כיכר השבת

האדמו"ר מסאטמר במתקפה:

"הורי הנערים אשמים ברצח - בגלל שגרים בהתנחלויות"

יממה אחת בלבד לאחר שקברו את בניהן, סופגות משפחות הנרצחים הי"ד - יפרח, שאער ופרנקל, מתקפה קשה מכיוון לא צפוי. בשיעור שמסר האדמו"ר מסאטמר בהיכל הישיבה הגדולה בקריית יואל, אמר לתלמידיו: "הורי הנערים אשמים ברצח. מי התיר להם להכניס את בניהם לגוב האריות?". האזינו (חרדים)

244
ישראל כהן | כיכר השבת | ד' בתמוז | 02.07.14
האדמו"ר מסאטמר
האדמו"ר מסאטמר (צילום: ארכיון כיכר השבת)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

יממה אחת בלבד לאחר שקברו את בניהם, בני משפחות יפרח, שאער ופרנקל סופגים מתקפה חריפה במיוחד מכיוון לא צפוי.

באופן מפתיע, וללא הודעה מוקדמת, הגיע אמש (רביעי) האדמו"ר מסאטמר אל היכל הישיבה הגדולה בקריית יואל בכדי להתייחס לטרגדיה הקשה של רצח שלושת הנערים שנחטפו - אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל.

האדמו"ר האשים את הורי הנערים ברצח וטען כי העובדה שהם גרים ולומדים בהתנחלויות - "מקום של חיות טרף" כדבריו, הביאה לרצח המחריד.

עם זאת, בתחילת דבריו הביע האדמו"ר צער עמוק על רצח הנערים. "דוד המלך אומר בתהילים שקר שנאתי ואתעבה" פתח האדמו"ר בכאב, "אני רוצה לדבר כאן על מאורע שקרה בארץ ישראל שנהרגו לא עלינו שלוש נפשות מישראל באופן אכזרי מאוד, השם ירחם. 'וירב בבת יהודה תאניה ואניה', כאשר קורה בארצינו הקדושה אירוע טרגי כזה כל לב שותת דם והקב"ה מצטער בצרתן של ישראל וכל כלל ישראל מצטערים מאוד בצער גדול על מה שקרה".

"כאשר קורה אירוע כזה", ציין הרבי, "הרי שכל לב יהודי כואב ומתאבל על צרות ישראל ומתאבל על הקרבנות שנופלים והשם יאמר לצרותינו די. כנהוג בימי השבעה יתרבו המנחמים מכל שכבות הציבור ואפילו יהודים שלא הכירו את הבחורים באופן אישי יגיעו לנחם את האבלים וירגישו אבלים. וזה אבל של כלל ישראל וכל יהודי צריך להתאבל כאשר קורה אירוע מחריד כזה".

לדבריו, "עם כל הצער ועגמת הנפש שיש באירוע כזה, חייבים להסתכל על הדבר הזה גם בראייה רחבה יותר וחכמה, מתוך עיניים פקוחות בדעת תורה אמיתית".

כאן עבר האדמו"ר למתקפה חריפה על הורי הנערים, המגורים והלימודים בהתנחלויות: "כאשר בלוויה ההורים הספידו את ילדיהם, לדעתי אין להורים להספיד את ילדיהם, עדיף היה שהם יחזרו בתשובה ויאמרו ווידוי בבכיות את הנוסח של 'אשמנו בגדנו, ועל חטא', על זה שהם הלכו לגור וללמוד במקום של רוצחים חיות טרף".

מרגעי החטיפה ועד לידיעה המרה (קריינות: אהרן רבינוביץ)

"מי התיר להם ללכת לשם בין רוצחים מועדים וידועים" תהה האדמו"ר, "האם אין מקום בארץ ישראל לגור וללמוד רק בתוך כלוב החיות. מי התיר להם להכניס את עצמם, בניהם ובנותיהם לגוב האריות, להפקיר את נפשותיהם ונפשות ביתו, הכל בגלל היצר הרע והתאווה שנקרא שלימות הארץ. ציונות למהדרין מן המהדרין".

כאמור, האדמו"ר תקף את הורי הנרצחים והאשימם ברצח בניהם: "חובה עלינו בצער לומר. ההורים אשמים - הם גרמו לרצח של בניהם ועליהם לשוב בתשובה".

לאחר מכן התייחס האדמו"ר לרצח הנער הערבי בירושלים. "היום הגיע כבר מסע הנקמה", אמר האדמו"ר, "יש חשש שמצאו ערבי שנהרג על ידי יהודי בתור נקמה. מי יודע מה התוצאות של פעולות שכאלו, יהודים בכל העולם בכל המדינות נכנסים לסכנה מחשש לנקמה מהערבים. אני מקווה שהערבי נהרג על ידי בני ישמעאל, אבל אשרי איש מפחד תמיד. כבר אלפיים שנה יהודים בגלות, במשך כל הזמן, נהרגו רבבות מליוני יהודים. היהודים היו הנרצחים ולא הרוצחים וזה היה העוז של היהודים בגלות".

האדמו"ר המשיך בדבריו וטען כי צריך להגיד את האמת, גם אם היא קשה. "דודי הקדוש לימד אותנו לאהוב את האמת ולשנוא את השקר. בדור עיקבתא דמשיחא, שהאמת תהא נעדרת, לימד אותנו דודי הקדוש להלחם בכל הכוח נגד כוחות השקר ולומר את האמת אפילו שזה מצב כואב, אפילו שצרות רבות יגיעו, חיצים ובליסטראות כנגדינו, ויגידו שאנחנו שונאי ישראל. אין זה נכון".

לדבריו, "שונאי ישראל הם אלו שמפקירים את נפשות ישראל ליצר הרע של ציונות. שונאי ישראל הוא מי שעושה מעשי נקמה ומעורר את הרוצחים לנקום, וככה זה הולך נקמה אחר נקמה מצד לצד. ועל זה אומר דוד המלך בתהילים 'שקר שנאתי ואתעבה'. לזעוק קבל כל העולם ומלוא יהדות החרדית, ידם מסולקת מכל המדינה - לא ציונות, לא התנחלות ולא מהנקמה".

האדמו"ר סיים את דבריו ואמר: "הקב"ה ישמור את כל עם ישראל בכל מקום שהם, בארצינו הקדושה ובכל העולם, מכל צרה ומצוקה. וישבור עול הגויים, רשעי הגויים ועול הגלויות רשעי ישראל הציונים".

תוכן שאסור לפספס
244 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
145
אוי טפשות קדושה!!
מנחם נחשוני09.07.14
144
שלטון מינים וכופרים אם נתתי לילד להשתנמשבאקדח אז אני אשם לא
סאטמר עכשו08.07.14
143
להזכיר, כבר כתב האם הבנים שמחה, עפ"י הזוה"ק שגדולי הערב רב יהיו דווקא מהרבנים, שיצאו נגד יישוב הארץ ונגד עם ישראל ומעדיפים את טובת הגויים על פני אחיהם היהודים! סאטמר נמאסתם! תחזרו לאירופה שם מקומכם!!!
משה04.07.14
דהיינו, כאילו עובדי עבודה זרה(לשון הגמרא).
יעקב04.07.14

הצגת כל התגובות

142
תסביר לי בבקשה מה זה >"ציונות">מה זה ?! מחוץ להפקרות מוחלטת, חוץ מכפירה בה' ובתורתו הק', חוץ מעם-הארציות ! -> לא נשאר מהיהודי דבר ! לא גוי אבל גם בהחלט לא יהודי ! העם-הארציות זועקת לשמים !!!!!!!!!! רק צבא ועבודה בלבד ! בדיוק כמו כל גוי !!! אז מה בכלל אתה עושה בארץ הקודש ??? ובאיזה זכות אתה שם ?!
חבל !03.07.14
141
מה יאמר כב' הרבה' על היהודים הרבים שנרצחו בגרמניה בשעתו, ובפרט לאלו שהיו יכולים לצאת ולעלות לא"י ובחסות אדמוריה"ם נשארו שם ונטבחו? מה יאמר על אלו שנרצחו בארה"ב הקדושה- מקום משכנו של כב' הרבה' וכו' וכו' כולם אשמים !!! מלבד לה"ר ודיבה על הורי הנערים אשר זכותם גדולה משלו כידוע שאפי' שלושה רועי בקר בא"י
שלמה חיים03.07.14
140
נוף איילון זו התנחלות?????!!! אלעד זו התנחלות?????!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלישיב03.07.14
139
מי הוא בכלל שיטיף מוסר לעם ישראל ?שונא ציונים מדופלם שימשיך לחיות איפה שהוא נמצא,נבל ברשות התורה
ישראל03.07.14
138
תמשיך ללכת מכות עם אחיך, במקום להתערב בעניינים שאין לך מושג בהם (שזה בעצם כמעט הכל..)
איש אמת03.07.14
137
ולמה אז לא שמענו אותו מדבר, כניראה שמה שכואב לו זו האחדות שנוצרה בעם ישראל עקב החטיפה. הסטמרים מעדיפים שיהיה פילוג בעם ישראל רק כדי שידם של הפלסטינים תהיה על העליונה ''בדם האויב יכופר הביזיון ולא בדמעותינו''
עומר03.07.14
136
האדמו''ר אמר עסק שלו אבל בשביל מה להעלות לאינטרנט.
נוייציק03.07.14
135
עפר לפיך מנוול.
oook03.07.14
134
אדמו"ר.
דן סגל03.07.14
133
הוא לא עבד אצל משפחות פרנקל, שער ויפרח. אבל הוא כן הוא עובד אצל הרבי מסטמר שמכיר את כל חישובי המרום. הקב"ה גם עבד אצל הדוד שלו שהטיף לחסידיו להשאר באירופה לפני השואה. הם הלכו לכבשנים והוא נמלט ברכבת קסטנר הציוני. זו הדרך שהדוד לימד להגיד אמת.
צבי03.07.14
132
האים זה לבד לא מספיק ?! ->>> וכסילים מתי תשכילו ?????? האים צריך גם להוסיף מלך על הפצעים ! כל ילד! יודע: כשם שמצווה על אדם לומר דבר הנשמע, כך מצווה על אדם שלא לומר דבר שאי אפשר לשמוע >>> ברגע זה !!!!!!!!!!!! או שכל ! ->> איפו קונים שכל ???!!
אַו געבאלד !05.07.14
131
אָשַׁמְנוּ ! בָּגַדְנוּ !-> באמצה השבעה ! -> אם אין דעת הבדלה מנין ??!!
מ04.07.14
130
ושל כל חסידיו הבזויים והמטומטמים.
שרה חביב04.07.14
אמן אמן אמן!!
יהודיה04.07.14
129
האדמור הזה מפורסם כשוטה למי שמכיר אותו .הוא רק רוצה פירסום אני מכיר אותו אישית .הוא אוהב כסף. כבוד. וכח. שילך עם הנגידים שלו אנו לא צריכים אותו.גם רציתי לשאול אותו כשהו שלח את הביריונים שלו לשרוף את ילד שעשועים שזה בית החלמה ליולדות בקרית יואל שבנס אף אחד לא מת האם זה היה בהיתנחלויות שסיכן אימהות ות
dan04.07.14
128
היהודים אשמים בשואה. מי התיר להם לגור באירופה? הכל בגלל היצר הרע והתאווה שנקרא "גלות"
ההוא משם04.07.14
127
הורים אלו הם תינוקות שנישבו בידי הרבנים הציונים. זה לא צודק להאשים אותם. אם יש לך לומר נגד אז דבר נגד המזרחי וכדומה. הדוד שלך לא היה מדבר ככה. צריך גם קצת שכל.
שולי03.07.14
126
השם ירחם איך מסוגל יהודי שמגדיר עצמו חרדי או רב לדבר ככה על נרצחים על קידוש השם אז לפי שיטתו גם רבי עקיבא ורבי חנניה בן תרדיון אשמים השם ירחם ויציל
שלומי03.07.14
125
אני לא מתפלא לתגובה הזאת הרי הם נגד כיום ארץ ישראל לכן הם בארה״ב דמי אחיך זועקים המהאדמה ואתה אומר שהאחראים הם ההורים בטח ככה כשאתה בא לארץ ישראל כתייר יש מי שמגן עליך והמעניין לא ידעתי שאתה מנהל החשבונות של הקב״ה בושה שזו תגובה שיצאה מפי אדמור גם עליך תעבור כוס התרעלה
מאיר03.07.14
124
איכס מגעיל רוב הרבנים רוצה התנחלות אז בושה ואיכס אם זה מה שהוא מיצג אז עדיף שלא יהיה רב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בושה08.07.14
123
160 תשובות, רובם ככולם תוקפות והרבה מהם מגעילות ביותר. ומה בדיוק רע עם מה שאמר האדמו"ר הוא נכנס להיכל ישיבתו בנו יורק, והדריך את חסידיו על שתי נקודות: א) כל יהודי חייב לבכות ולשתות דם כשנרצחים שלש נפשות מישראל, גם אם הם ציונים בהתנחלויות ואתה חסיד סאטמר אנטי-ציוני. [ואת זה הוא אמר באריכות, ברגישות
חסיד שפוי03.07.14
עקמימויות למען .............. ?!
ב09.07.14
שמענו אבל ->>> גם שמענו !!! גם שמענו !!! או שמענו ! מה שאמר לא רע בכלל ! אבל זה לא הזמן הנכון! -> געבאלד! ->>> חמור שכמוך ! לא מבין ??? לעולם יהא אדם ! -> לא מבין? לעולם יהא אדם ! -> לא מבין? לעולם יהא אדם ! ->>> בסתר ובגלוי ! -> בישיבה בסתר ?!
שמענו אבל גם שמ09.07.14
122
עוד אדמו''ר שמזיין כבשים בארה''ב ואפילו לא נמצא כאן כדי להרגיש את הפחד של הטרור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עילום שם03.07.14
121
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הילה03.07.14
צהל לא מטריד אותו
יעקב04.07.14
120
כשהפוליטיקה חשובה לך יותר מפשטות של אהבת אחים מעבר לכל דעה ופעולה.
ק03.07.14
שב כצת ללמוד את תורת ישראל -> ולא תורת ישעמאל !
נכון ?!04.07.14
119
טמאה טמאה טמאה. סטמר זה החסידות הטמאה ביותר. בושה וחרפה.
סטמר לשעבר03.07.14
118
סוף שוף קול של שפיות והשקפה טהורה. אחרי הטירוף ואיבוד הדעת של הציבור בחרדי. אחרי שנים של ניסיונות כושלים ליצר את הפרובוקציה המושלמת שתגרור את ישראל והאזור כולו למלחמה הם הצליחו. ואחרי שהפקירו את חייהם של הנערים האומללים הם רוצים עכשיו לכבוש מחדש את עזה ויו"ש ולשלם בדם חיילים נוספים והכל בשם הטירוף ה
חגי03.07.14
117
ריש גלותא עושה מלאכתו נאמנה, מחויב ללמד את תלמידיו את מה שחינכו בקהילתם מקדמת דנא!.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נוא יורקר03.07.14
116
דבר ראשון הם גרים איפה שהחסידים שלו גם גרים שם דבר שני הוי גולה למקום תורה ושם הם היו גודלים בתורה ועבודה ולא כל מה שיש לך להגיד אתה צריך להוציא תחשוב שזה היה קורה ל"ע מאחד ממשפחת סטמאר גם היית אומר את זה בדרשה לפני כל החסידים אז אנא ממך בקש סליחה ברבים ותחשוב פעמים לפני שאתה מדבר .כי חברון הוא עי
יהודה03.07.14
115
הרב הצדיק יעקב עדס אמר שהילדים נרצחו בגלל ששני הרבנים הראשיים ולהבדיל פרס הלכו למקום הטומאה הגדול ביותר וגרמו את הרעה הדאת 🎩🎩🎩 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם03.07.14
114
אשת הרבי מבעלזא הרבנית שרה רוקח, הגיעה לניחום אבלים בבית משפחת פרנקל בישוב נוף איילון ונשאה דברי חיזוק בפני בני המשפחה
מ03.07.14
113
האדמו"ר צודק. מה לנו לגור במקומות סכנה?
פתח תקוה03.07.14
112
לערבים גם תל אביב ושדרות וירושלים ןכל המדינה זאת התנחלות . אז מה היה קורה אם הם היו מתים בשדרות מאיזה טיל בישיבה אז מה הייתה אומר ? אתה נבךךךך אחד גדול שמחשיב את עצמך כאילו סגנו של אלוקים . תתבייש לך עלק אדמו"ר . ומה עם כל הנרצחים בתוך ירושלים ובכל המדינה אז כאילו לא היה רצח חטיפות וטילים ? אתה הזוי
צביקה03.07.14
111
מראית העין אפילו בחדרי חדרים אסור ! הגמרא מביאה (סד ע"ב) את אמירתו של רב ש'כל מקום שאסרו חכמים משום מראית העין אפילו -> בחדרי חדרים אסור !
יממה אחת בלבד 08.07.14
110
האשמים היחידים הם הרוצחים המתועבים. אולי כדאי שתלמד קצת מאביך הגדול איך מתנהגים ברגישות, בעיצומם של מלחמות ששת הימים ויום כיפור למרות דעתו החריפה על מדינת ישראל הוא שתק ולא דיבר כדי שלא ישמע חלילה שהוא רוקד על הדם ופוגע במשפחות. ההיסטוריה לימדה אותנו ששונאים אותנו בכל מקום ובכל מצב עם מדינה בלי מדינ
איתי03.07.14
109
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איכס03.07.14
108
או שמעולם לא הרגיש מה זה צער על צרת יהודי אחר!!
כנראה שאבד לו03.07.14
107
החכם שהציל עצמו בשואה. כולם יודעים איך עשה זאת!
איציק03.07.14
106
לא חייבים לפרסם כל אמירה, גם אם זה של אישיות חשובה. וכי אנחנו יודעים חשבונות שמיים? וכי לא נרצחו מאות יהודים בפיגועי תופת בירושלים ובמקומות נוספים שאינן התנחלויות? וכי לא נפגעים יהודים החיים בחו"ל רק בגלל היותם יהודים?
יהודי כואב03.07.14
105
גם המרגלים לא רצו להיכנס לארץ . ומאסו בארץ חמדה, ואמרו ארץ אוכלת יושביה היא. המכונה בטעות "רב" אינו שונה מהם , ואינו מבין דבר מה המשמעות של ישיבה בארץ ישראל. חבל שהבאתם את קולו המעוות .
דוד כהן 03.07.14
104
טלמון ונוף איילון הם לא התנחלויות. ממש קרח ועדתו או בלעם
מלך03.07.14
103
גם לאדמו"ר אסור לעבור על ההלכה. לפני שהוא מטיף מוסר כדאי שילמד קצת שו"ע (חו"מ רכח ס"ע ד). כשאתה משווה את דבריו אל מול אצילות הנפש של משפחות החטופים - אני עם המשפחות. אגב. מתי חסידך הולכים לנחם את המשפחות הפלשתיניות המסכנות?
חרדי לשעבר03.07.14
102
מי שמחזק את הגלות זה רק האדמורים האלה ששלחו את חסידיהם למשרפות באירופה
שלמה03.07.14
101
במקום להתאחד ולעשות חשבון נפש, באים בכאלה משפטים ריקים שמסיטים את כל תשומת הלב בדיוק למקום שיצר הרע רוצה
ב09.07.14
100
אם זאת גאולה אנו לא מעוניינים בגאולה!!!!!! הגאולה תהייה כשיבוא מלך מבית דויד ויקבץ את כל ישראל ילחם מלחמות ה' וינצח וכו...... להיות 60 שנה בארצנו ולסבול צרות ורדיפות הן מאויבנו הערבים והן מאחינו היהודים. זאת לא גאולה
מחכה למשיח03.07.14
99
לפני מספר חודשים נחטף ונרצח באכזריות חסיד סאטמר בניו יורק יודיענו כב' האדמו"ר מי אשם?
וינקלר03.07.14
98
שילך לאיראן שם יהא לו יותר בטוח ולנו יותר שקט מדברי ההבל האלה.בתוך הקו הירוק ובמדינות אחרופה נרצחו יותר יהודים. שלושת הקדושים האלה אינם ראויים שאחד כזה יוזכר בצמוד לשמם
יוסף דידי03.07.14
97
בושה תכסה ארץ גועל נפש עוד לא קמו מהשבעה תבדוק בציציות של החסידים שלך ואז תפתח את פיך רק עליהים כי בקושי אותם אתה מיצג ארץ ישראל מקיעה אותכם תשאר בניכר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אינך מיצג כבר את סאטמאר03.07.14
96
אטיאס? לך טמון ראשך בחול.
שטיגלמן03.07.14
הוא אדמו''ר צדיק ותלמיד חכם גדול אתם יכולים לא להסכים איתו אבל להשמיץ כזה רב גדול וצדיק היזהרו בגחלתן...
אברהם03.07.14
95
בדבר הזה של ההתנחלויות מסכים עם האדמו''ר מלכתחילה לבנות בתים בתפזורת בשטחים בהם גרים חיות אדם צמאי דם זה היה מעשה חסר אחריות מעשה מטורף שאין בו שום חכמה כל ההתנחלויות האלה ומיליוני הכספים שנשפכים שם כולל על ביטחון היה אפשר לבנות בנגב ובגליל ערים לתפארת ערים בטוחות ובהמשך להרחיב החוצה ולא להפך ובמקו
אור03.07.14
94
עכשיו החילונים יפרסמו באתר וואלה וקשת את הדברים ויעוררו שנאה לחרדים. אדון ישראל כהן- יש דברים שיפה להם השתיקה וזה אחד מהם חבל מאוד
שי03.07.14
93
אני רחוק מלהיות קנאי אבל הדברים ברורים ומישהו היה חייב לומר אותם
נח03.07.14
92
לאדמו"ר יש תורה אחרת אשר זרה לרוח היהדות ולתורת ישראל!
אמנון יצחק03.07.14
91
זוועה, ועוד לחשוב שיש רבים שהולכים בעקבותיו! איך אפשר בכלל להפנות אצבע מאשימה כלפי ההורים? וכי אדם יהודי יכול לחיות חיים בטוחים יותר במקום אחר בעולם? וכי בתוך ארץ ישראל בטוח? בכל מקום יהיה לנו מסוכן לחיות אך זה לא אומר שאנחנו מביאים את זה על עצמנו. ולאותם אלו שטוענים כי כל כך מסוכן שם אזכיר כי לא ב
אביעד03.07.14
90
רבי שמחפש כל היום כותרות יתכן שסכנה להתגורר בהתנחלויות אבל רבי ארון לא חושב . שחטיפה יכול לקרות חס ושלום גם בשכטנות סאטמראר בבני ברק איפה שהוא רב אז בבקשה תפסיק לקשקש במוח ותיסע לנוי המפשר למנוחה
ר ארון03.07.14
89
שונא ישראל שונא ארץ ישראל שיחזור להבונקרים בהונגריה שם יהא שמור מרוצחים
sari03.07.14
88
אין גרוע יותר מלפגוע בנפש ->-פצוע ועל כל בר-דעת הישר--> למחות על כך ובכל התוקף ומיד !!! ומהתנצלות -> אין בכלל על מה לדבר !
"תלמיד חכם" ?!04.07.14
87
דבר אחד זה שהוא אמר כאלה דברים, דבר שני שאתם מכאיבים לנו כשאתם מפרסמים אותם
ר03.07.14
86
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם03.07.14
85
צודק האדמו"ר שליט"א אנו ציבור החרדים לדבר ה' צריכים לחוש צער עמוק על רצח הנערים היהודים אבל אל לנו לשכוח את דברי רבותינו על סכנת הציונות הן במובן הרוחני והן במובן הגישמי על העם היהודי כולו בארץ ובעולם.
אבי03.07.14
84
כולם בזעזוע והלם והמשפחות שבורות עוד להגיד שזה באשמתם למה הכול אצל החסידים בעקיצות
ש03.07.14
83
וה6 מליון שנרצחו בשואה זה גם בגלל ההתנחלויות? והאלפים שנרצחו בפיגועים בירושלים,ת"א,חיפה,זה גם בגלל שגרים בהתנחלויות?? אולי בתור אדמו"ר תפנים שיש מישהו מלמעלה שמחליט מי יחיה ומי ימות. מי שמך לסגנו של האלוקים??? ומה עם אמרת חז"ל עשיו שונא ליעקב?? שכחת את זה??? גם כן אדמו"ר.
מזועזע03.07.14
82
גדולי חסידך הלכו לבקר את נשיא אירן אחמדינג'אד כדי לתמוך בו. אתה יודע שהוא מתכנן להשמיד להרוג ולאבד את כל היהודים בישראל. אולי תתן שיחה לתלמידים ההזוים שלך. אלה שמעודדים את היטלר של דורנו. לפני שתתעורר - קשה לנו לשמוע את הטפות המוסר שלך
יהודי כואב03.07.14
81
מקטרג על עם ישראל שתוק ותסתום את הפה ותשאר בחור שלך ואל תפעור פיך על קדושי ישראל בניהם ובנותיהם
יענקל03.07.14
80
רבי נחמן מאומן, אמר:"עכשיו שהגעתי לארץ ישראל (לפני 200 שנה) כל היהודים צריכים לבוא" כוונה בהגעת רבי נחמן לארץ כבש הארץ והכריז מאז שצרכים להתיישב בארץ ישראל (אם היו באים לא היו נאספים בשואה). רבי יואל לא ראה שהשואה יבוא, למרות שחסידיו שאלו אם לברוח, וענה לישאר ונאספו הי"ד בזכות רבי נחמן יש לנו ארץ יש
משה נ-נח03.07.14
79
אוי, טפשות קדושה!!
מנחם נחשוני09.07.14
78
גוש עציון לא נחשב בכלל ל"מקום סכנה". מבחינה סטטיסטית יש הרבה יותר סיכוי למות בתאונת דרכים בכביש 1, למשל.
אלי03.07.14
77
וברוח הקודש חזה כי הנערים עודנו בחיים...
יצחק03.07.14
76
מדובר בנערים שמתו על קידוש ה' בגלל היותם יהודים. כבוד האדמור מתיימר לדעת חשבונות שמים? לשיטתו זה מקום סכנה ...ירושלים יותר בטוחה ? בחו"ל יותר בטוח? לצערנו יהודים נפגעים בכל העולם ואין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנימין03.07.14
75
לרקוד על הדם הרותח של הנטבחים על קידוש ה'. חוצמיזה, באותה מידה יכלו להחטף כמה תלמידי שטריימלאך שעומדים תדיר בטרפידיות...
סלעית03.07.14
74
האמת כואב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד03.07.14
73
כעיתונאי-אני מבין למה פרסמתם זאת.כאדם בעל רגשות-אני מפציר בכם להסיר את הדברים הנוראים שההורים היקרים עלולים לראות בימי השבעה על ילדיהם הטהורים והיקרים הי"ד. משפטים מזעזעים שפוגעים ביהודים ובאמונותיהם אין להם מקום גם אם הם מפי רבנים חשובים.תחשבו כמה צער ייגרם למשפחות שער פרנקל ויפרח ואיזה חילול ה' על
פלוני אלמוני03.07.14
72
כמו שפנים ,ובחרתם לשבת בנכר ולהנות מכל העולם הגדול ,וברוב חוצפתכם אתם עוד נותנים לנו מוסר,, לנו העם היושב בציון ,שנלחם בחרוף נפש יום יום שעה שעה נלחם מול מרצחים אכזרים צמאי דם ,ואתם נותנים להם גיבוי ושופכים עוד ועוד שמן למדורה ..... תתבישו לכם ...אתם אלה שמעודדים תרוצחים האלה לטבוח בעם ישראל ,,ובורח
עם ישראל03.07.14
71
אל תקרא לעצמך רב ולא אדמור...גכה מדבר איש ציבור..גועל נפשש.גם הח סידים שלך אשמים שעושים נפגנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יששכר03.07.14
70
אהבת ישראל היא תביא את הגואל , זה רבי יואל הקדוש . תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם .
דוד03.07.14
69
בפרט עכשיו כשהמשפחות כואבים, תתביישו לכם, מה עם קצת רגש להכאב של המשפחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שניאור רוזנברג03.07.14
68
"לפעמים צריך להגיד את האמת גם אם היא קשה": עם כל הכבוד לרב החשוב אלו דברי הבל ושטות וחבל שרב חשוב אומר אותם. כנראה שלכולם יש מה לחזור בתשובה: לחילונים, כיפות סרוגות וכנראה שגם החרדים... "אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא"
חנן03.07.14
אין צדיק-לפני הצדיק צריך להיות מענטש
להיות מענטש ?07.07.14
67
האדמו"ר מסעטמר צודק ! הכל בגלל הכיבוש הציוני ! חייבים להחזיר אל קודס (ירושלים והכותל המערבי) לבעלים האמיתיים , העם הפלסטיני !
אחמד בן שרה 03.07.14
אתה מגוחך ! אין כזה דבר עם פלסטיני! אז אם יש כמה טיפשים המרשים לעצמם לדבר בשם העם כולו אז הם מוזמנים לעזוב את ארץ הקודש שלנו היהודים. אומנם ישמעאל היה בן אברהם אבל היה בנה של הגר ולא של שרה . אם תבואו ותאמרו כי אתם בניו של אברהם ואלוקים אמר לאברהם "כי לזרעך אתן את הארץ הזאת..." אז תלמד קצת תנ"ך ב
שמוליק06.07.14
66
תגובות הוא קיבל סימן שגורסים אותו
hvfuag03.07.14
סימני קטנות סימני סריס סימני אנדרוגינוס
יענקל03.07.14
65
המקום ינחם את המשפחות השכולות בתוך שאר אבלי ציון וירושלים. האמת היא לאמיתה - אבל, אבל, אבל !!!!!!!!!!!!!!! ->>> העיתוי ->>> שגוי מאוד - שכלו לא עמד לו ! עניות דעתו היא ->גדולה מאוד !
חבל !03.07.14
הוא אמר את השקפתו לתלמידיו-ולא לתקשורת! מי התיר בכלל לפרסם הקלטות סתר?
shishi03.07.14
זה מותר ? כל >ילד! שיש לו שכל ישר מבין שדבר זה עקום למדאי ! ובשביל זה לא צריך להיות רבה ענק שבענקים !
זה מותר ?09.07.14
64
שלמות הארץ זו תאווה ועבודה זרה? מה עם קביעתו הנחרצת של נשיא הדור ממ"ש הרבי מחב"ד ששלמות הארץ היא מצוה גדולה? האם הוא אומר שהרבי מחב"ד הוא בעל תאווה ועובד עבוטדה זרה?
מנדל יוליש03.07.14
63
מה אתה משווה אותם לאריות?! אותם רוצחים שפלים ותומכיהם מכלל שכבות החברה הפלסטינית הם לא יותר מחולדות מזוהמות: הן נושכות ופוצעות, גורמות נזקים אך פחדניות ועלובות!!
ספרן03.07.14
62
נפלא אלו גדוליך ישראל
שונא חינם03.07.14
61
מעניין אם זה מעניײַן אותו, או שכל ציוני נידון למיתה לדעתו. ערב רב. שקודם כל ידאג למחלוקת שלו עם אחיו, שידוע שהמחלוקת היא אב כל חטאת. ואז שיטיף מוסר. בושה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי03.07.14
60
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל03.07.14
59
את קול הדעת תורה והדעת שמדברים באחדות ואהבה. אמרות קיצוניות תמיד נותנים הזדמנות של תגובת דעת תורה אחרת כמו שראינו בימים אחרונים. ולמעשה הדעת תורה של עם ישראל יוצא מגדולי ישראל בארץ ישראל - עיין ברכות סג:
עזרא03.07.14
58
ואם כל הצער שבדבר עליהם לחזור בתשובה!
המשגיח מסטומרה03.07.14
57
אם הוא אדמור שהקב"ה יציל אותנו ממנהיגים כאלה, ארץ ישראל נקנית ביסורים טמבל
היהוי המאמין03.07.14
56
אלוקים מדבר מגרונו.צעד ראשון יש לפנות את הילדים החרדים מביתר, קרית ספר, עמנואל, כל מקום שיש שם חיות טרף, וכשיגיעו הטילים לבני ברק, לברוח לניו יורק, ארץ אשר עיני אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה.
דן סגל03.07.14
55
כבוד ! כבוד !!! כבוד!!! ישנה נקודה מרכזית ושמה "כבוד" ומסביבה הכל סב ומסתובב, רדיוס של חיים מלאים - כמו האלקטרון סביב הפרוטון... הנקודה המרכזית הזאת משבשת כל דעת ותבונה, הן של החרדי, של הדתי, של החילוני... של הגדול ושל הקטן ואין יוצא מן הכלל... כי גם אנכי בתוכם. ישנם דברים כשהם נפלטים הינם מסואבים..
גלות השכינה03.07.14
54
בתור שמאלני הייתי מזדהה עם כל מילה . . . מה לעשות שאני לא כזה, ולכן אני כולי נחרד מניבול פה שכזה. ה' יעזור לו שיחזור בתשובה.
אביחי03.07.14
53
כל הגר בחוץ לארץ כאילו עובד עבודה זרה = אז אתה בגוב האריות של עבודה זרה . אל תשחק אותה צדיק שאתה יושב על מרבדי הכסף ומרבדי הזהב . ומשפחת יפרח שגרים באלעד זה גם התנחלות לדעתך ? תתבייש . רוקד על הדם שכמוך ועברת לא תעמוד על דם רעיך . אין לך בכלל זכות דיבור בתור אחד ששורף את דגל המדינה ומנחה את חסידך ל
יהודה03.07.14
52
סבתא שלי היתה חסידת סאטמר, כשהתחילו החששות מהשואה הם רצו לעלות לארץ ישראל, הרבי ציווה "לא לעלות לארץ". הם נשארו בארופה, וכל המשפחה שלה נרצחה בשואה, היא ניצלה, עלתה לארץ ועד היום כועסת על הרבי. וכי זה לא להכניס את כל חסידיך לגוב האריות ממש? לעולם לא חשבתי להאשים, כי אני מאמינה בריבונו של עולם. השואה
סאטמר03.07.14
51
במידה וזועבי תאלץ להתפטר קבלו את האדמור כתחליף מרשים ונועז לא פחות
איכס'03.07.14
50
את מי הוא מחנך? וכי הוא מפחד שחסידיו יהפכו למתנחלים? בקיצור.. לא מריח כוונות לשם שמים...
יוני03.07.14
49
שהרי איך היהודים גרו בגוב אריות באירופה הרצחנית וכביכול הם אשמים בשואה... איזה האהבל,רואים שהוא לא מבין כלום! גם הדרכים לכותל מסוכנות אז לא נלך לכותל?? וגם בכביש יותר מסוכן שהרי נהרגים יותר אנשים - האם הם גם אשמים??
משה03.07.14
48
השיטה של סאטמר אינה מקובלת על כל מי שעינו בראשו, ברור כי תקומת האומה בניית המדינה קיבוץ הגליות שזכינו לו בשבעים שנה האחרונות הם התקדמות גדולה בתהליך הגאולה, סטמר זה לא חדש המרגלים היו גדולי ישראל גם עם עזרא ונחמיה לא עלו גדולי העם לכונן את בית המקדש וכן גם בדור השואה רבנים התנגדו לעליה לארץ והסוף י
סאטמר ז"ל03.07.14
47
וברח מהונגריה בזכות הציונים והשאיר את כל צאן מרעיתו לטבח הנאצים?
רק שואל03.07.14
46
חסידות סאטמר אשמה שיש חסידים שגרים בהתנחלויות כמו ירושלים ובני ברק מי התיר להם לבוא לארץ ישראל ולעיר הקודש ירושלים
דוד 03.07.14
45
צריך לומר את קצת רגישות וטקט לא יזיקו לך
מוטי03.07.14
44
האם זה הזמן להוכיח את ההורים השבורים??? אבל לגופו של עניין, משל למה הדבר דומה: בשיכון סאטמר שבברוקלין יכנס כושי גברתן לבית פרטי, ישדוד את הבית ואולי יפגע חס וחלילה בילדים, והרבי בדרשה שלו יבלבל את המח שההורים אשמים... אתה לא מבין שארץ ישראל היא הבית שלנו??? מה צריך עוד לעבור עלינו כדיי שתפוס? אנ
מוישעלע ראבינאביטש03.07.14
43
ומה לגבי כל הנרצחים בירושלים ? ובכל ערי הארץ ??? העיקר שאת האדמור מסאטמר לא הנוכחי הבריחו מהשואה ואת חסידיו השאירו למות בשואה אוף אתכם סטמער חרדית ליטאית שאוהבת את ארץ ישראל
מיכל03.07.14
42
ה" ירחם .. אמירה אומללה מפי איש קטן ושפל ! אדמו"ר של רשעים מקומו בגיהנום - הוא רשע ומרושע.. כולל ציבור שומעיו וחסידיו. אוי לאוזניים ששומעות דברי הבל מאיש כזה שפל ומכוער בנפשו .
בר עדינה 03.07.14
41
אני אישית לא מבין איך האדמו"ר יכול לומר דבר כזה. מילא שהאדמו"ר נגד הציונות אבל קודם כל ארץ ישראל נקנית בייסורים - בדיוק כמו התורה. מה גם שאם האדמו"ר סובר שנסיגה מהשטחים תביא תועלת הוא טועה מאוד (ראה ערך עזה) אבל מכאן ועד להגיד שההורים בעצמם אשמים..? זה מזעזע אני אישית יכול רק להעריץ את מי שגר שם
מאיר03.07.14
40
סאטמר זה שנאה לזולת , פילוג , בדלנות וניתוק מחלקי עם ישראל , מתאים להם לצאת עם התבטאויות רשעיות ועוד בשבעה , שייסע לנחם יש לו כח כאדמו"ר ,במקום להשטין על משפחות הנערים
יעל03.07.14
39
בגלל שחיו בקרב רוצחים צמאי דם באירופה, ולא עלו לארץ.
דן סגל03.07.14
38
על פי היגיון זה, היהודים אשמים בשואה.
דוד03.07.14
37
אם כך- גם יהושע בן נון וכלב צריכים לומר וידוי?
יהודיה03.07.14
36
דבריו של הבעל מחלוקת אינם ראוים לתגובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טוביה 03.07.14
35
אוהב ערבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם 03.07.14
34
אהרן טייטלבוים&חנין זועבי
שמאלני03.07.14
33
גם כשהיו פיגועים בירושלים ותל אביב ועכשיו טילים בשדרות אפשר ךהאשים את ההורים?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שאלה לרב03.07.14
32
מצלצלת לסטמר ולנצרות
יוסי03.07.14
31
את האדמו"ר מסאטמר בשואה. את זה שכחת,אה? מי העלה את האדמו"ר על רכבת קסטנר וחילץ אותו מהונגריה הבוערת?? מי?? אולי אתה רוצה לשכוח את זה משום שרבבות חסידי סאטמר לא עלו לארץ ונספו בשואה. תשכח מה שאתה רוצה,אבל תפנים שאתה חייב הרבה לציונות.
מיכל03.07.14
30
חטא המרגלים של מאיסה בארץ חמדה ימצא אצל גדולי ישראל.
אברהם03.07.14
29
איפה אתה חי??? פעם חשבתי שאתה אדמור צדיק היום אני רואה שאתה סתם שמאלני מחופש!! תתבייש
יסי03.07.14
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום03.07.14
27
רחוק ממנו,ואוהב אותו. כל מילה שלו..זה מילה.
יהודה03.07.14
26
לאיזו שפלות הגעת???גם אם דעותיך הן בעוכרי ישראל, עדיין יהודי אתה לא???איך אינך מתבייש להטיח דברים אילו במשפחות השכולות? איך אינך מתבייש להאשים ברצח ערבי, כאשר עוד אף אחד לא יודע מדוע הוא נרצח??? אה, שכחתי, אתה גר ב"התנחלות", שכחת? כן, אתה, עם לשון החלקות שלך. בוש והיכלם לך. לך לחבריך בעזה.
לוי03.07.14
25
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד03.07.14
24
כמה פיגועים רצחניים היו בירושלים? שיבואו כולם למוסי מדינתו של אובאמה הלוזר הבין לאומי?
קדוש03.07.14
23
אני מזועזע כולי ממה ששמעתי!!! אני לא מסוגל להאמין שאדמו"ר לרבבות חסידים מסוגל ככה לרקוד על הדם באכזריות שכזו!!! אני מציע לו ללמוד ממעשי דודו הקדוש בעל הויואל משה זצ"ל, שבשעה שהתרחשו כאן בארץ מלחמת השחרור ומלחמת יום הכיפורים, הוא ציווה לעשות משמרות תהילים בבית מדרשו בויליאמסבורג 24 שעות ללא הפסקה. וכ
חרדי03.07.14
22
משה דבינו בחר את תלמידו יהושע בן נון לממשיך דרכו זאת בגלל דבקותו של השני הקבה שראה זאת ציוה על משה רבינו לבחור ביהושע בן נון הבעל שם טוב בחר את תלמידיו בגלל יושרם אבל הם בחרו להפוך את המשרה לירושה ובזאת בגלל שהתרחקו מדרכו של הבעל שם טוב ורוח השכינה לא עברה הזילות שבה עברה המשרה היא הפכה לגוף ללא
חסיד לא עיוור 03.07.14
21
לא כל כך חכם! -> עכשיו ? בזמן שכזה ?????! ->>> אַי! יַאי! יַאי! עכשיו ?! ->>> בזמן השבע ?!!!!!!!!!!!!!!!!!
מ03.07.14
20
שלא יטיף מוסר למי שמוסר את נפשו על הגאולה
עקיבא פנדל03.07.14
19
מגעיל. חשבנו שאחרי פטירת הויואל משה זצ"ל כבר נוכל קצת לשבת רגוע, מבלי לשמוע כל יום דיבורים קיצונים חדשים, אני חושב שהאדמורי"ם מסאטמאר האלו גם הקודש וגם הנוכחי עוברים כל גבול בקיצוניותם נגד רעיון הציוני. קצת פרופורציה לא יזיק להם.
ויואל משה מס' 203.07.14
18
דעתם של הסאטמרים ידועה ולא צריך להתפעל כלל... לדעתם: למה בכלל אנחנו גרים בארץ ישראל? לאחר 65 שנה הם התקדמו עם הזמן - ומתחילים לשאול למה אנחנו גרים בהתנחלויות (יתיישבויות?!)... ואני שואל למה הסאטמרים מפולגים לשניים ואפילו יש להם אדמו"רית? טוב! נו! השתבשנו לא עלינו, כולנו כבר נהפכנו למטורפים "ותהי האמ
צעקה גדולה ומרה03.07.14
17
למרות שכנראה הם האחרונים שיזכו לעשות תשובה שלימה גם הם יהודים וגם אותם צריך לאהוב. יהי רצון שה' יחנן אותם בדעת בינה והשכל.
יוסי03.07.14
16
בחו''ל?
לאחר העיון03.07.14
15
חסידות סטמאר ידועה באהבת חינם שלה ראינו שאין לאדמורים רוח הקודש וזה הוכח בשואה הכשלון הגדול זה שהם מלאי שנאה נוכח הצלחת הציונים זה ידוע עוד ידוע שלא ידטו איפה החטופים
חילוני חכם 03.07.14
14
ויפתח ה' את פי האתון
chaim gold03.07.14
13
כתבה כזאת תביאי לגל של ביזוי תלמידי חכמים ואין רפואה למכה כמה חבל
דוד03.07.14
12
פשוט לא מדבר לענין אחד שמטיף ושופך דמים מאמהותבוכים צריך טערעפי בפיסיאכטר שישאר בחו"ל עם הרוצחים והסטמרים!
גבריאל03.07.14
11
למה שלא יבקש סליחת ההורים ?!
שאלה רבה ?!07.07.14
10
זו הייתה התגובה שלי אחרי שהתעשתי זו דעת תורה אמיתית (הכותב הוא ספרדי ולא חסיד סטמר)
רפול06.07.14
9
חבל שאתם שומעים רק מה שבא לכם....הרבי הביע צער עמוק על הרצח הנורא...שומעים את זה ברור...אז על מה המהומה???השיחה הייתה סגורה לתלמידי הישיבה בלבד ודולף לכלי התיק שורת הרבי בטוח לא התכוון לפגוע בהורים היקרים הוא איש יקר וקדוש ומנהיג לאלפי חסידים זה שדעותיו שונות לא מתיר לכם ככה לבזות אותו היזהרו...
חסיד06.07.14
"לא מתיר לכם ככה לבזות אותו"-> והוא פגע בנפשות שותתות דם וכמובן פגע בעצמו קודם כל ! >מה? >עד כדי כך לא מבין ?! לא מבין כי זה: -> אַכְזְרִיּוּת חֵמָה !!! עדיין לא מבין ? ומה יתן לך ומה יוסיף לך לשון רמיה ??? ואת מי אתה מנסה לרמות? רמי שכוך! כולם צועקים געבאלד - רחמנות על נפשות השבורות לרסיסים ואת
בושה !06.07.14
שקר ! יהודי לא מוציא מלים כאלו מהפה שלו ! הוא ענק >אבל צריך קצת לגדול ! (ובסוגריים גם אתה ענק !) בשעות הצהריים הגיע הרבנית מבעלזא אל העיר אלעד בכדי לנחם את בני משפחת יפרח היושבים שבעה על רצח בנם אייל הי"ד. הרבנית שרה רוקח נכנסה אל חצר הבית ברחוב רש"י בעיר, והתיישבה לצידה של האם השכולה איריס יפרח.
בושה !06.07.14
יש בדיבור הזה חוסר הגיון מוחלט, שיסתכל מה אמר דודו בזמן השואה- הוא אמר שיהודים ישארו באירופה ולא יצאו, בסוף כמעט כולם נרצחו בשואה האיומה. זה לא להיכנס לגוב האריות???. שלא לדבר על חוסר רגישות משווע.... פשוט דוחה
ב09.07.14
8
קיצוניות. זה קרה עם חבד בחבד.זה קרה עם מזרחיסטים לגבי ארץ ישראל, וזה קרה עם סאטמר לגבי מלחמתם בציונים.
אא05.07.14
ועוד איך ? "ביקרנו במסעדה ביוון אכלנו שם !>מממממ ימי" ? ומה הם בדיוק שם אכלו? כמובן חזיר! - טפוי ! יהודים מא"י ?! -> באים לחו"ל לאכול חזיר ?! וזה לא קיצוניות של "יהודי" החילוני מא"י הקדושה ?
ועוד איך ?09.07.14
חב''ד אינה קיצונית
שאמיל06.07.14
אבל שמירת תורתינו-הק' זה חוק ולא יעבור לעם ישראל כולו, ואין דבר שכזה אני לא דתי אני חופשי ולי מותר ! יהודי חופשי הוא בבית הקברות! - מתים רק הם חפשיים מכל מצוות התורה! -> אמת לאמיתה,! יהודי רוצה או לא רוצה !
אמת !09.07.14
7
אין גרוע יותר מלפגוע בנפש ->-פצוע ועל כל בר-דעת הישר--> למחות על כך ובכל התוקף ומיד !!! ומהתנצלות -> אין בכלל על מה לדבר !
מ04.07.14
6
אע''פ שסגנון ההתנסחות שונה משאנו רגילים' יש לשים את הדעת האם הותר לסכן חיים של המתנחלים ושל המגנים עליהם יום יום בשם הערך של קדושת הארץ. האם הותר לעלות על טרמפ בלילה ואפילו ביום ואפילו במקום לא מסוכן בזמנים רגישים בהם רבו המרצחים ימ'ש. יהר''צ שנזכה לגואל צדק ולא יוסיפו לדאבה.
חיים דוד03.07.14
5
למי אכפת..
נועם 03.07.14
ואתה כבר מטומטם, מה אכפת לך להיות גם הונגרי? אתה תוקף לפני שאתה חושב, ולא לגופם של דברים אלא באופן אישי. שמור על עצמך.
shishi03.07.14
דבר לקיר לא יעזור דבר ! מטומטם ! סתום לגמרי ! ->לעולם יהא אדם! ואחרי זה ירא שמים בסתר ובגלוי ומודה על האמת ! ודובר אמת בלבבו! וזה לא זה, ולא זה, וגם לא זה !
דבר לקיר !09.07.14
4
מה שיצר היה חוסר יכולת ההתמודדות של ה"רבס", שחסידיהם האמינו שיש להם כוחות העליונים, עם השואה שהוכיחה שהם אפס וכלום. יותר מזה רוב הרבס הגדולים הפקירו את חסידיהם וברחו. כדי להסביר מדוע הכוחות העליונים שלהם לא פעלו, המציאו את ה"שטן הציוני" ו"שלש השבועות" שבטלו את כוחותיהם העליונים. בספר יחזקאל פרק כ' מ
ש.03.07.14
3
בגלל שחיו בארץ טומאת העמים מקום נחשים ועקרבים? (חס וחלילה שאחשוב כך, אני רק מעמיד את זה כשאלה רטורית)
רפאל03.07.14
2
כל אותם עמים ארורים שקמו עליהם בימי השואה הנוראה?
בושה ליהדות!03.07.14
1
כל האידיאולוגיה של סאטמר היא רק נגד, אין להם משהו אחר לחיות עבורו, ברגע שהם רואים שעם ישראל מתאחד הם מזדרזים להשמיץ בכדי שחס וחלילה אף חסיד סאטמר לא יפזול לכיוון
דוד03.07.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

השינוי כבר מורגש: מאות מצטרפים לרייזאפ מדווחים על שינוי לטובה

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם
ש

אוירה תורנית וביתית

מענקים ומלגות ייחודיות לתואר שני בחינוך לנשים

כיכר בשיתוף מכללת הרצוג | מקודם
ש

אודות מותג הבשרים 'בשורה'

הפוסק הגר"ע פריד: "מהודר יותר מכל הכשרויות, אברכים יכולים להיות בטוחים"

כיכר בשיתוף בשורה | מקודם
ש

למי שחפץ לשרת מיוזמתו

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו..."

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

גלה איך לחסוך מאות שקלים בחודש עם כלי ניהול חכם!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24