כיכר השבת

רבבות בהלווית הרב אברג'ל זצ"ל למנוחות

"אבא היקר שלנו, תנוח בשלום. אבל תחזור אלינו הכי מהר"

רבבות השתתפו בהלוויתו של המקובל הגאון הרב יורם אברג'ל זצ"ל שהלך לעולמו בליל שבת לאחר שנלחם במשך שבועות במחלה קשה. שני בניו הוכתרו לממשיכים • כל ההספדים מההלוויה (חרדים)

77
ישי כהן | כיכר השבת | עודכן ב-כ"ח בתשרי תשע"ו | 11.10.15
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בתשרי תשע"ו | 10.10.15
הרבבות במסע הלוויה
הרבבות במסע הלוויה (צילום: עזריאל משה)

אבל בעולם התורה: רבבות ליוו הלילה (מוצ"ש) את מנהיג קהילת 'רב פעלים' המקובל הגאון רבי יורם אברג'ל זצ"ל, שהלך לעולמו בליל שבת לאחר שסבל בחודשים האחרונים ממחלה קשה.

ההלוויה יצאה מבית המדרש 'רב פעלים' ברחוב בן איש חי 1 בנתיבות.לאחר מסכת הספדים ארוכה שהחלה בשעה 22:30 והסתיימה לאחר השעה 2:00 לפנות בוקר יצא מסע ההלוויה לעבר בית העלמין בעיר שם נטמן הר בלפנות בוקר.

"כיכר השבת" עם עיקרי ההספדים והעדכונים מההלוויה

22:25: המשטרה הודיעה כי הרחובות אבוחצירא, בן גוריון, רמב"ם ובר אילן בנתיבות ייחסמו לתנועה.

22:30: אלפים מתאספים בשעה זו בבית המדרש 'רב פעלים' וממתינים להספדים.

22:36: אחד מבניו של הרב ספד: "הרב קרב את הגאולה ברחמים. כל הזמן קרב את הגאולה, בתניא, בחסידות. אומר רבי נחמן - 'רב זה אחד שרבים אתו'. כל הזמן היה אצל הרב דברים, אין שקט בעולם הזה לצדיקים, רק בעולם הבא. כמה יראת שמיים.. שבעז"ה הרב יהיה מליץ יושר על הדור. קשה לנו כבר. רוצים גואל, רוצים שהרב יביא לנו את הגאולה".

22:43: נכדו של הרב סופד בבכי: "רבותי, אתם צריכים לדעת - עד עכשיו הרב היה גוף נפשי. עכשיו הרב גוף רוחני בעולם האמת. סבא, כל חייך ייסורים. הלכת לעולם האמת בז"ך בתשרי... סבא, תהיה מליץ יושר בעדנו בפני הקב"ה להביא את הגאולה, שנזכה להמשיך בדרך שלך באמת, שנעמוד בכל מה שביקשת".

22:50: קריאת תהילים.

22:55: במקווה בבניין הישיבה, שבו היה נוהג הרב אברג'ל לטבול מידי יום, נערכת כעת הטהרה לגופתו.

22:57: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע להשתתף בהלוויה.

(צילום ארכיון: יעקב כהן)

23:05: יוחאי דמרי, ממקורבי הרב: "ניצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון האלוקים. וכל בית ישראל יבכו את השרפה אשר שרף ה'. יתומים היינו ואין אב. האבא של כולנו, הרב של כולנו, האהוב של כולנו, מי שתמיד חייך אלינו והאיר לנו פנים - גם כשהיינו עצובים. מי שתמיד חשב והתפלל עלינו. ברך אותנו ודאג לנו. דאג לעם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. מי שדאג לעוד אברך ועוד ישיבה. האבא האהוב של כולנו, הרב המיוחד של כולנו, אוי לנו כי יתומים נשארנו".

23:10: אחיינו של הרב: "אבא, עמוד הימני פטיש החזק, חשבת עלינו כל הזמן, כל אברך היה חשוב בעניך, כל אחד הוא בן שלך, אלפי משפחות שתמכת בהם, מה נאמר?, אבא, אהוב ישראל מנתיבות, אהוב ישראל של הדור הזה, הקמת עולה של תורה".

23:13: אזעקות בעוטף עזה ובאזור אשקלון, הדי פיצוצים נשמעו גם באזור ההלוויה בנתיבות.

23:20: הגאון רבי אריה לוי, ראש ישיבת 'הנגב': "אוי מה היה לנו. הרב נתן הרגשה לכל אחד ואחד, לא להגיד 'בעל תשובה', הוא היה מראש צדיק - כך הוא דיבר על האברכים. הוא לא ראה דבר רע על אף אחד. אנחנו גרים בשכנות מול הבית שלו, הנהגת בית בפשטות כזו - לפי גודל האדם - היום לא רואים את זה כמעט".

23:23: הגאון רבי אריה לוי, ראש ישיבת 'הנגב': "הבנים צריכים לדעת להמשיך את כל המפעל שלו, והוא יהיה מליץ יושר לכל המפעלים שלו ולכל עם ישראל, אמן".

23:25: הגאון רבי שמואל מונטג, רב הקהילה החרדית בנתיבות: לא האמנו שנעמוד כאן, ליד מיטתו של הגאון הצדיק הרב יורם. התפללנו, ראינו אותו בשמחה, שמחת בר המצווה לפני שבועיים וחצי, התפללנו שיהיה אחרת, הוא אמר 'כשם שמחים כאן, כך שמחים למעלה', היינו בטוחים שהשמחה שלמעלה תביא אותנו בעוד זמן לשמוח בשמחת הודיה על רפואתו, אבל לא זכינו, אלא התקיים בו שמחה אחרת כמאמר חז"ל שהקב"ה שש ושמח על נפש צדיק שעולה למרומים, וזו השמחה העליונה".

23:30: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הגיע להלוויה.

23:32: קריאת פרקי תהילים, המיטה נכנסת לבית המדרש. מכריזים ברמקול: "רק מי שטבל שיגע במיטה".

23:38: בניו של הרב זצ"ל אומרים קדיש.

23:40: בנו הרב ישראל אברג'ל, בהספדו: "אבא הבטיח לנו 'לא אעזוב אתכם לעולם'".

23:43: הרב ישראל אברג'ל: "ההנהגות שלו היו פלאי פלאים. דברים שאי אפשר לתאר. לפני זמן מה, אחי הגדול ניגש לאבא ואמר: 'אבא, אתה יודע שפלוני התבקש לישיבה של מעלה?', אבא אמר לו 'רק היום? לפני זמן מה שמעתי שקראו בשמו'".

23:50: הרב ישראל אברג'ל: "עשרות שנים אבא נרדף, איזו הבלגה. את הרדיפות שרדפו את אבא, הוא בוודאי מחל מחילה גמורה. לפני 20 שנה היו ימים קשים, אבא היה אוסף אותנו כל ליל שבת, 'אנחנו אוהבים כל היהודי', והיה קורא לכל אותם ילדים של אותם שרדפו אותו, והיה מחלק להם הפתעות, זה לא בדרגות שלנו".

00:00: הרב ישראל אברג'ל: "אבא לא עזב אותנו, הוא ממשיך איתנו, צדיקים במיתתם נקראים חיים. אבא סבל מאוד בשבועות האחרונים. היה זמן שהרגשנו מה שהרגשנו, זכינו לדקדק אתו בדברים נפלאים מאוד. דעו לכם, אנחנו ממשיכים באותה דרך. ממשיכים בכל הכוח. הכל ממשיך, ה' ייתן לנו את הכוחות והכלים להמשיך הכל".

00:05: הרב ישראל אברג'ל: "הוא התבטא לי אפילו בהבטחה, 'מי שעוזר למוסדות אני אזכור אותו לפני כיסא הכבוד'".

00:08: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר: "גדול כים שברך - מי ירפא לך. יש דברים שאפשר לתאר במילים, יש דברים שאפשר למדוד בשיקול דעת ומחשבה, ויש דברים שאין להם מידה. כשהנביא ירמיה בא לתאר אם השבר הנורא עם החורבן, הוא אמר 'גדול כים שברך', שהוא רחב ידיים ואין לו גבולות. במה נוכל לתאר את השבר הנורא הזה? וכל בית ישראל יבכו את השרפה אשר שרף ה', אין לנו כוח לתאר. אדם גדול בענקים שהחזיק והרבית תורה שנים, החזיק אלפי משפחות, גם תורנית וגם חיים ממש, עשה חסידים לאלפים ולרבבות".

הראשל"צ הגר"ש עמאר והרב חיים יוסף אברג'ל במסע ההלוויה

(צילום ארכיון: יעקב כהן)

00:12: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הכריז: "הרב רבי יוסף חיים אברג'ל ואחיו רבי ישראל אברג'ל הם הממשיכים את דרכו של הרב".

00:20: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף: "רבינו יורם אתה תלך עכשיו לפני כיסא הכבוד ותאמר 'ריבונו של עולם, 'הקמתי עולה של תורה, החזקתי אלפי משפחות של אברכים, כמה אנשים החזרתי בתשובה, כמה אנשים שמרו טהרת המשפחה בזכותי. רבינו יורם - כך תאמר בפני בורא עולם, וכל הציבור כאן יאשר את דבריך".

"רבינו יורם - מה יהיה עכשיו? אלפי אברכים - תורתם של אלפי אברכים תלויה היית בך. רבינו יורם, אנחנו יודעים שאתה בשמיים תלחם ותעמוד על המשמר, אבל רבותי, זה לא פוטר אותנו, התפקיד שלנו להמשיך".

(צילום ארכיון: יעקב כהן)

00:40: המקובל רבי יעקב עדס קורא "קבלת עול מלכות שמיים".

00:50: הגאון רבי יצחק ברדא עולה להספיד.

(צילום ארכיון: יעקב כהן)

01:00: הגאון רבי צמח מזוז מספיד: "אין לנו כלים ומושגים למדוד את מעלתו של הרב, במיוחד בנושא הפצת התורה".

01:10: רבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי מספיד: "רבינו יורם היה 'רבי יהושע בן גמלא' של הדור, הוא היה אבא לתלמידים שלו, אהב כל אחד ואחד כמו בנו, ובזכותו לא נשתכחה תורה מישראל. ב"ה הרב הותיר לנו שני בנים נפלאים שאהובים על הציבור, מה זרעו בחיים אף הוא בחיים".

01:30: אחרון המספידים, הגאון רבי חיים יוסף אברג'ל, בנו של הרב עולה להספיד: "אני רוצה להגיד לך שכל עם ישראל אוהבים אותך,כולם קשורים אליך".

01:42: הרב חיים יוסף אבר'גל בבכי קורע לב: "אבא קום, אבא קום. לא למעני, יש כאן מיליון ילדים - אבא קום. אבא, מספיק יממה אחת. אנחנו צריכים אותך. אבא צריכים אותך פה. אבא השמים של היום זה לא השמיים של אתמול. אתמול היה אור בעולם. אבא.. אנחנו רוצים אותך..".

01:45: הרב חיים יוסף אברג'ל: "היום זה בדיוק שבע שבועות מאז שחלה, כמו משה רבינו. אבא, אני מאמין שאתה חוזר, אתה חוזר כמו משה רבינו. אבא אני יודע שאתה חי. כמו העולם אבל היום. לפני יומיים ישבת עם הרב דוד יוסף, התלבשת מיוחד בשבילו. אבא לא נפטר מהמחלה, אמר לו הרופא שאולי זה מאיזה נגיף לפני 50 שנה".

01:50: הרב חיים יוסף אברג'ל: "אבא אני יודע שאתה חיי, אני לא מאמין למודעות, אבא אתה בריא ושלם. אנחנו לא הולכים להיכנס לנעליים שלך, אנחנו נכנסים לשרוול שלך. אנחנו כלום על ידך, אתה הכל - אבא, אתה התורה, אתה המצוות".

01:55: הרב חיים יוסף אברג'ל: "אבא אתה חתן בראשית של ה' שבחר בך. אבא, אנחנו ילדים בני חמש, נשענים רק עליך".

02:00: הרב חיים יוסף אברג'ל: "אבא, השם ישמור לנו עליך. אתה שלנו, אבא, אתה אבא של כולנו. השם ישמור לנו עליך. אבא חי אצל הקב"ה, אבא אתה תחיה. אנחנו אוהבים אותך אהבת נפש, אבא. אתה אבא שלנו, אתה ראש הישיבה".

02:05: הרב חיים יוסף אברג'ל: "אבא אנחנו אוהבים אותך. מעכשיו יהיה לך רק קל. אבא, תזכור שיש לך מליוני ילדים. אבא היקר שלנו, תנוח בשלום. אבל בבקשה - הכי מהר תחזור אלינו, תחזור בגוף הזה ובנשמה הזו".

02:10: "אבא, תבקש רחמים מהשם, שבעז"ה תחזור אלינו. אבא, השם ישמור לנו עליך. אבא אתה חי וקיים, אתה חי וקיים בנסתר".

מסע הלוויתו של הגאון רבי יורם אברג'ל זצוק"ל יצאה מבית מדרש 'רב פעלים' לבית העלמין בעיר נתיבות.

תוכן שאסור לפספס
77 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
50
אבא אני מחכה שתיגאל אותנו כמה קשה בחעדייך הכל בלגן לא יודעחם מי נגד מי כמה חסר אוהב אותך אהבת נפש לעולם לא אהיה שמח כמו שהיית פה תמיד בשבילי אוהב אותך אהבת אמת אברם בן שטרית
כרשטפן20.09.19
49
לא שווה תגובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה 11.10.15
48
ל -4 אסור מה שכתבת על הרב דרעי.דיי תפסיקו לדבר עכשיו גנאי.בבקשהה להתאחד עכשיו כולם. לא להכניס פוליטקה בזמן הזה. המשיח כאן דיי אהבת חינם ככשיו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.11.10.15

הצגת כל התגובות

47
אוי לנו כי חטאנו! ת.נ.צ.ב.ה זצקו"ל זיע"א
ניסים יצחק11.10.15
46
גאון כמה כיף היה לשמוע אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כואב הלב11.10.15
45
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד11.10.15
44
אבידה כואבת לכולם ,אולם בעיקר לב"ב ובראשם לרעייתו. לנו אישית לפני יותר מ23 שנה הרב יעץ עיצות מועילות וטובות. מי יתן שיהיה מליץ יודע על כל עמ"י.
יהודיה11.10.15
43
כל המוריד דמעות על אדם כשר - מוחלין לו על כל עונותיו ולא ימותו בניו בחיו
אושרי11.10.15
42
ביאת המשיח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ביטון פינחס11.10.15
41
צדיק אמיתי שלא אשכח איך כנערה אבודה לפני כעשרים שנה בנתיבות כל ערב שבת בדרכי לסבתי היה םפוגש בי ומחייך במאור פנים כשחזר מהתפילה עם אברכיו ומברך בשבת שלום. איזו צניעוצ איזו ענווה ואהבת כל יהודי אבד לנו
יעל11.10.15
40
על דאבדין ולא משתכחין... בעוונתינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל11.10.15
39
הרב קדוש וצדיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה11.10.15
38
חבל על דאבדין ולא משתככין הוא היה דמות רחנית עצומה זכיתי להיות אצלו חמש פעמים בשנה ולקבל ברכתו אוי לה לספינה שאבד קברניטה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מור 11.10.15
37
היקף העלמות המס בחצרו כשלושים מיליון יורו בשנה.
אבי-יונה10.10.15
אויבנו מקיפים אותנו מכל צד! רבנים גדולים וחשובים הולכים מאיתנו. וזה מה שיש לך להגיד? הוא היה צדיק גדול גדול גדול!! חזור בך !
ה11.10.15
תאמין לי שתיקה שווה זהב עם אין לךמשהו חכם להגיד עדיף לשתוק ו ספיק לקטרג על עם ישראל יש מספיק מיזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זה לא משנ ה11.10.15
36
צדיק יסוד עולם
שלמה12.10.15
35
אפשר לעלות את התמונות של הרבנים המספידים
דוד11.10.15
34
זה מה שנותר לנו לעשות..
נועה11.10.15
33
נפלה עטרת ראשנו מה יהא עלינו !! רבונו של עולם תרחם על עמך ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עוזי11.10.15
32
זכותו יגן בעדנו אנחנו בביאת משיח צדקנו
חן שרביט11.10.15
31
הרב היה מנהיג בעם ישראל
שי כהן10.10.15
30
איזה כאב עצום! לא נתפס! אבא שבשמיים כ"כ קשה לעמ"י בבקשה תנחם אותנו! איך נמשיך בלעדיו? הלב כואב הנשמה ריקה.... בבקשה שיחזור אלינו במהרה! קשה להכיל את הכאב!!!!!! עמ"י בבקשה קחו על עצמכם קבלה אחת לעילוי נשמת הרב הגאון זצ"ל והצלת עמ"י!! תשובה תפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה!
נתיבות שוממה12.10.15
29
אתם חייבים פשוט חייבים להכנס לי וטיוב לראות את הסטון של הרב רמי לוי על ילד שהיה בעולם האמת לפני שבוע!!!!! מי שלא רואה פשוט מסכן את חייו כולם לצפות בסרט ולחזור בתשובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי11.10.15
אני לא הייתי מתרגש מילד שממהר למחוק את רוב העם היהודי בלי בעיה. תזכור שהקבה הוא אבא של כל יהודי ואוהב אותנו ויש ה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה11.10.15
למה לא כתבתה את הקישור???
ישראל211.10.15
תסתכלו עכשיו.שילד בן 15 לא חרדי.היה בעולם האמת ומה שראה. חבל זה הזמן לחזור בתשובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.11.10.15
אחים יקרים אנא בואו נשוב יחד בתשובה שלמה למען יחוס עלינו אבינו הרחמן...
שב בתשובה הרגע11.10.15
אם הסירטון הזה מחזק אותך אז אשריך . אני לא צריך סירטון כדי להוכיח לי על גיהנם וגן עדן לא על המשיח ולא על הוכחת אלוקות כי אני מאמין בזה גם בלי אותו ילד .
יהודה11.10.15
28
מה יהיה עלינו
מודאגת11.10.15
27
כאיש אחד בלב אחד וזכות הרב תעמוד לכלל העם ת.נ.צ.ב.ה - אמן
אמת11.10.15
26
הצור תמים פעולו כי כל דרכיו משפט אל אמונה ואין עוול צדיק וישר הוא".יהיה מליץ יושר עבור עם ישראל
מני11.10.15
25
לא מאמינה אתה זה שתמכת בי, תמיד נתת עצות טובות בזכותך עמדתי על הרגליים. ועכשיו לאן אלך? מי ישמש כמסייע לי ולבני . מי יקשיב ויענה במתיקות ובסבלנות אין קץ? מאמינה שאתה שומר עלינו מרחוק אבל מי יתן תשובות? ה' עזור לנו.. קשה האבידה עד מאד!
אבא אוהבת אותך.11.10.15
24
״ברוך דיין האמת״ ה׳ נתן ה׳ לקח יהי שם ה׳ מבורך.. עלינו להתחזק בגמילות חסדים, ביראת שמים ובשמירת שבת.. ובעזר״ה נזכה לגאולה עוד היום בקרוב ממש!!!
א11.10.15
23
אנשי אמונה אבדו..גיבורים לעמוד בפרץ דוחים את הגזרות..היו לנו לחומה.. בעז"ה נזכה לביאת משיח צדקנו בקרוב! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו11.10.15
22
תעלו תמונות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר11.10.15
21
בס"ד אני לא מכיר את הרב אישית אבל אני יודע שהוא נחשב מאוד בשמיים זכיתי לצלם ולתעד כמה מקרים של מוות קליני אחד מהם נפטר פעמיים בתאונת אופנוע בארה"ב רכב על 200 קמ"ש הבחור לא נחשב בכלל כשומר מצות תיאר וסיפר שהיה בבית דין של מעלה .וראה רבנים שונים גם כאלו שנפטרו וגם מהחיים וביניהם את הרב יורם אבג'יל
רמי11.10.15
20
אבל כבד...
אוי11.10.15
19
הרב גדול ענק אין מה להגיד עליו
נתנאל 11.10.15
18
חבל על דאבדין צדיק גדול ואהוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוה11.10.15
17
דרעי נלחם בחירוף נפש ברב וגרם למותו, עכשיו הוא משתתף בלוויה? למה, בשביל לוודא שהרב כבר מת??????
חסיד מרן10.10.15
דייייי נוווווו תפסיקו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דייי נווו11.10.15
היחיד שהתייחס כאן לפוליטיקה זה אתה בושה למרן הזה שאתה חסידו ואם זה המרן שאני מכיר אז תתבייש לך שאתה עושה ממנו מרן של פוליטיקה איכס...מגעיל...
חסיד11.10.15
אתה רשע שאתה מכניס בזמן כזה פוליטיקה מושחת
אבי11.10.15
זה אתה רשע שרואה בזה מעשה פוליטי
אני11.10.15
אדיוט שכמותך!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבקוש11.10.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב11.10.15
ימתומתם חמור בן בליעל איך אתה מדבר? חבל אלוהים לא לקח אותך במקום הרב אברג'ל!!!!!!!!
אבישג11.10.15
חבל לדבר כך אם אתה חסיד של הרב עליך לאהוב כל יהודי באשר הוא. מדבריו של יוסף הצדיק "השם אמר לו קלל". איננו יודעים חשבונות שמיים אם אנחנו נרדוף אחד את השני אז איך האויבים שלנו לא ירדפו אותנו. שנתבשר בבשורות טובות
אהבת ישראל11.10.15
די כבר!! לפחות שרב גדול נפטר תתאחדו ירשעים!!!
אמת לאמיתה!11.10.15
שקורא לעצמו "חסיד מרן"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טליה 10011.10.15
אין יותר רשע מדרעי בדור הזה. הוא מזרע שדים מוסלמים
אמן ואמן11.10.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עילום שם11.10.15
16
אויה לנו ,אנא ה' יהא זה סימן להתגלות משיח לאלתר ותאמר לצרותינו די !
אניטה אוחנה-צפת11.10.15
15
שישמור עלינו מלמעלה ושיזעק לפני כסא הכבוד "די לצרותינו"
רות11.10.15
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תלמידיו10.10.15
13
היה מלאך מהלך בן אנשים
ן11.10.15
12
חבל על דאבדין.איש קדוש וטהור בעל רוח הקודש צדיק אמיתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף10.10.15
11
עד. מתי
יהודי 10.10.15
10
הצדיק ששמר עלינו למטה עלה לשמור עלינו מלמעלה הצדיק שלא שפט אף אחד ורק עזר הדריך ייעץ וברך כאב גדוללל ממלא אותנו כמה צעררר תנצבה זצל
מאי סויסה11.10.15
9
חובה לעשות תשובה...
איתי11.10.15
8
הרב צדיק גדול אנשים רבים מכירים אותו לאחר שהתפרסם אני זוכרת אותו אברך ת"ח גאון בלימוד אנחנו לא ההינו חסידים שלו גרנו בנתיבות למדנו עם הבנות עקבנו במשך עשרות שנים אחר הנהגתו מעולם לא עבר ברחוב בלי לומר שלום למי שעובר לפניו אין לי זכות בכלל להספידו מי אני לידו דעו לכם כלל חשוב לא משנה מי אתה בצד של
א.א אשדוד11.10.15
7
מי יתן לנו תמורתו רק משיח ותחילת המתים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב 10.10.15
6
למי נילך לא נשר אף אחד שה יניג
נהוראי11.10.15
5
יש שידור חי
שיני11.10.15
יש בערוץ קול ברמה
אברהם כהן11.10.15
4
היתה לי התיעצות טלפונית עם הרב זצ״ל בתוך דקות הוא קלט את הבעיה לעומקה סרבתי להאמין. בקשתי ממנו לנסות בכל זאת לנסות הפוך ממה שיעץ הוא אמר לי בבקשה תנסה אבל חבל על הזמן שלך. נסיתי הפסדתי שלא שמעתי. ורק לאחר מספר שנים הבנתי שידע הייטב את מצבי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שהכיר10.10.15
3
עבדנו אצלו הרבה שנים כל מה שנאמר בהספדים אמת איזה מיוחד איזה אדיבות לכולם כמה רחמנות לעובדים לאברכים אהבנו אותו מאד ומבקשים סליחה אם לא הערכנו מספיק
דור11.10.15
2
. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.10.10.15
1
תתקנו את הטעות שציטטתם מדברי נכדו של הרב: "הרב היה גוף גשמי" ולא גוף נפשי
שושנה אמויאל10.10.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"בני הישיבות שומרים עלינו"

הראש"ל: "איזה ניסים, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל?" | צפו

ישי כהן | 27.04.24