כיכר השבת

"יש לכם את זה ביותר גזעני?"

פארקים בגבעת שמואל נחסמו ל"גו'קים השחורים" מב"ב

הודעת עיריית גבעת שמואל כי הכניסה לגינות רמון ואלקנה היא לבעלי כרטיס תושב, נתפסת כסגירת הפארקים בפני החרדים מבני ברק - והרשת סוערת • העירייה: "סוגרים לכל מי שלא תושב" (חדשות)

167
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ה בתמוז | 08.07.18
פארק רמון
פארק רמון (צילום: גוגל מפות)

סערה: עיריית גבעת שמואל החליטה כי מעתה ואילך תתאפשר כניסה לפארקים בעיר רק באמצעות "כרטיס תושב", מה שיגרום לכך שהכניסה לפארקים לתושבי בני ברק, למשל, תחסם. ההחלטה עוררה סערה ברשת החברתית פייסבוק, כאשר מחד תושבים בירכו על ההחלטה וחלקם אף בחרו בביטויים קשים כדוגמת "ג'וקים שחורים", בעוד אחרים דווקא מחו נגד ההחלטה החדשה ודרשו סובלנות. העירייה טוענת מנגד כי ההחלטה אינה מכוונת נגד תושבי בני ברק בלבד.

בימים אלו, ימי בין הזמנים, הפארקים בבני ברק עולים על גדותיהם מה שגורם לאלפים לבקר בפארקים בערים הסמוכות, כדוגמת תל אביב, רמת גן וגבעת שמואל.

אך כנראה שבגבעת שמואל פחות אוהבים לראות את החרדים והעיריה הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה כי הכניסה לפארקים תתאפשר רק לתושבים בעלי כרטיס תושב.

"הודעה חשובה", נכתב בעמוד הפייסבוק, "משפחות יקרות, בימים הקרובים יקבלו משפחות עם ילדים, לתיבות הדואר -מעטפה ובה כרטיסי תושב רב-פעמיים. הכרטיסים ישמשו אתכם לצורך כניסה בשעות אחה"צ לגינות רמון ואלקנה (פארק החבלים) במהלך חופשת הקיץ ובמועדים שונים. בתוך המעטפה יש מכתב נלווה – אנא קראו אותו ושמרו את הכרטיסים". הפארקים יהיו סגורים מ-23 ביולי לשלושה שבועות, בין השעות 16:00-22:00.

התושבים המקומיים ברובם הגיבו בדף הפייסבוק בשמחה, כאשר חלקם אף ציינו בפירוש שזה הפתרון לבעיית תושבי בני ברק שמגיעים לגבעת שמואל. באחת התגובות אף נכתב: "מי צריך את הג'וקים השחורים מבני ברק".

מנגד, מספר תושבים הביעו אי נוחות מסגירת הפארקים וטענו כי מדובר בגזענות וטענו שאף הם עצמם מגיעים לפארקים בערים סמוכות. תושבת גבעת שמואל נוספת טענה כי היא רוצה שילדיה יכירו את תושבי בני ברק ולא רק את ילדי גבעת שמואל. במקביל, עשרות תגובות זועמות בקרב תושבי בני ברק הטוענים לגזענות ואפליה.

"רק חושבת - אם עיריית ראשון לציון (לדוגמא או כל עיר אחרת בארץ) הייתה מגבילה את הכניסה לפארק האותיות בגלל שאני לא תושבת. לחשוב שהייתי רוצה לטייל עם הילדים שלי באיזה פארק בארץ מגיעה עד לשם ואז לא יכולה להיכנס כי אין לי כרטיס. מה עם חברים של תושבים מערים אחרות? סתם מכעיס מקומם ומיותר. טרחנות לשמה...", טענמה אחת התושבות.

תושבת אחרת הגיבה כי "זה לא בשביל ש"החרדים לא ישתלטו", אלא בשביל שגם לילדים שגדלים בגבעת שמואל תהיה גינה לשחק בה. זה לא הוגן שבעונת השיא, אין מקום בגינה הציבורית עליה שילמנו מכספי הארנונה שלנו. אז קבלת אורחים זה יפה, אבל כשמגיעים אליך אורחים באופן קבוע באוטובוס, ואין לך מקום ויכולת להכיל מספיק את הילדים הפרטיים שלך- אז עניי עירך קודמים.

"מאמינה שהעיריה תאפשר גם כניסה של ילדים מחוץ לעיר, אולי לא בשעות השיא, ואולי כן בהגבלה, אבל זה בוודאי לא קשור למאיפה הם באים. וכן, גם הגיע הזמן שעיריית בני ברק תכבד את הילדים שבה ותבנה עבורם כמה גינות נחמדות, כמו שהיו, כשאני הייתי ילדה. היום יש שם יותר ילדים והרבה פחות גינות ציבוריות. אין מה לעשות שם בשבת, אלא אם בא לך להסתובב עם הילדים בכביש מוצף ביוב או לטוס עם הבימבה מראש ההר בתקווה שלא ישברו את הראש. חבל שאת כל המשאבים שתושבי בני ברק עושים בשביל להגיע לכאן הם לא עושים בשביל שיהיה להם משהו סביר ליד הבית".

תושב אחר מחה על ההחלטה וכתב: "מה נלמד לילדים שלנו? להיות אגואיסתים? לא לפנות לאחרים? יש לנו מזל לחיות בעיר שבונה גנים ושיכולים לשלם ארנונה גבוהה, ובמקום להנות מהם עם תושבי עיריות אחרים שאן להם אותו מזל ! מגבילים. עצוב מאוד. זה לא החינוך שאני נותן לילדים שלי, אחד מהיסודות של העם היהודי זה החסד, לחשוב על זה".

תושב נוסף מחה על ההחלטה וכתב: "יש לכם את זה ביותר גזעני? פולין נקיה מיהודונים? מצאתם את הסיבה הארנונה? אני חי ברמת הדר 11 שנה ומתבייש במודעה הזאת. יש מקום לכולם. ניתן ליצור זכות קדמה לתושבים אך לא למנוע מהחדרים להיכנס. מאיזה גזע אנחנו?".

יצויין לפני כמה שנים אסר בג"ץ על עיריית כפר סבא לאסור כניסה או לגבות כספים בכניסה לפארקים מאזרחים שאינם תושבי העיר.

מעיריית גבעת שמואל נמסר ל'כיכר השבת' כי כל ההנחות יסוד שגויות ומוטעות. "לא סוגרים לתושבי בני ברק אלא לכל מי שלא תושב גבעת שמואל. הפארק יהיה סגור גם לתושבי תל אביב וגם קריית אונו. מלבד זאת מדובר בסך הכל על כמה שבועות שבהם במשך שעות אחר הצהריים הפארק יהיה סגור לתושבי ערים אחרות משום שיהיו פעילויות במיוחד לתושבי גבעת שמואל".

עוד נמסר: "אנחנו לא רמת גן שיש לנו את הפארק הלאומי ולא תל אביב שיש לה את פארק הירקון. מדובר בפארק של 4 דונם ורצינו לעשות פעילויות לתושבי העיר שיש להם כרטיסי תושב ואז יקבלו את הפעילות בחינם".

תוכן שאסור לפספס
167 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
104
לנו את העיר
דוד28.04.19
103
כל חברי העיריה לצאצאיהם, שכניהם וכו גנבו את כל הכרטיסים של ארועי העיריה בשמונה וחמישה כבר לא היה כלום
בני ברקי09.07.18
תמשיכו לבכות, וזה מה שהולך ליהיות איתכם גם בעוד 50 שנה אם תמשיכו לשבת בחיבוק ידיים. ותסמכו על השכנים שלכם .
רונן תושב תל אביב10.07.18
102
במקום שהחרדים יקחו את הנציגים שלהם ויתלו אותם על עץ עד שידאגו להם הם מתבכיינים על מזרוחניקים שחלשים מהם אלקטוראלית
גאוני09.07.18

הצגת כל התגובות

101
אין בושה גועל נפש!!! כל דבר מחפשים את החרדים קנאים!!!! תסגרו את הפארקים ויבאו היום של כל אחד שאלוקים ישלם לכם על השינאה הזו האמת תצא לאור!! בקרוב.... העולם שלנו גלגל!!!
נוקי09.07.18
תאכלס כל חרדי שקורא את זה ומרגיש מסכן הוא הגזען אם אתה חושב שמדברים עליך אתה גזען כלפי עצמך
אבגדהו09.07.18
100
תושבי בני ברק היקרים מה לכם כל תלינו על עיריית גבעת שמואל בשעה שהעירייה שלכם סוגרת בעצמה את כבשת הרש שלכם בפני זרים ותושבים כאחד האם בגלל זה על עיריית גבעת שמואל לקלוט את פליטי בני ברק? האם לעיריית גבעת שמואל אסור מה שמותר לעיריית בני ברק?
בני ברקי09.07.18
99
נראה אותם מתמודדים....
מנהיג09.07.18
98
תושב עבעת שמואל בעבר מבניברק 1)לצערי אין חינוך לנקיות לחרדים 2)שידרשו מעריית בני ברק לבנות פראקים ולא לתת לחסידויות מבנים 3)קווי האוטובוס עמוסים בגלל העגלות 4)בהתחלה גם הישיבה קלטה חרדים אולם לאחר שהשירותים הפכו לציבוריים ופינת הקפה התלכלכו זה הספיק כדי לנעול 5)למרות זאת לתת לחרדים להגחע רק לכ
דן08.07.18
97
למה עיריית בני ברק לא דואגת לתושביה לפארקים ומצפה שעיריות אחרות יתנו את השרות איפה שהיא כשלה
חמי08.07.18
96
ימים אלו, ימי בין הזמנים, הפארקים בבני ברק עולים על גדותיהם מה שגורם לאלפים לבקר בפארקים בערים הסמוכות כיכר השבת אולי תגלו את אוזני המבקרים באתר איפה יש פארקים בני ברק?????????
גלו לי08.07.18
95
והיינו לשני עמים.
אור08.07.18
94
לצערינו החרדים - אולי לא כולם פשוט משחיתים. זה חילול ה' ולא אכפת להם. אני מאד מבין אם אותם ערים. שבבני ברק יעשו לחרדים גינות לא עלובות.עכשיו בנו פארק ברמת גן ליד כביש גהה ואני מקווה שגם הם לא יתנו כניסה לבני ברקים. אני משלם מסים למי שבא להינות ולא בשביל מי שבא להשחית. במקום לתקן את עוון גזל מאשימים
אבנר08.07.18
93
למה הם כאלה רעים? אני לא בני ברקית ואני ומשפחתי מגיעים לשם סך הכול 3 או 4 פעמים בחופש זה פשוט לא הופר!!!!!!!!!!!
נלי09.07.18
92
מובן, בשעות מסויימות בעיקר בחופש יש שם עומס לא נורמלי, מה קשור לחרדים????
אלי09.07.18
91
באחד מימי חול המועד פסח האחרון הגיעו המון אנשים לפארק אלקנה (פארק החבלים). מגבעת שמואל, מבני ברק ומהשכונה הסמוכה בפתח תקווה ("נווה עוז הירוקה"). בסוף היום הלכלוך היה כה רב, עד שלמחרת עיריית גבעת שמואל פשוט לא פתחה את הפארק כמו בכל בוקר, והוא נשאר נעול כל אותו היום, גם לתושבי גבעת שמואל. מדובר בפאר
יהודי09.07.18
90
הפארק שייך לכל תושב ישראל ערבי יהודעץי נוצרי
ואו09.07.18
89
לא רוצים את ילדינו לא יקבלו גם מכספינו.....
מנהיג09.07.18
88
לפני שנים הכניסה לפארק רעננה היתה בתשלום למי שאינו תושב וביטלו זאת כיון שזה לא חוקי
נעה08.07.18
87
מי שלא גר בבני ברק שלא יסע בה, אי אפשר שאנחנו משלמים ארנונה ואי אפשר לזוז בעיר בגלל פקקים של רכבים מערים אחרות
חיה08.07.18
צודקת!!!!!!!!!!!!
יהודי09.07.18
86
עד שטוען טול קיסם מבין שיניך טוענים לו טול קורה מבין עיניך. אין כמו הערים החרדיות שהן חממות פורות לגזענות ולאפליות. אז עד שמלינים על "גבעת שמואל" - יש לבדוק ממי למדה - האם לא משכנתה הקרובה?
אברך פשוט08.07.18
85
שראש העיר יקח לתשומת ליבו. במקום לבנות עוד ועוד מגדלים שיבנה פארקים גדולים לרווחת הילדים והתושבים
לא בעיר אחרת08.07.18
84
באמת הם לא רוצים שהפארקים יתמלאו וזה בכלל לא קשור לחרדים
יוסי08.07.18
83
אני לא מבין מה המהומה. ברענהנה יש פרק גדול והכניסה אליו בתשלום עבור מי שאינו תושב. ההפרדה בין אוכלוסיות נובעת ממצוקה טיבעית כאשר ילדי המקום חוזרים הביתה במפח נפש כאשר הם רואים שתושבי העיר בני ברק מציפים את המקומות הבודדים שעומדים לרשות הציבור בישוב. הגנים הציבוריים בגבעת שמואל מאוד קטנים ובקושי יכול
לוי אברהם05.08.18
82
לא אתפלא שבמהלך חופש הגדול יארגנו אוטובוסים עם ילדים חרדים ויגיעו לגבעת שמואל לנפוש במתקני הפארק ולשחק כאוות נפשם. מה יש הם לא ילדי ישראל? נכון, מלכלכים ורועשים אבל מה לעשות אלו ילדים, צריכים להתפרק . כשרוצים לאחל למישהו דבר לא טוב אומרים לו:" לשונאים שלנו בית נקי ושקט". אז אנא תרדו מהעץ ו
אוהב אתכם08.07.18
81
עסקני המכונים "חרדים" (חרדים למה??? ) קנו את הטינה ושנאת החינם נגד כלל הציבור (ברובו הגדול : תמים עד אוויליות) במעשיהם הרעים שנים רבות. דוגמא לכך : בד"ץ העדה החרדית
לא אברך08.07.18
80
שמואל, אבל שמישהו יענה לי עניינית, מה כאן לא בסדר? מדוע תושבי גבעת שמואל, שהגן הוקם בכספי משלם המיסים והארנונה שלהם, חייבים לממן גינה ומתקנים לתושבי ערים אחרות? אם אין מספיק גנים בבני ברק, שבהם התושבים יכולים לבלות, יעשו בדק בית במקומם, ויתכן שיגיעו למסקנה, שיש מחיר להשתמטות מתשלום ארנונות בכל מיני
אברהם08.07.18
אז קראתי אותך עד הסוף, אבל את הענייניות לא מצאתי. מה דחפת פה השתמטות מארנונה? מי ואיך בדיוק משתמט? לא מביעה דעה על הסוגיה שהיא באמת מורכבת, אבל אל תצייר את עצמך ענייני כשאתה בא משנאה...
חבל23.07.18
79
מה קורה לחייל חריד שנכנס לשכונה חרדית? יוצא משם עם צלעות שבורות. אז מי שמדיר אוכלוסיות אחרות ממקומותיו שלא יבוא בתלונות
צביעות חרדית08.07.18
78
נגד 'ג'וקים שחורים' עם אלפי שלטי חוצות , וכל פעם שגוק נכנס לבית כנסת או למקום ציבורי יורקים עליו מכים ורודפים אותו. מבוגרים כילדים. מזעזע נכון? אלון-אלפסי אים קמפיין כזה החרדים חופשיים לנוע ברכבת הכי קלה בירושלים ובכל מקום שם חפצים . לעומת זאת האם כך לחיילי צבא ישראל הקדושים? קמפיין החרדקים שרבבות
תגל08.07.18
77
למה החרדים (כמוני) לא יכולים לדאוג לעצמם? אני בהחלט מבין שתושבי עיר יכעסו כשבאים אליהם מעיר אחרת וממלאים את הפארקים שלהם. למה קרית ספר וטלזסטון לא יכולות לבנות פארקים משל עצמן?
מישו08.07.18
76
וכשרוצים להיכנס לערים חילוניות, לובשים הבגדים, ולא מבקשים כרטיס תושב
דן סגל08.07.18
75
נא להגיד לאנשי גבעת שמואל שלא יבאו לגנים אחרים שיבו בבית עד מתי לחוצפה להגביל אנשים עד מתי רשעות
נתן חדד08.07.18
74
אני תושבת בני ברק שנים רבות, המדניות בעירנו היתה לחלק את כל המגרשים לבתי כנסת ישיבות וכו' ב"ה זה היופי של עירנו, זו המיוחדות שלה , אבל עם זאת הגן העירוני שהיה גן ענקי עם הר מלא בעצים הוקטן לטובת העיריה, גן 93 שהיה גדול יותר ננגסו בו חלקים, וכן בשכון ה' הגינה היתה גדולה יותר, כעת ב&quo
מירי הבני ברקית08.07.18
73
קראתי את כל התגובות של כל הצדדים !! אני יהודיה אנגלייה ובשוק מכל התגובות הגזעניות של כולכם !!! תתביישו !! אפא אהבת חינם ?!! אילו היה מתרחש הפולמוס הזה באנגליה מן הסתם הייתי מגיעה לבית הדין הבינלאומי בהאג ומאשימה את האנגלים בגזענות !! למה קיימת כזו שנאה בעם ? מה משנה עם אני לבוש שחור , כיפה סרוגה
Gil08.07.18
מסכימה איתך בכל מילה!!!!! אין מה להוסיף כל מילה -פנינה
אני 08.07.18
72
הוא הרי סגור לכולם ולא רק לחרדים..ואם הוא היה סגור לכולם ורק לחרדים פתוח גם כן זה היה נחשב "סערה" ? תפסיקו להיתפס לקטנות ולהביא תגובה שלמישהו מתוך 30 אלף איש שקורה לחרדים "ג'וקים שחורים" גם אתם קוראים לחילוניים עמי הארצות או מסכנים או חופשיים או ריקים וכי זאת לא ''סערה'' ?
שיקו08.07.18
71
מזועזעת מעצם המחשבה לסגור פארק עירוני לתושבים "אחרים" וזה לא משנה מאיפה הם קרית אונו, פתח תקוה, אלעד או בני ברק.. ומזועזעת מזה שבבני ברק לא בונים פארק עירוני מכובד שמכבד את משלמי המיסים של בני ברק. אז זה נכון אפשר להאשים את גבעת שמואל בגזענות או אפליות. אבל באותה המידה ואפילו יותר אפשר להאשים את ראש
הדס08.07.18
על מילה בסלע !!
Gil08.07.18
כולם מבקשים הנחה מה הפלא שאין פארקים
משה08.07.18
70
כי תאכלס אם אתם הייתם גרים בבני ברק ונגיד שהיה לכם פרק נחמד ליד הבית הייתם רוצים שהוא יהיה מפוצץ בחילונים במיוחד בתקופת החופש...אז תנסו להבין איך הם מרגישים שאין לילדים שלהם מקום לשחק ליד הבית.אני למשל תושב פתח תקווה ובבין הזמנים הפרק "הגדול" מפוצץ ואין מקום לזוז ולמתקנים בכלל...יש תורות..אז תבינו א
אאא09.07.18
צודקים זה עניין של ויכוח, אבל לא לקבל את השני זה כבר רמיסה של העם היהודי, הם ישראל נמדד ב 3 דברים, אחד מהם זה גמילות חסדים, אני חושב שמותר לילד לדעת לוותר לאחרים או לחכות בתור בשביל אחרים, אם רוצים אפשר לעשות שלתושבי המקום הכניסה תהיה ללא עלות בשונה משאינם תושבים שישלמו כמה שקלים לתחזוק המקום, ממש מ
יהושע09.07.18
נכון שיש צדדים לכאן ולכאן, אבל לומר שאין היגיון ואפילו יושר מסוים בהחלטה- זה כבר לא...
חרדית23.07.18
69
מספיק להיות על חשבון של אחרים
ללא שם08.07.18
כאחד שעובד בעיריית בני ברק כמעט כולם משלמים ארנונה ועוד יותר ממך!! דירה 3 חדרים אנשים משלמים 420לחודש. תפסיקו ללכלך!!
מה אתה מלכלך?? 15.07.18
68
אני גר ברחוב שגובל עם רמת גן, ולתושבי רחוב הראה הסמוך תופסים שם חניה ליום שלם, כאילו זה חניון חנה וסע. ומדובר על בנינים ישנים ללא חניות צמודות ורחוב שגם ככה אין בו מספיק חניה לתושביו. אז יש הרבה צדק בכך שכל עיר תתן עדיפות לתושביה. ושעיריית בני ברק גם תנהג כך ולא תצבע בכחול לבן אלא ב ל ב ן לתושבי הרח
דוד ב.08.07.18
67
לא יתכן שתושבי גבעת שמואל לא יוכלו להינות מהפרקים העירונים שלהם שהוקמו מכספי המסים שלהם. וזאת כי תושבי העיר הסמוכה בני ברק פושטים כל יום על הפרקים שלהם בלהקות גדולות של מאות רבות ילדים עם אמותיהם. שתושבי בני ברק ידרשו מפרנסי עירם להקים להם פארקים עבור ילדיהם, ושיבחרו בבחירות העירוניות רק את מי שיד
מוטי08.07.18
מסכנים הילדים שבביתך...
אמא גאה לילדים23.07.18
66
כמו בתוך קופסת סרדינים. תתחילו לדאוג לתושבים לא בכאילו.. רוצים שהילדים ישחקו מתחת לבניין עם ילדים כמוהם ולא שנמצא אותם מתרועעים והולכים לאבדון רוחני... זה בכלל לא מדאיג אתכם??????( שאלה רטורית)
משפ' כהן בני ברק08.07.18
65
אני ומשפחתי נוהגים לאכול פעם בשבועיים בגבעת שמואל קפה קפה קפה גרג פיצה או בשרי אם לא רוצים אותנו הגינות לא יקבלו אותנו גם במסעדות
אסף08.07.18
בזו השניה כל תושבי גב"ש פרצו בבכי מחמת האיום הנורא שלך ומסירים את החרם והנידוי. על כל כוס קפה שאתה ברוב חסדך קונה בגב"ש, 100 ילדים משחקים בגינה, 70 מהם משאירים אחריהם לכלוך וגועל נפש ועוד 30 'רק' אומרים על התושבים שהם 'גויים', 'לא צנועים', צורחים מפחד מהכלבלבים שלהם וכו'. הייתי בעבר בגינה זו עם ילדי
בני ברקית08.07.18
64
יש שם זכות בחירה
רואי08.07.18
63
לא יתכן שלחרדים לא יהיה מקום להיות עם המשפחה בשעות הפנאי למה שלא תהייה באזור המרכז בריכה רק לגברים ובריכה רק לנשים שתעבוד כל השנה למה צריכים לתת לנו את השעות הכי מוזרות ולא הגיוניות אני 12 שנה בתשובה ומאז לא הייתי אף פעם לא בים ולא בבריכה לי זה לא כל כך מפריע אך מה עם אלו שקשה להם בסוך הולכים פעם פע
יהודי08.07.18
62
בכל בין הזמנים יונה יהב סוגר גינות לחרדים בחיפה. ואין פוצה פה. כי ליצמן מעודד אותו
יענקל08.07.18
61
ככה זה תיירות בכול עיר... אני נוהג להגיע עם הילדים שלי מידי פעם לקניות בגבעת שמואל... אח"כ אני נותן להם כמה דקות להיות בגינה... אחרי מה שקראתי פה אני מזועזע ובעז"ה אשתדל להדיר את רגליי ומקניות בגבעת שמואל, מהמסעדות וממרכזי הקניות השוני
יהודה08.07.18
60
אני תושב בני ברק ובבין הזמניים לוקח את הילדים לגב״ש וממש חילול השם מה שהולך שםהכל שם מזבלה וכ״ז בגלל שבבני ברק אי גינה אחת כמו שיש בגב״ש
תושב בני ברק08.07.18
59
לאנשים שאינם תושבי גבעת שמואל. כי זה באמת נכון שהפארק נבנה בעיקר מכספי המיסים של תושבי גבעת שמואל, ומצד שני באמת לא הוגן לנעול את הפארק לזרים. וממילא כך תצטמצם כמות המבלים בפארק
איש אמת08.07.18
58
מעניין אם ילדים חילונים יכולים לבוא לשחק בפארקים שנמצאים באזורים חרדים או מתחרדים.... ואם חסרים לכם פארקים בבני ברק אז תדרשו מהעיריה שתבנה לכם...
סימה10.07.18
57
גם החרדים לא רוצים לראות את החילונים אצלם.
אסף08.07.18
56
א - עיריית בני ברק אשמה שאין לה גינות. הם מעדיפים לבנות בנייני מגורים מאשר. ב- אנשים אוהבים ללכת למקומות יפים ומסודרים ובמיוחד נקיים. מה לעשות ששטח ציבורי נקי לא הולך עם חרדים? זו עובדה מוכרת.
משה08.07.18
55
במתחם האם הם בעד הרעיון
מיכאל08.07.18
54
לא רוצה להביע דעה רק להציג נתונים א) ההגבלה תתקיים רק בחופש ובחגים ב) בחול המועד פסח אחי הקטנים הלכו לפארק אלקנה והוא נסגר מבעיות בטחוניות (עומס רב מידי של אנשים) ג) לא מדובר בפארקי ענק אלא בפארקים קטנים יחסית ד) אין כאן הנאה דו כיוונית עיריית בני ברק לא משקיעה בגנים ופארקים ומפקירה את תושביה תוך ש
אנונימי08.07.18
53
ומסריחים את העיר? מישהו מבקש מהם כסף הם באים אלינו אז אנחנו אליהם!!!
מי אני08.07.18
52
חישוב פשוט- הם סוגרים את הפארקים לשלושה שבועות מה-23.7. כלומר, יום לאחר תשעה באב עד א' אלול. במילים אחרות בין הזמנים של החרדים! אז מי יטען שזה לא גזענות???? הרי אם אתם דואגים שלא יכנסו אנשים אחרים, תמשיכו לאסור את הכניסה עד תחילת ספטמבר כדי שלא יגיעו חילוניים לפארקים שלכם! לא כך??? מישהו שאל את זה ל
מימי31.07.18
51
ניפגש בפארק
כפיר08.07.18
50
ללא שום סיכוי עיריית גבעת שמואל סופסוף עשו מעשה נכון
גבשניק בלב08.07.18
49
החרדים שאין כמוהם במעשי חסד ובמימון חסדים לכלל הציבור יודיעו שהיעד הוא רק לחרדים!! 100 סניפי יד שרה - רק לחרדים 4 בתי חולים שחרדים הקימו - רק לחרדים וכך הלאה. עזר מציון ומאגר מח-עצמות ארצי- הרב פירר וארגון עזרה למרפא - ארגון הצלה ארצי - ארגון זכרון מנחם - ארגון זק"א - רפואה וחיים - ארגון לב מלכה
אזרח שחושב08.07.18
חולה שזקוק להשתלת מח עצם לא תציל את חייו? אשה מגיעה למעיני הישועה עם צירים מתקדמים תגיד לה לכי לבלינסון או לתל השומר? מה זה הגועל הזה?
יעקב08.07.18
מזה זמן רב שכל הגמ"חים וארגוני הצדקה החרדיים פונים (בעיקר) לחרדים בלבד. לאפוקי ספרדים ודת"לים, כ"ש חילונים. וממתי? מאז הקמתם. זוהי הגישה החרדית, לדאוג לאנ"ש על חשבון אילו שאינם אנ"ש. ואם אינך מאמין, לבש כיפה סרוגה ולך לבקש הלוואה בגמ"ח של קהילתך. חושבני שזה יהיה שיעור מאלף. אומנם ישנם ארגונים ענקיי
חנן .ב.08.07.18
ל ותסגור הכל רוב התרומות שם מאנשים לא חרדים
מצויין08.07.18
48
הוא סגור לכולם לא רק לחרדים בבני ברק.
נתי08.07.18
47
חחח חחחח חחח חחחחחח
המחודד !!108.07.18
46
שעיריית בני ברק תעשה משהו לתושבים שלה במקום לעשות אוטובוסים לכל גוש דן
בני ברקי08.07.18
45
חכו עוד יהיה על זה בגצ מספיק שאיש דת אחר יירצה לבוא וימנעו ממנו אז יהיה שמח או לא ימנעו ממנו כבר בגצ יתיר הכל
מנוחה08.07.18
44
חרדים
שימי10.07.18
43
סוף סוף הגינות הממומנות מכספי התושבים בגבעת שמואל לא יוצפו בתושבים מבני ברק, עירייה אשר אינה שמה לה למטרה לפתח בעיר גינות מקומיות. אם התושבים מבני ברק היו משלמים ארנונה, בטוחני שלעירייה היה מספיק כסף לבנות פארקים בעיר.
אנונימי08.07.18
פשוט צודק אין לי עוד מה לומר
לני09.07.18
42
תארו לכם שיש לכם גינה שקטה מתחת לביתכם אשר ילדכם נוהגים לשחק שם מדי יום בנחת. ולפתע בחופש הגדול מדי שנה מגיעים מאסות של ילדים חילונים ומשתלטים על הגינה. איך הייתם מגיבים?? היייתם מקבלים אותם בסבר פנים יפות???
אבי08.07.18
כן זה לא צורת התנהגות וחינוך לילדים! בכנות. לא היית רוצה שככה יתנהגו אלייך
מעיין08.07.18
41
ההפליה בפארקים מחזירה אותנו לתקופות האפלות בהיסטוריה
193308.07.18
40
בניברקים יקרים מכיון שבחולון ראש העיר שלנו עדין לא חסם את הגינות הציבוריות בפני ה"גוקים השחורים" אתם מוזמנים לבוא לבקר בפארק פרס ולהנות (קו 146 מגיע ישירות לשם תוך רבע שעה)
מישו08.07.18
39
אחרי שבני ברקים באים המקום נראה כמו פח זבל גדול ולא פארק
טל08.07.18
כמו שהילדים שלך רוצים להנות גם הבני ברקים רוצים להינות
נתנאל 18.08.19
38
ידוע על האפליה במוסדות החינוך ובאופן כללי אצל ציבור היראים
בן11.07.18
37
לכולם זה כולל ערבים, אריתראים, חילונים, חרדים, דרוזים, תיירים, מי שבא ברוך הבא!!! פארק הוא שטח ציבורי פתוח, ואינו שטח פרטי של תושבי המקום. בושה וחרפה לגבעת שמואל!!!
יוני08.07.18
36
היתה הצפה של תושבים מבני ברק שמה לעשות הציפה את הפארק. אני מבינה שלתושבים ההצפה הזו לא נוחה ומונעת מהם להינות. בסופו של דבר אכן הם משלמים ארנונה ומגיע להם שטח סביר לנפש.
שושי08.07.18
35
גדולו שנאתם את המזרחי לחרדים יותר מכולם
שי ב08.07.18
את ברית האחים אני לא שוכח.
גל08.07.18
34
אין לנו על מי להלין אלא על עצמינו והעסקנים המובילים אותנו
בנימין08.07.18
33
שיעשו גם כן אצלהם בערב שבת בחנויות אוכל וערבי חגים כל הרחובות והמדרכות מפוצצים במזרחי של גבעת שמואל גם כן שעירית בני ברק תאסור קניות על תושבי חוץ...... כל עיר והמעלה שלה בזמנים שלה !!!! העיקר לכבד אחד את השני וחבל שגם המזרחי משום מה כל פעם בוחרים להתיפיף בעיני החילונים ולא בעיני החרדים אבל אם כל
מחשבה אחת08.07.18
משום שכאן הם באים לפרנס את החרדים וכאן החרדים באים לנצל אותם
יוני08.07.18
הם מחזיקים את בעלי החנויות בעוד שאתה משתמש חינם במתקנים שמוממנו בכסף של אחרים
תהיה אובייקטיבי08.07.18
הקונים הללו מכניסים כסף לבעלי העסקים בבני-ברק. אתה יכול בעיקר לברך על הימצאותם שם.
שיר08.07.18
32
העירייה לא יודעת איזה פעילויות תעשה התקשרתי ואמרו שאין להם מידע איזה פעילות תהיה כל יום כך שכנראה הסיבה היא כמובן למנוע מתושבי בב להכנס לעיר בגלל שנאה
אבי08.07.18
31
להיות גוק שחור מאשר הולך עם כיפה סרוגה שליבותיהם והתנהגותם מחוררים כמו הכיפה הסרוגה וגרועים יותר מערבים
אבי08.07.18
30
לזה לא חוקי וכל מי שמרגיש שהוא נפגע ויש לו סרטון שמעיד על כך יכול לתבוע את עיריית גבעת שמואל
יהודה12.07.18
29
עם דברים כאלו אבל אין מה להתרגש או להרגיש מושפל כי זה בא להם מקנאה!!!
ננ08.07.18
28
אני רק מזכיר שאת הפארק במודיעין שלא גדול מהפארק בגבעת שמואל סגרו בפני חרדים ואח"כ בלחץ בעלי העסקי פתחו. כמו כן אם היה מדובר בבני דודים לא היו סוגרים אותו. העיקר בעיר שרובה דתיים לאומי שמדברים על אהבת ישראל ועל אחדות , סוגרים פארק בפני חרדים. בתור חרדי לא מבני ברק שבא כל שנה לפארק , אני רוצה לציין שנ
גל08.07.18
27
למשלמי הארנונה בגבעת שמואל. מותר להם.
חיים מירושלים08.07.18
26
חברים יקרים, זה לא הגיע מעירית גבעת שמואל אלא הגיע מתושבי גבעת שמואל השייכים למגזר חובשי הכיפה הסרוגה שרואים את "השחורים" כמוקצה מחמת מיאוס. כתושב גבעת שמואל לשעבר, ראיתי את השנאה וההתנכרות שלהם כלפי חובשי הכיפה השחורה בצורה מבעיתה. אז תשלחו אצבע מאשימה להם ולא לעיריה. העיריה מושפעת מהם בא
אמנון08.07.18
25
בבני ברק המצב ימשך.נקודה. בבחירות מי שלא טוב-הולך! ורק אצלנו הוא נשאר כי הוא מהמפלגההההה... אז נא אך תבכו.תפגינו
פילפוליטיקעס08.07.18
24
להדיר את תושבי גבעת שמואל מהפארקים של בני ברק, מהישיבות הקדושות, מבתי האדמו"רים, ומהמקוואות.
דן סגל08.07.18
23
ולהכנס לעיר בני ברק , שילכו להתנחליות ששם מקבלים הכול בחינם
מנחם08.07.18
ביטוח לאומי משלם עליהן כמו שמשלם על לידותיה של אשתך הבני ברקית שתחיה. מה שאין כן גינות ופארקים שבהם הם משלמים ואתה נוטל חינם.
בני ברקית08.07.18
22
ואני רק שאלה ?????? למה כשבאים עסקנים חלאות בעי בני ברק לגזול שטחים ירוקים , ובונים עלים מוסדות וביזנס במוסדון אין ולא קמה קול צעקה???????? ראו בארי 18 פינה ירוקה מדהימה שהולכים לבבנות שם בי"ס , מושחתים . ראו רח' בית יוסף שגם שם גנבו את השטח הירוק כי עסקנים שואבים את זה למוסדות וכו' . יש בבני
???????????????08.07.18
זה כבר נהיה בלתי נסבל לגור כאן
מיכל08.07.18
21
נפתח פארק חדש ברחוב קובלסקי!
מי אני08.07.18
20
צודקים... לגמרי מסכים איתם ולא אני לא גזען פשוט מאוד כשאנו נסכיל להבין מה זה לשמור על הניקיון של הגינות הפארקים והמקומות שנועדו להנהתינו וכ"ש של שכנינו אזי נקרא לעניין הזה גזענות וזאת הבעיה שנכנסים עם כל הילדים לפארקים ואתרי נופש ההתנהגות שם כאילו מגיע לנו הכל וזו חוצפההה....
אייל08.07.18
19
הייתי עם ילדי בשנה שעברה בפארק רמון הרעש כמויות הליכלוך וההשתוללות היו מזעזעות, ספר לי תושב שעד השעות המאוחרות יש בלגן..... ובבוקר ריח לכלוך בלתי נסבל..... זה באמת בעיה אבל במקום לפנות לעיריית בני ברק ולהתלונן שעל כל שטח של גינה הקימו בית כנסת מנדנדים לעיריות אחרות.
בני ברקי08.07.18
18
בושה לעיר שסוגרת גינה לילד בגלל שהוא חרדי עד היכן הגעתם שינאה וגזענות כזת יש לגנות בכל הכוח ילד הוא ילד ולא משנה מי הוא
אלי26.07.18
17
גבעת שמואל, עיר קטנה, והעירייה השקיעה בבניית פארק לילדי העיר. בני ברק, עיר גדולה, והפארק היחיד שקיים שם הוא "גן וורשא" הידוע... איזה צדק יש בכך שתושבי גבעת שמואל יצטרכו לדאוג לצרכיה של תושבי בני ברק??? אולי ראש העיר של בני ברק, (כן ההוא מהחנית נכים...) ידאג לבנות פארקים לילדי עירו?
איש יהודי08.07.18
בבני ברק יש פארקים: גהה דרום, גהה צפון, פארק הזית, פארק מגדל המים, גן 93, גן מאיר ועוד. נכון שזה לא מספיק. מצד שני בקצב הילודה פה בלע"ר צריך פארק לכל שני בניינים וזה כמובן לא אפשרי.
בני ברקית08.07.18
16
אין בעיה נסגור את הפארק הלאומי לתושבי גבעת שמואל, גם אני משלם ארנונה...
רון08.07.18
15
למה להציג את העובדות בצורה לא ישרה והוגנת???? לעיריית בני ברק יש סדרי עדיפות שונים. ואם ראשי העירייה הם נבחרי הציבור, אז היעדר גינות ראויות בעיר זה רצון התושבים. וכי יעלה על הדעת כי אב למשפחה ברוכת ילדים ילין את ילדיו בדירה המרווחת של השכן, כי יש לו כמה חדרים פנויים, ולו צפוף??? לדעתי הסדר ראוי ה
הגונה וישרה08.07.18
14
בכל הגינות לשעבר בבני ברק בנו ישיבות שהן חצי ריקות. כל רעבע בונה לעצמו שטיבל וישיבה ומקבל לשם כך הקצאת קרקע. לא פלא שהתושבים שיש להם ילדים רבים בלע"ה מחפשים בילוי לילדים בשדות זרים. הטענות לא כנגדם אלא כנגד העיריה שסדרי העדיפות שלה מעוותים . הגיע הזמן שהתושבים יתנו את הטון בעיר ולא עסקנים למיני
מאיר08.07.18
13
מחדש את פינת החי ובאמת לדאוג לילדי ב"ב אז אין לי טענות בושה וחרפה שכבר למעלה משנה וחצי לא זז שם כמעט כלום זה נראה לכם הגיוני? איפה כל המרץ האמביציה וכסף הולכים?????
יעל08.07.18
12
כדי להסיר ספק מלב רבים אני מצפה שבני ברק יקדמו בברכה תושבים חילונים כמו שהם לבושים עם צורת ההתנהגות שלהם בפארקים שבבני ברק, ואז נוכל לדעת שהתלונה אמיתית. אי אפשר להתלונן כשלתושבי הערים החרדיות לא חשוב להשקיע בפיתוח סביבתי ותושבי הערים מסביב כן משקיעים ואז מגיעים כבני מלכים עם כל ההתנהגות הנלוות (חו
צדיק בסדום08.07.18
דברים מבישים נכנסתי לכתוב נגד המצוה לגנות כל דבר שלא נעים ל"חרדים אבל מצאתי שיש איזון חברים: זו עלילת דם 1] ההשואה בין אי רצון חרדים, שחילונים יבקרו וישתוללו בעירם לבין אירצון חילונים שחרדים יעשו זאת אצלם מעוררת גיחוך והאמת מגלה את חוסר אמונה בסיסית במטרת האדם בעולמו אבל נניח לכך זה מראה חוסר הבנ
חנוך החנוכי08.07.18
הם מלכלכים את הפארקים שלהם, בערים שלהם ולא מתחת לבית שלך זה ההבדל!
ר08.07.18
מי זה הם ושלהם ? מטיילים מכל הארץ נוסעים לכל מקום בארץ שהוא שלהם בדיוק כמו שגבעת שמואל שלנו אלא א"כ הם זה כל החילונים ששלהם כל הארץ חוץ מהגטו של היהודונים. לך ליד הכנרת מי מבלה שם רק טברינים ?
חנוך החנוכי 08.07.18
אנא תקרא גם מה שכתבתי בתגובה 37 אני לא קיצוני חד צדדי אני מנסה [מנסה .יתכן ומסתבר שאני מוטה אני סך הכל בן אדם]להיות מאוזן
חנוך החנוכי 08.07.18
11
רק שכחת לאן הולכים השנוררים החרדים. לגבעת שמואל. נראה מזרוחניק נכנס לבית כנסת חרדי ומכריז על אברך בישיבת הסדר שעשה צבא ונקלע לקשיים.. נראה מי ישים לו שקל. צבועים
שי08.07.18
10
מסתדרים יותר טוב עם ערבים כך לימדו אותם במוסדות חינוך שלהם מישהי שבאה משם ויודעת
מאיה08.07.18
9
ככה שלתושבים יהיה איזשהו מילה?
חיים08.07.18
8
רבותיי בואו נקח דברים בענווה ובהכלה אין הדבר סוד שב"ה אנשי קודש עבדי ה יש להם משפחות ברוכות ילדים וגנינו מועטים . בלויינו צנועים ולא כוללים טיסות לחו"ל. מלונות? ונמצאים הפארקים בערים השכנות לנו מתפוצצים באופן שלא נותן לבני ערים אלו לצאת בצורה הרגילה להם לגינה לאחה"צ שקט ורגוע הגיע הזמן שנראה זאת
חנוך החנוכי 08.07.18
7
כול הכבוד לא להתבייש
חיים08.07.18
אף אחד לא הורס ולא שובר. נעים לי לראות ילדים משחקים יפה ולא מנוולים את הפה ולא מעשנים נרגילה או שומעים מוזיקה חזקה
ניר08.07.18
6
אתם פשוט גיזענים. איזה מסר אתם מעבירים לילדים? בושה וחרפה. שמישהו יגיש בג"ץ. חובה.
ציפי08.07.18
5
שעיריית בני ברק תדאג לתושבים שלה במקום לשלוח אותם כמו טפילים לרמת גן ופתח תקווה. פחות מוסדות של גור ויותר פארקים.
אבי תושב בני ברק08.07.18
4
למה החרדים סבלנים לאלו ששונים מהם?????? קשוט עצמך תחילה. תושבי גבעת שמואל אינם אשמים למצוקת הגינות בבני ברק וכן אינם אשמים לריבוי הילודה שם.
משה08.07.18
3
שונאי ישראל כל שנה יש את הבעיות האלה הגיעה הזמן שתעשו לכם פארק במקום לבנות דירות בצפיפות😅😅😅
לאה08.07.18
2
עיריית בני ברק מתעללת בתושביה.
רפאל08.07.18
1
כבוד ראשי העיר ופרנסיה, מתי באמת יהיה לנו איזה מקום נורמלי חוץ מגן העיריה והגינה מאחורי רייסדור שגם אותה הקבלנים בנו ולא אתם, מתי תפסיקו להסתמך על כל הפארקים הציבוריים בגוש דן ותמצאו איזה פתרון נורמלי, לפני כמה שנים היה את פארק הזית , הוא לא מתוחזק היום בכלל וחבל, אנא עשו למען ילדינו משהו
יוסף08.07.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24