כיכר השבת

רצף פרשות חמורות

ב-24 שעות: חמישה עצורים בחשד לפגיעה בקטינים חרדים

בבני ברק נעצר בן 55 בחשד לפגיעה סדרתית בילדים; שעה קלה קודם לכן נעצר תושב מודיעין עילית שתועד במצלמות כשהוא לכאורה פוגע בצעירה ובי-ם נלכד קשיש שחשוד בפגיעה בנכדתו (חדשות)

49
קובי רוזן | כיכר השבת | ה' בכסלו | 05.12.16
אילוסטרציה
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המשטרה הודיעה לפני שעה קלה (שני) כי עצרה אמש את אלעזר כהן, תושב בני ברק בן 55 בחשד כי פגע בצורה חמורה במספר ילדים תושבי העיר. על פי החשד, כהן פיתה לכאורה את הילדים בדרכים שונות להגיע עמו למקום מסתור בעיר ופגע בהם בצורה חמורה.

במשטרה אומרים כי עד כה ידוע על 4 מקרים של ילדים בני 9-10 בהם לכאורה פגע כהן. המשטרה אף פרסמה הודעה בה היא מבקשת מהורים אשר חושדים כי ילדיהם גם נפלו קורבן למעשיו של החשוד - להגיע ולהתלונן במרחב דן.

מעצרו של כהן מצטרף לשורת מעצרים שבוצעה ביממה האחרונה כנגד חשודים בפגיעה בילדים חרדים בירושלים, בני ברק ומודיעין עילית.

מוקדם יותר היום, פרסמה המשטרה כי עצרה קשיש בן 76 בחשד כי פגע בצורה חמורה בנכדתו כשהייתה בת 12. החשוד, משמש כחזן ושליח ציבור בבית כנסת בירושלים והנכדה, כיום בת 19, היא שהתלוננה וסיפרה כי הותקפה על ידו בילדותה.

"מהחקירה עולה כי במהלך הביקורים של הסב בביתה של בתו בירושלים בשבתות ובחגים, נהג להיכנס לחדרה של נכדתו בשעות הלילה ולפגוע בה. במסגרת החקירה קשר עצמו החשוד לעבירות המיוחסות לו וכן נבדק חשד כי פגע בבני משפחה נוספות" נמסר.

זמן קצר לאחר מכן, הודיעה משטרת מחוז ש"י כי כוחות המשטרה עצרו חשוד שתועד במצלמות האבטחה כשהוא פוגע בילדה ברשת מזון בעיר מודיעין עלית.

הסרטון שפורסם ברשתות החברתיות אמש הציג תיעוד של בעל חזות חרדית פוגע בילדה בחנות בעיר מודיעין עילית. במשטרה טוענים כי עם קבלת הסרטון משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה תוך ניסיון להתחקות אחר זהותו של החשוד במעשה. מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר עצרו השוטרים את החשוד תושב העיר בשנות ה 20 לחייו, בשעה זו החשוד מובל לחקירה במשטרה בחשד למעשים חמורים".

אמש אישרה המשטרה כי עצרה חשוד חרדי כבן 22 תושב העיר בית שמש שנהג ליצור קשר עם ילד כבן 13 באמצעות הודעות SMS ששלח למכשיר הנייד שלו, לאחר מכן תקף הצעיר את הילד בצורה חמורה.

כשהדיווח התקבל במשטרה, בוצעו פעולות חקירה בעזרתן אותר הצעיר החשוד. כבר לפני כשבוע הוא נעצר, ומעת לעת הוארך מעצרו כשרק ביום שישי האחרון הוגשה כנגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך שוב כשהיום הוגש נגדו כתב אישום. כמו כן, הוגשה בקשה לחילוט רכבו של הצעיר התוקף.

בכתב האישום המזעזע מפורטים ארבעה מקרים, בהם ביקש מהנער החרדי להתלוות אליו לרכבו, נסע עמו למקומות שונים בעיר ושם ביצע בו את זממו. בכל המקרים, פגש התוקף את הילד בבית הכנסת השכונתי בו הוא היה נוהג להתפלל.

כמו כן, לאחר התקיפות היה לוקח החשוד את המותקף וקונה לו דברי מאכל ומתנות, אך הילד היה מסרב לקחתם. יצוין, כי לפי כתב האישום, הוא הפחיד את הילד שלא לספר את מה שעשה לו ואף איים עליו.

בנוסף, המשטרה פרסמה אמש כי עצרה נהג מונית בחשד שתקף ילדה חרדית בת 13 בירושלים. שוטרים שפעלו בשעות הערב באזור שכונת הגבעה הצרפתית, הבחינו במונית החונה בחנייה צדדית באופן מעורר חשד.

במונית ישבה באותה עת ילדה חרדית לצד נהג המונית, הערבי. התחקור הראשוני שערכו השוטרים במקום תוך שיחה עם הילדה, העלה את החשד כי הנהג תקף אותה, מה שהוביל לעיכוב של הנהג לשם תשאול דחוף.

החקירה שנעשתה בליווי גורמי רווחה העלתה כי אכן נהג המונית תקף את הילדה החרדית בעת שאסף אותה לכיוון ביתה. לא זו בלבד, אלא אף נחשף כי הנהג הערבי הזה תקף אותה גם כמה שבועות קודם. במהלך חקירתו הודה הנהג במיוחס לו ובמשטרה אומרים כי החקירה בעיצומה.

תוכן שאסור לפספס
49 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
29
ע
רחמנות.15.12.16
28
אני כבר מתבייש להיות חרדי.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מקס05.12.16
להתבייש להיות חרדי... זה כבוד. קורה שקורה דברים נוראים אבל בציבור הכללי ה' ישמור מה שקורה לא הכול צף. הציבור שלנו החרדי בזמן האחרון חשוף לדברים נוראים ומגיעים למצבים לא פשוטים. צריך הרבה רחמים והבנה ולא לדון כול יהודי כמו כולם ולאסור הכול. השקפה זה לא הלכה. יש המון דברים שמותרים על פי הלכה ובגל
יהודי05.12.16
שוטר שגונב נקרא שוטר????? חרדי ש"חוגג" נקרא חרדי? אז אין צורך להתבייש........ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
27
הם צריכים רק ללמוד סיפרי מוסר וחסידות רק ככה יעזור להם
בתיה05.12.16
צריך לתת להם סם עקרים לצמיתות ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף05.12.16
לאלו שסובלים אופן נוראי.
ת"ח06.12.16

הצגת כל התגובות

26
אנשים כאלה צריכים טיפול במיידי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כואב הלב על המצב הזה 06.12.16
25
היום המדיה בעיצומה וכל מקרה כזה מקבל תהודה ולפעמים יוצא מפופורציה .תמיד הם היו באזור .פעם השתיקו .פעם טיטו מתחת לשטיח.ופעם זה הגיע לרבנים שנתנו בראש. היום זה נגמר .מתלוננים בלי פחד וזה חשוב מאד לא חושב שזה גדל ביחס לגודל הציבור אלא יש מודעות גדולה יותר לא לשמור בבטן צריך לשמור על עירנות .אבל לא צריך
מם05.12.16
24
חייב לעשות לזה סוף . זה לא יאומן , להוריד להם ידים ורגלים ולפרסם ולגרש אותם רק ככה זה יפסק ... אך מה עובר על הילדים/הילדות האלה מסכנים
יוסי 05.12.16
23
מה קרה לציבור החרדי שכל כך ידרדר לשאול תחתיות ומפתה ילדים קטנים תחשבו על זה שהילדים שהותקפו כל אחד צריך טיפול פסיכולגי מה קרה לנו הציבור החרדי שלא ידע שום דבר ככה נפל
מה אתה גנוב 06.12.16
22
עם חשיפות מגעילות כל יום...
אוהד...05.12.16
כשיכנסו אותך ח״ו לא תהיה חשיפה מגעילה וניתן לפושע להמשיך כאילו כלום, כמו פעם! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוועדא06.12.16
אין מקום מתחת לשטיח לטאטא עוד ועוד..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוש ירום05.12.16
20
תופעה מחרידה וכואבת!!!שניםםם קיימת אך לאחרונה קיבלה תאוצה!!! אני קטנה מלהצביע על אשמים! אבל אישה יקרה! תקדישי קצת זמן למחשבה על מה בעלך צריך וכמההה!! וגם קצת להשקיע בזה לא יזיק!!!! יותר מידיי עסוקות בילדים ובבית ובטירדות היומיום ובסופו של יום מי שמוצא את עצמו מטוטא מתחת לשטיח זה הבעל בכבודו ובעצמו!
נקודה כואבת למחשבה!06.12.16
19
הבעיות הנפשיות הללו קיימות בכל המגזרים וכן, היו תמיד קיימות רק שב"יתד" לא כתבו עליהן ...... סוף כל סוף יש אתרים חרדים שמעלים למודעות את כל הסיפורים האלו שניסו להסתיר ממנו את היקפם לאורך כל השנים....
א05.12.16
ביזי ביזיינעס'.
קשור גם קשור.06.12.16
בקשר לשאר מסכים
זה יצר הרע06.12.16
זה קשור ועוד אחד. ההחמרות של החרדים עם הגרבונים של דניר , , גילוחי ראשי לנשים כשדים, הלכות האישות המחמירות , והחברה המופרדת בטירוף שגורמת לחשוב לגבר שאשה היא חפץ ואישה לא יודעת לדבר לגבר זר מבלי לחשוב שהיא סוטה מדרך הישר . כי גבר זה יצור אחר מהחלל החיצון כביכול, זה בעיה . הבעיות בתחום אצל החילונים
בת ישראל 06.12.16
לדעתי אין מודעות למקרים שמתרחשים.... עם מודעות אפשר להנצל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
18
שיטפלו במקום זה במכת הפדופילים בציבור החרדי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי05.12.16
17
כולם רואים עכשיו כמה טוב שאצלינו לא מדברים על כלום ובוודאי ובוודאי שאין שום חינוך מיני והילדים לא יודעים ממי להיזהר, והזבל הזה נמצא ׳רק׳ אצל החילונים, ו׳אצלינו׳ על ידי הטמנת הראש בחול והשתקת הפשעים במשך שנים, שכנענו את עצמינו שאנחנו ׳פח השמן הטהור׳! ופתאום מתברר שהטכנולוגיה שאותה האשמנו בכל הצרות (ב
אוועדא06.12.16
16
שילכו לצבא שם מקבלים את כל הכלים והדרכים מה מותר ובאיזה דרכים לא מסתבכים עם המין השני .
חייל05.12.16
כל שני וחמישי נחשפת עברה חדשה של בחירים בצהל בעוון עבירות מין אל תעשה מהחוטאים צדיקים.עד כאן אגב שירתתי בצהל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי בגלות06.12.16
15
הן קרקע פורה לצמיחת סטייות. כבר אי אפשר לעבור לסדר היום. צריך לכנס דחוף את מועצת גדולי התורה כדי לטכס עצה ולמצוא דרכי פעולה חדשות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל05.12.16
תקנות סייגים וגדרות מסביב לארון חשמל הם קרקע פוריה להתחשמלות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
14
עדיין לא סיימו עם המלחמה נגד הטכנולוגיה כבר יש תולדות לאבות, צריכים לכנס בדחיפות את מועצות הרבנים לדון בסוגיה. לפני שהיה מאוחר ותגיע לכנסת אז יהיה מאוחר הפוגעים והנפגעים ירבו והנזק התדמיתי יהיה כואב אשר לא יהיה כמעט בית ולא יהיו בו פוגעים או נפגעים.
מאושר05.12.16
יותר מידי מתרכזים איך לעשות כסף במלחמה "נגד הטכנולוגיה במקום ללמד את כל החברה האלה שכשלומדים צריך גם לקיים לא רק ללמוד . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה05.12.16
13
מה הואילו חכמים בתקנתם? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל06.12.16
12
זה לא חדש ,זה קיים וקורה המון, וההבדל עכשיו שיש מודעות, ולא לטאטות מתחת לשטיח,האנשים האלה רוצחים נפשות של תינוקות וילדים,יישנם בתוכינו אנשים מבוגרים שעברו את הזוועות האלה.אז הפירסום של האנשים ירתיע את כל המנוולים שחיים בקירבינו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף05.12.16
11
חייבים להפסיק את הטירוף
עקיבא05.12.16
10
אין מילים אחרות פשיטת רגל וחילול השם נוראי לפני כמה חודשים שהיה כאן כתבה על כמה שתפסו מהציבור החרדי אז כתבתי כאן בתגובות שהציבור החרדי פשט רגל והגיבו לי זה קומץ קטן תראה מה קורה אצל החילנים עכשיו כבר ברור שיש הרבה סוטים ועושי מעשה סדום ועמורה וזה לא קומץ קטן זה אחוז גבוה הערה:לכו למרכז כלל יש שם
מקס05.12.16
9
שוב הוכח שאובססיה נגד מין כמוה כאובססיה למין. שתיהן נובעות מאותו מהלך חשיבה ושתיהן גורמות לאותה תופעה חולנית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה06.12.16
8
לא יאומן כי יסופר. זה לא מקרה פה ושם, זו מגפה נוראה! הגיע הזמן שהמנהיגים שלנו יעשו כנס חירום לחקור מה גורם באמת לתופעה נוראה זו, ולנסות למצוא תרופות לבעיה. זה לא מספיק לעשות עוד ועד רבני ולאסור עוד מכשיר טכנולוגי וכאילו זה יפתור את כל הבעיה של ובערת הרע מקרבך. מה שקורה עכשיו מעיד על בעיה מאוד גדולה
חסיד שפוי05.12.16
7
לחילו ה'. אני עובדת במקום לא חרדי המנהלים שלי צופים באתר הזה ואין לכם מושג איזה נזק אתם עושים.
אלף06.12.16
הנזק היחיד ל"צדיקה " הוא שהורים יתחילו להזהיר וללמד את הילדים איך מתנהגים במיקרים אלו לצעוק לברוח לדבר עם ההורים ולהיות פתוחים להקשיב לילדים ולא להמשיך ולטאטאות מתחת לריצפה את כל הזבל שנימצא במחנינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה06.12.16
6
המורה המתעלל ממשיך ללמד בעידוד רבנים ועסקנים המצדיקים אותו ולניפגעים על ידו אמונתם וצידקתם יעמדו להם ובעז"ה צידקתם תצא לאור בקרוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה05.12.16
הנ"ל עדיין מכהן כמורה באיזה בית ספר במרכז הארץ הוא יצא "נקי" כי קהילה עסקנים ורבנים תמכו בו וריחמו עליו ועל מישפחתו אבל הקב"ה בבו היום ינהג בו מידה כנגד מידה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוני05.12.16
5
שומו שמיים ותרעם הארץ!!!!! להיכן הגענו ???? כמעט אין יום שעובר ללא סיפור מהסוג הקשה הזה??? היתכן שהחברה שלנו כ״כ פגועה רק ששתקנו כל השנים??? ובדיעבד גמור גיבינו את החוטאים והוספנו סבל לי נפגעים/ת ?????? אני חושבת שהדור שלנו סובל מבעיית צניעות וקדושת המחנה בצורה מאוד קשה !!! ולכן אנחנו נענשים!!! זה ב
שולי חן05.12.16
4
שתהיה פרופורציה .למה רק את החרדים?? תחשבו את מי זה משרת..
אלף06.12.16
צריך להסתכל במראה ולחזור לצניעות אמיתית
קורע קריעה06.12.16
3
המזעזע הוא שאת המעשים עשו אנשים שבקיאים בספרי מוסר וחסידות, בחניהם אדמו"ר ומשגיח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל05.12.16
כל הגדול מחברו יצרו גדול עליו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמא06.12.16
2
חייב לעשות לזה סוף . זה לא יאומן , להוריד להם ידים ורגלים ולפרסם ולגרש אותם רק ככה זה יפסק ... אך מה עובר על הילדים/הילדות האלה מסכנים
יוסי 05.12.16
1
שלטון העסקני רשיעי. מביאינו לעברי פי פחת.
העגלה הריקה....06.12.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 21:38
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 20:39

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24