כיכר השבת

"הרגשנו כמו בני ערובה"

רעדו בקור: נהג אוטובוס נעלב; הורים וילדיהם נאלצו לחכות

נהג של חברת 'קווים' נפגע מדבריו של נוסע, והחליט לעצור את האוטובוס העמוס במשפחות רבות, עד שהנוסע שהעליב אותו יירד ממנו. אם לילדים כועסת: "זו שערוריה; אסור לשתוק על זה" (חרדים)

112
אלי רוטמן | כיכר השבת | י"ג בשבט | 19.01.19
(באדיבות המצלם)

התנהגות שערורייתית: נהג של חברת 'קווים', עצר את האוטובוס באמצע נסיעתו ביום חמישי ממודיעין עילית לירושלים, כי טען שאחד הנוסעים העליב אותו.

התנהגותו המקוממת של הנהג החלה כבר מעט לאחר תחילת הנסיעה, כאשר אישה רצתה לרדת בצומת שילת, בה אמנם אין הורדה רשמית אך היא ביקשה לנצל את עצירת האוטובוס במקום בלי קשר אליה, לצורך איסוף. הנהג סירב תחילה בכעס, ונעתר רק לאחר תחנונים מרובים מצידה.

אך הקטסטרופה האמיתית החלה בהמשך, כאשר נוסע בקו 304 שישב קרוב לנהג, שוחח בטלפון. הנהג העיר לו על כך בקולניות, בטענה כי דיבוריו מפריעים לו בנהיגה. הנוסע נעתר, הפסיק את שיחתו, אך בשלב זה התערב נוסע אחר, והעיר לנהג על טון דיבורו התוקפני.

לדבריו, הנהג שוחח בטלפון תוך כדי הנהיגה. "אין לך זכות להעיר לאחרים על שיחות הטלפון שלהם, כשאתה בעצמך מדבר בטלפון - בניגוד לחוק - ובוודאי לא בכזה סגנון דיבור. וזו לא פעם ראשונה שנהגים מתייחסים לנוסעים כאילו האוטובוס של אבא שלהם", הטיח בו הנוסע.

חילופי הדברים בין השניים הפכו לקשים, כולל ביטויים מעליבים ודרישה שהנוסע יעבור לירכתי הרכב, עד שהנהג הודיע: "אני אעצור את האוטובוס במחלף בית חורון, ולא אמשיך בנסיעה - עד שתרד".

נהגים של 'קווים'. אילוסטרציה, למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

הנוסעים לא האמינו שכך אכן הוא ינהג, אך להפתעתם הנהג עצר את האוטובוס במחלף המדובר, באמצע כביש 443.

"היינו שם כחמישים נוסעים", מתאר אחד מהם ל'כיכר השבת', "ובהתחלה היינו בהלם. הרי לא יכול להיות שבגלל שנוסע התגרה בך, אתה לוקח את כולנו כ'בני ערובה'. הדיבור בטלפון שהפריע לנהג, הוא רק תירוץ, כי הדיבור הזה הפסיק עוד לפני המהומה".

הסאגה נמתחה על פני לא פחות משעה תמימה, כאשר בזמן הזה נשמעות צווחות של פעוטות שהעצירה הממושכת לא עשתה להם טוב, קולות וויכוח ומהומה רבתי.

כל אותו הזמן נוסעים יצרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת 'קווים', שנציגיה מצידם ניהלו במקביל שיחות עם הנהג, אך כלום לא עזר!

"אני מיהרתי ללמד בחיידר בירושלים", אומר נוסע נוסף ל'כיכר השבת', "שכני למושב האוטובוס היה לחוץ להגיע לפגישה דחופה, וככה גם עוד רבים מהנוסעים הפסידו כסף וזמן יקר מאוד, והכל בגלל התנהגות כל כך מקוממת של נהג 'קווים'".

אילוסטרציה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

הסיפור נגמר, כאמור רק לאחר שעה (שכללה ניסיון תיווך לא מוצלח של שוטרים שהוזעקו למקום) - כשהגיע אוטובוס אחר של קו 304, והנוסעים הועברו אליו. נוסעים רבים אחרים התייאשו עוד קודם, ועברו לקווי אוטובוס שונים שחלפו באזור.

אחת הנוסעות, אם לילדים רכים, עדיין כועסת: "זה פשוט לא ייאמן, זו שערורייה. מריבה שטותית בין נהג לנוסע, מגיעה עד כדי השבתת אוטובוס מלא בנוסעים? זה בלתי נסלח. אסור לעבור על זה בשתיקה".

"מה שבטוח", היא מוסיפה במרירות, "את הטראומה ועגמת הנפש שלי ובעיקר של הילדים הקטנים שלי שבכו ורעדו מקור - לא נשכח עוד זמן רב. אל נוסעים באף מקום אחר לא היו מעזים להתנהג ככה; רק לחרדים".

מחברת 'קווים' טרם נמסרה תגובה לידיעה, למרות פניית "כיכר השבת" לשם כך.

תוכן שאסור לפספס
112 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
אין מי שעוזר לתושבים בנושא התח"צ בעיר. והנהגים מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם.
חברה19.01.19
51
"מובנות" [רוב רובם],ובשלב זה אינם ראויים לתת שירות לציבור יהודי, לא היו נותנים לדבר כזה לקרות בשום מדינה בעולם,כשיש ציבור שרבים בו תומכי אלקעידהחיזבאללהדעשחמסאיר שירות כלשהו לציבור,ויש מה לעשות!!
איך זה קורה05.02.19
50
לחברת קווים יש אינטרס ברור להעסיק אותם - כח עבודה זול, אבל כידוע נהג זול שווה זול.
יואל21.01.19

הצגת כל התגובות

49
זאת מנת חלקנו וגורלנו איתם, עד ירחם המרחם...
דבש, ירושלים20.01.19
48
תחרימו את החברה תאספו חתימות ותיכתבו מכתב חריף למשרד התחבורה שישללו להם את רישיון הפעלת החברה אולי כך ילמדו לקח אני קוראת ושומעת המון סיפורים לא נעימים בלשון המעטה על קווים לא מגיע להם שהחרדים יפרנסו אותם תצאו נגדם ותתנהלו מול משרד התחבורה לא מספיק לספר את הסיפורים כאן צריך לעשות מעשים !!!קדימה!!!
חן20.01.19
47
שיפסיקו כבר להעסיק ערבים
חיים כהן20.01.19
46
אני חושב שכבר הגיע הזמן לקחת נהגים עם לב רק נהגים חרדים
יוסי19.01.19
מה זה לקחת אותם מה הם מחכים בטור לעבודה מי שרוצה בא לבד
שלמה19.01.19
45
הוא משך לי אני סחבתי לו וכו', לא רחוק משם...
בוגר03.02.19
44
"ולא מצאתי לגוף טוב משתיקה" שמים לב שכל אחד מגיב מהצד שלו--- עוד לא ראיתי פה תשובה אקטואלית ושפויה וצודקת נהג מדבר מהצד שלו ומי שלא, מצדיק את הצד שלו מה שברור שנוסע לא צריך לקרצץ וכשהוא רואה שמתעצבנים ממנו אז להרגע ולחשוב פעמיים והנהג לא היה צריך להוריד את כולם אלא רק את אותו בנ''א (ביננו ) אבל ברו
נ02.02.19
43
ולא מבינים שהם מפריעים ומסכנים את חיי כולנו. אפילו אם הנהג לא נהג נכון צריך להפסיק להציק ולהפריע
יוחנן20.01.19
42
זו חברה בריונית שבתור מדיניות מעסיקה מחבלים לאומניים, מומלץ לא להתקרב אליהם, ואם העזת להתלונן אז בכלל אבוי לך. אני, אחרי נסיון דריסה מכוון של נהג ועוד סגירה של תא מטען על אשתי - קניתי בלית ברירה רכב.
יוני20.01.19
41
הוכח שלא משנה איזו חברה תסיע אתכם, אתם תשתו למהג את דמו עד הטיפה האחרונה, את כל התיסכולים היומיומיים שלכם אתם מנסים להוציא על נהגי האוטובוס, בגלל זה אף נהג לא מוכן לעבוד בקווים שלכם גם נהגים חרדים. גם אם יביאו נהגים מהירח או חייזרים אתם תמצאו דרך להוציא אותם מדעתם.
יואל20.01.19
40
אין שום ספק שהחרדים יהיו לשון המאזנים בהרכבת הממשלה הבאה , ולכן חשוב מאד לדרוש כאחד התנאים לכניסה לממשלה, להעמיד לכל משפחה חרדית ואן (טנדר) גדול וחדיש עם נהג צמוד, למען לא יצטרכו החרדים לכתת רגליהם בתחבורה ציבורית ובא לציון גואל.
האברך דוד20.01.19
קודם כל שידרשו טיפול בנוער שוליים שמטריל את הרשת מחוסר תעסוקה ובלילה פורץ לרכבים.
שולה20.01.19
כפול 300000 אלף תושבים
יוסף20.01.19
39
כך זה שכל הנהגים ערבים ואתם ואנלנו נתונים לחסדיהם
רבקה20.01.19
38
אני לומד במודיעין עילית ורק שם הנהגים מתנהגים כאילו שהם מנהלים את העולם!!!! יש לי רישיון ומשום מה זה לא מפריע לי כשמדברים באוטו!! ובקווים כל מילה שתגיד שהנהג חושב שהתכוונת עליו ישר מתחיל לקלל אותך בגסות!! הם חושבים שאחרי כל נסיעה צריך לנשק להם את הרגליים?!?!
יעקב20.01.19
37
תפנו לעורך דין ותתבעו את חברת קוים והנהג! לא חסרים עו"ד שמוכנים לקבל שכר רק לאחר שהצליחו להוציא כסף.
אלי20.01.19
36
כ"כ הרבה עוגמת נפש אנו עוברים.... ישנם נהגים שהם ממש מתעללים בנוסעים יומיום.. והחברה ממשיכה להעסיק אותם.. עם אוזניים סתומות
נוסעת קבועה... יומיום20.01.19
ל"קווים" יש מחסור בנהגים והנהגים מנצלים זאת ביודעין שלא יפטרו אותם, גם אם יקחו את הנוסעים כבני ערובה בנסיעה פראית, הפגנות שביתות וכו'...
צודקת20.01.19
לידיעתך במודעין עילית גרים כמעט 100 אלף תושבים
אסטרונאוט08.02.19
35
אני לא מבין למה יש פה כ''כ הרבה תגובות נגד חרדים הרי כולם מאמינים שהחרדים לא השתנו בתקופה האחרונה (גם האוחז שהחרדים פרזיטים וכו' הרי אחז שמאז ומתמיד היו כך) אבל כן רואים לאחרונה את התופעה עם הנהגים שמתנכלים לנוסעים החרדים והכל בגלל שרואים שאין פוצה פה ודווקא בחרדים שהרי במקרה של נוסעים חילונים הרי ל
מומו20.01.19
34
רק רציתי לשגע את הנהג ולצעוק עליו זה מינימום של שרות .מי שקצת מכיר מבין שיש צדק חרדים הם בשעת לחץ נוסעים זוועה אבל יש גם נהגים מתנשאים
שוש21.01.19
33
במקום?? ואיפה תגובת החברה???? זה מה ששוים הנהגים הערבים ששמים לחרדים!!
נתי20.01.19
צריך ללמוד מהאתיופים והנכים איך למחות על העוול. או לפחות לעשות רעש תקשורתי או לגרור אותם לבתי משפט. רק ככה הם ילמדו שלא מתעסקים איתנו. בשביל זה קם בדורנו אחד כמו איתמר בן גביר הצדיק.
צבי20.01.19
אוי לאותם אנשים שהצדיקו מעשים נלוזים שאין וריחמו על אכזריותו של הנהג. להתעללות כזו אין מקום ביהדות!!! ועל זה אמרו חז"ל "מי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים" רואים היום בחוש כמה זה נכון. איך אנשים שרחוקים מתורה ומצוות הרגשות שלו מתקהים. לא פלא שהם לא מבינים על מה אנחנו מלינים ו
יהודה20.01.19
למה אתה חושב שחילונים כתבו פה? זה חרדים. אנחנו חרדים וכתבנו פה הרבה תגובות בעד הנהג, כי בסיפור הזה נראה שהנהג צודק. מה לעשות. לא מדברים בטלפון על הראש של הנהג ולא מתווכחים איתו על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. הבנת?
ענתי ת"א20.01.19
אבל לא מסכים לגבי זה שהנהג יכול לדבר איך שהוא רוצה מבלי שיעירו לו. כמו שצריך לכבד את הנהג כך הנהג צריך גם לכבד את הנוסעים!
יעקב, בית שמש11.02.19
מה יש לעשות ם לומר??? בעצם התגובה תיהיה בערך כך.. הוא נעלב כי מישהו שאל אותו למה אתה מדבר בזלזול. הייתם צריכים לשבת בשקט ולתת לו את הלחי השניה.
יעל20.01.19
32
עכשיו אולי תבינו כשיש הפגנות של חרדים בירושלים וחוסמים כבישים ואנשים לא יכולים להגיע לאן שהם צריכים שזה משבש את החיים שלהם. גם להם יש משפחות, תורים אצל רופאים ועוד דברים חשובים לעשות בחיים.
משה20.01.19
31
כל כך שקוף, על זה אמרו חז"ל שבימות המשיל 'שנאת סופרים תסרח' 'האמת תעדר' נקווה שיש פה כמה חילונים עם לב בשר ולא לב של אבן שיקראו שורות אלו וישכילו להבין שטוב לא יצמח להם מהתנכלות לציבור המאמין. שיפתחו את הרצון והראש להבין ולהכיר את הציבור מתוך ידיעה אישית ולא מהתקשורת העוינ
הדס20.01.19
30
שמח לעדכן אתכם לרובם ככולם של החרדים וגם החרדיות יש רשיון נהיגה. אז תפסיקו להשמיץ ולעשות מאיתנו אנשי העולם השלישי.
יאיר19.01.19
29
הנהג עשה בשכל יש רשעים שכל המהות שלהם זה להציק לנהגים הציבור סובל ביגללם עד שלא יעצרו נוסעים כאילו וירבל קנס כספי של חמישים אלף שקל הרשעים האילו לא יפסיקו
דויד19.01.19
28
אפשר לבוא בטענות לחברה וצריך! אבל להתווכח עם נהג באמצע נהיגה זה שטות מסוכנת מאד! בפרט עם אלה... הי'ה חכם ואל תהי'ה צודק!
משה דוד19.01.19
27
שמים נהגים ערביים ומצפים שיכבדו את הנוסעים מה שלא קורה רק פנייה מסודרת למשרד התחבורה תועיל
חמי20.01.19
26
נגד קווים. הם מנוף הלחץ על הנהג. פשוט.
עורך דין20.01.19
ח"ו לתבוע בערכאות, זה יהרוס את בקשרים בין "קווים לעיריה ואז גם עם הבי"ד ורבני העיר, שטירפדו תביעה ייצוגית על כשלונות התח"צ בק"ס אין מה לעשות נאמנים לדעס' רבוסינו
קסניק20.01.19
25
תפסיקו לדבר בטלפון ליד הנהג ולהוציא אותו מהריכוז , אתם לא מבינים שזה מפריע באו נראה את כל החכמולוגים יושבים בכסא של הנהג מה הם היו עושים , הנהג לא אשם בכל דבר שקורה לכם , תפסיקו לנהל דו שיח עם הנהגים ותנו להם לעבוד
נהג אוטבוס19.01.19
24
אני מאשים את משרד התחבורה שלא נותן פיתרון לכל הנושא הבעיתי הזה לדעתי הנהג צריך להיות סגור בתא לטובתו בשביל שלא יפריע לו רעש ריחות רעים ותינוקות צורחים אחר הגב כמה דם צריך להשפך על הנושא .כץ תתעורר אתה האשם הראשי הנהגים עובדים מספיק קשה .כמה קושי הם צריכים לעבור בשביל להביא הבית לחם וחלב
שלמה19.01.19
23
נוסעים חצופים. מדבר על הראש של הנהג בטלפון. ואחכ כשמעירים לו שיפסיק- חבר שלו מגן עליו- באיזה טון אתה מעיר וכו וכו. קשקשן יפה נפש. אמרו לך להפסיק לדבר -אז תפסיק, ולא משנה הטון. זו סכנת נפשות. שבו בשקט ותגידו תודה שמישהו שיש לו רישיון נהיגה- ולא כמוכם שלא יודעים לנהוג- נוהג אתכם.
מתי19.01.19
של כל העמים
מגיב20.01.19
לא צריך שחולה נפש ינהג לי שילך לעבוד באיסוף פחי זבל בעיריה שם יהיו לו מריבות רק עם חתולים...
י19.01.19
22
אני שמח שלפעמים יש מי שקופץ לעזרת החלשים ולא שותק.
דניאל19.01.19
21
ועל כל הנוסעים תקצוף?
דן סגל19.01.19
20
גם בביתר חלק מהבני דודים צורכים על נוסעים. וחלק מהם נוסעים כמו מטורפים. עצירות פתאומיות, ילדים, נשים, מבוגרים עפים מצד לצד באוטובוס. אינני מדבר על כך על איחורים מידי פעם של האוטובוסים. להעיר שזה חלק מהם לא כולם. ב. חלק מהנוסעים גם צריכים להתנהג כבני אדם. לא העל מגיע לך. למשל תגיע בזמן לתחנה ולא בר
י20.01.19
19
רוב מקרי ההתבוללות במודיעין עלית זה עם נהגים משיחה שדיברתי עם יד לאחים, אמיתי!
רן20.01.19
18
את החברה בנפרד יש אתר 15 דקות המומחה בענייני תחבורה
שלולית21.01.19
17
לא יפה בכלל
ינון19.01.19
16
קווים אלא יוחלף ל"קווים אדומים" עד להודעה חדשה
שלולית21.01.19
15
לכל המגיבים אין קשר.נהג ערבי או יהודי... ברגע שנוסע מפריע למהלך הנסיעה לנהג ובפרט שמבקשים ממנו להפסיק את השיחה צריכה להיות הבנה מלאה מצד הנוסע ואפילו התנצלות.ברגע שמתחילים ליצור פרובקציה זה מסכן את יתר הנוסעים ואת שאר הנהגים בכביש אם יש כאן חברה שמגיבים ולא מבינים את העניין עדיף שלא יגיבו באמרות מטו
אבי19.01.19
14
רדו ממנו. מה המוסר הזה? דיבר כך ,דיבר אחרת. אתם התחלתם! הנהג צודק שאין לעצור לא בתחנה לגברת,. ואחכ -לדבר בטלפון לקשקש בשכל ליד הנהג זה אכן מפריע ואסור!!!. מה עוד אתם רוצים? נוסעים חצופים. הנהג היה עדין וצודק. גם אני הייתי עוצר ולא ממשיך אתכם. התביישו. עלאק חרדים?...
מ.ת"א19.01.19
ואח"כ טוענים שאתם מותקפים. אנחנו בתגובה מגינים על עצמנו.
אריאלה20.01.19
הנהג לא מעיז לעשות כאלה שטויות. ואם יש בעיה אמיתית א' מן הצדדים יזמינו משטרה , אבל חרדים לא רוצים להזמין משטרה כי אין להם כח לסחבת שבמשטר הדמוקרטי... בא נפתור את זה כאן ועכשיו...
אודי20.01.19
אני חושב שאם משטרה זה היה לוקח הרבה יותר זמן
שלומי08.02.19
בכלל לא שיחייך קצת ויהי' בסדר אומרים בוקר טוב ותודה והם בכלל לא שומעים רק מחפשים איזשהוא דבר להתרגז
משהקע19.01.19
אני מבין את שני הצדדים אבל שום כעס אישי של הנהג לא מצדיק עצירה שכזו גם אם זה מאוד פוגע למרות שאני לא מבין למה הוא לקח את זה אישי אדם צריך לדעת להפריד בין לחץ עבודה או התנהגות לא ראויה של נוסע כלפיו לבין סטייה לפסים אישיים בכל מקרה אני חושב שהנהג הלך רחוק מדי נכון?
אמיתי08.02.19
אצל חילונים היו שוברים לו את השיניים
א19.01.19
13
יש אנשים שמחכים להזדמנות להתנגח בחרדים. כמה פעמים ראיתי חילונים מדברים בפלא' ואף נהג לא העז להעיר להם. בטח לא לעצור את האוטובוס. אל תאמינו לחילונים הם אוהבים לשנוא אתכם הם מחכים לכל הזדמנות להראות את השנאה שלהם זה כבוד בשבילם.
לילו חילוני לשעבר19.01.19
והנוסעים לא יתבעו את החברה. הם לא כמו החילונים הם עדינים מידי.
עומר19.01.19
12
האלו, הבני מעוטים הם שולטים על התחבורה בעירינו באופן חוצפני שאין לשער ואין למי לפנות ואין מי שיעזור וחוצפתם גודל מיום ליום, אני מנצל את הבמה הזאת לצעוק את הכאב על שעות של המתנה ואגמת נפש ואיבוד זמן וכסף רק בגלל הנהגים והחברה הזאת, אם ילד או בחור פותח את פיו בטעות או פולט אות אחת מפיו זהו כל הנסיעה ה
ישראל19.01.19
מעניין למה היהודים לא עובדים בעיר הזאת כי זה העיר הכי קשה לעבודה הן מבחינת היחס לנהג והן מעומס אוכלוסיה
שלמה19.01.19
הוא בכלל שהאופי של העיר הוא בני תורה וכל מי שעוזב את כותלי בית המדרש הוא נחשב כסוג ב' או ג' ולמרות שהאברך רוצה וחייב לפרנס את משפחתו זה בזיון גדול בשבילו להיות נהג אוטובוס משא"כ בביתר עילית יש מיקס גדול של אנשים ליטאים, חסידים, בעלי בתים וכו' אז הרבה יותר קל להיכנס לשוק עבודה ולקבוע עיתים לתורה ולחי
ישראל20.01.19
11
על כל אחד מנוסעי האוטובוס לתבוע את חברת קוים בביהמ"ש לתביעות קטנות על הסכומים המתועדים שהפסידו הרבה עשו כן וקיבלו כסף מזומן והחברה כמובן תיקח לתשומת ליבה להבא.
יהודי19.01.19
10
יש אנשים שבגלל שהנהג הוא עובד ציבור אז אפשר לרדות בו ולתת לו הרגשה שהוא עובד אצלם ולתת לו הרגשה שהוא אפס בלי שום יכולת להחזיר שהרי הוא עובד אצלי זה התנהגות לא אנושית ומגעילה אז נכון שיש נהגים אדיבים שלא נגררים לויכוח אבל זה לא אומר שצריך לנצל עובדי ציבור והפוך הרי להיות נהג ל50 אנשים זה גם ככה קשה ת
תימני19.01.19
ולהגיע למצבי כעס להגיב בצורה מזלזלת בציבור נקודה!
דיויד20.01.19
9
הנהג אסור לו להוריד לא בתחנה של הורדה והגיעהזמן שהנוסעים יפסיק לחשוב שחייבים להם הכל
נהג19.01.19
תמיד עצרו ותמיד יעצרו, מי שיש לו לב יהודי הוא רחמן וגומל חסדים.
אוריאל20.01.19
8
לדין על כל סעיף שעבר עליו
YAEL BRONS19.01.19
7
תקשיבו אני נהג חרדי מביתר הנוסעים רובם כמובן בסדר ואין שום בעיה ישנם מיעוט חצוף שחושב שחיבים לו הכול והאוטובוס הוא מזבלה עירונית וזורקים על הרצפה את כול מה שיש להם וזה פשוט בושה !! נוסע שמדבר מאחורי נהג בקולוניות זה הפרעה לעובד ציבור ומה שכתוב באתר שלנהג אסור לדבר בנסיעה זה טעות החוק מתיר באוזניה
12319.01.19
אין אפשרות ליהיות מרוכז במאה אחוז. זה שהחוק מתיר זה עדיין לא אותה רמת ריכוז.
נעמה19.01.19
בפרט שהנהג עצמו דיבר. הרבה נהגים מאלתרים מצב שיוכלו לדבר בלי שיבחיו בהם והנסיעה מתנהלת לאיטה. וגם בתוך ירושלים שימו לב ותראו אני תפשתי כמה. רק הבטתי עליו מהמראה הוא הבחן ונעל השיחה והתחיל לנהוג כמו בנאדם. מה לעשות צריכים להפים שאנחנו עדיין בגלות ולפעול בדרכים לגיטימיות. מויכוחים לא יצא כלום. זו עו
נקוה לטוב20.01.19
6
מסוכן להמשיך לנהוג כך. הפעם- נןסעים מגעילים קרציות.
חגיתי19.01.19
חבל שלא צילמו אותו ברגעים אלו.
מנחם19.01.19
רואים שאתה לא גר במודיעין עילית ולא טעמת טעם קווים
חניון19.01.19
5
זה חוצפה שאין כדוגמתה שהחברה הזו מעסיקה ערבים
דודיק19.01.19
דבר נוסף תלמד לקרוא ואז להגיב, אומרים לך שהבחור הפסיק לדבר וכל הוויכוח היה עם מישהו אחר. שבסה'כ העיר לו על טון הדיבור. אם הנהג עצבני ולא מסוגל להתאפק לא לענות שיטאטא רחובות. אני רק מקווה שהחתולים והעוברים ושבים לא יעצבנו אותו.
מני19.01.19
רדו ממנו. לא ידעתי שדיש גם 'חרדים יפי נפש'.
מ.19.01.19
מה זאת אומרת מי אתם אתה רוצה לדון על הסיפור סבבה אבל למה אתה מזלזל ומי זה אתם אתה בא לומר שלחילוני מותר להעיר לנהג על טון הדיבור אני רואה בזה שנאה אם מותר מותר ואם אסור אסור ואם אתה רוצה לקלל חרדים אתה כבר תמצא סיבה נב, ואם אתה לא יודע לכתוב בעברית תיקנית עדיף שתלך לעשות שוב פעם בית ספר ורק אז תוכ
שלומי08.02.19
וסלים פה
א20.01.19
למוסלמים, שוטה שבעולם!
זונדל פעטשגעבער20.01.19
חרדים שאין להם רשיון נהיגה ואין להם מושג כמה מסוכן לנהוג כש נוסעים כמוהם מפריעים לך ממש. אני הייתי עושה כמו הנהג. יצא גדול! חצופים ומתנשאים. תעצור פה, תדבר כך. תשתוק וכו
הנמצא19.01.19
4
רק כך הם ילמדו. גם תוציאו כסף וגם זה ילמד אותם לקח. אל תקשיבו לחברה שהיא כאילו מטפלת בזה
חיים19.01.19
3
לפני כחודש, עליתי עם עוד שניים מחברי לאוטובוס קו 16 בירושלים, כשהגיע האוטובוס,חברינו השלישי רץ כדי להספיק את האוטובוס,אנחנו-בשיא התמימות והלגיטימיות עלינו בכוונה קצת לאט כדי שחברינו יספיק,הנהג כמובן ניסה לסגור את הדלת (נהג ערבי אגב), ובדרך נפגע מכך קשיש שמסיבות מובנות עלה לאוטובוס לאט. בקיצור בסופו
יאיר19.01.19
2
אני נהג בחברה אחרת ולצערי הרב לפעמים התנהגות של נוסעים זה בושה אני לא מבין בחברה החרדית יש כל כך חסד ודברים טובים למה זה נעלם שעולים לאוטובוס וזה בלי קשר למקרה הזה זה מוציא שם רע על מגזר שלם
נתי20.01.19
1
כמה דברים שחשוב לנתח כאן האחד הוא שבזה שהנהג לא עצר לגיברת אין בכך שום טענה במידה ואין שם תחנה רשמית וזו רק טובה מצידו.דבר שני לגבי העלבת הנהג וחילופי הדברים שהיו בין הנוסע לנהג לא ברור מה בדיוק נאמר שם כך שאם אלו מילים קשות כנגד הנהג אז צריך לתת את הדעת על כך משום שזה יכול לגרום לנהג לצאת מריכוז וא
אבי19.01.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24

"כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו..."

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 19.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

משרות נחשקות

סמינר שיוציא אותךְ עם תואר איתו תרויחי כפול

כיכר בשיתוף תכלית | מקודם

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24