כיכר השבת

תיעוד בלעדי

עדות קשה: השוטר ריסק את המשקפיים שלי לתוך העיניים

בחור ישיבה חרדי, מישיבת חדרה, הוכה לדבריו קשות בהפגנת הפלג הירושלמי בבני ברק, על ידי שוטר שלדבריו, ניצל את העובדה שהוא לא מתועד כדי להכות בו באלימות קשה באגרופיו (חדשות חרדים)

131
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ט באב | 10.08.18
(צילום: באדיבות המצלם)

דוד, תלמיד ישיבה בן 19, מישיבת חדרה, השתתף השבוע בהפגנות הפלג הירושלמי בבני ברק ואת החוויה האלימה שעברה עליו, הוא לא ישכח בחיים.

לדבריו, שוטר שראה שאיש לא יכול לתעד או לראות, התנפל עליו הכניס לו אגרוף אדיר בעין ושבר לו את מכשיר הפלפון. כשלטענת הבחור, הוא עמד בכלל באזור מרוחק מההפגנה ובאופן שלא מפריע לאיש.

תמליל מדבריו: "עמדנו שם בצד סמוך לכביש גהה על המדרכה במקום שלא מפריע לאף אחד, אבל משום מה השוטרים החליטו להעיף אותנו משם".

"הקשבנו להם והלכנו משם, ואז פנה אליי השוטר ואמר לי "רוץ", אמרתי לו "אני לא עובד אצלך", ואז הוא הביא לי אגרוף אדיר לתוך העין והפיל אותי לתוך העצים. לא ידעתי בהתחלה מה קרה לי, עד שעליתי ללמעלה וחברים שלי אמרו לי שאני פצוע".

"התחילו לטפל בי טיפול ראשוני בעין, למרות שבתחילה ארגון איחוד הצלה לא רצה לטפל בי, עד שלקחתי את הטלפון ואיימתי שאגיש תביעה נגדם ואז הם באו ולקחו אותי לבית החולים תל השומר, שם בדקו את העין ביסודיות ואמרו לי שהעין קיבלה טראומה מועצמת המכה. עשו לי מספר תפרים בעין כפי שאפשר לראות, והעין שלי נהייתה אדומה ומנופחת".

העין המוכה

"האלימות המשטרתית שנחשפתי אליה הוא דבר בלתי מוסבר, בפרט שהשוטר עשה את זה דווקא כשאף אחד לא יכל היה לראות אותו מכה אותי. הוא השתולל עלי באלימות מטורפת. נתן לי אגרוף שאפילו במקומות לא רגישים בגוף זה היה עושה נזק, ובפרט העין שזה מקום רגיש, אז בכלל המכה הייתה קשה מאוד".

"הוא נתן לי אגרוף בעין דרך המשקפיים וריסק אותם לתוך העין שלי, שזה מה שגם עשה לי את כל החתכים בעין. הוא גם לקח את הפלאפון שלי ושבר אותו לרסיסים, הוא פשוט ניצל את זה שאף אחד לא רואה וביצע בי מעשי אלימות קשים".

"זה מה שאני חוויתי מהאלימות של משטרת ישראל, ואני מקווה שיהיה פעם סוף לדברים האלה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה, כי "מדובר היה בהפגנה שאינה חוקית ובמסגרתה חסמו המפגינים את צירי התנועה במקום. תפקידה של המשטרה לדאוג לסדר הציבורי ולמרקם החיים התקין של עשרות אלפי תושבים העושים דרכם במקום ההפגנה. השוטרים פעלו כחוק ופינו את המפגינים. במידה ולאדם כלשהו ישנן טענות על התנהגותם של השוטרים עומדות בפניו האפשריות להתלונן על כך".

מאיחוד הצלה נמסר בתגובה: "מדובר בשקר גס. מתנדבי איחוד הצלה מעניקים טיפול רפואי לכל מי שזקוק לכך".

תוכן שאסור לפספס
131 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
87
כל מי שחושב שאסור להגיד לשוטר "אני לא עובד אצלך"יש לו טעות .אין כאן עבירה על החוק אפילו לא מתקרב .אם זה היה מצולם השוטר היה עומן לדין.בקשר לבחור אז תדע לך שאתם מזיקים לכולם .יש אנשים שקבעו תור לרופאים ובגללכם לא מגיעים.רופאים שצריכים להגיע למישמרת .הורים שצריכים להגיע לילדים שלהם .ועוד ועוד ועוד ...
דור12.08.18
86
נוו גם עכשיו יגיבו שאיחוד הצלה ראשונים? חבל שרק אחרי איום הם הסכימו לטפל. על המשטרה שלנו בכלל אין מילים
עילום שםש12.08.18
85
לא תרדה בו בפרך" מישהו מהמסיתים או מהמפגינים טרח פעם לחשוב כמה טורח ואיזו עבודה לא נעימה הוא גורם לכוחות הביטחון? וכי אנשי כוחות הביטחון לא אחים שלנו?
רפאל12.08.18

הצגת כל התגובות

84
ואנחנו בתווך אוי שה׳ יעזור
ללא שם11.08.18
83
שיהיה לבחור רפואה שלימה וצריך אכן לטפל בשוטרים אלימים פושעים לשעבר מלבד כל זה הגזל זמן שהפלג הירושלמי גורם חדשים לבקרים לאנשים בכל הארץ זה פשע בל יכופר
יהודי פשוט11.08.18
82
צריך עוד הרבה כאלה..כל מי שחוסם כבישים!!
מומו11.08.18
81
יש פה שני פשעים 1 זה התנהגות המשטרה ולא בפעם הראשונה גם מי שלא מסכים עם ההפגנות לא יכול להסכים לאלימות משטרתית 2.אני לאחרונה שומע וגם מכוננים של איחוד הצלה שהם לא רוצים להגיש סיוע לאנשי הפלג איזה שערורייה אם חילוני לא היה רוצה להגישה סיוע לדתיים כל הארץ היתה רועשת. איחוד הצלה צריף להעיף מ
אלי10.08.18
80
פשוט וברור שמי שמדבר סרה על אנשים גדולים שייענש במוקדם או במאוחר , רק אויל וטיפש לא נזהר מלדבר סרה עליהם וחבל שאלו אף פעם לא יפנימו את זה שלא משחקים עם אש , ברמה האישית אדם יכול לתמוה ולבקר או לנסות להבין , אבל לחרוץ ולפגוע בלי לראות את מכלול וגודל התמונה שגדולים אלו החליטו מה שהחליטו , היא טיפשות
משה10.08.18
79
המזרוחנים הישנים, יחד עם חבריהם המזרוחניקים החדשים מדגל הפשרה, ידועים בשנאתם העזה לבני התורה.
רוני10.08.18
78
הפרצוף האמיתי של איחוד הצלה זק״א הגיע הזמן להגיד את האמת ה ש ב ב נ י ק י ם מחפשים ריגושים ובנתיים הורגים אנשים
איש10.08.18
77
כל אחד שלא רוצה ללמוד ומסתובב ברחובות ועושה שטויות חילול ה ,,,,,,, מטבע הדברים יכול לקבל גם סטירה משוטר
ירושלמי12.08.18
אלימות ברוטאלית של המשטרה יש כאן, בושה שאתה עושה לה הנחות מפליגות
יהודי מושבניק12.08.18
ולא תקפו אותי! אני מבין שהמשטרה התנהגה בברוטליות כהרגלה! אבל אם הבחור השתתף בהפגנה או היה בסמיכות לזירה שלא יתפלא על התוצאות! אין לו מה לחפש שם ותוצאות כאלו צפויות מראש, כך זה שנכנסים לגוב האריות!
חנניה12.08.18
76
איזה 'תמים'. רק הלכתי בצד?! מה זה מסלול הליכה?! הם ירדו לכביש וחסמצן ואז הגברים האלה ראו שוטרים וחזרו לצד הכביש, והשוטרים הלכו ושוב ירדו לכביש והשוטרים העיפו אותם חזרה למדרכה, וכעת הוא מתבכיין שהלך בצד הכביש ו'שהוא לא עובד אצלו'... שיתבייש!!! חבל שלא עקר לו את העין ואז היה יוצא לחירות כמו שכתוב 'ל
יוסי12.08.18
75
צירים ראשי במדינה מסיבה שלא מובנת ב 100 % גם לחלק גדול מהחרדים והכל בחום כבד ואנדרנלין גבוהה שידע שזה עלול לצאת משליטה ושידע שגם לחסום מכוניות של אנשים תמימים בשיא החום ללא שום התחשבות . צריך לקחת גם צד של סיכון שדבר כזה עלול לקרות . ושוב פעם אני מגנה בכל לשון של גינוי את התנהגות השוטר . והיית תובע
משה11.08.18
74
אני ממש לא מצדיק את השוטר, אבל אני בחיים לא אדבר לטיפוסים כאלו בצורה כזאת, כי הכלל המנחה שלי הוא: "תהיה חכם ואל תהיה צודק".
חיים11.08.18
73
די עם ההפגנות חילולהשם עוד כמה כאילו ויהיה שקט
בנצי10.08.18
72
לפני שהם חוסמים כבשים
מומו10.08.18
71
למכרינו יש אנשים שלא מבינים שאסור ללכת להפגנות שלא אישרו אותם כמו שהורו כל גדולי ישראל וכפי שאסר הרב מבריסק זצ׳׳ל ,בגלל שהציונים חשודים על שפיכות דמים חבל שבחור הזה קיבל שיעור מאלף לאי שמיעה וציות להוראת גדולי הדור ! אבל מה החידוש איך שהשוטרים מתנהגים ? כן שייך לתבוע , אבל אין לצפות מהם מדי הרבה !
משה10.08.18
70
אני לא מרחם עליו בכלל שלא יבוא להפגנות ושלא יצפה שמישהו יפנה אותו מהכביש עם המילים סליחה אתה יכול לפנות את הכביש או בבקשה תלך הביתה מי שמגיע להםגנה צריך לצפות שיקבל אגרוף לפנים
שלומי 10.08.18
זה קרה בחסימת צמתים יזומה שכל כונתה הייתה להפר את הסדר הציבורי תוך פגיעה בעוברים ושבים שכלל אינם קשורים לעינין. אוי לרבנים השולחים את תלמידיהם כבשר תותחים למערכה ואוי לתלמידים המצייתים לאלה הרבנים!
רפאל12.08.18
69
ידוע שמעורב בנו ערב רב שיצא ממצרים זו מכה של שונא אמיתי זו מכה של זרע פתרוס. בגלגול הקודם המכה היה מהקלגסים של מצרים. ויתקיים מהירה המשך הפסוק זרע בכורי פתרוס מחצת בחצי הלילה.
יודעי חן10.08.18
68
אני חושב שאתה וכל החברים שלך שמשבשים חיים של אלפי אנשים צריכים לספוג מכות ובואש כי זו הדרך היחידיה שתשכנע אותכם להפסיק. רוצים להפגין??ליד הכנסת,בתל השומר. למה בצמתים כרתים שגורמים עוגמת נפש גדולה לאנשים שלא קשורים להחלטות סביב החוק.
יעקב10.08.18
67
שיפסיקו להפגין
נני12.08.18
66
ואנחנו, כלל הציבור החרדי, גם אם אנחנו לא מזדהים עם הפלג ואפילו סובלים מההפגנות שלהם, חייבים להצטרף למחאה נגד משטרת ישראל שמפלה אותנו כחרדים, ולא מבדילה בין עציץ נקוב לשאינו. די לאלימות המשטרתית נגד המיעוט החרדי.
מוטקה בלוי11.08.18
65
צער גדול, שלא יבוא בטענות ובמיוחד שמדבר לשוטר בצורה לא מכובדת
גדי10.08.18
64
אם הייתי מתחתן בבני ברק באותו יום והוא היה מאלה שבגללם אחים שלי וכו לא היו בחופה לא הייתי כ"כ עצוב
שמשון10.08.18
63
כי הבורא זימן לידו מסירות נפש על הגזירה. מסירות נפש - זה מה שמנחה אותנו, ועל זה גאותנו. אין להצטער על זה בשום אופן
יוני10.08.18
62
לא מביע דעה פוליטית אבל אלימות כזו אסורה נגד כל מפגין במדינה דמוקרטית
יהודה פרץ10.08.18
61
יש לי שאלה אל אנשי הפלג וכי לדעתכם שאסור להתנהג אתכם בכח אלא רק בבקשות הרי לדעדכם על על המשטרה להכנע לכם ולתת לכם לעצור את כל התחבורה בארץ וכיון שזה לא יתכן אין להמשטרה פתרון אחר אלא להרביץ בכם וכמו שעושים באנשי חמס
יעקב10.08.18
60
את הפקקים שיצרו מתפרעים אלה מתוך כוונה תחילה להזיק?
רפאל10.08.18
59
כל מי שמרשיע את הקורבן ומצדיק את המשטרה ורואה במעשיה בריוניים פעולות לגיטימית לשמירת הסדר הנכון, מוזמן לטעון כך גם כשינהגו עמו במאבקים אותם הוא מייצג. חישבו על כך, התנהגות כזאת תחזור עליכם כבומרנג ביום מן הימים, ואז לא תוכלו לרחוץ בנקיון כפיים, כאשר אתם עצמכם אישרתם והגנתם על התנהגות חשוכה ומרושעת ז
אור12.08.18
לולי דמסתפינא הייתי אומר שהחוסמים צמתים מתוך כוונה תחילה להפריע ולהזיק לרבים הם הרשעים ואילו כוחות הבטחון העמלים קשה להחזיר את הסדר על כנו תוך מינימום שימוש באלימות הכלל הם הצדיקים. וכי די בלבישת כובע וחליפה כדי להקרא צדיק? וכי די בלבישת מדים כדי להקרא רשע?
רפאל12.08.18
הייתי מצפה לראות את התגובות שלך בנוסח דומה גם כשהמשטרה מתנהגת בבורטליות בפינוי יהודים מבתייהם או בכל דבר שכנראה יקר בעיניך הגם שלאחרים אינו יקר כלל ועל אף שרק על בחורי הישיבה שאומרים את דעתם (על אף שאינך מסכים עמה, וזו היא זכותך) משתמשים באמצעים כאלו כי שלא השתמשו על מתנחלים ולהבדיל על ערבים. אז אנא
אור12.08.18
כל עוד הם אומרים את דעתם בדרך כבוד בכיכר העיר, אפילו שאני לא חושב כמוהם, אני נלחם למען זכותם להביע את עצמם. אבל כאשר בוחרים "להביע את עצמם" על ידי חסימת עורקי תחבורה חיוניים אז חובתה של המשטרה להחזיר את הסדר על כנו. אדרבה יש להצדיע למשטרת ישראל על שהצליחה להחזיר את הסדר תוך מינימום שימוש באלימות.
רפאל12.08.18
האם אתה אכן סבור שאין פרופורציה כלל בין היחס של המפגין לשוטר, עד שבשל משפט כמו "אני לא עובד אצלך" דמו הותר עד כדי וונדליזם פרוע, כמשטרים האפלים ביותר? האם העם החדש שהקים הציונות מֵחקה את הגרועים שבאומות ומָחַקָה לגמרי את הסימנים של רחמנים ביישנים וגומלי חסדים, שכל מפגין זוטר ייענש באכזריות כזאת? וגם
אור14.08.18
58
אני ממש מזוזע
פנחס כהן12.08.18
57
כבר הבריסקער רב אמר שאסור ללכת להפגנות כי מסוגלים לרצוח כפשוטו . .. . אז פשוט מגיע לך [קארפ]
בריסקער12.08.18
56
כואב הלב .לא משנה הנסיבות!!!!תחשבו על זה.
יהודי10.08.18
55
אלו הנשיקות של שונאי עולם התורה להוציא את כל הזעם על בן תורה. צריך לברך הגומל שיצא רק בעין אבל עבד יוצא בשן ועין, כך נצא מעבדות לחרות בב"א.
עין צופיה10.08.18
54
רציתם זר פרחים? הלכתם על מנת לחטוף מכות, אז חטפתם. שבו בבית מדרש ולכו לחתום כמו שמחויב בחוק והכל יהי' תותים
זבולון10.08.18
53
בגלל שאין להם נציגות בשום מקום לא בכנסת ולא בבתי המשפט וכד', דבר חסר תקדים במדינה, אין אוכלוסיה שאין להם שום נציגות (אפי' לעדה החרדית החכי"ם החרדים [כמו לורנץ ופרוש] היו דואגים להם ולא היה שייך לפגוע בהם. משא"כ ביחס לפלג,), לכן המשטרה מרשה לעצמה כי הם בעצם לא תחת ממשל דמוקרטי כיון שהם אינם חלק בש
יוסי10.08.18
52
הגיעו למצב שהפסיקו לחשוב בהגיון. כששמעתי לראשונה שהאמת תעדר בתקופת המשיח לא הבנתי כיצד יכול ליהיות שיהודי שומר תורה ומצוות לא ידע להבדיל בין טוב לרע. בין האמת לשקר. הבחור הזה הוא קורבן כמו כל הבחורים האחרים שיוצאים לרחובה של עיר להפגין, מישהו צריך להתעורר לפני שתיהיה פה מלחמת אחים.
חוה12.08.18
רק חינכו אותו לציית ציות מוחלט ולבטל דעתו בפני רבו עד כדי מסירות נפש וזה בדיוק מה שהוא עשה. ובדבר הזה אין מחלוקת בין הפלגים. כל המחלוקת היא למי מצייתים. מרשם בדוק למלחמת אחים. ה' ישמרנו ויצילנו!
רפאל12.08.18
51
תלמדו תורה חוץ מחילול השם לא הועלתם כלום אל תעמוד לא רחוק ולא קרוב אלווווללללללל אלול ודי למבין
אדלר12.08.18
50
לא מרחם על מי ששולח אנשים אחרים לצבא במקומו
נפתלי11.08.18
49
אולי די להגיע להצקות שמפריעות לנו החרדים המלחמה שלכם הינה בג' ולא בצבא למה אתם מפגינים בגהה ולא בנתב"ג? אם אני הייתי במשטרה - הייתי עוצר את כל מי שנמצא בהפגנה הבלתי חוקית, ומשחרר כל אחד בערבות של 50,000 שקל במידה ולא יבצע עבירה דומה בשנים הקרובות,
יום שישי11.08.18
48
הייתי מציע לכל מי שרוצה אלימות אמיתית לנסות את אותו ההפגנה בארה"ב. קללות לשוטרים ואי ציות לשוטר בתפקיד הרבה פעמים נגמר במוות של המפגינים. אני לא אומר שהשוטרים שלנו לא אלימים אבל בהשוואה לארה"ב השוטרים שלנו הם האנשים הכי נחמדים שיש בעולם.. לשים את הדברים בפרופורציות...
שלום על ישראל10.08.18
47
בגללך הפסדתי מנחה!! תמים גדול
יויו10.08.18
46
אל תלך לשם ולא תחטוף מכות...
יענקי10.08.18
45
הרב מבריסק כבר אמר שזה פיקוח נפש להתעסק איתם הם רוצחים! שפעם הבאה יתיחס יפה לשוטר
ב.מ10.08.18
44
מצד אחד "...שאילמלי מוראה איש את רעהו חיים בלעו" מצד שני "כל המרים יד על חבירו נקרא רשע" מצד שלישי כידוע הרב מבריסק כבר אמר שהשוטרים חשודים על רצח. והיו דברים מעולם. מצד רביעי קשה לי להאמין שיש רבנים בפלג שאם זה היה הבן שלהם הם לא היו עושים חשבון נפש...
יוני17.08.18
43
חבל שלא עןשים את זה לכל החברים שלו. נמאס מהפקקים והאיחורים בגללם ובפרט שאני כמו כולם לא מבינים מה הם רוצים. אם היו מגייסים בחורי ישיבות אני הראשון שהייתי מפגין אבל לא מגייסים אז מה??? תגישו דיחוי מטומטמים
חיים שטרן11.08.18
42
מה אתה מחפש שם ? למה אתה מפריע לתושבים באזור ? הדיוט שכמוך !!!!
יהודה 11.08.18
41
‏אלו לא שוטרים ‏הלו יותר עבריינים עבריינים
יוסי11.08.18
40
אני מקווה שזה ירתיע את האספסוף של הפלג מלחסום כבישים ולשבש את החיים של אלפי יהודים בארץ ישראל תוך חילול ה' נורא ואיום,
אברמלה החרדי10.08.18
39
אם אדם חוסם כביש באופן לא חוקי . הוא גוזל זמן וכסף מכל הנוסעים שמעוכבים. צריך להיענש על מעשהו בעונש שירתיע אותו ושכמותו.
חיים10.08.18
38
אך ללא ספק הבחורים היו אלימים לא פחות. לכן, ספג מכות ובצדק. לולי היה נדחף לשם, בניגוד לדעת גדולי הדור האמיתיים, לא היה קורה כלום. מאידך העציצים ידועים כפרזיטים ומחללי ה' ואם כן כיון שברור שהם מחללי ה' יש מקום לחשוד שהם סתם משקרים במקרה זה ומאינטרס ברור.
אבי10.08.18
37
איך יתכן שתהיה כזאת אלימות כלפי חרדים . ראינו הפגנות נכים , אחיות וכו ' מעולם לא ראינו כזאת אלימות. חיי חרדים הפקר ! על כל החרדים להתאחד מול אלימות זו. היום זה הפלג ומחר זה חרדי אחר.ללכת למח"ש לבג"צ וכו ' להפסיק את נושא הבואש שמזיק לכל הסביבה . לדאוג שמי שיפגע החרדי ישלם מכיסו וי
ב .ס10.08.18
36
על זה נאמר מידה כנגד מילה. אני מגבה את השוטר/שוטרת. תלמד ותלמד את החברים שלך לא להתעסק איתנו ג
גבר10.08.18
35
בכל ימי חיי לא חשבתי להתחצף לשוטר העושה את תפקידו. ולכן, מעולם לא קיבלתי מכות משוטר. אינני מצדיק את השוטר, משום שאינני יודע מה קרה שם; אך אם בחור בן 19 מרשה לעצמו לדבר כך אל שוטרים, לאיים בתביעה ולהתראיין בתקשורת - ובכן, הוא בהחלט לא בחור ישיבה, ולא יגדל להיות אברך משי. לא זו היא דרכם של רבותינו.
חנן .ב.12.08.18
תרגיע סבבה??????????
ניראה אותך 12.08.18
34
עונש על תקיפת רבנים. די לצביעות שכולנו סובלים מהמיעוט האכזרי
חרדי12.08.18
33
איזה שוטר לא נארמלי
לוי פנינה11.08.18
32
אין דרך ארץ -אין תורה
דוד10.08.18
31
ומי שהולך שיפוצצו לו תפרצוף
ארי 10.08.18
30
משחק אותה צדיק אל תבוא להפגנות ותילמד תורה לא תקבל מכות אבל אתם חוסמים כבישים עושים פקקים וחילול השם שאין לו כפרה אל תבוא אחר כך ליבכות
יוסי10.08.18
29
כשאתה חוסם כביש ומישהו שצריך להגיע לטיפול רופאי נתקע בגלל זה וכתוצאה מזה הוא ניזוק. מה זה שונה? אז נכון פה רואים את זה חיצוני בפנים ופה לא. אבל לפעמים נזק פנימי הוא הרבה יותר גרוע. בתכלס אין הבדל. לא מצדיק את השוטר אבל גם לכאורה אין הבדל. אלא"כ למישהו יש הסבר
אלי10.08.18
28
אני חושב שאם הם היו הולכים לחתום על טופס דחיה משירות כמו כל החרדים שאני אגב נמנה חלק מהם לא היה שום צורך בהפגנה נבזית שכזו . הם תוקעים את הנהגים בכבישים כל תקופה לכמה שעות ללא הצדקה לא זו דרך תורה ! בושה !בושה!בושה! ואני כן חושב שמי שחוסם את הכיבש כי בה לו לחסום כביש שיחטוף מכות וירתע מזה להבא
נהג תקוע בהפגנה10.08.18
27
מי ביקש ממך לבוא לשם הדיוט שכמוך אתה בחיים לא תבוא יותר להפגנות ולהפריע לתושבים זה השיטה שאתם מכירים לפחות אתה למדת
יהודה 10.08.18
26
הכי מזעזע אותי לראות שוטרים עם כיפה שחורה, איך מי שמתיימר להיות חרדי יכול להיות חלק מארגון הפשע הזה?!
יוני10.08.18
ואלימים אף יותר מהמשטרה
אבי14.08.18
25
להתגייס לצה"ל!
גמליאל10.08.18
24
הוא לא יקבל מכות....
נחום12.08.18
23
בעלי מתנדב באיחוד הצלה, הותקף לפני כשנה על ידי בחורים מישיבת חדרה, מפגינים של הפלג, במהלך הלוויה שאיבטח. הם צרחו עליו חרדק חרדק, וכשוהא פנה ללכת עם האופנוע, הם חסמן אותו, כשאחד המפגינים ריסק לו את מגן הקסדה מפלסטיק לתוך העין. בעלי נזקק לתפרים בגבה ולטיפול עצבי. אני לא יכולה לראות את החצוף הזה בא בטע
לאה ב.11.08.18
אנשים שמתנהגים כך לאנשים כאלה ואם יקבלו על זה ולכן איחוד הצלה לא טיפלו
אני 12.08.18
22
ואין הצדקה לאלימות המשטרה
יעקב10.08.18
21
לא לעזור לפצוע זה פשע
משה10.08.18
20
אין לו גבול לשוטר הזהשיטבעו את השוטר!!
חרדיה10.08.18
19
אם החילונים כל כך רוצים להעביר אותנו על דתנו, איך עולה על דעתנו להפגין ולמחות, ולא ירדפו אותנו כפי שנהגו במצרים ובבל ובשאר מלכויות רשע, וצריך עיון גדול לשיטתם, ומכל מקום לכולי עלמא מיירי בהתנהגות נוראה של המשטרה.
קצת שכל10.08.18
18
המאבק נגד הגיוס זה כדי שהבחורים שלנו לא יהפכו לשוטרים כאלה שנותנים אגרופים תוקפים בועטים ומתיזים בואש אישי על מפגין כשחיוך על שפתם
ר10.08.18
17
שישאר בישיבה!!!!!!!
ו10.08.18
16
לא לדווח להם על אירועים ולא לשתף איתם פעולה.
יוני12.08.18
אני גם בהפגנה לא מטפל בפצועים אנחנו מסכנים את עצמנו...
אנונימי12.08.18
15
הפגנה לא חשוב על מה? תחזרו לתלם. תהיו בחורי ישיבות נורמלים, שמה שמעניין אותם זה בבא קמא, ר' חיים על הרמב"ם, שיעורי ר' שמואל ושערי תשובה
5547546411.08.18
14
למען ישמעו וידאו כל החברים המשועממים שלך
שרה11.08.18
13
לא יתכן שבמדינת ישראל שאומרים שכל אחד יכול להביע את דעתו או ריגשותיו מה גם שהוא לא היה במקום שהפריע לאף אחד איזה חוצפה זאת נניח וגם אם הוא היה מפריע או לא ממושמע אז מקסימום להעיף אותו מי שם אבל לפצוע אותו בכזו אכזריות לאן הגענו הם קוראים לעצמם משטרת ישראל זה לא נראה כך זה מזכיר יותר משטרת ישמאל אולי
דפנה10.08.18
12
אל תשתתף בהפגנות האלו..כואב לי לראות אותך הולך שולל אחר מיעוטי המיעוטים וסובל כך.אתה יהודי בנו של ה',אנא ממך,כבד את עצמך אחי לכבוד קוב"ה ושכינתא.
יהודי יקר10.08.18
11
במקום ללמוד ולעשות קידוש השם אתה חוסם כבישים ומחלל ש"ש
ללא שם10.08.18
10
לא הבנתי מה זה קשור לאיחוד הצלה?
שלום10.08.18
9
אתה לא יכול לצער אנשים
דוד12.08.18
8
יש מחיר לחילול השם . וכשאומרים שזה קידוש השם , זה כמו שמחלל שבת יאמר שזה שמירת שבת (לדעתו).
קפלינסקי12.08.18
7
מגיע לך
מחש11.08.18
6
אל תפגין ואל תחטוף מכות
מרים11.08.18
5
שהוא משקר
עורך דין10.08.18
4
היה יושב בישיבת בין השמנים ולומד, מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא כשקם עם פרעושים
טוביה נוביק10.08.18
3
מגיע לך תלמדו לקח אחת ולתמיד
שמואל10.08.18
2
קצת אחריות בחור
אליעזר10.08.18
1
מצטער אבל אני לא מרחם עליו. הוא גרם ליותר אנשים עוגמת נפש .
דוד10.08.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 08:03

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24