כיכר השבת

הפגנות לשם שמיים?

כמו בקסבה: לעצור, להרוס - זו הדרך להתמודד מול 'הפלג'

דב הלברטל: חוסמי הכבישים ומושכי זנבות הסוסים מזמן כבר איבדו את צלם בן הישיבה שלהם. הם כבר אבודים. הבעיה היא שהתופעה הולכת ומתרחבת - אבל עדיין אפשרי להתמודד איתה (חרדים)

195
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | כ"א באדר | 19.03.17
הפגנה חרדית בירושלים. ארכיון
הפגנה חרדית בירושלים. ארכיון (צילום: פלאש 90)

דיברתי היום בפני שוטרים ממרחב ירושלים. הנושא היה - החרדים. לאחר פירוט האידיאולוגיות השונות בציבור החרדי, העליתי את נושא ההפגנות של הפלג הירושלמי. מבלי לנקוט עמדה בעצם הוויכוח העקרוני בין הפלגים, דבר אחד ברור: אין שום הצדקה לחסימת הכבישים או לפגיעה במרתון. זו בריונות ופריעת חוק לשמה.

הבעתי את דעתי, שמדינה ריבונית, לא יכולה להרשות לעצמה חסימת כבישים, בפרט בצמתים, אפילו לא לחמש דקות. צריך לנקוט אתם ביד קשה ביותר, ולממש את הריבונות. לעצור לפרקי זמן ממושכים. להפעיל כוח. להתייחס אליהם ואל שורפי הפחים, בדיוק כמו (להבדיל) לקסבה בשכם. אולי כדאי להתחיל להרוס בתים, ורק כך תבוא הרגיעה והנורמליות. המשטרה צריכה להפעיל מיד כוח רב, ולפזר את כל המתפרעים בדקות ספורות.

חוסמי הכבישים ומושכי זנבות הסוסים, מזמן כבר איבדו את צלם בן הישיבה שלהם. הם כבר אבודים. הבעיה היא שהתופעה הולכת ומתרחבת, כי בגיל הזה, כל חוסם כבישים ומי שעומד בפני זרנוקי המים, הופך להיות לגיבור היום בישיבה. הוא לפחות בר כוכבא. מצדם, שיסרקו את בשרם במסרקות ברזל כפי שעשו לרבי עקיבא. אלא שאצלם זה ממש לא לשם שמים. מזמן כבר לא. העיקר הפרסום והאקשן. מתברר גם, שהרבה יותר קשה ללמוד בבא קמא מאשר לשכב על הכבישים. תראו באיזה להט הם עושים את זה.

מפגינים מול המרתון (צילום: מדברים תקשורת)

כשהזכרתי את הניסיונות המבישים למנוע את המרתון, הגיבה אחת השוטרות בקהל: "הם באים לראות את הבנות. בעיקר באופן בו הן לבושות שם". היא צודקת. וכך גם אמרתי לה. כי הם כבר מזמן חצו קווים אדומים. הם כנראה גם די נהנים להיות מפונים על ידי שוטרות. בנות ברשות התורה. ועוד באצטלא של מסירות נפש.

אני אומר בצער. הפלג הירושלמי הולך ומבדל עצמו מכלל ישראל. הוא עוד יהיה כמו משהו קרוב לחרדיות. יש כאן מדרון חלקלק שסופו מי ישורנו. אף חרדי כבר לא מאמין שההפגנות התכופות האלה, הן לא התפרקות ובילוי. גם הרטוריקה ההולכת ומקצינה מיום ליום, תהפוך את הפלג הירושלמי ליותר קיצונים מסאטמר. התופעה המשחיתה הזו, לא הייתה בתולדות היהדות הליטאית. ושוב, כל זה מבלי לנקוט עמדה בוויכוח העקרוני.

דבר מעניין וחמור נוסף הוא התהליך שעובר ציבור בני הישיבות הספרדים. הרי חלק מנפולת העצורים, הם ספרדים, סרבני הופעה בפני לשכות הגיוס. זה לא יאומן. ממתי הספרדים הפכו לסאטמר? האם הרב שלום כהן תומך בפלג הירושלמי? איך זה שהספרדים בכלל מעורבים בזה. הקנאות הזו, בכלל לא מתאימה להם. היא מלאכותית לחלוטין, וסופה להתפוצץ להם בפנים.

תוכן שאסור לפספס
195 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
126
הלברטל צןדק 100אחוז מארנני ההפגנות רוצים את זהמקבלים יותר כספים בישביל זה והם לאיוצים ים להפגין העיקר התמונות
חנה23.03.17
125
לך תתחנף לשמאלנים תלקק להם את האקזמה ואל תשכח לזרוק את הכיפה לפני שמועכים אותך!!! יבוגד
עצניק21.03.17
מגיב חצוף. חתיכת שמעק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
להעיף אותך לאוטונמייה ביחד עם מחבלי. הפל25.03.17
124
"הכת הכי קרובה ליהדות!!"
דבש, ירושלים20.03.17

הצגת כל התגובות

123
'מתנגד' זה הכי קשה שיש. יא מתנגד!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיה20.03.17
122
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי20.03.17
121
הלברטל יקירי , אני חושב שהפלג "דפוק" לפחות כמוך (תרתי משמע) , ועדיין אני לא חושב שהם "איבדו את צלם בן הישיבה" או ראויים להריסת הבית. המשטרה צריכה לטפל בהם כמו בכל עבריין , אבל זה לא שהם יותר גרועים ממפגינים אחרים : לא ראינו שהם עשו הפגנות אלימות במיוחד , הרסו משהו , פצעו מישהו מרצי המרתון וכו'. הם מ
yossi1020.03.17
120
תתבייש לך. ככה להשמיץ קהילה ענקית שמקדשים שם שמיים ופועלים למען עם ישראל ברמה שאתה רק יכול לחלום עליה. מה תעשה בלי בתי חב"ד בכל העולם?! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גיא20.03.17
אין על חבד אתה צודק ב100% הם אנשי חסד גדולים ואיסור חמור לדבר עליהם...היזהרו בכבוד חבריכם...בבקשה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל לוי21.03.17
חב"ד בפרנקפורט פרצו באמצע התפילה לבית הכנסת בפרנקפורו ועשו שמות והתקיפו את הרב בראשי ועוזורו. כך היה עם חב"ד בפראג בוילנא בקייב במוסקבה בקרית יובל במינסק בשבדיה באנגליה באוסטרליה בדרום אפריקה כמעט שאין קהילה שחב"ד לא רבו עם הקהילה הדתית והחרדית הקיימת שונאים דתיים וחרדים ומתחנפים לחילונים וגויים עש
מקדש שם שמים23.03.17
לך תבלבל למישהו אחר תשכל לנו יש רבי והרבי הוא המשיח ולנו אכפת מכל יהודי חבד בכל העולם איפה שלא ת ומקרבים לא כמו שאתם עושים הם חילונים אסור לעזור להם ההפך תקרבו אותם תראו להם תאמת
יחימלך20.06.17
תמכור את השטויות שלך למישהו אחר ואל תתערב[לפחות לא נגד ] בסכסוכים שהרבנים השלוחים שליט"א נקלעים להם במקומות מסוימים שלא מרצונם עם הקהילות הרפורמיות המקומיות על מנת לשמור על גחלת היהדות
יהודי24.03.17
119
עורך דין וכותב טור בעיתון יגיד מי מאבד צלם בן ישיבה. וזה חוץ מההתנשאות המטורפת על הספרדים
יואל24.03.17
ימא
זו האמת.24.03.17
118
הרב הלברטל צודק
מאיר20.03.17
117
אבל ירדת לרמה נמוכה משל טורצקי!!!! הלא אתה עורך דין ואמור לכבר את דבריך, האם אתה באמת חושב שהם באים לראות בנות????? נו באמת הרי על זה אין ויכוח שהם עושים על דעת רבותיהם ומבחינתם לשם שמים אז למה לרדת נמוך??? בגל כמוך ועוד כמה כאלו באמת מאבדים את הויכוח וההבנה בכל הענין הזה כי לקטול בלי רמה זה כוחנות
חרדי ניטרלי20.03.17
הבנות. והסיפור על כך שהם שומעים לקול רבותיהם זה סתם שטויות, כי רבותיהם לא אמרו להם להשתולל כפי שהם משתוללים ומתפרעים וגורמים נזק בל ישוער הן לעצמם והן לאחרים שלא לדבר על "חילול ה'".
אבי21.03.17
בפרט במצב היום שהפתרון חייב להיות עם הבנה ובדברים כמו של הרברטל יש הפרת ודחיית כל הבנה שתוצאותיה יתר הקצנה ויתר תקיפות נגדם וחוזר חלילה. אסור לתת גיבוי לשום צד רק לתת סולם לרדת מן העץ גם לפלג וגם לשלטון. ה' ירחם עלינו.
נקוה לטוב20.03.17
עם מה שכתבת. חילול ה' שנוצר בעקבות העימותים המטופשים עם השוטרות/חיילות הוא רב. אני בטוח שהרבנים של הפלג אינם מודעים למפגש הפיזי בין "תלמידי הפלג" לבין הנשים.
אני לא ציוני23.03.17
116
לפחות הפעם
יאיר ק24.03.17
115
לכרוך את חב"ד באותה כתבה עם הפלג, כדי שאנשים נורמטיביים יבינו שהאדם הזה מוזן משנאה ופלגנות לשמה, וכך גם השמצותיו על הפלג לא יזכו לתשומת לב, אלא לניד ראש של רחמים על עלוב נפש זה.
יוחאי21.03.17
יייייייייייייייייייייייי
ויצרח24.03.17
114
אני סבור שההפגנות האלה הן פשע, בגלל הנזק שהן גורמות לזולת ובגלל שהן מסכנות את הסיכומים שהגיעו אליהם בדרכי שלום. אבל איני מסכים בשום אופן שתפקידן של רשויות החוק להרוס בתים על עבירה של הפגנה בלתי חוקית. זה לא הגיוני ולא מידתי. ומה נעשה כשמפוטרי מפעל זה או אחר חוסמים כביש כדי לזעוק את זעקתם, האם גם אז
רואה חשבון21.03.17
צריך להתארגן באלפים ולהפליק להם. נמאס מהאנרכייה שלהם לא מתאים להם. שיצביעו לטיבי ויחליפו את המשטר הציוני. יעשו אנרכייה. לשרוף אותם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יש שם ישיבות 24.03.17
113
תוריד את הכיפה והזקן!!!! איזו שינאת חרדים יש בך, מפעפעת בך שינאה גדולה כמו ארס של עכנאי!! שד׳ ישמור ויציל אותנו ממך ומשכמותך!!! איך הפתגם אומר:אלוקים שמור אותי מאוהביי משונאי אסתדר כבר!!! כ״כ מתאים לאמר זאת על הדב הלזה!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בתיה אמזלג20.03.17
112
הלברטל צריך עזרה להרוס את הבית? חזור לבני עקיבא....
חרדי20.03.17
111
אך הפעם אני מוכרח לאמר שבמקרה זה הוא מדבר בהיגיון. אין סיבה להשניא את עצמך על מישהו, כמו שאין סיבה לא להתייצב. ובעיקר אם זה רק עבור גחמה של עורך עתון חלאתי שמטרתו לשלוט בציבור ולהכתיב לו כיצד להתנהג ומהי ה"השקפה הנכונה". אשר על כן, יש הצדקה בדבריו וראוי להרוס את הבתים ואת הישיבות של המחבלים הללו והם
אבי20.03.17
110
דרך אגב אם הזכרתה את הספרדים אז כול מה שאתה מדבר על זה שהם נהיו קנאים זה רק ביגגל אנשים כמוך יפה נפש שזרקו אותם לכלבים אולי במיקרי ידוע לך כמה בחורי ישיבות ספרדים איבדו את מעמד בן הישיבה ביגגל חלאות כמוך שקוראים להם ראשי ישיבות משגיחים וכו' וכמה מהם נימצאים בכלא ביזמן שמה שיש לך לעשות זה ליקרו לכמה
מישהו שירדוף אחרך בגהנום21.03.17
איפה המורשת המפוארת שלכם. מכרתם הכל בשביל להיות חנפים לאנשי העץ והסיקריק?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שב בשקט22.03.17
109
בזובוטינסקי ראיתי בחורים מצטופפים סביב איפון לראות מה? לאו דוקא דברים כשרים, זה בליין זה בסלנג, זה בכייף וזה באין זה בשוונג וזה מתאים להם כל העניין של ההפגנות, אם לא היו הפגנות הם היו עושים זאת בישיבה, בעצם הפשרות שהרב שטינמן עושה לטעמם הם עושים גם כן, במקום שיקלקלו את הבנות שלנו הם מקלקלים את הבנות
שי23.03.17
108
לראות איך אנשים יושבים על כורסה נוחה ליד המקלדת, ומעלים את הגיגיהם ככל אשר יעלה על רוחם, בעוד אחיהם מתבוססים ברחוב תחת אלימות גסה וברברית של שוטרי המשטרה המהוללה.... זה מאד קל להשמיץ את האחר מתוך הנהנתנות שלך, בא נראה אותך יום אחד סובל את מה שהם סובלים בין בגוף בין בנפש [צמאחיהם שונאיהם מנדיהם] ואז
חיים21.03.17
107
הדבר היחיד שלא העזת לומר על אף שכך חשבת זה שצריך לחסל את כל אלפי נאמני הפלס ומורי דרכם בנשק חם אחת ולתמיד ואז ישארו בעןלם רק אנשים חביבים ומסבירי פנים מלאים בנופת צופים ובעיקר פחות או יותר אנשים שחושבים כמוך, או לפחות כאלה שחושבים שאתה שפוי...
מוטי20.03.17
106
ואם יש שם בחורות למה שלא נסתכל , אם אתה רוצה אתה מוזמן לבוא גם , אל תקנא יש מספיק לכולם
ר יענקב20.03.17
105
בכל מדינה מתוקנת יש חוקים מי שלא מתמודד איתם זו בעיה שלו
שילכו לעזזאל20.03.17
104
הפלג אכן מאוס עליי אך ורק בגלל ההפגנות אבל אין מה לעשות המציאות שנראית לעיני היא שיש בין המפגינים גם אברכים יר''ש שממש מרגישים כמו הילד ההולנדי של העם היושב בציון וכן גם אני לא נוקט שום עמדה בויכוח העקרוני ואם זה לא היה על הגב שלנו הייתי מאחל בהצלחה לשני הצדדים
הדורבן08.05.17
103
השתתפתי אתמול בהפגנה לשם שמיים, נגד השמד, נגד עקירת הדת, נגד הגיוס. פינתה אותי חיילת מה זה חמודה! היה כיף!
גוי צדיק21.03.17
עדיף שתיראה כמו חילוני.לפחות לא תיחנק עם השטריימל... ד.א. החילונים הרבה יותר טובים ממך. פרזיט.
אם זה מה22.03.17
באמת אתה מבין מה שאתה קורא , לך ללמוד הבנת הנקרא , וחפש במילון , ציניות...
השכל שלי היכן23.03.17
102
יש עתיד
צחי21.03.17
101
עם כל מילה!!! הגדרת בקול את מה שרבים חושבים בשקט (בעיקר עם השוטרות....)
גימ"לניק20.03.17
100
התחיל לכתוב לעניין
אבנר20.03.17
כשהוא שופך את הזוהמה שלו נגד מתנחלים, חב"דניקים וברסלברים - זה רע. אבל כשסוף סוף הוא נכנס ב'פלג' - הוא כותב לעניין... די לצביעות! תפסיקו לשנוא את מי שהעיז ללכת בדרכו של גדול אחר...
דת"ל29.03.17
99
מה לא נכון במה שכתב על חבד ההזויים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני20.03.17
98
ברור שאני רוצה להפגין ששוטרות יתפסו אותי אבל איני יכול להזדהות כ"עצניק" ולכן אני מדבר עם השוטרות במפגש אבל אני אני מסכים לאנשי רשות השידור ועובדי חיפה כימיקלים לסגור את המדינה כי יש להם משכורות גבוהות משלי ומת לעבוד שם עם השוטרות שעצרו אותי
דב הלברטל23.03.17
97
מסכימה עם כל מילה שכתב עו"ד הלברטל. וזה לא קרה לי מעולם!
מיכל21.03.17
אבל עכשיו כן
כנ"ל 21.03.17
96
לצנזר את תגובתי . ולא כי יש בה גסות חלילה או לשון הרע בניגוד לכתבות שאתם מעלים כאן. אז את התגובה המאוד מנומקת שכתבתי לכתבות של הלברטל לא אחזור עליה . הקדוש ברוך הוא קרא אותה והיה עם מי שקרא אותה והחליט לצנזר אותה. הלוואי ותפחדו לפני בורא עולם לצזנר אמת (גם אם כואבת) ותפחדו לפרסם דברי לשון הרע והוצ
בת ישראל 20.03.17
95
לא ראינו דברים דומים מפיך כלפי מניפי דגל חמאס בישראל או אישים שהסיתו ו/או קראו לפגוע/להרוג יהודים בני עמנו. לא שמאנו קריאה דומה מפיך כלפי רבין או שלמה גזית או עמי איילון ["המתנחלים הם סרטן בגוף המדינה, קריאה לאלטלנה שניה" וכיוב'] או כלפי הפגנות אלימות של ערבים או חסימת כבישים בהפגנות שמאל או נגד שרי
ישראלי-יהודי20.03.17
94
דע שקיצוניות גם בכתיבה מאבדת את הלגיטימיות
יוסי20.03.17
93
אני מסכים איתך בכל מילה צריך לתפוס את כל המשועממים האלה ולעזוק אותם ולגייס אותם בעל כרחם ואולי יצא מהם משהו מחללים שם שמים ברבים מתבייש אני מתבייש להיות חרדי שאני רואה אותם
שייקה23.03.17
92
אם היו יכולים היו גם מלקקים את הח*... של הסוסים העיקר שיסתכלו עלים כאשכנזים וזה לא יעזור להם כולנו גזענים וצריך להשלים עם זה
יעי23.03.17
91
אחרת הבית שלו מזמן היה הרוס
ריאלי21.03.17
90
אני מעריכה יושר ואומץ.. אז יישר כח לכם. חשוב מאוד שדב הלברטל כמו כל יהודי יראה בכל הזרמים , נחלים של עם ישראל , זרמים שמגיעים בסופו של דבר לאותו הים. זה כולל את הספרדים , את המתנחלים ואת חב:ד , ברסלב וכל מיני חסידויות שנראו פורצות דרך . אם זאת וזה ההבדל את "הפלג" כלשונו הוא פילוג.. חשבו לדעת ואפ
בת ישראל 20.03.17
89
שרק בשנתיים האחרונות הושהו מפקדים בכירים ביותר במשטרה מדרגת ניצבים ומעלה על דברים שהשתיקה יפה להם, אולי זו הסיבה שאותה שוטרת משרתת שם, מצחיק שהיא באה להטיף מוסר ממקום שהוא זימה ותועבה ובושה לאנושות. בעצם אולי כל הסיפור עם השוטרת המצאה פרועה..............
איציק 20.03.17
זה ממש לא קשור יש כאן ציבור בעייתי שהורס בחורי ישיבות, אלים, שקרן, אינו חובש את ספסלי בית המדרש, ומוציא את דיבתנו רעה. ואין לנו מה לענות על כך
יי20.03.17
88
מילא לתקוף את הפלג הירושלמי, אני מבין, זה דבר שמאד באופנה היום, אבל לדבר בפני שוטרים שיכו את המפגינים וינהגו בהם ביד קשה??? הרי זו מסירה ממש, מי התיר לו לעשות כן??? יש לכוון עליו ב"ולמלשינים על תהי תקוה".
מוסר20.03.17
87
אין הגדרה מדויקת יותר למילה חרדי מ-'חבדניק'! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
00919.03.17
86
מה אתם לא מבינים? מי שמדבר נגד הפלג הירושלמי נותנים לו פה באתר במה גדול
אהרן19.03.17
85
יבוא מישהו ויציע להכניס למחנות ריכוז
מוישי19.03.17
84
בוא נדבר בלימוד, איזה פה גדול יש לך קבענו???
המייבין19.03.17
83
מעניין מה עשו במלחמת עמלק, איך הרגו את הנשים, הרי אסור להסתכל עליהם, ומה עשו כשהם לא היו הכי צנועות?
יהודה19.03.17
82
כל מי שמפגין נגד הדעה שלך נהרוס לו את הבית? ההגדרה המדויקת לפשיזם.
קוקו שאנל19.03.17
81
מה הקשר לחבד.מה אתה חופר כל הזמן חתיכת מפגר ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף19.03.17
80
איך אתה מעיז לדבר ככה על חב''ד - היהדות הכי יפה והכי אמיתית שיש!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיה19.03.17
79
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאוב22.03.17
78
אם חיילות כאלו מתוקות אני גם מוכן ללכת להפגין אפילו להישכב על הכביש
יונתן לוי20.03.17
אני חיילת רוצה לבוא להפגין.....ותראה חיילת מתוקה ...😗😙😘 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל לוי21.03.17
77
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן20.03.17
76
בן אדם בלי שקל חושב שהוא ירויח כאן אולי ככה מפסידים עוד כסף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב20.03.17
75
כל מיני דברים שלפני לא היה חסר, ואחרי שאמר, לו הוסיף!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Apolinario Mamerto20.03.17
74
אפשר עבודות פרך בכפיה בלי משפט או הכי טוב אפשר בכלל להעלים אנשים כמו בדרום אמריקה במשטרים האפלים שהיו. הרי את השיטות שהוא מציע היה אפשר ליישם נגד כל פשיעה חמורה *אמיתית* כגון פשע מאורגן או טרור לאומני ולהדביר אותם הרבה הרבה לפני שמיישמים כלפי מפגינים שאינם לטעמו. האם מפגינים מסוג כזה או אחר הם ההצ
המטרה מקדשת??20.03.17
73
הספרדים שמפגינים אינם מתלמידיו של חכם שלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד19.03.17
72
אני יודע למה אתה מנסה להתחיל איתם. מנסה להיות הנאור שבחבורה. אתה גאון בלהרבות שנאה בעם ישראל. מעניין היה לראות מה היית כותב עם מישהו היה ממליץ להרוס את בתי הערבים שמפגינים הייתה פותח את הביוב שלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.03.17
71
דב אתה שוב מאכזב אותנו על כך שאנו צריכים להסכים עם כל מילה שכתבת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיקח19.03.17
70
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני19.03.17
69
בטוחני שאם היית רואה ספר תורה נשרף מול עיניך היית מושך בכתפיים ומסנן מבין שיניך מתק מילים כדי להסביר את רדיפת הדת. יש כאלו שאכפט להם מכל חילוני שמתגייס ! שמעת עו"ד הלברטל??? כן, גם לחילוני הצבא הוא לא המקום המלחמה היא מלחמת היהדות ולא מלחמת לימוד התורה. צריך לעשות הכל עפ' החוק כדי שאף אחד לא יתגי
קוקי21.03.17
68
הפגנות של מחבלים.כדורי גומי וחצציות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי דרור20.03.17
תגובה של אנטישמי קטן
בני חופש21.03.17
הפלג הם נ ג ד ישראל
דניאל21.03.17
אבל גם צריך אמצעים משלימים כגון מעצר המסיתים כגון עורך עתון הפלס וחבר מרעיו וכן אי הכרה בישיבותיהם כישיבות לעניין תורתו אומנותו.
אבי21.03.17
הרעיון בזה הוא של עודד פורר מישראל ביתינו. אולי במקרה אתה אחריו ברשימה לכנסת??
יוסי21.03.17
67
ממש קידוש השם
תמר 20.03.17
66
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליטאי20.03.17
65
הרבי מליובאוויטש אומר שעל אנשים כאלו צריך לקרוא תהילים במקום להתווכח איתם כי ויכוח זה דבר חסר תועלת. הרוצה להבין-יחפש וימצא את האמת. חב"ד - כל הלב לכל אחד. יחי המלך המשיח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 20.03.17
מה השם שנקרא גם עליך תהילים.... חבדניק
מתפלל20.03.17
64
ההזכרה של חב"ד. חב"ד מזמן כבר לא חב"ד שהרב ש"ך לחם במשיחיות שהייתה. זה כבר לא קיים היום וגם ניתן לומר שהליטאים אימצו את עניין הקירוב שחב"ד התחילו, כמובן בנוסח אחר. מה שהיה מחלוקת בין הרב ש"ך לרבי מחב"ד כבר ממש ממש לא רלוונטי היום, וזה מיותר מה שכתבת. אין היום שום מאבק בין הציבור הליטאי לחב"די ואין ש
יי20.03.17
63
בעיני יש כאן השקפה מעוותת יש גדולי ישראל שמחליטים על יציאה להפגנות גם אם אתה לא מסכים איתם מנין לך הכח לבוא ולחלוק ולהביע דיעה נגדם בבמה ציבורית השיטה הזאת להיות איש מן השורה ולהתקיף את דעת גדולי תורה ענקיים היא דוקא נמצאת בעדת המחבלים אינני מכיר עוד ציבורים שאנשים אצלהם מן השורה משמיצים את גדולי הת
דוד19.03.17
62
זה חילול השם ובסופו של דבר מזיק לכל החרדים,גם לאלה שלא משתייכים לפלג והם כמובן הרוב השפוי. לכן אני מזדהה עם דברי הרב הלברטל,למרות שאינני שלם עם ההשוואה שעושה עם חב"ד.
צביקה19.03.17
61
גועל נפש לדבר מול שוטרים שיהרסו בתים של חוסמי כבישים. ממש גועל נפש. נראה אותך גיבור אחרי שנהרסו לך את הבית. בנוסף, זה נראה שגם לך קל לכלכך בכתבות מלאות לשון הרע ושונה מאשר ללמוד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל אייזיקוביץ 19.03.17
60
לחבדניקים יש לפחות איזו שהיא דרך, הם נבלים ברשות התורה
ישראל19.03.17
59
שלוש שנים וכולכם תתיישרו. כל העקמומיות תתאדה כלא היתה.
יהודי מהבית20.03.17
58
גם אני לא בעד להכפיש חרדים אבל מה לעשות שהפלג הם אלו שמכפישים את הציבור החרדי לא משנה עם הם צודקים או לא אבל להפגין במרתון מול בחורות רצות בלבוש ספורטיבי לאיפה הגעתם ועוד אחרי אתם אומרים שאתם הולכים בדרך של הרב שך והרב אלישיב זצ"ל?! בושה מה שאתם עושים!!!!!!!!!!!!
דייב20.03.17
57
להרוס לו את הבית?
הרב דוד20.03.17
56
זה לא הוא שאתמול נכנס לקריה.???...חחחח
חחחח20.03.17
55
גם גזען,גם תחמן שמחפש תשומת לב,גם מחפש פרסום, גם משמיץ ומנגח את כולם בגיבוי שונאי ישראל וככה אנו למדים שתואר זה רק נייר ומה שקובע בחיים זה אישיות.
יהודי אמיתי20.03.17
54
פשוט גועל נפש מכל השנאת חינם הזאת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריאל20.03.17
53
אני מצדיע ליושרה שלך. אתה לא מתבלבל מעובדות, רבנים ומטורפים למיניהם. מסכים אתך בכל לב שהגיע הזמן שיהרסו להם את החיים כמו שהם הורסים לנו. הם ורבניהם משוחתים מטורפים ועלינו להקיא אותם מתוכנו. שים לב שגם חבד אלימים ומסוכנים בדיוק כמוהם מודה לך על אומץ לבך פעם אחר פעם בהשמעת קול צלול ושפוי
שייע19.03.17
52
ללכלך, המטבע נפלה על הצד של הפלג, ולכן הוא סופג את הלכלוך. אותו סיכוי היה, שיקרה להיפך.
זלמן19.03.17
51
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.03.17
50
להמשיך לא להגיב לשטויות וההשואות מעולם התוהו של הל בר טל
219.03.17
49
באדם אחד אתה גם מציק וגם טועה.
אברהם19.03.17
48
אני לא משתייך לא לאנשי הפלג ולא לחבד אבל הדברים שלו מלאים בשינאת ישראל פשוטה .יש צורה של תגובה ראויה.חבל שנותנים לאדם כזה במה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סאפרן20.03.17
לא קראתי שום שנאה בדבריו אמר את מה שהרבה חושבים יישר כח הלברטל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי20.03.17
47
כשכל הגדולים פסקו שזה ביהרג ואל יעבור, אז הוא בא לבלות ולשוחח עם השוטרות, בה בעת שמפגיני הפלג באים לצעוק אליהם ויחי ההבדל הקטן.
ארי 20.03.17
46
גם אם היא קשה גם אם נאמרה על ידי אדם שנוי במחלוקת.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראלי יורד20.03.17
45
ישב בשקט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
19.03.17
44
כואב על ערביים ושאונה חרדיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי חילוני 19.03.17
43
הוא ימשיך כי הוא מביא ריטינג וזה מה לעשות הפרנסה של ....
.19.03.17
42
הבנאדם הזה זורע שנאה ומחלוקות בעם ישראל אתר כיכר השבת אני באמת לא מבין למה אתם נותנים למחלה נפש המהלכת הזאת במה אין זה אלא שיש דברים ונגיעות שלכם מולו! אני מבקש ממכם להתעשת ולהעיף את הבנאדם החולני הזה אחרת פשוט שתתבעו על כך בשמיא
פשוט משובש!!!19.03.17
41
כל יום הוא משתלח בציבור אחר. את מי הוא מייצג?
שאול19.03.17
40
צודק. יש לך נטיה גרועה ומצערת לשפוט ולהתנשא על זרמים או אקרא לזה נחלים שונים בעם ישראל שמגיעים לאותו ים. הקדוש ברוך הוא ציוני במובן הכי קדוש של המילה כמו שרושמה שוב ובשוב בתהילי דוד המלך. אך יתר ה מכך אותם אנשים ניזונים מפשע "ציונות", מזויפת דל דוד בן גוריון שנתן לאנשים בעם לא להתגייס לצבא העם. זה
בת ישראל 19.03.17
39
אחד שחושב מבין באים לראות בנות מה אתה חושב כל מה שעובר לך בראש עובר גם לנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני19.03.17
38
ישימו את הבחורים "הגיבורים" לכמה חודשים בכלא, והם יבינו איך עובדת המערכת הצבאית. וכותב המאמר? הוא מכור לעוד כמה דקות של תהילה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הלל20.03.17
37
למה ללכלך על חבד סתם... עליך נאמר: איסטרא בלגינא קיש קיש קריא (למי שלא הבין: מי שהוא ריק אז הוא עושה רעשש). בקשר להפלג תכתוב מה שבא לך אבל למה אתה חייב ללכלך בדרך על ציבור ענק ויקר.... טיפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך ספרדי20.03.17
36
זה פשוט מגוחך שאתם נותנים לו במה, גשו לבית חולים פסיכיאטרי ותמצאו הרבה שישמחו לפתוח את הפה ולשתף את העולם בהגיגיהם החולניים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם20.03.17
35
בטוח שהוא עצמו חייב דחוף להכנס לכלא שם מקומו... כל כתבה של ממש רשעות.. בזכתו אני מודה לבורא עולם שלא עשני אשכנזי כמהו לא שכולם כמהו ח"ו....
שמואל מ20.03.17
34
זה שהלברטל מסכן מחפש צומי זה לא חדש, אבל שהאתר מרשה לעצמו לפרסם את הדברים זה כבר הסתה נגד ציבור והייתי מציע שמישהו יתעשת ויתבע את האתר ויעמידו על מקומו
שפוי אחרון19.03.17
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך19.03.17
32
איך אתה משווה הבדל שמים וארץ הרי חבדניקים הם בדיוק הפוך מהפלג ... אז מה קשר חבד? למה? למה אתה רק מחפש כל הזדמנות שיש לך להראות את שנאתך ליהודים אחרים? מצאת דרך לבזות שני חלקים מעם ישראל במכה אחת איזה גבר אתה... אל תשכח מה קרה להנביא ישעי׳ה כשאמר על היהודים ״עם טמא שפתים״... כ״ש במנובל ורשע כמוך... ת
ליטאי19.03.17
31
זוכר אותו עוד מימיו של הרב אלישיב שלא ידע את נפשו מחולה זה. מישהו זוכר משהו חיובי שהוא כתב פעם? הוא מזכיר לי את פרופ' חצרוני, שישבו שניהם באישפוז לשניהם אידאלוגיות מוזרות, שניהם מובטלים, ומחפשי תשומת לב. בברכת רפואה שלמה.
אבי19.03.17
התגובה המדויקת ביותר
יוני19.03.17
30
אין לחסד ולו חלק קטן במעשים של הפלג הירושלמי. תמשיך לתוות לעצמיך דרך משלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבדניקית19.03.17
29
כמו שאיימו לרצוח את יאיר לפיד אליבא דהלברטל כך צריכים להרוס בתים של מי שחושב אחרת ממנו, אשפוז בכפיה יעזור לו להרגע
יוסי20.03.17
28
קפץ לו החב"ד... דביל. קנאי. אידיוט. הלברטל.
שניאור20.03.17
27
דב הלברטל , אולי פעם אחת תסביר לנו למה נהיית חרדי,למה בציבור הד"לי אין על מה ללכלך או לתקוף או לבקר ??????????תחזור להיות מי שאתה באמת ותעזוב אותנו במנוחה.
GGGG19.03.17
26
They did not open a gemara in weeks but they looking at girls all day (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
David 19.03.17
25
הלברטל בן אדם שלמד עריכת דין הוא קרוב יותר לחרדי מחבד.... בן אדם שלשון הרע באינטרנט הוא לחם חוקו הוא קרוב לחרדי ..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליהו19.03.17
24
אתה ממזמן הפכת לכת שכל מטרתה היא רק ללכלך ולדבר על כל מי שלא מוצא חן בעינך עפר לפיך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גועל נפש19.03.17
23
איך אתה מדבר על החבדניקים? תתבייש! הם יותר חרדים מהחרדים! והם החרדים האמיתיים. אתה פשוט מקנא באהבה שלהם לכל יהודי ובמסירות שלהם לשמור תורה ומצוות קלה כבחמורה, במקומות הכי נידחים בעולם. - שאתה בחיים לא הייתה מגיע לשם רק כדי לדאוג ליהודים שגרים שם. אז שב בשקט!
חבדניקית19.03.17
הם השמיטו הלכות משולחן ערוך וגם עיוותו לגמרי את השקפת היהדות ומה שמגעיל שאתם מייחסים את כל אהבת ישאל וקירוב הרחוקים בעולם רק לחבד
יהודי19.03.17
22
עוד אחד בטח דוב הלברטל צדיק גדול הוא עושה מצוות כל היום אומר דברי שטות והבל על זה נאמר מהרגיל ומחרביך ממך יצאו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים20.03.17
21
איך תרגיש אם יאמרו עליך שהלכת לדבר בפני שוטרים ושוטרות כדי לראות ולדבר עם בנות.. כפי שאתה מודה בעצמך בכתבה?? וחוץ מזה האם תבקש גם להרוס את הבתים של האתיופים שיצאו למחאות וחסמו כבישים?? ואולי בכלל צריך להרוס את הבתים של נהגי אגד שמעזים להשבית ולחסום את האוטובוסים ליום שלם??? מתברר גם אדון הלברטול שה
בן תורה20.03.17
20
עברת כל גבול. השוטרים רודפים חרדים בשל היותם חרדים. ועוד להסכים עם שוטרת שמדברת מעולם המושגים הרדוד שלה? האם באמת בחורים באים מגרודנא ומעלות כדי להיות מפונים על ידי שוטרות? זה עולם המושגים שהתחנכו עליו? אתה מעודד שוטרים לנקוט באלימות, כאילו לא מספיקה האלימות המשטרתית. אני מציע לך להתנצל, על דברים אל
פציפיסט19.03.17
19
מה אתה כבר יודע על חבד כסיל!! לך למקווה לפני שאתה פותח עליהם תפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי19.03.17
18
אתה יכול לדבר על הפלג אתה צריך להתחבות מרוב בושה מעבר שלך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנושרת מפתוחי חותם תל אביב19.03.17
17
מילים חזקות אמיתיות וצודקות ישר כוחך . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי ק.19.03.17
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי19.03.17
15
לא האמנתי שאני פעם אחת מסכים עם המזרוחניק...
משה19.03.17
14
כרגיל, האיש מחפש פרובוקציות... דווקא מתאים לחברה של הפלג ההלברטל הזה. תתרי דמשיגינס
הלבר טל20.03.17
13
מר הלברטל היקר כמה אתה צודק! במושגים המעותים האלו של היום חבד ממש ממש אבל ממש לא חרדים!! כי מה זה חרדים היום?? רק מי שלא הולך לצבא וזורק פשקווילים נגד הצבא והפאות וצועק שאאאבעס וזורק אבנים על מכוניות ומתנזר מעניני עולם זה חרדי של היום. ((ובסוגריים מחללים את שם ה' ומחביאים המון לכלוך בשושו מתחת לש
אהאהאה19.03.17
12
מוזר.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברי19.03.17
11
ואנחנו תלמידיו ואנחנו לא חושבים במונחים שלך מהאקדמיה אלא קצת שונה . אנחנו כאן והציבור ילמד להתמודד עם מיעוט שאין לו ייצוג בכנסת . אנחנו בדואים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יבנה19.03.17
10
ראיתם פעם שהאיש הזה כתב משהו חיובי, על מישהו? כל היום שנאה ופלגנות. הכתבות שלך בטח יותר חמורות מהפגנות
חיים20.03.17
9
שים לב הלברטל שכל מאמר שלך אתה מכניס חב״ד ושוב פעם מגיבים נגדך במילים פשוטות זה נק׳ אתה מנותק מהעם אז אני מציע לך להתחיל ללמוד מה זה חב״ד ? מי הם ? מה תפקידם ? ועוד ועוד ואני לא רוצה לאחל לך שאחד הילדים שלך שיסתובב בעולם יצטרך לאיזה משהו מבית חבד אולי אז תבין בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים (נשלח באמצ
משה 19.03.17
8
הלברטל מצא דרך להשיג ריייטינג.כרגיל בלי להועיל לעולם. בשביל זה ה״חרדי״ שלנו חי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.03.17
7
לכל הפחות יהודים.. אתה לא נראה לי בכלל מזרע יהודים
pinto19.03.17
6
מלכלך על חב"ד.מוציא לעז על חסידי ברסלב.מכפיש ציבור ליטאים רציניים שלדבריו הולך ומתרחב ומתעצם בכוחו הכמותי. מסתבר ששיחות עם שוטרות מועדפות עליו.ואף מצטט את המפגרות המופקרות והזולות,באתר.. מדובר בחרדי רדוד רוחנית,ולא קשור לשום דעה וחצר..
חיבוק דב19.03.17
5
די לצביעות!! בלשכת גיוס בתל השומר אין פריצות? לשבת 3 שעות בשיחה אישית מול חיילת בלשכת גיוס יותר טוב?
נריה19.03.17
חילוניים . ודרך אגב היום יש מדור בני ישיבות בלי פריצות
אחד העם 20.03.17
בס״ד. מור הלברטל על תשווה חרדים למחבלים זה בדיוק שמים וארץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דורון19.03.17
אז מה עדיף להיות מפונה ע״י כמה שוטרות או לשבת מול חיילת אחת 3 שעות??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נטע19.03.17
4
הרי כל הציבור החרדי חוץ מהקומץ הסרוט נותן גיבוי למשטרה יד חופשית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבי19.03.17
מרביצים למפגינים. יתחילו להשתמש באלות ואז נראה כמה אמיצים יש...0
יי20.03.17
3
בושה פשוט בושה חילול ה גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רינה ק19.03.17
2
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פושט'ער איד19.03.17
1
איכס אחד גדול....איך אתה מדבר תתבייש לך אין על חב"ד בעולם.. תתנצל אתה לא חרדי אנחנו הכי חרדים יחיו הקנאים ויבלו ימגעיל אחד....
יוסף19.03.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

בעלי עסקים?

כך תזהו חשבונית פיקטיבית • מסייעים למניעת פשיעה וטרור 

כיכר בשיתוף רשות המיסים | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24