כיכר השבת

יום שלישי לחיפושים

המשפחה מתחננת: חשש כבד לחייה של אסתי וינשטיין

מזה שלושה ימים שמתנהלים חיפושים אחר אסתי וינשטיין - אולם עדיין לא נמצא קצה חוט בפרשה. משפחתה מתחננת לעזרת הציבור בחיפושים אחריה: "זה אינו מקרה התאבדות קלאסי" (חדשות,בארץ)

68
ישראל כהן | כיכר השבת | י"ז בסיון | 23.06.16
אסתי וינשטיין
אסתי וינשטיין (מתוך פייסבוק)

חשש כבד לחייה של הנעדרת מאזור: מזה שלושה ימים שמשטרת ישראל בסיוע יחידת החילוץ של זק"א מחפשת אחר הנעדרת אסתי וינשטיין (50) מאזור, ועד עכשיו ללא קצה חוט.

הנעדרת, אם ל-7 בנות, עזבה את ביתה עם רכבה ביום שני ה-20/06 בשעות הבוקר, לאחר שהותירה אחריה מכתבים אובדניים. מאז מחפשים אחריה מאות מתנדבים בסיוע משטרת ישראל, אולם עד כה הנעדרת טרם נמצאה.

בתה של אסתי מבקשת ממנה ליצור קשר (ערוץ 10)

על פי ההערכות, הנעדרת יצאה מביתה עם מכונית יונדאי i10 בצבע שחור למקום לא נודע. היא לא נטלה עימה דבר ולמשטרה כאמור אין נכון לשעה זו קצה חוט היכן היא.

משפחתה מתחננת לעזרה ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושים. גורמים המעורים בחיפושים מתחו ביקורת על המשטרה שלדבריהם איננה עושה מספיק כדי לחפש אחריה. "הכתובת רשומה על הקיר" הם אומרים. "זה אינו מקרה התאבדות קלאסי וייתכן שהוא נועד כדי להשיב אליה את ילדיה. איך ייתכן שאפילו את הרכב עדיין לא איתרו?".

תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
23
את אמא לא עוזבים לעולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם26.06.16
22
פירסמתי בכמה מקומות כתבה ארוכה המנתחת את מעשיה, אני חושב שבנקודה שכתבתי שהיא חולת נפש מעצם שהותירה את תמי לסבול, מיהרתי לשפוט, אולי היו לה טעויות בהתחלה, אבל עצם הכאב של ניתוק ולא משנה עקב איזו טעות הוא זרז מזוויע המסוגל להוביל להתמוטטות נפשית בהחלט של הורה, תוסיף לזה ניכור בלתי מתפשר, אני מבקש את ס
משה23.09.16
21
השם יעזור. שחזור לעצמה ותהיה אישה טובה נשמה אבודה אוהבים אותך נחבק אותך בכל מצב שתבואי רק אל תתאבדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד מאילת 24.06.16

הצגת כל התגובות

20
כי שמי ענת ולא פייגא? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ענת24.06.16
19
עם כל התגובות המרושעות והרעות... כל מי שמגיב ושופט את מעשיה או מעשי משפחתה פשוט מקיז דם!!! למה למה אנשים לא מבינים שאפילו יום הכיפורים לא מכפר על עבירות שבין אדם לחבירו??? אל תשפטו, ושה' לא ינסה אותכם במקרים כאלו בילדים או בהורים שלכם ח"ו!!! קל לדבר וקשה להתנסות!!!!!
רוע של אנשים23.06.16
אי אפשר לכתוב באוויר ללא פרטים נכונים
דודו24.06.16
18
הבת שלה תמי היא נראית מאוד רגוע קצת לחוצה, והבן זוג שלה לא שומעים אותו. לערכתי היא אתבדה היא מוחזקת ברצון או לא ברצון על ידי גורם שלישי או. זה מראה שהיא לא יציבה בראש שזה בפעם השני שהיא עוזבת את המקום הטבעי שלה לא נראה שבראש הכל עובד חלק .לדעתי איין לבנות שלה שום קשר להיעלמות שלה דווקא נראה של הב
הנושרת מפתוחי ח24.06.16
17
הרוע של האנשים ---זה לא הקדוש ברוך הוא!!!! הקדוש ברוך הוא כולו טוב ולא ברא עולמו אלא להיטיב עם בריותיו!!!!!!!!!!!!!אנא ממך חיזרי לאבא שאוהב והוא יציל אותך מכל הרוע שיש בעולם!!!!!!--זה הנסיון שלנו כאן --אל תתני לרשעים ארורים גם אם יש להם שטריימל להפיל אותך!!!!! השם נותן לנו את הנסיונות האלה והבילבולי
ש23.06.16
כל הכבוד על הדברים, בלי לפגוע באף אחד. החובת הלבבות כותב (תחילת פרק ג') שאחד הדברים להגיע לשלמות אמונה בה', הוא "לדעת שה' מרחם עליך יותר מכל אדם בעולם, ואם אדם מרחם עליך, ה' נתן לו רחמים שירחם עליך" וכו' מחכים לשמוע כבר בשורות טובות.........
אין יאוש23.06.16
16
בציבורים דתיים רבים---הבן איש חי זעק על זה!!!!! תתביישו לכם!!!!!!!!!!!!!!!! תתביישו תתביישו ועוד פעם תתביישו!!!!!!!!!!!!!!
ש23.06.16
באמת יש גבול לטימטום!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמית23.06.16
15
אמא שלה היתה גרושה וחילונית והשפיעה עליה??? תצאו מהשטויות שלכם -הכל זה הנשמה שזועקת למשהו אחר והסביבה לא אשמה עובדה שמבתים חרדיים יוצאים ילדים חילוניים
יעל23.06.16
14
ומגיעים להתמכרויות והתאבדויות. מגלים שאין כלום בעולם בחוץ אבל אז כבר מאוחר. הסיפוק והשמחה בעולם החרדי נקודה יש לך קושי תקבל כלים להתמודד אל תברח זה לא יעזור רק יותר גרוע....
אחד שיודע23.06.16
וגם אין אמת ושמחה בחיים החרדיים. אבל כן יש אמת ושמחה בחיי תורה ומצוות ושמירה על ערכי המסורת היהודית שלנו , רק ללא "חרדיות" מזויפת שבה מדכאים את הנפש של הבן אדם והורסים לו את התכונה האנושית החשובה ביותר שה' מצווה אותנו בתורה "להיות "בן חורין" אמיתי. (לכן הוציאנו ה' ממצרים- כדי להפסיק להיות עבדים לבני
יהודית24.06.16
13
האישה הזאת במצוקה זה מה שברור תפסיקו לשפוט אותה על מעשיה ממש רחמנות עליה היא אפשר לדעת מה היא עוברת. ואולי נימאס לה מהכל והחיים שלה היו קשים. מקווה שימצאו אותה בקרוב והיא תחיה את חייה בשקט ובשלווה ולא תקבל בוקס בפרצוף מילדיה על בחירתה החדשה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזל23.06.16
12
אילו ח"ו כך היה כבר היו מוצאים את גופתה. בוודאי אחרי 3 ימים לוהטים שכאלה. מן הסתם היא מתבודדת במקום כלשהו ומאותת בכך על מצוקתה.
יעקב23.06.16
11
אולי היא אשפזה את עצמה בטירת הכרמל או רמבם כדאי לבדוק שם
חני24.06.16
10
לא מנדים ילד ........................ !!!!!!!!!!!!!!! שנתבשר בשורה טובה למרות שנראה לי ששמה קץ לחייה
מירי23.06.16
9
יתכן שהשאירה את הרכב בתוך חניון של קניון גדול היכן שהוא
זהב24.06.16
8
שבתור אימהות צעירות נכנסה בהן רוח שטות, נטשו את אלוקיהן, את ילדיהן ומשפחתן (4, 6, 7 ילדים), ורצו לחיות חיי הוללות והפקרות, "לבלות" ולשכוח מעול של בית וילדים. לאחר שנים הן התחרטו ורצו לחזור לילדים אבל אז היה מאוחר מדי, אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, אין סיבה שילדים שהאמא נטשה אותם ירצו להכיר בה א
אשה23.06.16
אינך מזרע ישראל- בדוק!!!
את זרש24.06.16
הקב"ה בעצמו קיבל תשובה של עבריינין שעברו את כל העבירות שבעולם, ויש קונה עולמו בשעה אחת. הקב"ה לא אומר, מה לעשות, אדם צריך לקחת אחריות על שטויות שהוא עושה בחיים. אין לך אמפתיה. אל תדוני את חברתך עד שתגיעי למקומה... תני לי לנחש שאת באה מאותה חסידות שיש להם רק שני דברות, 1. אנוכי... 2. ולא יהיה לך..
אכזרית24.06.16
את מדברת על רוח שטות על חיי הוללות והפקרות כאשר ברור לכל שכל מה שאישה רוצה זה חיי זוגיות אוהבים ושמחים . איפה הבעל בכל הסיפור הזה?למה אישה אומללה שחיה במסגרת שבה אין שום זכר לאהבת איש את אשתו צריכה להמשיך לסבול כשהיא מבינה שזה לא תקין?למה להדביק לה ישר רוח שטות וחיי הוללות?אני לא חושבת שהיא רצתה לבל
?26.06.16
מי אמר לך שהיא נטשה אותם? הילדים מודים שהם ניתקו קשר. אז על מי את מחפה? היא בחרה בדרך אחרת וזו זכות שאלוקים נתן. גם החוזרים בתשובה שומרים על קשר עם ההורים החילוניים ... כל אחד נשאר בדרכו הוא.
חרדית26.06.16
תגובה מגעילה וחסרת לב אדם בסכנת חיים וזה מה שיש לך לכתוב(גם אם עצם הדברים נכונים) בושה וחרפה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי23.06.16
יש לכך סימוכין בהלכה? .על "כבד את אביך ואת אימך " שמעת?
אשר23.06.16
מה זה כבד את אביך ואת אמך????? אלוקים קודם אם היא עזבה את אלוקים הילדים שלה צריכים לכבד אותה????? אולי אנשים ילמדו לקח אתה יודע איזה טראומה לילדים שהאמא עוזבת אותם בגיל קטן ועוד צריך להתיחס אליה אחרי שעשתה שטויות כאלה אתם סתם מדברים מהרגש אם תחשבו קצת זה היא בחרה בחיים האלה על זה נאמר ובחרת בחיים
tami1223.06.16
7
הלכה לאיזה מלון באילת או מקום מרוחק כדי לקבל את מה שחסר לה
משה23.06.16
שנית -מי אתה שתשפוט אישה במצב נפשי כ"כ קשה .אני לא יודע אם יש לך ילדים .אם שישה מהם היו גוזרים ניתוק 99%מבני האדם הנורמלים בהכרח היו נכנסים לדיכאון זה כמו אימא שכולה שאיבדה שישה ילדים.
אשר23.06.16
למה לא עושים את הרעש כשאימא חרידית גונבת את הילדים מבעלה הגרוש ???? בחסות המדינה!!! לבעל אין לב ??? לו מותר להתאבד????
מנחם24.06.16
זה סלנג
א23.06.16
זה מצב רגיש וצריך להזהר . כל יהודי הוא בן של מלך.
ל323.06.16
אז הבית מלון היה מוסר את זה למשטרה.
08623.06.16
תלמד עיברית תשומת לב!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמית23.06.16
תתבייש לך , גס נפש ככה מדברים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גילי23.06.16
6
לאף אחד אין זכות להחליט לא לקבל את אמא, גם אם היא 'חולת נפש' או 'יוצאת בשאלה' ומי שמנתק קשר ממנה, והיא התאבדה, דמה בראש כל המנתקים קשר איתה ומסיתים את הילדים נגדה.
שרה26.06.16
רק שמירת מצוות זה בכל מצב
שפרה26.06.16
5
הם הרשעים במדי צדיקים חייבים לבצע שינוי אדיר במגזר.להפסיק לשים את הכבוד בראש הארכה ולטפל בבעיות אפילו האתר הזה חסר דיוק מכוון בהרבה כתבות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד24.06.16
4
אתה חתיכת זבל אנושי שצריך להכחיד מהעולם ! וגם דביל עם שגיאות כתיב . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורלי23.06.16
3
היא יכלה לעזוב את גור ולהיות ליטאית רגילה או לעבור לחסידות אחרת לא היה שום בעיה לבעלה אם זה גם לילדים שלה היא והבת שלה בכוח רצו להמיר את דתם בכוח לאכול בכיפור ולאכול חמץ בפסח ה' ירחם הם ידו והיו בסביבה אנשים מסורתי בכל רמסו ברגל גס את יום הקדוש של עם היהודי כול דבר שהיה שייך לדת עשה להם בחילות
הנושרת מפתוחי ח23.06.16
כל ה"צדיקים".....
תורה חגרי שק24.06.16
זה לא נכון אנשים במשבר עושים טעויות ואחר כך אין להם אפשרות לשלם אז הם רוצים למות צריך לעזור לה זה לא יעזור לשפוט אותה אז מי שבאמת אכפת לו שיגיד תהילים וילמד להצלחתה פשוט רחמנות תראו לאיפה זה מוביל,,,,,, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גילי23.06.16
אז מה את מטיפה לאחרים?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמית23.06.16
ואין פוצה פה על כך, ואפילו מנסים להבין לנפשם ולרחם עליהם... אז מה קורה לרחמים כשזה מגיע לבת ישראל שסובלת ייסורים קשים??? וניתקו אותה באכזריות ילדיה???
תורת אמת24.06.16
2
היתה פה אמירה נגד החרדים בכלל ונגד התורה אז שתסלול היא את דרכה
הציבור26.06.16
1
ממידע שעלה בידי לכאורה אסתי אינה הדוגמא הקלאסית ליוצאת בשאלה מחצר נוקשה ודוגמאטית זו. בניגוד לאחרות היא להתריסה למיטב ידיעתי ולא השתוללה כמו שרה איינפלד למשל. כך שיש יסוד סביר להניח שהסביבה בה חייתה לא תרמה למצבה הרוחני ואין כאן מקום להאריך ומי שמכיר מבין. לגבי בתה המצב גרוע יותר וגם על כך אני לא רו
זעליג שטיצברג23.06.16
ולא כאן המקום....... ומי שמכיר מבין....... למה כתבת תגובה???
לא ברור23.06.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24