כיכר השבת

שוב טרגדיה

אסון: נפטרה הפעוטה שנשכחה ברכב נעול בביתר עילית

חנה רינה פלדמן בת השנה וחצי, נשכחה היום בצהריים ברכב נעול ברחוב המגיד ממעזריטש בעיר ביתר עילית. המתנדבים ניסו להציל את חייה - אך לשווא. נסיבות האירוע בבדיקה (חרדים)

35
דניאל הרץ | כיכר השבת | ט"ז בתמוז | 22.07.16
אילוסטרציה
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

שוב טרגדיה ברכב: חנה רינה פלדמן בת השנה וחצי, נשכחה ברכב של אביה הרב ידידיה - מקהילת ברסלב בביתר - במשך כשעה וחצי, כוחות ההצלה פינו אותה מהמקום במצב אנוש, מאוחר יותר נאלצו הרופאים בבית החולים שערי צדק לקבוע את מותה. הלווייתה תתקיים בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי מתנדבי איחוד הצלה ביתר בהחייאה על ילדה שחולצה מתוך רכב נעול ברחוב המגיד ממעזריטש בביתר עילית. בשלב הראשון מצבה הוגדר אנוש. נסיבות ואופי האירוע בשלב זה בבדיקה.

עזרא גוטליב מתנדב איחוד הצלה וכונן מד"א סיפר: "מדובר בילדה כבת שנה וחצי שהובאה ע"י בני משפחתה לנקודת ההזנקה של מד"א בכניסה לביתר עילית כשהיא ללא הכרה. בסיוע צוות נט"ן ומתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן היא פונתה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק בירושלים תוך המשך פעולות החייאה".

דוברות המשטרה (מחוז ש"י) מסרה: "דווח על תינוקת שנשכחה ברכב ביתר עלית ברחוב המגיד ממעזריטש. התינוקת נמצא בתוך רכב שהיא ללא הכרה צוותים רפואיים בהחייאה תוך כדי פינוי לבית החולים שערי צדק . מצבה מוגדר אנוש. נסיבות האירוע בשלב זה בבדיקה ראשונית".

כזכור, לפני עשרה ימים נשכחה תינוקת בת תשעה חודשים על ידי סבתה, בתוך רכב באזור התעשייה בערד, לאחר מאמצי החייאה ממושכים - נקבע מותה. מפרטי האירוע עולה כי הסבתא הסיעה בבוקר את בתה לעבודה, ואחר כך הייתה אמורה להסיע את הנכדה התינוקת למעון, אך שכחה אותה במכונית. בצהריים, כשהגיעה לאסוף את בתה, אותרה התינוקת ללא רוח חיים ברחוב הפלמ"ח שבאזור התעשייה בעיר.

פרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. הסבתא, שנסעה למקום עבודתה באזור התעשייה וחזרה בצהריים לאסוף את ביתה, הבינה אז כי שכחה את הנכדה ומיהרה להתקשר למוקד 100. כשהגיעו אנשי מד"א לזירת האירוע, זעקה הסבתא שוב ושוב: "איך עשיתי את זה?".

תוכן שאסור לפספס
35 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
20
שכל מושב בטיחות של ילדים יותקן עם תרמוסטט, ואם זה מגיע למעלת חום מסוימת - הוא משמיע אזעקה שנשמע מחוץ לרכב. בוא נשלח מסר לח"כים לעבוד על החקיקה הזאת מיד! זה לא פחות חשוב מענינים אחרים לציבור החרדי - זה פיקוח נפש ממש
אברך אמיריקאי22.07.16
19
התינוקת מתה ממכת חום!!!
me22.07.16
זה תוצאה של המצלמה לראות מה שעין שהקב"ה ברא כן מסוגלת להכיל. אבל כל זה שטויות מול אסון המשפחה.
א23.07.16
למטה:תמונת אילוסטרציה?
מ.22.07.16
שמעת על זה פעם? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וואו22.07.16
18
ה" ירחם . כיצד זה קורה במגזר החרדי שוב ושוב . אוי לנו כי חטאנו ואוי למגזר החרדים ארורים ומקוללים . תשגיחו על הילדים ! וכי בקלות באים לעולם ? רשלנות משוועת ופושעת ליטול חיי אדם . זה רצח לכל דבר ועניין . חרדים רשעים ומטופשים
ג. נעמה 22.07.16
את אשה רעה ומרושעת!!!
שפויה23.07.16
ותאומים גם לא! אבל יפה שאפשר להתנפל על החרדי זאז עושים את זה במלא הרוע והאנטישמיות.
משה24.07.16

הצגת כל התגובות

17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם22.07.16
16
.מי שרוצח תינוק בצורה הזאת שיענש .איבוד התינוק כנראה לא עונש מספיק כי זה לא עוצר את הרוצחים. לפי התורה זה רצח בשגגה ומשום שאין לנו ערי מקלט ,יש להעניש בצורה אחרת. ולכל מי שיכתוב כאן שזה יכול לקרות גם לי..לא זה לא יכול. לא רק שאני בודק את הרכב אחרי כל נסיעהכן פותח את הדלת האחורית ובודק אפילו שלא היסע
mike22.07.16
ובמקום להכניס אותו לכלא אתה נטפל לאזרח הקטן והמסכן. שר התחבורה זה בידו!!! האזרח הקטן נקלע לזה בעל כרחו!!! אז מי צריך לשבת בכלא?
יורם24.07.16
זה נחשב לגרמא בעלמא ויש חיוב רק בדיני שמים
12323.07.16
15
אבל אצל כאלה שדבר כזה לא קרה, קיימת הסכנה שזה יקרה, בפרט אצל אנשים פזורי דעת.
יעקב22.07.16
14
פשוט הפקרות
נעמה24.07.16
13
אני מתייחסת לכלל המקרים בתגובתי ולמשפחה ששכלה עתה תינוקת אני שולחת תנחומים. ברור שההורים נענשו כבר בעונש הנורא ביותר אך עדיין ראוי שהם יעמדו לדין. גם עונש של עבודות שרות + הרשעה, בגלל הנסיבות הטרגיות, יספיקו. קודם כל יש בזה עשיית צדק. ההורים לא השגיחו על התינוק חסר הישע והתינוק מת ביסורים נוראים. הע
מבט מוסרי22.07.16
לצערינו המקרים קורים שוב ושוב, ניכר בבירור שזרת גזירה. אל תשכחי שאותו הורה שעכשיו זה קרה אצלו חשב יום קודם לכן בדיוק כמוך, ולא העלה על דעתו שיש אחוז אחד שזה יקרה לו, שהשם ישמור ויציל אבל מה אנו יודעים איך זה קורה ולמי עוד זה יכול לקרות חלילה.
חיים24.07.16
12
שבעת נעילת הרכב ,מיד תישמע כריזה אוטומטית חזקה "שכחתם ילד ברכב? " שמעתי הערב שיפעת שאשה ביטון מ "כולנו" הציעה חוק שגננות ומטפלות תהיינה מחויבות להתקשר להורים תוך שעה מזמן ההגעה ולדווח שהילד/ה לא הגיע/ה. - גם טוב, כל דבר שיוסיף תזכורת להורים הוא דבר מבורך.
רונית24.07.16
11
אולי להשתמש בזה להציל את התינוק הבא במקום ליגזור קופן של אני החזרתי 100 ש"ח לציבור
יורם22.07.16
10
כשאני כל פעם קורא את זה, אני אומר: זה לא יכול לקרות יותר מפעם אחת, וזה לא יקרה יותר. ואם זה קורה, זה רק אצל בדואים וערבים שאין להם ערך לחיי אדם. כולנו רגילים להתעצבן שאומרים שחרדים 'משריצים' ילדים ועוד כל מיני דיבורים לא יפים, ושאין לנו ערך לחיי אדם, אבל אם זה קורה פעם אחר פעם, אז כנראה שבאמת הטענה
משה22.07.16
9
מה אתה מקשקש מצאת לך בדיוק עכשיו על מה להתקשקש?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מגיב22.07.16
8
ואם הוא היה (חרדי ספרדי) הייתה נפתחת נגדו חקירה מדוע אינו עושה כלום (עיין ערך שריפת יערות הכרמל) מ"מ דמם של ילדי ישראל זועק תעשה כבר משהו כי יש מה לעשות, לחייב את חברות הביטוח להכיר בזה כתאונה והכל כבר יהיה בסדר אח"כ, סמוך עליהם!!! ולמי שלא יודע זהו מוות ביסורים שלא ניתן לדמיין ולהעלות על הדעת, רח
יורם22.07.16
7
הטירוף ממשיך במגזר החרדי. הכל על האישה ומה שכבר מטילים על הגבר גם לא מסוגל לעשות. חילול ה' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה23.07.16
6
עד מתי , עד מתי זה ימשיך לקרות ר"ל. למה עוד לא מצאו פתרון לבעיה. אני מבקש להציע פתרון טכנולגי, לדעתי די פשוט. ברגע שנועלים רכב, תיכנס אוטומטית מערכת שתדע לתרגם נוכחות של נשימות או תנועה ולאחר כ20 דקות תפעיל סירנה. אשמח אם מישהו יקח יוזמה לתכנן מערכת כזאת.
משה22.07.16
5
בארה"ב יש חוק שאוסר שיהיה ברכב נעילה אוטומטי של החלונות עם נעילת הרכב ע"י שלט. הגיע זמן שחוק כזה יהיה גם בארץ בטח יעזור נגד הגזירה של לישכוח ילדים ברכב
משה23.07.16
4
אני מתייחסת לכלל המקרים בתגובתי ולמשפחה ששכלה עתה תינוקת אני שולחת תנחומים. ברור שההורים נענשו כבר בעונש הנורא ביותר אך עדיין ראוי שהם יעמדו לדין. גם עונש של עבודות שרות + הרשעה, בגלל הנסיבות הטרגיות, יספיקו. קודם כל יש בזה עשיית צדק. ההורים לא השגיחו על התינוק חסר הישע והתינוק מת ביסורים נוראים. הע
מבט מוסרי22.07.16
3
כתוב שהתמונה אילוסטרציה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טליה22.07.16
2
עד מתי ריבונו של עולם? איך קוראים דברים כאלה שוב ושוב??? איך צריכים ללמד את האנשים להיות זהירים???? אי אפשר להבין...... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה22.07.16
1
זה כבר קורה יותר מידיייי!
קריו23.07.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24