כיכר השבת

פרסום ראשון

טלטלה בארגון 'עזר מציון': מייסד "מחוברים לחיים" - עוזב

למעלה מ-5 שנים לאחר שהקים את מערך 'מחוברים לחיים' של 'עזר מציון' בו חברים אלפי מתנדבים, החליט מאיר קווין, לעזוב את תפקידו - והותיר בהלם רב את מנהלי האזורים • פרסום ראשון (חדשות)

47
אבי רבינא | כיכר השבת | ט"ו באלול | 26.08.18
מאיר קויוין וסרטון תדמית ל'מחוברים לחיים' (צילום: יח"צ )

לפני למעלה מחמש שנים יצא מאיר קווין, מחנך במודיעין עילית ומתנדב בארגון החסד 'עזר מציון', ביוזמה חדשנית - הקמת קבוצת "מחוברים לחיים" בעיר בה הוא מתגורר, מודיעין עילית.

המטרה היתה ברורה, לגייס את אפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ, בה משתמשים ההמונים מי לצרכי עבודה ומשפחה ומי לצורך צריכת חדשות ונייעס, למען עשיית עבור הזקוקים לכך.

כאמור, הקבוצה הראשונה הוקמה במודיעין עילית, תחת השם "השאהידים של עזר מציון", אך כעבור שנה השם הוחלף ל"מחוברים לחיים" והמותג החדש פרץ קדימה. בתוך זמן קצר הוקמו עשרות קבוצות נוספות בערים רבות, ירושלים, בני ברק, פתח תקווה, אלעד, חיפה, אילת, כמעט אין עיר אשר אין בה קבוצת "מחוברים לחיים", ולעתים אף כמה וכמה קבוצות בשל ריבוי המתנדבים.

מאיר קווין

אלפים הצטרפו ליוזמה הברוכה וזכו לעשות חסד "על הדרך". הקבוצות התמקדו בסיוע לחולים מאושפזים או מטופלים ובני משפחותיהם, מי בהסעה לטיפול בבית החולים ומי להסעה הביתה לאחר משמרת לא קלה, אך על הדרך הצטרפו יוזמות לחלוקת אוכל, להעברת תרופות ואף פעילות חוצת יבשות בשינוע תרופות או מסמכים רפואיים גם מעבר לים בסיוע קבוצות רבות שנפתחו במדינות שונות.

על כל המלאכה ניצח במשך כל שעות היממה מאיר קווין. בער אצבעותיו הוא עמל להקים את הפרויקט והפך אותו להצלחה היסטרית. כל בקשה וכל פנייה נענתה מיידית ובתוך דקות ספורות נמצא מתנדב מתאים לכל מטלה או יוזמה. בין המתנדבים אישי ציבור, מנהלי חיידרים, חברי מועצות, עסקנים ואברכים.

מדי שנה, עשרות הקבוצות ואלפי המתנדבים - ובראשם מאיר קווין שניצח על המלאכה ביד רמה, סייעו לכ-50 אלף איש במגוון תחומים.

אך לא עוד. ל"כיכר השבת" נודע כי בשבוע החולף הודיע קווין על עזיבתו לאחר מספר חילוקי דעות מול ההנהלה של עזר מציון. קווין, נאלץ לעזוב את משמרתו עליה ניצח ביד רמה במשך כל שעות היממה ומנהלי האזורים שניהלו יחד איתו את מערך החסד המופלא, נותרו בהלם.

היוזמה האחרונה של קווין בעזר מציון הייתה קשורה לאירוע "אחים בדם", שנערך בסוף השבוע, אירוע הוקרה למגייסי תורמי מח עצם. קווין הוביל את הפרויקט וגייס 40 מגייסים שכל אחד לקח על עצמו לגייס 18 אלף שקל. ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות עזיבתו את הארגון חלקם ביטלו את תרומתם.

סרטון תדמית ל'מחוברים לחיים'

בשיחה עם "כיכר השבת" מספר אחד מהם כי "מדובר בהלם מוחלט. מאיר היה עסוק במשך כל השנים האחרונות רק בפרויקט החסד 'מחוברים לחיים'. אמרת 'מחוברים לחיים' אמרת מאיר קווין, זו אבידה לא פשוטה למערך ומי שייכנס לנעליו יגלה מהר מאוד כי מדובר בנעליים גדולות במיוחד".

מכר נוסף אומר ל"כיכר השבת" כי "במשך תקופה זה התבשל אצלו בעקבות מרמור וביקורת על הארגון, כנראה שגם שמו לו רגליים. זה מכה לעזר מציון, הוא פצצת אנרגיה, הרים בלי סוף פרויקטים בארגון. בעיניי הם מאבדים נכס משמעותי".

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים הקרובים יתכנסו מספר מנהלי אזורים ב"מחוברים לחיים" בכדי לדון במצב החדש ולטכס עצה באשר לפעילות בהמשך של פרויקט החסד שזכה להצלחה גדולה.

ממאיר קווין וממעזר מציון לא נמסרה תגובה.

תוכן שאסור לפספס
47 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
36
כמה שתכתבו וכמה שתדברו האיש הזה הגדיר מה זה חסד בכל צורה אפשרית סירבו כמוהו
קובי28.10.18
35
מאיר תן לי אחוז אחד מהגן עדן שלך אני מסודר.
יהונתן27.08.18
34
כמו בכל ארגון גדול יש כוחות רעים וטובים. יש כאלו בהנהלה (ח') שלא יכלו לראות את ההצלחה המסחררת של מאיר בגיוס כל כך הרבה מתנדבים ןבהקמת המערך האדיר הזה. הם לא יכלו לראות את הנסיקה המטאורית ונשפו בערפו של מאיר במשך שני והצרו את צעדיו. המצב רק הלך והחמיר.... זה לא מהיום.... הם או הוא היו אכולי קנאה בפרו
מוטי26.08.18

הצגת כל התגובות

33
שבארגון עזר מציון מתנהגים לעובדים כאילו הם זבל ומדרס לבהמות, זה סיפור עשירי שאני שומע, רק שהפעם זה נגמר בקול רעש גדול. ככה זה ידידי, אנשי החסד בעזר מציון הם מופלאים, מנהליו לא ממש.
משה26.08.18
32
לא קיים בן אדם שיכול להכנס לנעליים הענקיות של מאיר ולא קיים בן אדם עם לב ענק 24 קראט כמו של מאיר.... יחיד בדורו ממש... ערימות של חסד ונתינה עם חיוך ענק והרגשה טובה.... חבל ממש....
יואב26.08.18
31
רק מראה כמה לשם שמים וכמה האידואולגיה של הצלת חיים מתנפצת מול רגשות נקם....פתאום תרומות והצלת חיים כבר לא עומדים בראש מעייניו !! עולם השקר!! כולו רוח וצלצולים
מאיר26.08.18
יש אנשים שהקדבה נתן להם אירגון והם חושבים שיכולים לסלק מי שבא להם טעות אנילא מכיר אף אחד פה אבל אם הוא נתן את הנשמה שלו אסור להפריע וכל מי שמפריע רשע גדול מאוד וה ישלם
לוי27.08.18
30
אם מישהו שם רגלים לאדם המיוחד הזה. אותם רגליים צריכים לרעוד. זו מכה לענף החסד העולמי
אריאל26.08.18
29
המערכת בהלם!! עזיבה כזו פתאומית? ככה? ומה יהיה עם התלמידים שלו בתלמוד תורה? במסגרת המערכת המסועפת שהוא ניצח עליה בכל שעות היממה, הוא גם לימד תלמידים במשרה מלאה בתלמוד תורה תורני בקרית ספר. כך השאיר אותם עכשיו לבד בלי הפרויקט העצום שהם היו מחוברים אליו כל היום, מחוברים לחיים? לא יאומן! מה הילדים אשמי
יוסי26.08.18
כתוב כאן שהוא התפטר גם מעבודתו בתלמוד תורה?
לולי26.08.18
28
בלי החיוך והמילה הטובה של מאיר מחוברים לחיים לא יחזיק מעמד. היה לו קסם אישי שאין לאף אחד.
דודי26.08.18
27
מאיר איך תמיד אתה אומר : שמור לי מקום לידך בגן עדן.
אגסי27.08.18
26
עם כל הכבוד לאירגון עזר מציון. הגיעהזמן לעשות שם בדק בית. ולהחליף את מי שצריך להחליף. אחרת לא ההיו תורמים לאירגון.
מנחם26.08.18
25
חברים, מי שלא מכיר את מאיר כדאי שלא יגיב, כי הוא רק מוריד את ערך עצמו. מאיר חרט בספרי ההיסטוריה מושג חדש בחסד שיהיה רשום רק על שמו... מצטרף לאיחולים שזו תהיה עזיבה למען פתיחה של דבר ענק ועוצמתי בסדר גודל כמו של 'מחוברים'... אוהבים אותך מאיר!
יוחנן26.08.18
24
אינך מכיר את מאיר!! בוודאות!!
מוישי26.08.18
23
חבל
מיכל26.08.18
22
לכל אלה שכותבים פוטר או מישהו שכתב שיש לו תחליף אין לכם מושג במה מדובר אז מחוברים לחיים זה מעצמת חסד של איש אחד אין סיכוי בעולם שמישהו יכנס לנעליו של מאיר חיים פרוינד מסוגל לקום באמצע הלילה למישהו ולענות לו ולעזור לו???? עזר מציון הפסיד את אחד מבעלי החסד הענקים בדור והכל בגלל אגו וקנאה ואני בט
ללא שם26.08.18
21
לפחות עכשיו לתלמידים יש רבה ולא מנהל קבוצות וואצפ
הרב פריימן26.08.18
כמה אתה צודק
דני27.08.18
20
מקווה שזה יתוקן
יוסי26.08.18
19
חבל! חבל! חבל!
נעמי הוצלר27.08.18
18
השתגעתם לגמרי! אני מתנדב בשביל איזה מנהל או תמורת משרה?... אני מתנדב במחוברים כי אני מאמין בעשייה הזאת.. ואני מאמין בארגון הזה ששולח אותי למצוות שלא על מנת תקבל פרס. כן אני מצביע ברגלים למען החולים.
חזקי - מתנדב מחוברים27.08.18
17
מי שלא יודע, מחוברים לחיים מוחזק וקיים אך ורק בזכות מנהלי קבוצות הוואצפ, אין לנו תחליף, חד משמעית אנחנו מאוגדים 60% מהמנהלים שאם אין מאיר אין מחןברים לחיים!!!! זה לא איום זה סיבה הגיונית שרכב בלי מנוע לא יכול לנסוע, אין תחליף למאיר!!!! ומי שאומר שיש פשוט לא מבין מה זה הפרויקט הזה.
מנהל קבוצה במחוברים לחיים26.08.18
16
מאיר הוא אדם מיוחד . נשמה ענקית . לב זהב .. עצוב
יוסי 26.08.18
15
הייתי משאיר אןתו בכל מצב..ובא לקראתו בכל...גושפנקה של עזר מיציון..בלעדיו....מה יעשו אלפי חולים רח"ל...מאיר אנחנו איתך...מחזקים את ידך..
יעקב26.08.18
14
מאיר, חבל. אני לא מכיר עוד מישהו בעולם שיכול להעיר אותי ואת עשרת אלפי המתנדבים של מחוברים לחיים באמצע הלילה למען חסד ולא יהיה לנו צל של ספק מה אנחנו צריכים לעשות מקווה שזה לא סופי
עמרם 26.08.18
13
אינך מכיר. לא את מאיר לא את פועלו ולא את הסובבים אותו. מטבע הדברים תפקידיו של מאיר יצרו לו עדת מעריצים גדולה ואמינה . שנותנים בו אמון והולכים אחריו בעיניים עצומות. התגובות כאן הם עשירית מביטויי ההערצה שרוחשים לו. להסתתר מאחורי מקלדת ולשרבט שטויות כל אחד יכול . אפילו אתה.
מוישי27.08.18
אל תעשה עלי פוזות, אני מכיר טוב את מאיר ולא אפתח את הפה
דני27.08.18
12
מאיר אדם נפלא, בעל כריזמה ויכולת להוביל פרויקטים. אבל גם כמי שמכירה את עזר מציון. מאמינה כי יש דברים שאנחנו לא יודעים, וזה סוג כתבה שלא צקיך להעלות. הסתכלו מסביבכם אין מי שלא נהנה מהארגון הזה.. אמבולנסים, תרופות ייעוץ..
מכרה זהב26.08.18
11
מאיר היקר והאהוב❤❤❤ כן גם אנחנו בהלם.... לא מצליחים לחשוב על כלום .... דבר אחד יש לי לומר כאן *מליוני נסיעות וחסדים שנעשו ויעשו במחלקת מחוברים לחיים תמיד ישארו על שמך.....* המצאת את המושג חסד מחדש אנו בטוחים שעוד תעשה המון דברים גדולים..... אבל שעוצרים רגע זה גם זמן לומר משהו, *אין שום מנהל בכל
עמרם26.08.18
10
אתה צודק אבל אפשר לומר את זה גם על מנהלי עזר מציון אפשר להסתדר בלי כל אחד גם בלעדיהם. אבל מי שתועלת החולים והחסד בראש מעייניו לא מתנהג כך
ללא שם26.08.18
9
בשם אלפי החניכים והמדריכים ותורני הלילה, אנחנו רוצים להודות לך על כל השנים שהיינו איתך ביחד, היית מעולה ומסור לעבודתך והיית נחמד לכולם, ובינינו, אותך הכי העריכו בעזר מציון, ולא את הבוס שמעליך (ואכמ"ל). ושוב, זה אבידה למערך עזר מציון אבל מי שיזכה בך, שיחק אותה.
רפי י.26.08.18
מי אמר לך שהוא התפטר גם מהקייטנה מה נעשה בלעדיו???????????
אחד המתנדבים28.08.18
8
יש מריבות ומחלוקות ממש לא יאומן והכל בודאי לשם ......שמייים??!!!!
יואל26.08.18
7
בית החיים מלא באנשים שחשבו איך בעולם יסתדר בלעדיהם! הלך קווין יבוא מישהו אחר אולי יותר מפתיע אל דאגה, ומי שעשה חסד רק בגלל שקווין היה שם סימן שהוא לא עשה חסד אלא עשה למען אינטרסיו האישיים.
איש26.08.18
6
הוא קיבל בעיטה קשה כואבת מאוד ומי שקרוב אליו יודע שמגיע לו ובענק,
דני27.08.18
5
מבחינתי אם מאיר לא בעזר מציון עזר מציון נסגר!!
יוסף26.08.18
4
זה טעות חמורה של עזר מציון אך לצערנו לא הראשונה, שמעתי בשנים האחרונות על מספר פרויקטים שאנשים הקימו דרך עזר מציון, וכשזה התחיל להתפתח הם עזבו באותם טענות, כנראה יש שם מישהו (אין לי מושג מי) שמפחד שאי מי יעפיל עליו. חבל מאד, חסד אמיתי הוא חסד ללא שום שיקולים זרים, ומארגון כה מפואר מצופה לחסד אמיתי.
טעות חמורה26.08.18
3
כמה פעמים הייתי מעורב במקרים שהבחור עזר בדברים לא הגיוניים. לשנע תרופה נדירה מחו"ל לארץ והשיא שחיגתי אליו (אנחנו לא מכירים) וגרמתי לו לצאת מהמיטה ולהיכנס לאוטו בשביל חולה
ללא שם26.08.18
2
1. הנ"ל "פוטר" 2. אף אחד לא שם לו רגליים 3. הכל בעצת גדולי ישראל
יעקב 26.08.18
1
לא נכנס לסיפור כי זה לא מעניין אותי. אני כן יודע יודע שמאיר היה ויהיה אחד מעמודי התווך של חסד אמיתי בעירינו
איציק הלל27.08.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

אין מה לדאוג

השנה יש דרך מהודרת במיוחד להוסיף טעם לפסח >>

כיכר בשיתוף ספרייט | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24