כיכר השבת

פסטיבל הנקמה / דעה

אם הנערים לא היו נחטפים ונהרגים, לא היה פסטיבל בפארק, שם יבואו זמרים, זמרות, סלבריטאים וכל המי ומי, ולא היה תקשורת. אז הבא נשיר - כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו(דעה)

257
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"ז בסיון | 14.06.15
דב הלברטל, כותב השורות
דב הלברטל, כותב השורות (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שמעתי שחיברו כבר שיר לכבוד שלשה החטופים. משהו שמדבר על נקמה. בתקוה ששיר כזה לא יוביל לעוד רעיון לרצח ערבי, הייתי מציע שיר אחר לכבוד השלושה. הפזמון החוזר בשיר שבחרתי יהיה – כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו.

כי אם הם לא היו נחטפים ונהרגים, לא היה ניתן לעשות פסטיבל בפארק ברעננה. שם יבואו זמרים, זמרות, סלבריטאים וכל המי ומי, ושלוש האימהות ואנשים יישאו נאומים וידברו על אחדות וישירו שירים. וההמונים יתרגשו ויתגעשו וירימו ידיים וידליקו נרות. ושוב ידברו על אחדות. אז זה לגמרי לא רע שהם נחטפו. אולי בכלל יהפוך ההייד פארק לאירוע שנתי. תלוי באינטראקציה ובהצלחה התקשורתית.

כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו כי אחרת לא היה לנו ולתקשורת ולפמיניסטיות את מוסד שלוש האימהות. הצלחתן המסחררת של הפמיניסטיות, הפכה את החטופים לחד הוריים, ואת האימהות לנושאות דבר האומה בנושאים מדיניים וחברתיים בארץ ובעולם. אז מי אמר שזה לא טוב? זה דווקא כן טוב. ועוד איך.

כמה טוב שהחטופים היו שלושה. כי אם היו שניים, היו רק שתי אימהות, וזה לא מספיק (אולי אחת תהיה חולה ואז נשארת רק אחת). ואם היו ארבעה, היו ארבע אימהות, וזה קצת יותר מדי (זה מספר זוגי וקשה להכריע וזה גם פורום רחב מדי). המספר שלוש שיחק מצוין לידי הפמיניסטיות. בדיוק שלושה שנחטפו ונהרגו. כמה מדויק וטוב.

ובכלל, כמה טוב שהם גם נחטפו וגם נהרגו. כי אם היו רק נחטפים, או היו רק נהרגים, לא הייתה סיבה מיוחדת לתשומת לב. לכן טוב שהם גם נחטפו וגם נהרגו. גם זה וגם זה. כמה טוב.

זה גם טוב, כי הם היו שלושה והמדינה יכולה להתרכז רק בהם. וכך ישכיחו שהיו עוד שישים ושבעה הרוגים במבצע צוק איתן. כי שם לא היו שלוש אימהות. וגם קשה לעשות פסטיבל. כי ההרוגים והפצועים רק גורמים צער והם מפלגים ולא מאחדים. וכך גם ישכיחו את עוד אלפי ההרוגים במלחמות ישראל. כי גם שם לא היו שלושה ולא היו אימהות.

כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו, ונשיא המדינה יכול היה לעשות אירוע ממלכתי של אחדות. אותו נשיא ששלח מכתב עידוד לנישואי יהודייה עם ערבי. ואותו נשיא שביזה את תורת ישראל בהגדירו אותה כלא רלוונטית והשפיל מחצית מן העם. אבל העיקר האחדות. וזה שהם נחטפו ונהרגו יאפשר לנשיא להפוך את אירוע האחדות לשנתי. כמה טוב, כמה טוב שהם נהרגו. אופס, התכוונתי שנחטפו ונהרגו.

אז אם הם לא היו נחטפים ונהרגים, לא היה פסטיבל בפארק ולא היו מחברים שירים ולא היו שלש האימהות ולא הייתה תקשורת ולא היו פמיניסטיות ולא היה נשיא מאחד ולא היו שוכחים מתים אחרים ולא היו אירועים שנתיים.
אז הבא נשיר כולנו יחד את הפזמון החוזר, בהתלהבות וברגש – כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו.

הערת המערכת: הדברים אינם מייצגים בצורה כזו או אחרת את מערכת האתר ונכתבים על דעתו של הכותב ובאחריותו בלבד.

תוכן שאסור לפספס
257 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
196
אתה ממש אנטישמי אין הבדל בין גוי לבינך ולגבי המערכת אתם שותפים לא קטנים אם אתם מסכימים לנבלה הזה להמשיך ולרשום את דברי הכפירה שלו ושל חלק מהחרדים
אריאל29.06.15
195
די! אמנם התנצלת אבל בכל פעם מחדש אתה קיצוני מדי ותמיד הולך נגד הטוב שבעם. אתה צריך משקפיים לראיית הטוב???
מממממממממהההההה16.06.15
194
בושה וחרפה לאתר אדם ש פל בזוי ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים 16.06.15

הצגת כל התגובות

193
אין לי מילים חוץ מלומר לך רשע !!! אין לי ספק שבשמיים ידונו אותך על כל מילה שכתבתה . אין לי ספק שכל דעה ( ממש לא דעה) שאתה מעלה מרחקת אותך בכלל ישראל. אין לי ספק שמעולם לא למדתה וקראתה את מסילת ישירים אין לי ספק שאתה רחוק מלייצג את הסט ריטב"א ורשב"א שמצולמים ברקע של התמונה שלך . אבל יש לי דבר אח
נרי15.06.15
192
במלים מחרידות כדי לזעזע, הרשה לעצמו לכתוב ,כמה טוב שנחטפו ונהרגו, רק על מנת להביע סלידתו משירת נשים, מפמיניזם, מדתי-לאומי. לא הרתיע אותו הכאב שהוא מעורר אצל הורי הנרצחים - לדורותיהם - וכל אחד עם לב פועם. בושה לך, הלברטל. רציתי להיות חכם- יצאת מנוול.
שרון15.06.15
191
איך נותנים במה לכזה אידיוט? מה אתם חושבים שהמשפט שכתבתם בסוף מסיר את האחריות מכם??? למה אתם מפרסמים דבר כזה. האחריות לדברים שנכתבו ופורסמו היא על המפרסם כמו על הכותב. מה הפלא שהציבור הכללי שונא חרדים?? איך מעיזים לפרסם דבר כזה? פשוט מזעזע ומחליא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי15.06.15
190
אני מציע לכותב למהר להתנצל בפני המשפחות, ובעצם בפני כל עם ישראל. רמת הכעס והכאב שהוא גרם לי גדולה מידי.
שמעון15.06.15
189
ההקשר לכך שלמערכת אין קשר לדברים והכותב כותב על דעתו זו ההיתממות הנלוזה ביותר... אתם מכניסים לבית שקית זבל מזמינים אורחים פותחים אותה ומנערים היטב ואומרים כי הסרחון אינו קשור אליכם אלא לזבל .. באמת תנו קצת כבוד לקוראים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף15.06.15
188
אין ספק שאתה אדם מתוסכל שבכל דבר טוב, אתה תראה את הרע שהטוב גרם.. כל הכופר בטובתו של חברו סופו לכפור בטובתו של מקום. אבל השאלה היא על האתר המעולה הזה ... שנותן לך לכתוב.... ולגרום לנו בחילה פעם אחר פעם... אבל גם בזה אפשר לראות את הטוב שכל פעם מחדש אנו מחדדים את ההבדל בין עין טובה לעין רעה אז
יהודה23.05.16
187
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי17.06.15
186
לא שווה התייחסות!! מעניין אם הבן שלך היה נחטף הייתה גם שר.. תתבייש מנוול באמת כבר עברת כל גבול..
ש.נ16.06.15
185
רבותי המתלהמים! לא ראיתי בסופו של דבר מכל מאתיים התגובות, תגובה אחת העונה על טענותיו של הלברטל, נכון שהוא משתמש בציניות, ומגזים כדרכו בקודש, אבל הוא נוגע בנקודה האמיתית (ולכן הדברים שלו כך כך מרגיזים!). בין החגיגות והפסטיבלים לבין אבל וצער אמיתי על מות קדושים, אין שום קשר, ואין צריך לומר שכל המליצות
סתם יהודי15.06.15
אני מגיב עכשיו. שלוש שנים (ויותר) אחרי. מה הטענה? שהאמהות עשו "פסטיבל" במקום צער אמיתי. הדברים כל כך מופרכים אבל נתחיל בעובדות יסוד: 1. לא הזמנו את האירוע. אני מקווה שגם הלברטל וגם "סתם יהודי" חושבים כך. 2. לא היינו בקורס הכנה שבו אמרו לנו תנצלו את האירוע להאדרת השם שלכם. 3. התגובות שלנו היו לגופו
אחד האבות20.08.17
184
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דלית15.06.15
183
המונים היו נגד ההפגנה הפמיניסטית הזולה והמרגיזה של מיצג הקדיש . האיש מזכיר נקודות נכונות כלפ]י שלוש המסויימות בעצם שתיים יותר נכון אחת , אבל משתולל ופולט שטויות ושינאה בשרשרת . מה זה ? אסור להיות בעד להחזיר לערבים באבי האבא שלהם?
נעים שיין 15.06.15
182
חילול השם למהדרין כל הפסטיבל הזה סביב החטופים
דודי15.06.15
181
האם מותר ע"פ ההלכה שאישה תומר קדיש ?????
אחד העם15.06.15
180
אין מילים להביע את שאט הנפש מהמילים המתועבות שלך חתיכת נבזה וחדל אישים. הגעת ל תדיוטה התחתונה של חוסר רגישות. של אונאת דברים.
בושה ליהדות15.06.15
179
זבל
חלאה ערב רב14.06.15
178
יש בכתבה זאת משום לא תונו איש את עמיתו 'אתר חרדי' לא אמור לספק במה לאנשים שמצערים אמהות ו משפחות שכולות. בלי קשר לתוכן הכתבה צורת הכתיבה מעילה ומכפישה את זכרונם של הקדושים יש לאתר אחריות כי הוא המפיץ סוף סוף. אני מוחה ומבקש שתסירו את הכתבה המכילה הזאת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רב יוסף14.06.15
177
מאחורי אלה ש"כמה טוב שנחטפו ונהרגו"יש הורים ומשפחה שאולי קוראים את דבריך.איך אתה לא מתבייש לפגוע כך במשפחות שכולות?אתה פשוט מזוויע וחלאתי.גם אם אתה כותב בציניות אין לסוג כזה של כתיבה שום מקום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד14.06.15
176
כוזרי שונא ישראל
דוד14.06.15
175
אין לי בעייה שהלברטל מחפש נואשות תשומת לב . אין לי בעייה שהוא מפש להחליף את חצרוני בהגיגיו החולניים . איפה האחריות שלכם ? מדוע לפרסם דברי בלע ושטות , מקוממים ופוגעניים . האם שורת הבהרת המערכת פוטרת מאחריות ? אתם כותבים כי אין לשלוח דברי הסתה ומפרסמים אותם בראש חוצות ?!!!! באשר להלברטל , שלחו את שם
בן ציון14.06.15
174
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל14.06.15
173
כמה טוב אילו היית קצת יותר רגיש והיית שומר את המחשבות הטיפשיות האלה לעצמך... כמה טוב אילו הקוראים יכלו למחוק את המאמר הזה.... כמה טוב אילו היה לך יותר טקט ושכל והמילים האלו היו נשארות בגדר מחשבות בלבד!!! כמה טוב... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.ד14.06.15
172
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד14.06.15
171
לך לעזאזל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף14.06.15
170
לך דחוף לאישפוז ויש לך נס שאסור להרוג כי אחרת כבר היית פגר יחולה נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש יהודי31.07.16
169
אתה גיזען חשוך אוהב לפלג ולהרבות שינאה כואב לי שציבור שלנו מחזיק בכתב כמוך ...בושה
חרדית אחת25.06.15
168
בס"ד והוציא בכתב בלי שום סנטימנטים לאף קנאי שהוא לא כתב ודוקא עו"ד הלברטל כתב, ממש יישר כח שכל מילה בסלע, כל המוסיף גורע תודה לקב"ה שיש אנשים נאצלים כמותך שלא עושים חשבון לאף אחד
ירושלמית16.06.15
167
הבן אדם הזה חולה. התנצלות לא מספיקה שיתפטר, ציניות היא נשק של אנשים חלשים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמית15.06.15
166
אז בואו ונפסיק להתייחס לדברים של אדם שאין בו טיפת אמונה ורק שנאה מניעה אותו.
מיכל15.06.15
165
ומהר לנעול אותו שם-בושה כלימה וחרפה לחרדים
עופר15.06.15
164
זה לא כזה קשה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מי שמציק לו15.06.15
163
כולכם , כן אתם המגיבים , גורמים לי להבין שאני כאן סביב חבורה גדולה של טיפשים חסרי השכלה , ללא בדל אינטלגנציה , הכתיבה היא בוטה בשביל שנזדעזע , הפסטיבל סביב הקדושים והלקחים השיקריים הנודפים ריח חזק של דתיות לאומית (שירת נשים- כדוגמא) הפוזלת אל תרבות הגויים והמתחנפת לחילוניות הוציאו את המרצע מן השק ..
אלעזר בני ברק14.06.15
הוא תת רמה טוקבקיסטית. זה כמו להשתמש במילים "נאצים/שואה" על ימין ושמאל בפשקוולים רק כדי "לזעזע" מה שכמובן כבר לא מזעזע אף אחד. מה שזה כן גורם זה להתעלמות מהתוכן של הפשקוויל ולהצגת כותב הפשקוויל כאדם נאלח שלא בוחל בפגיעה בניצולי שואה כדי להעביר את מסריו הרדודים.
משה שפיר ק.15.06.15
תת רמה של בן אדם שלא בוחל בשום דבר רק כדי להצדיק את הדרך שעשה מישיבת הסדר לחברה החרדית. חשבת אולי מה אמא של אחד הנערים מרגישה כשהיא רואה את הכתבה הבזויה הזו? או שאונאת דברים לא חלה על כויפרים מהמחנה הציוני דתי?
שמואל15.06.15
מזעזע מרתית. לא תמיד צודק חכם, בפיזמון החוזר ונשנה היה טעם לפגם. היה פחות מזעזע אם זה היה מופיע בהחתחלה ובסוף. גם כך המסר היה עובר אולי גם היינו מצליחים לבלוע את זה יותר טוב.
יפית15.06.15
מה חושבים כל המתלהמים, יש מישהו, ימני או שמאלי, חרדי או אתאיסט, מתנחל או רמת אביבי, ששמח במותם של שלושת הנערים?!?! כנראה בלהט השנאה פספסו משהו. יש כאן מסר חזק ואמיתי, וכאב על האבסורד שנוצר כאן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוס אחד15.06.15
162
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני14.06.15
161
הכותב משתמש קצת בסרקזם לתאר אתא המצב הוא לא פחות מוסרי מכם. הוא אולי זקוק לפרובוקציה כדי לעורר תשומת לב . כנסו לפרופורציות ותרגעו
פרופורציה14.06.15
160
כמה חבל שלא חטפו אותך והרגו אותך...יכול להיות אחלה פיזמון..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליאור14.06.15
159
כל פעם שאני קוראת את דבריו אני תוהה מחדש מדוע בכלל נותנים לו במה? אדם הזוי ברמות ומי בכלל נתן לו את התוארים רב? עו"ד? הוא רק רב עם כל העולם ואשתו מענין את מי הוא מייצג כעו"ד אם בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דיאנה14.06.15
158
פוסטמה!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל המלך14.06.15
157
איך מכניסים לכאן כותב מזעזע כזה? אפילו באל ג'זירה אין כתבות כאלו. לא מקובל ולא משנה אם זה ציניות או לא, מקווה בשבילו שהאימהות לא קוראות את הפוסט המביש ביותר שנכתב על המקרה.
יוני14.06.15
156
את ממש לא ציני. לא חכם. לא שנון. לא מצחיק. לא מחכים. לא ירא ה'. אתה כלומיניק!!!!!
יוסף המספר14.06.15
155
מר הלברטל, מוטב שאת דעותייך ומאמרייך הטיפשיים שמור לעצמך ואל תשתף בהם אף אחד. אתה אדם טיפש ונמוך שלא ראוי אף לתגובה, אך הפעם עברת כל גבול. תתבייש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל14.06.15
154
מזעזע מה שאתה כותב,סייג לחכמה שתיקה! תתבייש לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רותי14.06.15
153
פשוט טיפש חולה נפש, שיחטפו לשעה אחד מהילדים שלך תדבר אחרת! חבל שאתם באתר מביאים את הדעות של הפשיסט הזה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל14.06.15
152
דברים איומים כאלה. בושה וחרפה.
אביעד14.06.15
151
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.06.15
150
אדם הזוי ובזוי שאני לא מבין איך ברדיו גלי ישראל נותנים לו במה של שעתיים כל שבוע להטיף את משנתו התלושה מהמציאות. הוא לא יותר מאשר ערס מצוי של העסקונה החרדית-ליטאית. ועוד הוא נקרא משפטן ומרצה באוניברסיטה...
שי ק.15.06.15
149
אני לא מבין מדוע אדם זה מקבל במה הן באתרכם והן ברדיו קול ברמה. מפיו יוצאים דברי בלע ושנאה ומעוררי מחלוקת.
מישהו14.06.15
148
אל תשכחו שאדון הלברטל למד בישיבה התיכונית נתיב מאיר, בישיבת ההסדר אלון שבות, האדם פשוט התחרפן ובושה שהמערכת נותנת במה לאדם כמותו
ירון14.06.15
147
נגמרו לי המילים
"איש יהודי"14.06.15
146
הלברטל אתה פשוט חולה נפש, מתלמידיו של בלעם הרשע. מערכת האתר - מספיק לתת לו במה! אתם מרבים שנאה וכפירה
אנושי14.06.15
145
הלברטל אתה פסיכופט דפוק
חסוי14.06.15
144
בושה וחרפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי14.06.15
143
חדשים שטרם נראו במחוזותינו! ולא שאני מסכים איתו,
אלי14.06.15
142
אתה מומחה בלומר את הדברים הלא נכונים בזמן הלא נכון בדרך הלא נכונה! בבקשה ממך, כוון יותר בתפילה:" חונני מאתך דעה, בינה והשכל"...
חרדית שפויה14.06.15
141
חולה רוח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.06.15
140
אם היה בנו נהרג לא היה אומר כדברים האלו. בטח
חיים כהן14.06.15
139
מחלל שם שמים. חבל שלא נשארת מזרוחניק, היית חוסך בושות.
מטורף14.06.15
138
ממש חוסר התיישבות וחוצפה בכתיבת המאמר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלב14.06.15
137
מזועזע עד עמקי נשמתי מדברי ההבל וההכפשה של כותב הטור המשוגע שהמערכת נותנת לו במה קבועה. בטור זה הוא התעלה על עצמו בשגיונותיו ובהבליו. איך אתם מעיזים לפרסם דבר כזה?! איפה האחריות הציבורית? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני14.06.15
136
גיס חמישי
לא ראוי ליחס29.06.15
135
שטוב שמתו 6 מליון יהודים בשואה כי אחרת לא הייתם עולים לארץ ישראל ואז הייתם ממשיכים להתבולל עד שלא היה נשאר שכנזי אחד יהודי , ואז גם לא יכולנו להודות לכם על זה שהמצאתם את הטלפון אייפון ,סמרטפון, וכו' רק שבמקרה הזה שכחת לחבר פזמון. תתבייש לך דב
אלי21.06.15
134
אומנם אין צורך להוסיף את הרע שהחיה הזו ( במחילה מהחיות ) כתב אלא הוסיף חטא על פשע שהוא לא חוזר בו ומבקש רק סליחה מההורים על סיגנון החולני שהוא כתב. אתה מבייש את עם ישראל והקבה יפרע לך על מה שעשית. מבייש את ההורים שנתנו לך חינוך מעולה ואת כל המוסדות הדתיים לאומיים שהתחנכת זה מה שאמר החפץ חיים על דובר
מרסלו קצור16.06.15
133
לא יאה לאף אדם ובמיוחד לא למי שמנופף (כביכול) בדגל של יראת שמים!
כי לא נאה15.06.15
132
אתם לא יכולים להתנער מאחריות, וגם לפרסם את דברי ההבל ורעות הרוח של האיש הגס והמגעיל הזה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
החרדי15.06.15
131
איכס
אני15.06.15
130
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל15.06.15
129
ראוי שתתנצלו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואב15.06.15
128
שאיזה מחבל יעשה איתך היכרות מקרוב. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי15.06.15
127
כזה מפגר אפילו לא קראתי רק תעיפו אותו תעשו טובה ליהדות
סיימון14.06.15
126
תכלית הגועל נפש עלי אדמות המיץ שבתחתית שקית הזבל חסר ערך בהמא על שתיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טוביה14.06.15
125
חבל שזה לא קשור אליך היתה מדבר אחרת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבקה14.06.15
124
אני לא מאלה שנוהגים להגיב אבל הפעם עברת כל גבול אתה צריך להתבייש ולמערכת אני מבקש תכבדו את עצמכם ותורידו את הכתבה הזאת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזועזע14.06.15
123
עד איפה הגעתה חתיכת כלב מכוער אתה רשע לך לטיפול מפגר אחד נ.ב כיכר השבת תפסיקו לתת במה לאידיוט הזה ואתם לא תנוקו מהדבר הזה
חסוי14.06.15
122
איפה כל תומכי ישי שכשהלברבל כתב נגד אריה דרעי כתבו "הוא צודק.." "הוא שפוי" וכו.. הנה עכשיו קבלו את השפוי שלכם... אח.. כמה טימטום ושטויות.. עכשיו אתם מבינים מה הדעות שלו???? או שפעם הבאה שהוא יכתוב משהו שמתאים לכם תכתבו שוב "הפעם הוא דיבר לעניין.."?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מעיין14.06.15
121
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חי14.06.15
120
אם היה לך מאית מיראת השמיים שיש לאימהות האלה והיית מצליח לגרום לחיזוק רוחני אצל עם ישראל ולו במקצת ולא רק לגרום לגועל נפש , אז אולי היה לך זכות להביע דעה בנושא של אחדות . אבל מכיוון שאתה כופר גמור בתחפושת של דתי וחוץ מלזלזל בכל דבר שבקדושה שלא מגיע מהרבנים שלך אתה לא עושה כלום אז עדיף שתסתום את הג'ו
חזקי14.06.15
119
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צדק14.06.15
118
לא מדברים ככה על קדושים ואל אמהות שכולות!
מנשה14.06.15
117
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיתי14.06.15
116
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חי14.06.15
115
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.06.15
114
גם אם זה בציניות אין זה המקום לרשום זאת
אריאל29.06.15
113
ההערה למטה ממש מקוממת...אם הדברים על דעת הכותב ובאחריותו אז למה נותנים לו את הבמה לכך??? אפילו ברשתות הרדיו מדברים על כך...לא חבל????
אני16.06.15
112
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים15.06.15
111
חבל שלא חטפו אותו אדם תיותר שמחפש צומת לב
א.א15.06.15
110
מיד. חולה נפש.
יוסי15.06.15
109
ה' יסלח לך......אם זה היה הילד שלך לא היית מתבטא בצורה הזו.. ממש בושה להגיד כמה טוב.......תפסיק כבר לתת פרשנויות שונות ומשונות...כי הדברים שלך לא מתאימים לרוח היהדות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי15.06.15
108
אם לומר את האמת, והיא קצת רעה,נכון, יש מעט מעט אמת במה שהוא כותב.א-ב-ל לכתוב את זה בצורה כזו בוטה זה ממש מבחיל ובאמת לא ראוי.
מיקי14.06.15
107
מדובר באבל אישי של המשפחות, טרגדיה עצומה, ובמקום זה ממנפים אותם כאילו הם עכשיו יותר חכמים, אני חושב שאחרי כל מה שקרה הם האחרונים לשמוע מהם מה צריך לעשות מבחינה בטחונית, הם הכי הכי נוגעים ומופעלים ריגשית.
חיים14.06.15
106
אם לא, לא הייתה קמה המדינה כמה טוב שבית המקדש נחרב אם לא, לא הייתה לנו תשעה באב
יצחק14.06.15
105
הלברטל מוכיח שוב שוב כמה הוא מסכן ומשועומם יושב לו לבד בבית ושואל את עצמו נגד מי נכתוב היום? ש"ס כבר נמאס לדבר עליה זה לא יעזור על דגל ואגודה זה מסוכן לדבר ומה שנשאר זה לדבר על החטופים רח"ל - עפרא לפומיה של הלברטל ילד קטן ששכח לקחת כדורים
ty14.06.15
104
לא ברור לי למה אתם מפרסמים דעות מעוותות כאלה!! ראוי להוקיע את הכותב ולא לפרסם אותו!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רעות14.06.15
103
כתבה טיפשית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים14.06.15
102
חכם לא על נכל יש לו מה לומר לפעמים צריך לשתוק ראינו אצל גדולים כמה אם שתקו המשפט ויידום אהרון טוב לחכים בשתיקה
חיים14.06.15
101
יש דברים שאפילו לא מנסים לזלזל בהם.כולי תקוה שאפאחד מבני משפחתם לא קורא כתבה זו.
חסוי14.06.15
100
היו חוטפים ורוצחים אותך!!! שפל שבשפלים. נתעב שבנתעבים.
איש יהודי01.07.15
99
בנים אהובים קדושים וטהורים מקדשי שם שמים ברבים במחיצת ה "יתברך הם ותחת כנפי השכינה מקומם גבה גבה לאין ערוך על בגד ה" כאבני חושן טהורים מי יעלה ויבין בסוד קדושים אחרי מות קדושי אמרו חז"ל אמרי קודש אמור -{ולא יחרוץ להם כלב לשונו גם לא נערת חמור }כי כל העז המעז לדהות זיו אורם הטהור לא ינוקה ואת ועוו
זעקת הדל 25.06.15
98
בושה שמאמר זה התפרסם
הגיגי שנאה16.06.15
97
הדברים מרושעים ויוצאים מלב מלא רוע. קשה להאמין שיהודי "דתי" כך מתבטא. פשוט מלוכלך. והערת המערכת ממש אינה פוטרת אותה מלהעלות רפש בלתי ראוי. חבל שאין לכם שיקול דעת קצת יותר מעודן.
יחזקאל קלאנג16.06.15
96
מנסה כותב המאמר להראות כמה אירוניה ורוע לב יש בפסטיבל.. על דמם של שלושה נערים וניצול שכול. הנה נוצר במה לחזיר לצעוק אני כשר. וזועק הכותב, הוא רק מפריס פרסה. האם יש כאן שלום? האם יש כאן אחדות? האם יש כאן אהבת ישראל? ועוד בהכשר הדת?. או שמא היפוכו !. אין לי ספק שאין לכותב המאמר שמחה כל שהיא במות הנ
תנסו לקלות מסר15.06.15
באמת עולה על דעתכם שיש בן אנוש אדם כל שהו ששמח מחטיפתם ורציחתם של שלושה נערי חמד ??? תבינו חבורה גדולה של טוקבקיסטים טיפשיים , אני ממש מתבייש שכל כך הרבה בורים ועמי ארצות יש בינינו ! הדברים נאמר בציניות ומתוך כאב על טרגדיה שהפחה לפסטיבל של פמיניסטיות וריח חילוני מתיפייף ..... היגיע הזמן שמישהו יאמר
אלעזר בני ברק16.06.15
אבל למה שהעובדות יבלבלו אותך. לא היתה שירת נשים בכל הערב ההוא. תבדוק. אח"כ תתנצל.
אחד האבות20.08.17
חזיר תקרא לאבא שלך. לא ליהודים. תתביישו כיכר השבת, לתת במה למגדף הזה.
טוּביה היהודי15.06.15
אבל אתה אדם קטן !
אלעזר בני ברק16.06.15
חוצמזה, את הציניות של כותב המאמר אתה מבין אבל את שלו אתה לא מבין? זה - נקרא אדם קטן!
אלי ד24.06.15
95
האיש חולה, מסכן. צריך להתפלל עליו. הבעיה היא איננה הוא. הבעיה היא עורכי האתר . מי שמפרסם כזה טור הוא איננו חרדי, לא דתי, ולא יראי שמים.
אבי15.06.15
94
אין שום בעיה שתהיה ביקורת ודעות שונות, אך בצורה כזו להשתלח במשפחות שכולות, תמימות וקדושות, לנאץ ולפגוע בלכידות העם, ובקדשי ישראל, לא נשמע כדבר הזה, בלום פיך!! עוכר ישראל, הבוז לך, בשם כל עם ישראל.
אברהם לוי15.06.15
93
גם כדי להעביר את הדמגוגיה האפלה שלך. אין לך זכות לרקוד על דם הנרצחים. מה נהיית לי חצרוני עושה פרובוקציות בשקל? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרון15.06.15
92
ברור שהלברטל ביקש להעלות סוגיה חשובה. הדרך בה הוא עשה זאת מקוממת ומגעילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה15.06.15
91
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם15.06.15
90
גועל נפש ועוד יותר גועל מהאתר שנותן לו להשמע קבל עם ועדה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו14.06.15
89
שום דבר לא מוצא חן בעיני האיש השפל אולי תעבור לעזה זה מתאים לך המקום בארץ ישראלכל הזמן רק מוציא דיבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל14.06.15
88
מצטרף ל 44
מני 14.06.15
87
אתה חתיכת חלאה,ציני ברמות על,שמאלני פאשיסט,וגם גזען כןןן כןןןן!!!! צריך לדבר עם סילבן שלום לגבי שלילת האזרחות שלך ובמיידי !!!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי14.06.15
86
סתום את פיך ותפסיק לדבר בכזו מגעילות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר הורביץ14.06.15
85
לכיכר השבת, איך אתם נותנים לחולה הזה לכתוב את שיקוציו באתר שלכם, להסיר מיד!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף14.06.15
84
הכל בסדר איתך? לא הבנתי מה אתה מחפש? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טל 14.06.15
83
כי לאנשים ולחברה יש דינמיקה של התייחדות באבל. יש מוטיבים שאימצנו ברוח התקופה (שירים) וטכסים למיניהם. גם אם זה לא מתיישב לך עם ההגיון הצרוף (ההלכתי?!) זה לא אומר שאפשר ולו במעט לפגוע בציניות בכל מה שקורה סביב האבל הזה. לעתים גם כשיש מה להגיד........צריך לשתוק
ליאור 14.06.15
82
בושה וחרפה שמפרסמים כתבה כזו
סוזי14.06.15
81
כשבאים לאדם מחשבות של כפירה, ידע שזה בא מהעבירות שעשה (לא עלינו). התיקון לזה הוא להתבייש שהגיע למקום שהגיע על ידי עוונותיו, עד שיש לו קושיות על הקב"ה ועל ידי זה משבר את המחשבות הרעות. (הסטייפלער) אם אין מה להגיב לפחות נכתוב משהו טוב
פשושון14.06.15
80
אתם יכולים לכתוב הערות מכאן ועד להודעה חדשה, בשורה התחתונה אתם אלה שנותנים במה ומפרסמים את דברי ההבל והרשעות האלה
צביעות14.06.15
79
עד מתי תינתן במה לחולה הנפש המנוול הזה. הלברטל גם נבל גם שוטה גם בן בליעל ופשוט מצורע מטורף,.
ניר14.06.15
78
אתה נראלי חולה...
יהודי28.07.15
77
מוטב שכתבה או דעה כזו לא היתה נכתבת כיון שהיא פוגעת במשפחות השכולות ואם חלילה אחד מהם היה בן משפחתו של הכותב הוא לא היה כותב כך.
ברכה אנגל 16.06.15
76
בס"ד כבר רבים לפני הביעו את הסתייגותם מהאיש ופועלו. בכל במה שהוא מופיע הוא אומר דברים שהם ההיפך מהנחית חז"ל: "דברי חכמים בנחת נשמעים". מכאן שבוודאי איננו חכם. דבריו תמיד בוטים, מלאים רעל וארס, ויוצרים פרובוקציה. בעקבות הסערה שעוררו דבריו הוא בוודאי יפרסם סוג כלשהו של "התנצלות", אך "אין הצר שווה בנזק
בנימין פרקש15.06.15
75
הוא מחייך על כל ביקורת, מהנה מכל גידוף. אסור להגיב לו, זה מחייה אותו, ההתעלמות שלנו תעלים אותו הכותרות. התגובות שלנו צריכות להיות נגד עורכי כיכר השבת. הם יכלו לצנזר אך משום מה...לא עשו זאת.
אלמונית15.06.15
74
הוא כתב בעיתון בעזה בשם "פלסטין" המזוהה עם החמאס
"איש יהודי"15.06.15
73
לא על דעת המערכת, אבל למה אתם מפרסמים דברי בלע כאלה באתרכם?
לאה15.06.15
72
לכל התוקפים אתם אוהבים לשמוע חנפנים משוחדים של ש"ס עסוקים בלגנוב עוד כסף ולסגור דילים עם האשכנזים ותוך כדי כך מנגנים לכם פזמונים של חנופה לכן כשמישהו אומר אמת בפרצוף אתם לא יודעים מה לעשות עם זה אז בהצלחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי 15.06.15
71
א. אין לי ספק שאתה [כאדם, כיהודי דתי, וכמחבר ספרים רבים העוסקים בערך החיים בהלכה] לא בז למותם של הנערים, וכל דבריך נאמרו ממקום של הבאה עד אבסורד. וכדומה. ב. מכל מקום, יש טעם לפגם שהלא רבים עלולים שלא לרדת לעומק כוונתך, שבמקרה זה אינה ברורה מאליה, ולהיפגע, ולפגוע, ונמצא שם שמים מתחלל על ידך. ג. לדעתי
אחד שמכיר אותך15.06.15
70
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דיי15.06.15
69
חתיכת אפס מאופס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מודיע 14.06.15
68
שהורגות משפחות. בושה, תת רמה!
אל תירא ישראל14.06.15
67
אומר את דבריו כדי להכעיס ולהיות מוכר?!
משה14.06.15
66
מיד ידעתי שהראשון שיכתוב על זה טור זה יהיה מיודעינו 'רשכבה"ג' דב הלברטל..... דב, יש דברים שגם אם אתה חושב אותם עדיף שלא יכתבו.. עניין הזיכרון והאחדות הם פרי יוזמתן של שלושת האימהות, וזה שלא הזכירו את נפגעי צוק איתן? כל משפחה ומשפחה יכולה לעשות זאת אם רצונה בכך....
י14.06.15
65
שלושת הנערים לא יצאו להלחם למען המדינה, הרצח שלהם הוא עוד פיגוע, כל הפסטיבל כולל האחדות המצחיקה, ונתינת תכונות עיליות לבני 17. זה קשקוש . לעומת זו חיילי צהל שיצאו לצוק איתן תוך סיכון, כולם, גם אלו שחזרו בריאים הם הגיבורים.
יופי של כתבה14.06.15
64
אני מסתכל על המאמרים שלך וכולם רק תוכחה על העם הנבחר מה אם קצת דברים טובים? העצה שלי היא שיש ספר שנקרא ,,רבי לוי יצחק מברדיצ'ב'' תקרא קצת בהצלחה.
ש. כהן14.06.15
63
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי14.06.15
62
ממש לב רע לומר דבר כזה ולחשוב שהאמא רואה את זה ממש טפשות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רם בן14.06.15
61
הבנאדם הזה יש לו את אותה תכונה של בלעם הרשע - עין רעה! בכל דבר הוא רואה רק רע! גם אם מדובר בשלושת החטופים וכולם מאוחדים - אל תדאגו. הוא כבר ימצא מה רע. אדם מתועב. איכס.
יוסף המספר14.06.15
60
כתבה מגעילה!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהי14.06.15
59
יש שם אנשים שיעזרו לך.
משה שפיר ק.14.06.15
58
שמע אתה דפוק דפוק ברמות!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי14.06.15
57
לא תנוקו. פשע חמור! תתביישו!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהב ישראל14.06.15
56
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה14.06.15
55
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רם שובל14.06.15
54
כנראה שעד שאינו נוגע לך או להלקוחות שלך אתה מרגיש טוב להגיב בציניות ובאכזריות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלוני בן פלוני14.06.15
53
שנית אתה סתם רשע שאוהב צומת לב
דוד14.06.15
52
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי24.12.15
51
חלאת האשכנזיות (כמובן בלי להכליל) דיבור ממש לא אחראי
אמת לאמיתה26.06.15
50
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכה16.06.15
49
אני בטוח שניתן למצוא אפילו בחוק (כי בדין תורה ברור שאפשר למצוא כאן לשון הרע והוצאת שם רע על משפחות שכולות), תביעת דיבה נגד מי שמבזה את משפחות השכול ופוגע בזיכרם של הקדושים הי"ד. חובה להגיש תביעת דיבה נגד כותב מאמר זה, לשים גבול להפקרות ורשעות.
ישראל15.06.15
48
כן, אני שמח שאתה רוצה להתבטא, דב. אני גם מברך על כך שנפשך נפגעה, ואתה חש כאב עצום על כך שהאמהות הללו לקחו לך את הבמה. כואב לך גם, שאיך ייתכן ששלוש נשים מהמגזר העמלקי, המתועב, המטונף (לדעתך, כן? כי לא הרגשתי רחמים בדבריך אלא רק שנאה וציניות דוחה) זכו לכזו במה. אבל, דווקא הציניות המטופשת בה בחרת להביא
טוּביה היהודי15.06.15
47
רישעות גמורה לכתוב כאילו חבל על ערבי שהניף שלוש אצבעות בשמחה על זה שחטפו יהודים. ברור שמה שעשה המשוגע לערבי הזה , זה רק קלקל . אבל מה עם "וכל אויבי עמך מהרה ייכרתו " ? ומה רע בלנקום באויב . זה מלמד אותו שלא להתעסק איתנו. מצד שני זה שנהיה גוף כזה שלוש אמהות שכאילו הוא קובע לנו בכל מיני דברים,
אריה שחר 14.06.15
46
ציניות חסרת טאקט... קצת תחשןב לפני שאתה מדבר מקרירות ליבך!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גועל14.06.15
45
חולה נפש ממש על דבר כזה כואב לכל עם ישראל לא מתלוצצים ולא מתבדחים צניות כזו עוברת כל גבול תיתבייש לך! לך תעבור טיפול נפשי דחוף!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרית14.06.15
44
כאלה?
מה נסגר14.06.15
43
אין מילים בפי לתאר את הבחילה והגועל שאני חש לנוכח הרפש המטונף שכתבת. אתה אדם דוחה ונאלח ולא ראוי לפרסום בשום אתר שמכבד את עצמו. אני מאוד מקווה שבקרוב תוגש נגדך תביעה משפטית חמורה וייאסר עליך להתבטא בבמות ציבוריות מעין אלו
ידידיה14.06.15
42
לא כל מה שחושבים - אומרים. לא כל מה שאומרים - מפרסמים ויש דברים שאפי' לחשוב אותם זה רע. ק"ו לפרסם אותם. אוסיף להערת המערכת הכתובה בסוף הכתבה: הדברים אינם מייצגים בצורה כזו או אחרת את הציבור החרדי.
אלי14.06.15
41
די כבר לשבת בכל שבוע ולחשוב איך להרגיז את הציבור עם כתבות מטומטמות ומסכסכות העיקר שכולם ידברו עלי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זבולון14.06.15
40
שברת את השיא של עצמך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי 14.06.15
39
זה נשמע כל כך קשה כל מה שכתב, אבל מי שחכם, יודע לקרוא בין השורות. האדם לא מתאים לכל מוח ואף יותר מדי חכם למוחות רדודים. מסכימה עם כל מילה שלו
Dian15.07.15
38
בעומק הדברים הוא צודק
אסתי פרז15.06.15
37
איפה כל תומכי ישי שכשהלברבל כתב נגד אריה דרעי כתבו "הוא צודק.." "הוא שפוי" וכו.. הנה עכשיו קבלו את השפוי שלכם... אח.. כמה טימטום ושטויות.. עכשיו אתם מבינים מה הדעות שלו???? או שפעם הבאה שהוא יכתוב משהו שמתאים לכם תכתבו שוב "הפעם הוא דיבר לעניין.."??
מעיין15.06.15
36
הטרול חולה צומי הזה עושה חלחלה עם קריאת הגיגיו המטופשים
פילוסוף15.06.15
35
האיש הזה לא ראוי לתגובה מאף אחד למעט אחד מהורי הקדושים שנרצחו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנדריי15.06.15
34
הוא מבדח בדרך שהוא מעביר את המסרים שלו, אחרי הכל הוא זכה לשמוע דברי תורה מדי יום ממרן הגרי״ש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משעשע 15.06.15
33
עדיף שחלאה כזו תהיה נגדך מאשר בצד שלך.
מפרשן15.06.15
32
מה היית אומר אם היתה כתבה מופיעה בידיעות אחרונות בסגנון זה?
עוד חכם14.06.15
31
הוא פוגעת באלפי ורבבות יהודים דתיים ולא דתיים. למה לכתוב ככה? ה' ישמור.
יואב14.06.15
30
כשראיתי את הכותרת לא הבנתי מה למחבל ולאתר כיכר השבת
שאול14.06.15
29
חוץ מפרובוקציה בשקל ודמגוגיה בגרוש אין בין כתיבתך וההיגיון- כלום!!!
עוד יש לו במה? 14.06.15
28
אינני פסיכיאטר .אבל מי שקורה את המאמרים שלך ואת הדעות שלך תבקש דחוף דחוף שיעלה לך את המינון של הכדורים מ10מ"ג ל100מ"ג אולינזה יעזור לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר 14.06.15
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תחתיות 14.06.15
26
איך הוא מסוגל לכתוב את זה
jbhvbl14.06.15
25
אל תען "כסיל" כאיוולתו
יוסף14.06.15
24
אייך אדם אינטלגנטי כותב שטויות כאלה
יואל 14.06.15
23
זאת דרכה של תורה??? העיקר להגדיר תצמך כחרדי והכל מושלם ואין מלאכים כמוך!! ומה הייתה עושה אם לא היה לך את פרשת הנערים אה? אוי אז לא הייתה בפוליטיקה ולא היה לך מה לומר.. מסכן.. בואו נגיד כמה טוב שנהרגו ונחטפו כי אחרת מה היה להלברטל לכתוב השבוע?? רחמנות שיש אנשים שיורדים לכזאת רמה ! בזיון לתורה! תעשה
הודיה24.12.15
22
הדברים וכותבים שזה על אחריותו בלבד- למה נותנים לו במה?
אני25.06.15
21
אדם משוגע מפגר בלי שכל דיביל הלברטל תמיד היתה עוף מוזר אבל עכשיו המוח פשוט נשרף מטיפשות טוב שרצחו יהודים חבל שלא אומרים זאת עלך וחבל ! טיפש !
נחמן 16.06.15
20
וכיכר השבת היתה צריכה לצנזר ולא לפרסם!!!!!!!
אלי16.06.15
19
אסור ללכת לנו"ד כזה!! כל מאמריו ללא אמונה בה' ובתורתו, רק לשון הרע, רכילות, וקיטרוגים! ' ירחם עליך אדון עוד"ד לרע ולנבזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישה15.06.15
18
למה יש להלברטל בלורית? לחרדים אין בלורית.
קלי15.06.15
17
בגלל שהוא רוצה שנעשה פסטיבל עם זמרים ושלוש אמאות וכל מה שאתה מספר בשביל שנתחזק ונתעלה ונוכל למצוא דבק חדש בינינו ואתה במקום שתזלזל במה שעושים העולם מה אתה ממליץ שנעשה בשביל שמעשה הנוראה שהיה בקרבנו לא יהיה לשווה? סוף סוף המעשה היה, ובדיעבד מסתבר שזה היה רצון ה'
ganadma15.06.15
16
זה פוסט בזוי יש גבול גם לציניות. מה המשפחות אמורות להרגיש כשהם קוראות טור דעה מגעיל שכזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל אליסף15.06.15
15
אשפוז כפוי - חובה במקרה שלו! בעצם למה לבזבז עליו כסף.... פשוט צריך להתעלם. והוא יעלם אמן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פינחס יאמין15.06.15
14
אני קרוע בין לכתוב עליך את כל הקללות הכתובות בתורה לבין להתעלם באופן מוחלט מבן אדם שלפי מה שהוא כותב הוא פחות חכם מנמלה ממוצעת.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טוביה14.06.15
13
אבל קח בחשבון ש'הפזמון החוזר' -כלשונך- ש-3 האימהות השכולות ישירו למקרא כתבתך יהיה: כמה חבל שהלברטל לא נחטף ונרצח במקום בנינו... - את הפמיניזם הארור מצוה לתקוף יומם ולילה, מצאת החמה עד צאת הנשמה. אבל לעשות זאת באמצעות פגיעה גסה במשפחות שכולות, זו מצוה הבאה בעבירה. וזה גם מחטיא את המטרה.
...נגד פלוני14.06.15
12
זבל של יצור,בהמה מסריחה,לך קיבינימט
ב14.06.15
11
בושה וחרפה להעלות כתיבה לא איכותית, לא מקצועית, מחררת ריב ולא בפעם הראשונה, ובנוסף זורעת שנאת ינם וחילול ה' גדול איפה העורךךךךךך????
עורך איפה אתה 14.06.15
10
אתה פשוט משוגע לגמרי......
יואב14.06.15
9
אולי חלילה יש לך בן או בת מיותרים??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי14.06.15
8
איך אתם נותנים במה למי שזה לא יהיה להכניס כתבה כזו מזעזעת ולא משנה אם הוא או אחר לא מזדהה אם מה שהורים שכולים עושים הם תמיד נשארים הורים שכולים מזעזע! !! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שושנה14.06.15
7
אנא ממך, כוון יותר בתפלה:"חוניני מאתך דעה, בינה והשכל"... היצרים שלך מובילים אותך לתהום הרוע. חצית את כל גבולות הציניות. נורא! האם הוריך לא לימדוך שיש דברים שלא אומרים/ כותבים, גם לא בצחוק?!
חרדית שפויה14.06.15
6
אתה אדם רע, שמתהדר בתואר יהודי שומר תורה ומצוות- כאשר הדבר שאתה עושה בצורה הכי טובה הינו לעורר ריב ומדון. תתבייש לך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל14.06.15
5
כמה טוב שהשם נותן לך בחירה..עד שבסוף ייפרע ממך
רועי14.06.15
4
אם היה ספק עד עכשיו אתה זקוק לאשפוז בכפיה ואתה לוקה במחלת נפש חסוכת מרפא. הרי ברור שמה שכתבת ולא משנה אילו נסיבות הביאו אותך לכתוב את זה, שמקלדת שהוציאה מתחת ידה מאמר זה פועלת מכוחו של אדם הלוקה בנפשו. לא , ולא אאחל לך רפואה שלמה. פשוט תתאייד ותתנדף לך... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף14.06.15
3
לא חייבים לפרסם כל דבר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כיכר השבת14.06.15
2
נגעל לקרוא את הדברים פשוט בושה.
משה14.06.15
1
מזעזע! שמעתי אותו ברדיו גלי ישראל איך נותנים לכזה נבלה במה . תתביישו לכם
חלי20.03.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

ספיישל לחג

אפילקציה חדשה למהדרין: מטיילים חוויתי בירושלים

כיכר בשיתוף הרל"י | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24