כיכר השבת

החשדות לתקיפה בבני ברק

הלם בשכונה של תלמיד הישיבה החשוד: "היה אהוב על כולם"

יומיים לאחר שהמשטרה חשפה את פרטי הפרשה, בשכונתו של י.ה. בן ה-19 עדיין המומים מהחשדות נגדו. לצד רחמים על משפחתו, קיים חשש משתיקה של הורים שילדיהם נפגעו (חדשות)

68
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ז באייר | 04.06.16
החשוד
החשוד (צילום: מתוך פייסבוק)

חשיפת מקרי ההתעללות בשבועות האחרונים, גורמת לסערה גדולה בציבור החרדי, כאשר הדעות חלוקות האם הפרסום ופירוט העדויות והחשדות מסייעים למלחמה בתופעה הקשה או שאולי יש להמשיך ו"לטפל בעניין בשקט" מתוך ידיעה כי הדבר מסייע לכבוד המשפחות.

בסוף השבוע שררה חרדה גדולה בשכונתו של בחור הישיבה י.ה., כאשר שכנים רבים ביקשו לבדוק ולוודא שילדיהם אינם בין הנפגעים חלילה.

אחד השכנים שהיה עד לרגע הלכידה של הבחור, מספר ל"כיכר השבת" כי "בלשים סמויים הגיעו מכל הכיוונים ופשטו על הבניין, כשהם מורידים את הצעיר תחת אבטחה כבדה".

השכן מספר על "הלם ששורר עד עתה בשכונה השקטה והשלווה בדרך כלל. מדובר בנער מחסידות מוכרת שהיה אהוב על כולם, הוא למד בישיבה בעיר, ובשעות הערב היה מתקן את האופניים לילדי השכונה במחסן סמוך לביתו".

"אף אחד לא היה יכול להאמין על דעתו שבאותו מחסן הוא עשה את כל אותם דברים נוראיים ואפלים. הוא פשוט ניצל את העובדה שמדובר במקום שקט שלא עוברים בו אנשים והתעלל שם בילדים" מספר השכן.

לדברי השכנים, לפי החשד מדובר בכמות גדולה יחסית של ילדים שנפגעו מהצעיר. "כל יום אני שומעת על עוד ילד שנפגע ממנו" מספר רבקה, אחת השכנות המודאגות.

"השאלה אם יהיה אומץ להורים להתלונן" מסביר השכן את הבעייתיות בחקירה. לדבריו, ביום שישי הגיעו חוקרי משטרה על מנת לגבות עדויות, אולם לא ברור האם הצליחו במלאכתם שכן קיים חשש גדול בקרב חלק מהורי הנפגעים להיחשף.

שכן אחר בוחר דווקא לסנגר על בני משפחתו של הצעיר. "הם אומללים, פשוט שפכו את דמם. מהרגע שהפיצו את תמונתו של הבחור - הם לא מסוגלים לצאת מהבית. האבא אברך ירא שמיים "משתכנז" העוסק בלימוד עסקי נדל"ן, הקים משפחה לתפארת וכעת מנסה לטפל במשבר בכל המישורים. זה צער גדול. מדובר במשפחה לתפארת".

תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
35
האיסור בחוק הוא מסיבות מוסריות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מייבין04.06.16
...ואז תהיה מייבין גדול אם זה עניין מוסרי או בין אדם למקום.....
מייבין עוד יותר05.06.16
34
לדעתי זה דבר חמור מאוד וחלילה אסור להסכים עם כזה דבר אבל רבותי קצת פורפורציות יש לו משפחה ונשפך דמם עד עפר קצת רחמנות אין שום ענין להשפיל את משפחתו הוא זקוק לטיפול אבל לא כולם צריכים להשחט.
כואב לי הלב 04.06.16
כשידעו שכשהם עושים מה שהם רוצים, ונכנעים ליצר שלהם - הם יתפרסמו, וגם תיהרס כל המשפחה שלהם. - זה ירגיע את היצר שלהם.... רק כך אפשר להישמר מפניהם!
ונשמרתם05.06.16
33
אין לכם שום מושג על מה אתם מדברים. רק מי שנפגע באנשים כאלו (לצערי אני נפגעתי) יכול להבין על מה מדובר. זה לא מעניין את אף אחד אם הוא חולה או לא, הוא חלאה ושיירקב בכלא כי הוא אימלל ילדים בגלל התאוות האישיות שלו. לא מאחל לאף אחד להיפגע מאדם כזה אך אל תנסו לסנגר עליו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נפגע05.06.16
אני חושב שעם קצת שכל תוכל לחלק את המצב לשניים זה שיש כאן פגיעה והתוקף צריך להיענש על זה אין בכלל ויכוח אבל בכל זאת אתה יכול להסכים שמדובר במחלה כן סוג של מחלה ועוד שיש סטטיסטיקה שהנפגע הופך למפגע(במאמר מוסגר לך מהר טפל בעצמך שלא תפגע חלילה)וא"כ על אדם לחשוב מה היה קורה אם לו היה את המחלה הזאת האם גם
TKGZR88506.06.16

הצגת כל התגובות

32
ומי יודע כמה ילדים ינצלו. אתם מרחמים עליו? ?? מה עם הנפשות שהרג שיהיו להם בעיות נפשיות כל החיים בגללו. תתעוררו תגובות תמוהות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם04.06.16
31
המעשים החמורים של הנ"ל לא מצדיקים את הרצח שעושים לבחור... תחשבו שעוד כמה שנים כשישתחרר מאנשהו וישתקם - אין לו עתיד...
מכר04.06.16
זה ילווה אותם לכל החיים, אפילו עם טיפול פסיכולוגי, וישפיע על הרוחניות שלהם. הרבה מהחוזרים בשאלה - היו ילדים שנפגעו מ"בחורים יקרים".... מצווה להוקיע אותם ברבים!!! למען יראו וייראו!!!
מ.א.05.06.16
30
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל05.06.16
לא הבנתי
א06.06.16
29
אף אחד לא שמע את זעקות הילדים שנפגעו , הרחמים יפים וחשובים לכולם , חוץ מהאכזרים ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמיר05.06.16
28
יש גמ' במסכת ב"מ, בפרק הזהב, דף נ"ח ע"ב בשורה האחרונה בעמוד וממשיכה לדף נ"ט ע"א: "אמר רבה בר בר חנה אמר רבי יוחנן נוח לו לאדם שיבא על ספק אשת איש ואל ילבין פני חבירו ברבים" וכו' וכו' והגמ' ממשיכה "אמר דוד לפני הקב"ה, רבש"ע גלוי וידוע לפניך שאם היו מקרעין בשרי לא היה דמי שותת לארץ, ולא עוד, אלא אפילו
יוסף מאיר04.06.16
ולראות שיש תנאים שהעדיפו לעקור עיניהם ובלבד שלא להתפתות ליצר שלהם....!!!! "זכה - נעשית לו סם חיים, לא זכה - נעשית לו סם מוות..." נראה ששתית כבר את סם המוות...
סם חיים05.06.16
27
כשיש רצון אפשר לטפל בזה בהרבה דרכים ולא רק לעשות לשון הרע ורק להרוס אני לא מקנא בגיהינום של המפרסם יש טיפולים שאפשר כשרוצים לעזור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה04.06.16
26
למה את המשגיח מהישיבה המפורסת שכולם יודעים אצת שמו ומשפחתו לא מפרסמיםאת פניו.
חני07.06.16
25
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם05.06.16
24
הלוו מה כל אחד מה משחק אותה, בושה וחרפה, נכון שזה טעות חמורה, ואף ראוי לענישה, אבל רגע עם ישראל בא נרים תכפפה ונעזור לבחור היקר הזה, וכי אין חולים, זו גם תופעה של וירוס שצורכת סוג של תרופה, אבל לא לשחוט ולשפוט ולחסל מדובר פה בדיני נפשות.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי04.06.16
לא מקנה בגהנם שלך שאתה נותן יד לכאלה דברים גם מהתורה זה חמור כי מדובר כאן בילדים וזה משכב זכר אבל זה לא משנה ילד או ילדה כי גם הנזק הוא חמור מאד מה שנגרם להם אז כדאי שתחשוב פעמיים לפני שאתה רושם תגובה זוועתית עזאת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים05.06.16
23
ויסכים ללכת לטיפול יצליח לצמצם נזקים אני לא יודע אם אפשר להשתקם מדברים כאלה או להבריא זה כבר ענין לבעלי מקצוע אבל לכל הפחות יקבל כלים להתמודד הבחור חי בגהינום הוא וקרבנותיו ביחד חשוב שיסכים לטיפול כבר עכשיו זה יעזור במידי לו ולמשפחתו . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james04.06.16
22
תנו לו לחיות, תנו למשטרה לטפל בשקט, דייי מסכן
בחור05.06.16
21
לא היו צרכים לפרסם בצורה כזו את החצופים שעושים דברים כאלו ולא מתבישיים במעשיהם אותם ראוי לפרסם בצורה כזו לדעתי
עקיבא05.06.16
20
כיון שהחרדי עטוף במשפחה / קהילה, כולם נפגעים.. ולכן צריכה זהירות מרובה
סמי אבו זוהרי04.06.16
19
כואב הלב! רחמנות על המשפחה!!! עושים לה שיימינג מטורף
ח04.06.16
18
מסכן מכיר אישית הוא לא כזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מסכן מכיר אישית הוא לא כזה05.06.16
17
הוא עושה היום מה שמבוגרים עשו לו בילדותו. לכן חושב שזה מותר, לכן תופעת הסוטים החרדים תלך ותגבר משום מעשי אבות סימן לבנים.
דן סגל05.06.16
16
כשאסור ליצור קשר עם בנות בכשרות ולשם חתונה ומצווה- עד גיל 22 אז אין להתפלא על שום דבר
אלחנן י.נ.05.06.16
יש אנשים שהם חושבים שהם חכמים יותר (אוייבער חוכם) מתורתנו הק' ועושים 'תקנות' בישיבות שמי שמתארס לפני גיל 20 נזרק. הנה הפרות. שום תרוץ של 'ביטול תיירה' לא מצדיק את זה. במקרים כאלה 'ביטולה' זה קיומה. שהאנשים האלה ייקחו את כל הסיפורים הזוועתיים האלה על מצפונם. ותעשו טובה, אל תכניסו את עניין העדות לכל
מנחם06.06.16
15
מדובר במשפחה אחת שנהרסת מהפרסום אבל אם לא יתפרסם עוד ידובר במאות ילדים שיפגעו בעתיד!!! הבן אדם אנס באכזריות ילדים רכים ויש כאן כותבים שמרחמים עליו?! עונש מוות הוא צריך בעינויים קשים!!! ה' ישלם לו בעולם הזה ובעולם הבא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נועל'ה05.06.16
14
מה היתיפיפות נפש הזאת כל מי שכתב לטובת הבחור (שאכן חולה) כנראה שאף אחד מהסביבה שלו לא נפגע מאיתם חולים שלא מבקשים עזרה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ת.04.06.16
בסתר, ורוצים שיצדיקו מעשיהם עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר פנחס...
כסטח05.06.16
13
נכון שחטא אך למה מפרסמים זאת ומה עם העתיד שלו ובמה אשמה המשפחה, לא מובן לי... וכל זה בשביל עוד רייטניג ועניין לציבור???
שני05.06.16
12
למה מפרסמים כזה כתבה??? ולמה זה מועיל סרטון ההודאה, האם בשביל להוסיף רייטינג ועניין לציבור מותר לשפוך את דמו של הבחור למרות שהוא חטא, ומה עם המשפחה הורים אחים שלא חטאו כלום??? בבקשה לא לצנזר!
נעמה05.06.16
וכל פושע יחשוב טוב טוב לפני שמספק את יצריו האפלים, ופוגע בילדים תמימים, ומטמא את נפשותיהם הטהורות. ויידע שעל ידי מעשיו - יהרוס את משפחתו... אולי זה ימנע מהמנוולים הללו לפגוע...
סוף מעשה במחשבה05.06.16
11
אין אליך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהו05.06.16
הוא נראה רגיל, יש לו משפחה, חברים, יכול להיות אח / חבר וגם בעל / אבא טוב, מקסים! וגם עלול לפגוע באחרים. השתקה והכחשה לא עוזרות. רק מזיקות!!
אנונימי06.06.16
10
ילד שנפגע לרוב יהפוך ילד פוגע . בתי ספר שלנו ללא אנשי מקצוע וילדים לא מדברים על פגיעות או אפילו לא מבינים כמה זה חמור מיד. כך מלמד שפגע בעשרה ילדים מותיר חמישה פוגעים . החמישה פוגעים בחמישה וחוזר חלילה. הדרך היחידה לעצור את המגיפה זה לטפל ולחשוף . לחשוף את הבעיה, להסביר לילדים, לטפל ולהעניש פוגעים.
ינר05.06.16
9
לא משנה כמה חמור המעשה שעשה לא ככה מתנהגים יהודים שומרי תורה ומצוות רחמנות על המשפחה! זה אכזריות שאין כדוגמתו צדיקים העדיפו להיכנס לאש ולא להלבין בין אדם לאיזה רמה של שיפלות הגענו??????????????
עולם הרשע05.06.16
כל אלו שנפגעו על ידו - כבר לא יוכלו להקים בית נורמלי... יצטרכו הרבה טיפול נפשי.... והלוואי שלא יהפכו בעצמם לפוגעים...(זה קורה הרבה מאד!)
חורבן הבית05.06.16
8
ומה עם האומללים שסבלו וזה צקת לכל החיים אזבבקשה זה העונש ומה שהתורה הבטיחה לאותו עוון חמור ??? ועודד אנס השם ירחם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק יהודי פשוט04.06.16
7
מה עם הרחמנות על הנפגעים?? הוא לא הרס את החיים שלהם? איך אפשר לעצור את זה עם העסקנים המסריחים שלנו? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישלה04.06.16
6
ב... לא מפליא שם נטפלים לילדים למי שלא מאמין שיש חרדים ״כאלה״ מוזמן לפארקים מסויימים בתל אביב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ציון04.06.16
5
ך לעשות סוף למקרים האילה כל יום צץ מקרה חדש לא עלינו
א09.06.16
4
אם נחשוב כל הזמן על המישפחה בינתיים יהיו הרבה ילדים שיעברו היתעללויות בילדים רכים, אם לילדים שלכם זה היה קורה ח"ו לא הייתם חושבים על משפחתו וברגע שמפרסמים נהית מודעות בציבור ואין מה לעשות אסור שדברים כאלו יהיו מוסתרים.
מאור04.06.16
3
למגיבים ולראש המכניס את הכתבה גם עם יש בעלילה משהוא צדק לך ולכל אלו שפעלו בעקבותך להכפיש ולזלזל בנפש אדם ופגיעה במשפחה שלמה , זכרו טוב יש דין ויש דיין אתם תיתנו את הדין על הפגיעה האכזרית הזו ללא מצפון ללא רחמים לקבוע ולחרוץ דין כך דינכם יגיע במהרה גם ללא רחמים לא תינתן לכם זמן של חסד לחרטה ודינכם
שם טוב05.06.16
2
לכל קרבן מגיע הזדמנות לזהות ולדווח. לכל הורה מגיע לראות האם הילד שלו נחשף לאיש הזה. אנו כמעט עברנו לגור בבניין עם תוקף שברח מאמריקה, ותודה לה׳ שחברינו באיזור הזהירו אותנו לפני שהחלטנו!!!! צריך לשמור על הילדים, לא על הפושעים חולי הנפש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה04.06.16
1
הסיבה שיש מקרים כאלה כי יש אנשים רעים בכל חברה. זה לא קשור לביטוי העדפה.
המבקר04.06.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 17:17

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 16:20

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 11:48

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 11:31

הדילים שנרקחו ורשימת המקורבים

פורסמה רשימת המועמדים לדיינים | למי יש סיכוי להיכנס?

ישי כהן וחנני ברייטקופף | 11:09
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 10:24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

״משנים את ההנהגה, חוזרים בתשובה״

לאחר הסערה: הרב אייל עמרמי הכריז בשיעורו של הראשל"צ: "יהיו שירים, אבל בלי כלים"

ישי כהן | 04.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

"מיהרו לנכס לעצמם פעילות"

אבידן: "לא להעסיק בשום דרך את זק"א ת"א, הדליפו פרטים"

שאול כהנא | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם