כיכר השבת

חרדית ראשונה בתפקיד

"כוח חלוץ": השופטת חוי טוקר הושבעה לתפקידה

חוי טוקר, שאליה כיוונה שרת המשפטים איילת שקד בהצהרתה ב'כנס מאמע' כי תמנה חרדית כשופטת, הושבעה היום לתפקידה בטקס רשמי לצד 11 שופטים אחרים (חרדים)

96
אלי רוטמן | כיכר השבת | י"א בניסן | 27.03.18
טוקר, בני משפחתה ושרת המשפטים
טוקר, בני משפחתה ושרת המשפטים (צילום: דוברות בתי המשפט)

במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שרת המשפטים איילת שקד ונשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, נערך היום (שלישי) בבית הנשיא טקס השבעת 11 שופטים חדשים.

מי שבלטה מביניהם, היא עורכת הדין חוי טוקר שנבחרה לשופטת בית משפט השלום בירושלים והפכה כך לשופטת החרדית הראשונה מאז קום המדינה.

שרת המשפטים איילת שקד פנתה אליה בנאומה בטקס ואמרה: "השופטת חוי טוקר, את עושה היום היסטוריה. אני מקווה ומאמינה שאת כוח החלוץ לפני המחנה, המעיד על ההמשך. את מהווה סמל מעורר השראה, כמי שחתרה באומץ במים סוערים והגיעה אל כס השיפוט בעשר אצבעותיה. כולי תקווה שאחרייך, יגיעו רבות ורבים מבני הציבור החרדי".

עוד היא ציינה, כי "אמון הציבור היא גיוון הרכבו האנושי של בית המשפט, כך ששופטיו ישקפו, גם אם לא ייצגו, את חלקי האוכלוסייה השונים. ככל שמערכת בתי המשפט תשקף במידה גבוהה יותר את הקולות השונים בציבור, כך יגדל אמון הציבור במערכת. נכון הדבר בכל מדינה, וביתר שאת במדינה רב תרבותית כמדינת ישראל".

"האמת צריכה להיאמר - דווקא בישראל הרב תרבותית - הרכבו של בית המשפט, וזאת לאורך שנים, לא שיקף כראוי את האוכלוסייה המגוונת. כניסתו של הציבור החרדי לעולם המשפט הישראלי תתן את אותותיה בשדה המחקר המשפטי, וודאי שבמלאכת השפיטה".

אל טקס ההשבעה הגיעה טוקר כשהיא מלווה בבעלה ובילדיה הנרגשים.

כזכור, ב'כנס מאמע' שנערך לפני מספר חודשים הכריזה לראשונה שרת המשפטים שקד, כי היא מתכוונת למנות בקרוב אישה חרדית לתפקיד שופטת, ובהמשך פרסמה את זהותה של עורכת הדין חוי טוקר.

תוכן שאסור לפספס
96 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
36
כמה צביעות..כולם משחקים אותה יפיי נפש אם כולם פה היו כל כך חרדים לדבר השם אף אחד לא היה מגיב כאן כי הרי אסור אינטרנט וטלפון לא כשר...שכל אחד יחפש את עצמו לפני שהוא מחפש את האחר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מישהי שיודעת29.03.18
35
מה מעורר השראה להרים יד בתורת משה? והיא כבר שנים עושה את זה בעבודה בפרקליטות ירושלים המכניסה אנשים לבתי כלא לפי חוקים שבדו מעצמם. זה מבייש את המגזר החרדי ומי שמרים יד בתורת משה אינו שייך למגזר החרדי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מעורר השראההה27.03.18
34
האמת שבנות ישראל הגיעו לסף יאוש... לא ברור היה בכלל ממי הן יכולות לשאוב השראה?? האם מאימהות מסורות המנהלות בו זמנית המון פרוייקטים, ועובדות בכל החזיתות, רק כדי לגדל בעל ובנים לתורה ויראה... לא, זה כלל לא מעורר השראה, זה כל כך עתיק ונדוש, וזה גם בבית פנימה, לא מיוחצן ולא מפורסם, זה לא מקור להשראה...
פלונית27.03.18

הצגת כל התגובות

33
תץ
למה ?27.03.18
32
כשיבוא משיח יהיו מוריקים פנייה...איזה ירידת הדורות פחד פחדים זה איסור תורה כמו חילול שבת ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הציבור27.03.18
31
איך אתם כאתר חרדי שמבינים קצת בדרך תורה כותבים עליה חרדית ???? היא עוברת על איסורי תורה ! אסור לדון בחוקותיהם ! זה איסור לא המלצה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק זאב27.03.18
30
כואב הלב איך נרמסת תורתינו הקדושה וכולם שותקים. הרמב"ם כותב שהדן בערכאות של עכו"ם מרים יד בתורת משה!!!!!!!!! והם נקראים חרדים!!. אוי לעיניים שכך רואות, אוי לנו שכך עלתה בימינו!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני27.03.18
עכו''ם,אך לא על הדיין עצמו.
יאיר28.03.18
וגם לשיטתך, איך היא בדיוק תשפוט כשיגיע לה דין פלילי ואז היא תשלח אותו לכלא שלא ע"פ דין תורה? מה היא תעשה כשהיא תחייב מישהו ממון שלא ע"פ דין תורה? מה היא תעשה עם עסקאות טיעון שאסורות על פי ההלכה? ועוד ועוד. ואני לא מדבר על האיסור לאשה לדון (עיין שו"ע חו"מ סימן ז) בקיצור מצפצפת צפצוף ארוך על ההלכה!
אורי08.04.18
תתפלל יותר טוב.. הלוואי. תשמור על בראותך.
א28.03.18
הרבה יותר ממנה, בחילול ה' שאתם עושים בהפגנותיכם המיותרות והמטופשות.
אבי28.03.18
כפי הנראה, זה מעסיק את מוחך יותר מידי, וזה לא טוב.
א28.03.18
29
אי אפשר להיות גם מודרני וגם חרדי.... אולי היא עם הפאה נראת חרדית קלאסית אך בדור הבא כבר רואים את ההבדל....
חייל דוס27.03.18
רק אשפוז במחלקה סגורה אולי יעזור לך אדיוט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה27.03.18
אין לי מושג איך הסקת מסקנות לגבי הבחור על פי תמונה בודדת, אבל כדאי שתדע שאתה תועה כי אני מכיר אותו באופן אישי והוא אחד הבחורים הכי צדיקים והכי רציניים שיש והוא יושב ולומד כל היום בישיבה והוא ירא שמיים. לא שופטים על פי מראה חיצוני.
בחור ישיבה27.03.18
יש כבר מדליקי משואה ביום העצמאות עם זקנים ארוכים ופיאות...... הדור הבא יראה אחרת אצל כולם אי אפשר לבעוט בחיים לאורך זמן
חיימקה27.03.18
28
שאומרים שמינו שופטת חרדית כשאין טיפת קשר בין החרדיות שלה לציבור החרדי המקורי זה שהרחיבו את המושג חרדי והכניסו בו כל מיני אנשים שעד לפני כמה שנים היו נחשבים דתיים נטו לא יגרום לנו להרגיש שיש בבית המשפט מישהו שמייצג אותנו שהרי היא מייצגת את הזרם שהרחיב את החרדיות והיא לא קשורה לזרם החרדי המקורי והאמי
אלי27.03.18
27
בס"ד איך היא למדה עריכת דין / משפטים אם כל גדולי התורה מתנגדים? אלא מאי? היא אין לה דעת תורה, אז מה אתם מתפלאים שמרימה יד בתורת משה?
ביטון27.03.18
כמו הרמב"ם שלמד פילוסופיה, רפואה, ואת כל מלומדי זמנו (עיין באיגרות הרמב"ם לתלמידו ר' יוסף, ששם מתלונן הרמב"ם שאין לו פנאי להתעדכן בחידושי הפילוסופיה!). כמו היהודים בספרד לפני הגירוש, שהיו משכילים מאוד, ועסקו באסטרונומיה, שרטוט מפות (מקצוע נחשב מאוד בזמנו), שירה, פוליטיקה, מדעים ופילוסופיה. כמו הרב
חנן .ב.27.03.18
הרמב"ם למד רפואה בגיל מבוגר מאד הרב הידלסהימר למד כי לא ניתן לשמש כרב אז ללא תואר ד"ר כל זה בכל מקרה לא קשור לזמננו שרוב העם בז לתורה ולולא המיעוט שמוסר נפשו עליה אוי לה לתורה
הרב קוק27.03.18
הרמב"ם למד וקרא כתבי פילוסופיה ורפואה כל חייו, אבל התחיל לשמש כרופאו של הווזיר בגיל 45-50 לערך. ריה"ל היה משורר מומחה, ושימש גם ברפואה. שמואל הנגיד היה קליגרף ובלשן, ולמד תורה מפי ר' חנוך בן משה. הרב עזריאל הידלסהיימר למד שפות שמיות ומתמטיקה, ואז כיהן ברבנות - שים לב - בהונגריה! (בעיר אייזנשטייט). ו
חנן .ב.27.03.18
הרמב"ם למד וקרא כתבי פילוסופיה ורפואה כל חייו, אבל התחיל לשמש כרופאו של הווזיר בגיל 45-50 לערך. ריה"ל היה משורר מומחה, ושימש גם ברפואה. שמואל הנגיד היה קליגרף ובלשן, ולמד תורה מפי ר' חנוך בן משה. הרב עזריאל הידלסהיימר למד שפות שמיות ומתמטיקה, ואז כיהן ברבנות - שים לב - בהונגריה! (בעיר אייזנשטייט). ו
חנן .ב.27.03.18
אנו רואים את רמת הדתיות של הדתילונים עם הכיפלע'ך התלויים בסיכה, ואת הגשר החד צדדי שלהם מהיהדות לחילונות ובוחלים בכך.....ביי.
בחנן ך.27.03.18
כי המטרה מקדשת את האמצעים. לא?
חנן .ב.28.03.18
אנו מצווים ועשית ככל אשר יורוך, כאן זה מתחיל וכאן נגמר. כנגד ההיסטוריה שהבאת ישנה גם היסטוריה הפוכה, ואין מה להלאות. המציאות, שכל גדולי דורנו מבינים שאקדמיה זה טרף, זה הכל. השופטת הנ"ל לא רק שאינה חרדית, היא גם כופרת בתורת משה, זאת אומרת אפילו לא דתיה. אין מה לטייח, זו האמת.
דני28.03.18
בוודאי שיש מחכמינו שאסרו האקדמיה, אבל יש מחכמינו שהתירוה בשופי. ואת המידע הזה עלינו למסור לילדינו, ולא לשקר להם ולסלף את ההיסטוריה. המציאות, שיש מגדולי דורנו שמתעלמים ממנה, היא שבלתי אפשרי להסתדר היום ללא האקדמיה. כבר עכשיו איננו מסתדרים, אז כיצד נהיה רוב במדינה? (אגב, מיהם "כל גדולי דורנו? מעניין
חנן .ב.28.03.18
אני יודע מה זה אקדמיה מודרנית, חילונית, היא כל זמן דוחפת לתוכה כפירה, אני מקווה ידידי שאתה לא חולק עלי בזה וא"כ אין מקום לדבריך, בברכה ידידך.
א28.03.18
תואר במתמטיקה גורם לכפירה? פיזיקה? מחשבים? כימיה? ביולוגיה? גאוגרפיה? עבודה סוציאלית? הנדסה? ניהול? כפירה יש מעט מאוד ובמקומות ספציפיים בלבד. אם בחורינו אינם מסוגלים להתמודד עם מפגש של חילונים, אולי החינוך שאנו מעניקים להם לא נכון?
חנן .ב.29.03.18
האקדמיה אין ענינה לא אמונה ולא כפירה. יש מדענים מאמינים ויש מדענים כופרים כמו שיש סנדלרים מאמינים וסנדלרים כופרים. ההבדל היחיד ביניהם הוא שלסנדלר יותר קל למכור סיפורי מופתים מאשר לבוגר אוניברסיטה.
רפאל29.03.18
כל חכמי האיטליאנים למדו באוניברסיטאות ונשארו יראים ושלמים.
רפאל28.03.18
ואם אתה לא יודע לענות תשב בשקט
א28.03.18
בוא תצא למסלולים בחוהמ הקרוב או אם אתה ממש בלחץ אפשר גם להסתובב היום קצת ברחוב ותראה את רמת הדתיות של הבחורים השחצנים הליטאים שמסתובבים בקולניות רבה ו"נחים" מעמל התורה במגרשי ספורט
א.28.03.18
הבעיה היא ביטול הקודש וניפוח החול וסגידה מוחלטת , אהדת חילונות והזדהות עם שאיפותיה, ניאו רפורם וחפיפניקיות בהלכה והכל מסתמך על הרב קוק שלא דמיין לתוצאה שכזו
כיפה חרורה28.03.18
26
אני לא יודע אם זה אסור, לא בדקתי את זה יכול להיות שזה באמת אסור , אבל לא נראה לי שאותם רבנים שאתם מצוטטים כל הזמן היו מאשרים את אותם ( שבודאי אסרו אותם באיסור גמור אלא כן לצורך עבודה בלבד וגם זה לא לכתחילה וגם אם בדיעבד בודאי שלא הותר רק לצרכים שהם דבר האבד ) שבהם אתם כותבים את אותה הביקורת שלכם ,
אבי27.03.18
25
יפה !! שתצליח.מצידה זה יפה אך לפי ההלכה זה בעייתי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המשקיף הרציני27.03.18
וכל 1 יעשה כהבנתו.
סוס ורוכבו27.03.18
24
באמת תמוה העניין הזה...איזה רב מתיר לה כזה מינוי? (אם היא בכלל שואלת רבנים) זה אסור מכל צד ואופן שיהיה וזה ההפך הגמור מדעת ורוח תורתינו הקדושה ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דובי כץ27.03.18
-=
ופשוט.27.03.18
23
עוד שופט אשכנזי!!!
YEHUDA27.03.18
המרימים יד בתורת משה. שכתוב בה לפניהם ולא לפני ערכאות
דנילוביץ28.03.18
22
עבדתי בארגון יד לאישה במשך שנים אחדות. הייתי עדה אישית לשאלה שהופנתה אל רב ופוסק גדול (שאת שמו לא אזכיר מטעמים מובנים) אם ניתן להחתים בכפייה בעל קשה על הסכם שלום בית ולחילופין גירושין בבית משפט לעניני משפחה שהולך הרבה יותר לרוח הקדמה מאשר בית הדין הרבני. הרב אמר בהי לישנא "כמו שמותר למחוק שם ה' על מ
עורכת דין27.03.18
21
י
קרית ספרי.27.03.18
סח, ובכן אם שמעת על יהודי קדוש בדורינו כמו הרב קנייבסקי תכפיל פי אלף ולא הגעת לדרגת האר"י הקדוש שוודאי אתה יודע מה כתבו על האר"י הקדוש אין לתאר ואין למלל את שבחיו.. [היה רואה על מצחך את כל עוונתיך וגלוגליך...] תכפיל את האר"י פי אלף ולא הגעת לנביא ד'. הבנת? חבר יקר, נשמה טהורה. בברכה.
א28.03.18
20
בעיה... בהצלחה...
רותי27.03.18
19
ומה עם להיות בכנסת המינים ולהיות שר שם ולהשתתף בטקסים הכפרניים שם עד כדי כך שבאחד מבטלים טקס עוד פעם ועוד פעם כדי שראש הממשלה יהיה שם ועוד יש מלחמות עולם על כל תפקיד ושכחנו שזה רק היתר בדיעבד למי שמתאים לכך אוי ואבוי איך נהיינו ציוניים אני בטוח שאקבל הרבה תגובות נזעמות אבל אני מדבר מהלב וזה ריאליסטי
ג27.03.18
אף אחד נורמלי לא צריך לזעום עליך, אתה מכבד חשמלאי חילוני שמגיע אליה הביתה באמירת שלום, ומציע לו כיבוד מאחל לו בהצלחה, גם העסקנים פועלים איתם כפי איך שמקובל וההשקפות שלהם 100 בסדר, באמת לא כל אחד מתאים לזה, [וכמו רופא שהוא טרוד..] אבל יש פה נושא ההיתר ההילכתי אנ י מאמין שהיא חושבת לפחות ע"פ רבניה שז
א28.03.18
אין הבדל בין בית משפט לכנסת, אין שם לא תורה ולא יראת שמים. ואם יש לנו נציגים בכנסת אז יש גם נציגים בבית משפט. מאחל לה הצלחה, ולכל המגיבים נגד, תגיבו אותו דבר נגד כנסת המינים. אין שום הבדל בין ערכאות לכנסת שמעבירה חוקים נגד התורה כמו כותל לרפורמים, עבודות תשתית בשבת, יבוא וגידול חזיר וכדו'... והכל בש
אין שום הבדל28.03.18
18
איפה אריה של המזרחים למה אין שופטת חרדית ספרדיה
עידית27.03.18
לעומת האשכנזים שעוברים על ההלכה
אורי27.03.18
17
ה' ירחם עליה ! רמב"ם מפורש שמי שהולך במשפט שלהם הרי הוא כופר בתורת משה !!! כ"ש מי ששופט שם ה' יצלינו...ולזאת יקרא חרדית...? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א כנן27.03.18
"והיא שופטה את ישראל" "דינא דמלכותא דינא", ה' ירחם עליך, כעת היא תשפוט "החריידים" שלך בשחור לבן כאלה שעושים כל מיני שטויות שלא כאן המקום המכובד לכתוב, אני מקווה שתתעורר מתרדמתך, "חג כוששר ושמח"
א. כנן היום27.03.18
קל לצטט פסוקים שלא נכונים פה... דבורה שפטה על פי התורה ופה זה חוקות הגויים שאסורים על פי ההלכה. דינה דמלכותא לא נוהג במדינה כי צריך שיהיה מלכות שנוהגת לפי התורה (עיין ברמב"ם)
משה27.03.18
אתה גאון, מושיקו
מושיקו27.03.18
16
אי לא הראשונה יש את אביטל מולד שהיא גם חרדית
אבי רוזן 28.03.18
15
זה נגד התורה נגד ההלכה בשולחן ערוך אתם קוראים לעצמכם אתר חרדי ? אין שום צד להתיר כזה דבר אסור לפנות לערכאות וכל שכן שאסור להיות שופט האמת נעדרת מה לעשות גם באתר חרדי אתם מסתנוורים מהכבוד שבחוץ בא נראה שתעלו את התגובה הזו
צחי27.03.18
אנחנו חרדים... חבר יקר זה ידיעה של חדשות, והמערכת מבינה שהציבור פה [הוא רק עצבני] לא יחשוב שזה מותר.
א28.03.18
14
היא קשורה לכיכר?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם קרמר27.03.18
13
לכל מי שמגן על המינוי הזה שידע: דיברתי עם אחד מגדולי הפוסקים בדורינו על זה...ואמר לי שזה אסור בתכלית ! אין כאן המקום להשוות בין דבורה הנביאה וכדו..ואני לא קנאי ולא חרד..ולדעתי מי שעושה בעיות חייב לשבת בכלא ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פנחס27.03.18
12
למי שעוברת על ההלכה בשם החרדים?
אתי27.03.18
11
שו"ע מפורש שמי שדן במשפטם הרי הוא ככופר בתורת משה ! ואין לשון כזאת חריפה על שום דבר בשוע חוץ מזה.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלוימי27.03.18
כתב הרמ"א: "ממנים הטובים והחכמים שבהם (לדעת אנשי העיר), אף על פי שאינם ראויים לדיינים. וכיוון שקיבלו עליהם בני העיר, אין אחר יכול לפוסלן" (חו"מ ח,א). וע"ז היה מי שסמך להתיר שופטים. אומנם מרן החזו"א לא הסכים לדברים אלו. ומותר לציבור לתקן תקנות שלא כדין תורה בענייני ממון. עיין רמב"ם סנהדרין כד. ובשו"
חנן .ב.27.03.18
10
לפי התמונה היא לא נראית חרדית ולא בני משפחתה. למילה 'חרדית' אמור להיות משמעות או כיסוי, לא כל אחד יכול לומר על עצמו שהוא חרדי.
דוד28.03.18
המקסימום אתה חייב לגדף, תגיד מודרנית,
א28.03.18
9
חרדית בערכאות-זו השראה?????????? לא נוכל לחנך את כל העולם ולהניא אותה מהחלטתה שבניגוד גמור גמור לכל פוסקי ההלכה בכל הדורות. אבל לבוא ולהצהיר שזו "השראה"??????????
המום28.03.18
8
אם היא חרדית אני צנצנת...ושיהיה לכם ברור את ילדיה יקבלו לחברון הגבעה...ואותכם לא...כי היא עם כוח...והרמה הרוחנית והרמה הדתית לא מעניינים בשלב זה ! עלמא דשיקרא כפשוטו !!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יובל 27.03.18
7
אני לא בדקתי מבחינה הלכתית את הנושא, ואינני יכולה לשפוט, אך מדוע כולם יוצאים נגד, כלום אין עבודות גרועות מזה? כל הנשים שעובדות במקומות חילוניים עם אינטרנט פרוץ והורסות משפחות, האם זה לא גרוע יותר??? פשוט יותר נפוץ... אישה צריכה לשמור על עצמה ועל הבית וקדושתו.
דסי28.03.18
למשל מי שמוריד את הכיפה, נשאל מה זה כל כך חמור, הרי יותר חמור לחלל שבת. אבל מי שמוריד את הכיפה זה מראה... אותו דבר יש עבודות שזה עבירה, ויש עבודות שזה חילול ה' ואני לא מתכוין לענין הנושא הזה, אלא באופן כללי
א29.03.18
6
שוב פעם אתם מגיבים בהיסטריה, ובחוסר דרך ארץ, בעצבים כאילו נשותיכם הרביצו לכם, ובאופן כללי אין בזה שום דרמה, מי שחושב שאם נכנס איזה שופט ימיני או דתי לשם יהיה שינוי, הוא לא מכיר את הנפשות הפעלות שם מי שחושב שהציבור החרדי יתחיל ללכת לשם, הוא לא מכיר את הציבור החרדי.
א28.03.18
5
אם איסור ערכאות הוא כלכך נורא, למה הסכסוך בפונוביץ ע"י 'גדולי התורה' מנוהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב?
נתי מירושלים27.03.18
זה איסור חמור ואני לא חושב, שאתה חושב אחרת. בפונביז יש שם מחולקת הלכתית, בעקבות מחולקת על אחד מרבניה שלטענת הצד השני אינו ראוי, ודבר זה אין פתורנו בב"ד, ולכן הב"ד זה כנראה לא מספיק פתרון.
א28.03.18
4
חרדית מבחינה הלכתית. הבדלי הגישות בין הציבורים הינם ביחס למדינה ולשירות הצבאי בה. אין בין הציבורים מחלוקת לעניין ערכאות. כפי שציינתי קודם יש מתירים, ומי שבאמת לא מחפש רק לדבר לה"ר שיחפש ויילמד את הנושא.
יי27.03.18
הן מבחינת צניעות, דקדוק ההלכה, שמיעה לדעת תורה, והרשימה ארוכה
נועם08.04.18
3
להתמנות לשופטת? יהיו לה הרבה דילמות מהותיות במהלך כהונתה אבל מבחינת מותר ואסור המון המון חרדים הולכים היום לערכאות.
תמי27.03.18
2
רק על ידי מינויי של שופטים ושופטות שהם לא מהצד השמאלי של המפה יהיה אפשר לעשות שינויים לטובה בכל מה שקשור למערכת המשפט בישראל ולהחזיר את המון הציבור ובמיוחד הציבור הדתי חרדי וימני שיהיה בהצלחה
משה27.03.18
1
פחחחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי27.03.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24