כיכר השבת

פרסום ראשון

"הפלג" יוצא למאבק חדש: מלחמה נגד פגיעה בילדים

עסקנים בפלג הירושלמי יוצאים למאבק נגד מה שהם מכנים "פגיעה בילדים במוסדות החינוך" באמצעות ועד פעולה חדש שהוקם לשם כך • אנשי הוועד מאיימים: נפעל לעצירת תרומות למוסדות בהם יפגעו בילדי הפלג ונפרסם את שמות "המורים המתעללים" • בתחילת החודש הוגשה תלונה נגד תקיפת תלמיד (אקטואליה)

154
ישראל כהן | כיכר השבת | י"א בתמוז | 28.06.15
"הפלג" יוצא למאבק חדש: מלחמה נגד פגיעה בילדים
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

הפלג למאבק חדש: אנשים ב'פלג הירושלמי' יוזמים מאבק חדש נגד מה שהם מכנים "פגיעות נפשיות ופיזיות בילדי הפלג במוסדות החינוך", כאשר לטענתם ילדים המשתייכים לפלג הירולשמי "מותקפים" במוסדות בהם הם לומדים. במסגרת המאבק, חושף הערב (ראשון) "כיכר השבת", הוקם ועד חדש שיפעל נגד מוסדות לגביהם יתקבלו עדויות על פגיעה בילדים וינסה אף למנוע הזרמת תרומות למוסדות באמצעות פנייה לאילי הון מחו"ל התומכים בעולם התורה.

מאחורי ההתארגנות החדשה עומדים מספר אברכים ועסקנים בפלג, שלטענתם קיבלו את "ברכת הדרך" לכך מרבנים ומשפטנים. בשיחה עם "כיכר השבת" אומר אחד המעורבים בהקמת הוועד כי לא מן הנמנע שמלבד פעילות פנים חרדית ממוקדת נגד מנהלי מוסדות יבצע הוועד בהמשך גם פעילות במישור המשפטי.

הגר"ש אוירבך. חסידיו טוענים להתנכלות לילדים (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

במסמך שניסחו ראשי הוועד המיועד למשפחות הפלג ולמוסדות חינוך ונחשף לראשונה ב"כיכר השבת" נאמר כי הוועד שם לעצמו מטרה להגן ולמנוע כל פגיעה בילדים וכי "אין בכוונת הוועד להילחם ולפגוע חלילה באי מי, להתסיס את האווירה העכורה או גרוע מכך 'לסגור חשבון' עם פלוני או אלמוני".

הם מסבירים כי לאור "ריבוי מקרי הפגיעות החמורות בילדים, בגופם ובנפשם, בשל דרך רבותיהם של הוריהם", הוחלט לנקוט, "בכל אמצעי העולה בקנה אחד עם דעת התורה הקדושה וכן עם החוק האזרחי וכללי המוסר האישי, זאת כדי שלא ייווצר מצב בו יותר דמם של ילדי בני התורה וייעשה כהפקר ח"ו ביד כל מופרע אישיות וחולה נפש שיתעטף באצטלה אידאולוגית בבואו לפגוע בילדים מתוך מחשבה שאצטלה מזויפת זו תעניק לו חסינות ציבורית ומוסרית".

"נפרסם בציבור את שמות המתעללים"

יוזמי הוועד אף מאיימים כי יפעלו ל"פרסום ציבורי של מהתעללים והפוגעים בילדים והוריהם מתוך שנאה לשמה תחת רישוי מזויף ותמוה של כפיפות הוריהם לרבותיהם".

כלי נוסף, לדבריהם, באמצעותו ינסו להילחם ב"תופעה" היא מניעת תרומות למוסדות החינוך באמצעות מסע לחצים על אילי הון מחו"ל המממנים מוסדות חרדים בישראל. לדבריהם, המיזם זוכה לגיבוי הלכתי ומשפטי בכל פעולותיו.

"לא נהסס לפנות לאילי הון בארץ ובתפוצות עם המקרים הקשים שיעצרו כל תמיכה במוסדות בהם מתקיימות פעילויות של רדיפה או הצקה לאי מי מילדי הפלג. ידע כל מנהל או ראש מוסד כי לכל התנהגות שאינה הולמת יש מחיר כבד", הם מאיימים.

ההודעה על הקמת הוועד (סריקה)

ממידע שהגיע ל"כיכר השבת" עולה כי בוועד מאיימים תחילה לפעול נגד שני תלמודי תורה בבני ברק ובמודיעין עילית, באחד מהם לטענתם התקבלו "עדויות קשות" על מורה שערך מול התלמידים רשימה שמית של ילדים שמשפחותיהם מזוהות עם הפלג הירושלמי, כינה אותם "עציצים" ובשמות נוספים תוך שהוא מאיים על התלמידים כי מי שלא יתנהג כראוי יכנס לרשימת 'הקלון'.

בנוסף, הם מספרים על עדויות קיבלו על כך שתלמידי כיתה אחרת באותו מוסד ערכו תחרות השלכת אבנים מהקומה השנייה לעבר ילדים ממשפחות הפלג שעברו בקומה שמתחת. לגבי מוסד נוסף בו מתכוון הוועד להילחם נטען כי מורה שלל מילד לצאת לשירותים בשל היותו מילדי הפלג. "מתעללים ופוגעים דבר יום ביומו באופן משפיל בכל ילדי 'בני תורה' שבת"ת", הם טוענים.

"כמעט הרגו ילד בן שמונה וחצי"

בתחילת החודש, הגיש עו"ד עזריאל שאול קרבצוב תלונה במשטרה וטען כי ילדים ממוסד חינוכי בבני ברק (ששמו כלול ברשימת המוסדות בהם מתכנן הוועד להילחם) תקפו באלימות ילד שמשפחתו משתייכת לפלג. קרבצוב, יודגש, פעיל לצד הפלג בנושאים משפטיים שונים אך אינו מעורב בשלב זה בוועד החדש.

הרב יעקב ונדרולה טוען לפגיעה בילדים בעצרת בבני ברק, לפני כשנה (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

לפי קרבצוב, הילדים, בני כיתתו של המותקף, רצו אחריו וכינו אותו: "משוגע, עצניק, מחבל, רוץ הביתה או שנדחוף אותך לכביש". בהמשך, כך לטענת עורך הדין קרבצוב, הם דחפו את הקורבן לכביש כמה פעמים תוך שמכוניות עוברות במקום.

"בשלב מסוים הילדים התוקפים תפסו בילד הקורבן וגררו אותו לחצר, היכו אותו נמרצות וניסו לזרוק אותו מגובה של קומה בערך לחצר נמוכה יותר. הילד התנגד והצליח לברוח. אחד הילדים התוקפים דלק אחריו, תפס אותו ושוב היכה אותו". הילד הצליח בסופו של דבר להימלט מחבריו לכיתה, הגיע לביתו וסיפר לאביו על שאירע. לטענת עו"ד קרבצוב, האב פנה להנהלת החיידר לדווח על האירוע ושם הוחלט להרחיק את שני הילדים מהמוסד ליום אחד.

בפלג פנו להנהלת המוסד בניסיון להביא לטיפול קשה יותר במקרה אלא שלטענת קרבצוב הנהלת המוסד ביקשה מאביו של הילד המותקף לפעול להפסקת הלחץ בטענה כי הפתרון היחיד הא שילדי הפלג יחפשו מוסד לימודים אחר זאת בשל כך ש"הילדים מגיעים מוסתים מהבית ולכן פוגעים בילדים אחרים".

עו"ד עזריאל שאול קרבצוב (צילום: כיכר השבת)

"מדובר במקרה חריג וחמור שבשל המחלוקת האידאולוגית והפוליטית שבין ציבור 'בני תורה' אליו משתייכים הוריו של הקורבן - לבין הפלג היריב אליו משתייכים הוריהם של הילדים התוקפים ובשל ההסתה הפרועה שמתקיימת במוסדות הלימוד כנגד ציבור בני התורה - כמעט והרגו ילד בן שמונה וחצי", טוען קרבצוב.

גורם המעורב בהקמת ועד הפעולה החדש טוען כי לא מדובר במקרים בודדים. "חייבים לעשות סוף למסע ההסתה הזה", הוא אומר. לדבריו, אין להם שום רצון לפגוע במוסדות או לשלהב את הלהבות. "אנחנו רק רוצים למתוח קו אדום ולומר שבילדים לא פוגעים", הוא מסכם.

תוכן שאסור לפספס
154 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
דמעות תנין אכזר, זה מזיז לאיש תמשיכו ליילל אתם באמת מסכנים
צבי רוט30.06.15
50
כל אלימות מכל צד שהוא הרי שהיא מרושעת ומטופשת , מחנכים או ילדים שתוקפים ילדים רק בגלל השתיכות הוריהם לצד מסויים עושים עוול ! מה חטא הילד ? ובכל מקרה התנהגות של הפצת שיימניג ברשת ולשון הרע ברבים שסופו מי ישורנו הרי שזה עוול לא פחות ! כל התנהגות לוחמנית ואלימה צריכה להפסק לאלתר ולתת לאיש איש לחיות בד
אחד מעיר29.06.15
איננה אלימות אלא הגנה על החלש!
רפאל29.06.15
49
שיימינג זה נראה לכם נורמלי שרבה יגיד לילד שכולם מתרחקים ממנו כמו ממחלה? סיפור אמיתי
שי28.06.15
סכנה!!! אנחנו מאבדים צלם אנוש!!!
רפאל28.06.15

הצגת כל התגובות

48
שטנה מטורפת למלאך מרן הרב שטינמן שלא ברא השטן
ולאחמ"כ מייללים28.06.15
את המונחים "שטני", "מטורפת", "מלאך", "שלא ברא השטן". בכל הדורות היו מחלוקות בין חכמים, אבל כאלה שימושי לשון לא פגשתי. וחוץ מזה, פגיעה בילדים בגלל הדעות של הוריהם מצאנו רק במשטרים האפלים שבחסדי שמים כבר בטלו מן העולם זה חצי יובל.
רפאל28.06.15
מטורפים כמוך מביישים אותנו, מה גורם לך לטעון שמרן הרב שטיינמן מגבה את הטירוף הזה , לדעתי אתה מחבל סמוי
בניברק28.06.15
47
מה יעשה ילד בכיתה ג ששומע דברי נעצה נגד מרן הרב קניבסקי ? שישתוק??? תצאו לנו מהורידים תעזבו את מוסדות החינוך שלנו.
חיים29.06.15
יש גבול כמה מותר לפגוע בזולת בשביל "טוהר החינוך"!
רפאל29.06.15
46
בכל מקום נורמלי בעולם יעיפו את האנשים שמתנהגים כך. כל הכבוד ליוזמת הועד החדש. אנחנו בארה"ב נעזור
חיים28.06.15
45
הרב אוערבך הוא בנשיאות ועד הישבות והרב שטינמן אין לו שום דבר בועד הישיבות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב 28.06.15
ועד הישיבות כפוף למועצת כך זה כבר 80 שנה עוד בחו"ל מזמן ר אלחנן וסרמן
למד היסטוריה29.06.15
ובוודאי לא למי שלוחם ביו"ר מועצת גדולי התורה
צא ולמד!!!29.06.15
44
חברה מדגל. זה נראה שבאמת אין לכם מה לענות ל.טענות הקשות של הפלג. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צופה מהצד29.06.15
43
את עיתון הפלס לא כולם קוראים וגם לא שייך להביא שמה את כל הרשעות של דגל..ויתד.. בגלל תביעות וכדומה..ואם יעשו חוברת אז כולם ידעו את מה שמתרחש באמת ויתחילו להבין שמדובר כאן באנשי עולם הת...ולא באנשים שמחפשים כבוד התורה...אלא רק רמיסת כבוד התורה של בני תורה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה28.06.15
שנים רדפו אנשי נצח את ילדי חב"ד ברדיפות מכוערות
מנחם28.06.15
זה לא מתיר לרדוף את ילדי הרודפים! הילדים מה חטאו?
רפאל29.06.15
42
הנה בשנים האחרונות", כותב הגר"ח ותוקף את אנשי הפלג הירושלמי, "קמו אנשים מתוכנו ריקים ופוחזים בעלי מחלוקת ומקהילים קהילות ברבים ופוערים פיהם לבלי חוק בכל הקדוש לנו, ומדברים סרה וזלזול על גאון ישראל קודש הקודשים, גדול דורנו מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ומערערים על הנהגתו". מרן שר התורה ממשיך ותוקף את
יצחק28.06.15
ולא מצאתי בהם רמז להיתר לפגוע בילדיהם.
רפאל29.06.15
וגם על הקללות אמר שאין מה לחשוש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צופה מהצד29.06.15
"הפלג החרידי הירושלמי" יוצא למאבק חדש בס"ד: מלחמה חזקה נגד פגיעה בילדים עסקנים, בפלג הירושלמי יוצאים למאבק נגד מה שהם מכנים "פגיעה בילדים במוסדות החינוך" גורם המעורב בהקמת ועד הפעולה החדש טוען כי לא מדובר במקרים בודדים. "חייבים לעשות סוף למסע ההסתה הזה", הוא אומר. לדבריו, אין להם שום רצון לפגוע במוס
תשובה29.06.15
41
איך העציצים נותנים לילדים שלהם ללמוד אצל כופרים. שומו שמים, מוסדות שמחנכים את הילדים לשמד והם שולחים לשם את ילדיהם? צבועים אמיתיים!
יהודי28.06.15
המוסדות היו של כולם לא של אבא שלך....זה שהשתלטתם בכח וכולם רועדים שתסגרו להם ברזים או תפגעו ברישום עדיין לא הופך אותכם לבעלים המקוריים אז שתה כוס מים ולך תזרוק סטנדר.
יוסי28.06.15
40
"עורך דין חרדי" בטח עשה גם בגרות ר"ל. עלינו לשמור על ילדינו מעשבים שוטים אלה.
עצניק29.06.15
39
"היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו" זה ממש נאמר עלינו. עד מתי?!? עד מתי נאמץ לנו את המנהג הקלוקל לבזות את האחר רק בגלל שהוא לא ב"זרם" שלנו?!? כיצד מעיזים לתמוך את הצעד הבזוי של עצירת תקציבים ופרסום שמות המורים שמתעללים בילדים, בגלל ש"אפילו בחוק האזרחי זה לא מקובל". ממתי החוק האזרחי מקובל על הציבור
חרדי29.06.15
38
כך מקובל שהס.א. נלחם בכל דבר שבקדושה ואם כבר 3 שנים לא מניח להם זה אומר שהמלחמה שלהם נגד הגיוס זה מלחמה קדושה ושיש כאן גזירת שמד ור. שמואל צודק ואסור לשתף עם הצבא שום פעולה ואסור להתייצב. כמו שהיה בגזירת גיוס בנות .. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צופה מהצד28.06.15
37
כל מחבל חבר באיזה ועדה לענייני נעלים וגרבים, ולא צריך להטריד את קוראי כיכר השבת בכל ועדה לענייני כפכפים שקמה מרוב שעמום ותסכול
קורא28.06.15
36
העו"ד אומר שהילד אומר... אין עדות של גורם מוסמך אין תגובה מסודרת של החיידר או הורי התלמידים, מה היה שם בדיוק? מה אמת ומה דמיון? מה אמרו שיעשו ומה עשו איננו יודעים כלום. בקיצור אנשי הפלג שילמו לעו"ד 500 ש"ח שיכתוב מכתב שלחו לעיתון וכולם מתיחסים למקרה כמו למתן תורה. גם הבכיין מהרמקול אומר שמעתי וכו'
שמואל09.07.15
35
???? עוד חיידר עוד ישיבה קטנה ואולי עוד ישיבה גדולה .................. היו בונים ולא היה להם זמן להתעסק בשטויות רק יש כאלה שלבנות לא יודעים ....... אבל לפחות שלא יהרסו ..........
מגידו29.06.15
34
אתם לא רצויים בצבור החרדי תכניסו לכם את זה טוב טוב בראש הקטן שלכם
מנחם כרמון30.06.15
הם אחינו ובשרנו. גם אם יש אנשים שאין דעתם נוחה מדרכו הפוליטית של הגאון רבי שמואל אוירבאך, אנו מסרבים להתנקם מתלמידיו. לא ניתן לאינטרסים פוליטיים להפריד בין אחים!
רפאל02.07.15
33
כעת אני מבין כיצד פעלה מכונת ההסתה של גבלס. האמת היא שבקצב שלכם הוא היה מגיע ל12 מליון ולא רק 6! אין גבול לעדר מטורף וזועם אבל גם באירופה היה להם רוב (וד"ל) {ןאיני מתכוון ח"ו לגדולי ישראל ובראשם מרן הגראי"ל שליט"א אלא למסיתים רדודים וילדותיים שכבוד עצמם חשוב להם מעבר לערך חיי אדם! אוי לנו שכך עלתה ב
יהודי כאוב07.07.15
32
יש לומר כל יום ג. פעמים מרננ. משיח נאו ודידן נצח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקל29.06.15
31
אני לא בעד אף אחד וגם לא יודעת מי צודק אבל לפגוע בילדים זה לא לא לא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פינטשובר28.06.15
30
במה מרן המלאך הפיקח מקפיץ את מוכי-העץ הללו??? שטנה מטורפת שאין לה הסבר
ישו ויין28.06.15
חבורת נצח ירדה לחייהם של מאות מגדולי ישראל הנה רשימה ידועה מי היו אלו שלחמו ברב וואזנר שלא עשה מה שהם רצו אתה יודע ? מי היו אלה שלחמו ברב ניסים קרליץ שלא חשב כמותם אתה יודע? אכן ניחשת נכון , מי לחם ברב מיכל פינשטיין מי לחם ברב בינימין זילבר מי לחם ברב עובדיה מי לחם ברבדוד פוברסקי והוריד חי
שולם29.06.15
לשון שאינה נקיה מעידה שאין הדברים באים ממקום טהור.
רפאל29.06.15
29
רק לימודי ליבה יפתחו את מח הילדים !!
דניאל28.06.15
28
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צופה מהצד28.06.15
27
קבוצה שהכניסה מחלוקת מרושעת בתוך הציבור הליטאי, למי שיש מעטו יושר והגינות וכואב לו בודה של תורה, שיברח מהם. הציבור הליטאי התורני סובל מהם כבר 35 שנה. ולפתע מגיעים כל מיני נוטראלים נאיבים ואמרים מותר לכל אחד לחשוב אחרת. אכן מותר לחשוב, אבל לא לעשות פעולות הפוגעות ברוב הציבור היושב אתך באותו ביכ"נ.
די02.07.15
האם בגלל זה מותר לפגוע בילדים שלהם?
רפאל08.07.15
26
תקראו טוב את כל התגובות כאן הן ילמדו אתכם כמה דברים על מפלגתיות ויצריות שלא שמו לה סטופ בזמן. עצוב שילד מקבל מכות עצוב שמבוגר מגבה את זה ואפילו שיותר עצוב אולי שאנשים הולכים בדרך שרוב גדולי ישראל מתנגדים אליה.
בן בג בג29.06.15
25
הגאון רבי ויוסף שלום אלישיב לא חשב כמוך.
רפאל29.06.15
24
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר28.06.15
הם הרסו כל חלקה טובה במלחמותיהם בכל גדולי ישראל במשך 30 שנה
מירי28.06.15
23
איזה מסכנים איזה" אומללים" לא מקבלים אותם למוסדות של הרב שטיינמן ממש לא יפה מה הם אשמים?.................
נחמי10.07.15
22
אותה שוב, ואז לקרוא אותה בפעם השלישית. כמו כן מומלץ לקרוא אותה בכל יום ויום לפני השינה.... כך עד שיקפחו העיניים, המוח והלב, להבין שהמגזר "הליטאי-חרדי-אשכנזי" על כל פלגיו וזרמיו המתפצלים לפיצולי פיצולים, כולו בואש ומעלה ריח נוראי. לא תורה יש שם אלא סם מוות. "לא זכה נעשה לו סם המוות". שנאת החינם,ביזו
י.28.06.15
21
כמה דמעות זולגות עיניהן של אמהות, וכמה תפילות נישאות על שפתי ההורים, אשר בדחילו ורחימו מכניסים ילדיהם ל"חידר" כדי לחנכם ולגדלם לתורה וליראת שמים. הם בטוחים שהם מוסרים את הילד בידי מי שידאג לכך בחרדת קודש, אך מה גדולה האכזבה כאשר מתברר שעצם קיומם של המוסדות הוא כסות עיניים כדי לתפוס את הילדים כבני ער
אברך פשוט30.06.15
20
כל מה שיכלו. "לעצור את התרומות מאמריקה" מילים גבוהות כביכול. כאילו מישהוא מתייחס אליהם במיוחד בחו"ל. כאילו הם לא ניסו לעשות כבר הכל. מסקנה: רוצים לעשות רעש שהם עדיין כאן למרות שאג'נדת הגיוס נמוגה. רבותיי לא להתייחס!!! תופעה עוברת.
חיים05229.06.15
19
לפני ההיסטוריה, תתעדכן בהווה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוס אחד29.06.15
18
מריבות בין ילדים כולל זריקות אבנים והתנכלויות הן תופעה נפוצה כשכל פעם הסיבה והתירוץ הוא שונה, פעם זה בין ילדים חסידים וליטאים ופעם זה בין ספרדים ואשכנזים וכו ' וכו ' אז מה תעשה הוועדה שלהם נגד מריבות בין ילדים? מה עו "ד קברצוב יעשה נגד מלחמות אבנים בין ילדים? הטענות שיש מלמדים /רעבס' שמתנכלים לילד
שמואל29.06.15
17
אוי לכם עדת מושחתים. רעי לב אכזרים. העולם אינו הפקר יש גבול כמה אפשר לרדוף ולהציק כל היום
בנצי28.06.15
16
הגיע הזמן לטפל בבעיה של המאפיונרים מדגל התורה כמו שמטפלים בכל עיר עם המאפיונרים שלהם..אם לא יטפלו הם ימשיכו לחגוג ולהרוס כל חלקה טובה בעיר..די נמאס מהם ומהחרמות שלהם..ועוד הם עושים הכל לשם שמים....למען כבוד התורה....בושה וחרפה..די..תעופו כבר מהעיר ... הרסתם אותה כבר מספיק..אינני מסוגל כבר לראות איך
צבי28.06.15
15
בגלל העמדה הפוליטית של אביו, זה לא רק נגד תורתנו הקדושה. זה כבר אובדן צלם אנוש.
רפאל28.06.15
14
עדיין הקב"ה מעל כווולם ובעשרת הדברות (של הקב"ה) כתוב "לא תרצח". לא מצאנו שם שום כוכבית שאומרת שאת ילדי בני תורה כן מותר לרצוח.
יש ה' בעולם28.06.15
13
בו מי שנותן יד רדיפת ילד ולא משנה הסיבה מגיע לו כל הרוע שבעולם הקבה לא מוחל על דמעות של ילד שהתעללו בו
צדיק בסדום28.06.15
12
בשני הצדדים הם כנראה מבני בניו של קורח.
יפה28.06.15
11
לדעתי ת''ת שיפורסם בכך שהוא לא נותן מקום להתנהגות הנמשכת זמן רב של ההתרסות נגד רבותינו שליט''א לא יפסיד תרומות, להפך...
איציק28.06.15
10
אין ספק שמאז הפילוג נחשף הציבור למעשי אלימות מזוויעים כנגד אנשים נשים וטף אברכים לצד רבנים ע"י בריוני ב"ב, השאלה הגדולה היא מדוע רבניהם [השורה השניה כמובן...] ממלאים את פיהם מים ולא מוקיעים את האלימים? כדוגמא הפגיעה ברב דוייטש לא נראתה ולו חתימת רב אחד מהם המגנה... יתירה מכך הם בגיבוי רבנים הקימו קר
צריך עיון28.06.15
כידוע גם קורח בכה שמשה רודף אותו
חחח29.06.15
אפילו הנרדף רשע והרודף צדיק. ע"ש.
רפאל29.06.15
9
היה מומלץ ללמוד מאון בן פלת שעשה 'ויברח' מהמחלוקת, למרות שהיה משוכנע שקורח הוא ה'גודל' האמיתי וחייבים להציל את עם ישראל ממשה רבינו ח"ו.
ליטאי נכלם28.06.15
8
הועדות המדומנינות גורמים לכל המשפחות הנורמליות להתרחק מהם. מי רוצה לגדל באוירה פסיכוטית מדוימנת ש"רודפים אותנו". זה לא מתאים למשפחות נורמטיביות. זה מתאים למשוגעים מזן , "שהידי"
fghjk28.06.15
ברגע שלא קבלו על עצמם את המנהיג שלנו הותר דמם. מחקנו מהתורה את המצווה "ואהת לרעך כמוך"
רפאל28.06.15
מי לא זוכר שהם כתבו בעיתון על מרן הרב עובדיה ז"ל דברים חמורים כמו על שבבניק ה' ירחם
יצחק28.06.15
לא נתי גרוסמן הקים את יתד נאאמן, ולא נתי גרוסמן מינה את עצמו לעורך.
רפאל29.06.15
מי שדיבר דברים חמורים נגד הרב עובדיה הוא מרן הגר"ח שלא מסכים שיוסיפו לו את התואר 'הרב'
זוכר09.07.15
7
הרשעים הפוגעים בילדים, הם אלו שעד לפני שלוש שנים דברו כל הזמן על מידות טובות. משום מה בשלוש שנים האחרונות הם הפסיקו לדבר על מידות טובות, והתחילו לדבר על דברים אחרים.............
יעקב28.06.15
בכל חטאי בני ישראל במדבר משה רבינו התפלל עליהם שוב ושוב המקום היחיד שמשה רבינו לא התפלל {לבסוף} אלא התפלל ש.. שהקב"ה לא יקבל את מנחתם ועוד שיענשו בצורה משונה זה היה כשקורח חלק על הנהגת כלל ישראל ברוב צידקותו להציל את כלל ישראל מהעסקנים ומשפחולוגיה .... וזה נבע מרוב טוב מידותיו הטובות .......
מגידו29.06.15
חבורת נצח ירדה לחייהם של מאות מגדולי ישראל הנה רשימה ידועה מי היו אלו שלחמו ברב וואזנר שלא עשה מה שהם רצו אתה יודע ? מי היו אלה שלחמו ברב ניסים קרליץ שלא חשב כמותם אתה יודע? אכן ניחשת נכון , מי לחם ברב מיכל פינשטיין מי לחם ברב בינימין זילבר מי לחם ברב עובדיה מי לחם ברבדוד פוברסקי והוריד חייהם ביג
שולם28.06.15
א. אף פעם לא פגעו בילדים ונשים, ופיטרו ממשרות וחזנים וכו'. ב. הרשימה שנתת היא שקרית לחלוטין ולדוגמא הרב ווזנר לא נרדף מעולם, אלא פעם אחת בלבד לא באו לשיעור שלו, (הלוואי שאלו היו הרדיפות היום) וכן כמעט כל מי שכתבת. ג. חלק ניכר מאלה שכתבת עליהם נמצאים במחנה שלך, כמו נכדי הרב קנייבסקי, שפגעו ברב גריינמ
יעקב29.06.15
מתוך מחנינו על ידי ניתוק מוחלט
שולם29.06.15
כן ירדו לחייו של הרב וואזנר כן ירדו לחייו של ר' דוד פוברסקי ושפכו עליו מי ביבין באמצע הלילה כן ירדו לחייו של ר' מיכל פינשטיין כן ירדו לחייו של ר' עובדיה יוסף כן מיררו את חייו של ר' בנימין זילבר כן הכפישו ביזו והציקו לר' דב לנדאו כן הסיתו נגד ר' אי"ל שטינמן ועדיין מסיתים בכל עת ובכל שעה תחת כל
שימי29.06.15
6
ועד הישיבות הוא תחת חסות של מרן הרב הרב שטינמן כיו"ר המועצת. אם הוא משכיל {עפ"ל} שיקימו ועד ישיבות משלהם
מרן פטרוף28.06.15
5
אם כך כמה כסף הספרדים צריכים לקבל???? עבור כל התעללויות שעברו ושעוברים על ידי מי שחושב שהתורה ניתנה בורשא והתלמוד מהונגריה?!?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה28.06.15
4
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקל28.06.15
3
משעממים אותי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי28.06.15
2
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי28.06.15
1
כבר אמר התנא באבות "על דאדפך אטפוך וסוף מטפייך יטופון"כך שאתם וילדכם נענשים על יחסיכם לילדי עדות המזרח במשך שנים אבל אל דאגה סוף מטפייך גם לעונש כך שכל מי ששותף להדרת. עדות המזרח. הגיע יומו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי28.06.15
תלמד טיפה היסטוריה מהדרך שפעלו אותם אנשים שאתה מנסה לייצג אותם "מטורפי העץ" אני ישחזר מעט מי היו אלו שלחמו ברב וואזנר שלא עשה מה שהם רצו אתה יודע ? אוירבאך וחבר מירעיו מי היו אלה שלחמו ברב ניסים קרליץ שלא חשב כמותם אתה יודע? אכן ניחשת נכון , אוירבאך וחבורתו מי לחם ברב מיכל פינשטיין מי לחם ברב בינימי
יואל28.06.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24