כיכר השבת

המחלוקת לשיא חדש

הנאום החריף של ליצמן בחיפה: יהב - צודק; גפני - חצוף

מיכי אלפר נלחם בנו; יונה יהב צדק, גם אני לא הייתי נותן לאפלר סגנות; ברוב חוצפתו גפני מבקש כל מיני מקומות • הנאום המלא והחריף של יעקב ליצמן בחיפה - נגד 'דגל' ובעד יונה יהב • צפו (חרדים)

137
שאול כהנא | כיכר השבת | י"ב בחשוון | 21.10.18
(באדיבות המצלם)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע בשבוע שעבר לעיר חיפה, שם 'אגודת ישראל' מתמודד לבד ברשימה עצמאית ותומכת לראשות העיר חיפה ביונה יהב, זאת בניגוד לדגל התורה שמתנגדים בחריפות ליהב, בסכסוך מתמשך, בין היתר על תפקיד הסגנות לחבר המועצה מיכי אלפר.

ליצמן שהגיע לכינוס בחירות בעיר - יומיים אחרי גפני, בחר לתקוף בצורה ישירה את 'דגל התורה'. "כיכר השבת" מגיש את הנאום המלא.

"תכננתי את הבחירות הללו שיהיו כמו סבא שמגיע לחתונה, לובש שטריימל או ספודיק ומגיע, לא חשבתי שנצטרך לראות את המצב כמו שהוא היום. לצערינו עשו פילוג, בניגוד למה שאתם חושבים אני יספר, וגם ידבר על חיפה. בברכת הרבי שליט"א שקרא לר' פסח מורגנשטרן ואמר לו תוך יומיים להקים בית ספר פה, בזכותו של ראש עיריית חיפה קיבלנו כאן מקום לבית יעקב, לפני שהיה לנו בית ספר, אפילו רישיון לבית ספר לא היה לנו. ומי נלחם בנו? מיכי אלפר! וכל זה כאשר משרד החינוך היה בידי לפיד בניגוד לכל הסיכויים, מי נלחם בנו? ומי עזר לנו? הכרת הטוב.

"אתם לא עשיתם כלום לבית ספר, עם כל הכבוד, כולם לא האמינו לי שנקבל את הבית יעקב ויהיו משכורות, לא האמינו. עבדתי קשה. ובזכות הברכה של הרבי קיבלנו הכל. עובדה שקיבלנו, השם עזר, ויש מישהו כאן שחושב לתת את הקול לאיזה אישה, שבתוך הרשימה שלה יש את העורך דין שהגיש את הבג"צ נגד הקצאה לחיידר, מישהו מעלה זאת על הדעת, מרצ? ויש פודלים כאן שמסתובבים ואומרים לעשות את זה? זה אנשים משוגעים!

"ואני אומר את זה מתוך כאב, יש לי את הבג"צ שמספר 6 ברשימה שלה הגיש, והולכים עוד להצביע לה.

"נכון יש פה ושם טענות על יהב, על איזה ראש עיר אין טענות? יש גבול לחוצפה גם, יש פודלים שיושבים אולי גם כאן עכשיו אפילו שעושים כל מיני פרופוגנדות לא להצביע ליונה יהב. אני אומר לכם רבותי, אני השליח ציבור שהרבי הטיל עלי, אז רבותי מצביעים יונה יהב שלא יהיה לכם שום צל של ספק, יש הכרת הטוב! גם אם הוא לא יזכה, חוץ מזה שהוא הולך לזכות".

"החלק השני הוא אריה בליטנטל, זה דווקא עבודה קלה איך אפשר לא להצביע לבליטנטל?", הקהל מוחא כפיים וליצמן ממשיך:

"יונה יהב לא רצה לתת למיכי אלפר סגנות, את הסיבות אני יודע ואני לא רוצה לפרט, הוא צדק! גם אני לא הייתי נותן למיכי אפלר סגנות, באתי לגפני רציתי לפתור את הבעיה, הצעתי לגפני שתי הצעות או שאנחנו ניקח את הסגנות קדנציה שלימה וקדנציה הבאה הם יקחו סגנות כל הקדנציה, או שגם אריה בליטנטל וגם מיכי אלפר יתפטרו ושני נציגים אחרים יכנסו ואז ניתן את הסגנות למישהו מדגל התורה, זיסמן או מישהו. הוא היה בהלם מההצעה. למחרת בא אלי, לא - מיכי אלפר! אמרתי לו לי אין בעיה לך תסתדר עם יונה יהב. אתם יודעים שאריה בליטנטל התפטר ביום חצי הקדנציה ולא יום אחד אחרי, וחצי קדנציה לא היה סגן - הוא לא קיבל משכורת. בעברית זה נקרא מידת סדום, זה נהנה וזה לא חסר, בכל זאת אנחנו לא עשינו את הפילוג".

בשלב זה עבר ליצמן לדבר על הפילוג הכללי בכל הארץ והעימות עם דגל התורה: "הפני מנחם והרב שך סיכמו שישים ארבעים אחרי שגפני נכנס בזכות גור. היה חסר קולות באיזה קלפי, לנו היה מגיע יותר משישים אבל וויתרנו. אומר גפני לפני כמה ימים שבכוונה הרב שך שלח את לופליאנסקי לחתום על השישים ארבעים כי הוא סירב ללכת, שמעתם פעם על אחד שהרבה שלו אומר לו ללכת והוא מסרב ללכת? זה לא חוצפה? לא לשמוע לגדולי התורה?

"הוא רוצה כרגע להתקדם, לא מתאים להם מה שקורה ברשימות כאלו. הם החליטו לעשות פילוג, הם החליטו לספור את הקולות, אגב ברוב חוצפתו, גפני מבקש בתל אביב כל מיני מקומות, יש לו אחד שם? לכן המאבק כאן זה שתי מאבקים. של חיפה ושל כל הארץ בתוך יהדות התורה וזה יכול להיות חמור פי שתיים".

תוכן שאסור לפספס
137 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
74
מוזר שאף פעם לא שמעתי את גפני מדבר כך
קובי 22.10.18
73
אוי ואבוי לנו, הוא הורס הכל, אני בטוח שדגל משלמים לו על ההתפרצויות, הוא לא דואג לאינטרסים של גור שמפסידים אהדה ותמיכה וקולות בגללו, אלא דואג למשכורת שדגל משלמת לו נאמני הרבי, נא להעיף אותו מיד מהבית.
חסיד גור22.10.18
72
מי שמכיר את הפוליטיקה בחיפה יודע עד כמה חסידי גור דואגים רק לעצמם..לא לחינם אומרים ששתי הדברות שגור אמצו לעצמם זה.."אנכי" ו"ולא יהיה לך". הרבה חסידים אמרו לי שהם לא מצביעים יהב בבחירות רק שלא מדברים על זה כי מפחדים ממנו
משה אבוטבול21.10.18

הצגת כל התגובות

71
כל הפוליטיקאים אינטרסנטים אבל החוצפה של גפני עוברת כל גבול. גועל נפש.
אפי21.10.18
70
מר ליצמן, הייתי אוהד שלך ! הפעם יש לי אינפורמציה אמיתית, לכלכת בגדול.. אתה מבייש את הרבי אם בשמו כביכול אתה מורה לרבים, לבחור בחזיר הרשע יונה יהב שר"י, הידוע בשמצה שרוכש לכל דבר עם ריח ש0ל יהדות, ואשר גרם סבל רב לאנ"ש תוך כדי רדיפה ובריונות משך שנים בכל שנות כהונתו. הכיצד ליצמן ???????
איזי21.10.18
היא נפסלה ולך תצביע לה ולירחמיאל שניידר ידידה לראשות העיר
אידי21.10.18
69
כי לגור אין אינטרנט או שיש ובכל זאת שקועים בלימוד, ולליטאים יש יותר גישה לאינטרנט ושקועים פחות בלימוד.
משה בן אברהם21.10.18
בחיפה שסובלים מיהב
אבי 21.10.18
כי ליצמן מתנהג כאילו שהוא הבעל הבית ולא נותן לשותפי כלום!!!
שלמה21.10.18
אל תחפש סיבות אחרות !
אתם יודעים למה 21.10.18
ופחות באתרים חרדים.... אני ציני, ומקווה שגם אתה! כי אחרת אתה מוציא שם רע על הרבה מאוד יהודים יקרים שהם אחים שלך, הגם שהם לא מהמגזר שלך! חבל שתפסיד את העולם הבא שלך בשביל בחירות דביליות!
איכפתי 21.10.18
68
בתור חיפאי [חסיד ויז'יניץ] אני יודע שכל מה שאמר ליצמן הוא שקר מוחלט!! איש אלים ראש קבוצה אלימה שתומך ביהב רק כי הוא למפרגן להצלחות של מיכי אלפר, ושונא שנאה פתלוגית את הליטאים. אה! וגם כמו שאמר עבור נכסי נדלן לגור הוא מוכן למכור גם את כל התורה כולה כפי שעשה בירושלים והצביע הוא וחבריו לברקת.
חרדי21.10.18
תמורת הבטחה לסגנות וחברות בוועדות וכל זאת במידה ויעבור את אחוז החסימה
אידי21.10.18
67
ולא יעזור לאף אחד שמנסה לדבר בעדו
ש21.10.18
66
כל חיפאי יודע שכל מה שליצמן אמר שקר!!!!
חיפאי21.10.18
65
לשון הרע לא מדבר אלי !!!!!
פי אם21.10.18
64
שקר וכזב, לא קיבלו מיהב שטח עבור גור, זה לא תקין לתת למישהו שאין לו בי"ס, קיבלו אולי רק הבטחה, ובפועל לא מומשה. גור סובלים מיהב כמו כולם, אלא שהם רוצים לעשות דווקא לכל הציבור, ומעדיפים שלא יהיו מידי הרבה חרדים בחיפה לבסוף הבנתי, כשיעקב ליצמן דיבר על בית יעקב, הוא לא התכוון שמוסד בית יעקב קיבל שטח, א
מבהיר22.10.18
גדול!!! אנחנו לא חשבנו על למדנות כזו אבל נהדרת.
שלמה22.10.18
63
הבריונות של גור לא השתנתה מאז ולתמיד אולי רק האנשים השתנו
זלמן21.10.18
62
לעשות שלום. הבן אדם הזה רואה רק את טובת החסידות שלו, ולא רואה אף אחד אחר. ככה אי אפשר לעשות שותפות. שותפות אמיתית יכולה להיות רק בין שניים שמוכנים לראות גם את הצרכים של השני. ואם פוגעים בשני לדעת להגן עליו.
דורון200021.10.18
61
זרזיר אצל עורב הפריצים הולכים הביתה!
חיפאי21.10.18
60
רק "דת" למועצת העיר ירושלים.
בני ברקי21.10.18
59
מר ליצמן הנכבד, קבלת בית יעקב ולכן אתה רוצה להוקיר טובה אבל אתה מתעלם מקבוצות אחרות ביהדות החרדית כולל מחסדויות שונות שלא קיבלו ואף נלחמו בהם, הסיפור של סגנות ראש העיר הוא לא הכל הוא רק חלק מהתנהגות פסולה של יהב ואל תתמם, חוץ מגור יש עוד יהודים חרדים עם כל הכבוד. ודרך אגב לדבר ברבים בגסות כנגד ח"כ כ
אבי21.10.18
58
די ליצמן די די כבר אין לאף אחד כוח לשמוע את הנייעס המטופש הזה . שנים עג שנים עשית מדגל התורה צחוק תמיד הפוך מהם מה שהיה לך יותר רווח עשית לא ענין אותך לא שבת ולא גיוס די דיייי הגיע הזמן שיעמידו אותך במקום ולומר תאמת ותפסיק להשמיץ ולהתבכיין מעל כל במה אפשרית דייי דייי הגיע הזמן של האמת להישמע .
משה21.10.18
57
הסבא הותיק לבן הארמי, הבנים הם בני הבנות הם בנותי הצאן הוא שלי והכל שלי ומגיע לי וברוב נדבתי חמלתי ונדיבותי אני מרשה לאחרים לנשום את האויר ששייך כולו לי
יענקל21.10.18
56
ליצמן היקר. תמשיך ככה. תצעק. תכפיש, תפלג. תשקר. ככה אנחנו אוהבים אותך. ליצמן האמיתי, בריון, שתלטן, ודואג לחסידי גור גם, ובעיקר כשזה דופק את את הליטאים, בעלז, ספרדים.
חסיד21.10.18
55
מעניין למה ליצמן תוקף את גפני ולא עושה כדברי הרב קנייבסקי . ליצמן וגפני הם לכל היותר עסקנים פוליטיים בעוד ששר התורה הביע את דעתו הברורה .
פרוויז22.10.18
54
ואז הגרער השתמש במילה חצוף והעולם קרס...
חוני21.10.18
53
תשלח את זייברט שיפגין נגד חילולי השבת בחיפה
בני ברקי21.10.18
52
זה רבנים זה?? בושה.!
חיים05221.10.18
לא מחה
אלי21.10.18
51
להשתלט באלימות ובדורסנות על כמה שיותר נדלן
יוני21.10.18
ההפך מחיי קדושה וטהרה
משה רוזנפלד21.10.18
הקדושה והטהרה נרכשות על ידי תורה! ולא על ידי כדורים פסיכיאטרים ואלימות!!
צבי בראור21.10.18
קיימת 'הקהה את שיניו' עם כל ההידורים חזק ואמץ
מרן הסטייפלר21.10.18
שכתבתי. אבל יש לנו את דברי השרף מקאצק שאמר על הדרך של אותו אחד שחתמת בשמו. וד.ל.
משה רוזנפלד22.10.18
50
את התוצאות יראה גפני בקלפי גם נתניהו חי באשליות הוא אולי יקבל יותר משאר המפלגות אבל יהיה לו מאוד קשה להקים ממשלה אגודה לא תעבור את אחוז החסימה אם לא יורידו את האחוז גם שס בצרות ואולי גם הבית היהודי
חביב21.10.18
49
כולה בחירות. תתחילו להירגע.
סמי21.10.18
48
ליצמן לא מתבייש... בריש גלי הוא אומר שיהב נתן להם!!! אני כאחד שמכיר אומר לכם, הוא נתן אך ורק לגור! את בעלזא הוא קיפח כל השנים!!! את סערט ויזניץ הוא זרק לכלבים. שאר החסידים בכלל לא בלקסיקון.. וחוץ מזה , פעם ראשונה במערכת בחירות בציבור החרדי שאני שומע נציג ציבור אומר לשון הרי ברבים עם שמות... תבדקו את
חיפאי21.10.18
47
לא אידישקייט, לא שבת, לא ישיבות, לא כלום. רק שליטה. אני ואפסי עוד.
חנן21.10.18
46
ואת אשר טימאת טיהרתי אכן, הכותרת מתאימה ומבטאת את מחשבת ליצמן, יהב הרשע, הורס הישיבות ומתעלל בילדי ישראל - צודק גפני - לוחם מלחמת ה' ושלוחא דרבנן הנאמן, הותיק ביותר - חצוף אכן ליצמן, אני מאחל לך לשבת בעוה"ב עם יהב ולא עם גפני
אהרן21.10.18
45
שהקב"ה יצילנו מהביריון הזה שהורס כל חלקה טובה.
מנחם מנדל21.10.18
44
ימי השלטון העליזים של גור, נגמרו. סוף פסוק
ערדניק21.10.18
43
אפילו לחברים שלו מתוך אגודת ישראל הוא לא דואג. האחרון שיכול להטיף בהקשר של פילוגים זה ליצמן שמשתייך לגור.
ללא שם21.10.18
42
שאל את מנהל חיידר גור הרב ביננפלד כמה מליונים (!) אלפר , כן, אלפר השיג לחיידר גור כשנלחם עם יהב בפרשת חוק נהרי. ועל זה הפסיד את הסגנות! גם כשהולכים בנפרד לא מצדיק השמצות זולות ופרועות. אלפר נלחם בבי"ס גור????? רצחת וגם ירשת??? אתה יודע את האמת שיהב נתן לכם את הבי"ס על חשבון מוסדות הרב פרץ מאיר שכבר
חיפאי21.10.18
מי שארגן את התביעה הינו לא אחר משמעון קלפהולץ חסיד גור ומנהל ת"ת כללי ומיכי הוא זה שדאג להצטלם עם התביעה ולגזור קופנים עליה
אידי21.10.18
מה עם "דרכי נועם ושלום מתברכים בתוצאות"?? למה מלחמות? יהב הרי בסדר גמור...... גור ירדו לשפל.
חיפאי21.10.18
41
בוחרים את הפחות גרוע
ליצמן מבלבל את 21.10.18
40
אני הייתי פעם תומך גדול של יענקל ליצמן אבל לאחרונה הוא מתגלה כבן אדם שפשוט לא מבין מה קורה סביבו, לתמוך ביונה יהב בחיפה זה כמו לתמוך במועמד של ליברמן באשדוד, אני מתבייש בך יענקל....
נאנאש22.10.18
39
מה לא אנ"ש לא קיים . ליצמן, נגמרו המשחקים , עפו להם בלוני האוויר שהתרגלת להפריח בדמות נתונים כוזבים כל עוד חשבת שאי אפשר יהיה להוכיח .
יהודה21.10.18
38
איזו התנשאות ושחצנות מגעילה! 'אני לא הייתי נותן לאלפר סגנות'. מעניין אם גפני היה אומר כך על איש אגודת ישראל. בכל אופן רבותי, ליצמן מכוון למקום אחד, לחשש שמא מישהו יכול לערער על ההגמוניה של גור, והנה הסכינים נשלפות על המקום, וטקטיקת ה'מחלוקת' נשלפה היישר מהבוידם של תשמ"ט... האיש הזה מתנה את הלויאליו
יציב 21.10.18
37
יהב , ברקת , אולי גם ברקוביץ' . איזה נציגים יש לליצמן !
קצת שכל21.10.18
36
קיבלו בית ספר לפני שהיה בית ספר הבנתם?
אבי 21.10.18
35
הרצחת וגם ירשת??? ברור שחסידי גור חייבים להצביע יהב א. כי רק גור קיבלו ממנו הכל כמו בירושלים מבקרת. ב. כי הוא שונא דת והורס את חיי הדת וממרר את חיי של הציבור החרדי בחיפה. וזה משתלב יופי יופי באידיאולוגיה שלכם!
ללא שם21.10.18
34
גפני מוציא אותו מהכלים.. מי אתה שתגיד שגפני חצוף????
רוני21.10.18
33
ג- זה גור ותו לא, כל שאר החסידים לא מיוצגים שם בכלל, הם הולכים לנציגים של דגל לבקש עזרה נציג של גור דואג לגור ונציג שלומי אמונים דואג רק לצלחת
ק21.10.18
32
ליצמן מכר את השבת פעם אחת כדי להתנקם אישית בפרוש ופעם בשביל שנלר אז שסתום את הפה המושחת הזה
ד.ל 22.10.18
31
רק שיחרר מאיר פרוש את הכבלים מעל יריבו הוותיק ליצמן, וכבר ליצמן פרץ אל הכביש בדהרת עמוק, והנה שוב ליצמן הישן מולנו, חסר עכבות, שורף מבעיר ומותר אדמה חרוכה, אחרי המבול ובלבד שאשמור על אינטרס של גור
יציב 21.10.18
30
אתה אולי משכנע את חסידי גור (שהם משוכנעים בלא"ה) אותי לא שכנעת. לפני הנאום שלך חשבתי להצביע קליש וג', אחרי הנאום שלך, אצביע קליש ואלפר אני בטוח שיש עוד חסידים רבים כמוני, שיודעים להעריך מכובדות ולשון נקיה, ולמאוס בתגרנות בזויה והשמצות זולות ופראיות. אז אם אתה רוצה לשרת את אלפר, תמשיך, ואם לא, תעצור
חסיד21.10.18
29
בלי בושה באמצעות השמצות אישיות שפלות כאחד הרקים להנאתם המרובה של מאזיניו וככל הנראה גם של שולחיו. לא יאומן.
אני21.10.18
28
ליצמן תפסיק להשתולל לך יש את האדמור לנו(מצביעי דגל)יש את גדולי התורה שלנו וגפני סר למשמעתם לא פחות ממך. אז מספיק עם ההשמצות הגיע הזמן שאתה והעצניקים תלמדו שגפני זה הפה של גדולי הדור.
שלמה21.10.18
פה גדולי ישראל נטו
יוסי21.10.18
27
הרב ליצמן היקר. תפסיק כבר להשתחצן תיראה מה עשית בערד.כמה יהודים שהיו באים כל שבת להתפלל הפסיקו לבוא לבית הכנסת לאחר שבמשך כמה שנים ירדתם לחיי המתפללים חסידי חב"ד ואוהדיהם.ואתה מדבר נגד מרץ לפיד וכו'. יהודי תושב ערד שרוצה לעשות בר מצוה וכו' בבית כנסת אין לו מקום היום כי הגרעס השתלטו על
מנחם21.10.18
26
רק הוא מצליח להגיד את האמת ללטאים שהם גורמי המחלוקת לאורך כל הדורות ולא מתבייש להגיד מעל כל במה את האמת הכואבת הגיע הזמן שבדגל ייעשו חשבון הנפש ובכל אופן "יד החסידים על העליונה"
יהודה23.10.18
25
מי גזל את רשת הגנים, מי שדד את נשי אג"י. תסתכלו בראי לפני שאתם כותבים.
משה רוזנפלד21.10.18
24
מי שמדבר על חצופים. ממתי לחסידות גור אכפת מישיבות ולימוד תורה. בריונים.
יהודה21.10.18
23
גורו לכם שתלטנים שרלטנים נמאסתם !!!!
שסניק לא נקניק21.10.18
22
נורא ואיום !!! הוצאת שם רע ולשון הרע !!!
בבית כנסת ???21.10.18
הרע על מי שחי הפוך מחיי קדושה וטהרה.
רוזן21.10.18
אמר שהוא לא ספר את הרב שך
אלי21.10.18
ברגע שגפני מוציא את זה לאור מה הוא חושב תן כבוד למשה גפני על ביזוי הרב שח???? הוא אומר שלא היה שומע לו !!! האם זה נקרא שליח???
אידי21.10.18
21
יאללה שיבואו עכשיו החסידים ויגידו שהליטאים עושים פילוג
יהודי21.10.18
20
הם קיבלו בית ספר וזה כבר מצדיק שאגו"י תתמוך ביהב אפילו במחיר של פילוג. את ליצמן לא מעניין מה עשה יהב ברוב רשעותו לחסידי בעלז. לא מעניין אותו שזרע הרס במכון הרמב"ם כדי לסלק משם את לומדי התורה. ולא מעניין אותו הכבישים הההרוסים והמדרכות השבורות ברחובות של הציבור החרדי. טובת הכלל מעניין את ליצמן כ
מנשה21.10.18
ליצמן הציע לבעלזא לעשות שלום עם יונה והם בחרו בשלום של עו"ד ובתי משפט ולא בשלום רגיל , זכותם הבלעדית להחליט על דרכם
אידי21.10.18
אז למה בעלז רבים איתו. מוזר.... ליצמן, סלק ידיך מחיפה
חיפאי21.10.18
19
הלחץ של אגו"י שהם לא הולכים לקבל ציג אחד אפילו מוריד את ליצמן לשפל המדרגה הלטאים בחיפה לא קיבלוכלוםלא גנים ךא הקצאות ואפילו לא שפ"עאבל הגורי ידבר על משרות בושה..
mnl21.10.18
18
ההבדל בין תלמידה בבי"ס גור ש"חלילה" היתה לומדת עם ליטאית בכיתה אם לא יהב (נאמר שכך) זה לא ההבדל בין תלמידה בקרית שמואל שתלמד באהרון הרואה ותצא חילונית!! (כמו הרבה שם) או שתלמד בנתיבות משה ויצא ממנה משהו... אתמהההה איפה הערבות ההדדית? תעיפו כבר את יהב כל אחד אחר עדיף עליו
מישהו שכואב לו23.10.18
17
דגל כמו אישה מוכה שרוצה לברוח מבעלה האלים והוא פשוט מתפוצץ ולא מבין מאיפה זה בא לו. ואיך היא מעזה פתאום
מציאותי21.10.18
16
ליצמן החליט על דעת עצמו אז צריך לבצע ואם לא הכל מותר מעניין שבעלז בחיפה לא הולכים איתו ולא מצביעים ג
אלי21.10.18
15
גפני יומיים קודם דיבר בכנס בצורה מכובדת, בלי שום גנאי על אנשי אגודה, לא הזכיר את ליצמן בכלל, דיברו על בליטנטל לטובה, הסגנון היה "נאלצנו להפרד משותפינו". כל הפוסל במומו הוא פוסל.
חיפאי21.10.18
14
שמע מינה כי ניחה ליה, - אפשר לקבוע שהרבנים האלה אינם אלא אסופה של כלומניקים.
שלמה21.10.18
13
נגמר הזמן שאתה המחליט בגור אתה לא האדמור מלא חסידי גור יצביעו מה שהם רוצים בלי שתכפה עליהם כל אחד מרגיש מי רודף אותו בחיפה, אתה לא גר שם ולא סובל. מה לך כי תלין עלינו?? לא בוחרים ביונה יהב!!!!!!!!
אא21.10.18
אבל מי שקשור לאגו"י מי אתה שתגיד להם לא להצביע יהב?
משה רוזנפלד21.10.18
12
ככה זה כשאתה יודע את האמת
ללא שם21.10.18
11
הם הכתירו את שונא הדת ברקת לראשות העיר בשביל נזיד עדשים ועכשיו גם בחיפה, אין להם טיפת אחריות לשאר הציבור או למאבקי הדת, הרבה מהקרקעות של גור הם כבשת הרש , צריך לחנך אותם לאהבת ישראל
ari22.10.18
10
ציבור שלם לא יצביע ג או יהב בלי רעש וצילצולים פשוט מצביעים אחרת!!!
אסתר21.10.18
9
מכר את החרדים בחיפה בזול בשביל בית ספר לגור, בושה וחרפה
בושה וחרפה21.10.18
8
לא טלית שכולה תכלת ותמיכתך ביהב ברורה לאינטרסים של גור וכן בעל הארץ אתה תמיד תבחור במי שיעזור לאינטרס של גור
מ21.10.18
7
המציאות החדשה בה הציבור הליטאי מוצא את עצמו בבחירות האחרונות, שכל נציג ציבור חסידי, המתהדר שהוא בשליחות רבו, רואה לנכון לתקוף את נציגי הציבור הליטאים כביכול פועלים הם על דעתם.. זה מצב מחוצף ומקומם. ואם יש ספק בנהירה הליטאית אחר דעת רבותיהם גדולי הדור, אזי הספק הוכרע. הרגשת הזעם - "לא עוד קבצנים" מבע
אלטר21.10.18
6
הנה לכם ראיה שבדגל יש כביכול דעת תורה גפני מודה "הרב שך שלח ולא הלכתי אז שלח אחרים" אם בזמן הרב שך כך אז היום בזמן הרב קנייבסקי.... (לכן מי שרוצה דעת תורה יראה זאת במועצת אגודה)
משה בן אברהם21.10.18
5
ליצמן ולפיד תומכים באותו מועמד!!!!!!!!!!!!!! כנר כשמקבלים בנין אפשר להסתדר עם כולם
דוד21.10.18
4
יהב אדם רשע וצריך להחליפו בדחיפות!!! הוא בחיים לא עזר לחרדים!! ולכו תסתכלו בעצמכם כל המשרות בעיריית חיפה הוא נתן לערבים שהוא כל כך אוהב!!
הייטקיסטית21.10.18
3
קליש הולכת הביתה
מנדי 21.10.18
2
יתמוך בכל סוגי הברקת בכל הארץ העיקר לדפוק את דגל התורה. זה היה האסטרטגיה שלו מאז ולתמיד!! ומנסה לבלבל את הרבנים החסידיים.
אברהם 21.10.18
1
וגם גפני לא. הפוליטיקאים מבחוץ זרעו בעיר מחלוקות ופילוג. צריך היה להעיף אותם לכל הרוחות.
שלמה21.10.18
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

פעוטה בת שנה וחצי נכוותה משתיה רותחת; מצבה בינוני

קובי רוזן | 10.05.24

היסטוריה ואקטואליה

כישלון המרד שהפך נשים וילדים קטנים ל"חיות מחמד"

ישראל שפירא | 10.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מסע הכרחי לתוך נבכי הנפש  | צפו

כיכר השבת | 10.05.24

לזכר הקדושים

תיעוד מרגש: 'א-ל מלא רחמים' במחנה ההשמדה זקסנהאוזן 

כיכר השבת | 10.05.24

עם מוט ארוך

תושב בית שמש ניסה להסיר דגל ישראל - ונעצר בידי השוטרים

קובי אטינגר | 10.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

שוטרים ימנעו את הכניסה | הפרטים

צה"ל מבטל את הילולת הרשב"י במירון בגלל המלחמה: "חשש לפגיעה ממשית בחיי אדם"

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24

קידוש השם

הפרס היוקרתי של אירופה הוענק לגר"פ גולדשמידט

חנני ברייטקופף | 09.05.24

התכנית נקבעה

עם 3 אירועים מצומצמים: כך תראה השנה ההילולה במירון

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

אשריכם תלמידי חכמים

עשרות מסכתות לע"נ הגר"ש בעדני | מעמד הסיומים נערך בצפת

חיים רוזנבוים | 09.05.24

פלפול מעמיק

"כל מה שיאמר לך בעל הבית - עשה" | הליצנים הוסיפו "חוץ מצא"?

ישראל שפירא | 09.05.24

הדרך לחיים טובים

מהפרשה אנו למדים: האם יש מושג של "חיה ותן לחיות? | צפו

כיכר השבת | 09.05.24

הלחצים שהופעלו ולמי יש סיכוי?

סערה בקהילה החרדית בשוויץ: התקבלה החלטה לערוך שוב בחירות לרבנות העיר | סיקור

חיים רוזנבוים | 09.05.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

הטור השבועי

מותר כבר לבכות? // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 09.05.24

"המקום שורץ עמלקים"

הפוסק נגד העלייה לקבר יהושע בן נון: "מסכנים חיי חיילים"

ישי כהן | 09.05.24