כיכר השבת

הטור השבועי

הצניעות ניצחה: כישלון הילרי הוא בשורה ליהדות

בראש המערכה השואפת להעמיד את הנשים בשלטון, ואת הגברים בזבל - בביטוי מטאפורי ולא רק כזה – הייתה הילרי קלינטון. את זה טראמפ מיגר. את זה, אמריקה הביסה (דב הלברטל)

170
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | י"ב בחשוון | 13.11.16
הילרי קלינטון בפילדלפיה, לפני הבחירות
הילרי קלינטון בפילדלפיה, לפני הבחירות (צילום: a katz / Shutterstock)

לפני הבחירות לנשיאות באמריקה, אמר לי בחור אמריקני שהוא יבחר בטראמפ, כי לדעתו אשה לא יכולה לעמוד בראש העולם החופשי. לדעתו, כך הסביר, אשה יכולה אולי להיות ראש מדינה, אבל לא נשיאת ארצות הברית, כי זה לא בשביל אשה.

ישנם רבים, בעיקר במגזר החרדי, אבל לא רק במגזר זה, המאמינים שאשה לא ראויה לשלוט בכלל. בהתחשב במבנה הנפשי של האשה, ברגשותיה, חולשותיה וקלות דעתה, אשה לא יכולה להיות שליטה. גם אם פה ושם ישנן נשים שליטות, אז או שבאמת זה קטסטרופה, או שמי שמנהל בפועל את המדינה זה אנשים שמסוגלים לשלוט.

טיעון זה הוא לא פשוט. ראש ממשלת אנגליה לשעבר, תאצ'ר, וקנצלרית גרמניה בהווה, מרקל, שלטו על עשרות מליוני אנשים. כך גם נשיאת ארגנטינה וברזיל, קירשנר ורוסף, שביחד שלטו על מאות מליוני אנשים. ישנן דוגמאות נוספות. ראויה למחשבה הטענה, שאשה לא יכולה להיות מנהיגת העולם.

עו"ד דב הלברטל, כותב השורות (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

אבל בחירתו של טראמפ גרמה לי בכל זאת נחת גדולה. כי הוא מיגר לא רק את הממסד, אלא גם הביס את הפמיניזם. וזו בשורה חשובה ביותר. כי גם אם נשים מסוגלות לשלוט, ספק אם יש להן את הזכות המוסרית לשלוט. הכוונה היא שמבחינה מגדרית, אין זכות מוסרית לשלטון, למי שאינו נושא בעיקר הנטל במרחב הציבורי.

לא יתכן שכל המשרתים בצבאות העולם והנופלים בקרב יהיו גברים, ומי שישלח אותם לקרב תהיה אשה. לא יתכן שכל ענף הבניה ברחבי העולם יהיה מבוסס רק גברים, מיליוני גברים, ומי שישלח אותם לעבודה המפרכת תהיה אשה. לא יתכן שבראש עייריה תעמוד אשה, שתשלח רק גברים, אלפי גברים, למשאיות הזבל.

בראש המערכה השואפת להעמיד את הנשים בשלטון, ואת הגברים בזבל - בביטוי מטאפורי ולא רק כזה – הייתה הילרי קלינטון. בשאפתנותה חסרת הגבולות וביהירותה, היא שיקפה את החתירה ההיפר פמיניסטית הבלתי נדלית, לפיה על הנשים לשלוט בעולם ולשלוט בגברים. האנשים יבנו את העולם וימותו בקרבות, והנשים ישלטו. את זה טראמפ מיגר. את זה, אמריקה הביסה.

נאום התבוסה של הילרי קלינטון וטים קיין (מתוך פייסבוק)

זו גם בשורה גדולה ליהדות. כי אין ספק שאם קלינטון הייתה נבחרת, רוח האומות הייתה משתנה לחלוטין, ובבת אחת, והפמיניזם היה הופך לערך הנעלה והמשפיע ביותר. אין ספק שזה היה חודר בצורה לא מבוקרת גם לעולם החרדי. במובן זה, טראמפ הציל גם את העולם החרדי, בעיקר את נשותיו, משינוי ערכים לא ראוי.

כי הערך היהודי מתנגד בתוקף לפמיניזם. ערך הצניעות, שביהדות הוא ערך עליון, הוא בכלל לא שיקול אצל הגויים או בקרב היהודים החילונים. אבל היהדות סבורה, שגם אם אשה מסוגלת לשלוט וגם אם יש לה זכות מוסרית לשלוט, זה לא ראוי שהיא תשלוט. לכן גרם טראמפ ליהודים נחת רוח גדולה. כי את זה הציל טראמפ, ובכך מיגר את קלינטון נציגת ההיפר הפמיניזם העולמי.

תוכן שאסור לפספס
170 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
137
בשום מקום בעולם ההגיוני דונאלד טראמפ אינו דוגמא לצניעות וענווה. אם כבר לגבהות לב, לנוכלות ( מוכחת!! ) ,ולנרקסיזם טהור. ואם זאת רק בגלל שהילרי אישה ו"העזה" לטעמך להתמודד, זה נצחון הצניעות. מגחשבתך מעוותת...פשוט מעוותת.
ש17.11.16
136
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחיים שלי לא קראתי כל כך הרבה שטויות. לא15.11.16
135
אין מצב שמישהו באמת כתב ופרסם את גיבוב השטויות הזה. לא יאמן
פמיניסטית15.11.16

הצגת כל התגובות

134
עלעק עורך דין בושה שהבנאדם הזה בכלל חרדי אם בכלל אפשר לקרוא לזה ככה!!
י16.11.16
133
זה התואר היחידי שמתאים לך.
גדי15.11.16
132
הצניעות ניצחה, הלרי נכשלה. ממש בושה לכתוב כך, מה היה חסר לגולדה מאיר לנהל את העולם, וגם בשם היהדות אין לאשה לשלוט, מה היה חסר לשלומו ציון המלכה. מי שכותב כך זה אדם חשוך או אדם שונא נשים. עולמך צר וחשוך במאה העשרים ואחת . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון17.11.16
131
כמה חשוך יכול להיות אדם במאה ה 21 דעותיו תואמות את תרבות השבטים לפני מאות שנים. ואפרופו.. טראמפ התחמק משירות צבאי ולא שירת או נשלח לקרב מעולם. נק למחשבה. האם חרדי שמשתמט משירות צבאי גם לא יכול להנהיג ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יובל16.11.16
130
ולא יתכן שיהיה רב ראשי במדינה שרוב אזרחיה אינם יהודים דתיים. נאה דורש נאה מקיים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני21.11.16
129
פמינסטית לא יכולה לשלוט כי היא שונאת גברים, היא קולקטיבית. אין להן יכולות לחשוב בצורה מערכתית ובגלל זה פמינסטיות לא בנו שום דבר ולא תרמו שום דבר, הן רק רוצות הטבות על חשבון גברים שבנו את החברה. שיבנו מדינה משלהן, קדימה, תקימו צבא, תכבשו אדמה, תבנו תשתיות, מדע וכו... נו, תוכיחו לנו... ליצניות. רק לבכ
גאי16.11.16
128
ולא כל האשכנזים. אז מה שנשאר הוא, שזה אתה האידיוט, שדעתו קלה - במקרה הטוב. אני תוהה באילה אמצעים וטיעונים השתמשת על מנת לקבל את התואר 'עו"ד'.
תמי15.11.16
127
כך כותב רב בישראל?!!!גועל נפש! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יונה דורון15.11.16
126
המופרך שאישה תשלוט בגבר. רק גבר יכול לשלוט באישה! תודה לאל.
ושתי15.11.16
125
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תומר15.11.16
124
קשה להאמין שמפרסמים דברים כל כך חשוכים
מיכל15.11.16
123
למה צריך לפרסם מאמר משפיל כזה. הייתי מתעצבן אם זה היה הפוך
גובל בטיפשות08.12.16
122
הנה המראה שלכם. ככה אתם נראים, ככה אתם מתנהגים וככה אתם חושבים. בקיצוניות ששמורה לימי הביניים במקרה הטוב. אתם מאבדים כל לגיטימציה חברתית. תתחילו לבדוק ממה מורכבת הדת שלכם וכל מערכת האמטנות האלה שמביאות עלינו, השפויים אסון. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חילוני16.11.16
121
אז תמצא את הסעיף בחוק העונשין שישלח אותך לכלא. לפני זה, תמצא את אומץ הלב להודות שאתה איש חשוך. אדם נקלה.
משה רבנו16.11.16
120
"מהפכת" הפמיניזם חיה ובועטת. עצוב לי שלכותב דעות כל כך חשוכות שאינן מבוססות כלל. והכי עצוב לי שיש אתר שנותן לו קול. איכשהו יש לי הרגשה שבתור אישה אני לוקחת חלק גדול יותר בביטחון המדינה (כי שרתי בצבא ) ובכלכלה ( כי אני עובדת (בניגוד לכותב אני מניחה ) הלוואי שתחום קצת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי
אישה שנוטל חלק במרחב הציבורי16.11.16
119
WOW כמה נחיתות. ישבמין אחד של האנושות
גבריר16.11.16
118
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טראמפ? צניעות?16.11.16
117
"לא יתכן שכל המשרתים בצבאות העולם והנופלים בקרב יהיו גברים, ומי שישלח אותם לקרב תהיה אשה." דבר ראשון, על-מנת שהטיעון לא יהיה מופרך לחלוטין כבר מתחילתו, בואו נגיד רוב המשרתים ולא כל המשרתים. שנית, בואו נחיל את אותו הגיון על החרדים במדינת ישראל. כלומר: לא יתכן שרוב המשרתים בצבאות העולם והנופלים בקר
גלעד16.11.16
116
אנשים. לא למהר להגיב!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אם בישראל16.11.16
115
האם גבר שליט יכול לשלוח נשים לעבוד כמורות, גננות, מהנדסות, רופאות, אסטרונאוטיות? (בהנחה המתבקשת שהוא גבר המאמין בעליונות מגדרית ובדיכוי נשים). אני יכולה לשלוט בכם. זה יהיה עם נעלי עקב כשאתם קשורים בעיקר. דבילים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדי16.11.16
114
חבל אהבתי את דעותיו לגבי הדלי"ם, אבל פחדנות וקטנות כזו! הרי אם "לא יתכן שכל המשרתים בצבאות העולם יהיו גברים" ואשה שתלוט בהם גם לא יתכן שכל היולדות בעולם יהיו נשים וגבר ישלוט בהן... שום מוסר ושום נעליים רק רצון לשמר את העולם הישן והשבור. שום תפיסה נבואית של " צדקה ואהבת חסד" רק שחיתות של "איכה הייתה
יונתן15.11.16
113
עוד כתבה אומללה של דב הלברט ההזוי. די נמאס מהדב הזה - עד מתי?? דב מתי תרד לנו מהוריד
יוחנן ויצמן16.11.16
112
איזה שטויות וכמה אתה חצוף, בעיקר בחברה החרדית ששלחה את הנשים לפרנס את בעליהן החרדים. הנשים החרדיות נשלחו לעסוק בכל עבודה כדי להביא טרף לביתן בשעה שהגברים ישבו בכולל ונהנו מזיו השכינה. כבר אמר הרב שמחה כהן שלא היה דור שבו נשים עבדו כל כך קשה. אבל אתה רוצה להשאיר אותן שפחות ולא לאפשר שום שדרוג במעמ
אסתר29.11.16
111
מה חשוב יותר - חינוך הדור הבא או מלחמות? כי נשים הן עיקר המורות והמחנכות, וכשחושבים על זה, הן המנהיגות הראשונות שהילדים רואים מגיל ינקות ועד בגרות. מה חשוב יותר - בניית בתים או רפואה? כי נשים הן עיקר העוסקות ברפואה ובסיעוד. כלומר חיי כולנו תלויים באיכותן המקצועית של רופאות ואחיות, הרבה יותר מאיכות ה
שני15.11.16
אם נשים הן המורות והמחנכות אין להן מה להתלונן על שוביניזם, כי גבר שקיבל חינוך ראוי לא ישנא אישה נשים. מעבר לזה שזאת כמובן שטות, מי שהוציא את האנושות מהביוב היו גברים שפיתחו כל תחום מדעי אפשרי (עד היום נשים מתקשות במדע, מקרי?). הם הובילו את המערב לרמת חיים הזו, ואז הגיעו הפמינסטיות ובכו שגם הן רוצות
דור15.11.16
110
אסור לאנשים חרדים להיות בשלטון, כי כמעט ואין חרדים בצבא
ליצמן15.11.16
109
לאן נעלמו כל נשות התנ"ך? דבורה, יעל, בנות צלפחד ועוד ועוד ועוד. הניסיון להפוך נשים ללא רלוונטיות בטיעונים מופרכים של היעדר צניעות וחכמה הפוגעת "בערך היהודי?" היא הזייה . בושה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתי נוי15.11.16
108
הטיעונים שלך מתאימים ללפני מאה חמישים שנה
גאון18.11.16
107
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירון15.11.16
106
מעולם לא הגבתי על אף כתבה התור אשה דתייה חוזרת התשובה שנים משכילה בעלת תפקיד שעוסק בהצלת חייים - חשתי פשוט בושה לקרוא את הכתבה הזו. כולי תקווה שהיא לא מייצגת מלבד את כותבה. מצער שניתנה פה במה להשפלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם15.11.16
105
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורנה אושרי, ישראל השפויה15.11.16
104
הדת עשו גברים בראות חולשתם מול הנשים. כבר בתנך האישה אמרה והגבר עשה ולא ידע לעמוד מולה. לכן כל אמונה דתית והכל הדתות היא פרי של אנשים נבערים ופרשנים שתלטנים שלא יודעים להעביר את הנעלה מדברי חכמים ומסלפים את הדברים למען חיזוק כוחם ומעמדם. ובמיוחד על נשים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי טמיר16.11.16
103
מר הלברטל האידיוט, כבר שנים אני רואה אותך בטלויזיה ואני מתמלא זעם על דיעותיך הפרימיטיביות שרק משניאות את הדת היהודית על כל שומעיך השפויים (כי אתה וחבר מרעיך, מלשון רע=לא טוב ממש לא שפויים) . ועכשיו עם שמחתך על תבוסת או קריסת הפמיניזם לדעתך אתה רק מראה כמה אתה מפגר עם תעודות. יהדות כמו שלך היא יהדות
גדי15.11.16
102
עו"ד זו לא תעודת כניסה והתואר אינו נותן תוקף לדברים. עיתון מכובד היה מתכבד ונמנע מלהעלות בטור שבועי עיקרי מאמר נלוז כל-כך.
רון ארזי14.11.16
101
מאיזה מאה יצאת?
אישה14.11.16
100
היתכן שבשלטון נשי לא יהיו מלחמות? וכך כל התיאוריה שלך על נשים ששולחות גברים להלחם תופרך? יש לי חדשות בשבילך, אנחנו בכל מקרה שולחות את הגברים, בני זוגנו, ילדנו- למלחמות. בכאב, בצער תחת שלטון גברי. אני נגד הילארי כי לא היא מייצגת נשים ולא שינוי אבל אתה פשוט בור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליטל14.11.16
99
הלברטל מנסה להיות חכם. לא יתכן שגברים ינהלו סמינרים של בנות. לא יתכן שרבנים ינהלו צווצ של גננות ומורות. תפסיק לקשקש בכח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי14.11.16
98
במקום פמניסטית, שמו שמיים, תראה מה קיבלת? עונש ולא פרס. צא ולמד! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנדל14.11.16
97
כנראה לוקה בעיוורון.. טראמפ? שמעת איך דיבר על הכתבת ההיא? זו צניעות??? כולו גסות הרוח- הרבה יותר מהילרי..
הצביעות נצחה14.11.16
96
אני דווקא חושב שיש משהו בדברים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב13.11.16
טוב שהנך חושב... יש טיפשים שלא חושבים אפילו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א.א13.11.16
95
אתה מגלה פה שבעצם קשה לך עם "שלטון אחרים", מה זה אומר על תאוות השליטה שבך? אני חושב שאתה כמו אותם רבפוליקנים, אתה שונא מיעוטים, שונא "שונים", שונא כל מי שהוא לא אתה. לא סתם כשכתבת טורים על שס ו/או על המזרחיים, הכברת במילים כדי לברוח מכל תוצאה גזענית אבל בהחלט הוצאת אותם אדיוטים, כמו שהוצאת נשים פה כ
יוני13.11.16
94
הם לא מרשתים בצבא, הם כמעט ולא משתתפים בכוח העבודה, או, במילים שלך "הם לא בונים את העולם ומתים בקרבות". דעות כמו שלך משאירות את המגזר החרדי מאחור והופכות אות לחסר השכלה, עני ודי שנוא
שם13.11.16
93
לעמוד בראש העולם החפשי"? המלכה וויקטוריה עשתה זאת בהצלחה ובלי לזרוק את הגברים לזבל.
רפאל13.11.16
92
פעם באלף שנה הוא מדבר לעניין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקל 15.11.16
91
חזיר. זה מה שאתה, עו״ד הלברטל. מסכנות בנותיך ואשתך.
אשה חופשיה 14.11.16
90
כותב שורות אלה חולה במחלה קשה הנקראית דת - מחלה זו היא מסוכנת ביותר וגורמת למלחמות, גזענות, שוביניזם, בורות ועוד שלל של סכנות קיומיות. אמונה בכוח עליון היא עלבון להגיון אנושי בסיסי ומוטב שתיכחד מהעולם במהרה בימינו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב14.11.16
רואה איזה חילול ה' עשית?
א14.11.16
89
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אישה14.11.16
88
אולי אתה רוצה לשאת בנטל ההריון במקום אישתך? מה דעתך? די כבר עם השטויות שלך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.11.16
87
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיזוגן שונא נשים.איכס14.11.16
86
צ"ל חלומות רטובים לך דב הלברטל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james14.11.16
85
הבנת העורך דין המלומד במעללי הפוליטיקה של ארצות הברית גובלת בחוסר הבנה בסיסי ביותר. נותר רק לקוות שאת יצוג לקוחותיו הוא עושה בהבנה טובה יותר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל רם14.11.16
84
הרי אם היינו מחליפים את המילה "נשים" ב"שחורים" או ב"יהודים" או ב"חרדים" זה היה נחשב לגזענות שאין לה מקום. אבל על נשים מותר לדבר ככה. גועל נפש
...13.11.16
83
שולח נשים ללדת. איך ייתכן?? די הלברטל. צא מהשטויות שלך. נמאס. אתה לא מבין שכל אדם עושה לפי יכולותיו? נשים הן חלשות יותר פיזית ולכן לא משמשות כחיילות קרביות או כאוספות אשפה. אך יכולותיהן המנטליות לא נופלות משל גברים ולכן יכולות חנהל מדינה. הבנת את זה ברוך? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה13.11.16
82
מצטערת כבודו אבל הבחרותה או לא של אישה בממשל האמריקאי לא תשנה את הלך הרוח בעולם לגבי פמניזם-שהוא בהחלט ערך עליון! שום דבר לא יעצור בעדנו הנשים להשליט שוויון זכויות בעולם!! אנחנו לא ניתן לאף שובניסט גדול ככל שיהיה להדיר אותנו מהמרחב הציבורי!! אז sorry... איחרת את המועד... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסל
א.א13.11.16
81
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דליה15.11.16
80
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
להיקרע ממך14.11.16
79
נעזוב לרגע את זה שבלי נשים לא היית בא לעולם בכלל, ונזכור שאין נשים נלחמות כי הגברים לא נותנים להן, ושאם אנחנו הגברים היינו צריכים ללדת המין האנושי היה נכחד. כמה מעט תאי מוח מתחת לכיפה. בושה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים14.11.16
78
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיתית14.11.16
77
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמנון 14.11.16
76
גם אני קורא את התגובות נגדך.. אני חושב שלא ראוי להתבטא בשיח כזה נגד כל אדם.. אני לא חסיד שלך כ''כ לא תמיד מסכים עם הדעות שלך אך אני חושב שזכותך להתבטא אך עם זאת אם התגובות כאלו בוטות כנראה שהמסרים שלך חריפים מידי ולא תמיד יערבו לאוזני השומע ובפרט שהקהל שאליו המסרים שלך מכוונים הוא אוהב לשמוע את מה ש
אבי14.11.16
75
טיעוניו אינם משכנעים, שכן נשים יכולות לשלוט ולהוביל כולל חברות גדולות. אצל החרדים, הם רוצים להצניע את האשה ולגמדה וזו זכותם. רק שהם שוכחים שנהם העצימו את האשה, כיון שהיא היום המפרנסת אצלם ולכן לא פעם היא הנותנת את הטון בבית, ושם לא שמענו מצידו של הלברטל האידיוט ולו ציוץ אחד על המצב הזה. אז שלא יקשק
אבי14.11.16
74
ובהחלט ראוי אליבא דהעו"ד הנכבד, שאדם חסר ניסיון, גזען, מטרידן סדרתי, שקרן ובור יתמנה לנשיאות ארצות הברית בזכות היותו גבר. אתה איש חשוך ואוי ליהדות שאלה מייצגיה.
מירי14.11.16
73
בן אדם מגעיל. יש מצב שאתה כמו החצרוני ההוא שכל מטרתו לעורר מהומות ולקבל תגובות אז הנה לך! לך תקבור את הראש המיושן שלך בחורבות תדמור העתיקה כי רק לשם אתה מתאים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדית13.11.16
72
חתירה פמיניסטית??????????
עצבנית!!!13.11.16
71
אה שויון בנטל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם13.11.16
70
הפמיניזם מחלחל בכל העולם. הנשים לא עוצרות באדום ולא בשום צבע וגברים שפוטים עובדים גם הם שעות נוספות בשרות קידום האשה. העולם הולך ומתהפך וקשה להאמין שבחירת טראמפ תעצור את המגמה. ואצלנו? דיינים רבנים מרצי נישואים ועוד, כולם כולם מגוויסים לקמפיין הדרת הגברים מהמרחב הציבורי. זו כבר עובדה עצובה
דוב13.11.16
69
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם15.11.16
68
מילא שדלות מחשבתך לא מבצבצת אפילו משלולית הפודינג שמשמשת לך כמוח, מילא שאתה "חושב" ש-50% מהמין האנושי נחותים ממך, מגדלור החוכמה, מילא שה"עובדות" שאתה מביא הן קשקוש פרימיטיבי - אבל מה חושבת עליך אמא שלך? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דן14.11.16
67
ומגדלות ילדים ועושות עבודה קשה כמו הגברים, בטח יותר מהמילארדר טראמפ, ועדיין מופלות לרעה
ד"ר עמיר14.11.16
66
כל אדם לגופו של ענין היהדות לא פוסלת נשים היה בישראל דבורה הנביאה והאמהות הקדושות נכון שביהדות יש ענין כל כבודה בת מלך פנימה אבל בודאי שזה לא אמור לגבי גויים ואין ליהדות שום ענין להביע דעה במה גויים יבחרו זה פשוט טיפשות אחת גדולה של הכותב
שמעון14.11.16
65
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם14.11.16
64
טיפשי מפחיד לחשוב שהלברטל הוא עורך דין
david14.11.16
63
כמה שטויות בפוסט אחד... נתחיל בזה שנשים כבר ניהלו את העולם בעבר. אם הדוגמא הכי גדולה שאתה יכול להביא זה מרקל אז הבורות בהיסטוריה שלך מטורפת. קתרינה הגדולה? המלכה אליזבת? הם שלטו על רוב ענק בעולם הידוע. שנית, נשים לא בצבא ולכן לא יכולות לשלוח אנשים למלחמה? אתה זוכר את העובדה שדווקא פמיניסטיות מנס
דויד14.11.16
62
איש חשוך עם דעות חשוכות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נועם14.11.16
61
כל טור שהוא כותב נהיה יותר גרוע האידיוט מחפש כותרות ואינו בוחל בשום דבר, יהיו הם דברי נאצה מבית מדרשם של אנשי השמאל הקיצוני או מבית מדרשם של בורים ועמי הארצות אולי הגיע הזמן להפסיק ולתת לו במה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דונלד14.11.16
60
כמה שטויות בטקסט כל כך קצר. כיכר, אתם עדיין ממשיכים לפרסם את הזיותיו של חולה הנפש הזה... מתפלאה עליכם כל פעם מחדש... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביטל13.11.16
59
האם זה כדי שיענו לך ? אכן זו שיטה. "לשלוט" אז בוא נאמר שהגברים מרגישים דחף לשלוט. אשה משכינה שלום מטבעה ומרגיעה את הרוחות. יש גם פמינסטיות מטורפות הכל יש. בתאונות הדרכים סטטיסטית גברים הם בעייתים מבחינת פגיעות. ומנחם בגין עליו השלום שלא ידע ליהלחם יכל לשלוח גברים למלחמה , ודבורה הנביאה יכלה לשלוח
בת ישראל 13.11.16
ומפקדה של מחתרת לוחמת, אצ"ל. בצעירותו אף הנהיג קבוצת "הגנה עצמית" נגד אנטישמיים. כך שלחימה לא היתה זרה לו כלל ועיקר.
בן ישראל14.11.16
היה מפקד האצל אחרי יעקב מרידור ואחד הדברים שחששו ממנו כל החיילים כששמעו שמגיע לארץ אחרי הכלא ושיפקד על האצל על פי הוראת ז'בו טינסקי , זה שהוא לא חייל ולא יודע להילחם , ואיך יוכל להיות מפקד אם הוא לא היה חייל. והוא היה כאמור מפקד מצוין.
בת ישראל 16.11.16
58
יש המון נשים שעובדות קשה מאוד כל גבר ששולט גם הוא לא בנה וגם לא פינה זבל אדם ששולט צריך לדאוד למי שתחתחיו וזה לא קשור להיותו גבר או אשה מי שיש לו לב להרגיש את הציבור שלו ודואג להם הוא מתאים לשלוט
שטויות15.11.16
57
אבל אוטוטו נארגן שזה יתחיל לקרות. אתה מבין כבוד הרב (עורך דין או לא)? החבר׳ה שלכם לא עושים צבא - שלנו כן. כשנקום עליכם, מי ינצח לדעתך???
לוציפר14.11.16
56
לֹא עַל-הַמֶּלֶךְ לְבַדּוֹ, עָוְתָה הילארי הַמַּלְכָּה:  כִּי עַל-כָּל-הַשָּׂרִים, וְעַל-כָּל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר, בְּכָל-מְדִינוֹת הַמֶּלֶךְ דונלד. כִּי-יֵצֵא דְבַר-הַילארי עַל-כָּל-הַנָּשִׁים, לְהַבְזוֹת בַּעְלֵיהֶן בְּעֵינֵיהֶן:  בְּאָמְרָם, המלך דונלד אָמַר לְהָבִיא אֶת-הילארי לְפָנָיו--וְלֹא-בָ
יועץ המלך14.11.16
55
כמה טיפשות, צרות מחשבה ופחדנות גברית מעוררת סלידה הצלחת לגבב לכפסקאות בודדות. לא מפגר, אישה יכולה, ראויה ונכון שתשלוט בדיוק כמו שראוי, ואפשרי שגברים ישלטו. בחרת לוחמים (כתה החרדי, הו האירוניה) ומנקי זבל. אחלה, מה עם אחיות, מה עם עובדות סוציאליות, מה עם עוד המון עבודות שראש העיר, המדינה והעולם שולח ל
ארז14.11.16
54
בוש והכלם אם זאת היהדות שלך עדיף לך שלא נבראת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירא שמים14.11.16
53
נשים יאללה למטבח שם מקומכם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואל 14.11.16
52
הוא אומר את האמת בפרצוף מסכים איתו לכל מילה , וחאלס עם התגובות הטפשיות האלה , זה האמת!
שלומי13.11.16
עוד שובניסט... לך אתה והוא ותפתחו מפלגת שובניזם ואנטי-נשית!! תקבלו 2 קולות על אחריותי!! חולים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א.א13.11.16
הוא כ"כ מפשיט את העניין פשוט קשה לומר את האמת .... נשים זה נשים וגברים זה גברים , כל אחד ותפקידו , לא יעבוד לעולם ההיפך גם אם מנסים... כנראה שאישה מגיבה ....
שלומי15.11.16
51
כחרדי ( אני מקווה) איך אתה מחמיא לטראמפ אחרי דברי החזירות שלו. נכון קלינטון היא אשה. אבל טראמפ הוא ממש בהמה. הזמן יוכיח זאת יותר טוב.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המתבונן..13.11.16
50
הפמיניזם הקיצוני שהולך ומקצין הוא אכן אסון לעולם השפוי כפי שאנו מכירים אותו והוא בעל השלכות על שלל תחומים כמו מבנה המשפחה מבנה הצבא ועוד שאחריתן מי ישורנה. אבל ר' דב הטיעונים שלך חלשים מאוד. בקשר לטיעון שנשים לא יכולות לשלוט, יש גם גברים שלא מוכשרים לכך וגם אדם לא חייב לעבוד בנקיון כדי לנהל חברת כח
יעקל13.11.16
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיוי הבלכי15.11.16
48
את המורות, הגננות, עובדות הניקיון, העובדות הסוציאליות, האחיות וכהנה תחומים שלא היו קיימים ללא נשים ומקבילים בדיוק לאותו צווארון כחול שאתה חושב שאליו נשים שולחות גברים. ועוד לא אמרתי מלה על ההדרה המתמשכת של נשים מהמרחב הציבורי לאורך כל ההיסטוריה עליה אחראים בני מינך. כמה מעט ביטחון יכול להיות לגבר שכ
יעל14.11.16
47
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איך זה מסתדר לך?14.11.16
46
האם ייתכן שבממשלה שמחליטה על יציאה למלחמה יישבו חרדים שאינם מתגייסים? או שזה עובד רק עם נשים ההגיון הזה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדו14.11.16
45
חוסם נשים מלהשתתף במרחב הציבורי - טוען שאין להן זכות מוסרית לשלטון, כי לא נושאות בנטל הציבורי. היגיון של הלברטל.
כמה שנאת נשים14.11.16
44
אם אישה לא יכולה להנהיג כי גברים נלחמים ובונים ולכן הם צריכים לשלוט. אז בארץ החילונים הם אלו הנלחמים עבור המדינה והבונים אותה כאשר החרדים לא ולכן ראוי שחברי הכנסת החרדים יתפטרו מהממשלה. באופן דומה אחוז היהודים בצבא האמריקאי זניח. לכן רצוי שיהודים לא יהיו בתפקידי מפתח בארצות הברית. פשוט כתבה שנרא
קורע14.11.16
43
לגבי הדרצ הנשים כדאי לכאלה להבין שהם ימאו מרחם אשה ינקו משדיה אכלו מתבשיליה והיא ניקתה את חיתוליהם הצואים.צניעות הם לא יודעים בכלל מה היא.יהירותם מבחי לה.
דניאלה יעקבי14.11.16
42
אומר הכל בפרצוף ואומר את האמת תכלס אישה למטבח!שפחה זה מה שאת
השקופה13.11.16
41
מר הלברטל תתעורר! נשים כבר לא מקומן במטבח כפי שהיית רוצה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רות13.11.16
40
"אשה יכולה אולי להיות ראש מדינה, אבל לא נשיאת ארצות הברית, כי זה לא בשביל אשה.".... ?????? In what way? what are you base this claim? any articles ? so basically you are saying nothing based on nothing... good job, I m sure you are very important part of education and society. Go study something you
really??14.11.16
i would NOT call him "my jew brother" ,he is NOT MY BROTHER AT ALL
גדי15.11.16
39
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדי14.11.16
38
האמריקאים דחו את המצע שלה שהוא.להכניס מיליוני מוסלמים,ועשרות מיליוני מהגרים ללא השכלה.שיקחו את כל מקומות העבודה של בעלי השכלה הנמוכה.היא תמכה בפושעים ולא במישטרה. תמכה בהסכמים שהעבירו את מפעלי התעשיה לסין ומקסיקו. מלבד השקרים והשחיתויות שלה. היא היתה מועמד גרוע וזאת הסיבה להפסד. מי שדוחף פמיניזים ל
mike14.11.16
37
במלחמות ולפנות את הזבל. ניצלנו, הכל טוב.
אלעד14.11.16
36
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב שונא נשים14.11.16
35
וואו איזה אפס אתה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנית14.11.16
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסיון פוטש למגר את הגברים14.11.16
33
טראמפ אחד הגברים הח@@נים עלי אדמה. הילרי לבושה כמו המורות שלי מהחדש. אז מי יותר צנוע? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אישה13.11.16
32
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דפנה13.11.16
31
עדיף שיפרוש לפנסיה ויתן לנו מנוחה
דודי13.11.16
30
אין לי מילים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שילה14.11.16
29
הרי נשים דתיות רבות נשלחות לעבודות קשות בבית בעוד בעליהן מתנדנדים כל היום על הכסא. האם זה מוסרי? עכשיו תגידו שהן רוצות את זה כי זה הטבע שלהן. אבל באותה מידה ניתן לומר שהטבע של חלק מהגברים הוא לרוץ לכיוון שמישהו אחר מצביע עד שיורים בו (ולמה זה מוסרי לשלוח אותו למות? כי הוא בן אותו מין של זה ששלח אותו
אור14.11.16
28
אני מאחלת לך ולנו שלא תתבדה והבשורה תהפוך להיות בשורת איוב. מעניין אם לאשתך הפרטית יש דעה בנושא ואם בכלל דעתה נשמעת או נחשבת בעינייך! כל כך הרבה שטויות במאמר כל כך קצ ולא לעניין! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זמירה רינגר14.11.16
27
הזכות שלך והחובה שלנו היא להחזיר אותך אל העץ ממנו באת. איש עלוב עתיק יומין לך לאיראן ..
גילי14.11.16
26
למלא משרה ציבורית? יפה שאמרת לנו.
ראדי14.11.16
25
רמאים מפסידים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון14.11.16
24
הסבא שלי ז"ל שהיה חסיד גור, יתהפך בקברו אם יקרא את הכתבה הזאת. ריבונו של עולם - כך באמת חושבים אנשים שזכו להיות עורכי דין? אלה דעות חשוכות של בערים בימי הביניים.
חנוך14.11.16
23
נימוקים עלובים וחסרי שחר כדי לדחוק את הנשים ולהאדיר את השליטה הגברית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל אשת חבר הקיני14.11.16
22
גיבוב השטויות התת רמה שהועלה כאן מעיד סכלותו של הכותב. איך אתם נותנים במה לכסי כזה?
דן13.11.16
21
אשכנזי פלוץ, "כוחם" נכה, אתה חושב שאתה גאון והיחיד שבמין הכל וכולם חולים ודרך ה"כישרון" הזה אתה מעלה כתבות כדי שיראו כמה אתה "יחיד ומיוחד". לא משנה על מה תמצא כל פעם לכתוב, אתה תעשה את זה ותלחיץ ותעצבן את כולם בשביל להרגיש "גבר" ו"בעל דעה" (-במבטא ישיבתי כבד, מבני- ברק...).
אדם נורמלי13.11.16
20
ששולח אותם גבר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי13.11.16
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דקל עוזר14.11.16
18
חששותיך הלא כמוסים ומנסה לשייך אותם לתורה וליהדות.
...14.11.16
17
ספרתי 7 טעויות בכתבה אך שכח להזכיר שטרומפ מינה תעמולן אנטישמי לתפקיד בכיר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רות רודד14.11.16
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמי14.11.16
15
מסכנה אישתך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהושע14.11.16
14
לראות אותך חי בימי דבורה הנביאה למשל, אוכל את הלב ונאלץ לציית... ילוד אישה- מאין לך האומץ לדבר כך? מעדיף עבריין מין על פני אישה קשישה שלא מסעירה את דמיונו של איש. בעיניי אתה קצת חשוד... ולא, לא הייתי בוחרת בהילרי - רק בשל האג׳נדב השמאלנית שהיא מובילה. אבל לומר על הבהמה הזה שהוא בשורה ליהדות?? כאן כב
מי נתן לך במה?14.11.16
13
לא יתכן שגברים ישלחו נשים ללדת, האם יודעים הם צער לידה מהו ? ובכלל איך הם מעיזים להכניסם להריון ולסבל שאותו הם לא יחוו כלל.
אשר13.11.16
12
הגברים צריכים לשלוט נשים למיטבח ולעיסוקים שקשורים אליהם לא להנהגת מדינה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני13.11.16
11
שוויון - גברים ונשים אינם שווים, כי אם שונים (ועל רבים מההבדלים בין המינים אני מברכת כמובן). איך אתם הגברים יכולים לשלוט במילוני נקבות ובגורלן בלי שיש לכם טיפת חמלה או הבנה כלפינו? וגרוע מכך- בביליוני נקבות שנחלבות ונחטפים מהן וולדותיהן לצורך כך? לשלוט בטריליוני מטילות בתנאי גיהינום שלא זוכות לדגור
מרב15.11.16
10
מאחלת לך שתתפתח ותצא מהבועה
הרב הרברטל צריך14.11.16
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד14.11.16
8
כמה גועל... כמה איוולת... נראה לך שיש קשר בין רוח היהדות למה שכתבת? אין לך שום קשר עם רוח היהדות או עם הלב שלך (שכ"כ התכווץ שהוא כמעט בלתי נראה). אתה הדוגמא הטובה ביותר לנזקי הפטריארכיה ולזיהום שהיא מפילה עלינו כבר כ5000 שנה! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חן14.11.16
7
חשבתי שאני קורא מערכון. אבל מסתבר שזו המציאות המפגרת של העולם החרדי. ובלשון המאמר: איך זה שגברים עומדים בראש העולם שהנשים הן שגידלו את צאצאיו ונשאו אותן ברחמן והעתירו עליהם את אהבתם. אנשים כמו הלברטל לא ראויים לאהבת אשה. הלוואי ונשים ישלטו בעולם, אין כמוהן לחמלה, לאהבה, להכלה ולידידות. את הגברים (וכ
ציבי14.11.16
6
ולו רק בגלל שהיא זו שיוצרת חיים ומביאה גברים לעולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רן 14.11.16
5
רק בחברה המנוונת שלך נשים לא נהרגות בצבא ואין להן נוכחות במרחב הציבורי. וזה, כמובן, גם לא מצב "טבעי", אלא סיטואציה חברתית מצערת שאנשים כמוך דואגים ליצור ולשמר. מעניין מי חינך אותך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי14.11.16
4
שמתם לב 2ששמו ש ל בעל הטור אינו מופיע באפליקציה? לו ידעתי שהכותב הוא דוב הלברטל לא הייתי נכנס וכמוני רבים וטובים שסולדים מדיעותיו הרדודות של הכותב. יש כאן פיתיון לא הוגן שנועד ליצור רייטינג ולהגדיל את מנין הההקלקות על הטור. לגופו של עניין דבריו של הכותב אינם ראויי לתגובה ומתאימים לרמת המשכל הממוצעת
אלי14.11.16
3
תהיה הוגן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוק וסדר13.11.16
2
אם אתם רוצים שנפסיק לשמוע על הפיסטוק הזה שנקרא הלברטל תפסיקו להגיב.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אאא.13.11.16
1
באותה מידה אפשר לומר שנשים נושאות בנטל העיקרי של בישולים, ניקיון ולידת ילדים, ומה פתאום שגברים ישלטו? הרי נשים אחראיות להמשך קיום העולם! הטענות שלך ריקניות וחלולות!
מיכאל13.11.16
כמו שהגברים נועדו להביא פרנסהללמוד. אבל הלבטל מציין שדרך היהדות היא לא לשלטון של אשה לדעתו מפני שאין לה זכות מוסרית. ופה, אולי, הוא צודק.
יהודי13.11.16
נשים קלות דעת והגמרא כבר הוכיחה זאת עם סיפורים אבל אנו רואים שבתנך היתה דבורה הנביאה עומדת בראש וברק היה אחריה ,כלומר באמת יש נשים שיש להם מנהיגות. אבל הלרי קלינטון לא כזו והוכחה שהיא אמרה שההפסד שלה בגלל ראש ה- FBI ובגלל ברק אובמה. נו באמת גם על טראמפ ליכלכו ואמרו לו לפרוש והוא לא נכנע .אין מה לעש
ליבי13.11.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24