כיכר השבת

אישום חמור

מזעזע: כך מתקן האופניים תקף והתעלל בשלושה קטינים

הצעיר בן ה-19 מבני ברק, מואשם בביצוע עבירות תקיפה חמורות בשלושה קטינים תושבי העיר, בגילאי 8.5 עד 14.5, לאחר שניצל את אמונם בו בעבודתו כמתקן ומשכיר אופניים חשמליים (חרדים)

62
ישראל כהן | כיכר השבת | ח' בסיון | 14.06.16
החשוד
החשוד (צילום: מתוך פייסבוק)

התפתחות במסכת החשדות נגד הבחור י.ה. בן ה-19 תושב בני ברק, שנעצר לפני כשבועיים בחשד לביצוע מעשים קשים של התעללות בקטינים בעיר.

הבוקר (שלישי) הגישה פרקליטות מחוז ת"א לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד ה., בגין מעשי התעללות בשלושה קטינים בגילאי 8.5 עד 14.5.

כתב האישום, כאמור, כולל תקיפת שלושה קטינים. הראשון הינו נער שטרם מלאו לו 16, אותו תקף ללא הסכמתו ותוך איום בנשק קר. השני הינו קטין שטרם מלאו לו 14, בו ביצע מעשים חמורים וכן קטין נוסף שטרם מלאו לו 16 אותו תקף גם כן ללא הסכמתו.

כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת" על דבר הגשת כתב האישום היום, מתברר כי על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד נועה בר, הנאשם עסק בתיקון והשכרת אופניים חשמליים במחסן אשר מתחת לביתו בבני ברק ובמסגרת זו הכיר את הקטינים. בנוסף, הוא התנדב במשטרת ישראל.

כפי שמפורט באישומים, הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו במחסן ותוך שהציג למתלוננים שוקר חשמלי, אזיקים ותעודת מתנדב במשטרה.

באישום הראשון, מיוחס לנאשם ביצוע מעשים קשים בקטין ללא הסכמתו מאז היותו כבן 8.5 ועד הגיעו לגיל 11.5, בכ-11 הזדמנויות שונות.

באישום השני, מיוחס לנאשם ביצוע מעשים קשים בין השאר תוך שימוש באיומים וללא הסכמה בקטין כבן 13 ועד הגיעו לגיל 14.5 לערך.

באישום השלישי, מיוחס לנאשם ביצוע מעשים קשים בקטין במהלך תקופה של כחצי שנה, מאז היותו כבן 13, בארבע הזדמנויות שונות. באחת מבין הזדמנויות אלו, ביצע המשיב את המעשים החמורים בקטין תוך שנהג בו באלימות וללא הסכמתו.

כתב האישום מתייחס גם להליך מעצרו של ה., תחילה בידי ארגון 'השומרים' שהודה בפניהם, בסרטון שהופץ, על מעשיו, ולאחר מכן בידי המשטרה.

חשיפת תיק זה, נכתב בכתב האישום, החלה לאחר שלחבר ארגון "השומרים" לשעבר נודעו מעלליו של ה.. הוא איתר אותו, הזעיק את חברי הארגון אשר הורו לנאשם להתלוות אליהם למחסן כדי לבדוק אם מצויים שם קטינים. הנאשם שיתף פעולה עם חברי הארגון והודה בפניהם בביצוע עבירות בקטינים ומיד לאחר מכן הוזעקה המשטרה.

בית המשפט האריך היום את מעצרו של ה.עד לדיון הבא שייערך ב-07.07. בנתיים הוא ישלח לתסקיר מבחן ובדיון הבא יוחלט האם להשאירו במעצר עד תום ההליכים או שמא הוא ישלח לחלופת מעצר.

עו"ד ששי גז, פרקליטו של החשוד, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" לאחר הגשת כתב האישום כי "כתב האישום שהוגש, אין לו שום קשר לעבירות המיוחסות לו".

לדברי עו"ד גז: "נעשה לו עוול גדול, לבחור הצעיר הזה, בעצם חקירתו והגשת כתב האישום בבית המשפט והדברים יוכחו בהמשך".

"הבחור מכחיש הכל", הוא מבהיר. "לא יודע מה היה בעבר אבל כעת הוא מכחיש הכל ואני מקווה שיעשה עימו בקרוב הצדק".

תוכן שאסור לפספס
62 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
40
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
^שולי^21.05.17
39
חברה תגיבו בבקשה לעניין בפורום אתם אנשים דתיים לא להיכנס לקללות ואיחולים בתגובות זה לאו דאורייתא לקלל בן ישראל . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מגיב 18 כל הכבוד תגובה לעניין !14.06.16
38
למתריסים האכזריים מכל הלב שילדיכם יעברו את הדין כפי ששפטתם את הבחור אבל יהי רצון שלילדיכם ישארו צלקות ונזקים שילוו אותכם לאורך החיים לא בתפילות ולא בתחנונים תיושהו
שופט כל הארץ14.06.16
ברור כשמש שאתה עצמך תוקף ילדים!!! לכן אתה מלא שנאה ורצון נקמה למי שמדבר כנגד פוגע בילדים. הלוואי שיעשו לך בכלא את מה שאתה עושה לילדים!!!
בית דין20.06.16
ואז תבין איך הוא רצח נפשות תמימות!!!! והלוואי שעבריינים כמוהו בכלא יעשו לו באכזריות ובמשך שנים רבות, את מה שהוא עשה לילדים תמימים באכזריות ובמשך שנים רבות!!!
צדק20.06.16
כמו שעברו הילדים שהוא התעלל בהם אמן
אני 14.06.16

הצגת כל התגובות

37
איזה תועלת תצא מזה? הבחור עצור! מסכן! חולה וזקוק לטיפול אינני מצדיקה את מעשיו, אך הפרסום שאתם עושים לפרשה אסור ומיותר
אילה14.06.16
כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים..
אאא14.06.16
36
הוא (ינון)- מסכן, ההורים שלו- מסכנים, הקורבנות- מסכנים מאוד וכל מי שאין לו כף זכות- הכי מסכן. וכל השאלה כאן: איך מטפלים בכל המסכנים הללו עם המון רגישות כל אחד במצבו!!! לריבונו של עולם, בראת בעולמך כ"כ הרבה אנשים ולכל אחד נתת בעיות שונות- בבקשה אבאלה' שלח לנו פתרונות לכל הבעיות כי אנו קטנים וחסרי ישע
אהרון אוהב שלום14.06.16
ובגלל שמרחמים על אכזרים ומתאכזרים על רחמנים!!!
מיכאל20.06.16
35
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שומו שמים !!!! מזעזע מזעזע מזעזע !!!!14.06.16
מדוע הם לא עושים עצרת התעוררות גדולה להרתיע את הציבור מפני כל החוטאים המתחזים לצדיקים?? מדוע לא מוציאים פסק דין שיחרימו כל פוגע ואת כל משפחתו??? ושיוציאו ממוסדות החינוך את כל אחיו ואחיותיו??? רק עונשים כאלו ירתיעו את המנוולים מלעשות את הרציחות שלהם באין מפריע אך כששותקים, ומשתיקים - הם מבינים שלא כל
תורה חגרי שק20.06.16
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה21.06.17
33
מקלל 17 גם אם אתה מקרובי התוקף אל לך להעביר ביקורת אל רגשותיהם של כלל ישראל הם כואבים את צערם הקשה של הילדים שהותקפו ונהרסו חייהם . ויש כלל יחיד ורבים הלכה כרבים ואחרי רבים להטות אנשים מביעים בסה"כ את רגשותיהם ודעותיהם . אל לך לקלל את ילדי ישראל של המגיבים ה' מקפיד על זה מאוד ויעכור אותך ראה הוזהרת
למקלל 17 אל תקלל את ילדי ישראל ה' יקפיד 14.06.16
32
שם העבריינים ידעו איך לטפל בו, הוא בטח זקוק לטיפול .
נועל'ה14.06.16
31
הוא סתם קיצוני.שיילך ללמוד עוד דפים גמרא יהיה לו מצווה יותר גדולה.מלהתנפל על נשים עם הקיצוניות שלו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הורוביץ ינון14.06.16
30
א. שיודה ב. שיקבל עונש חמור מאד ג. שילך לטיפול שיקומי מתוך רצון כן ד. רחמי שמים מרובים מרובים!!!!
james14.06.16
29
ד' ירחם
יוסי19.06.16
28
להזהיר ולהרחיק ילדים תמימים מכאלה הנראים צדיקי עליון, ולמען ישמעו פושעים אחרים עד כמה יפגעו הם ומשפחותיהם -אם יעשו מעשים כאלו...ואם אין להם יראת שמים - לפחות יראת הפרסום תרתיע אותם.... שהרי ידוע שהם עלובי נפש, פחדנים, ועושים מעשיהם כעכברים במסתור, וכאשר הם חוששים שיוודע על כך - מיד הם מפסיקים...
שומר ישראל20.06.16
27
כידוע דליכא מידי דלא רמיזה באורייתא וע"פ הגאטן מוילנא כל מאורעות השבוע יופיעו בפרשה וברפט בהפטרה של השבוע כידוע לכל מבין ... תחילת הפרשה של מעצר הבחור הייתה בימי העומר ביום כ"ג אייר הספירה לעומר הייתה (תפארת שביסוד) זאת אומרת שפגם בתפארתו של היסוד וד"ל. פרשת השבת באותו השבוע הייתה במדבר והספירה
ליכא מידי דלא רמיזא באורייתא !17.06.16
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צריך לתלות כמו באירן19.05.17
25
לא מדובר באירגון השומרים מדובר בפשע מאורגן שעברו על החוק והוציאו הודאה באופן לא חוקי מהבחור הנ"ל התחזו לשוטרים העבריינים לגבי הבחור צריך בדיקה מעמיקה לפני שמתלהמים ומאמינים לתשקורת עצוב מכל הכיוונים והשכנים הגזענים של הורביץ אתם ודאיי לא יותר טובים ככה נראה לפי התגובות שלכם צמאי דם!! (נשלח באמצעות
יהודי18.01.17
24
בפרשת במדבר של אותו השבוע בפסוק לב' מרומז גם על ידי מי הדבר יעשה " פקודת שומרי משמרת הקדש " זאת אומרת ארגון "השומרים" הממונים על שמירת הקודש בעיר . יהי רצון שנתחזק בכל הדברים הדרושים ונמנע מאיתנו פירצה במחנותנו הקדושים מתוך תשובה שלמה ואמיתית שבת שלום לכולם . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליכא מידי דלא רמיזה באורייתא 17.06.16
23
אני נתי מישיבת אוזרוב מכיר
נתן04.07.18
22
אנחנו מאמינים בני מאמינים שהוא עשה עושה ויעשה לכל המעשים וכפי שאנו מזכירים בכל יום ב13 עיקרים שהוא נמצא ומשגיח . הדבר מבואר באריכות בספרו של רבי אהרן ראטה עם מקורות חז"ל רבים . המסקנה " אצבע אלקים היא " כל בני המשפחה צריכים לעשות חשבון נפש עמוק " על מה עשה אלקים לנו ככה " כמו שאמרו אחי יוסף .. ועלי
הרב שפירא 17.06.16
21
צילום השומרים כזה חד ואיכותי לא רואים היום אפילו בחדרי החקירות של השב"כ כמה פיקסאל המצלמה ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומק'ה 17.06.16
20
תנו לחיות לחיות. מה, אסור לו?! לחם בשקל. י'אשכנזים תמותו. כבוד למסי. חבל על המאמץ. עמישראל חי. פעם שלישית גלידה.
אמנון יצחקוביץ-16.06.16
19
לא מוסבר לנו בדיוק למה הוא התנהג כך או מה בדיוק הוא עשה לילדים, רק שמו את הדגש על זה שהוא קבל כתב אישום מבית המשפט, אז ישר שיש כזה דבר קל לעשות מיזה עניין ולשכנע הרבה צופים פתים שזה נכון, אני לא מאמינה שמה שמראים לנו הצופים בדיוק נכון יש פה עוד פרטים שלא מצאו לנכון לשתף את זה עם הציבור. לכן אני לוקח
אודל15.06.16
18
מכירים את המשפחה ואת הבחור הורוויץ שנקלע למצב הקשה הזה מסיבות שוודאי לא כל המגיבים כאן מכירים מקרוב ,ועל זה נאמר "אל תהיה דן יחידי שאין דן יחידי אלא הוא" . התגובות כאן באתר כנגד הבחור לא פרופצונליות למרות כל הפרסומים . ובניגוד לרוחות הקשות הנושבות פה מזדהים עם צערם הגדול של אימו של יוסף הורוויץ ושאר
כפר חב"ד 14.06.16
קאפטען פלוס דז'ובה ירושלמיים יהיו תיקון על הכל... יהודים, לא לשכוח מה העיקר בחיים!!! -צ-נ-י-ע-ו-ת- אם כולן היו הולכות עם שאל, אשכרה זה לא היה קורה!!!
שטריימליסט16.06.16
17
אתה מטיל את האשמה שהתוקף אשם על המגיבים ? נראה אותך מעיז לקלל את בית המשפט משטרה או פרקליטות שהאשימו את התוקף ! ניכר שאתה אדם פחדן מוג לב ופחות נפש בעליל שמקלל ילדים שאתה בכלל לא מכיר ואין להם עניין בכלל בתגובות שנכתבות כאן . מעניין מאיזה זרע רע אתה הוקרצת ??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רעות14.06.16
16
כמו משמרת הצניעות בירושלים
ירושלים14.06.16
הנושא הוא ההתעללות של היצור המאוס הזה. הבנת ?
השומרים16.06.16
15
כבר הבאתם אותה כתבה מלא פעמים מה העניין להמשיך עם זה? פעם פעמיים שלש כבר זה מפחיד ואין כבר תועלת בזה שהחוק יטפל בו בזהו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר 14.06.16
14
שאתרים חרדיים מפוצצים רכילויות מהזן הזה....
מזעזע14.06.16
13
מה לגבי השומרים ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי 14.06.16
רדו מהם
אני14.06.16
12
שהמושחת ינמק בכלא או עד שיקבל סירוס רציני.
נחמן14.06.16
11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי 21.06.17
10
איזה סרטים פורסם בכתב אישום שהוא הראה לקטינים באייפון שלו דרדסבא באידיש מעניין הניסיון שלו מאיפה קיבל את הידע והכישרון. טלפונים לא כשרים = אסון !!!!! להוציא את המכשיר הטמא החוצה !!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם 17.06.16
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סוף אדם למיתה וסוף בהמה לשחיטה17.06.16
8
לכל הנסערים מהברכות והקללות של כל אלו שכואבים לראות איך שפלים ונבזים משפילים יצורים אחרים מי אתם שתשפטו את האחר לא בתי משפט אמינים ובטח לא בתי דין שסוררים מדרכה של תורה יש דין ויש דיין ומי שחושב שהוא מעל כולם יש גם מי מעליו והוא זה שיקבע מי לחיים ומי למוות צדק צדק תרדוף הקדוש ברוך הוא אב הרחמן ורק ה
אל נקמות ה'16.06.16
הפיתרון: קרחת אפס. מנסיון. המשך יום טוב ורגוע בדרכים. צ'ולנט ליל שישי טעם החיים פלוס צפייה בלייב מהיורו. מי כעמך ישראל! תרמתי ונושעתי
כסאח16.06.16
7
אתם כותבים מיליםוקללות והלואי שכל הקללות שאתם כותבים פה יעברו לערבים אינשלה וחוץ מה ''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו''
שמעון15.06.16
6
פרוץ בברית מחלל שם שמים ברבים אחר כך צועקים שכול הציבור החרדי רשעים ואונסי ילדים בגלל מפגעים כאלה ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חננאל14.06.16
5
מקלל 17 הוא אדם לא סימפטי או אמפטי שנאתו העזה לבני אדם זרים (ילדים)שלא הזיקו לו ושאינו מכיר מתוך תגובתו הלא מידתית ואיחוליו השפלים מעידה שהוא אדם שבטוח שגם אישתו וכל סביבתו סובלים ממנו . תדונו אותו לכף זכות הוא בסה"כ אדם שפל ומסכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מומחה להנדסת אנוש 14.06.16
צריך להגיד ת'אמת בפרצוף שהכל בגלל האייפונים!!! אדם עם פלאפון כשר לא היה מגיע לכזה שפל נקודה!!! גדולי הדור תובעים מאיתנו להתקדש ולהיטהר לקראת ימי בין הזמנים הקדושים כי רק ככה ננצח את סדן האנטישמי יהודונאצי!!!
שונא מתחכמים16.06.16
4
הבן אדם צריך דחוף ללכת לכלא מקרוב אני יודעת בתור אחת מהאזור שהוא אכן עשה דברים מזעזעים .לא נעשה לו שום אוול הוא עשה לאחרים עוול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נועה14.06.16
3
מדי. כך להודות מול המצלמה....ניראה כפוי ולא אמין. על עוד הוא לא אשם בוודאות הכל בגדר לשון הרע והלבנת פנים ברבים, מה שבתי המשפט טובים מאוד בהם ובעיקר התקשורת. גם האתר כאן כמובן, שמפרסם כך את תמונותיו בלי ידיעה חד משמעית שהוא אשם ב-100 אחוז.
לשון הרע.14.06.16
2
איפה כל הציטוטים של ישראל אעפי שחטא. שאבא שלו טוען שהוא שפיץ עולם הישיבות. שהוא עושה סיום על סדר זרעים בכלא. קדימה. הצמתים ריקים.
אחר14.06.16
1
ששם כידוע יושבים צדיקים גמורים
חרדים14.06.16
של ה"צדיקים" שמשתיקים ענייני תועבה של "משגיחים" ומתירים נשים אסורות לבעליהן כדי שהכל יישאר בסוד??.
אמת20.06.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך מגיעים לאהבה? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 21:40

שידור חי

פרשת קדושים | שיעורו השבועי של הרב שי פרי • צפו

כיכר השבת | 21:15

היסטוריה ואקטואליה

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 17:17

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 16:20

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 11:48
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 11:31

הדילים שנרקחו ורשימת המקורבים

פורסמה רשימת המועמדים לדיינים | למי יש סיכוי להיכנס?

ישי כהן וחנני ברייטקופף | 11:09

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 10:24

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

"לא נתן שישפיע עליו"

עדות מצמררת: החסיד שלא ראה מעולם את הבת שלו

ישכר זלמנוביץ | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24