כיכר השבת

"מתעסק עם בורא עולם"

הרב רפאל זר מזהיר את רון קובי: "אתה לא תצא מהגיהנום"

"הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק - הוא מתעסק עם בורא עולם, מתעסק עם כל הצדיקים שקבורים בטבריה, הוא לא נורמלי הבן אדם הזה", כך תקף הרב רפאל זר את ראש עיריית טבריה. צפו (בארץ)

59
חזקי שטרן | כיכר השבת | כ"ח באדר א' | 05.03.19
(צילום וידאו: קרבנו לעבודתך; תמונת רון קובי: דוד כהן - פלאש 90)

הגאון רבי רפאל זר יצא אמש (שני) בשיעורו במתקפה חריפה נגד ראש עיריית טבריה הפועל להפעיל תחבורה ציבורית בשבת בעיר, ואמר: "הוא מתעסק עם בורא עולם, מתעסק עם כל הצדיקים שקבורים בטבריה, הוא לא נורמלי הבן אדם הזה". ראש העיר בתגובה: "עצירת הכפיה החרדית יוצאת מטבריה כבשורה לכל מדינת ישראל".

"רון קובי, אני רוצה להגיד לכם", פתח הרב זר את דבריו: "אני לא מפחד ממה שהוא עושה, מה שהוא עושה בעיר טבריה שבה קבור רבי מאיר בעל הנס, הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק - הוא מתעסק עם בורא עולם, מתעסק עם כל הצדיקים שקבורים בטבריה, הוא לא נורמלי הבן אדם הזה, איך הוא לוקח ריזיקה כזאת?".

הרב פנה לראש עיריית טבריה: "אני פונה אליך אדון רון, אם אתה לא מבין מה אתה עושה, אני רוצה לומר לך כמה דברים; א' אתה נלחם בשבת שאנשים מת בשביל זה. ב' אתה עושה את זה בתוך ארץ ישראל. ג' אתה נלחם בבורא עולם. ד' אתה מחלל שם שמים.

"ה' אתה גורם לעיירות אחרות לקבל אמביציה לעשות את מה שאתה עושה תדע לך, כל החילול שבת שיהיה בארץ ישראל זה יהיה על הראש שלך, אני לא יודע אם אתה תצא פעם מגהינם, אתה תתפלל לצאת, אלא אם את תתעשת. זה כמו עמלק הראשון שקירר את האמבטיה, עם מי אתה נלחם,? תגיד לי עם מי אתה נלחםם?".

"אני לא יודע מה המצוקה שלו", הוסיף הרב זר: "לא יודע מה הוא עבר בחיים שלו, אני לא בא לדון, אני בא לומר לו כעצה של חבר, אני לא יודע מה עברת, תעצור שניה תתעשת ותבין, אתה נלחם עם בורא עולם, המן הרשע נלחם עם הקדוש ברוך הוא, המן הרוויח? הרומאים נלחמו, הרומאים הרוויחו? היוונים נלחמו, היוונים הרוויחו?.

"תראו לי אחד שהלך נגד הבורא יתברך, או נגד עם ישראל שהרוויח, שירים את האצבעות שלו אני רוצה לראות, לא היה ולא נברא וגם לא יהיה בעולם, אי אפשר להילחם בהקב"ה, אז מה בגלל שהקב"ה משחרר לך חבל אתה תופס על זה גב? אח שלי זה זמני".

הרב זר הוסיף כי: "הזוהר הקדוש אומר על הפסוק וְהָרְשָׁעִ֖ים כַּיָּ֣ם נִגְרָ֑שׁ כִּ֤י הַשְׁקֵט֙ לֹ֣א יוּכָ֔ל וַיִּגְרְשׁ֥וּ מֵימָ֖יו רֶ֥פֶשׁ וָטִֽיט, אומר הזוהר הים כל גל וגל שבא, תארו לכם הגלים בתל אביב בחוף, בא גל ואומר וואלה נמאס לי מכל האנשים האלה, נראה לי אני הולך לשטוף את כל תל אביב, אבל הקב"ה חוק שם גבול לים, ברגע שהגל מגיע לחול אומר לו 'הלו הלו תרד זהו' עד היום כל גל וגל אומר כביכול - אני יראה לך אותי.

"כך גם מאז בריאת העולם כל רשע בא ואומר 'אני יראה מי אני' ומגיע לחול ב'סגולה' ואומרים עליו 'הוא היה בחור טוב, הוא היה זמר, היה מצביא הוא היה קדחת' אבל הוא 'היה'.. עכשיו יש לו שכנים חדשים - תולעים, הוא צריך להתרגל לסביבה לשכנים החדשים, הם קצת לא נעימים אבל אין מה לעשות, הולכים לבנות לו איזו יציקה מעל הראש והוא הולך להישאר שם הרבה הרבה הרבה זמן".

"אתם שומעים על מה אני מדבר איתכם?" סיים הרב זר את דבריו: "מה אתה משחק אותה אני ואני ואני? מי אתה רון קובי? קמו לפניך כבר מלא, מה אתה עושה? משהו שאחרים נכשלו בו? גם אתה לא תצליח בו".

ראש העיר רון קובי מסר בתגובה: "לא מכיר את הרב הזה, אבל מי שכותב כך אינו מייצג את דת ישראל היפה. אנשי החושך לא יעצרו אותנו ממהפכת הפרדת הדת מהמדינה! עצירת הכפיה החרדית יוצאת מטבריה כבשורה לכל מדינת ישראל! והנה, אריה דרעי וחבריו מתרסקים בסקרים ונעלמים מהנוף הפוליטי של עם ישראל אל שולי ההסטוריה. עם ישראל חי!".

תוכן שאסור לפספס
59 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
34
ממש בפניקה רק תראו מה בן אדם אחד עשה לכם אני חוזר ואומר 20 אחוז חרדים לא ישפיעו על 80 אחוז חילונים טבריה חילונית לעד וכדאי שתפסיקו להפחיד כי אף אחד למתעסק עם בורא עולם אבל במדינת ישראל גרים מליוני חילונים שנוסעים בשבתות וברוך אשם הכל בסדר.
עפר05.03.19
33
מי שמבין בחכמת הפנים מבין שראש עירית טבריה בסך הכל נטול השכלה תורנית וגם כללית טיפוס של שוק שאנשים לא חכמים בחרו בו בעל אישיות עבריינית בחירתו לראשות העיר בניגוד להגיון עם כישוריו הנחותים נותנים לא תפיסת חיים של ראש ארגון פשע ככזה מפלס האגו שלו עצום ועם טיפוסים כאלה לא הולכים באיומים ולא בכוח לדוג
אור05.03.19
פשוט להפסיק להתייחס לחולה לרשע הזה חולה אנוש בנפש!!! הלעיטהו לרשע וימות!!! אפילו חילוני גמור אמר עליו שבקרוב יגמור בכלא!!!!!!! בקרוב מאוד הלוואי!!!!!!
ש05.03.19
זיכנו השי"ת להתגלות צדיק אדיר בדורנו, המכיר בחכמת הפרצוף ככתוב בזוה"ק. יודע הוא לראות עברות על מצחו של אדם, ו"אף השכלה תורנית, כישורים ותפיסות חיים" לא אניס ליה. אנא ממך, צא והתוודע לרבים, ונדע לכבדך כראוי לך.
חנן. ב.06.03.19
32
בלהבלהבלהבלהבלהבלה
איתי10.03.19

הצגת כל התגובות

31
להחרים אותו לחלוטין זה בדיוק מה הוא רוצה פרסומת בכל הארץ...הכלבים נובחים והשיירה עוברת תנו לכלב לנבוח...בנתיים ..והתבוננת על מקומו ואיננו...השם בשניה יכול להעלים אותו מעל פני האדמה מה אתם דואגים תנו לכלב לנבוח....איפה האמונה שלכם רק אמונה ובשניה השם קוטל אותו . עם אדם כזה לא מדברים רע וגם לא טוב לא
ש05.03.19
30
ישר כוח לרב זר כל מחלה בסלע הלוואי ודברי הרב יחלחלו לרון קובי ויזכה לחזור בתשובה כי אם לא עצוב מאד יהייה לו.. כמו שאמר הרב הוא לא יודע מול מי הוא נלחם מול בורא עולם שהשבת שלו מתפללת בשבילך מר קובי שתזכה להתעורר בזמן
אפרת05.03.19
29
כמו בסופר שחייבים לשלם כשמגיעים לקופה,כך הנשמה משלמת בייסורים קשים אחרי המוות. ה"אני" זה שחושב ומדבר-זה הנשמה בתוך גוף. הנשמה נצחית ובעולם הבא נענשים בחומרה רבה כל הנלחמים בבורא עולם כשכף הקלע יותר גרוע מהגהינום. צוחק מי שצוחק אחרון...
משכיל06.03.19
סמוך עליי.. יהודים מספר אחד בלתכמן את בורא עולם התורה זה בשבילכם המסכנים עבדים טובים ובקר צאן
חחחחחחחחחח07.03.19
28
כיכר השבת והאתרים החרדים מברכים על היום שבו רון קובי עלה..
אנליסט 05.03.19
27
מצד שני זה לא מה שיחזיר אותו בתשובה.
חב''דניק05.03.19
26
כמה שהרב רפאל זר הי"ו צודק, השבת היא מקור הברכה והיא תשמור ותגן על כל תושבי מדינת ישראל. רון רון תתעורר, השבת שווה יותר.
שגיא עמוס05.03.19
25
רון קובי השבת תנקום בך
חזק וברוך06.03.19
24
ככה לא יחזירו אותו בתשובה..
יוסף05.03.19
23
אינני בעד רון, חבל מאוד שכך מתנהג, אולם, האם אנו - ובפרט נשואי העדה, או אלה המתיימרים להקרא כך - צריכים לרדת לרמות כה נמוכות של שיח עלוב ורדוד? הדרך לפעול אחת היא - התעלות והתרוממות. מעבר לכך היא ז והחינוכית, רק לה יש סיכוי להשפיע. נסו והווכחו.
רפאל05.03.19
22
הדברים
א.ב05.03.19
21
אם כל החרדים היו מקשיבים לגדולי ישראל ולא הולכים למקומות שמחללים שבת, כל העסקים והאטרקציות לא היו רוצים לעבוד בשבת, כמו עם אבו קיאק בצפון, ואשרי הרב שצועק על כך השכם והערב.
יוסף05.03.19
20
טעות להתייחס למוזרים
טעות להתייחס למוזרים05.03.19
19
מי אצה הרב זר? ז דיברת עם אלוהים,הוא אמר לך מי יכנס ומי לא יכנס לגן עדן? קצת ענווה,תתמקד במעשיך ותניח לאנשים לעשות כרצונם. זה שקוראים לך גאון במאמר, לא אומר דבר.
יגאל06.03.19
18
מה שצריך לעשות, זה למנות לעיר ועדה קרואה לאור חוסר התפקוד שלו. הדבר נתון בידיים של משרד הפנים שבראשו עומד השר אריה דרעי.
שלומי05.03.19
17
איתו דין. אני שם מבטחי בבורא.
רונן06.03.19
16
חזק ואמץ על כל דברי הגאון הצדיק מזכה הרבים מקים עולה של תורה רבי דניאל זר שליט"א
יוסף05.03.19
מדובר ברב רפאל זר שליטא. אבל לא משנה שניהם צדיקים
יהודי 05.03.19
15
תמשיך כך רון המלך
שרז05.03.19
14
אתה חושב שאתה גדול אבל ד׳ כבר יראה לך מי אתה טיפש שכמוך !!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל הרבנים נגדך ומלת צדיקים מתקיימת !!!!!!!!!!!!!!! אתה כבר תראה את עצמך באשפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כדאי לך לחזור בתשובה עוד לפני שיהיה מאוחר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתה כל כך רשע שאני לא יודעת אם יש לך תשובה !!!!!!!!!!!!!!!
חיה 05.03.19
13
עולם, איזה קשקשן
ישראל06.03.19
12
כבר זה מאוחרררררררררר כל יום רב אחר ויצא עליו ,,, הוא טמא וכלב והכלללללללללל אבל דדדדדדיייייייייייייייי עם זה .... זה לא מועיל ולא כלוםםםםםםםםם ההפך זה רק מתסיס אותו ואת החבורה שלווווווווו ואם כבר לדבר איתו רק בדרכי נועםםםםםםםםםם כמו הרבה מקרלין שליט"א . המ בירושלים אין חילול שבת ? אין מצעד
בני05.03.19
11
אתה חושב שאתה מתעשק איתנו אבל אתה עושה זאת לבורא עולם !!!!!!!!!!!! תתביש לך חוצפן גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כדאי שתתחיל להוריד את האף תרם יורידו לך אותו !!!!!!!!
ללא שם 05.03.19
10
אני אומרת לראש העיר של טבריה: "כפיה חרדית"??? מהיכן הבאת את זה? אתה עוררת את הנושא, בשעה שהחרדים בכלל לא מבינים מה אתה רוצה מהם עונשך יגיע במהרה. אתה ראש ציבור, כגודל הגאווה, כה גודל הנפילה
טליה06.03.19
9
אפילו שהיו רעים וחטאים לה' מאד. כואב הלב לראות רב בישראל מניח אומנות אבותיו ותופס אומנותו של בלעם.
רפאל05.03.19
8
אין על הרב רפאל זר שליט''א! כל מילה פנינה!
אני05.03.19
7
מציל את טבריה תודה רבה רון היקר
שרז05.03.19
6
אין ספק שדעתו של קובי נטרפה עליו ולכן אין עם מי לדבר, ללצים הוא יליץ...
משה05.03.19
5
תדליק את האש תגיד לי אם יש נשיר כל הלילה הלילה כולו תדליק את האש תגיד לי אם יש נשיר עד הבוקר הבוקר יבוווווווווווווווווווווו של השיר יעקוב שווקי)
חסיד של הרבי06.03.19
4
זה שעיר לעזאזל כדי שעם ישראל יראה ויירא בזכות רון קובי מליוני ישראלים יתחילו לשמור שבת עוד מעט ההצגה מתחילה
יש דיין05.03.19
3
למי אתה מדבר אתה לא אמור לומר שום דבר על חולי נפש חבל שבימקום להמשיך להרביץ תורה הרב מבזבז זמן על חולי נפש שמחפש פירסום כבוד הרב יומו יבוא בקרוב אל דאגה
דוד05.03.19
2
אם היה לו טיפה אמונה בגן או גיהנם הוא לא היה עושה את זה. אז נראה לי שזה מיותר להשמיע לו את זה הוא הרשע הזה בטח גם יעשה מזה ליצנות
פלוני05.03.19
1
תמשיך רון קובי עם הסיסמאות המטופשות, והאמרות המיושנות שלך תתקדם הלאה ונראה לאן תגיע....
חנה05.03.19
סתום תפה
מני06.03.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24