כיכר השבת

הסערה נמשכת • האזינו

ח"כ גואטה: "גפני סוג של מלצר במסעדה; הוא חיקוי של דרעי"

ח"כ יגאל גואטה ממשיך לתקוף את ח"כ גפני, בעקבות פרסום דבריו ב"כיכר השבת" נגד השר דרעי. בראיון למהדורת הבוקר אמר: "צריך לומר את האמת בפנים תפסיקו להתנשא עלינו". האזינו (פוליטי)

116
כיכר השבת | כ"ט בשבט | 08.02.16
ח"כ גואטה: "גפני סוג של מלצר במסעדה; הוא חיקוי של דרעי"
(צילום: יונתן זינדל והדס פרוש - פלאש90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת" • הסערה נמשכת: ח"כ יגאל גואטה מש"ס ממשיך הבוקר במתקפה חריפה נגד יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, בעקות הפרסום ב"כיכר השבת", כי גפני התבטא שבזמן שנתניהו ודרעי רבים על קרדיט הוא מעביר כסף לישיבות.

גואטה התראיין לתוכנית 'מהדורת הבוקר' עם מרדכי לביא ברדיו 'קול חי' ותקף את גפני בטענה כי הוא גנב קרדיטים של דרעי וליצמן. "גפני מבחינתי הוא סוג של מלצר במסעדה", אמר. האזינו לשיחה המלאה של יגאל גואטה עם מרדכי לביא וישי כהן.

מוטי לביא הקריא את הפוסט החריף שגואטה פרסם אמש: "ידידי היקר והמוערך משה גפני!. צר לי מאד שבסופו של יום אתה הרודף הגדול אחר הקרדיט, עד כדי כך שבשבת של איחוד הצלה, במקום לדבר בשבחו של האירגון ובמסירות הנפש של מתנדביו, אתה מדבר בשבח עצמך.

"ע"פ דברי קודשו של מרן הרב שך זצ"ל יש לך כרגע לפחות עוד עשר שנים של עשיה כדי להדביק 40 שנה שלא עשיתם מה שאריה דרעי עשה.

"ועכשיו שדרעי חילק בתוך חודש מיליארד שקל לשכבות החלשות, גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס ותרוץ אחריו בכל הכוח בחיים לא תשיג את אריה דרעי עם כל התקשורת והיחצנים שלך. גפני, עד שאתה זז אנחנו מתחילים לספור 40 שנה בפעם השניה.

ולסיום, שאפו לאריה דרעי הי"ו שקיים את החוק הנורבגי מה שעדיין אצלכם מתמהמה, כנראה מהפחד למי ילך הקרדיט!. מרוץ נעים!".

ישי כהן: "מי שמדבר עם בכירים בש"ס, איך שאני רואה את זה, הטקסטס שנכתב על ידי יגאל גואטה הוא טקסט שקיבל אישור מבכירי ש"ס, אפשר לאמר שגם מאריה דרעי עצמו, זה לא טקסט שיגאל גואטה מחליט לפרסם ולשבור את הכלים.

"הגיע יגאל גואטה, שאפשר לאמר שהוא לא חושש מביקורת של עיתונאים ומההגדרה של 'אורן חזן החרדי', אין לו בעיה שיהפכו אותו ל'כפוף' של אריה דרעי. מתחילה עונה חדשה בין המפלגות החרדיות, התרגלנו שיש מחלוקת ועקיצות בין ראשי המפללגות, מתחיל משהו חדש - שמישהו יתקוף את דרעי הוא יגיב".

מוטי לביא: "בקיצור, אתה אומר גואטה הוא ה'רוטווילר' של דרעי בתוך המפלגה?".

ישי כהן: "כן, הוא לא יפגע מהכינוי הזה".

מוטי לביא: "יגאל, אתה נפגע מהכינוי רוטווילר?".

יגאל גואטה: "לא, לכבוד הוא לי. אבל אני לא רוטווילר של דרעי אלא של כל הציבור הספרדי". הוא סיפר כי לא קיבל שום טלפון זועם, אלא רק ברכות.

בשלב הזה עבר הח"כ הטרי למתקפה: "הציבור צריך להבין, כל חוק עובר בוועדת הכספים, עבודה ארוכה של ח"כים, יועצים, עוזרים פרלמנטרים, ובאופן פורמלי מגיעים לשולחנה של ועדת הכספים בסוף ההליך, לאישור הצעת החוק. מגיע גפני, מעביר בועדה, וב'יתד' כותבים "גפני העביר", אפילו שלא היה לא יד ולא רגל בחוק, זו גניבת דעת הציבור".

גואטה לא הסתפק בזה והמשיך לתקוף את יו"ר 'דגל התורה': "גפני מבחינתי הוא סוג של מלצר במסעדה. בעל הבית עובד קשה, עמל על הקמת המסעדה, הכנת האוכל, בא המלצר שמגיש את האוכל, מתבלבל, וחושב שהוא בעל הבית. שרים וח"כים עמלים על חוקים, ומגיע גפני ולוקח את הקרדיט. זה גזל דעת הבריות! שכל אחד יתהדר במה שהוא עושה, לא במשהו שמישהו אחר עושה.

"ליצמן נלחם לבדו חודשים על העברות הרטוראקטיביות לקצבאות הילדים ולאברכים, גפני בכלל התנגד לזה, ואז זה עבר בוועדת הכספים, ו'יתד' מודיע: גפני העביר. כל מה שעובר דרך הועדה - מיוחס לגפני".

גואטה המשיך לעקוץ את גפני: "בעצם, גפני מתקצב לנו את המים, כי תקציב רשות המים עובר בוועדה שלו, הוא עשה גם את סל התרופות שמאושר בועדה, כל מערכת כיפת ברזל נזקפת לזכותו, מזל שלא תיקנו בסידור לקום כל בוקר ולהגיד 'מודה אני לפניך גפני'…"

גואטה הזכיר אמירה של גפני מערב הבחירות לפיה: "איזו מהפכה עשו ש"ס? בכלא" וטען כי זו אמירה של אחרון הפוחזים בשוק. "עד מתי נהיה למרמס תחת חרצובות לשונו של גפני", זעק גואטה. "שהוא לא ישכח שבסך הכל הוא חיקוי של אריה דרעי, מי שנלחם למען עולם התורה זה דרעי, הייתה תקופה שדרעי לא היה פה, אבל, הלו, אריה דרעי חזר, תתעורר".

ישי כהן: "יגאל, אתה נוגע בנקודה מאוד רגישה אצל אריה דרעי, שלוקחים מאריה דרעי קרדיט על מה שהוא עושה הוא זועם, עד היום אף ח"כ אחר לא יצא ואמר את מה שאתה אומר גם בשפה יותר נקייה. התחושה שלי שגורמים בכירים מאוד בש"ס אמרו 'בוא נשחרר את יגאל גואטה לשוק שיראו שיש מי שיאמר את האמת שלנו', זו התחושה".

יגאל גואטה: "את יגאל גואטה לא צריך לשחרר, יגאל גואטה משוחרר ועומד. רק אל תשכחו, יגאל גואטה אומר את האמת בפנים וזה כואב, מה שאחרים לא עושים".

לדבריו: "צריך לומר את האמת בפנים, תפסיקו להתנשא עלינו, מספיק עם הדבר הזה. אנחנו בזכות עצמינו".

ישי כהן: "זה שהציבור יודע שכל דבר גפני עשה, ודברים שדרעי עצמו עשה הציבור לא יודע, אולי הבעיה אצלכם בש"ס".

יגאל גואטה: "יכול להיות שבאמת אנחנו לוקים מבחינת התקשורת, אני לא מכחיש את זה, אנחנו לוקים".

מוטי לביא: "אני יושב בצד ומקשיב, זה מעניין לשמוע את יגאל גואטה האמיתי, זה עוד לא האמיתי לגמרי, זה מתקרב. אתה לוקח בדיחה של גפני ותראה מה אתה עושה לו על זה?".

יגאל גואטה: "גם אני עשיתי בדיחה, למה גפני זה בדיחה ואני לא. כתבתי לו בנחת, בקור רוח".

מוטי לביא: "אתה חדש, לא הולכים למלחמות עם כוחות פוליטיים כאלה על שטות, מה קרה? אמרו איזה משפט שאיכשהו פוגע בדרעי? מה קרה? בשביל זה לצאת למלחמות?".

יגאל גואטה: "אם לגפני מותר בהלצה גם לי מותר בהלצה. עד מתי תגיד גואטה ח"כ חדש? מה קשור כאן חדש? את הסיפור עם גפני אני מכיר כבר שנים רבות, זה לא דבר שנולד אתמול".

ישי כהן: "יגאל, לא מעט עיתונאים מנסים לכנות אותך 'אורן חזן החרדי', אתה נפגע מזה?"

יגאל גואטה: "שמעתי גם את הבדיחה הזו, לא תמצאו את יגאל גואטה כועס רק צוחק ומחייך. מחליפים תפקידים, אנחנו נדבר בקור רוח וגפני יכעס".

תוכן שאסור לפספס
116 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
68
חזן אינטלגנט ליד הבלוק הזה לא יאומן מה נהיה ?!?!?!
אלי10.02.16
67
מה זה הסגנון הזה?? זה נבחר ציבור?? זה פשוט בזיון...
????????08.02.16
66
עוד בריון שכונתי כיאה לשסניק אמיתי מה ציפיתם ממנו באמת אנאלפאבית עם תעודות
איציק08.02.16

הצגת כל התגובות

65
חבורת גנבים שמצדיקים את שנאת המזרחים, קשה להעריך ציבור שאלה הם נציגיו, מביך, חסר שכל, ובעיקר משעמם נורא עכשיו מר גואטה אתה יושב בבית וקורא את התגובות, כן... כולם קוראים. ואתה טופח לעצמך על השכם כי הצלחת ליצור רעש, תמיד אמרו שכל עוד שמאייתים את השם שלך נכון לא משנה מה אומרים אחר כך, אבל לפחות בתוך הל
עזריה08.02.16
64
רק אתם צרי עיין ולא מפרסמים את האתר שלי בתגובות בכל אתר אחר כמו מאקו וינט גלובס הם מפרסמים גם אם אני כותב אתר צר לי שזה החרדים שלנו דש לניסים פרץ
dira4me08.02.16
63
צבועים ונחיתיים נמאאאסתם
למה דרעי 08.02.16
62
יגאל בזמן שאתה גיבבת גיבובי שטויות יכלת לעזור לעוד יהודי כמו שרק אתה אוהב ויודע לעזור ובנתיים גפני מעביר מליארדים לאשכנזים
חיים מרדכי08.02.16
61
רעב יגאל גאוטה אשריך שנתפסת על דברי תורה!
אפעס09.02.16
60
האם זה בכלל מותר לכתוב בפייסבוקקק או בפוסקיםםם.
אליה08.02.16
59
מול המצלמה שהוא מממן תלמוד תורה של שס חכם שלום כמובן ידע מי האיש ומה שיחו
שס08.02.16
58
שחצן איך הוא צוחק כמו שור.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
??????08.02.16
57
והשסניקים של דרעי כמו תינוקים עם פיגור נהנים. "ראיתי, גואטה גבר, הכניס לאשכנזי". נחיתים.
תלמיד מרן08.02.16
56
קרדיט
ש08.02.16
55
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושט'ער איד08.02.16
54
די לריב צריך להרבות אחדות ואהבה במיוחד בזמנים קשים אלו ''בזמן שישראל עושין חבורה אחת, אפילו עבודה זרה ביניהם, אין מדת הדין נוגעת בהם" (תנחומא, שופטים, יח). "וכן אתה מוצא שאין ישראל נגאלין עד שיהיו אגודה אחת" (תנחומא, נצבים, א) חבור עצבים אפרים הנח לו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אור08.02.16
53
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הוכחה לגפני שיש מי שעושה ויש מי שמברבר08.02.16
52
לפעמים נדמה שאבוי לנו אם חרדים יהיו בהנהגת המדינה הכל אישי! הכל פוגעני! פשוט מביישים את שולחיהם!!!
מובך08.02.16
51
צודק בכל מילה!
י08.02.16
50
מי הוציא אותו מישם
רוני08.02.16
49
אתה מגעיל!!!!!!!!!!
מנחם08.02.16
48
אומר להם בפנים כמה הם אפסים 40 שנה עובדים לא מצליחים לעשות מה שאריה עושה בחודש[מיליארד שח] כאלה אנשים קטנים. מה לא אמת במה שאמר? הכל אמת וגם הרב שך היה חותם על זה
יישר כוח08.02.16
47
הכל מובן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עקיבא08.02.16
46
חלס כל היום להתעסק במשקי גאווה תפסיקו לחפש כבוד הכל זה ה' די שנאת חינם ה' שם אותכם במקום הזה הוא גם יכול להוריד אותכם מידת הענווה לא תזיק
מורן08.02.16
45
פולטקאים מרבים שנאה בעולם איפה אהבת ישראל חילול השם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרון08.02.16
44
שנאת חינם!!! מה זה??!? תורה=הוראה,לכו ללמוד!!!!
אברהם פנחס14.02.16
43
וישר נסחפו ולעגו לא ראיתי שם שום משפט בעייתי או לא מכובד אבל ראיתי שם עובדות כל כך נכונות שזה מסתבר כאב.
שקד09.02.16
42
כמה שתלעגו לגואטה , הוא בסה"כ אמר את האמת מה הפאניקה?
שקד09.02.16
41
'איחוד הצלה' במלון 'גני ירושלים' טען כי "הוא (דרעי. י"כ) רב כמו ילד על קרדיט בזמן שאני מעביר מיליונים לישיבות".
שקד09.02.16
40
ש"ס מתפרקת יום יום חודש חודש ורק עם ישראל מרוויח מזה.!!!!!
פיני 09.02.16
39
''יגאל גואטה''
חיים חן08.02.16
38
ולא חל עליו החוק הנורבגי אלא רק על השר ח"כ יעקב ליצמן התותח
ספרדי08.02.16
37
מתי השסניקים יתחילו לעזור לשקופים המסכנים במקום לפטפט שטויות??? תלמדו מליצמן מה זה עשיה.
די לטמטום11.02.16
36
תחילת הדרך עם דרעי למי שזוכר. פחי אשפה שנכנסו למפלגה הם הם הביאו את האסונות הגדולים על ש"ס. לאן אתם מ ובלים את הספינה???????? לא הספיק מה שעשה גואטה באלעד .ב בני ברק וכו' ????????? מי שם מקבל החלטות ??????????? יש בקרה בכניסה למפלגה הזאת ?????????
שוקי09.02.16
35
ההדיוט חזר על אותה מנטרה באותו רעיון מספר פעמים , וכך הוא אמר "דוד המלך אומר " כי באפם הרגו איש" דוד המלך? בושה וחרפה, לא שינה ולא קרא, קצת תזכורת בראשית פרק מט, פסוק ו בְּסֹדָם אַל-תָּבֹא נַפְשִׁי, בִּקְהָלָם אַל-תֵּחַד כְּבֹדִי: כִּי בְאַפָּם הָרְגוּ אִישׁ, וּבִרְצֹנָם עִקְּרוּ-שׁוֹר
אורן חזן לעניים08.02.16
34
בחודש ספטמבר 2000 החל דרעי בריצוי עונשו בכלא "מעשיהו". בכניסתו לכלא נערכה עצרת המונים בהשתתפות רבבות, שם אריה דרעי ביקש סליחה ומחילה מהרב שך כיוון שחפץ לפייסו על הסכסוך והקפידה של הרב בעקבות כניסתו לממשלת יצחק רבין ב־1992, בניגוד לדעתו של הרב שך
וקיפדיה08.02.16
נו מה זה קשור???!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירו10.02.16
33
רעב יגאל גואטה אשריך שנתפשת על דברי תורה
אעפס09.02.16
32
אני כמצביע שס מתבייש באנשים מהסוג הדוחה הזה. אנשים כאלה צריכים לשבת מול דוכן בשוק במקרה הטוב.. אנחנו ניראים כל כך הדיוטים שאלו הנציגים שלנו אדם שמזכיר את שמו בכל משפט שני צריך פסיכטר דחוף! ועוד משהו באפם הרגו איש אמר יעקב ולא דוד המלך...עד איפה תדרדר אותנו מוטב שתשחרר אותנו מהנזקים שעוד תגרום לנו. א
ספרדי09.02.16
31
אי אפשר לאלף אשכנזים פתאום זה יוצא להם
מימון08.02.16
30
קשה ליהדות התורה לשמוע תאמת!!!!!! יגאל גואטה צודק בכל מילה!!!!!!!!! הגיע הזמן שמישהו יסותם לכם קצת תפה!!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירו08.02.16
29
שס נמאסתם עבד כי ימלוך
מודאג11.02.16
28
שום עשייה אמיתית לא נרשמה לגפני. הוא רק התיישב על השיבר, ומרגיש שכל טיפת שעוברת בו, היא משלו.
בחילה לדורות09.02.16
27
איך אמר פעם איינשטיין שני דברים אין להם גבול היקום והטמטום האנושי לגבי השני גואטה טרח להוכיח לנו שאכן כן ..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד08.02.16
26
למה אין שום תגובה ספציפית לטענות שלו כל הכבוד יגאל
חיים 08.02.16
25
האדם היחיד שאתה מיצג זה דרעי אל תכליל את כל הציבור הספרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני08.02.16
24
גואטה הבולדוג של אריה מכלוף
ישראל08.02.16
23
"באפם הרגו איש" אמר יעקב לבניו.. ולא דוד המלך לך ל"חדר" ללמוד...
אדרת08.02.16
22
את האשכנזים הם נהיים יותר גרועים מאשכנזים מפני שהם עושים את מעשי האשכנזים מכל הלב.
דוד09.02.16
21
אני המומם מהרמה הנמוכה של יגאל גואטה פשוט גואל נפש שאלו חברי הכנסת שלנו
שלמה בן דוד08.02.16
חוצמיזה שיגאל הוא תותח
חילול ה08.02.16
20
מאוד מתאים לשסניק מצוי לדבר כמו גואטה. לדעתי גואטה עושה שירות מצויין לאשכנזים. כי הוא שסניק "אמיתי". זה הפרצוף האמיתי של כולם בש"ס, מ"גדול" ועד "קטן". כל השאר שחקנים. אם גפני מגיב מילה אחת לדבריו של גואטה הוא איבד אותי
שלמה08.02.16
19
על הסיפור של גואטה בעיריית אלעד....................
שאולזון08.02.16
18
אני אשכני, אבל די עם ההתנשאות שגפני רק עושה בדיחה, והספרדים תמיד נעלבים. טוב מאד יגאל תמשיך עם האמת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צחי08.02.16
17
נחיתים, מתמסכנים ובוכים. אגב, באיזה נעליים רץ דרעי לכלא ????
אני08.02.16
16
היה תותח ונשאר תותח על
שי אסולין 09.02.16
15
רק המושחתים הולכים אצל המושחתים!!!!!!! גואטה ודרעי שתי פושעים עלובים.....
ללי08.02.16
14
הם ניסו גם להוריד את אריה כשמרן החזיר אותו
אז שילחצו08.02.16
13
בינינו, מה דרעי עשה?? 30 שח הנחה בתחבורה ציבורית, רק למי שלא עובד, כי מי שעובד אז המעסיק הרוויח. אבל יהדות התורה בהסכם שלהם נחתם והוסכם על כל הכספים לציבור החרדי, הקיצבאות, ושמירת הסטטוס קוו. דרעי בשפל, אז איך קונה את המטומטמים של שס? שהנה, אנחנו גדולים, ענקיים, יודעים לצעוק על אשכנזים. יש לנו כב
חסיד מרן08.02.16
12
לא סתם הוא מחזיק סוללה של אנשי תקשורת... המון רוח אפס עשיה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת שמאד יודעת!08.02.16
11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יגאל08.02.16
10
אשריך בעולם הזה ובעולם הבא 70...................... לך אה אמחיה
מכלוף10.02.16
9
תרחמו עליו....
אשכנזים תגבו לו08.02.16
8
אבל השנאה של האשכנזים מתפרצת
ספרדים נכנעים08.02.16
7
פתאום זה יוצא להם
לא להתעלם08.02.16
6
בזמן שאתם רבים על כבוד עם ישראל סובל מאוד מפיגועים ואסונות ומה שבטוח כל המריבה הזו ביניכם(גפעי וגואטה) לא תפחית את האסונות אלא יכולה רק להגביר אותם ח"ו.. כבר ידוע שבגלל שנאה ומחלוקת בא הרבה רע לעולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבקה08.02.16
5
צומי אין רמה......
צביקה11.02.16
4
שפרענק זה לא ספרדי.. זה מחלה שיש אותה יותר אצל ספרדים...
יוני08.02.16
3
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה08.02.16
2
הם תמיד דוגלים שהשיטה היא לנבל את הפה
שר הכיכר08.02.16
1
בעירית בני ברק נשמו לרווחה כאשר גואטה עזב לכנסת על שנפטרו מעונשו של זה...אבל עכשו מתברר שגואטה יהיה בעיה של כולנו,כל החרדים,ולא רק בבני ברק...הפה הגדול שלו..השם ירחם...
אבי08.02.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 21:38
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 20:39

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24