כיכר השבת

התבטאות מסעירה

הרב שטרנבוך: בן גוריון היה יותר גרוע מהיטלר

ראב"ד העדה החרדית התייחס לפרסום ב"כיכר השבת" לפיו רבה של רמת השרון הביע זעזוע מההשוואה בין היטלר לבן גוריון, ורתח מזעם: "היטלר רק שרף את הגוף, בן גוריון שרף הנשמה" (חדשות)

117
ישראל כהן | כיכר השבת | י"ז בתמוז | 23.07.16
היטלר ולהבדיל בן גוריון
היטלר ולהבדיל בן גוריון (צילום רפרודוקציה: Roni Schutzer/Flash90, תמונת בן גוריון: לע"מ)

הויכוח שעוררה ההשוואה בין בן גוריון להיטלר בשל אמירת מרן החזון איש בנוגע ליחס לשונאי הדת, מגיע גם להיכל בית המדרש. לאחר שנחשף ב"כיכר השבת" מכתבו של הגאון רבי יעקב אדלשטיין בו אמר כי חלילה לומר שמרן החזון איש התכוון לומר שבן גוריון היה גרוע מהיטלר, מגיב ראב"ד העדה החרדית בחריפות.

בשיעור תורני שמסר בשבוע האחרון אמר הגר"מ שטרנבוך: "הראוני מאמר שפורסם לאחרונה מאת אחד מגדולי התורה 'שהקב"ה אוהב את בן גוריון באהבה רבה יותר ממה שאוהב את הגוי הכי טוב', וכן נכתב שם שאנו חייבים להידבק במידותיו של הקב"ה ולאהוב את המסית בן גוריון כמו שהקב"ה אוהבו".

"חס ושלום לומר כן" הוסיף הרב שטרנבוך, "עליו ועל כיוצא בו אמר דוד המלך ע"ה 'משנאיך ה' אשנא ובתקוממיך אתקוטט, תכלית שנאה שנאתים לאויבים היו לי', ואין לך "משנאיך ה'" יותר ממסיתים ומדיחים את ישראל מאביהם שבשמים כדוגמת הרשע בן גוריון שר"י שהוא ושותפיו העבירו על הדת מאות אלפי יהודים תמימים שעלו מארצות נכר, ואם נאמר ח"ו שמצווה לאהוב אותו, א"כ צריך גם לאהוב את כל המסיתים ומדיחים וגם את 'אותו האיש' ימח שמו וזכרו, ח"ו, והדברים פשוטים בכל הקדמונים שצריך לשנוא את הרשעים המסיתים, ונפסק גם להלכה".

"ובאמת זהו איסור גמור לאהוב אותו ולהפוך בזכותו ולומר שהקב"ה אוהב אותו, שעל זה הוזהרנו עליו בחמישה לאוין (דברים י"ג, ט') "לא תאבה לו, ולא תשמע אליו, ולא תחוס עינך עליו, ולא תחמול, ולא תכסה עליו", והיינו שאסור ללמד עליו זכות ואסור לאהוב אותו או לעזור לו או להצילו מצרה אלא אדרבה צריך לשנאתו ולתעב אותו, וכן כל הדינים שנוהגים בבית דין בכל מחויבי מיתה שצריכים להפך בזכותו, אינם נוהגים במסית, וכמבואר בספרי שם וברמב"ם בספר המצוות".

"ראוי להודיע לרבים את הדברים הפשוטים הללו – שהיחס שלנו לכל אותם מחטיאי הרבים לכל אורך שנות גלותינו שהעבירו על הדת מאות ואלפים, הוא ביתר תיעוב ושנאה מאשר היחס שלנו ל"היטלר" ימ"ש, ומשום שהיטלר ימ"ש שרף גופים ואיבדם מחיי העולם הזה אבל לא איבדם מחיי העולם הבא, ואילו אותם מחטיאי הרבים עשו חורבן נורא לישראל שאין כדוגמתו - ששרפו נשמות ואיבדום מחיי נצח".

"ואנא עובדא ידענא, שפעם אחת הייתי אצל מרן הגרי"ז זצ"ל בשעה שראשי השלטון בארץ ישראל ערכו בחוצות העיר "מפגן כח" כדי להראות כוחם וגבורתם, והנה נכנס יהודי אחד למרן זצ"ל וסיפר לו שיש מבני הישיבות שהלכו לחזות את 'מפגן הכח' ולראות את שמחתם, ומרן זצ"ל כאב מאוד בשומעו את הדברים הללו וזעק במר ליבו, "הרי אמרו חז"ל "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו"".

"וא"כ ראשי השלטון שהעבירו הרבה יהודים מעל הדת הם גרועים מה"אס אס", שהרי ה"אס אס" הרגו רק את הגופים, ואלו שנהרגו על ידם נכנסו מיד לעולם הבא, ואילו אותם רשעים איבדו מהעולם הבא והעבירו מהדת אלפים ורבבות מבני ישראל, ומעתה הלא אם ה"אס אס" היו עושים חגיגות אלו, וכי היה עולה על לב אחד להגיע לשם ולראות את שמחתם, ועל אחת כמה וכמה הדבר פשוט על הרשעים האלו".

"וחובה לפרסם את עיקרי הדברים כדי שלא יצא טעות לרבים, ולא יצא לעז על רבינו הגדול החזו"א זצ"ל, ויהי רצון שיתקיימו דברי סיום המאמר הנ"ל שכתב "והשם יתברך יצילנו מכל מכשול שהוא, ונזכה שיתקיים 'וכל בנייך לימודי ה' וגו', כן יהי רצון" סיים הרב שטרנבוך.

תוכן שאסור לפספס
117 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
58
שהרבי מלובביץ' סירב לקבל ליחידות
חבדניק24.07.16
את בן גוריון??
מנחם25.10.23
57
בן גוריון לא פחות ממשיח. דאג להקים מדינה צבא עבודה גבולות בטוחים ומה עושים רבנים- מקללים, משמיצים ומתפוצצים מקנאה שהחילוניים הקימו מדינה תפרסמו את זה בבקשה מוכן לספוג ביקורת
קליינמן24.07.16
56
תמיהני על מגיבים פה שחולקים על דעת הגאון אני בעל תשובה וזה ברי שבן גוריון שרי הדיח רבים וטובים מה ותורתו וזאת ביד רמה ביהירות בזילזול ברוחו של היהודי ובדעת רבותיו בעצם שווה לנבל בן בליעל ותו לא מידי ו29 הוא שוטה הכפר והוא מאלה שבג שיבש דעתם
יהודי 24.07.16

הצגת כל התגובות

55
כל מי שלא עלה לא"י מסתכן היום בהתבוללות של 50 אחוז ומעלה, אם בצרפת ואם בארה"ב ובארגנטינה, פה בארץ עם הרוסים יש בס"ה כ 5 אחוז התבוללות, החילון הגיע ביחד עם הקידמה והקולנוע וכו' גם למרוקו, אז מספיק לבלבל את המח של כולם.
אשר24.07.16
54
במחכ"ת חשוב לדעת, שבן גוריון הקים ובנה את עולם התורה בישראל. כל היש הקיים ביחסי דת ומדינה ה כ ל פרי ידיו של בן גוריון.
אריה פרנקל23.07.16
כל ראש ממשלה דתי היה מקים את עולם הישיבות ביתר עוז ויתר שאת ויתר תקציבים.בן גוריון נאלץ לעזור לישיבות בעל כורחו כחלק מהסכם פוליטי, לא מתוך אהבת תורה ורצון חופשי .אם זה היה תללוי ברצני ישיבה אחת לא היתה קמה או שורדת או מתוקצבת
אחד24.07.16
בנו גשרים להעלות מסים וכו' כדברי רשב"י
אבנר24.07.16
בזכות מרן החזון איש זצוק"ל הקמת עולם התורה במדינת ישראל!
עולם התורה24.07.16
53
זה המבחן: אם היה צריך לבחור בין שלטונו של היטלר לשלטונו של בין גוריון (להבדיל אין סוף הבדלות!!), אז יש מישהו נורמלי שהיה בכלל מתלבט??
הגיון24.07.16
52
תשאלו את פורוש שמנסה היום בכל מחיר להחזיר את הקריטריונים והתקנות שהוציא בן גוריון שהם הבסיס הגדול לתמיכת המדינה בעולם התורה. אמירה מזעזעת ומקוממת וכפוית טובה לחלוטין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמירה מזעזעת וחסרת אחריות24.07.16
51
עצוב מאוד לקרוא. אני חוזר בתשובה וזה נראה מבט מצומצם מאוד של הרב שזורע זרעות של השנאה במקום אהבת חינם. צריך לקרב את עם ישראל הקדוש לתורה ומצוות וזאת לא הדרך לכך. זאת דרך לדחית של מיליוני תינוקות שנשבו. צריך לזכור שעם ישראל ערבים זה בזה לכן לדעתי הקטן - אסור להרוס עוד יותר את החורבן הקיים.
דוד23.07.16
אתה קצת חסר בידע התורני שלך ברגע שתלמד ותתקדם קצת בחזרה בתשובה שלך את תבין שכל מילה של הרב היא אמת אמיתה!! גם אני בעל תשובה .
יהודי24.07.16
50
אינני חסיד גדול של בן גוריון בלשון המעטה אבל הוא יהודי בכל מקרה וזה ממש מזעזע ששמים תמונה שלו ליד התמונה, להבדיל אלף אלפי הבדלות, של הצורר הנאצי ימ"ש!!!!!!!!!
מזועזע29.07.16
49
רבו של ר' שטרנבוך בעל השרידי אש הספיד את בן גוריאל ושיבח אותו וכו'!!! גם שאלה אחד, האם החזון איש היה מסכים לפגש עם היטלר?! היום בצום יז' בתמוז העיקר לא לצום אלא לעשות תשובה ולהרבות אהבת ישראל! ב"ה שהרבנים שלי הם לא מאותו חוג שדוחף את הגאולה, אלא הם דורשים כל הזמן על אהבת אחים ואהבת חינם. אגב - הרבני
מצב24.07.16
48
לכל "מעריצי" בן גוריון וההולכים שבי אחר "קסמי" הציונות: פשוט וברור לכל בר בירב,שבן גוריון חלם על מדינה חילונית ככל העמים וזאת הייתה מגמת הציונות מראשית המדינה! אך מאחר שלא יכולו לנו בסופו של דבר,נאלצו "לחיות" איתנו בתקווה שניכחד לבד. לכן,אל תנסו לזקוף לו זכויות לא לו ואין לדונו לכף זכות כלל וכלל! (
124.07.16
47
והשכינה בוכה וצועקת איך תשווה בין הצורר הגדול שהשמיד 6,000,000 מיליון יהודים - ליהודי אשר בו נשמת אלוקים ממעל ויהיה חילוני כמה שיהיה. 6,000,000 מיליון יהודים .......ואתה זה שאומרים עליו שהוא גאון...??? ואפילו רשעים שבישראל מלאים מצוות כרימון. מה לך פה אליהו ...מה לך פה אליהו ....
ברוך יהיה24.07.16
קול דמי עולי תימן זועקים מן האדמה ... והנשמות היהודים של המהפכה הציונית-החילונית שהוביל בן גוריון זועקות בחושך באפלה!
....24.07.16
בגלל שלא נתקבלו למוסדות החינוך עקב מוצא עדתי זועקים מאותה אדמה!
רפאל24.07.16
46
של לבן הארמי----לכן הוא עוד יותר גרוע פי אלף
ש23.07.16
45
זה בזכות בן גוריון. דבר שאליו אני אישית מתנגדת בתכלית. לא היה ולא נברא מאז חז"ל שבחורים שפויים בראשם ממומנים על ידי המדינה , לא עובדים , לא מפרנסים את נשותיהם ולומדים תורה ללא עשיה לצידה , ללא מלעכה . גונישט! דבר כזה לא היה לשום חכם , לא להלל הזקן שפעם היה צעיר וחוטב עצים לא לפניו ולא לחכמינו אחריו
בת ישראל 23.07.16
הכל לזכות מרן החזון איש! ולידיעתך מאות אלפי חרדים עובדים.וקובעים עיתים לתורה !!! נכון ויש כ -70 אלף תלמידי ישיבות ואברכי כוללים.. לומדים רק תורה וזה כי זה רצון האשה. וכן יש שמתוכם עשרות אלפים הם תלמידי ישיבות חרדים פחות מגיל-18 !
להתעורר24.07.16
.. זה מועצת הבטחון של האו"ם.
את טועה ומטעה24.07.16
זה רק בזכות תמיכת החרדים ובנשיאות מרן החזון איש זצוק"ל. מועצת הבטחון של האו"ם נתנה את אישורה להקמתה של מדינת ישראל ...! (האו"ם לא רצה להקים מדינה רק לחילונים בלבד. לציונות החילונית אין להם בסיס הלכתי אין להם מקורות.... מה עשה בן גוריון,בעל כורחו הלך לבקש את תמיכת החרדים ובנשיאות של גדול הדור של אז
את טועה ומטעה24.07.16
מה המדינה נותנת???? 700-800 שקל לאברך 300-400 לבחור עזבו שזה כלווווום כסף גם זה לא מגיע לבחורים בכלל ולאברכים זה נכנס במילגה של הכולל המדינה לא נותנת כלום
אבי24.07.16
הוא לא היה חייב לתת כלום!!!!
אס25.07.16
44
לצערי אנו רואים בלבול גדול בכל ההתיחסות בין המדינה ורשיה לבין עולם התורה .אנו מערבבים בין נזקי ההשקפה והנשמה של עם ישראל לבין ההתיחסות לאדם עצמו כאיש ישראל שנשמתו נחצבה מתחת כיסא הכבוד . לגבי הנזק של גדול המחטיאו יותר מין ההורגו ודאי שאין לערער על זה אך חזל לא אמרו זאת כדי להכשיר גוי ולאסור ישראל אל
מפוקח24.07.16
43
יש כמה אי דיוקים היסטוריים. וטעויות ביחס לדעת חז"ל. נתחיל היסטורית, בן גוריון לא החלין את עם ישראל. ההשכלה התחילה 150 שנה לפני שהוא נולד. והוא נולד בעייריה שרובה הייתה משכילה וחילונית. בן גוריון היה אדם מיוחד, אידיאליסט שהאמין בטוב, וברוח הנביאים של לא ישא גוי אל גוי חרב, ותמיד דיבר על "מה ששנוי ע
משה רבינו24.07.16
42
כשבאתי לישיבת פוניבז' בשנות ה-60 עם סימונים (פאות) החברים האשכנזים לעגו לי עד שלא הייתה לי ברירה וחזרתי אותם, אז מי גזז פיאות לתימנים ?
תימני24.07.16
41
אם "גדולי ישראל" מתבטאים ככה, סימן שאין שום אמת בתורה.
מתנדנד24.07.16
40
במגבית הבאה - קופת העיר מביאה מנין אברכים + 2 מקובלים לקברו של רבינו מרן בן גוריון. מחיר מבצע לקויטל - 180 ש"ח עבור כל שם.
חוכא ואיטלולא24.07.16
39
בן גוריון לא היה רק חילוני אלא הוא ראה צורך לחסל את יהדות מזרח המפוארת ושלח ילדי עולים לקיבוצים חילונים ולכן יש לו דין מסית ומדיח
מנחם23.07.16
38
מכל התגובות פה רואים כמה הוא צודק, כי ידוע שדעת בעלי בתים הפך דעת תורה, אני חושב שאפשר לא להבין, אבל למה כולם חושבים כאן שהם יותר חכמים ממנו???????
מיקי23.07.16
37
אסור לפרסם את תמונת היטלר ימש בכל מקום מטשטשים בבקשה
tami563523.07.16
36
בן גוריון גרם להרבה מאוד נזקים רק בדרך מניפולטיבית
הרב צודק04.12.18
35
עדיף להיהרג על קידוש ה' בקדושה ובטהרה כמו קדושי אושוויץ מאשר לחיות 70-80 שנה בחיי הפקר של בהמה.
יואל משה24.07.16
34
עשו לנו שטיפת מוח מאז שנולדנו, וכמו שכולם האמינו שסטאלין הוא שמש העמים, כך קשה להשתחרר משטיפת המוח. אבל בן גוריון רצח יהודים באלטלנה וניסה לארגן מלחמת אחים, חטף אלפי תינוקות ואחותי בכללם (טוב, יש כאלה שזה לא כואב להם, זה לא התינוקות שלהם). גזז פיאות והחליף את עשרת הדיברות. אינני אומר שהוא גרוע מהיטל
אורי24.07.16
לא נמצא עד היום שום מסמך או עדות לכך שבן גוריון היה מעורב בנושא של חטיפת ילדי תימן. (לא באתי להתנגד לדברי הרב רק אמרתי עובדה)
רבקה20.10.23
33
בסופו של דבר כל אחד בחר בדרכו לפי החינוך שקיבל בביתו,בבתים שהיו "מסורתיים" אז שילדיהם ראו את האפשרות להיות "חופשי" אז הם קפצו על המציאה. מי שאשם בחילוניות של העם -זה הוריהם(או סביהם לא משנה) של החילונים,כי אם היו נותנים להם חינוך טהור לא היו "מתחלנים". בן גוריון לא כפה על אף אחד לחטוא ,אדרבה הוא איפ
שליח-מצווה24.07.16
גזרו פאות של יהודים שעלו לארץ? ולמה חטפו ילדים? ולמה הוא נתן הוראה להרוג יהודים על אלטלנה?
יניב24.07.16
אני לא יודע אם פאות שנגזרו היו בפקודתו של בן גוריון, ואני ממש לא יודע אם חטפו ילדים בפקודתו (קשה לי להאמין שהוא נתן את הפקודה הזאת). אבל תן לי להסביר לך משהו על אלטלנה. הזרוע הצבאית של מפלגת העבודה. תקרא את המילים האלה. נכון שזה הזוי? שלבוז'י יהיו גדודים חמושים שיסורו לפקודותיו? זה מה שהיה האצ"ל.
חיים24.07.16
העיקר להאשים את בן גוריון!
רפאל24.07.16
במשמרת שלטונו של בן גוריון -יהודי -בזמן שלטונו נעשה הדבר הזה זה בהרבה יותר גרוע. זה לא יהודי ולא מוסרי. זה אנטישמיות ציונית חילונית נאצית!
לרפאל24.07.16
במוזיאון יד ושם. על כל זוועה שנראה שם אשאל אותך אם בן גוריון עשה דברים גרועים יותר. את המסקנות תסיק כבר לבד.
רפאל24.07.16
לא נכון מלא ילדים מבתים חזקים ממש נהיו חילונים,
רבקה20.10.23
32
תתמודדו עם הטענות התורניות הנוקבות של מרן הראב"ד שליט"א, יש לכם תשובות תענו, אם אין לכם לא יעזור לצעוק..
דני23.07.16
בשדה בוקר, כשנודע לו משמיים שבן גוריון זקוק לתיקון, הוא אמר- יש לו זכויות רבות בהקמת המדינה, אבל בגלל האופי החילוני יש לו הרבה מקטרגים, משהו בסגנון הזה. ככה ההבדל בין רב מקובל גדוש באהבת ישראל, שבא לעזור לכל אחד, והעיד על עצמו שבירך בלב שלם את האדם שגנב את כל! כתביו, לבין רב מסוג אחר, שאני קטנתי ועפ
אלון29.07.16
31
גם אם זה נכון שבן גוריון יותר גרוע. איזה חילול ה' זה יעשה אם זה יתפרסם שרב השווה בין יהודי לצורר היהודים. פשוט נורא איך כמה מילים יכולות לגרום לשנאה פילוג וריחוק של יהודים מקיום תורה ומצוות. ומהאם " שיהא שם שמים מתאהב על ידך???....עצוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי23.07.16
30
ולכן אני לא מאמין שדיבר כך. אם אכן אמר את הדברים, דעתו השתבשה עליו לעת זקנתו, וזה קורה לרבים.
יצחק23.07.16
ותאכל שרצים ותסע בשבת יא מתחנחן ונפגש בעולם הבא, או שבעצם לא.....
שלמה24.07.16
למה כי הוא אומר משהו שלא מוצא חן בעיניך?
רבקה20.10.23
29
זה רק בזכות תמיכת החרדים ובנשיאות מרן החזון איש זצוק"ל. מועצת הבטחון של האו"ם נתנה את אישורה להקמתה של מדינת ישראל ...! (האו"ם לא רצה להקים מדינה רק לחילונים בלבד. לציונות החילונית אין להם בסיס הלכתי אין להם מקורות.... מה עשה בן גוריון,בעל כורחו הלך לבקש את תמיכת החרדים ובנשיאות של גדול הדור של אז
לכל יפי נפש פה24.07.16
28
לא האמנתי שדברים כאלו יצאו מפי קדוש כהרב אדלשטיין שליט"א. דברי הרב שטרנבוך שליט"א פשוטים וברורים, בן גוריון רשע הוא ובל למד צדק, בארץ נוכחות יעול. ומי שלבו נוקפו מלמד עליו זכות רחמ"ל
אבנר24.07.16
27
יותר מהרגו בן גריון שרי החטיא את עם ישראל והיטלר ימ"ש הרג רק את הנפש... פשוט וברור ... רק שקשה לאנשים שמדמים להיטלר זה לא נשמע לאוזן טוב.. וזה נכון כדי להביא ראוית מרשע אחר...
יהודי 24.07.16
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
על שום מה יצאנו לגלות24.07.16
25
מה שפעם היה פשוט לכל ילד בדורנו יש על זה ויכוח אוי לדור שכזה... כל בן למשפחה ספרדית שעלו לארץ יודעים ספר ועם יראת שמים ונהפכו ע"י מאמצי השלטון בארץ לחילונים, מרגיש בבירור את השמד ואת השואה הרוחנית שהעבירו אותנו ראשי השילטון בארץ באותם ימים, ובראשם בן גוריון ימ"ש שר"י. אמנם ברור שאין הדברים אמורים ל
השגחה פרטית24.07.16
24
בן גוריון הפך את רוב הספרדים והתימנים לחילונים
אלי23.07.16
23
ישר כוח גדול לרב הצדיק שאינו פוחד וחושש לומר דברי תורתנו הקדושה ומי שאינו מבין צריך לבדוק עצמו ואת האמונה שלו. בר מינן מהמסיתים האלה ומי שלא פגש אחד כזה מימיו לא מבין אפילו עד כמה הוא שנאוי!!!!!!!!!!!!!!
ש23.07.16
22
מאמר הזה לא נכון: "היטלר רק שרף את הגוף, בן גוריון שרף הנשמה". ב-ג גם הרג הגוף! [א] עשרות אלפי אם לא מאות אלפי יהודים שומרי תורה ומצוות נשארו ונשלחו למוות משונה בידי הנאצים בהסכם מלא ואף בדרישת ב-ג! [ב] מה אם פקודתו להפצצת ה"אלטנה"? מה עם מסירת מאות אנשי אצ"ל ו"שטרן-לח'י" להרג בידי הבריטים? מה עם פק
ותיק23.07.16
21
"לא תאבה לו ולא תשמע אליו ולא תחוס עינך עליו...."צריך לשונאו ולתעב אותו- ממש אהבת ישראל .וזהו ראב"ד העדה החרדית. בושה.
דוד27.07.16
20
כשהקב"ה רצה להשיבנו לארץ בקדושה, לא מצא חן בעיני גדולים יראי השם בדורו נותר רק בן גוריון וחבריו. אנשי שלומינו אף סרבו לשתף פעולה. כיצד היום הם יכולים לטעון ידינו לא שפכו את הדם הזה?!
אמת 24.07.16
19
לא נשאר לו דור המשך וגם להרצל זה הסימן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם24.07.16
נולדו לו שלושה ילדים, והיום יש לו נכדים ונינים ובני נינים, ביניהם גם כאלה שנושאים את שם משפחתו. אל תכתוב אם אתה לא יודע.
חיים24.07.16
וארוכה הרשימה. זה לא סימן לכלום.
יוסף24.07.16
18
גלות וישתו התלמידים הבאים אחריכם וימותו ונמצא שם שמים מתחלל....
נשכיל...24.07.16
17
למה חסיון פרשת עולי תימן וילדי תימן.. ומסתירים ל 140 שנה נשאר 70 שנה להסתיר...זה פעולה נאצית במייטבה !!!!!! כפייה ציונית-חילונית אנטישמית גזרת פיאות היתנכלויות לדת ומסורת היהודית במעברות ובמחנות העולים..חטיפת ילדים מחיק הוריהם. הוציאו להם תעודות פטירה מזוייפות.. שלאחר בין ל10-16-שנים המשפחה מקבלת
#########23.07.16
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעם23.07.16
15
שהרב שטרנבוך פטור ממצוות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james23.07.16
14
בטח הקב"ה עובד אצלכם ושואל אתכם מי יגאל את עמו. בטח הקב"ה לא חרדי מספיק שהוא נתן דווקא לבן גוריון לגאול את העם.
שולי25.07.16
13
במוזיאון יד ושם לכל תלמידי החינוך החרדי. רק כך ניתן למנוע את המשך חילול זכרם של קדושי השואה!
רפאל24.07.16
בתל אביב, רק כך ניתן למוע את המשך חילול זכרם של היהודים שהעבירו אותן על דתם
אמת24.07.16
12
הם אכלו אוכל בהשגחת הבד"ץ, התפללו במניין ולמדו תורה לפני תאי הגזים?? מעניין שאחרי היטלר כל עולם התורה באירופה נעלם ואחרי בן גוריון כל עולם התורה בישראל פרח. לכו תלמדו ליבה ותדעו מה באמת קורה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טימטום24.07.16
11
כל מילה שווה כסף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקי קצבורג24.07.16
10
בנאום השפנים הידוע, הרב שך אמר שהנאצים הרגו 6 מליון. אבל עכשיו זה יותר גרוע שזה הנפש וכו'
אלי24.07.16
באה עלינו מלחמת לבנון
ברוך יהיה25.07.16
9
אני חושב שהחרדים עושים מהממשלה החילונית חכמים הרבה יותר ממה שהם באמת: תופסים מהם גאונים גדולים שעושים טצדקי כדי לפתות את ילדי ישראל. בפועל כמו שאני רואה את זה מדובר בתינוקות שנשבו שכמו ילדים קטנים שרוצים ממתק, כל מה שמעניין אותם זה החומריות שלהם וזהו. לא מזיז להם מה אתה, רק תן לנסוע בשבת, לדפוק ת'ר
ז'וז'ו23.07.16
8
א. השואה האיומה הביאה כפירה עצומה בקרב עם ישראל שראו את הסתרת הפנים! ב. עם ישראל קיבל תחייה לאומית חדשה בארץ ישראל ע"י בן גוריון, זה מטורף להגיד שהוא העביר על דת כשרואים שהוא נתן פטור ללומדי התורה מהצבא, וחוץ מזה שמעולם לא הייתה פריחה של עולם התורה כזאת מעולם!!!
אני מזועזע23.07.16
7
כל חרדי מעדיף לחיות תחת שלטון בן גוריון מאשר תחת שלטון היטלר, היטלר החריב את עולם התורה והחסידות באירופה, עולם שמשתקם פלאים במדינה שהקים בן גוריון , אין ספק שבן גוריון שגה רבות ,אבל אסור לשכוח את תרומתו העצומה לרווחת כל הגרים בארץ הקודש כולל הרב שטרנבוך.,
אליהו24.07.16
אלו שהיטלר רצח, כיום הם בעולם הבא לעומתו בן גוריון שכביכול הציל המונים וגרם להם להיות חילונים, הם איבדו את נשמתם היהודים ואין להם גם עולם הבא. וזה ההבדל בין היטלר לבן גוריון. עדיף למות ולהיות בעולם הבא ולא להיות חילוני
לא הבנת24.07.16
לא ענית בצורה פשוטה על השאלה , האם הנך מעדיף לחיות תחת שלטון היטלר בגרמניה או תחת שלטון בן גוריון בארץ ישראל , אתה הרי "מבין" .....
כן הבנתי26.07.16
כל אחד שנהיה חילוני עשה זאת מתוך בחירתו החופשית ועתיד ליתן את הדין על כך, וכל מי שלא רצה נשאר חרדי. מדוע לתפול על בן גוריון האשמות שוא?
רפאל24.07.16
6
הזוועות שעוללו לנו הנאצים זה דבר שאי אפשר לתאר. ראיתי גויים מכל העולם שבאים לטרבלינקה אושוויץ בירקנאו ומיידנק ומזועזעים ממה שהיטלר עשה לבני עמינו, כך שכל הרוע בעולם לא ישווה לשואה הארורה. אבל דברי חכמים הם אמת לאמיתה כך שכנראה היטלר לא היה גרוע כל כך ובן גוריון גרוע ממנו ואולי מגיע לעם שלנו שעבר את
משה ברזני 24.07.16
5
בן גוריון היה שליח ההשגחה להקמת בית ליהודי העולם שברבות מן המדינות נאנקו תחת עולם של הגויים. אנו מומחים בלחפש קורבן כדי להאשים אותו אך אסור לשכוח שאין היום מרכז תורה בשום מקום בעולם כמו פה בארצנו.
חרדי24.07.16
4
עיין ב: הרב חיים מיכאל דב ויסמנדל, "מן המיצר" • דן הכט, "פרפידי" (׳הכחש׳-בעברית). יואל ברנד, "בשליחות נידונים למוות" . ש.ב. בית- צבי, "הציונות הפוסט- אוגנדית במשבר השואה" . עמוס איילון, "שעת האפס" . ש. סלמון, "פשעי הציונות בהשמדת הגולה" . בדר, מ. "שליחויות עצובות" . לקר זאב, "הסוד הנורא" (מתורגם אנ
ההשקפה החרדית24.07.16
3
שמע ישראל ה'אלקינו ה' אחד נבין את הנאמר באמת אוההב ה' את כל ביראתיו את מידותיהם ודריכים הוא שונא אומרת הגמר שהרוח היא זאת שחייבת ולא דמות האדם זאת רת שבאמת ם שנעשו גרועים יותר ממעשיו של היטלר ונבין שאם לא היינו שורפים את הפש הקדושה של העם היהודי התורה והמצצות אז לא הייתה שואה ולכן גורעיפ לו מאילו ו
מהר חשוב23.07.16
2
אכן הולך ופוחת הדור. כמעט 2000 שנה עברו ויש יהודים שעדיין עסוקים בעבודה זרה של קטרוג ושנאת אחים במקום לעסוק בעבודת ה' יתברך.
עידן דיין23.07.16
1
לפי השיטה שלו כל החילונים שבכוונה לא שומרים מצוות הם יותר גרועים מהיטלר. אבל החרדים חיים כאן בזכותם ורק בזכותם. מקבלים מהם תקציבים ושומרים עליהם חיילים ונותנים להם הכל- בלי החילונים החרדים היו ממשיכים תחת שלטון ערבי ירדני לגור בעניות במאה שערים וכל יומיים היו עושים להם פוגרומים. בן גוריון יותר גרוע
אבי23.07.16
ברור ביותר שזה לא להכליל את כל החילונים! כי לא כל החילונים אנטי דת אנטי חרדים!
ועדות המזרח23.07.16
ב"ה היו יהודים בארץ ישראל הרבה לפני חזון הציונים הרשעים ואדרבה מאז החזון שלהם עברו היהודים בכל התפוצות ובפרט בא"י צרות רבים שאין לתאר וכי החרדים חיים כאן בזכותם? חלילה אנחנו חיים כאן כנגד כל רצונם הם היו מסכימים שכל היהודים החרדיים היו נהרגים בשואה כמו שכתבו זאת מפורשות בזמן השואה, שטוב פרה אחד ממאו
היהודי האוטנתי23.07.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

אין מה לדאוג

השנה יש דרך מהודרת במיוחד להוסיף טעם לפסח >>

כיכר בשיתוף ספרייט | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24