כיכר השבת

זייברט או נחמ"ש? התושבים זועמים

"למה הוציאו כסף על קמפיין שהבטיח בני ברק נקייה?"

דברי זייברט ומקורביו כי המדיניות היא 'בני ברק מלוכלכת', מעוררים זעם בקרב תושבים שתוהים מדוע אך לא מזמן השקיעה העירייה ממון רב - על חשבונם - לקמפיין נחמ"ש שהבטיח עיר נקייה (חדשות)

28
שאול כהנא | כיכר השבת | כ"ו בתמוז | 01.08.16
חנוך זייברט ונחמ"ש
חנוך זייברט ונחמ"ש (צילומים: יעקב נחומי - פלאש 90, מתוך קמפיין עיריית בני ברק)

דבריו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ומקורביו בראיון לעיתון הכלכלי "גלובס" במהלכו הצהירו כי המדיניות הינה שעיר התורה והחסידות תהיה מלולכלכת העיקר שלא לחרוג מהאיזון הפיננסי, גורמים הבוקר (שני) לסערה גדולה ולזעם בקרב תושבי העיר המביעים כעס על כך שהעירייה מצהירה מראש על כך שהעיר תישאר לא נקייה.

"כל הזמן שחשבנו שמדובר בהחלטה בלתי מודעת או מחוסר ברירה, החרשנו, אבל כעת מתברר כי מדובר ביד מכוונת במטרה שהעיר תמשיך להישאר מלוכלכת וזה כבר מכעיס נורא וכואב. האם בשביל זה נבחר זייברט לתפקידו?", תוהים תושבי בני ברק ברשתות החברתיות.

תושבים נוספים מזכירים כי ראש העיר הקודם יעקב אשר הצליח בשני המישורים גם לעלות את העיר שהיתה במצוקה תקציבית לאיזון פיננסי זאת על יד בניית המגדלים במרכז העסקים בסר בצפון העיר וגם לגרום לשינוי פניה מבחינת נקיון וסדר.

"אם מישהו לא יכול לעשות את שני הדברים יחד, אדרבה, שייתן את המקום לאנשים מנוסים יותר ומומחים יותר", טוענים התושבים.

גורמים בעירייה מעלים נקודה נוספת לפיה דבריו של זייברט עומדים בסתירה להצהרותיו הוא רק לפני חצי שנה. לפני תקופת חגי פסח יצאה העירייה בראשותו בקמפיין ענק בעלות תקציבית גבוהה זאת במטרה לחנך את תושבי העיר לשמירה על הנקיון.

במסגרת מסע הפרסום נתלו מודעות ברחבי העיר תחת הכותרת "משהו בבני ברק השתנה". לקמפיין צורפה דמות מאויירת בשם נחמ"ש שקבעה כי "בני ברק תהיה מצוחצחת. באחריות".

"לא ייתכן שיד ימין של זייברט לא תפעל בתיאום עם יד שמאל", אומרים הגורמים, "ביד אחת ליזום קמפיין ניקיון ולהבטיח שינוי בתחום וביד השנייה להצהיר כי בני ברק תישאר מלוכלכת. בשביל מה הוציאו כסף לחינם מכספי הארנונה של התושבים על הקמפיין?", הם תוהים.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה, מסר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "הרב חנוך זייברט, ראש העיר הגדיל באורח משמעותי את תקציבי העירייה לנושאי תברואה , ומבצע הניקיון החל לא מכבר, והוא כבר , בשלבים, של הרחבה באופן ניכר.

"ראש העיר מעולם לא אמר שמדיניות העירייה היא שהעיר תהיה מלוכלכת, ומי שמפרש כך את דברי ראש העיר הוא סלפן או ליצן.

"דברי ראש העיר הם שיש גידול בתקציבי תברואה, אך לא ניתן להוסיף עוד מליוני שקלים לתחום זה, שיבואו ע"ח תחומים חיוניים אחרים כחינוך, תשתיות (פיתוח כבישים, מדרכות וגינות באופן משמעותי ביותר), תרבות ועוד".

תוכן שאסור לפספס
28 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
22
העיריה בקדנציה הזאת יודעת רק ליחצן את עצמה כל כמה חודשים עם איזה חוברת חדשה, ובאמת חשבנו בתמימות אולי אחרי הקמפיין הענק שבטוח עלה לא מעט מיליונים, אולי באמת נראה שיפור בנושא, המיליונים הלכו למקורבים ואנחנו נשארנו עם הזבל והריח המצחינה, בושה ליער התורה והחסידות, ספר תורה עם מלבוש מלוכלך.....
יוסי01.08.16
21
זייברט מאז שנבחר לראש עיר לא מפסיק לבזבז את הכסף של התושבים על פירסום היה בלג בעומר פרסום ענק על המדורות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב בני ברקי 01.08.16
20
העיר מלוכלכת במיוחד ממס' סיבות מצטברות: 1. צפיפות אוכלוסיה. 2. עיר מרובת ילדים בלע"ה. 3. עוני של תושבים רבים המביא לכך שקופת העיר אינה מליאה. 4. אי אכפתיות של תושבים רבים מאיכות הסביבה. 3.שיטת הבחירות לראשות העיר ולמועצת העירייה. ראש העיר והמועצה אינם נבחרים ע"י התושבים ולכן אינם מרגישים מחוייבים לת
אלי01.08.16

הצגת כל התגובות

19
ויותר חשוב לפרנס גרר מאשר לקחת את אותו כסף של הפרסום ואותו להשקיע בנקיון! בושה!!!
אני01.08.16
שראיתי לאחרונה...
המשך01.08.16
18
יש תקציב לתרבות למה אין חדר כושר ב"ב לפחות למי שנשוי למה אין מגרשים לילדים לשחק כדור רגל או כדורסל למה אין שום הופעות הצגות לילדים מטעם הערייה ב"ב כמו בגבעת שמואל למה אין בריכה ב"ב ולמה רק בונים מוסדות ומוסדות ומשכורות לאנשש
יוסף01.08.16
17
עד שלא נפסיק לשתף פעולה עם העסקנים ולא יהיו בחירות דמוקרטיות וחופשיות בבני ברק, אף אחד לא יספור אותנו. הגיע הזמן להוריד את הכפפות ולדרוש שיתנו לנו לבחור את הטוב ביותר, שיתאמץ מאד במשך הקדנציה שלו להיטיב לנו. כל הרעיון של בחירות הוא הצורך של הנבחר להתאמץ כדי להיבחר שנית, ועסקנים קטנים לקחו מאיתנו את
משה דוד01.08.16
צריך לקוות שרק לא יהיה מאוחר מדי
דודי02.08.16
16
ראש העיר התיר לאסוף אשפה בשעות הקטנות של הלילה כאשר התושבים מתעוררים הן בגרירת הפחים למשאית והן בחזרתם לחצירות, הסיוט היא בלתי נסבל כל היום עייפים מאוד עד שמנסים לישון שוב מגיע הרעש הנוראי בחזרת הפחים ואי אפשר להרדם שוב, כל היום נהרס הן לגדולם והן לילדים הכל כמובן במסגרת נחמש שלו ואין עם מי לדבר! עד
משה01.08.16
15
חשבון לאיש
עע01.08.16
14
רק הרבנים שאמרו במי לבחור ימצאו פתרון.... הוא לא מפחד מבחירות כי ממילא יצביעו בשבילו....
pםינ01.08.16
13
למה הוציאו מיליונים על קמפיין נחמ"ש??? האם משיהו ייתן את הדין על בזבוז כספי ציבור לשווא????
מאוכזבי בני ברק01.08.16
מליונים?! ניקיתי להם חצר בחינם בלי לשאול שאלות! למה מליונים? רק כי כעסתי קצת וביקשתי אחרי העבודה דמי חסות של ארבעים שקלים רק כדי לבדוק לאן הכסף הולך?! לכן אתם לא רוצים עזרה מבחוץ? מה הבעיה לשלם לי ארבעים?! לזה אין לכם!!! תודה רבה!!! בפעם הבאה רק אכעס ולא אבקש כסף כי אני יודע כבר לאן הוא הולך!!!
יאיר26.11.19
12
עירייה שחושבת על עצמה הנציגים כמעט של כולם מיצגים את עצמם ואת המקורבים כל שאר התושבים שבויים ובובות בידיים של חצרות ואינטרסים, הגיע הזמן לעשות בחירות אמיתיות ושיהיה לנו באמת נציגים שלנו ולא נציגי טייקונים מושחתים וחצרות...
אבי01.08.16
11
צריך לדאג שבקדנציה הבא ימשיך צריך לתקן את הנזקים של אברהם רובינשטיין
צבי01.08.16
10
...............
פוץ01.08.16
9
כולם יודעים שזה היה פרסום בלי פורפורציות ובהשקעת עתק מכספי העירייה כדי להזרים כסף רב למשרד הפרסום הגוראי גשייד ידידם של ליצמן וזייברט (מי שלא מאמין כנראה לא יודע איך העניינים עובדים בגור).
יוסי01.08.16
8
ופרסום לפעילויות בשעה שכל עובדי העיריה הזמינו לכל משפחתם ומקורביהם שבוע קודם ולשאר התושבים ההרשמה נסגרה אחרי שעה העיקר שיוכלו להגיד שעשו משהו
תושב01.08.16
7
סים וכבאיות וכשצריך לעשות להם חלונות לאתרי הבנייה כדי שיראו מה קורה, אחרת יפרצו פנימה - אפשר להבין את הרמה של התושבים במקום. (בסביבות גיל 5, לעניות דעתי...) כן, תרבות זו לא מילה גסה.........
אנני01.08.16
6
לבדוק מי המשרד פרסום שקיבל את המיליונים הגיע הזמן להיפטר מהגערר'ס שחושבים רק על עצמם והשטיבלאך שלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארי01.08.16
5
יצאו בקמפיין תודיעו לנו עד שעה נראה לי 10 שהפחד מלא ואנחנו נשלח משאית 🚚 מה אי אפשר לקחת עובד על קטנוע שידווח איזה צוברים מלאים הם צריכים שהתושבים יעבדו אצלם הם צריכים לעבוד בשביל התושבים אנחנו משלמים להם מיסים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחםק 01.08.16
4
במסגרת הנחמש התיר לו ראש העיר לאסוף אשפה בשעות הקטנות של הלילה בפראות גסה משתוללים העובדים הן באסיפת האשפה והן בחזרת הפחים לחצירות הכל ברעש נוראי כאשר התושבים מתעוררים פעמיים בלילה וסובלים מעייפות לאורך כל היום!!!!!!!!!!! עד מתי נשתוק???? הגיע קץ לסבל! כאן לא רוסיה!
משה01.08.16
3
בדיון כאן נראה כאילו זייברט הוא איזה יאיר לפיד שרוצה להחריב את בני ברק. כולם יודעים שיש חלוקה שווה , חמש שנים אנחנו עושים חיים , אחר כך חמש שנים אתם עושים חיים , וחוזר חלילה . זה לא פייר , עכשיו באמצע לצעוק , חכו עוד שנתיים ואז אתם תעשו מה שאתם רוצים . לא כך ?
חסיד זייברט01.08.16
2
עוד ועוד מגרשים יש להם חיידר אחד שמשכירים לעץ ברח מלצר עוד אחד ענק ברחוב אנילביץ עוד מתחם גני ילדים שעשכיו בונים גם באנילביץ עוד 2 בנינים ריקים ברחוב הרצוג עוד בנין ריק 6 קומות בקרית הרצוג שהיה פעם ישיבה עוד הם עומדים לקבל הקצאה לעוד חיידר ברחוב מיימון בנוסף לעשרות שטיבלעך הם קבוצה כוחנית
תושב01.08.16
1
חוצפה של ראש עיר מוציא מליוני על פרסומות והעיר מלוכלכת רק הבעיה היא שמה יקרה הוא לא יבחר פעם הבאה?אין לו שום מחויבת רק לדאוג לגררס לבנינים לנרקיס לפרויקטים ולבנין בירושלים פינת יהודה הלוי תבדקו איך מפלצת כזאת קיבלה אישור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוקי01.08.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

איך משפרים את הביטחון העצמי? • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 14.05.24

בראשות ראש הישיבה

הכוללים בסכנה: אברכי 'פרושים' התאספו לעצרת | תיעוד

חיים רוזנבוים | 14.05.24

בר בי רב

עצמאות של תורה | גדולי הרבנים מסרו שיעורים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

הנתונים המלאים

האם 'חרבות ברזל' שינתה את היחס של הרחוב החרדי למדינה, סמליה ויום העצמאות שלה?

אלי דן | 14.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון שהחזיק בספרייה היהודית הגדולה ביותר

ישראל שפירא | 14.05.24
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

המסקנות, הזיכרונות והמבט קדימה

שנתיים לטבח הגרזנים הנורא באלעד: הגיבורים חוזרים אל רגעי האימה | פרויקט מיוחד

משה מנס | 14.05.24

מכתב נוקב לדרעי

זקן ראשי הישיבות: "כדרך עמלק הם מנסים לגייס בחורים"

חנני ברייטקופף | 14.05.24

נכדו הרב, מספר על דמותו

בנו של הצדיק הירושלמי וצדיק נסתר | מי היה רבי רפאל לוין?

חנני ברייטקופף | 14.05.24

"זה לא חג העצמאות"

מרן הגר"ע יוסף: "אסור להתכחש לנס שעשה לנו הקב"ה"

ישי כהן | 14.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ראשי ישיבות ואדמו"רים זועמים

לקראת חוק הגיוס: לראשונה שוקלים יעדים ברורים ופיקוח על עולם הישיבות | חשיפה

חנני ברייטקופף | 13.05.24

כָּל קָהָל וְעֵדָה

התחליף למירון: המדינה תממן הדלקות ל"ג בעומר בכל הארץ

ישי כהן | 13.05.24

באולפן 'חדשות 12' | צפו

בין הגר"י אזרחי לדני קושמרו | ישי כהן על יום הזיכרון תשפ"ד

יאיר טוקר | 13.05.24

תיעוד מהיכלי הקודש 

הכהן הגדול: גדולי הרבנים קיבלו את הספרים של זקן רבני תוניס

חיים רוזנבוים | 13.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

"הנס היה בצומת יד מרדכי" | צפו

רב משמר הגבול ותושב שדרות בריאיון מטלטל: משחזר את רגע פריצת המחבלים בשמחת תורה

כיכר השבת | 13.05.24