כיכר השבת

מתקפה נגד הקיצונים

הרב בר חיים נגד המפגינים: "איפה הייתם כשהבחורים לא הסתדרו בישיבה?"

הרב יצחק בר חיים, מרבני עמותת 'נצח יהודה', הגיב בחריפות להפגנת הקיצונים מול ביתו של בוגר הגדוד החרדי בבית שמש. "מה עשיתם למען הבחורים האלה כשלא הסתדרו בישיבה?" (חדשות, בארץ)

20
כיכר השבת | ח' בחשוון | 09.11.16
הרב יצחק בר חיים
הרב יצחק בר חיים (צילום: הלל מאיר)

הרב יצחק בר חיים, מרבני עמותת "נצח יהודה" (הנח"ל החרדי), הגיב הערב (רביעי) בחריפות להפגנה מול בוגר הגדוד החרדי. בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הרב בר חיים כי "אני הייתי רוצה להזמין את המפגינים האלה שיבואו לראות איפה הבחור שהם מפגינים נגדו לחם ואיפה הוא מסר את נפשו למענם בכדי שיוכלו לשבת וללמוד תורה. אין לי ספק שבאם היו באים ורואים מה שהוא עשה - הם היו מתפללים בכוונה יתירה לשלומו ולהצלחתו".

ההפגנה, הצהריים (באדיבות המצלם)

באשר לקריאות הגנאי של המפגינים נגד התגייסותם של צעירים חרדים ,אמר הרב בר חיים כי "אלפים מהבחורים שהתגייסו עד היום לגדוד נצח יהודה לא מצאו את מקומם בישיבה והלכו לצבא בכדי להגשים את תפקידם בעולם כיהודים ולקיים את המצווה של להציל את ישראל מיד אויביהם, ועל כך אני שואל את המפגינים האלה: מה אתם עשיתם למען הבחורים האלה כשהם לא הסתדרו בישיבה? לאחר מעשה אתם באים להפגין?".

"דניאל, נגדו הם מפגינים, לחם במסירות נפש בשמירה על עם ישראל וסיכן את חייו אינספור פעמים כששירת כלוחם קרבי - האם זה הגמול שיהודים יראי שמים גומלים איתו, בכתיבת כתבי שטנה ובקריאה של קריאות גנאי? עוד לא עבר חודש מאז שהדהד באזנו קול השופר. אנחנו עדיין תחת רושם הימים הנוראים. אתם שמתיימרים לייצג את תורתנו הקדושה - עליה נאמר ‘דרכיה דרכי נועם’ - נוהגים כך?" סיים הרב בר חיים.

הסרטון של דניאל שפיגל שהרגיז את הקיצונים (חרדים במדים)

כזכור, מוקדם יותר היום קבוצה של מפגינים הגיעה להפגין מול ביתו של בוגר הגדוד החרדי, דניאל שפיגל, ברמת בית שמש ג בעקבות סרטון בו השתתף לפני כשנה ופורסם ב"כיכר השבת" ועודד גיוס חרדים לצבא. שמונה מהמפגינים נעצרו בסיומה של ההפגנה.

תוכן שאסור לפספס
20 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
16
אמר דניאל שבלימודים במרכז הרב הוא לא היה כזה מבריק. וכי צריך להיות מבריק כדי להשאר בישיבה? האם מסתבר שהצלחתו במכון לב היתה בגלל שעשה צבא? להיפך לאחר שעוזבים את בלימודים כמה שנים קשה יותר לחזור וללמוד. מסקנה: מה שהיה טוב לדניאל, לא ברור שהוא טוב לאחרים.
דן ידין10.11.16
15
ידוע שבגהינום יש מתלה לכל הפראקים של הרבנים שרוצים שיהיה להם שם טוב לישיבה שלהם וכל בחור שקצת קשה לו בום עף וכי הם שאלו או חשבו על הדורות הבאים שלו ??עדיף צבא מהרחוב ודרך ארץ קדמה לתורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דידי09.11.16
14
" שיוכלו לשבת וללמוד תורה" seriously? these hooligans wouldn't know how to learn a darn thing. in some yeshivos if a guy cant learn he goes to the army to to save jewish lives. where these clowns came from they take the guys who cant learn and send them to demonstrate in front of the former's home
a jew in galus09.11.16

הצגת כל התגובות

13
צודקים בהחלט!במקום להעיף בחורים על כל שטות תתחילו לקרב אחרת יש עוד מקומות בעולם הזה שבחורים חרדים יגיעו!!!וזה המקומות הטובים ב י ו ת ר בשבילהם!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר09.11.16
12
צודק הרב בר חיים כל מטרתם אחת ויחידה שנורר ושנורר מצלמים את ההפגנה שולחים לארץ הנכר לדוד סם ומקבלים כספים , צריך להעמיד דברים לאשורן אין כאן לא לא מסירות נפש לא דאגה לכבוד שמיים אלא אנוכיות וצביעות וחמדנות בצע כסף באצטלה של קדושה , על הציבור להוקיע אותם ובגדול
אוירבך09.11.16
11
דניאל אנחנו לא מכירים אנחנו שכנים אבל כל מילה שאמרת בראיון אמיתית ואנשים האלה אין להם כלום בחיים לא תורה ולא מצוות ולא יראת שמים כבר ראינו לא אחד ולא שתיים מהם שחזרו בשאלה כי אין בהם כלום רק מחפשים לעשות רעש וחילול ה וכל מי שלא מוצא תצמו בישיבה או שלא מעוניינים בו בישיבה שיתגייס או אם יוצא לעבוד ולא
פלוני09.11.16
10
הם מעפים בחורים רק בשביל טובות הנאה רשעים ומשחטים
בחור ישיבה09.11.16
9
לישראל. ירדוף אתכם טראמפ שתי וערב במסרקות ברזל רשעים ארורים!!! אין בינכם לבין היהדות שום קשר כותים זרע עמלק גרי אריות !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.ב.ד. 10.11.16
8
אין בהם אף אחד שיושב ללמוד לא תמצא שם תלמיד חכם אחד במקרה הטוב הם בבחינת גורסים לעיתים מבלי לההין ולהשכיל דבר. וזה הפחד הגדול שלהם שיתקבע בציבור שמי שלא לומד באמת וגם לא ממלא חובתו הבסיסת כיהודי וכאזרח הוא המגונה והמוקע. זו הסיבה חוץ מבורות ורשעות אין סיבה אחרת !!! וייתנו את הדין על כך!!! גם שולחיה
ללא שם10.11.16
7
אלה לא קיבלו כנראה את הנושרים בבית .מבחינתם שהנושרים שלהם יגיעו לכל המבואות המטונפים רק לא לצהל .היום הצבא גם לא רוצה אותם .קבן אחד קטן וזהו הרב הזה צודק וצדיק גם יחד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מם10.11.16
6
מעניין שכל אלו המפגינים , הן בבית שמש על החרדים המשרתים בצבא והן בירושלים על שמירת שבת וכוליי.. הם אותם חסידים וירושלמרים שמשנוררים כספים לצדקה ולהכנסת כלה [לכיס האחורי] . שידאגו לתורה ויר"ש של עצמם ולא של אחרים !!!!!
ציפי 10.11.16
5
משפחת בר חיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james10.11.16
4
צריך להחרים ולנדות אותו מהציבור ע"פ דין מסית ומדיח סוחר נשמות עבור בצע כסף
בר חיים שר"י10.11.16
3
כשהרב בר חיים היה בנוי ירוק ביקשני לקחת אותו לסנוקר להציל נפשות . וכך עשיתי (את האמת אני לא נכנסתי התביישתי ) היכן עוד יש אנשים כה איש הזה ?
Israel B10.11.16
2
כמה שהוא צודק המפגינים מבטלים זמן תורה משועממים גורמים לסבל לאחרים כמה הרבה היה אפשר להנעים את התורה ומצוות לבני הדם ובכך לדאוג שיהיה טוב לבני אדם ולא יגיאו לצבא מי שכבר הגיע לשם זה פיספוס שאפשר כבר לבכות עליו ותו לא הצבא בונה ומאתגר אנשים זה לא יעזור לאף מפגין כמה גדול שהוא יהיה
שומר10.11.16
1
הרב בר חיים הצדיק הזה וכל הצוות הנפלא של נצח יהודה שהצילו נפשות , פשוטו כמשמעו, במקום שהבחורים האלו יסתובבו ברחובות עם כל הפרחחי רחוב ויעשנו סמים וידרדרו לאן שרק אלוקים יודע דאג שתהיה להם מסגרת חינוכית וצבאית מתאימה ובזכותו הם נשארו יהודים שומרי תורה ומצוות כל אחדש לפי דרכו. יבורך משמיים ! וכל א
ציפי רוגול10.11.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

״משנים את ההנהגה, חוזרים בתשובה״

לאחר הסערה: הרב אייל עמרמי הכריז בשיעורו של הראשל"צ: "יהיו שירים, אבל בלי כלים"

ישי כהן | 04.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

"מיהרו לנכס לעצמם פעילות"

אבידן: "לא להעסיק בשום דרך את זק"א ת"א, הדליפו פרטים"

שאול כהנא | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

והאיש משה עניו

כך הגיב הגר"מ שטרנבוך למי שבירך עליו 'ברוך שחלק' | צפו

חיים רוזנבוים | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24