כיכר השבת

המנהלת מאשימה

"סגן ראש העיר כפה העסקה של מקורבים ואיים על מורות"

במסגרת עתירה של מנהלת שפוטרה מבית הספר ראשית חכמה בביתר עילית, היא מגוללת האשמות חמורות כלפי סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעיר, בנימין הרשלר. "הבורר הודה שזה פלילי" (ארץ)

215
ישי כהן | כיכר השבת | ו' באלול | 28.08.17
"סגן ראש העיר כפה העסקה של מקורבים ואיים על מורות"
(צילום: דוד קוטלר ויוסי זמיר - פלאש 90. לאישה המצולמת אין קשר לכתבה)

חשיפה: האם בנימין הרשלר, סגן ראש העיר ביתר עילית ומחזיק תיק החינוך בעיר חייב מורות להעביר לכיסו 20% ממשכורתן מרשת מעיין החינוך התורני? כך טוענת פ. ר. מנהלת בית ספר "ראשית חכמה" בתביעה שהגישה נגדו.

ר. פוטרה לאחרונה מתפקידה כמנהלת בית הספר לאחר עימות עם הרשלר, אולם בית הדין לעבודה קיבל עתירה שהגיש פרקליטה עו"ד אבי ביטון והקפיא את הפיטורין. ר. שימשה כמנהלת המוסד במשך שבע שנים, ולמעשה מאז יום הקמתו. לפני כשלוש שנים, העביר הרשלר את ניהול בית הספר לרשת מעיין החינוך התורני.

בפתח העתירה לבית הדין האזורי בירושלים כותב עו"ד ביטון כי כבר מאז הקמת בית הספר, הרשלר התנהל - לדבריו - באופן לא חוקי: "למן תחילת הדרך, התנהל באופן לא חוקי כאשר שילם את שכר המבקשת והמורות במזומן, כפה על המבקשת העסקת מקורביו ובני משפחתו הקרובים ללא כל שיקולים מקצועיים, ועוד כהנה וכהנה".

עו"ד אבי ביטון, מייצג את המנהלת (באדיבות המצלם)

ביטון לא חוסך בהאשמות, וכבר לפני שמתאר את האירועים עצמם, הוא מאשים את הרשלר כמי ש"עשה מעשים פליליים בבית הספר תוך גניבה, סחיטה, ואיומים על צוות המורות".

הפרקליט חושף - לדבריו - את מה שהתרחש לכאורה מאחורי הקלעים בבית הספר היוקרתי 'ראשית חכמה' עם העברתו לרשת מעיין החינוך התורני. לדבריו, הרשלר נפגש "עם כל מורות בית הספר באופן אישי ודרש מהם להחזיר לו לכיסו האישי סך 20% במזומן מהשכר אותו הן מקבלות בתלוש השכר".

ביטון, שכאמור מייצג את מנהלת בית הספר, טוען כי הרשלר "הפעיל לחץ ואיומים על המורות ועל בעליהן, ואיים מפורשות כי מי שתסרב להחזיר לו את הסכום שדרש, תמצא את עצמה מחוץ לבית הספר".

ההסכם עליו לא חתמה המנהלת בגיבוי רשת החינוך

כאמור, לפני כשלוש שנים, העביר הרשלר את ניהול בית הספר לידי 'רשת מעיין החינוך התורני'. אך לדברי המנהלת ר., הרשלר שהיה מודע לעובדה כי בשנה הרביעית היא תקבל קביעות בעבודתה ברשת מעיין החינוך התורני, "החל לחשוש בחודשים שקדמו לסיום שנת הלימודים כי קביעות זו תצר עוד יותר את צעדיו ואת היכולת שלו לשלוט בבית הספר".

לדברי ר., בחודשים האחרונים הכניס הרשלר מנהל חדש בפועל לבית הספר, והאחרון סיפר לה כי הסיבה שנכנס לבית ספר היא בכדי "לעשות קופה", זאת מאחר והרשלר חייב לו חצי מיליון שקל. לדבריה, הרשלר והמנהל החדש "החלו לחבל בתפקידה ובסמכותה של המבקשת כמנהלת בית הספר, שללו מינויים שעשתה המבקשת, ביטלו החלטות שקבלה המבקשת, תוך שהמשיב 2 ושלוחו מאיימים כל העת על צוות המורות כי עליהן להישמע רק להוראותיהם תוך שהם גורמים לפגיעה אנושה בבית הספר עצמו".

ר. מספרת כי לפני כחודש נשלחו נציגים לביתה שבירושלים, וביקשו ממנה לחתום על מסמך שיסדיר את מעמדה. בפועל, לטענתה, היה מדובר ב"ריקון" של הסמכויות שלה. בין היתר נכתב במסמך: "זכות ההכרעה הסופית היא בידי המייסדים", "כל החלטה שתתקבל ע"י המייסדים מחייבת את הגב' לפעול על פיה" וכן, "קביעת מצבת ותפקידי המחנכות חלוקת שעות העבודה, המשרות, תקבע באופן בלעדי ע"י המייסדים". סעיף נוסף ביקש לקבוע כי "כל הוצאה כספית דורשת את אישור המייסדים או מי מטעמם".

החלטת בית הדין לאחר הבוררות

המנהלת טוענת כי היא סרבה לחתום על המסמך, במיוחד מאחר ולדבריה היא כלל לא עובדת תחת הרשלר, כי אם תחת רשת מעיין החינוך התורני. יום למחרת, היא מספרת, כי נפגשה עם מנכ"ל הרשת חיים ביטון שאמר לה לא לחתום על המסמך וכי הוא עומד לצידה.

במקביל, הרשלר פנה לבית הדין המקומי והוציא באמצעות הדיין הרב צבי ברוורמן צו מניעה "האוסר על גב' ר. לעשות כל פעולה עד לבירור העניין בפני בית הדין". לפני עשרה ימים, הרשלר התקשר לר. והודיע לה בשיחת טלפון כי היא מפוטרת. אלא, שברשת מעיין החינוך אליה הועבר המוסד, הודיעו לה כי היא לא מפוטרת. "אנחנו לא עושים שינויים בבית הספר, אי אפשר לעשות שינויים 10 ימים לפני פתיחת שנת הלימודים. נקודה", כדבריו של ישי יזדי, הסמנכ"ל.

עו"ד ביטון טוען כי במהלך פגישת גישור אצל הרב ברוורמן התבטא הרב ואמר: "אני יודע שזה פלילי ולא חוקי".

לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה והמנהלת ר. סירבה לחתום על שטר בוררות, פרסם הרב ברוורמן נוסח החלטה: "הרב הרשלר... הם בעלי הסמכות היחידה בכל ענייני בית הספר, לכל דבר ועניין וכל רישום פורמאלי ברשויות אינו יכול לשנות את העובדות בניגוד גמור למצב בשטח ולבעלות של המשיבה"

עוד נכתב בהחלטה כי "על צוות המורות והמזכירות וכל עובדי המוסד, לקבל הוראות אך ורק מהנהלת בית הספר בראשות הרב בנימין הרשלר, וכמובן שקיים איסור מוחלט, להוציא כל הוצאה כספית או לחתום על כל שיק או מסמך, ללא הוראה בכתב של הרב הרשלר או מי מטעמו".

החלטת בית המשפט למנוע את הפיטורין

ובחזרה לסמנכ"ל הרשת יזדי. לאחר שהדגיש כי הרשת עומדת מאחורי המנהלת, אמש (ראשון) הוא התקשר לר. והודיע כי "בעקבות מה שקרה... המנכ"ל תמך בך לאורך כל הדרך ולא השתנה משהו מהותי, אבל כעת בגלל הכאוס שנוצר והמירמור החלטנו שבשלב זה נכניס מישהי אחרת לניהול ונראה לאן הדברים מתגלגלים". למעשה, ר. פוטרה מתפקידה גם על ידי הרשת, ללא שימוע ולמרות שהובטח לה כי הרשת עומדת לצידה.

כאמור, בית הדין לעבודה קיבל את הבקשה של ר. והוציא צו מניעה על פיטוריה עד להחלטה אחרת. בהחלטה שכתבה היום השופטת שרה שדיאור נאמר: "ניתן בזה צו ארעי האוסר על המשיבים או מי מטעמם לשנות מתפקידה של המבקשת כפי שהיה בפתיחת שנת הלימודים הקודמת".

תוכן שאסור לפספס
215 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
122
נהגה בילדות רכות בסדיסטיות , ברשעות, ובנכות רגשית במקרים רבים מדי יום , שב4ה לבבות , ביישה ברבים, אף הורה ואף תלמידה לא אוהבים אותה ולא מעוניינים בהנהלתה, היא יכולה ללכת לאן שתישא אותה הרוח וכשם שסולקה עד כה מכמה וכמה בתי ספר, גם אנו לא חפצים בה ודורשים בתוקף מנהלת יותר נעימה ורגישה עבור ילדותינו המ
אבא01.09.17
121
השופטת הזדעזעה מהחומר נגד המנהלת, היא התבטאה בחריפות על כך שעל פניו נראה שעמדתה של המנהלת בעייתית, ואמרה שרוצה ללמוד את החומר המשפטי כאן, ובעוד כשבועיים תהיה הכרעה. בשלב זה המנהלת מחפשת סולם לרדת מהעץ ותתכן התפטרות מרצון וחסל סדר הפרשה.
אבי ביטן30.08.17
120
לסכל אותה כמו הרבה מנהלים, והיא נלחמת על זכיותיה הצודקות, תהי חזקה, אוחזים ממך, אשת חיל!
הורים זועמים29.08.17
זה היא אמרה להורים ולמורות כל הזמן, כך היא התנהגה וזה מה שיעשה גם בה
הורה29.08.17

הצגת כל התגובות

119
בנימין הרשלר ומאיר הירשמן היו מחליטים יחד איזה בנות להכניס לגן ואיזה ילדות להשאיר בבית . בהתאם לאורך החצאית של האמא ועובי הגרביים של האחיות והגיסות . אוחחחחחח אוחחחחחח איך שגלגל מסתובבבבבבבבבבבבבבבב (נ באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדליה 29.08.17
דבר ראשון שיעיף את המנהלת המופרעת אח"כ נגיע אליו
מה קרה29.08.17
118
היא גם מנהלת בקרית ספר אצל ברנשטין שאפער
מ29.08.17
תעיפו את המושחתת הזו
פלא29.08.17
117
שימו לב איך כל אחד מטקבק בלי קשר לדרמה שמתחוללת... כל אחד מקלל את מי שלא בא לו בטוב . הפיד הזה משתדר הרבה אומללות של אנשים שלא מסוגלים לעבור על סדר יום בלי להוציא את העצבים שלהם או חוסר ההצלחה שלהם האישית על אחרים. ברור שהפירסום הזה הוא מהלך פוליטי שפל . שכל אחד יעסוק באיך לשפר את עצמו ויהיה כך סיכו
די נמאס29.08.17
116
השם שלה לא מוזכר, מדוע? אין שום התייחסות לצד שלו שקיבל גיבוי מרבני העיר?
אחת29.08.17
115
תבדקו טוב טוב . מנהלת בית יעקב כהנמן גם היא גובה כסף מהורי התלמידות לא חוקי ובשרירות דבר שלא גובל בלא חוקי אלה בפלילי. הייתי מייעץ ללהב 433 לראות מידי פעם את האתר ותגובות המגזר על ארועים מעין אלו. בהצלחה ודרך מהירה למנהלת לנווה תירצה. דרך אגב אם יבדקו רשות המיסים יראו שהכסף עובר דרך הכולל של בעלה ד
בית יעקב כהנמן 29.08.17
114
שאלתי אותה והיא מעולם לא הייתה צריכה להחיר כסף, מה שהיא סיפרה שמדובר במנהלת רעה במיוחד שמאד העליבה את המורות ופגעה בהן, והם ביקשו מהרשלר שיפטר אותה, ואז גילתה המנהלת מהר נוף את פרצופה האמיתי והחלה בהשמצות והשתוללות חסרת רסן.. אני קצת מבוגר וראיתי הרבה בחיים דעו שלשקר אין רגלים והמנהלת הרעה הזו רק תפ
משה29.08.17
113
מה שבטוח זה שיש פה אדם אחד או שניים מטעמו של המנכ"ל המושחת שכותבים הרבה טוקבקים כדי שמישהו ישתכנע שהמנהלת היא זו שלא בסדר. חרטטנים נמאסתם. הכתבה הזו לא מגלה את אמריקה. המנכ"לים של עמותות החינוך החרדיות ברובם אנשים שהתחילו עם אידיאולוגיה וכשראו את הכסף הפכו לדיקטטורים מושחתים שמנצלים את עוב
אלי29.08.17
כל תושב ביתר שיש לו מכרים בבית הספר יודע, לי יש בת בביה"ס שהמנהלת התעללה בה בצורה בלתי רגילה עכשיו היא גילתה את הפרצוף האמיתי שלה
ביתרי29.08.17
112
והוא לוקח שכר לימוד כמו מוסדות המוכש"ר, חייבים להתאגד לתבוע אותו ואת שאר המוסדות שעברו לרשת החינוך על זה, לתבוע גם רטרואקטיבית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי 28.08.17
יש שם השקעה הרבה הרבה הרבה מעל ומעבר בית ספר רגיל. מי שרוצה בי"ס כללי מוזמן לשלוח לשם. מדובר בבי"ס יוקרתי עם זכויות עודפות
מוטי ביתר28.08.17
אין הגדרה כזאת בי"ס יוקרתי לבי"ס ממלכתי אסור לקחת 150 ש"ח לחודש מכל ילדה אחרי שהם מקבלים 120% תקצוב.
צחי29.08.17
תבדוק נתונים לפני שאתה מגיב
צחצחי29.08.17
רק בביתר לאוסף של קרוונים קוראים יוקרתי...
ביתר29.08.17
111
סיפור מזעזע. חוץ מבצע כסף לא ניכרת כאן שום דאגה לטובת בית הספר והתלמידות. לפי המתואר כאן הרשלר צריך להיחקר בדחיפות!! מנהלת יקרה, אנחנו איתך, אל תישברי!!
אהרן לב28.08.17
אפשר לכתוב מגילות שלימות על ההתעללויות שהיא התעללה בתלמידות, אבל הדם של הילדות לא חשוב לך כשאפר להתנגח בעסקנים שבסך הכל מנסים לעזור לנו ההורים. היא העמידה את הבת שלי עם ידים למעלה במשך יום שלם!! מבלי שהרשתה לה לזוז מהמקום, בגלל שדברה באמצע השיעור שנתנה. לא יימחל ולא ייסלח לה!
אח שלך28.08.17
110
בחוג החרדי הכל מלוכלך אם יכולים לפעול בשקט ולנצל כוח וסמכות מנצלים עד שהם מבינים עם מי יש להם עסק הם מתקפלים רק כאשר פונים לבית דין לעבודה וכשהם מודעים שהמועסקים שלהם יודעים על קופת השרצים לכן מומלץ להקליט לשמור חומר גם בשנות השובע שיהיה לעת מצוא כדי שגם אחרי החזרה לעבודה לא יוכלו לפטר ואם כב
אושרה28.08.17
109
בושה לציבור שלנו שלא יודע לייצר מערכות ישרות ומקבל בהבנה אנשים שמועלים בכספים מידי יום מלינים שכר מעסיקים מקורבים מדירים נשים מפלים נשים בהיריון. צריל להקיא את התרבות ואת האנשים האלו מקרבנו.
איש יהודי28.08.17
וזה שמפטרים כל כמה זמן מורות שלא יצברו ותק זה נורמלי בושה וחרפה!!!
חרדי28.08.17
ודאי שהמנהלת צודקת יש עסקנים רשעים שתאוות הממון אצליהם לא יודעת גבולות הנשים עובדות קשה לפרנס והם חיים חיי פאר יש לו קרוב ל36 דירות בביתר
יהודה29.08.17
"אנחנו" האמיתיים באמת משמשים דוגמא למופת - לעומתם!
במא29.08.17
108
מכספי המורות שישלם את המחיר הפשיעה. ובכלל על היועץ המשפטי לבדוק ניגוד אינטרסים בין תפקידו בעייריה כמחזיק תיק חינוך לביו היותו מנהל של מוסדות בעיר... לבין מנכ"ל מוסדות באיאן... שיחליט על איזה חתונה לרקוד. כל בר דעת מבין שיש פה ניגוד אינטרסים.
פיירשטיין03.09.17
107
לכל המגיבים שתוקפים את המנהלת זה לא נושא הכתבה ואף לא רצו לפטר אותה בגלל התנהגותה אלא בגלל שלא רצתה לחתום על מסמך כניעה להרשלר
איש צדק30.08.17
106
הבת שלי כ"כ נהנתה, וחבל שבשביל כסף ההנהלה עושה סיכול ממוקד.
אמא כואבת29.08.17
אז בואי על תשקרי, תודי שאת שלוחה של המנהלת הרעה
אמת29.08.17
105
אמר רבי בנימין הכל בחזקת סומין עד שבא רבי צחי ברים ואומר רבינו הגיע זמן מעטפות הכסף השחור של ההורים . ומאיר את עיניהם של ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי 29.08.17
חחחחח
מושיקו29.08.17
104
בקרית ספר אצל ברנשטין שאפער וגםברמות
מ29.08.17
103
בושה וחרפה כל מנהלי המוסדות בביתר נוהגים על רכבי פאר מיבוא אישי בו בזמן שהורי התלמידים שחיים בחיי דחקות נסחטים שוב ושוב על ידי המנהלים עם כל מיני תשלומים שונים ומשונים ואפילו מוסדות שאסור להם לגבות שכ"ל מוציאים שיטות וקומבינות כדי לממן את תאוותיהם דירותיהם ורכביהם . היה להם כמובן מורה טוב לשחיתות המ
רוחמי29.08.17
102
כל כך הרבה תגובות נגד המנהלת. מה קרה. פתאום לכל ההורים יש אינטרנט בבית? מסקנה מישהו אחד יושב ומטקבק ללא סוף. הסיפור של הכספים שצריכים להחזיר זה לא יחודי למוסד זה, ומסע ההכפשות נגד מי שמנסה לעצור את השיטה ידוע ומוכר. כל מי שעובד בהוראה מכיר או שמע על עשרות סיפורים דומים כאלו. תמיד הם נגמרים במסע הכפש
דוד29.08.17
זה הכל
חיים29.08.17
שמדובר כאן באמת במנהלת גרועה ורעה במיוחד גזענית ודיקטטורית
ארי29.08.17
101
המדינה צריכה לשלול כל אפשרות שבו החרדים בעלי אוטונומיה על מוסדות ותקציבים וחלקם מנצלים זאת לרעה כח ושררה יש להחיל שקיפות מוחלטת על המוסדות והתקציבים להפריד לחלוטין בין אנשי עירייה ומנהלי מחלקות ולעקוב בדיוק מה קורה שם לוודא שהכסף הציבורי והמוסדות הציבוריים כפופים לכללי הדין ואתיקה מחמירים ולעשות ביק
לא מכיר פרטים29.08.17
100
אישה חסרת לב ורגש משפילה מורות ובנות באופן סדרתי.. איפה הייתה עד עכשיו למה לא דיברה שמחזרים כסף וחוץ מזה במוסד אחר הצוות התלנון שלא מקבלים את מאה אחוז התקיצב שהתקבל ממעין החינוך אז הם הורידו את התקיצוב למוסד ולא החזירו שקל לעובדים
ג29.08.17
99
מנהלת מסכנה שאוחזת בקרנות המזבח אחרי שהשפילה מורות במשך שנים
שלמה29.08.17
98
הסיפור לא כזה תמים מה מנהלת חסודה פונה לבית משפט ולא מופיעה בבית הדין????? ממה היא מפחדת??????? והרב הרשלר פתח והקים את מוסד ושם אשה מקצועית להיות מנהלת, זכותו להיות מעורב ובעל שליטה במוסד היא שכחה מי מינה אותה, מי הביא אותה, התנהגה כבעלת הבית, שתפתח בית ספר בעצמה, תדאג לו כלכלית ואז תוכל לעשות כבשל
אילה28.08.17
97
כאחד שעובד גם עם הציבור הכללי וגם עם הציבור החרדי, אני יכול להגיד שבציבור החרדי אין דין ואין דיין, עושקים ובוזזים הכל באיצטלה של תורה, עושים חוזים לא חוקיים ואם יש בעיה אתה חותם מראש שאתה מתדיין בבית דין איקס מסויים שכנראה כבר סגר קומבינה עם בעל העסק (לרוב זה "עמותות") . הפרשות לפנסיה לא
יעקב28.08.17
96
עד שהגעתי לחיוב להעביר 20% מהשכר למתועב העבד נרצע כי ימלוך הנוהג כראש כנופיית פשע הגוזל לאוד יום הכופר בכל ללא שים ספק. ולא יכולתי להמשיך לקרוא מחמת גועל נפש ומיאוס רב. כל מי שנתונה תחת עבריינים מתועבים כגון זה כל מי שמתעמרים בה העסקנים המתועבים האלה כל מי שמנצלים מצוקתה ופחדיה על מנת לגוזלה או כל ד
בן נעים זמירות ישראל. 28.08.17
תבדוק אחי עם המורות תשמע סיפור בדיוק הפוך...
נכון28.08.17
אם כל כך דואגת לצוות המורת מדוע רק שםטורה נזכרה לחשוף...
ג29.08.17
95
תלמידה צעירה בת 6 הוכרחה לנעול נעלים ב2 מידות קטנות ממידותיה בטיול כתתי על ידי המנהלת שלא הרדתה לה להשתתף בלי נעלים סגורות וסרבה לאפשר לה להביא נעלים מהבית לקחה את סנדליה למשרד ושלחה אותה לטיול עם נעלים לוחצות ולא שהתה לסבל ילדה מסכנה שסבלה יום דלם בנעלים לוחצות שהמנהלת הכריחה אותה לנעול....... (נש
אמא סבתא01.09.17
94
ההורים רוצים סילוק הרשלר בית הספר דיי לבחוש בקדירה דיי לפוליטיזצייה מינלתית דיי לסחור בבנותינו . תתעסק בפוליטיקה של באיאן ושחרר אותנו ממך . אמאהות יקרות הכינו שלטים בבית עם שלל סיסמאות מהלב להפגנה שתיערך בימים הקרובים מול ביתו של הרשלר ברחוב פנים מאירים . פרטים בקרוב ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלול
יוכבד30.08.17
הרחוב תומך בהרשלר, כי הרחוב יודע את האמת ואת סיפורי ההתעללות של המנהלת בבנות, כמו כן הרחוב מכיר את הרב הרשלר ויודע שמגובר ביהוי ירא שמים מרבים שטוב שההגה בידיים שלו. והקנאים? שימותו...
חחח30.08.17
לפי התגובות שלך אתה נכנס כל פעם בשם אחר ומנסה להסיט נגד הרשלר, מי אתה יריב פוליטי שלו? תת רמה להתביית על כתבה כזו בשביל לנסות לעורר תעמולות. טפל בבעיות שלך בויזניץ ולך לאכול טשולנט!
העם30.08.17
חחח את פנית לאוכלוסיה הלא רלוונטית. אמהות יקרות רוצות חינוך טוב לבנותנו וברוך השם התפטרנו ממי שהפריע להשיג את מטרתנו. הרשלר לא מפריע לנו , להפך הוא יעשה כל מאמץ להשיג מנהלת חדשה שיהיה בית ספר מושלם עם מנהלת מושלמת. שווה לנו לשלם כל סכום עבור בית ספר איכותי ! ומטעויות לומדים, אין צורך להפגין. אם המנה
אמהות יקרות30.08.17
93
מה ברים עשה לכם רע סתם מלכלכים בלי קשר
יעל29.08.17
92
שלא קיבלה בנות מבתים טובים ודיברה להורים בהתנשאות מזעזעת התנכלה למורות ורדתה בהם נס שעפה וחבל שלא העיפו אותה מזמן
יעל29.08.17
91
הכניס לביתר סטנדרטים חדשים של גניבה מהורים ושחיתות ציבורית נוסח מאפייה רוסית והגדיל לעשות אולם שמחות בתשלום מלא במבנה שקיבל ממפעל הפיס עבור בית ספר לבנות הרעש והסבל שהשכנים ברחוב חבד סובלים הוא קטסטרופלי ושום דבר לא מזיז לחיים גנזל בדרך לעוד הפקדת מזומן בבנק ורשויות החוק בעירייה שותקים שתיקת כבש
תושבת וותיקה 29.08.17
90
כשיתבררו הדברים לאמיתתון יראו ויתגלו לעללי הגב' 'מנהלת' אשר חוץ מלחתור תחת ההנהלה - לא עושה כמעט כלום!
ביתריסט29.08.17
89
צריך לשים אותם בבית סוהר בתא עם עשרה סודנים
דוד29.08.17
88
מי שרק יסתובב בעיר יראה איך כל התושבים מצפים לנצחונה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צחי29.08.17
המנהלת מושחתת ואין על כך עוררין היא הייתה מורידה במשכורות ומקצצת רודנת ועושקת בצורה שלא תאמן
תושב ביתר29.08.17
המנהלת הזו רקובה ומושחתת מהיסוד יש עליה סיפורים הזויים של השפלה ודיכוי רצחני של תלמידות ומורות. טלו קורה מעל עיניכם!
מכיר29.08.17
87
כל הכסף למנהלים ועושקים את עובדי ההוראה
ידוע מכבר28.08.17
מתוך הכרות רבה של הסיפור
יודע תמיד28.08.17
86
באתי לרשום את הבת שלי, והמנהלת אמרה לי הבת שלך שחורה מידי היא לא מתאימה לאשכנזים.. רק אחרי שהרשלר הלחיץ אותה ורב איתה היא הסכימה להכניס. אז מי הרע כאן??
אמיתי28.08.17
85
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד תרומות העולם28.08.17
84
כך הסיפור נסגר... בסופו של דבר הכל כסףףףףףףף כשאפשר לגנוב אז גונבים אבל כשהביוב עולה מביאים שרברב ולא משנה כמה הוא עולה... זאת היהדות החרדית לצערינו
מינה03.09.17
83
הרשלר לא דורך כבר כמה ימים בקלויז של באיאן עקב התחצפותו להאדמו"ר בסיפור שנייד . האברכים ממתינים לו בחמת זעם ואין פלא שהוא מפחד להראות את פרצופו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבינוביץ01.09.17
הרשלר מלך בבאיאן
פריזנד02.09.17
82
המנהלת משכה את עתירתה מביהמ"ש בהמלצת השופטת והעורך דין ביטון, תוך שהיא משגרת מכתב התנצלות להרשלר ומודה כי כל ההאשמות שהיו, לא היו ולא נבראו וכי היא דיווחה עליהם מתוך חמת זעם על פיטוריה ומבלי לחשוב על התוצאה. הרשלר מצידו התחייב שלא לתבוע אותה כנגד בהוצאת דיבה, כך גם צוות המורות התחייב שלא לתבוע את ה
ביתר31.08.17
81
כולם יודעים את האת ע המנהלת המרשעת כולנו אמרים תהילים היום בשעה 10:0 מניין תפילה בשטיבלאך בב'
מורה30.08.17
אם המנהלת מרשעת או לא ואם יש צבור התומך בהרשלר או לא, זה כלל לא נוגע לענין. אנשים שיש להם תמיכה צבורית אינם מעל החוק! את דמם של אנשים לא נחמדים מי התיר?
רפאל30.08.17
80
ביום האחרון של השנה המנהלת זימנה את הבת שלי בכתה א' עם עוד שבע בנות, העמידה אותן בחדרה ואמרה להן שמכייון שהשנה הם השתוללו והיא רוצה שהן יזכרו וילמדו לקח היא נותנת להם עונש. מה העונש? הםצ עמדו שלוש שעות עם ידיים למעלה ופנים לקיר. ללא אוכל וללא שהורשה להם לשתות, ילדות בנות 7!!! הכל בחדר שלה, ובינתיים
הורה30.08.17
א.רבינוביץ ,כמה משלם לך הרשלר על כל התגובות שאתה מגיב ??? אל תשכח סוף גנב...!!!
באיאנר30.08.17
איזה סיפורים הזויים (נשלח ע"י כיכר השבת מסלולרי)
אמאלה30.08.17
79
אנחנו נושאים כולנו תפילות בשעה 10:00 להצלחת סילוקה של המהלת המושחתת שרבים חללים הפילה ושפכה את דמן של בנות ישראל!!!
חני30.08.17
78
בהגינות, בהקשבה ובחכמה. אינה נושאת פנים לאיש. אם התיק בידים שלה - הצדק ייעשה בע''ה.
דנתי אצלה29.08.17
עם המנהלת הרעה או עם המנהל הותיק
אמן29.08.17
77
אז הטוקבקים יכולים לחגוג בתקובות והשמצות נגד הרשלר. אבל השטח איתו נגד המנהלת
ביתרי29.08.17
76
הצמד גנזל & הרשלר נמצאים במריבה גדולה על מיטת הקומותיים בכלא . שניהם רוצים את הקומה השנייה . כרגע זו משאלת לב של תושבי ביתר בקרוב מציאות מרנינה . אינשלאה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
להב 43329.08.17
75
יחי אדונינו מורינו ורבינו הרב הצדיק רבי בנימין הרשלר שליט"א יחי יחי יחי והמנהלת היא רשעית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צחי ברים29.08.17
74
אולי משהו יכול להסביר לאן הולך 150 ש"ח שכל הורה משלם לחודש כל זמן שהוא מתוקצב ממעין החינוך צחי ברים תענה בבקשה מהיכן המשכורת שלך ושל החברים שלך
יוסי29.08.17
73
וכבר מעל שעתיים לא מעלים תגובות והשמצות נגד המנהלת . מה יהיה ? ככה לא שומרים על האינטרס של הבוס ובסוף יפטרו אותכם גם . קדימה להשמיץ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק29.08.17
אז תדע שמעבר להרשלר יש גם תלמידות ומורות פשוטות שמייחלות ליום שמהנהלת הרשעית תעוף
ג29.08.17
72
תראו את התגובות שכאן ותבינו לאן ירדנו-אוי לנו כי חטאנו
השם ירחם29.08.17
71
במשך שנים יש סיפור מסתורי עם כובע של הרשלר שנמצא בידי אחד התושבים בשם א. ב. והנ"ל מצהיר שביום שסיפור הכובע יצא לרחוב יעופו כאן הרבה כובעים . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סקרן 29.08.17
70
אגב, מברור העובדות כל חמשת דייני העיר נכחו בדיון ולא רק הראב"ד הרב ברוורמן.. והם אלו החתומים על הפס"ד
יהודי29.08.17
69
זה ברור שכעת במקרה הטוב היא תקבל פיצוי כספי ותלך הביתה, כמובן שאף מוסד חרדי לא ירצה להתעסק עם 'מוסרת', אם היא היתה סוגרת את הפרשה עם הגדרת סמכויות היא היתה יושבת על כס המנהלת עוד שנים רבות, אם היה לעו"ד שכל, הוא היה מציע ללכת על פשרה, אבל כנראה שגם עורכי דין צריכים להתפרנס
יוסף29.08.17
ובאמת חבל שאתה לא עו"ד... החיים היו הרבה יותר יפים
אא01.09.17
68
עכשיו אתם רוצים לקחת לה את הכבוד.ע'י השמצות רקובות כביכול ע''י מורות גועל נפש ''הרצחת וגם ירשת'' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום29.08.17
הגיע הזמן שהמנהלת תשלם על כל מה שעשתה..
מורה29.08.17
67
היא גיבורה היא מציחה מבריונות לקחת את הכסף הקטן שהם מקבלת לחת את זה זה דומה ללרצח זה הלחם של הילדים שלהם שאף אחד לא יהיה טיםש לחשוב שבאמת יש כביכול טענה נגד המנהלת מטעם מורות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מגן החלשים29.08.17
זה הזוי הכתבה הזו כי הסיפור בדיוק הפוך..
ביתרניק29.08.17
66
ברוך השם שהצליחו להתפטר מהמנהלת הרשעית הזאת, כל השנים לא הצלחתי להבין איך נותנים לאשה כזאת לנהל בית ספר כזה מיוחד רק פחדו לדבר נגד המנהלת כי היא אשה קשה מאוד והיא כמו רודנית שמחייבת לעשות הכל כמו שהיא רוצה בדיוק בלי קשר לחינוך או היגיון מותר לך להתבייש ולעשות כאלו דברים להשמיץ את המנהל המיוחד הרב ה
מורה בבית ספר29.08.17
חרדים בשיא השגעון,חושבים אנחנו הרבה ונעשה מה שנרצה בלי חשבון לבורא עולם,גם לפני השואה הייתם הרבה וזה תוקן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרשלר 29.08.17
אין גבול לרוע של המנהלת
מכירה29.08.17
בביתר עילית תמיד ידענו שמוסדות בראשות הרב בנימין הרשלר מתנהלים למופת והשקעה מרובה עיין ערך ת"ת הליטאי נפש החיים ת"ת הירושלמי חסידי מעשי חייא מוסדות בייאן וכ"ו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב לינדר29.08.17
65
הורה אחד הגיע להתלונן על כך שבמסיבת סידור רק חמש בנות (שהיא אוהבת) הציגו ושאר התלמידות לא הופיעו בכלל על הבמה.. המנהלת לקחה את ההורה לכיתה של הבת, ולעיניי הבת שלה היא אמרה ללתמידות, אם רואים את האמא של ציפי? היא קטנה כמוכם!! תעשו לה מקום כי היא ילדה קטנה ומתלוננת על שטויות!!
מורה30.08.17
64
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהרלה 29.08.17
63
תושבי ביתר איתך חזק ואמץ
יא29.08.17
62
בגלל רוע ואכזריות וי"א גם מע"מ בתלמידות היא פשוט המשיכה בזה בביתר, ועכשיו הולכת לשלם את המחיר
יודע 29.08.17
61
מסתבר שחוץ מהסירחון שהרשלר עשה בביתר הוא גם הולך למצוא את עצמו מודח מהנהלת מוסדות באיאן . ומחזירים את הרב מרדכי דוד שנייד לניהול החצר כי אי אפשר לנהל מוסדות עם דם על הידים וכסף עשוק בכיסים . הציבור לאאאא פריייאאארררררררר חסידי באיאן אומרים לא להרשלר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
באיאנער חוסיד 29.08.17
60
בוקר טוב זה נורא ואיום לקחת חלק מהמשכורות כאילו זה מעשרות או צדקה .גועל נפש ומי שלא מסכים עף . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי29.08.17
59
היא התעללה בספרדיות והשפילה אותם בהעלבות ובביטויים מקוממים וכולם מפחדים לדבר
יחזקאל29.08.17
58
לשבת על כל התגובות נגד הרשלר ולהגיב עליהן בשקרים גסים בעד הבוס שלו הכושל כך שכל התגובות של עובדת שם ומכיר היטב וכו' כולם פרי עטו של צחי ברים . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עקשטיין 29.08.17
והאמת רחוקה מאד ממה שמוצג בכתבה. זוהי מנהלת אחת מהמושחתות שיש בעולם! אתם לעולם לא תבינו איזה השפלות שהיא גרמה לנו!!! היא התעללה בשעות שלנו, בכוונה נתנה לנו חומרים חדשים, קיצצה לנו במשכורת, רדפה אותנו, ולא נתנה לנו לדבר מילה כנגד, כל מורה שדיברה עפה על טיל!! טוב שהעיפו אותה!! אני מתחננת לבית המשפט!!
מורה כואבת29.08.17
ואני אומר לכם שהכל שקר המנהלת היא מנהלת מצויינת, שמחזיקה את בית הספר ברמה טובה וחבל שאתם סתם כותבים עליה שקרים מרושעים כל ההורים מתפללים שהלוואי שהיא תשאר מנהלת
שמחה בונים29.08.17
בגור היא הייתה מנהלת טובה אבל את הדם של הבת שלי היא שפכה ואין לה על כך מחילה
אמא לילדה29.08.17
אני הייתי הולך על תגובה מס' 51.
יוני29.08.17
ביתר....................
ח29.08.17
57
שעשתה רשיון. אז שתעוף לכל הרוחות
ביתר29.08.17
56
לא לחינם הלך הזרזיר (הרשלר) אצל העורב(ברוומן ) אוי אוי אלוללללל נ,ב,יש ב"ד אחד אמת וזה אחרי 120 שנה ראו הוזהרתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי28.08.17
55
מוסד מעולה צוות מקצועי הכל עלילות לבנות אין לי קשר אבל שמעתי שהמנהלת מאוד קשה לא צריך להאמין לכל מילה כתובה
פרומי28.08.17
54
מזל שיש לנו עורך דין כזה שלא מפחד מהרשלר וברוורמן. אסור לוותר למושחתים.... וכל הכבוד לדוד השליח שמסר הכל עד שעה 18.00 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
השליח28.08.17
53
אחותו של הרשלר?
uknown02.07.18
52
אם נעשה לה עוול היא זכאית להגנה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפאל30.08.17
51
מרדכי דוד שנייד הוא אדם מאוד נחמד וטוב בעבודותו הוא גבאי מסור אבל עם כל הכבוד הוא לא ידע לנהל ולא יודע לנהל הוא פשוט לא בנוי לזה.... ומה שטוב כיום שזה לא הנהלה של אדם ודעה אחד אלא זה מורכב מצוות הנהלה טובה ומועילה הן בארה"ב והן בארץ וזה הדרך לנהל ולהצליח וברוך השם באיאנער מוסדות עולה מעלה מעלה!!! ע
באיענער חסיד29.08.17
50
המורות מספרות על מנהלת מזעזעת שמקשיבה מאחורי דלתות מתסיסה אחת נגד השניה העיקר שהיא תשלוט..... וזו אותה מנהלת ששנה שעברה העיפה מורה טובה בגלל שהוציאה רשיון לבת מוגבלת
שרה29.08.17
אם היא פוטרה - כנראה היו לזה סיבות טובות, לא הרישיון
איכס מגעיל29.08.17
49
חוצפה ושערוריה ומבוזה ההתנהגות של המנהלת. פיטרו אותה בגלל... ושלא תנסה לגרור בלשון את הידועה עליה. חצופה
לאה29.08.17
48
כל חסידי ביאן ובתוכם מר הרשלר שילכו לאלף עזזעל ומהר
שלמה 29.08.17
47
בבקשה תתחילו לבדוק את המורות והמנהלות בבית יעקב. יושבות מורות מרושעות. ומנהלות עוד יותר מרושעות שאין להן טיפת הבנה בחינוך. פורקות את התיסכולים שלהן על הבנות ומקבלות גיבוי מלא מההנהלה . למשל בגבעת שאול יש מנהלת זקנה שחצתה מזמן את גיל 70 מתעללת בבנות .אין לה הבנה בחינוך אין לה הבנה בצרכי הדור. מתנהגת
אמא29.08.17
46
תשאלו כל תושב ביתר שמכיר את הסיפור מקרוב ותגלו שהסיפור הוא בדיוק הפוך ממה שנכתב ולכן מעיין החינוך פיטר אותה השמועות אומרות שהיא שייכת לקהילת האנוסים
ביתרי29.08.17
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי 28.08.17
מי שלא מרוצה שישלח לבית הספר הכללי
וטיב יתר28.08.17
44
יש במעון עובדת בשם א. י . שכנה שלי ויש לה במעון 2 ילדים במשכורת של אחרי פסח קיזזו לה את שבוע החג אבל בשכר הלימוד גבו ממנה מלא גם על פסח . היא הלכה להתלונן אצל המנהלת גבל (טיפוס בעייתי בפני עצמה ) הובהר לה שזה הוראה של הבוס הרשלר שלא משלמים על ימים שבהם המעון ....סגור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולר
מעון ציפור שיר 28.08.17
ע"פ חוק יש לשלם רק על ימי עבודה ובמעון השנה שלמו על כל חודש ניסן אפילו על ימים שלא עבדו.
עובדת במעון28.08.17
43
השחיתות בכל המוסדות שהרשלר מנהל היא אוימה ומסריחה מהכובע ...... וכבר שאלו זקני ביתר : איפה שכחת את הכובע ? וד"ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנימין הרשלר 28.08.17
42
יש תופעות מסוג זה בכל דבר. רק שלאף אחד לא אכפת וכולם יצביעו כפי שיורו להם ויעתיקו את התרבות הזו לעוד כמה שנים.
מאיר28.08.17
41
מדוע הלכת לבית דין של אשכנזים החשודים על ..... אין לספרדי סיכוי בבית דין אשכנזי כידוע.
דן סגל31.08.17
40
מדוע אתם שותקים שכל מנהל מוסד שיוצא לפנסייה ממנה את בנו לנהל את המוסד. האם מדובר במלכות? האם מדובר בעסק פרטי? מדוע החילונים והדתי לאומי יש להם אפשרות להגיש מועמדות למכרז ולזכות במשרת המנהל בזכות כישורים ולא קשרים. מדינת ישראל לא צריכה לממן גוף שחושב שמוסד זה עסק פרטי שלו. חבל .... (נשלח באמצעות כיכ
מנהל 29.08.17
39
עיר חרדית ויפה לראות כמה גולשים פה!!!!
יעל29.08.17
38
מנהל יקר. מה כל ההיתממות? זהו מעשים שבכל יום קורים במוסדות הספרדים ברשת בידיעת מפקחי הרשת. די לילל ולזרות חול בעיני הציבור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה29.08.17
37
מבלי להכנס לשפיטה מי צודק, דבר אחד ברור לי שיש במגזר גזענות,רמיסת כבוד האדם ושנאת חינם וכול זה בכוחניות הראויה לשמצה. ובגלל שהאמור לעיל לא קיים אז הסירחון יוצא החוצה.
ישראלי29.08.17
36
אל תיתן מחבר המושחתים לוקחים השוחד ורודפי השמונים המשיכו להוציא לאור את חשכת מעלליהם. והשם וישיב רוח תשובה עליהן ויחדלו ידיהן מן היושר . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב שמחה יוסף הכהן28.08.17
מנהלת גזענית כזאת מה שהיא עשתה לבת שלי ולי לא יכופר לה ולא ייסלח
אבא כואב28.08.17
35
אני שומעת מהמון עובדות במוסדות ובמעונות של הרשלר על התעמרות בוטה בעובדות תוך רמיסת כבודם וזכויתיהם הבסיסיות . העובדות לא מקבלות על החופשים לא על חגים ואיפה שרק ניתן הוא גונב אותן בלי בושה . סוף גנב לתלייה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צירה הולצמן28.08.17
אני מקבלת על חופשות וחגים ויש לי את כל הזכויות ממעיין החינוך התורני. ולא. מעולם לא התבקשתי להחזיר שקל. אז תפסיקו לירות על אוטומט
חייאנית28.08.17
34
לצערנו הרבה חלאות אדם מושחתים ורשעים נמצאים בתוך הציבור החרדי היקר באמת, הם "מסתתרים" תחת חליפות וכובעים ומציאותם היא חילול ה' אחד גדול, לצערנו מכפישים ציבור יראי ה' ענק בגלל אותם רשעים. אבל יושב בשמים ישחק והעושה עברה בסתר מפרסמים אותו בגלוי יש לקב"ה הרבה שליחים
אבנר28.08.17
אם היית שומעת סיפור עליה, ועוד יותר חווה את הסיפורים הללו כמו שאני חוויתי היית מדברת אחרת. מדובר כאן במושחתת וחלאה שלא רק הרעה והציקה בלי גבולות אלא גם מאשימה אחרים ומשמיצה את כל הציבור החרדי. היא חילונית בלבוש חרדי
אבנר בן נר29.08.17
33
אוהבי כסף וכבוד, שבראש מעיינם רק כסף וכבוד
ביתרי28.08.17
32
ככ כואב במיוחד שהבת שלי נמצאת במקום הזה ממש עושה חשק לקום ולעזוב רק חבל שלא עדכנו את ההורים לפני ....והיינו נערכים לשנה החדשה בהתאם........
רחל31.08.17
היו זורקים אותך ואת ביתך במידיי...
חני31.08.17
31
הרשלר גייס את כל העובדים שישבו על המחשבים ויטקבקו נגד המנהלת שידועה כאשה צדיקה ומוצלחת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר הירשמן 29.08.17
ודמה נשפך על ידי המנהלת ה'צדיקה'
גכג29.08.17
30
שרדפה את הספרדיות בביה"ס עד חרמה, הציקה להן והשפילה אותן. תבררו, יש הרבה הרבה סיפורים נוראיים עליה, היא הייתה לשם דבר בביתר בדרך המעוותת שלה
יחזקאל29.08.17
29
איזו מנהלת מסוגלת לדרוש בכח לעבוד במוסד שלא רוצה אותה במיוחד אחרי שפנתה לבית משפט? למי יש תשובה?
צירה29.08.17
28
מנהלת בית ספר חסידי שפונה לתקשורת ועוד איזה... זה מראה על אישיותה וערכיה... נס שהעיפו אותה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושבת ביתר28.08.17
27
בית הספר הוקם על ידי הרשלר, אך הוא לא היה מעורב בו והכניס את המנהלת. בשלב מסויים החלו המורות וההורים להתלונ על יחס מפיל ובוטה מצד המנהלת, על התעללויות שבנות עברו, על גזענות לשם גזענות של בנות שחורות ולכן פנו לרב הרשלר שיעיף אותה. בתחילה מעיין החינוך לא רצה, ואחר כך הם קראו למורורת ושמעו את הסיפורים
תושב ביתר28.08.17
חבל שרק עכשיו
ככה?28.08.17
26
צריכה להחזיר כסף. אתם פשוט לא יודעים איזו מנהלת רשעית היא. אין לכם מושג, ברוך שפטרנו.
תמי28.08.17
איך את גולשת באינטרנט הטמא האם זה באישור הרב ברוורמן?
שושי28.08.17
יש רב 1 שהתיר? יש רב אחד שהתיר לה להתעלל בנו כמו שהיא עשתה? יש רב אחד שהתיר לה לשפוך דמן של ילדות?
שושיק28.08.17
25
סוף סוף קם מישהו ולא פחד לדבר על השחיתות הנוראית שמתרחשת בכל המקומות האלו ותבע את מה שמגיע לו כדין!!!!!! כל הכבוד!!!!!!
חרדי28.08.17
24
אישה חסרת לב ורגש משפילה באופן סדרתי מורות צוות ובנות בבית הספר איפה הייתה כל הזמן שהחזרו את הכסף מה עכשיו שפטרו אותה ב"ה נזכרה??
ג29.08.17
23
יש כאן נושא פלילי ממדרגה ראשונה. איך יתכן שבן אדם שיש לו כמה וכמה מוסדות בבעלותו כפי שגם פסק בית הדין יכהן כמחזיק תיק חינוך בעירייה? בערים אחרות אנשים הועמדו לדין על הרבה פחות מכך. עירית ביתר היא עיר עם הנהלה מושחתת עד היסוד כשח"ו יתחילו לחקור כאן בעיר את מה שקורה יהיה חילול השם שעוד לא היה כמוהו בי
ביתרניק28.08.17
22
אני מכירה את כל הסיפור מקרוב וזה ממש לא נכון המנהלת מופרעת אישיות ולא יכולה לנהל בית ספר ובתור נקמה הפיצה את השקר הזה כדי להתנקם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ביתרית28.08.17
ממש חילול השם לקחת עשרים אחוז זה גזל הגיע הזמן לעשות סדר ומי שעושה דברים פסולים שישלם על זה . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל29.08.17
כתבה פשוט שקרית. אפשר לשאול את המורות והם מספרות את האמת
יודעת29.08.17
כל מי שהתבקש החזרנו לו את הכסף
חני29.08.17
21
ולא בכדי. שניהם לדבר אחד נתכוונו: לממונם של ישראל!
רבו של הרשלר מה28.08.17
20
כל המנהלים במוסדות חינוכי החסידי בביתר מתנהלים כך!! הפיטורים של חלקם כי העיזו לשלוח את בתם למוסדות חילופיים. וכל מנהל בביתר מחייב לתרום מהמשכורת 10 אחוז!! כולם שם גזלנים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה28.08.17
19
אישה חולת כבוד עם הפרעת אישיות, צבועה, אובססיבית ומרושעת. טוב שהצליחו להעיף אותה! ואל תתנו לכתבים מחפשי סקופים ולעורכי דין ופוליטיקאים להטעות אתכם. אנשים כאלה מקומם לא במערכת חינוך נקודה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מכירה אותה29.08.17
תששאלו את תושבי ביתר הם יספרו לכם במה מדובר. במנהלת שרעה זו לא מילה עליה. מרושעת רודנת וחולת נפש
גם אני מכירה29.08.17
צריך לטפל במחדלים מכל כיוון
תמר29.08.17
18
מדובר במנהלת מרושעת שהתעללה במורות ותלמידות וכנראה היו צריכים לעשות קומבינות כדי להצליח להעיף אותה מהמערכת... עצוב, אבל זה המציעות . לא יתכן שדמות אנטי חינוכית עם הישיות תעמוד בראש של מוסד חינוכי, שערוריה שאישה כזו (שאגב פוטרה כבר מכמה מוסדות מסיבות דומות) הצליחה לאחוז בתפקיד 7 שנים! (נשלח באמצעות
אחד שיודע28.08.17
אתה בקושי יודע קרוא וכתוב וקורא לעצמך אחד שיודע חחחחח
12328.08.17
תתבייש
12328.08.17
17
כל כלב ביג'י יומו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת הנפגעות28.08.17
16
מדובר במנהלת רשעית שמיררה לנו את החיים, יש לנו סיפורים עליה שיזעזעו את כולם. אם היא תמשיך נחשוף הכל
חני28.08.17
כי זה כן נכון !!!! ואין החי יכול להכחיש את החי
חני 29.08.17
15
המושחטים בטוחים שחם מנהלים את העולם ,מזל שיש את עו"ד ביטון שקצת מראה להם את מקומם .חברים הזהרו לפני שיבוא גם יומכם.
יי04.09.17
14
ילדה עיוורת בעין אחת (כל מי שלומד בבית הספר מכיר) הביאה לטיול מצלמה בלי ניתוק מווי פיי רחמנא ליצלן מצלמה שקיבלה מתנה לבר מצווה, המנהלת החרימה את המצלמה ושברה אותה!! הילדה המסכנה, חצי עיוורת, בכתה כל היום ושום דבר לא עזר!!
הורה30.08.17
13
קראתי קצת את תוכן התגובות פה, ולצערי, גם אלו שמנסים לגונן על המנהלת, ולהשמיץ את הרשלר, וגם אלו שמנסים לגונן על הרשלר, ולהשמיץ את המנהלת משדרים בורות בכל הקשור לניהול בית ספר ציבורי. ואני ינסה לפרט עד כמה שאפשר, בלי לגלוש להשמצות זולות לכיוונים שכלל לא קשורים לסיפור, כגון באיאן וכדו'. א. בית ספר, גם
משה ו.29.08.17
עם יד על הלב. האם זה בסדר שאחד שיש לו כמה וכמה מוסדות פרטיים צריך להיות מחזיק תיק חינוך בעיריה? האם כשיש חלוקת תקציבים הוא מנטרל את דיעותיו הפרטיות בלי שום פניות? את התשובה כל אחד יתן לעצמו.
ביתרניק29.08.17
דובר במקרה חריג של מנהלת שככל הנראה סובלת ממחלה פסיכיאטרית ל"ע
ביתרון29.08.17
12
כמעצבת פנים אני עושה עבודות בדירות פאר ולפעמים אני נתקלת בביזבוז כסף נוראי אבל אני אומרת לעצמי : למה לא הבן אדם עובד קשה ומרוויח ביושר שיהנה .. לא כן הדבר אצל מנהלי מוסדות שם הבזבוזים הם קטסטרופה הכל חייב ליהות דאבסט . גרמני . הכי אבל הכי נוצץ ויקר כי מי שמשלם זה ......אתם ההורים ומשרדי הממשלה . בא
מעצבת פנים ותיקה 29.08.17
11
תושבי ביתר איתך
יא29.08.17
10
בן אדם צדיק וישר כמו סרגל
מ29.08.17
9
רובינשטיין ונתניהו נמצאים כאן כדי להישאר תתעסק אתה במה שאתה יכול ויודע לגנוב כסף ממשכורתם הדלה של העובדות המסכנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים יוסל 29.08.17
8
אני קורא את כל מה שנכתב כאן על הפרשה ואני חושב שאתם חייבים לזרוק את כל המוסדות האשכנזים החוצה, לא בגלל שהם אשכנזים אלא מראש הם באו אלינו בגלל שהחינוך העצמאי שידע שהם קומבינטורים לא לקח אותם. מה לנו ספרדים תמימים וישרי דרך ויראי השם ולכל הבוג'ארס הזה? עצם זה שהרב הרשלר מחזיק תיק חינוך ומצד שני יש לו
מנהל ברשת29.08.17
קרעת! אתה לא יודע היכן אתה חי. כל מנהלי המוסדות - ספרדים ואשכנזים - עושים קומבינות. לכן יש להם דירות קצת יותר משלך יש אצבעות.
ספרדים תמימים 29.08.17
7
צבועים זיפנים שקרנים מדות מכוערות לא מאמינים בכלום מנצלים את הדת להרויח ולעשוק צבור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לימור29.08.17
יש אנשים שאצלם כל השנה זה פורים - זאת אומרת שהם מתחפשים אבל הם לא באמת!
נצש29.08.17
6
יש מחדלים בציבור שלנו בכל הקשור לניצול עובדים ופרוטקציות לבעלי הון ושלטון וכו' ועדיין לא סיבה לעשות דלגטימציה מנהלת שפוטרה מסיבות מוצדקות! תפסיקו לנהל מאבק כוחות ופוליטיקה על גב של הסיפור הזה. ושכל אחד מהצדדים יעשה חשבון נפש למה הם "ראויים" לטוקבקים
ריאלית29.08.17
5
נס,שלא עברנו לרשת בני יוסף.עם כל הלחץ שהפעיל חים ביטון ודומיו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נמאסתם מושחתים29.08.17
4
א. שמתם לב שנאמני הרשלר רצים ומגיבים מייד על כל תגובה שעולה כאן... ב. הרשלר ביריון ומושחת שלא בוחל בדרכים ובדורסנות להשגת מטרותיו... עלתה דוגמא מהמעון... עלו דוגמאות מבתי הספר והחיידרים בבעלותו וכו וכו ג. חחחחחח ברוורמן העבריין שבכל פרויקט דיור בביתר יש לו דירה הוא יגיד מי צודק ומי שקרן חחחחח הבן א
ברוך 29.08.17
3
המנהל דרש שאצהיר על ימי מחלה אבל אבוא בפועל. חבל שלא הקלטתי אותו. הוא רצה הרבה מימי המחלה שלי. הוא טען שגם כך אי אפשר לצבור כ"כ הרבה. גם תלונות עליו לא הועילו {על הרבה דברים שעשה} כי אם ב"רשת" היו מתייחסים לזה, הם היו צריכים להחליף את כל המנהלים שלהם...
א28.08.17
2
מזעזע!! אין מילים וזה לא בגלל שלא שמעתי צד שני.. מקום חינוכי הופך להיות זירה והכל בחסות היושר והצדק. אין לי ספק שהדמות היחידה שראויה להיות מנהלת זה היא ! דרך ההתמודדות שלה מלמדת על יושרה, כנות וחתירה לצדק. תיקוותי שהאמת תצא לאור. נ.ב ממליצה למנהלי מוסדות החינוך בהם לומדים ילדיו של הרשלר לנהוג כ
ישראלה 28.08.17
מדובר אן במנהלת פרנואידית ורשעית מהמדרגה הראשונה הסקופ הזה חושף עד כמה התקשורת שקרנית ומוטה
תמי28.08.17
1
אני מתחיל להריח תחילת המהפכה במגזר. החלשים כבר לא שותקים מול העסקנים המושחתים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד ויזני'ץ28.08.17
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

"מהסכסוכים הגדולים שנידונו בישראל"

הדרמה במשפט גרטלר גרטנר: הבורר הכריע במשפט העשור

חזקי שטרן | 25.04.24

יומא טבא לרבנן

הדיין הוציא לאור את ספריו - גדולי התורה השתתפו בשמחה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים!

הזוי: מזכיר בת"ת ניצל מחוב של מיליון שקל

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24