כיכר השבת

"נמאס לנו מהכפייה החרדית"

רון קובי מציג: שלג למחללי שבת בלבד ומאבק נגד העסקים

ראש עיריית טבריה רון קובי הביא ביום שישי משאיות של שלג מאתר החרמון לטיילת. בצאת השבת עדכן: "15,000 אנשים פקדו את מתחם הטיילת של טבריה השבת" • שומרי השבת הופלו (חרדים)

115
קובי רוזן | כיכר השבת | ו' בשבט | 12.01.19
רון קובי
רון קובי (צילום: פלאש 90)

יותר מארבעים יום חלפו מישיבת המועצה הראשונה והסוערת בטבריה, ולראש העיר רון קובי עדיין אין קואליציה, זו הסיבה שלא היתה התכנסות נוספת של מועצת העיר. לראש העיר הססגוני אין זכות חתימה בעירייה, אין וועדות ואין מחזיקי תיקים. אך נדמה כי את ראש העיר עצמו המצב לא ממש מטריד, הוא עסוק באטרקציות בטיילת הסמוכה לכינרת ובמלחמה קשה נגד בעלי העסקים בעיר שלטענתו משליכים פסולת בניגוד לכללים שקבע עם כניסתו לתפקיד.

בשבועיים האחרונים עסוק קובי במאמץ להפוך את הטיילת הצמודה לכינרת למקום תוסס ביום השבת. ראש העיר מעודד עסקים לפתוח בשבת ומעביר מידי שבת שידור חי מהטיילת לפייסבוק שלו תוך העברת מסר לתושבים לרדת בשבת בבוקר לטייל בטיילת, בהוראתו ובמימון העירייה הביאו ביום שישי משאיות של שלג מאתר החרמון לטיילת.

ראש העיר כתב בסוף השבוע בפייסבוק "מעמיסים לנו בחרמון 120 טון שלג על משאיות. חגיגה מחר בטיילת כולם מוזמנים להפנינג לבן ושמח, פעילות לילדים, נוער ומבוגרים! סלסה, מוסיקה, אוכל, יין והמון שמחה טבריינית וגאווה. תזמינו אורחים".

בצאת השבת כתב ראש העיר "15,000 אנשים פקדו את מתחם הטיילת של טבריה השבת!! השלג מהחרמון , השמש, האוכל , השתיה, היין, ההופעות, האטרקציות והמוסיקה גרמו לכולם להבין שטבריה הופכת לבירת הבילויים והתיירות של המדינה! ומעל לכל הכנרת!!! שעולה ועולה! טבריה עיר הכנרת. צילום קצר מהאוויר שיגרום לכם להבין מה היה פה היום".

יצויין כי אטרקציית השלג נפתחה לקהל הרחב בשבת ומייד בצאת השבת פונתה על ידי טרקטורים מטעם העירייה, מה שמנע מילדי העיר השומרים שבת להנות מן האטרקציה הלבנה, רבים מתושבי העיר רואים זאת כאפליה. "בעירייה אמרו כי השלג נמס, מעניין שהשלג נמס בדיוק בשעה 17:15 עם צאת השבת, יכלו להשאיר את האבטחה וההדרכה עוד שלוש שעות"

תושב טבריה פונה באמצעות 'כיכר השבת' לרון קובי: "אדוני ראש העיר! אתה ראש עיר של כולם? או של אלה שבחרו בך? דווקא בימים אלה שאתה מנסה להראות שהעיר חשובה לך, שאתה מקדם ודואג, אתה במו עצמך דואג לפלג ולשסע את הציבור. יש ציבור שלם שכואב את כאבה של השבת. אני דתי שגר בעיר, גם לי מגיע להינות מהפעילות שקיימת בעיר. הבאת שלג לשבת בטיילת, אבל מה מיהרת מיד במוצ"ש לפנות את השלג? למה לא יכלת להשאיר לשומרי השבת להינות גם? אנחנו לא טבריינים?".

התושב מוסיף "אתה בפועל ראש העיר של כולם... לפחות כך אתה אומר... אבל לדאוג לכולם בפועל זה רחוק ממך והלאה... עוד כמה שעות ולדאוג לפעילות לילדים השומרים שבת במוצאי שבת. זה לא עולה לך כסף. כבר דאגת לזה, אז למה לנו לא מגיע? כי אכפת לך לעשות חילול שבת ולהראות את האג'נדה שלך, ולא באמת אכפת לך מהתושבים אומר התושב הדתי בכאב.

תושב אחר כתב "אתה מעניש ציבור שלם בגלל מחלוקת בפוליטיקה? אני כאדם דתי לא מרגיש שאתה ראש עיר של כולם אני מרגיש שאתה מפלג ומשסע את הציבור, עם כל הכבוד לנסיון שלך להחיות את העיר"

מי שמנהל את המלחמה נגד חילולי השבת של ראש העיר והתופעה של מימון העירייה לחילול שבת תוך עידוד עסקים לפתוח בשבת, הוא דווקא חבר המועצה מהבית היהודי רפאל טרבלסי, הוא שיגר לראש העיר מכתב חריף בו הוא מבקש לקבל לידיו את פירוט ההוצאות של הפסטיבלים שמארגן ראש העיר בשבת, בימים האחרונים הבהיר כי לא יכנס לקואליציה גם אם יוצע לו תפקיד סגן בשכר עד שראש העיר לא ישנה את האג'נדה בנושא עידוד עסקים לפתיחה בשבת.

אחת הפעילות של רון קובי הציבה שלט על בובת השלג בפסטיבל השלג בטיילת הטבריינית עליו כתבה "טרבלסי - גם אם תעמוד על הראש לא תקבל סגן בשכר"

בנתיים מתברר כי ראש העיר רון לא מנהל מאבקים רק בנושא הדת, והחל במאבק ראש בראש מול בעלי עסקים ברחוב הגליל בעיר. לטענתו הם מתעצלים להוציא את הזבל של החנויות לפחים הגדולים ומניחים את שקיות האשפה המלאות מחוץ לחנויות מה שמעלה את זעמו של ראש העיר. בליל השבת האחרונה הגיע ראש העיר לרחוב הגליל והעביר שידור חי בפייסבוק שלו כיצד הוא מורה לפקחי העירייה לבצע חיטוט בשקיות האשפה ולזהות של מי האשפה, הפקחים מצאו חשבוניות של עסקים מסוימים והעניקו להם דו"חות על סמך הערכה כי הם אלו שהשליכו את האשפה.

על כך כתב ראש העיר כתב בפייסבוק "דו"ח בשידור חי על השלכת פסולת באמצע רחוב הגליל! בעלי עסקים ילמדו סוף סוף לשמור על טבריה נקייה. רק בכוח מבינים פה והגיע הזמן"

רון קובי ראש עיריית טבריה אומר ל'כיכר השבת': השלג הוצא בצאת השבת מכיוון שרובו נמס והתלכלך, קשה ומסוכן לשים שלג ללא אבטחה ולכן אי אפשר היה להשאיר זאת בצאת השבת. רבים מהדתיים והחרדים הגיעו לטיילת ולא נרשמה כל הפרעה. דרכנו היא דרכי נועם! הציבור החילוני הצביע ברגליים! הכפייה החרדית כבר לא מעניינת אף אחד במדינה! הציבור החילוני לא סופר יותר את הכפייה! הציבור החילוני והדתי מאסו בכפייה החרדית!

תוכן שאסור לפספס
115 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
68
את השלג שכבר נמס אנו יודעים ואת הפופולריות של רון שתמס כשלג אנו יודעים רק חבל שתצבור לך הרבה שונאים הם החרדים לא משלמים מיסים ?
יעקב13.01.19
67
לא ראוי להנות בצאת השבת מדבר שהביאו במטרה לחלל בו את השבת! ויש מקום לבדוק זאת גם הלכתית. גם אם היה נשאר שלג, הציבור הדתי והחרדי היה צריך להדיר רגליו ממקום זה כאות מחאה על חילול השבת!!
רחל13.01.19
66
לא נשאר לך הרבה זמן להיות ראש העיר המפלה שלך תהיה בקרוב ואז תבין מה זה להלחם נגד קדושת השבת אתה פשוט מסכן ושחצן שמתעלל בשומרי שבת ותזכור שהקדוש ברוך הוא יפיל אותך כשם שהעלה אותך לראש העיר תרשום לך את זה טוב במוח
ללא שם12.01.19

הצגת כל התגובות

65
על עוונותיו ''כשלג ילבינו'' [הפלא הוא שהוא לא חשב על כך שבזכות קדושת השבת שלכן אין בית ספר הילדים יכלו לשחק בשלג דהיינו שההפנינג שלו הוא בזכות ''הכפיה הדתית'' שבתי הספר סגורים בשבת].
משה בן אברהם12.01.19
64
הבן אדם מדי שבוע ושבוע עושה בכוונה פרובקציות וזוכה לכתבות ואיזכורים אם לא נתייחס אליו ולא נציין מה הוא עשה ונגרום לו להרגיש שהוא לא קיים רק ככה נוכל לחנך אותו אבל אם הוא מקבל את הכתבה הראשית של כיכר השבת כבר במוצאי שבת זה נותן לו כוח להמשיך ולהרגיש שהוא ניצח וחבל
משה12.01.19
63
רון אתה לא יודע איזה עונש מחכה לך
חסוי12.01.19
62
היו הרבה דתיים וחרדים שירדו ברגל לשחק בשלג בשבת... משהו קטן שצריך לחשוב עליו יש מקום שנקרא אקווה כיף שנמצא בחוף העירוני שהוא חוף של כולם ושם יש פעילות רק בימי חול ולא בשבת למרות ששבת היא יום חופש ופעילות לציבור החילוני
אלי12.01.19
61
השבת היא מקור הברכה...
בל12.01.19
60
שהקב"ה ישלח לו רפואה בנפש במהרה
באר שבעית12.01.19
59
כל כך עצוב... פשוט לבכות על אנשים שאין להם שבת, ועצוב על אחת מערי הקודש המחוללת. יחד עם זאת חשוב לזכור כי רק באהבה ננצח.
טברייני12.01.19
58
מעניין כמה זמן הוא יוכל להמשיך בצורה הזאת הוא משניא עליו את כל הסביבה זה עניין של זמן עד שהוא יפול וחוץ מהפייסבוק שלו אף אחד לא ישמע עליו מה שחשוב חו זה רק הבילויים המטופשים שלו יש דברים הרבה יותר מעניינים וחשובים יותר בקיצור אני ממליץ לרון קובי (הלא) יקר תלך ללשכת עבודה בטבריה וחפש לך תחום יותר מענ
אתם חייבים לקרוא.. 12.01.19
57
רון ומשפחתי בחרנו בך אנחנו משפחה מסורתית אז תתחיל לדאוג גם לנו ולא רק לחילונים תקיים מה שהבטחת ולא תאכזב!!
תושב טבריה12.01.19
פן יהיה מאוחר מסופר שאחד הגיע למרן הרב שטיינמן זצוק"ל ואמר לו שהצביע למפלגתו של בנט כשהוא חבר עם לפיד שר"י אז הם גזרו גזירות נוראיות על לומדי התורה והוא מתחרט ע"ז, אז מרן זצוקל אמר לו שקשה לעשות על זה תשובה, אבל מה שכן שיתמוך בלומדי התורה ואולי בזה יוכל לתקן
אבד13.01.19
אני מתחרט.
המקזז13.01.19
אתם שותפים לחילול שבת ההמוני הזה ,
אלי13.01.19
56
אם מתלונננים שהשלג סולק אז רה"ע צודק הוא הביא אטרקציה מבוקשת לעיר.
יענקל12.01.19
55
השבת תובעת עלבונה, יש דין ויש דיין, ואוי לו מיום הדין. שבת זה לא משחק ילדים!!
חרדי07.02.19
54
ראש עיר של טבריה שקיבל קצת שררה וחושב שהוא יכול על מי שנתן לנו מתנה מבית גנזיו.גם טיטוס רצה להילחם עם בורא עולם.ונכנס לו יתוש קטן למוח דרך האף שאכל לו את כל המוח עד שהוא מת.תיתעורר אדם לא חכם לפני שיהיה מאוחר תיסתכל על ההיסטוריה ואל תיתנהג כמו דתן ואבירם.מבטיח לך ב100%שמי שיפסיד זה אתה לא 99%אלא 100
עופר13.01.19
53
מהר! חרם נידוי ושמתא על עוכר ישראל ! חוטא ומחטיא את הרבים! ואז ידע שיש תורה בישראל !!!
שמאי13.01.19
52
רון אל תדאג אתה עכשיו שמח אבל עוד מעט השבת תנקום בך מי שמצער רבנים גדולים וצדיקים שהיו בטבריה ישלם על זה בחיים שלו ושל משפחתו עניין של זמן
יוני12.01.19
51
כמו שכתוב צדיק גוזר והשם יקיים. בזכותם אנחנו חיים. והוא חי בהסתרה כמו פרעה הרשע.
עופרה צפת12.02.19
50
צריך לסלק אותו מיד מראשות העיר הקדושה, האדם הזה כנראה צריך אישפוז כפוי, אין לא דרך ארץ, מעניין מאיזה בית יצא, איזו אמא סחבה את הכסיל הזה תשעה חודשים בבטנה, מה קרה לטבריינים הם כנראה חגגו את הסילי בסטד מוקדם מידי, היו שיכורים ? שבחרו באחד כזה רדוד ואנטיפטי לשמש אותם כראש העיר ? החליפו את חכמי ח
יהודיה13.01.19
49
זה ראש כרוב עם המון קליפות של טומאה כרטב לא של חסלט
טבריינית ט...13.01.19
הוא אפילו לא ראוי ליהיות כרוב מבוקר בהשגחת מהדרין חח.
עומר13.01.19
48
זה משדר לחץ סמוי
אבי13.01.19
הם החרדים! ונציגיהם גם יודעים היטב למה.
טברייני13.01.19
47
תרשמו את מה שאמרתי הקב"ה והשבת יתבעו עלבונם
משה12.01.19
46
השבת שמרה עליו . נתן אלתרמן יותר מה שחילל פלוני את השבת בפרהסיא השבת תחלל ותוקיע אותו במערומיו בפני קהל עם ועדה. התייצבו תושבי טבריה היהודים וראו את גילוי יד ה' בקרוב.
הסטוריון12.01.19
45
רון קובי בקרוב נופל.. הולך הביתה
שרון יעקב12.01.19
44
שהחרדים יארגנו משלחת של נטורי קרתא/גור, פעם אחת ולתמיד להעמיד את הנבל הזה במקום. איך הייצור הזה אמר?? רק בכוח? יאללה. תזמינו אותו לדו קרב. עם נבל תתנבל.
ישראל12.01.19
זה לא החרדים של פעם...
מ.13.01.19
43
ראיתי ראיון שלו,והוא אומר מפורש שאנחנו לא בני ברק ,והחילונים רוצים לחיות ככה את חייהם ,רק שהוא שכח שטבריה זו עיר קודש ולא ת''א עיר הטומאה ,ולכן העונש שלו על חילולי שבת המוניים שהוא עושה יגיע מהר על ראשו .וכולם יראו את מה שהבורא יעשה לו על כך וילמדו שעם השבת לא מתחילים
יהודי פשוט13.01.19
42
העיר מלוכלכת אין כסף לניקיון ולחילול שבת יש כסף רק הרב קוק צועק על חילולי השבת צריכים לצאת להפגנות ולעשות מרד מיסים הדתיים והמסורתיים משלמים על חלולי השבת אנחנו שותפים במיסים שאנו משלמים
מאיר 13.01.19
41
קצת גאווה יהודית בבקשה מאתר "חרדי"
ירושלמית13.01.19
40
הצעתי לדתיים, עסק שנצפה מחלל שבת או שמעיד על עצמו ככזה, המנעו מלקנות בו.
אוריאל כהן13.01.19
39
יהודים
עופרה12.02.19
38
העיקר שהטישים שלהם לא יפגעו ושכל האידשקייט ילך לפך איזה חינוך לחסידים בושה וחרפה
נתי13.01.19
רק קיבלו אותו בירושה ממלחמות דגל וש''ס ברב קוק.
משה בן אברהם13.01.19
37
השם ישמור ויציל את עם ישראל עקב חילול שבת בפרהסיא.
שרה13.01.19
איך בדיוק? ומה קרה לפני 75 שנה? נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה...אבל אל תחסוך תאוותך מילדים, ושוחד, וגניבות
עמוס 13.01.19
36
לשפשף ידיים בהנאה ולראות מה שהוא עושה לכם. בית ספר. פשוט תענוג.
פדלפון13.01.19
לא ככה מקדמים עיר, עם פרובוקציות, עיר מקדמים בעבודה קשה ורצינית מול גורמי ממשל ומשקיעים וכו', ומה הוא עושה? מביא משאית של שלג ואתם בטוחים שככה תקדמו את העיר? ראש עיר שעסוק בשידורי פייסבוק הוא לא ראש עיר, הוא סתם קוריוז. העיר טבריה זקוקה לאדם רציני שיש לו היכולות לפעול להביא תעסוקה ולגייס משא
יהודי13.01.19
35
אל מה אנשים מלינים בגין פינויו? הרי לא יעלה על דעתו של שומר מצוות לאכול מזון שבושל בשבת, או להשתמש במוצר שיוצר בשבת, לא?
אלעד13.01.19
34
השבת מעליבה אותו. בקרוב השבת תשפיל אותך ותתבע ממך את עלבונה.
חיים13.01.19
33
יתלו אותך על עץ גבוה וישר לכנרת יזרקו אותך
אלוף האלופים13.01.19
32
לא מקנאה בו...
א12.01.19
31
מי שמתנגד לדת הוא לא יהודי🤠🤠🤠
לאה12.01.19
30
היה מת מפחד, השבת תובעת את עלבונה, והעונש בוא יבוא,וכשהוא יבוא לא יעזור לך לא שלג ולא כינרת...... כנראה שאתה כזה סתום ואידיוט שאין לך אפילו שכל לפחד......
חרדי07.02.19
29
עכשיו מה שנשאר לך לארגן קזינו חוקי וטבריה תפרח!!!
אמנון31.01.19
28
השבת תובעת את עלבונה..קובי זה לא אתה ואנחנו..זה השבת ואתה בקרוב מאוד תבין מה הכוח של השבת ואיזה נקמה מחכה לך!!. קרוב אליך מתמיד
דני14.01.19
27
השם מאותת לאדם עד שמגיע המכה לבשרו הוא נכנע ומחפש פתאום איפה אבא שלי. ענני!
עופרה12.02.19
26
קוראים לצערינו אסונות בנפש קורבנות טהורים משלמים את מחיר העוון של חילולי השבת וזה יהיה על הגב שלך ושל התומכים שלך ואתם תשלמו ביוקר על זה עאלק גם ילד חילוני וחרדי בשבילו אותו דבר
ט...13.01.19
25
כתושב העיר אני יכול להעיד שיש שכונות בעיר שלא פינו את האשפה כבר 4 שבועות. הנוכל הזה משתמש עם כספי הארנונה שלנו לשטויות במקום לתת שירות בסיסי של פינוי אשפה
שלומי13.01.19
24
תחזיקו את הפולטיקאים החרדים חזק שלא יכנסו לקואליציה של קון קובי, ועוד פחות משנה יהיה שוב בחירות לטובת הציבור החרדי. והפעם הבאה כולם יהיו מאוחדים!!!
חיים13.01.19
האמת שהוא עשה ניקיון והפיח חיים בעיר, יש יותר מידי תושבים שסוגדים לו, בקצב הזה בבחירות הבאות הוא יקבל הרבה יותר כח, עדיף להסתדר איתו עכשיו ולהשלים עם המצב.
האמת19.01.19
23
לפני למעלה מיובל שנים היתה תאונה גדולה בשבת קודש והגרי"ז מבריסק אמר באנחה ובצער רב , "הנה השבת תובעת"
נח07.02.19
22
מה חשבתם שיקרה? תסגרו לחילונים את המכולות בערים שלהם בשבת ותכפו חוקי דת על אכלוסייה שלא מאמינה, לא חשבתם שבסוף הם יתמרדו ויחזירו לכם? הגעתם לבתים של החילונים, אם לא תצאו משם, הם יגיעו גם לבתים שלכם...
רועי13.01.19
21
רון קובי היקר עעלק יש לך שתי ברירות איפה לגמור בכלא או בקבר אתה תבחר לפי מעשיך...
zubyb13.01.19
20
מה קשר חברים...הוא מחלל שבת זה לא נכון הרבה אנשים טיילו שם זה טיילת אזור תירות. אתם מדברים שטויות
ארתור13.01.19
19
כפיה חילונית לשמה והעונש בצידה כזה ראש עיר טיפש צריך להוריד מכס המלוכה ולמנות במקומו איש ישר איש חסד שידע לנהל את עניני העיר מתוך דאגה א מ י ת י ת לשלומם של כל תושבי העיר ולרווחתם
YAEL BRONS13.01.19
18
היכן הגאוה של שמירת השבת הקדושה?
ירושלמית13.01.19
17
ראש העיר אני בטוח ב100 אחוז שאתה תיפול אתה תשלם על זה בטוח בטוח יש דין ןדין
אבנר 31.01.19
16
היצירה הזו... בושה!
מוטי13.01.19
15
את ה10 המכות בדיוק כמו שפרעה קיבל..זה בדיוק הפרשת השבוע שלנו....רק קצת סבלנות ...אדם שמורד ברבונו של עולם כדי להכעיס אין תרופה למכתו
#שלוימי13.01.19
לצערנו יש לנו רבים. ואין עלינו לדונם - זה תפקידו של הקב"ה, שידע לשקלל את כל הנסיבות; כמו לידה למשפחה חילונית, בורות בדברי חכמינו, ולפעמים גם חוסר מחשבה מעמיקה. אומנם המורדים בחברה החרדית, עלינו לדונם תכף ומייד בנידוי, שמתא וארור; במלקות דרבנן ודאורייתא; בכרת ובארבע מיתות ב"ד; הכל בבת אחת. ויש לדונם
חנן. ב.13.01.19
14
מותר לגוי לחלל שבת♨️♨️♨️
ללא שם13.01.19
13
רון קובי ראה הוזהרת.. השבת תתבע את עלבונה!!!! אנא חזור בך חזור בתשובה שלמה ותתחיל לשמור על השבת והיא תשמור עלייך. אנו לא רוצים שתיפגע חליה אלא שתפסיק עם מעשיך הרעים!!! בישבילך..
צוף13.01.19
הרי הקדוש ברוך הוא מרים אותו גבוה כדי שיוכל להפיל אותו חזק יותר?
מופיום להמונים13.01.19
12
אני נגדדד שבעה הוא וכל עם ישראל יחזרו בתשוב במהרה
יאיר13.01.19
11
התורה תנצח
לא לעולם חוסן14.01.19
10
רק לראות את הפרצוף שלו .... פניו כפני כלב ממש ואני כבר לא מדברת על הטפשות והפסיכיות שלו ראש אבטיח/ בטטה /כרוב הכל פתוח....
ה' ירחם13.01.19
9
טיפש מתעסק עם השבת והצדיקים....... פשוט ליצן גאוותן.
אבי13.01.19
8
תמונה ועדה קרואה להצלת טבריה מהליצן הנבחר
תמר12.01.19
7
כואב לתושבים הדתיים שהשלג לא נשאר עוד כמה שעות ממש מוזרים אתם צריכים לדאוג להעיף את הרשע הזה חתיכת מעפן אני תל אביבי וחולדאי לא מתנהג ככה אם כל האגנדה שלו רון קובי מתנהג כמו ילד מטומטם מזכיר לי את הילדים המציקים האלה מבית הספר שאומרים אם אני לא משחק אז אין משחק ממש פתאטי אני מקוה שהוא יראה את התגובה
בן 12.01.19
6
לשון הכתבה : "מי שמנהל את המלחמה נגד חילולי השבת של ראש העיר...הוא דווקא חבר המועצה מהבית היהודי רפאל טרבלסי". וכאן הבן שואל - מה התמיהה הגדולה? מדוע השימוש בלשון דווקא? או שמא התמיהה היא על חברי המועצה החרדיים...
אהרון12.01.19
5
מי רוצה את השלג שלו? רשע נבל לא להתייחס אליו בכלל הוא אפס מאופס גם לדעת חילונים גמורים ומקומו בכלא רמאי חולה בנפש
ש13.01.19
4
לדעתי לא צריך להתייחס אליו. הוא הולך בדרכו של לפיד, בונה את עצמו באמצעות הסתה וליבוי אש כנגד החרדים, ואז רץ להעלות פוסט לפייסבוק. אם לא נתייחס לא יהיו לו כותרות והוא יישאר קטן ולא מוכר.
איתן13.01.19
3
תבדוק מאיפה באתה????האם יש לך קשר עם עם אחר. תתביש לך יש בורא לעולם שכל הרומס את השבת השבת מביאה אותך לשאול תחתית בע"ה .כאשר אדם ניפגע רק אז אולי מתעורר וצועק לבורא עולם. את שתכך בשימוע שהיה לך בכנסת אמר לך חבר כנסת אתה עוד תכנס לכלא בע"ה. יש בורא לעום שמנהל את העולם ואת החיים שלכ בריה קטנ
ריקי12.01.19
2
יפרעו ממך משמיים לעיני כל בשר....חחח
חחחח טיפש פרעה12.01.19
1
השם ישלם לו על כל מעשיו הנוראים .~השבת תגבה את שלה~
יעקב12.01.19
אני לא תושבת טבריה אבל בקרוב ממש הוא לא יהיה ראס העיר אמן
שרה13.01.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

חדש

בוט תרופות לפסח מאושר על ידי בד"צ העדה החרדית

כיכר בשיתוף כללית | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24