כיכר השבת

הלו, אני כאן / מנחם זיידה

הלו? הכל בסדר, אבל לצערי, שכחתם מישהו אחד. כן אותי, את האזרח! זה שצורך שירותים מוניציפליים – בתברואה, באיכות סביבה, ברווחה, בקהילה, בחינוך, בתרבות - בתעריף מלא. אנא, הכניסו גם אותי למעגל השיקולים הצר שלכם (חרדים)

50
מנחם זיידה | כיכר השבת | ט' באייר | 24.04.18
חנוך זיידה, ארכיון
חנוך זיידה, ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

כעומד מן הצד ומביט בכותרות והדרמות מכל כיווני הרוח הפוליטי, לקראת הבחירות לעיריות ולמועצות המקומיות. בחירות אשר יקבעו גורלן של מאות אלפי תושבים מי ידאג לצורכיהם היום יומיות, בשעות הפנאי והחופש או בשעות מצוקה ל"ע. שמתי לב לדבר מוזר, אף אחת מהכותרות לא מדברת על מאות האלפים האלו, אף כותרת לא מדברת על כך שבאלעד התושבים ירוויחו ראש עיר טוב וחרוץ, שרק טובת העיר ותושביה לנגד עיניו. בבית שמש לא על זה הדיון. גם בירושלים לא וגם בביתר, אשדוד, בני ברק, קרית יערים – הדאגה לאיכות החיים הרוחניים והגשמיים, לרווחה ולדאגה לחינוך המיוחד, לפיתוח ולהתפתחות, זה לא הנושא בכלל. (זה טוב רק לקמפיין, חודש לפני הבחירות)

אף אחד לא מדבר על מה התושבים הולכים ליהנות מהחלפת הנהגה.

מדברים רק על איזו מפלגה או איזו סיעה "תעשה שרירים" ותקבל מה, כמה ואיפה.

מה, אנחנו התושבים לא מעניינים אף אחד? אז בשביל מה הבחירות? בשביל מאבקי-שליטה ומפגני-כוח של ח"כים ומפלגות ארציות?

מכירים את משחק המונופול שכל שחקן תופס ערים ורחובות ואח"כ סוחר בהם? כך אני מרגיש בקשר לבחירות המוניציפליות בערים שבהם יש תושבים חרדים. דרעי כועס על פרוש שלקח לו את אלעד... בתגובה פרוש מנסה לאיים על דרעי שיקח לו את בית שמש, אם לא ירפה מאלעד. בני ברק חולקה כבר מזמן ואין לאף תושב זכות לומר אהבתי את זייברט. כי מה לעשות, עכשיו התור של דגל. וכן עירי היקרה גם היא נפלה שדודה בידי פרוש, וזה נהפך לקניין עולם שלו. הוא תפס את הכרטיס במונופול. (לא נעים להזכיר לו שעד לפני 17 שנה, הוא לחם, (לחם פשוטו כמשמעו!!) נגד התפתחות ביתר עילית – מהחשש שהכח של שלומי אמונים בירושלים, ייחלש!!)

בקדנציה הקודמת, ראש העיר שלי היה משלומי אמונים ושר הבריאות היה מהסיעה המרכזית (גור) בעיר ביתר לא היה מוקד רפואי בלילות, אבל מה לעשות, במשחק המונופול של הגדולים נפל הקלף של העיר על שלומי אמונים וראש העיר שלי רובינשטיין מסיעת שלומי אמונים, לא פנה במשך כל הקדנציה הראשונה של ליצמן בבקשה לקבל מרכז חירום למרות שאז היה תקציב וכמה ערים קיבלו תקציב לכך. את כל זה ידעתי משום שאחד העוזרים של ליצמן פנה אלי לשאול למה התושבים שותקים לראש העיר על כך, ועניתי בייאוש, מה אפשר לעשות העיר בידיים של פרוש ובגלל פוליטיקה נמוכה וסרוחה, (ולפיה יצא שליצמן עוזר לביתר יותר מפרוש) התושבים מפסידים. אבל לא, לא שתקתי. בקדנציה הזו, קמתי ורצתי למועצה ולראשות העיר, ברוך השם, בכוחכם ובזכותכם, קיבלתי תמיכה של שני מושבים ויחד עם חברי לסיעה ר' אורי הולצמן הרמנו עשרות דגלים למען התושבים והנה, כן, אפשרי, לאחר שהקמנו בכוחות עצמנו ועם הרבה ס"ד מוקד רפואי עצמאי בלילות, ואז, וכצפוי התפנה ראש העיר ונרתם בלית ברירה להקים מוקד רפואי בלילות.

תושבים יקרים דבכל אתר ואתר, אל תשבו בידיים שלובות ותבכו על מר גורלכם בידי עסקונה ארצית מנותקת. הגיע הזמן לקום ולהצביע לסיעות מקומיות אשר בראש מעיינם הוא רק טובת תושבי המקום ואין בילתם.

ברוך השם זכיתי להיות במשך קדנציה שלימה אוזן קשבת ופה מדבר לאלפים. התמיכה בי ברוך השם עולה וגדלה בעירנו - רק בגלל שהתושבים מתחילים להפנים שהדרך לתיקון השירות ברשויות המקומיות תלויה בכל תושב ותושב, שמביט במבט מפוכח על הנעשה.

הכותב הוא חבר מועצת העיר ביתר ויו"ר ועדת ביקורת; סיעת למעננו - תושבים למען תושבים

תוכן שאסור לפספס
50 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
29
אלא רק זכות בחירה. ואתה זיידה קטן לעומת המפלגות הגדולות. השאלה מה תעשה כאשר הם ייראו שכוחך גדל ואתה מהווה איום האם יחרימו אותך שאתה נגד גדולי ישראל או יקנו אותך למפלגה שלהם. ואז יתברר שהדיבורים יפים ונכונים כל זמן שיש אינטרס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים29.04.18
28
ברעיון אני איתך לחלוטין אבל מה לעשות שכל מה שרצית לכתוב זה להלל ולשבח את הסיעה המרכזית [גור] ולהשתלח בשלומי אמונים [פרוש] אז תחזור לדאבוס שבשוייץ ואולי יעשו לכם מחר כל הנגידים השמנדריקים שלכם מבחן בפוליטיקה
ירושלמי25.04.18
לידיעתך בביתר אין אפילו גערער אחד, אין למנחם שום אינטרס להתחנף לגור תשמור על הפה שלך
נורמלי25.04.18
27
יש בי תחושה שטלזסטון הפעם תעשה מהפך בקלפי לא כלפי חוץ השטח בוער ומראה פנים שלבות שלא יבלעו אותם הקולגות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפיצר25.04.18

הצגת כל התגובות

26
אני בני ברקי ולא מכיר אותך ואת הפוליטיקה שלך.... אבל אני סובל מרורים מהפריץ זייברט (אני אבא לילד מיוחד והוא פשוט מתעלל בנו) ואין לי שום אופציה אחרת מלבדו כתבה נכונה בכל מילה
אברך25.04.18
25
כאן תוכלו למצוא פוליטיקה זולה ומלחמה על גב התושבים; חלוקת ג'ובים למקורבים ועבודה בניגוד לתקנות; חוסר מקצועיות וחוסר אכפתיות. אם ברצונך לקבל התייחסות פרטנית, אנא המשך ישר בכיכר לעיר החילונית הקרובה.
חנן .ב.25.04.18
24
"היי אני ישניני" "אתה ישנך אז לילה טוב". סתם עוד אחד שלא עשה כלום חוץ מגלים ורעש.
אבי25.04.18
23
יאללה צריך כבר אנשים כמו זיידה בראשות העיר ולא כלומניקים
שלומי25.04.18
22
כשקוץ, ברוך השם רוב רובם של הנציגים החרדים, הם נהדרים, הם לא משולמים, גם אתה וודאי לא מושלם, היה לך טענה אתה חושב שעשית משהו, כל הכבוד אתה חושב שאתה תהיה בשלום אם כולם, אם תהיה ראש העיר? אתה חושב שבמלחמות אין הפסדים, לתושבי העיר?. בברכה
י 25.04.18
21
כאישי ציבור זה לא מכובד לעשות את זה בתגובות פה.
אני25.04.18
20
למרות שאני ליטאי לא אצביע למפלגה שאחד מראשיה בעיר ידוע כלוקח שוחד סדרתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בית שמש 25.04.18
זה ידוע בכל בית שמש שני נציגי דגל מתפרנסים רק מהשוחד
חיים25.04.18
19
הוא פתח מוקד רפואי ובזכותו הביאו את טרם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיקל25.04.18
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעיס24.04.18
17
היא עיר נקיה מטופחת. לא חסר לנו כלום. שב בשקט.
אני24.04.18
16
משפחה מיוחדת של חסד. אבא שלו איש מתוק שאני בוכה עליו יום יום למה נפטר. מנחם הוא ממשיך הדרך. בחסד בשכל ישר ואמיתי לגמרי. מי שמכיר את זיידה ויודע מי היה האבא אין מצב שלא ירוץ לקושש לו קולות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ביתרי ותיק25.04.18
מנחם זיידה זה האיש שצריך להיות בראשות העיר
שלומי26.04.18
15
זיידה הוא טוב מאד הוא רק שכח לספר לנו שהמוקד שהוא פתח עולה כמה מאות שקלים לביקור. ד"א מוקד טרם נסגר השבוע בגלל אלימות כלפי הצוות.
יוסי25.04.18
14
ממרום גילי פגשתי ההההרררבבבההה אנשים שלפני הבחירות הבטיחו והתגאו בנוסח אני עשיתי ואני אעשה. אך כשהרגישו את נוחות המושב של ראש עיר ואת השליטה כי על פיך יישק דבר. לא נותר דבר מלבד...הכל דיבורים.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איילת25.04.18
13
סוף סוף משהו מדבר לעינין... מנחם זיידה הגיע הזמן שלך תושבים למען תושבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל24.04.18
12
כנראה אתם לא צריכים שירותים מיוחדים, ולכל, היופי מדבר אליכם. זה על חשבון ילדי החינוך מיוחד, שנשלחים לערים אחרות, ואו לא מקבלים תקציבים, חייבים כאן שינוי עכשיו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה26.04.18
11
דואג לכולם גם לא לתושבי עירו, ומקדש שם שמים ברבים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום 24.04.18
מחרחר ריב דאורייתא
תושב העיר25.04.18
10
אבל יש כאן כוחות עצומים שבוחשים בקדירה ברמה הארצית כןכן בביתר הקטנה הלואי שתצליח רק תזכור שתהיה יום אחד בראש שכל אלה שאתה יוצא כנגדם היו ודיברו באותו להט כמוך ונשבעו לשרת את הציבור בכל ליבם וראית מה קרה זה יכול לקרוא לכולם וצריך קודם כל סיעתא דשמיה עצומה והרבה רחמי שמיים בהצלחה לך מכל הלב כי את
אליהו ראש ברזל24.04.18
כל העיר יודעת כולל רבניה ועסקניה כמה העיר מנוהלת בשחיתות שאין לה אח ורע אבל ידיהם פשוט כבולות באזיקי פוליטיקה ה' יעזור שתצליח להציל את העיר רבניה עסקניה ותושביה
יעקב25.04.18
גם שהוא יהיה ראש עיר אני ואתה ועוד שרוצים שהוא יהיה ראש עיר טוב נצביע לאופוזיציה שתהיה לו בשביל שהוא לא ישכח שהגלגל יכול להסתובב תמיד
אופוזיציונר25.04.18
9
כבר 5 שנים . ספרדי . מצביע ש"ס. אבללל המשחק נגמר ואני ועוד ממשפחתי וחברים יצביע לזיידה או לחיידה או לטיידה ולא משנה למי העיקר לא למועמד המוסכם. וזאת למה??? טעיתם לא בגלל שאני לא רוצה שהמועמד המוסכם יהיה ראש עיר . להיפך אני רוצה שהוא יהיה ראש עיר טוב ומצוין . וזה אפשר לעשות רק אם יש "א ו פ ו ז
אופוזיציונר25.04.18
8
גם אתה בעצם כמו כולם חושב על הכסא רק ההבדל הוא שאתה עושה את זה על חשבון התושב התמים בעוד השאר לא טורחים להעיף לעברו מבט... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נטע24.04.18
אתה הדובר של רובינשטיין?😫 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אמת24.04.18
7
מי אמר שאתה זידה יותר טוב מרובינשטיין, יש לך מה להציע לתיקון? יופי, תקבע פגישה עם מנהלי האגפים בעירייה ותמשיך בפעילות החסד שלך. אם היתה גר בגבעת זאב הייתי בוחר בך, אבל בביתר יש ראש עיר שניראה בסדר גמור, אני לא גר שם אבל מבקר המון ולדעתי הכל נראה נוצץ.. תמשיך לעשות חסדים ותבורך בכל הברכות ואם תרצה לה
חי25.04.18
6
למה שנצביע לו אני כתושב העיר לא מרגיש שהוא עשה למעני משהו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון 24.04.18
זה שרובינשטיין הפך את מערך התחבורה הציבורית למודל לכל הארץ אחרי מה שהיה עם ביתר תור, זה לא בשבילך?! כנראה ש'בשבילך' זה רק כשיתן לך תפקיד בשכר בעירייה.
שמעון25.04.18
והוא יוכיח לך כמה הוא עושה.. זיידה לראשות. ביתרניקים, רק טוב יצא לנו מזה
שי25.04.18
5
שונא שוחד ושלמונים לא מפחד ממעמדות ו"רעביסטעוועס" מחפש את טובת התושבים ומבין את עניין ה"אמון" שמתקבל מהציבור. לא מחפש להציג את עצמו באור השקר של "רבנים" והטמטום של השנים האחרונות.| יש דמוקרטיה ברשויות וזכות התושבים לבחור בנציג שלהם ולא בנציג שהחסידות של סבא שלהם הורישו להם בלי לשאול...
ביתרי25.04.18
4
תחשבו על הקדניצה הראשונה של רובינשטיין... יופי, עכשיו תחשבו על השניה... הבנתם? לא? רמז: מה קורה לעיר כשיש אופוזיציה.... לא הבנתם? אין לכם תקנה.
יהודי גאה25.04.18
אני חושב כמוך ובלי קשר אם ראש העיר שייך למפלגה שלי או לא כי בלי אופוזיציה אין תקנה..
אופוזיציונר25.04.18
3
אני תושב ביתר ולא חסר לי כלום לא מבין על מה אתה מדבר שתדע לך שאנשים כמוך הם לא אהובים..רק מחרחרים ריב כל היום תראה איך אתה נראה [תרתי משמע] תפוח אדמה רקוב שרוצה להרקיב את כולם תתחיל לחשוב על תועלת התושבים באמת..פשוט סתום את הפה..
תושב ביתר25.04.18
2
אני תושב העיר כבר 15 שנה זכיתי לעבור שני ראשי עיר ואני מוכרח לציין שהעיר הולכת ומתפתחת משתדרגת מיום ליום, מבני ציבור מפוארים לרוב, קניונים ומרכזי מסחר פעילים ומצוינים, עיר יפה ומטופחת אפילו לעומת הרים חילוניות, קידוש ה', אך מה לעשות שמנחם זיידה שמתיימר לדאוג לתושבים רק גורם לסיכסוכים ופילוגים
מושי מביתר24.04.18
1
אתה התקווה שלנו כמו שלא האמינו שטראמפ יעלה והוא עלה גם אתה תעלה. דיברתי עם הרבה תושבים כולם איתך. אתה שינת את העיר ביתר לטובה. כל העיר יפה יותר בגללך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב שרון25.04.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24