"ס

למעלה מ-48 שעות לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על שיחת הטלפון שחשפה כי ח"כ אלי ישי לכאורה מדליף מידע פנים ש"סי, מוצא לנכון דוברו לשחרר תגובה בה אינו מכחיש את הסיפור אך טוען להגנתו כי לא אלי ישי הדליף את השיחה עם העיתונאי וצביקה כהן, ומוסיף: היו לו עשרות הזדמנויות לפגוע בתנועה (בארץ)

290
ישי כהן | כיכר השבת | ב' בסיון | 31.05.14
יכולתי לפרק את ש"ס. ח"כ אלי ישי
יכולתי לפרק את ש"ס. ח"כ אלי ישי (צילום: פלאש 90)

סערת המדליף: הפרסום ב"כיכר השבת" אודות העובדה כי חבר-הכנסת אלי ישי נתפס ככל הנראה כמי שהדליף מידע פנים ש"סי לעיתונות נגד התנועה, עורר סערה עצומה. הערב (מוצאי שבת) מוצא לנכון ח"כ אלי ישי סוף סוף להגיב לטענות הקשות באמצעות דוברו אוהד יחזקאלי.

בהודעה שהוציא, יותר מ-48 שעות לאחר חשיפת הפרסום ב"כיכר השבת", לא מכחיש הדובר של אלי ישי את הסיפור שנחשף בכתבה רק מעביר ביקורת על מי שהדליף את השיחה וטוען להגנת ישי כי אם היה רוצה היו לו עשרות הזדמנויות לפגוע בתנועה.

וכך כותב יחזקאלי בתגובתו: "מכיוון שאתר 'כיכר השבת' רואה כפסול הידברות בין ח"כ לעיתונאי ובין לשכתו לכלי תקשורת, ובהתאם לציווי 'לפני עיוור לא תיתן מכשול', מצאתי לנכון להגיב כאן לדברים שפרסמו.

"בשנה האחרונה עבר ועובר ח"כ אליהו ישי מסכת ארוכה ובזויה של התנכלויות אישיות וציבוריות שחלקן היו כבל עם ועדה ורובן הגדול לא נחשפו לעיני הציבור.

"לאורך כל התקופה שמר ח"כ ישי על הגינות וכבוד כלפי תנועת ש"ס וראשיה ומתוך לויאליות וערכיות אישית היה מן הנעלבים ואינם עולבין שומעים חרפתם ואינם משיבים. גם העלילה החדשה היא חלק מאותו מהלך נבזי לפגוע בכבודו של מי שהיה יד ימינו של מרן במשך שנים רבות ולנסות בכל דרך להילחם באהדה הציבורית העצומה לה הוא זוכה מכל שכבות הציבור.

"כל מי שעיניו בראשו יכול להבין כי אילו היה חפץ להגיב או חלילה לפגוע בתנועה היו לפניו עשרות הזדמנויות ואירועים והסיבה היחידה שהציבור לא שומע עליהם היא אך מפאת הכבוד העצום והאמתי שרוחש ח"כ ישי למרן זצ"ל ולתנועת ש"ס. מה שלמרבה הצער לא ניתן לומר על הגורמים האחרים.

"לאורך השנים בהן שימש ח"כ ישי כיו"ר התנועה ואף בשנה האחרונה, התנהלה מערכת הדלפות פנימיות בוטה ואלימה כנגדו, כנגד תנועת ש"ס, כנגד בית מרן וכנגד מוסדות ואישים בתנועה והוא היה שמח ומעריך אילו מערכת כיכר השבת וכלי התקשורת האחרים היו חושפים אותה לעיני הציבור.

"גם במקרה האחרון בו פנה עיתונאי לח"כ ישי, כפי שפונים אליו עשרות פעמים מדי שבוע לקבלת תגובתו על החלטות ומידע המודלף נגדו אישית, שוחח חה"כ ישי עם הכתב תוך התניה מפורשת שהשיחה היא אך לבחינת העובדות ולא לציטוט או לפרסום בשום צורה ואכן כך בדיוק נהג הכתב.

צפו • אלי ישי מכריז: "כל מה שהרב עובדיה יגיד אנו מחויבים" (ארכיון "כיכר השבת")

"העובדה הברורה היא שמי שהדליף את עצם השיחה כמו את תוכנה ואת הפרשנות לה, לא היה חה"כ ישי או מי מסביבתו והציבור יכול לשפוט על נקל למי היה אינטרס להדליף את הסיפור ולספרו בצורה שפורסם.

"לא לחינם כינה מרן זצ"ל שוב ושוב את הרב ישי 'בכל ביתי נאמן הוא'. הוא זכה לתואר זה מפיו הקדוש כיוון שזו הייתה דרכו מאז ומעולם וכך גם היא תמשך גם הלאה".

יובהר כי בטרם הפרסום ב"כיכר השבת", פנינו במשך זמן רב כדי לקבל את תגובתו של ח"כ אלי ישי לדברים, אך הלה ודוברו לא טרחו להתייחס.

כזכור, תחילתו של הסיפור בשיחה תמימה שקיבל סגן ראש עיריית ירושלים מטעם ש"ס צביקה כהן, מהעיתונאי יהודה שלזינגר מ"ישראל היום" שעבד על כתבה למוסף סוף השבוע של העיתון שעוסקת במלחמות בין אריה דרעי ואלי ישי.

שלזינגר הציג בפני צביקה כהן מידע פנים ש"סי, שכפי הנראה עסק בתלונות של אנשי אלי ישי על הצרת צעדיהם, תלונות שמוכחשות בש"ס. במהלך השיחה, הכחיש כהן את העובדות שהציג שלזינגר. אך כעבור דקות, קיבל שוב שיחת טלפון מהעיתונאי, כאשר ללא כל הודעה מוקדמת, התפרץ לפתע ח"כ אלי ישי לשיחה והחל להטיח בצביקה כהן האשמות שונות מול אוזניו של העיתונאי.

השיחה נמשכה דקות ארוכות, כאשר צביקה כהן התגונן מול האשמותיו של ישי. בהמשך השיחה, תהה צביקה כהן כלפי ישי: "למה אתה מכבס את הכביסה בחוץ?", כשהוא רומז על הצטרפותו של אלי ישי באמצע השיחה עם העיתונאי המעידה על מעורבותו בכתבה שאמורה הייתה להתפרסם מחר אך בסופו של דבר נגנזה.

מועצת חכמי התורה של ש"ס (צילום: פלאש 90)

לאחר השיחה עם יהודה שלזינגר, נערכה שיחה נוספת בין צביקה כהן ואלי ישי, במהלכה התפרץ כהן על ישי: "אתה מכבס את הכביסה שלנו בחוץ? זה מעשה חמור מאין כמוהו, לא יעלה על הדעת שתצא עם דבר כזה החוצה. זה חילול שם שמיים, אין עליו כפרה, לאן הפוליטיקה מדרדרת?".

"כשהייתי ראש עיריית אלעד", המשיך צביקה כהן להטיח בישי, "אמרת לי 'מרן, מרן, מרן', איפה נעלם מרן? מרן אמר אריה דרעי".

דבר השיחה הקשה בין השניים כמו גם העובדה שאלי ישי שהה על הקו במהלך השיחה שערך העיתונאי יהודה שלזינגר, מעוררת זעם רב בקרב ההנהגה הפוליטית והרוחנית של התנועה, לאור העובדה שאלי ישי נתפס לכאורה כמי שחותר תחת ש"ס בהדלפת מידע פנים ש"סי לתקשורת כדי להכפיש את התנועה ולערער את ההנהגה.

יצוין כי מלבד השיחה המדוברת, בש"ס הופתעו בחודשים האחרונים שוב ושוב כאשר נודע להם שמידע פנים ש"סי מודלף לתקשורת החילונית, גם אם בסופו של דבר המידע לא הגיע לכדי פרסום, ועשו ככל שביכולתם כדי לאתר את המדליף על מנת לבלום את הפגיעה בתנועה.

ללא קשר לסיפור הנוכחי, דוגמא לניסיונות החמורים לפגוע בתנועה ניתן היה לקבל ביום חמישי, כאשר העיתונאי יהודה שלזינגר פרסם בדף הפייסבוק שלו מכתב לכאורה של הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, נגד ח"כ אלי ישי - מכתב שהתברר חיש מהר כמזויף מהיסוד, ושהביא להחלטה של הגר"ד יוסף לפנות ולהגיש תלונה במשטרה מיד עם שובו ממקסיקו.

המידע שהגיע לצמרת ש"ס מעורר סערה עצומה כאשר גוברים הקולות להביא לכינוס בהול של מועצת חכמי התורה כדי לשים סוף לסאגה המבישה.

העיתונאי יהודה שלזינגר מסר ל"כיכר השבת": "לא מגיב".

גורם בכיר בש"ס תקף בשיחה עם "כיכר השבת" את המידע הנחשף פה: "קשה להאמין שאלי ישי עשה כזה דבר - ללכת לתקשורת החילונית. יש מועצת חכמי התורה - מדוע הוא לא פנה אליהם אם הסיפור באמת נכון? מדובר בניסיון לטמא את שמה של הנהגת ש"ס ולפלג ולשסע את התנועה שמתחילה אט אט להתאחד ב"ה למרות אלי ישי".

"כעת ברור לציבור מי מדליף ומי מלכלך את ש"ס בתקשורת החילונית", מוסיף הבכיר.

צביקה כהן אישר ל"כיכר השבת" את דבר השיחה הסוערת ואמר: "אני קורא לכולם, כולל אלי ישי, להתכנס תחת המטריה של אריה דרעי כיו"ר התנועה אותו מינה מרן בסוף ימיו".

תוכן שאסור לפספס
290 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
90
האשכנזים השפילו אתכם כשהכניסו דרעי לכלא במקום להתנקם בהם אתם מלקקים להם כמו כלבלבים ועל מי אתם זועמים? על רבי אלי ישי שלא פגע בזבוב בחיים איש ישר ונאמן עם חותמת מרן=הנאמן תתפקחו קצת ורוצו לבקש סליחה מרבי אלי ישי די לשנאת חנם
לא יפה כך ערבחג02.06.14
89
רבי אליהו ישי חזק ואמץ אנשים סתם מקנאים בך
תומך02.06.14
88
להרוס את מפלגת שס הידועה לשמצה - זאת שהראתה קבל עם ועולם כי כל מגמתה היא אך ורק כיסאולוגיה - אם זה ישי או דרעי ואם זה כל השאר שחלקם רחוקים מדעת תורה ... וכמו שמשה רבנו שבר את הלוחות הראשונים - בלית ברירה - וקיבל על כך "יישר כוייח" מאת הקב"ה - כך עתה - יש להקים מפלגה נקייה עם אנשים ישרים ועם קבלות
אחד שיודע01.06.14

הצגת כל התגובות

87
עוד עבודה נלוכלכת של דרעי !! שס התכננו להתחלה של הסוף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דניאל01.06.14
86
אלי ישי לא נאמן ואף פעם לא היה נאמן למרן. סופו מעיד על תחילתו . כל מאוד לומר מרו מרו מרו מרו מרו אלף פעם שאת יושב במקום שלא שלך .ושמרן אומר לך תעזוב את המקום פתאום אין מרן .
דוד01.06.14
85
אני מתבייש שהגאוותן הזה היה ראש התנועה 12 שנה בושה וחרפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב01.06.14
84
האמת, ואריה דרעי וחבורתו יכבשו בניהם בקרקע מבושה, איך בוצעה ההשתלטות של דרעי על ש"ס.
יודע01.06.14
83
וכל מי שמערער לא באמת מהאנשים שלנו אנחנו עם אלי תחת היור ר אריה דרעי לפי החלטתו של מרן זל
יוסי01.06.14
82
אומר שאם תיפתח מיפלגה הוא יצביע לך
י31.05.14
81
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק יצחקי 31.05.14
80
הסטוריה
שעיה01.06.14
79
במיץ שלו אוטוטו לא ישאר ממנו כלום יום ליום? אצטדיון ר''ג? מינוי הנשיא? אימון הצבור? שליטה על ח''כי שס? תקציבים לישיבות? הכל פושט רגל
דרעי תעוף כבר01.06.14
78
כמו ילדות קטנות
יוחאי01.06.14
77
אלי ישי אדם שראוי בהחלט להערכה ולכבוד גדול ולא יורד לרמה של אלו שמקנאים בו תמיד נתמוך רק באלי ישי
יוסי לוי01.06.14
76
את אלי סבלנו למרות עליבותו בגלל מרן... מה קרה עכשיו??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי01.06.14
75
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי01.06.14
74
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים31.05.14
73
אריה, בתחילה התגעגנו אליך, אך עם חזרתך הכנסת תככים, ריב ומדון ושרלטנות לתנועה. אריה, עכשיו אנו מתגעגעים לשקט והסדר, לתמימות והיושר שיש לאלי ישי אותו דחקת ורמסת. אך אל דאגה, איך אמרת פעם כאשר יענו אותו...דוקא בשל רדיפתך ואכזריותך ואכזריות אנשיך אלי יעלה מעלה. תזכור את אביטבול תוך שנתיים אלי יו"ר התנ
אביטבול08.06.14
72
נאמן ולא בטיח תתבייש
רהב01.06.14
71
אחרי שעכשיו נצבו בראשה מושחתים ואסירים
חבדניק01.06.14
70
ובגלל זה הוא כה מסוכן, הרבנים בסוף יעיפו אותו, חבל על כל יום
בצרי01.06.14
69
אלי התנועה היא של רבינו עובדיה לא שלך ולא של אריה למען ה' די ,אתה פוגע במרן ובעם ישראל, למה יאמרו הגויים...?הרב שם את אריה למה לפגוע די , המטרה לעזור לעם ישראל וככה אתה פוגע גם במרן וגם בעם ישראל. לא מתאים לך אלי. בורא עולם רחם עלינו וגאלנו.
דוד אשדוד01.06.14
68
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה01.06.14
67
אמנם אני אוהב ומעריך את ישי ואצביע למפלגה בראשותו אם תהיה כזו, אבל נראה לי שכל זה הגיע לו בגלל מה שהוא עשה לאמסלם בזמנו, זה כ"כ שקוף.
AVCHY01.06.14
66
רק אלי!!
משה01.06.14
65
לכל תעלול יש גבול
יעקב צ01.06.14
64
אין על אלי ישי. תכניסו את זה לראש מרן אמר עליו בכל ביתי נאמן הוא. ועל אריה דרעי הוא לא אמר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש"ס החדשה והמלוכלכת01.06.14
63
בושה וחרפה
מנשה31.05.14
62
לכל המקטרגים עם התנועה הקדושה והעומד בראשה נאמר "וְכַאֲשֶׁר יְעַנּוּ אֹתוֹ כֵּן יִרְבֶּה וְכֵן יִפְרֹץ וַיָּקֻצוּ מִפְּנֵי בְּנֵי יִשְׂרָאֵל." ----------------------
אליהו.ח01.06.14
61
ראשית צריך לדעת שזוהי מחלוקת. וכשיש מחלוקת בין אישים אפילו צדיקים גדולים נופלים בזה. אבל זה לא פיתרון לטמון את הראש בחול ולהיתעלם מזה. אנחנו לא צד בזה אבל אנחנו סובלים מזה. לכבות אותה זה לא נראה באופק, אבל לנתח אותה אולי כן. רבי אליהו ירד מאיגרא רמא לחכ רגיל וזה צורם וכואב ולכן אפשר להבין את זה שהוא
משה01.06.14
רת מעבירי המסורת הם בנו של מרן חכם יצחק יוסף וחכם שלום כהן. מי שקם עליהם הוא בגדר קורח ועסקן שיקים מפלגה נגדם מקים מפלגה נגד התורה כי תורת אמת יש רק אחת לאשכנזים יש תורת אמת עם המסורת שלהם ולנו הספרדים יש מסורת של תורת אמת עם בנו של מרן הרב יצחק יוסף וחכם שלום כהן
רק תורת אמת01.06.14
60
מה יש לכם? מחלוקת זה אש!! אנחנו ערבים או עם קדוש עם אהבה ואחדות? איזה מילים? תתנהגו כמו בני אדם! תשמרו על הכבוד עצמי שלכם! לא לקלל ולא לעשות רעש ובלאגן מכל דבר.. תעזבו שטויות ובמקום להדליק אש תשתמשו אם האש שבוער אצליכם לכל דבר שבקדושה! באו לא נשכח שאנחנו עם ישראל ולנצל את זה. באו נחדש את האחדות כל
די01.06.14
ישלמו ביוקר
אל נקמות ה'01.06.14
59
מוסיף חטא על פשע ומתגאה לדבריו "היו לי המון הזדמניות לפרק את ש"ס" חצוף מי אתה אלי שתפרק את צוואתו של מרן אתה לא מתבייש? בכלל היה לך מחשבה כזאת לעשות כזה דבר אתה לא מתבייש? אתה מוזמן אחר כבוד לפרוש כבר מש"ס אתה רק מזיק לנו!!!!
avi101.06.14
58
עולם התורה מוכה מיום ליום ןלאלה עוד יש תזמן להתראין על כל השטויות שלהם מתי כבר נתעורר מהאשליה הזאת שמהליצנות הזאת עוד יצמח משהו טוב.כמה שזה אולי נשמע נדוש אבל לפחות את השנה של מרן תכבדו
גן עדן01.06.14
57
הוא הביא אותך וגידל אותך ובסוף בעטת בו ולא נתת לו להיכנס לתנועה 12 שנה זה אני לא אשכח לך בחיים מה עשית לאריה אתה כפוי טובה שאתה מדבר על אריה אתה צריך לנשק לו את הידיים והרגליים משום הכרת הטוב יא כפוי טובה מסריח
לא נשכח ולא נסל01.06.14
זה הכח של ישי חכם עניו ובעל עוצמה אדירה
בוזגלו01.06.14
56
עוד חגיע היום ומועצת החכמים תגיע למסכנה שהם כחומר ביד היוצר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שועל הר נוף01.06.14
55
אתה איש מדהים .אתה זה שתציל תספרדים קודם מש"ס ואח"כ מאריה דרעי וכל שאר הפחי אשפה!!!!!!!!!!!!!!!!
יוקי01.06.14
54
אלה הם ימיה האחרונים של החבורה שאיימה על מרן ולקחה את ההנהגה בזרוע, על כגון אלו אליהו בא לרחק ולא לקרב
שי01.06.14
53
ציבור עני ובור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד31.05.14
עכבר מוכשר שלי
ע01.06.14
52
יצביעו לנו וננצח תפרענקים האלה אז חברי בני הישיבות כולם תגידו רק אלי אלי אלי אלי וככה ימנו אותו הפרענקים ומי שירוויח רק אנחנו כי רובם בסוף יצביעו לנו ולא למפלגה של הדרעק אלי ישי אז כולם תעשו אותכם כאילו אתם שסניקים ותגידו הוא הנאמן והוא ישר וצדיק ודרעי גנב כל היום תטפטפו להם שדרעי גנב ככה הם יפסידו
חיים לייב01.06.14
51
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עובר לצד של אלי ישי01.06.14
50
על מה שקורה בתוך ש''ס...
שסניק לשעבר01.06.14
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיימקה01.06.14
48
חוצפן טוניסאי חתרן בלתי נלאה כשהיה יור ניגח את כל מי שהיה קשור לאריה כעת הוא מפרק את שס מנובל
יוסי ריבוח 01.06.14
47
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון אטיאס01.06.14
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק01.06.14
במשך 12 שנה הוא עשה הכל כולל הכל להרחיק את דרעי מהתנועה את ה לא שכחנו
ממש אציל 01.06.14
45
אח הסקרים... חלום השליטה על הציבור הספרדי הולך ומתרחק , לא אתפלא אם הם ינסו לפגוע פיזית במי שעומד בדרכם המושחתת
שפלים נמאסתם01.06.14
44
מר"ן זצוק"ל נאלץ לשמור על מןצא פיו ולכן השיב את דרעי. וגם אם השיב את דרעי לא על מנת ל כות באלי ישי. לא במשפחת מר"ן. לא ברב בוארון. אריה דרעי עליו מוטלת האחריות לאחד את ש"ס. על מועצת חכמי. תורה מוטלת. אחריות לאחד את ש"ס. השתיקה מעידה שאין נפשם חפצה בכך,אלא בהדחת אלי ישי . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסל
ישורון31.05.14
43
הוא לא מכחיש את השיחה רק אומר שהוא נאמן בושה
מאיר31.05.14
42
את אמנון יצחק וחבורתו........... יש את אמסאלם וחבורתו.......... יש את הימין הקיצוני של הסרוגים ויש סתם אשכנזים ששונאים אותנו הצד השווה שבכולם כולם שונאים אותנו ואת מרן זל וכולם שנאו ושונאים את יור שס הרב אריה דרעי ותתפלאו לישמוע כולםן עכשיו גם בעד אלי ישי מאמינים כולם דואגים לנאמן ושדר
נאמן למרן01.06.14
41
תן לאריה דרעי לעשות את העבודה בשבילך.. אתה תצליח בגדול...רק תמתין עוד קצת...אריה יעשה עוד הרבה טעויות בדרך...אל תמהר.. אלי הציבור איתך
ירושלמי01.06.14
40
זה טענה יפה.אבל אם זה כבר יצא, אולי תתייחסו לגוף הטענות? הכביסה לא רק מלוכלכת, נודף ממנה ריח נורא... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד01.06.14
39
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה גרליץ01.06.14
38
כאן מבזים רבנים שלא הולכים בתלם של אריה דרעי, איייכס !
ספרדי01.06.14
37
לךתעזור לאחיך המסכנים במקום לייצר מחלוקות שאוו חאלס
חיים01.06.14
כבודו לא שמע שאלי ישי מוביל בסקרים ?
שי01.06.14
שמשתמש בו להרוס את שס ולנזקקים הוא עושה להם רק כמה פוזות מול מצלמות רוצה עזרה באמת? גש לרבי אלי ישי הוא ספרדי אמתי עם לב יהודי צנוע ועדין נפש
אמתי01.06.14
בניגוד לחבורת היחצ"נים מטעם של המושחת דרעי
שי01.06.14
36
תפסיק להרוס את התנועה ולפלג את הציבור הספרדי!!!
אלקסלסי31.05.14
35
אינני יודע מה יש שם בכנסת שכל כך רבים ומתכתשים, ומה גם שעינינו רואות שאלה וגם אלה שכחו מהי תורה ומצוות , מה מותר ומה אסור (!) והכל נהיה הפקר! במציאות מתקיימים דברי חז"ל ובינהם גם המשנה באבות (פ"ד): הקנאה התאווה והכבוד מוצאין את האדם מן העולם (של עצמו). אז מה שווה כל זה?!!! אתמהה!...
אחד העם01.06.14
34
את האמת??? אסור לבחור בדרעי המושחת וחבר מרעיו....
תלמיד מרן01.06.14
להתאדות מהעולם עצם זה שהוא קיים זה מפריע למאפיונרים האלה פשוט הוא ההוכחה המהלכת שהם טמבלים ומושחתים
כל האמת01.06.14
33
מה שעשה לרב אמסלם
ייגר01.06.14
32
ח״כ ישי היה ויהיה נאמנם של רבותינו מרן זי״ע ויבדלחט״א ממשיך דרכו וממלא מקומו הראשון לציון מרן מלכא רבינו המאור הגדול הגרש״מ עמאר שליט״א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק01.06.14
מעבירי המסורת בנו של מרן חכם יצחק יוסף שליט"א וחכם שלום כהן שליט"א שמעולם לא חטאו למרן הם ורק הם ימשיכו את שושלת הדורות לדורות הבאים. ולא מי שקם נגד מרן כקורח וגם חטא לכלל חטא שאין עליו מחילה עולמית כמו כל חטא נגד הכלל כדברי מרן זצ"ל "על כבודי אני יכול למחול, על תועלת הכלל איני יכול[למחול]" ובטח ו
שסניק אמיתי01.06.14
31
אלי ישי אמסלם מספר 2. לא שומע לרבנים. ומפלג את התנועה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יברוב דוד01.06.14
30
חייבים להכניס את רבי בבר . יש קיטרוג גדול על המפלגה הקדושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר01.06.14
29
מארגני הכנס הפוליטי השפל במסווה של מעמד תורני גילו שהאצטדיון הולך להיות ריק ... אפילו המרוקאים כבר לא בכיס של אותו האיש ,ברגע האחרון ביטלו באיצטלא מגוחכת של הסדרי ביטחון ... פתי יאמין לכל דבר
שי31.05.14
28
להעיף אותו ומייד
שסניק31.05.14
27
הוא חזר וטינף
בניהו01.06.14
26
ואז יתברר במי הציבור בוחר לטפל בעיניני השעה, יש מספיק רבנים לכוווולם, נמאס מכל העבריינים. אפשר להתחיל מירושלים, כמו בזמן הקמת שס הירושלמית.
שסניק01.06.14
25
על יהדות ספקד כי צריך להתפרנס
חבדניק01.06.14
24
אבל אין לו ראש
ברבי01.06.14
כולו כאבים על פטירת בנו ומצבו הרפואי קשה מאוד המאפיונר דרעי ניצל זאת והצליח להוציא ממנו הי''ור שס ומאז אין ברכה בשס ולא יהיה ברכה כי הכל גזל ורמאות אבל מרן נתן השבחים רק לרבי ישי לומר לנו צבור יקר ישי הוא הקלף שלי השני דרעי רק הרב שך שיבח אותו אני לא אנו תלמידי מרן ע''ה לא הרב שך
רק ישי ור' עמר01.06.14
ן יסתומים ואריה "גנב לאלי תמפלגה זה אפי לא בדיחה מצחיקה"
אלישע01.06.14
בשביל לחתור תחת מרן וכך אמר מרן לאיש שחתר תחתיו: מדוע באתה לחתור תחתי לעת זקנתי? מדוע אתה תוקע סכין מאחורי גבי???
תמים!!01.06.14
הגנבת אותי, חחחחח....
כוכב01.06.14
23
יאלללה לך תכין תה לאריה דרעי
אליעו01.06.14
22
אחרי מה שעשה לדרעי שהוא יצא מהכלא לא התייחס אליו בכלל כמו כלב הוא היה זרוק בחוץ כמה שנים אחרי שהביא 17 מנדטים לא שכחנו מה אלי ישי עשה אבל בורא עולם ראה הכל וזכר הכל והחזיר לאריה את מה שהגיע לו משמיים סוף הכבוד לבוא
דוד01.06.14
21
עלה הוא אומר מה שיגיד מרן כנראה שהוא לא מאמין בחיי העולם הבא שילך לביהס ללמוד שאחרי שרב ניפטר הרבה יותר חמור להפר את דברתו
רותי חלפון01.06.14
20
של ש"ס שאומר "קשה לי להאמין שאלי ישי עשה דבר כזה" ואחרי שניה אומר "כעת ברור לציבור מי מדליף ומי מלכלך את ש"ס בתקשורת החילונית" שקוף שהבכיר שמח מהידיעה
דוד01.06.14
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי31.05.14
18
הוא לא היה מוכן לתת מכתב תמיכה בשס, כשהיה בכלא. עד שמרן היה צריך להשפיל את עצמו, ולהכריח אותו לזה.... חברו הרב דוד יוסף, טרק את המכונית של מרן לעיני התקשורת, כשראה שמרן הולך לנשיא, כדי שדרעי יהיה בחוץ....
תלמיד מרן01.06.14
17
הוא בעצמו אומר ישי יודע שאחרי החלטת מרן והיום חכם שלום אין לו סיכויים להיות יור והוא טיפש חולה כבוד אז הוא מחפש איך לשרוף את המועדון
בוכריס01.06.14
16
יש קיטרוג גדול על המפלגה הקדושה . לכן להוריד הקיטרוג רבי בבר בראש . במפלגה הקדושה כל אחד יכול להיות בראש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 01.06.14
15
לעזאזאל הוא עמי מימון וכל העדה הרשעה הזאת שחופרים בור לעצמם שילך לפתוח מפלגה עם עמאר ואז נראה תוצאה כמו קורח וכל עדתו חצוף ומגעיל
שירה01.06.14
14
בכל ביתי נאמן הוא
שי01.06.14
אל תיתמם
ע01.06.14
מחלוקת המיותרת הזווווווו!!!!
רינת05.06.14
13
כמה שהרשע הזה מציק לו והוא מתאפק כל הכבוד כל השומע חרפתו וכו יישר כח תעלה ותתעלה העם איתך היה יהיה ובכל הכח
tomy01.06.14
הנחש הרע הזה הוא מבעיר הבערות.
אלישבע01.06.14
12
כמה שהוא סובל מהרשע הזה שדואג רק לעצמו ולכבודו האישי
tomy01.06.14
אריה דרעי איש מושחת.
הוא רקוב01.06.14
11
את מה הוא רצה לפרק את מה ולמה בכלל שיחשוב שהוא צריך לפרק למה גס רוח עלוב נפש
שרה ב31.05.14
10
עניין של כלל הציבור הספרדים
טוהר ק01.06.14
9
המנוול יהיה כל החיים שלו בבית סוהר אבל הוא ג'נטלמן לכן הוא יצליח והפושע יכשל
מישהו01.06.14
8
והכפשות אך האמת שהציבור לא מעוניין בך. תגיד לחכם שלום שיצביע לך, אנחנו לא מצביעים לך.
דרעקי זה קללה01.06.14
7
ושטיקים כמו פעם... "האלוקים יבקש את נרדף", אינשאלה דרעי לכלא שוב...
תלמיד מרן01.06.14
6
בא ישי וכפה על מרן את עצמו ואת החנפנות שלו למתנחלים שלא יצא מהם שום דבר
יהורם01.06.14
אלי ישי גם כפה על הרב יצחק להגיד רק בשבוע שעבר שאביו התפלל שלא יחזירו שטחים?
שלום זגורי01.06.14
5
כל שורשו ומומחיותו של אלי היא בחתרנות, למי שיודע באיזה אכזריות ורוע הוא נהג באריה בתקופת המשפט והכניסה לכלא, זה לא יאומן. ההסתה וסיפורי הזוועה שהוא היה מספר למרן זצ״ל שאריה מעולל למרן ׳כביכול׳, בלי טיפת רחמים על הצער של מרן שלא האמין איך יתכן שאריה ׳מעולל׳ לו כך.. והכל כדי להכשיר את הקרקע שהרב ימאס
מאן דהו01.06.14
ארור חצוף שכמוכה לשיטתך מרן זצל היה נוהג לשמוע ולקבל לשון הרע תתביש ותעשה על זה תשובה
משיח01.06.14
ידועים דברי המדרש; אילו לא קיבל שאול לשון הרע על דוד וכו׳.. ושאול היה קדש הקדשים.. ׳בן שנה שאול במולכו׳..
מאן דהו01.06.14
4
ולשרוף את כל המשרדים
אבי01.06.14
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם01.06.14
2
העיקר אמר מרן מרן מרן
אברך01.06.14
1
עובדים קשה כדי לפרק את שס קשה להם להשלים עם המצב שאריה דרעי יושב ראש שס וזה מה שמרן ז"ל אמר אריה יושב ראש שס וזהו תתחילו להשלים עם זה גם אם זה כואב לכם מאוד מאוד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 31.05.14
אז הוא מאשים את הרב ישי
מסעוד01.06.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24