כיכר השבת

קיצוניים להתריס

זעזוע: אברך קילל את מרן הגראי"ל שטיינמן עד שסולק בכוח

תקרית חמורה התרחשה הבוקר בבית המדרש "באר שמואל" ברחוב סורוצקין בירושלים כאשר אברך זעק קריאות גנאי, נאצות וקללות נגד הנהגתו של מרן הגראי"ל שטיינמן עד שסולק בכוח (אקטואליה)

123
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ג בניסן | 01.05.16
מרן הרב שטיינמן
מרן הרב שטיינמן (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

תקרית חמורה התרחשה הבוקר (ראשון) לאחר תפילת שחרית בבית המדרש "באר שמואל" ברחוב סורוצקין בירושלים כאשר אברך בעל חזות חרדית החל לזעוק מייד לאחר סיום התפילה זעקות וקריאות גנאי, נאצות וקללות עפ"ל נגד הנהגתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

האברך, בן למשפחת ש., החל לזעוק על גיוס בני הישיבות ועל כך שכביכול גדולי ישראל גורמים לשמד רוחני, בתגובה השתיקו אותו מתפללי בית הכנסת אולם לאחר שנוכחו שהלה מסרב להפסיק לדבר סרה בגדולי הדור ובמנהיגותם נאלצו לסלק אותו בכוח וחלקם אף הפליאו בו את מכותיהם.

"לא אכפת לנו אם הוא מהפלג הירושלמי או קנאי צאלמער, בבית הכנסת כאן לא יפגעו בגדולי ישראל", הבהיר בנחרצות אחד העסקנים שהורה על סילוקו של האברך הסורר.

האברכים ההמומים הסבירו כי יש לעשות סוף לתופעה המבישה בה אברכים קיצונים מורים לעצמם היתר לפעור פיהם כנגד גדולי הדור השם ירחם. "מדובר בקו אדום שאסור לחצות אותו ומי שיעשה זאת יידע שישלם מחיר", אמרו האברכים בכעס.

יצויין כי מקרה חריג זה מצטרף לגל של פאשקווילים ותעמולה ארסית שהפיצו קיצונים הזויים ברחובות ירושלים בערב חג שביעי של פסח בניסיון לפגוע ולזלזל בגדולי ישראל המנהיגים את הציבור החרדי ולהטיל קרירות בציבור הרחב ההולך לאורם.

"מדובר בנסיון נלוז להתריס ולפגוע בנשמת אפו של הציבור החרדי שהוא הציות לגדולי הדור", אמרו העסקנים.

תוכן שאסור לפספס
123 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
הכותרת אברך היא לא נכונה היה להתנסח פריץ וכ"ו
אליהו06.05.16
53
לעניות דעתי אלה שהגיבו התלהמו ןהרביצו, וקשרו את שמו של הגראיל לפרשה, הם המבזים האמיתיים ולא המקלל. איך אני יודעת?? פשוט ביותר,כי הוא לא קילל!!!! הוא רק דיבר מנהמת ליבו נגד חוק הגיוס, ואנשי הרב שטיינמן, שמנצלים את גילו המופלג להציב עובדות חדשות בסדר היום החרדי, מזועזעים שמישהו ניסה להפריע בדרכם! אז ל
בחילה לדורות01.05.16
בזכות נציגיו של הרב שטינמן בכנסת!! יש בעייה לתחזק את שנאת הרב שטינמן למרות זאת מטכסים עיצה בנידון
עצניקר01.05.16
52
האתר הזה של תדיים או של לייק בפיסבוק ממש חוצפה יש דברים שלא אומרים אם היו מדברים על אבא שלכם או קרוב ההיתם מפרסמים לאאאאא תפסיקו לשים תחת הכותרת רכילוות בדרך רומאית ממש כמו משטפים קטנים שומעיים משהו מעלים לאתר חצופים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
האמת בפרצוף01.05.16

הצגת כל התגובות

51
שמואל אוירבך
חחח01.05.16
הבנתי שיש אפילו "פסקים" על זה...
חחח01.05.16
מסכן שלי?
מי01.05.16
50
זה מתיר לתת לו מכות?? אני בטוחה שהרב שטיינמן נגד מכות.
גלית01.05.16
49
זה החינוך של הרב שמואל אוירבך משערי חסד! חבורת חולי נפש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה לוי01.05.16
כותב בשם אחר 10 הודעות שמטרתם אחת, לבזות את מרן הגר"ש אויערבאך ולקשר אותו לאותו שוטה שצועק ברחוב. נכון שזה הדעות, - כמובן בלי הלכלוך - מרן הגר"ש שונה מדרכו של מרן הגראי"ל, וטוען שדרך ההתנהלות שלו מול גורמי השלטון מפילה חללים לצבא וכו'. וזה מחלוקת אידאולוגית, שהייתה תמיד בעם ישראל. אבל לקשר את השוט
יוסי01.05.16
כבוד תלמיד חכם זה גם אם הוא חולק על הרב שלך. מה שמראה שלא כבוד ת"ח עומד לנגד עיניך אלא תאות המפלגתיות ואהבה עצמית - בדיוק כמו כל אוהד קבוצת כדורגל.
יעקב01.05.16
הרב שטיינמן הוא גדול הדור ותלמיד חכם ואילו שמואל אויערבך הנו זקן ממרא ותו לא.
אבי04.05.16
כשאין סנהדרין יושבת בלשכת הגזית?
רפאל05.05.16
שהוא משכיל והתומך במפלגתו מסייע לדבר עבירה קיים ללא סנהדרין?? .
צבועים05.05.16
48
ליטאים הם עולים שעלו ממזרח אירופה מהכפרים. עוד אז ידעו לייפות כל דבר למשל ברמן נקרא בעל בית מרזח וכו' וכו'. והם מביישים את האשכנזים מגרמניה ועוד. הרב אליישיב לא מהם הרב שטיינמן לא מהם. רק קודלצקי וגפני הם הליטאים ממזרח אירופה. עבודת ה' שלכם היא מהרציונל ולא מהלב לכן אתם עובדים לומדים באקדמיה הולכות
ליטאי שמתבייש05.05.16
47
שמאז ילדותו לא התיחס לכל המלעיגים והמקנטרים למיניהם וכך הגיע למה שהגיע {כדיברי המחבר בתחילת הלכות {הנהגת הבוקר}
שניידר02.05.16
46
יהודי גם ואמק מתוך ריתחת ליבו שר' שמואל מתנגד מאוד לתיקון החוק הגיוס ואוחז שזו גזירת שמד, וכל העסקנים ששיתפו פעןלה עם החוק ותיקונו הרי הם משתפי פעולה עם גזירת השמד. איפה הרב שטיינמן התבזה????? וכי הרב שטיינמן קרא את 400הדפים של תיקון החוק??? וכי הרב שטיינמן היה בעד החוק הזה??? אוי לנו שגך עיוותו וסי
יצחק01.05.16
45
שכן המחבלים, שכל כולם הנה אלימות, לא בוחלים בשום דבר, ומבחינת אדון גרוסמן הוא מעל הרב שטיינמן ואויערבך גם יחד.
אבי04.05.16
44
ולא זוכים לכותרות זה נהיה שיגרה פתאום שיש אחד בצד השני אתם צועקים איפה ההגינות שלכם???
יוסי01.05.16
שמקפחים אותם וטוענים שזה בגלל היותם ממוצא כזה או אחר תתביישו לכם עד לאיזה רמה הגעתם
רשת ג02.05.16
43
לא ידעתי שאתם רואים את התגובות אבל אם כן ממשששש אתם לא בסדר תגובות של דעות של אנשים שעדיין חושדים בכשרים אתם מעלים עושה פה קצת דיבורים קצת רייטנט או נעליים תגיבו לי לשמוע את דעתכם ולפחות אם חכם לא אכפת תפנו למנהל שלכםם אני ועכשיו מובן שלא רק אני אמרתי לכם את זה עוד משהו כיכר השבת סה לא מאה שערים אתם
האמת בפרצוף01.05.16
42
לא הבנית מה הזעזוע.
חיים06.05.16
41
חלחלה מהדור והצרות של הדור הזה----חלחלות שלא היו מימות עולם....................
א02.05.16
40
חשבתי שהוא כן מתנגד לגיוס אבל מהכתבה הזו אני מבין שמי שמתנגד לגיוס הוא קיצוני שמבזה את גדולי ישראל
עציץ ונפגע01.05.16
39
להצמיד לכל גדול דור עיר אחת בלבד, ומצודתו תהיה פרושה על אותה עיר בלבד, וישהה רק בעירו. ואם יבקש לשהות בעיר של גדול דור אחר, יבקש רשותו בטרם יבוא.
דן סגל01.05.16
38
כבר אסור להשמיע דעה אחרת? מה זה כאן רוסיה??
משה01.05.16
37
ימיח שמך אברך דפוק רשע מרושע כל המזלזל במרן הגראיל יענש על זה קשות היזהרו בגחלתן אין תרופה למכתך כלב ארור אני מוחה על ביזיון כבוד התורה ואמן שהזדים,כמוך מהרה יכרתו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מחאה 01.05.16
מי מתיר לך לבזות כך את התורה?
מחאה01.05.16
שמותר לבזותם. וכיון שהפלג הירושלמי והאברך הארור הזה שנמנה על אותם אמורים וכן המחבלים הרשעים הנם רשעי ישראל מותר לבזותם, לקללם ולאמר עליהם כל דיבור רע.
אבי04.05.16
נושא אייפון או דומיו!!! רבנים זה לא משהו שאתה יכול יום אחד להשתמש איתו ויום אחרי לדרוס אותו! כשתזרוק את האייפון שלך נוכל לשמוע אותך. ויפה לשמוע את התגובות המתלהמות באינטרנט, שם זה מקום ראוי לכל אלה שלא יכולים להבין. ושלא תבינו, גם אני מגנה התלהמות וביזוי ברבים של כל תלמיד חכם. נשלח מאינטרנט עם ח
יוסי01.05.16
36
תחריבו ישיבות על זה ותרביצו לאנשים והכי חשוב תכו בעץ
אהרן יהודה לייב05.05.16
35
בושה וחרפה
מראה שלכם02.05.16
34
אני לא מצליחה להבין, מי שמדבר היום נגד הגיוס נחשב למבזה את הרב שטיינמן??? וכי יש לך ביזיון גדולי ישראל גדול מיזה???
בחילה לדורות01.05.16
את מרן הרב שטינמן למשכיל... כי לא הסכים להכניס למועצת את נציגי הזקן ממרא
דודי זוכרמן01.05.16
אלא זה נגד חילול ש"ש שיש סעיף שמחייב לינקוט בסנקציות פליליות כדי לאכוף את ההתגייסות. הר שטיינמן עמד על כך שהעצרת הגדולה לא תיקרא נגד הגיוס, אלא מחאה על חילול ה'
עציץ ונפגע01.05.16
33
עלינו להרגיע את הרוחות ולהבין מה אירע שם: א. מקורב שהיה במקום סיפר, שהאברך צעק את דעתו נגד חוק הגיוס המחודש ודעתו של הרב שמואל אוירבך שליט"א וח"ו לא הזכיר מילה כנגד מרן הרב שטיינמן שליט"א אלא שהעסקנים שם היו קצת "חכמים" והבינו שאם הוא זועק בכאב את דעתו על חוק הגיוס המחודש הוא פוגע בזה ישירות במרן הר
אדם מהעולם01.05.16
העלמת משום מה את מכתב המחאה של רבני מודיעין עילית על חוגי הבית של יש"ו ויין נגד מרן הרב שטינמן ואת התמיכה והעידוד שזכה מפטרונו שביקר אותו בביתו למחרת המכתב ועודד אותו להמשיך בהפצת השטנה. זה הקש ששבר את גב הגמל ונתן לנו להבין עם מי יש לנו עסק!!!
פשטינקנר עצניק01.05.16
הוא רק רועד מהמאפיה הבניברקית וכמוהו כל התלמידי חכמים העצניקים, פשוט ירדו עם השקפת עולמם למחתרת
בחיךה לדורות01.05.16
דימיון של מוכי עייץ שניקב להם קרום המוח מאפיה?? כוונתך לטריגר והמאפייה לעסקים??
פורים תוירה01.05.16
32
הכל כולל הכל. תורה שאין בה דרך ארץ אינה תורה. בושה לאנשים אלו שקוראים לעצמם בני צורה ובושה לתורה שאלו עושים שימוש בשמה כקרדום לחפור בו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב01.05.16
31
אין מי שישלם לכם "למחות"
כיכר הכסף04.05.16
30
שצריך לגנות את עצם העינין שאברכים אחרי שחרית בקושי קמו וכבר מקיאים את דעותיהם לציבור בצורה כזו גועלית ולא חכמה מין סוג של התפרצות של מצבור עצבים {מסתמא על האשה}
יותן02.05.16
נראה שלפי דעתו של המטקבק יוני כל מי שלא נמנה עם ההנהגה כלל לא ראוי לא לחשוב, ואם כבר עבר וחשב אז לפחות יכיר את מקומו וישמור את מחשבותיו רק לעצמו. מנהג חדש בא למדינה!
רפאל03.05.16
מתבטאים ומדברים. ודאי שכלפי גדול הדור. מה היית אומר למשל אם היו בבית הכנסת שלך מקללים את הרב שך למשל? גם אם אולי המקלל צודק? במקרה הרלוונטי, הוא ודאי אינו צודק, כי המקלל שייך לחבורת הרשעים הקרויה מחבלים והמצייתת ללבלר ארור שהכתיר לו 'גדול' כדי להשליט את דיעותיו הכוזבות.
אבי04.05.16
לקלל אסור. להביע דעה מותר.
רפאל05.05.16
29
לפני חוק הגיוס הרב שטיינמן היה עדיין במלוא כוחו, הוא אמר שבינתיים נמשיך להתייצב כרגיל, ועד שיתברר אם החוק עובר או לא, אין טעם לסרב להתייצבות או להאבק. והוא כתב שחלילה אם יעבור חוק הגיוס הוא יוציא את כל העולם לרחובות למחאה שלא היתה כמותה, וידון אז עם המועצת מחדש לגבי המשך או הפסקת ההתייצבות.. אחרי ח
בחילה לדורות01.05.16
לא כל דבר קשור לגיל שלו ואם זה היה משתנה היו מפרסמים אלא אם כן תטען שזה זיוף
אני01.05.16
"הייתכן שייגע ויעמול שכלנו בחקירות אשר לא נתחייבנו בם, בפלפולים אשר לא יצא לנו שום פרי מהם ודינים אשר אינם שייכים לנו, ומה שחייבים אנו לבוראנו חובה רבה נעזבהו להרגל ונניחהו למצות אנשים מלומדה?!" • חכם אחד אמר: אם לא תתאחדו - תתאדו!!
רגע02.05.16
מבט שקול והגיוני, עובדות מבוססות, חשיבה עצמאית ואף פעם לא הסגרת את עצמך אפילו ברמז קל, שנוכל לזהות אם את עץ או גימל
חיים01.05.16
אותו טוקבקיסט שוטה שאני מגיב לתגובתו. ראשית, אין צורך להגיב לכל דבר בפומבי, לפעמים עשיה מאחרי הקלעים שהשתיקה יפה לה מועילה יותר מכל ה"מחאות" והכתבות ב'פלס' הארור נגד חוק הגיוס. שנית, גדול הדור הלא הוא הרב שטיינמן (ולא זה ש'הוכתר' ע"י לבלרי הפלס הארורים) יודע מה הוא עושה, וכעת, שממילא החוק תוקן, אין
אבי04.05.16
אתם כל הזמן מזכירים את מר גרוסמן כאילו הוא עומד מאחורי הכל אני תלמיד של הרב אוירבעך ושאלתי כמה חברה צעירים יותר מהקבוצה, שלא ידעו מי זה הבנאדם הזה, וגם מי שידע, לא ידע מה הוא ומה עושה תרגעו מהבדיחה האווילית הזאת לא גרוסמן ולא אף אחד אחר הרב שמואל אויערבך הוא זה שנותן הוראות ומחליט, והכל לשם שמיים!
ישי05.05.16
28
הייתי שם זה שקר הוא רק דיבר בעד דעת רבותיו שנגד חוק הגיוס, ורבותיו רואים את מי שתומך בחוק כמכשיל את הציבור
יענקי01.05.16
27
יפה עשו רק חבל שלא נזקק לאישפוז. מתקיים בנו בפירוש "חוצפא יסגי". יושב לו בבני ברק יהודי שאין לו בעולמו כלום, לא נכסים ולא נדל"ן רק בית שכל קירותיו מקולפים פלוס מקרר ישן משנות החפץ חיים, וכל הנהגתו לשם שמים, מאחוריו מאה שנות לימוד יומיומי בלי הפסקה, וקם לא איזה אידיוט קופץ בראש חצוף בן מחוצפים ומשתלח
יעקב01.05.16
ויש לו היתר הוראה מר' שמחה זליג ריגר מבריסק לפני שכל הדור הזה נולד. מורט את שערות ראשי ולא מאמין לאשפה שגדלה כאן
אפשטינקנר עצניק01.05.16
26
גדולי ישראל בעד מכות??? אם לא, אז למה נתנו לו מכות??? זה דעת תורה???
לא הבנתי01.05.16
אולי לא למדת את "כל המשנה ובא אחר ושינה בו- פטור"
מנחם01.05.16
25
והכוונה לאתר "כיכר השבת" וכמו שאמר הגר"י זלושינסקי בשיחתו הידועה.....
עקבתא דמשיחא05.05.16
24
זה מה שההפרד נא עושה
יוסי01.05.16
23
אני עצניק כבר שלוש שנים!!!! אני קורא הפלס, משתתף בכל הכנסים שלהם!!!! עד היום לא שמעתי מילה אחת נגד הגראיל!!!!!!! הם כל הזמן בוכים על גזיקת הגיוס, על ממשלת השמד, לא הזכירו מכולם מילה אחת של חוסר כבוד להגראיל. אפילו תסתכלו על כל הטוקבקים כאן. מישהו אמר מילה נגד הגראיל????וכנה זוועות וקללות כתובות כאן
עציץ ונפגע01.05.16
אפילו על שבתאי צבי לא כתבו שטנה שכזו תתבייש לך עצניק טמא
בושה וחרפה02.05.16
האם אדוני מכחיש חוגי-בית ארסיים של יש"ו ויין נגד מרן הרב שטינמן? מי הרס את אמונת חכמים אצל בני הנוער? מי הפך את מרן הרב שטיינמן למשכיל מסוכן?ותמיכה במפלגתו כמסייע לדבר עבירה? על מה נזדעק מרן הגרח קנייבסקי?
עציץ ונקוב!02.05.16
22
יתכן והוא צודק הזמן יעשה את שלו אבל אמרו חכמים יפה שתיקה לחכמים גם אם כואב
ירוחם03.05.16
21
הקללות
ריאלי01.05.16
ישיבה חנטרישת 0 משפחה נידוי מרוב הציבור
בוקמן01.05.16
20
איך קוראים למי שמקלל גדול דור או כל רב בישראל ? רשע. מה קשר בין אברך לזה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזר בתשובה01.05.16
19
איני מבין מדוע הרב שטיינמן אינו מוציא מכתב שאסור ללכת לצבא ושהוא אינו קשור לנחל המכונה חרדי.חרדיים
משה01.05.16
18
רחמנות עליו אוי לו למי שמזלזל בתלמיד חכם ועוד גדול הדור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמי 01.05.16
מה שרוב הציבור כבר מזמן מבין, כאן עדיין לא קלטו, כיום בס"ד גדולה כת עץ לא רלונטית ולא מענינת אף אחד חוץ מאת עצמה, הם נפרדים לגמרי, חוץ מהם אף אחד לא יודע מה קורה 'במוסדות' שלהם, כמעט אף אחד לא קורא את הזיבלון היומי שלהם, לא מתענין בכינוסיהם, וכ"ש שלא מתחשב בהם או בדבריהם, הם יכולים לומר מה שהם רוצים
מפוכח03.05.16
17
אני לא מדבר על כל הליטאים, אבל במגזר הליטאי יש קו מסוים של חמומי מח וזה כולל גם את השונאים וגם את המחבלים השונאים רודפים את המחבלים רק בגלל שהם שומעים למורם ורבם ר' שמואל אוירבעך שזוהי מצוות עשה דאורייתא כדכתיב ועשית ככל אשר יורוך ואצל המחבלים יש את אלה שרודפים את לוחמי צה"ל הקדושים והטהורים רק בגלל
נתנאל כהן03.05.16
16
במי מדובר או כצת תמו ות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מושה נייגריקר01.05.16
15
דור עקבתא דמשיחא
אבי03.05.16
14
מי שמשבר נגד הגיוס הוא מבזה את הגראיל??? מי שאומר משפטים כאלו , ושמרים יד על אברך שצעק נגד הגיוס, הוא מבזה את הגראיל!!! מה הגראיל הוא יאיר לפיד?????????? הגראיל לא הוציא מיליון איש לרחובות למחות על גזירת הגיוס????????
יצחק01.05.16
13
צר לי אך אינני מבין מה הבעיה שאברך הביע את הדעה החולקת על הרב שטיינמן. מדוע זו "חוצפה"? "התרסה"? "זלזול"?
חיים01.05.16
12
היה יוצא ליער ומוציא את כל אשר עם לבבו מלפני השם ובודאי היה זוכה לנקיון הדעת ולנקיון הדיבור וזו עצה טובה לכל מי שחושב שיש לו איזה היפכא מסתברא לגבי הנהגת השם את עולמו כי השם יתברך שומע תפילת כל פה וכשאדם מפריש עצמו מן הציבור ומגלה את אשר עם לבבו מלפניו יתברך אזי גם הוא בעצמו מתנקה מאותן המחשבות. (נ
עצות עתיקות01.05.16
11
כשרואים את אבא מזלזל בכבוד בית הכנסת אין להתפלא על הילדים! זה מה שראו..!!
מנחם01.05.16
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה01.05.16
9
ל12 . לא קשור לתשובה או לא תשובה, הבן אדם ייחנק... ברור. ואם אתה רוצה לנסות אתה יכול. ול15 נתנו מכות כדי למחות על כבוד התורה. אידיוט.
משה רבינו01.05.16
8
לפי הכותרת חשבתי שאיזה רשע דיבר סרה במרן הגראיל. ומה אני רואה בפנים? סה"כ מחה על חוק הגיוס... אם תפסיקו ליצור את הקשר התמוה והמעושה בין חוק הגיוס לגדולי ישראל, תוכלו להפסיק גם לחפש מהומות בכוס מים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מה01.05.16
מחפשים בזכוכית מגדלת, מנפחים פי טריליון, עד שיצא משהו, לא משנה כמה זה רחוק ממה שהיה במציאות- תן להם להינות מזה!!
שה01.05.16
7
עכשו חוזרים למלחמת ה הוא עשה לי אמר לי בקיצור בני ברק רפ"ש
אי"ש01.05.16
חלאות המחבלים והפלג הירושלמי שר"י.
אבי04.05.16
6
"אברך" אינו שם תואר לחרדי עם כובע וחליפה בשנות העשרים ומעלה! זה כינוי לבני תורה ועליה שמיתים עצמם באוהלה של תורה! כל השאר הם סתם אנשים.
יהודי01.05.16
5
לא להאמין לאיזה ריקבון הגיע הפלג השטני הזה
מייאש01.05.16
כרגיל מניסיון העבר, בסוף נשמע שבסה"כ משהו אמר לשני משהוא שאפילו לא מתקרב לנכתב בכתבה, אבל מה זה משנה? העיקר יש כותרת ולכל הזקוקים לפתוח את חרצובות לשונם המזעזעות (באמת!!) ניתנה האות וזה מה שחשוב. אם הדברים נכונים או לא- לא באמת משנה ולא מעניין את אף אחד..
ע01.05.16
4
מי שמנסה להיכנס בין גדולי עולם צריך להיזהר מתקרבים לאש בטמפרטורה שאנחנו כבני אדם אסור לנו להתקרב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צורי01.05.16
תסביר איך דיבור נגד הצבא הופך לקללות ונאצות נגד הגרא"יל שליט"א כי קצת קשה לעשות את הקשר. צריך להיות ממש הזוי שזה יתקשר.
קובי01.05.16
3
בנשמת אפו של הציבור החרדי שהוא הציות לגדולי הדור", אמרו העסקנים. - מתוך הכתבה. למה נשמת אפו של הציבור החרדי זה הציות לגדולי הדור ולא עבודת ה'????? אולי זה השורש לכל הקלקול...
מושיקו01.05.16
מתדבקים בה'
ברגב04.05.16
2
האברך היקר זעק נגד חוק הגיוס והביע את דעת רבותיו. זה שלטענתכם זה נגד הרב שלכם, לא הופך את זה לקללות נגד אף אחד. זה כמו שאני אזעק את ההלכה של מרן השו"ע, זה אומר שאני מקלל את הרמ"א? חס ושלום.
אחד שמתפלל שם01.05.16
ואמר דברים שיזעזעו כל בן תמותה.
אחד שגם מתפלל ש01.05.16
1
ביפר לי אברך חשוב מקרה מזעזע...אברך ספרדי משתכנז בירושלים זלזל ברב עובדיה יוסף זצוקל ופיצח גרעינים ואת הקליפות זרק על ספרי הרב כשהעירו לו..אמר בחוצפתו" זה זבל וזה זבל " וסיפר האברך שהאברך החצוף נפטר תוך כמה חודשים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל01.05.16
הוא נגד חוק הגיוס
ינקי01.05.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

פעוטה בת שנה וחצי נכוותה משתיה רותחת; מצבה בינוני

קובי רוזן | 10.05.24

היסטוריה ואקטואליה

כישלון המרד שהפך נשים וילדים קטנים ל"חיות מחמד"

ישראל שפירא | 10.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מסע הכרחי לתוך נבכי הנפש  | צפו

כיכר השבת | 10.05.24

לזכר הקדושים

תיעוד מרגש: 'א-ל מלא רחמים' במחנה ההשמדה זקסנהאוזן 

כיכר השבת | 10.05.24

עם מוט ארוך

תושב בית שמש ניסה להסיר דגל ישראל - ונעצר בידי השוטרים

קובי אטינגר | 10.05.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

שוטרים ימנעו את הכניסה | הפרטים

צה"ל מבטל את הילולת הרשב"י במירון בגלל המלחמה: "חשש לפגיעה ממשית בחיי אדם"

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24

קידוש השם

הפרס היוקרתי של אירופה הוענק לגר"פ גולדשמידט

חנני ברייטקופף | 09.05.24

התכנית נקבעה

עם 3 אירועים מצומצמים: כך תראה השנה ההילולה במירון

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם
ש

חופשת חורף באירופה

השיטה: הזמינו מוקדם וחסכו מאות שקלים במחירי הטיסות>>

כיכר בשיתוף אל על | מקודם

אשריכם תלמידי חכמים

עשרות מסכתות לע"נ הגר"ש בעדני | מעמד הסיומים נערך בצפת

חיים רוזנבוים | 09.05.24

פלפול מעמיק

"כל מה שיאמר לך בעל הבית - עשה" | הליצנים הוסיפו "חוץ מצא"?

ישראל שפירא | 09.05.24

הדרך לחיים טובים

מהפרשה אנו למדים: האם יש מושג של "חיה ותן לחיות? | צפו

כיכר השבת | 09.05.24

הלחצים שהופעלו ולמי יש סיכוי?

סערה בקהילה החרדית בשוויץ: התקבלה החלטה לערוך שוב בחירות לרבנות העיר | סיקור

חיים רוזנבוים | 09.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הטור השבועי

מותר כבר לבכות? // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 09.05.24

"המקום שורץ עמלקים"

הפוסק נגד העלייה לקבר יהושע בן נון: "מסכנים חיי חיילים"

ישי כהן | 09.05.24

פרשת השבוע | צפו

האם כל יהודי יכול להיות קדוש, או שרק יהודים רמי מעלה?

כיכר השבת | 09.05.24