כיכר השבת

יו"ר 'דגל' מדבר על הכל

גפני: "ההסכם עם הדת"לים - מתאים לדעת הרב שך"

שינוי הקו של בני גנץ • ההסכם עם החרד"לים • המתקפות של איווט • הנוכחות של ינקלביץ' ב'כחול לבן' • החרדים שמצביעים לנתניהו • החינוך המיוחד • העימות על הפריפריה, אלי ישי וחוק הגיוס • ח"כ משה גפני בראיון (בארץ)

72
ישי כהן | כיכר השבת | ד' באלול | 04.09.19
(צילום וידאו: יוחנן בלייך; תמונות: חיים גולדברג)

13 ימים לבחירות לכנסת ה-22, יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מדבר על הכל בראיון מיוחד ל"כיכר השבת".

האמירה של בני גנץ נגד ממשלה עם החרדים, החברות של עומר ינקלביץ' במפלגתו, ההסתה של איווט ליברמן והפוליטיקאים שמשתמשים בהסתה נגד החרדים בכדי להשיג רווח פוליטי, היעד של 'דגל התורה' והסקרים הלא מחמיאים לימין. וגם, החרדים שמצביעים ל'מחל' והביקורת שלו על נתניהו, המאבק עם ש"ס על קולות הפריפריה והתמיכה במינוי אלי ישי לשר.

כותרות הראיון

האמירה של בני גנץ על ממשלה ליברלית ללא החרדים: "אנחנו לא משנים את המנגינה. עם לפיד לא יושבים, נקודה. זה ברור לגמרי. מתברר על בני גנץ, מתברר שהערכים זה לא הצד החזק שלו, כנראה יאיר לפיד אמר לו שהם מאבדים קולות לאיווט בגלל שהוא תוקף את החרדים, וצריך לשנות, והוא שינה.

ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר השבת'

"כנראה שערכים זה לא בדיוק הצד החזק שלו, לא אמרנו שנשב אתו, לא אמרנו שלא נשב אתו. אני מקווה שהוא יתעשת ויראה שלא עושים דבר כזה, מי שרוצה להיות בעמדת מנהיגות - צריך להתנהג אחרת, זו לא התנהגות ראויה".

ליברמן מאשים שהכל מתואם בין החרדים לגנץ: "ליברמן אמר שבמאה שערים הצביעו 120%, בדקתי בוועדת הבחירות, מתברר שאחוז ההצבעה לחרדים כ-30%, אצלו עובדות לא רלוונטיות. הוא לא מבין בעובדות.

"על ליברמן לא עובר שום דבר, לא עבר עליו כלום. הוא לא יודע כמה נזק הוא עושה לעצמו ולחברה הישראלית - וכנראה זה לא מעניין אותו. הוא מעניין אותו רק דבר אחד: ליברמן. אם יהיה לו טוב בשבילו ללכת עם שטריימל כדי שהוא יקבל קולות - הוא היה הולך עם זה. אם טוב לו לפרק את כל ההתנחלויות ביהודה ושומרון - הוא היה עושה את זה.

"לא עבר עליו כלום, הוא היה כזה תמיד והוא ימשיך להיות כזה. הוא לא ראוי להיות בפוליטיקה הישראלית, הוא יכול להיות בציבוריות הישראלית, הוא עושה נזק בל יתואר, גם לעצמו וגם לנו".

ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר השבת'

הנוכחות של ח"כ עומר ינקלביץ' ב'כחול לבן': "אין לי מושג, לא מכיר. היא ישבה בוועדה, פעם ראשונה שראיתי אותה. כשהוא אומר שהוא לא יישב עם החרדים, לא בטוח שהוא חושב כך, אבל אם הוא אומר שהוא לא יישב עם החרדים אז הוא גם לא יישב עם חברת הכנסת שנמצאת אצלו, שהיא חרדית? אין לי מושג וזה לא מעניין אותי".

הפוליטיקאים שמשתמשים בהסתה כנגד החרדים בכדי להשיג רווח פוליטי: "ליברמן ראה שהוא מגרד את אחוז החסימה, מה יביא ליברמן? הוא עשה משהו בשלושים שנה שהוא בכנסת? כלום. הוא לא עשה. ואז הוא אמר שהדבר הכי פשוט זה 'הכה את החרדים והצל את רוסיה'. אני לא חושב שימי השנאה כנגד החרדים חוזרים, יש הסתה על ידי מספר אנשים שהם שווים ל'כפרות'. כמה אנשים שרוצים לקבל קולות ואסור לנו לשחק לידיים שלהם".

היעד של 'דגל התורה': "היעד שלי כמו שאמר מרן שר התורה, כשאמרנו לו שיש שמונה מנדטים הוא אמר 'למה לא עשרה', מה שהוא 'בדיעבד' אצל גדול הדור אצלי הופך להיות מסקנה".

ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר השבת'

הסקרים לא מעניקים רוב לימין: "המציאות היא שצריך לחכות עד אחרי הבחירות כדי לראות מה התוצאות. אני מקווה שהתוצאות תהיינה שהימין והחרדים יוכלו להרכיב קואליציה. יש סיכוי, יש סיכוי שאפשר לעשות קואליציה, יש סיכוי שהחרדים והימין יהיו בקואליציה".

חרדים המצביעים ל'ליכוד': "אני אומר לכל החרדים שמצביעם לנתניהו כי זה מבחינתם הנושא: אנחנו לא עם נתניהו, אנחנו שותפים שלו, אנחנו בקואליציה, אבל אנחנו לא אנשים שלו. יש לי הרבה חסרונות להגיד עליו, אבל אני לא רוצה להגיד, אנחנו רוצים שהוא יזכה.

"אני מדבר לחרדים שפתאום הם אנשי ליכוד ותומכים בו, שלא יבלבלו במוח, הם לא חרדים, אם הם מצביעים לנתניהו. מה שהוא עושה, בעיקר לש"ס, זה דבר חמור, שיזכרו שיש דין ויש דיין".

משבר החינוך המיוחד והמתקפה של ח"כ יעקב מרגי נגדו: "אני שוכב על הגדר בשביל החינוך המיוחד כבר הרבה שנים, בחלק מהדברים גם הצלחתי. מרגי העביר את הרפורמה של החינוך המיוחד, הוא לא התנה את זה בחינוך המיוחד של החרדים. בניגוד אליי, שאני עצרתי העברות. זה נח לזרוק הכל על גפני כי באמת אני היחיד שעובד כמו חמור".

ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר השבת'

שלטון בג"צ והקמפיין נגדו: "אנחנו מרגישים שבג"צ הולך ומשתלט על המערכת הדמוקרטית בישראל. לא נבחרי הציבור קובעים, מי שקובע זה כמה אנשים שאתה גם לא יודע איך הם נבחרו, אתה לא יודע באיזה פרוטקציות זה קרה. הם מחליטים, על הדברים של הדת המדינה. על הדברים הכלליים, הם מחליטים כל דבר, בנושא הביטחוני והמדיני. הכל תלוי בהם. אנחנו חושבים שצריך להפסיק עם זה, זה פוגע במדינה, זה פוגע בדמוקרטיה, זה פוגע בנו".

השינוי ההיסטורי בחתימת ההסכם עם הציונות הדתית, נגד פינוי שטחים: "אנחנו חתמנו על הסכם, ההסכם הזה לא נעשה על ידינו לבד. עד היום אנחנו לא הצבענו נגד ארץ ישראל. מעולם לא הצבענו על פינוי ישובים או לפגוע במתיישבים ביו"ש. כתבנו בהסכם שנמשיך את המדיניות הזו.

"אחד הדברים המרכזיים שמרן הרב שך דיבר זה לא לריב עם אמריקה. היום אמריקה זה משהו אחר, נמצאים בקדנציה של טראמפ, תמונת המצב שאנחנו לא הולכים נגד ארה"ב. לגבי ההסכם, ההסכם זה סטטוס קוו בעניין. לא השתנה דבר וחצי דבר".

המאבק עם ש"ס על קולות הפריפריה: "אנחנו נעשה עצרות בבאר שבע. מה זה באר שבע? מה היא רואה? זה שלה? מה שלה בעניין הזה? אנחנו עובדים בכל הארץ. אנחנו עובדים עם כל הציבורים במדינת ישראל. אנחנו נותנים להם חינוך יותר מכל אחד אחר. זה שייך למישהו? אני לא רוצה לפתוח דברים שאנחנו מדברים מה שייך למי, המאזן יהיה לרעת ש"ס".

ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר השבת'

המשא ומתן עם אלי ישי: "אני תומך במינוי שלו לשר. תומך בזה. אנחנו מדברים עם נתניהו. זה עדיין לא נגמר".

חוק הגיוס: "היה בקריאה הראשונה, מה שמדובר אז שלפחות יהיה פתרון. יש לנו ניסוח שהניסוח הזה נדרוש אותו, זה עומד באישור מועצות גדולי וחכמי התורה. אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו. יש בלבי על ראש הממשלה שהיה צריך להביא את זה לפני הבחירות".

חוסר הגיבוי של נתניהו בסערת ההופעות בהפרדה: "יש בלבי על ראש הממשלה, שמגיע הנושא הזה של ההפרדה המגדרית. הוא היה צריך לצאת לטובתנו. ראש ממשלה שהוא שותף שלנו ואנחנו הולכים אתו כל הזמן. הוא היה צריך לצאת לטובתנו, צר לי שהוא לא עשה את זה, זה לא מוסיף לו שום דבר".

צפו בראיון המלא

תוכן שאסור לפספס
72 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
שלום וברכה. חייב לומר שהאמת קשה. אבל היא אמת. כל הזמן בכו לנו באוזניים. לפיד לפיד לפיד. כבר מזמן לפיד אינו שר האוצר. למי שיודע כולל אדון גפני. אז למה לא דאגתם. ל_______. יוקר המחיה. דיור. שכר לימוד אש במוסדות החינוך. מדוע לא ללמוד עוד מקצועות בסמינר חוץ ממורות וגננות ומה גם צריך קשרים בשביל ה
אומר את האמת.06.09.19
53
חוצפה של גפני יעקב מרגי הכי ראוי מנבחרי ש״ס בכל תפקיד ביצע את הטוב ביותר כשר דתות כיו״ר ועדת החינוך מהיכרות אישית עשה רבות ו....אלי ישי עבר זמנו כי מי שגרם למחלוקת לא ראוי להנהגה
תמיר05.09.19
52
תפסיקו כבר להלל את האיש הזה נכון הוא חכם חריף ושנון אבל הוא הרבה פעמיםמדבר על שנאה של ש"ס וספרדים וזו הסיבה שאני אשכנזי אבל לא מצביע ג' כי הם עסוקים הרבה בפילוג בין הליטאים לחסידים ולספרדים יש לנו מערכה משותפת להילחם בשונאי התורה ובמקום זה הוא נלחם בחסידים וספרדים מספיק עם זה די עברנו את הימים האלה
כולנו יהודים05.09.19

הצגת כל התגובות

51
שר כן, יושב ראש ועדת הכספים לא.
רבינו05.09.19
50
גפני עוד חולם על ישיבה עם נתניהו לא תהיה ממשלה עם נתניהו זמנו נגמר יחליפו אותו אחרי הבחירות לטובת מפלגות מרכז ימין
תשובה05.09.19
אמן
אמן05.09.19
49
למה להגיד סתם שיביאו לאלי ישי תפקיד שר הם זרקו אותו מכל המדרגות אחרי שניצלו את המצבעים שלו (אין כאלו הרבה) אבל אחר כך לא התייחסו אליו אז גפני זה מאוד שקוף המהלך שאתה עושה כביכול לקרוא שוב למצביעים של אלי ישי חשבתי שיש לך יותר ניסיון בפוליטיקה זה מהלך ילדותי
איש05.09.19
48
שקרים קטנים
לא נורא 05.09.19
47
איזה שר גפני מיעד לא,ישי ?שיקח בחשבון שלא יודע קרוא וכתוב
דגלניק ספרדי05.09.19
46
גפני איש מתורלל ועצבני.
מאיר מילר05.09.19
45
תמיד הצבעתי לליכוד. הפעם אני מצביעה ג'.
אביטל05.09.19
44
נלחם בהפלית הסמינרים????? נלחם במצוקת הדירו?
יישר כח לגפני.05.09.19
הוא נלחם במה שהוא יכול, אבל הוא לא מלאך. ותאמין לי שבשביל לקבל את מה שיש לחרדים היום היה צריך הרבה מלחמות עקובות מדם, כי שום דבר לא מגיע לנו אוטומטי כמו לכל אזרח במדינה הזו, אז דיור? נכון, לא הביאו פתרונות לדיור עם כל הכבוד לגפני אבל הוא עדיין לא ראש הממשלה,אז מה אתה רוצה ממנו??.. תגיד לו תודה רבה
חרדי05.09.19
43
למה היותך חרדי מותנה בכך שאתה מצביע לגפני?? חרדיות זו לא תפיסת עולם??
העגלון של פראג05.09.19
42
איזה יופי : הכל בשם גדולי הדור
שי 05.09.19
41
הצלילים של המצלמה פשוט בלתי נסבלים כאילו אתם מצלמים חייזרים מה נסגר אתכם?
ץ05.09.19
40
מכתב לאדון גפני. האם אתה באמת דואג לציבור. או דואג לכסא. אשאלך מספר שאלות בטרם תזרק בס"ד לאופוזיציה. הרי אתה איש אמת. אז 1 על 1 אוקי. שאלות. 1. למה אין ברשימתך נציג ספרדי. אם תגיד לי צבע אשיג לך אחד לבן. לא העיקר את הקולות של הספרדים. 2. מה עשית למען האפליה של הסמינרים? בעצם למה לעשות? 3. האם א
יש אמונה05.09.19
אין תשובות
10005.09.19
39
ליברמן יכול להיות פוליטיקאי רק בגלל שהוא לא עשה כלום זה בדיוק פוליטיקאי
אנייי04.09.19
38
הבעיה של ג' שנמצא שם אדון פרוש שהוא לא נציג חרדי, אלא נציג של הג'ובים שלו. ראו בבית שמש איך הנציג של משפחת פרוש רודף את החרדים. לכן ברור שאין סיכוי שאצביע לג' וגם אשכנע לא להצביע לג'. כי ב"רגע האמת" לא אצביע למי שירדוף אותי ויזיק לי למען הג'ובים שלו.
תושב בית שמש04.09.19
לגבי פרוש אתה צודק. אבל יש עוד סיבות אחרות למה להצביע לג', חוץ מכמובן לשמוע לגדו"י. תצביע בשביל גפני ומקלב, זה לכל הדעות שווה את ההצבעה שלך.
מישהו04.09.19
37
עבר זמנו הוא סותר את עצמו כל הזמן
דרור04.09.19
36
גפני צודק אסור להצביע למושחט ביבי זה לא דתי זה לא יהודי זה לא מוסרי להצביע רק גגגגגגגגגגגגגגגגגגגג
המוציא לאור04.09.19
35
כשמגיע לחרדה שלא תאבד את ראשות הכספים ותהיה מובטל ולא תוכל לקמבן למען דגל התורה ולרמוס את האחרים אתם תבלעו כל דבר טמא.הרי אתם אמרתם שהסרוגים כי עד על כס יה מלחמה לה בעמלק כס זה ראשי תיבות כיפות סרוגות אבל כשמגיע לכסף כמו שמכרתם את חיפה ככה תמכרו את התורה ואותנו הבוחרים.
יאיר05.09.19
34
גפני מלך, כל מילה פנינה. רק ג ג ועוד פעם ג
אבי04.09.19
.
חותם על כל מילה04.09.19
33
שלום חברים. היה לי קושיה. כתוב טוב הכלב החי מאריה המת. אל תתאמצו קיבלתי תשובה. האיש בראיון לא נזכיר את שמו. לא נתן יד שהעבירו את חוק הפלית הסמינרים. ולמה כי מפלגת לפיד הגו את הרעיון. ומה יקרה אם לפיד ירצה לתת מליונים לישיבות. האם יהיה אותה תגובה של האיש מהראיון. הפסוק ברור.
אבי05.09.19
תצביע שס ותהיה ספרדי גאאההההה
אבא05.09.19
1000
k05.09.19
32
בס"ד. נהיינו שבוים של העסקנות החרדית. הכל לפני הבחירות. היה לכם 4 שנים. היכן הנדל"ן? שכחתם אני מבין. לעסקנים אין בעיה של דירה לילדים. כל הזמן רבים ביניכם על גובים ועוד. הציבור החרדי אינו עיוור. היום אין אפילו מחסנים להשכיר. ומדוע אנו משלמים שכר לימוד יקר בת"ת. אגב הפלית הסמינרים מר גפני לטיפולך. הת
בוקר טוב05.09.19
מסכים
מימון05.09.19
משוגע לגמרי בלי להתייחס לטענות של שוטה גמור אז מה אתה רוצה להצביע לאלו שרוצים לעקור את כל הדת במדינה
אבא 05.09.19
31
גפני שקרן עם דיפלומה
גפני שקרן עם דיפלומה05.09.19
30
דגל יודעת תמיד לנופף ב"דגל" של ועשית ככל אשר יורוך כדי לקושש קולות ואחר כך לדפוק את כולם חוץ מהמקורבים כמובן, הדבר המעניין זה שלמרות שהציבור החרדי גדל. כבר עשרות שנים הם תקועים בסביבות 6 מנדטים כנראה מגיע גיל שאנשים מתפקחים וקולטים שיש להם זכות הצבעה ולא "זכות להצביע" בבקשה אדון גפני תמשיך לשמור על
בני04.09.19
29
אני תומך בגפני
מתן04.09.19
28
לא משנה על כמה מכתבים הוא יחתום רגע לפני הבחירות, גפני הוא איש שמאל שימכור את ארץ ישראל.
דהן04.09.19
קשקשן. כולנו נצביע ג' והפעם עם כל העוצמה היהודית האמיתית שלנו. אין זמן לבירבורים
אסתי05.09.19
27
רק שס אין מה להתבלבל. היחידים שעזרו לפרפריה ועיירות הפיתוח ואלו שימשיכו לעזור, ג' לא עוזרת היא עוזרת רק לכומונה שלה המשולבת בהדרה וגיזענות מושחתת.
יוסי כהן05.09.19
26
מרן מזוז זכה לברכת מרן ע''ה וישתחוו לך אשכנזים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחח04.09.19
25
גפני מבוזבז, יו"ר וועדת הכספים קטן עליו, חבל שהוא לא מנהל כאן את המדינה, היה עושה פה סדר.
חרדי04.09.19
גפני דואג ל"מוסדות", הוא אינו דואג לחרדי כפרט ! אם היה דואג, היה מטפל דבר ראשון במחירי הדיור שזו הבעיה הקשה מכל..
העגלון של פראג05.09.19
24
דרעי שאב את השמאלניות שלו מכם
לא לשכוח 04.09.19
23
לבנימין אמר ידיד ה' ישכון לבטח עליו
ספרדי04.09.19
22
גפני העתק מדוייק של"מנכ"ל המדינה" ח"כ החרדי שפירא. ויודע איך שפירא גמר רע, ואינו פוחד.
רבינו05.09.19
21
רק שלא יחבור לליברמן שוב אחרי הבחירות
יוסי04.09.19
20
גפני מושחת גדול! כיצד הם מחבקים את אלי ישי הרשע בעוד שגדולי ישראל הדירו אותו ובראשם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן ומרן שר התורה רבי שמעון בעדני שליט"א. איש שפגע בתנועת ש"ס והחליש את הציבור החרדי בכנסת על מלחמות כבוד ויצרים אישיים. אדם שהפר את פסיקתו של מרן שאריה דרעי יקבל בחזרה את הפיקדון שהבטיח לו לע
יוסי כהן05.09.19
19
עשה את שלו והתבגר מתחיל לדבר שטויות
שלמה05.09.19
18
מצביע רק עוצמה יהודית
יוסי04.09.19
17
מה עם השכבות החלשות שרובם תומכות בימין כולל שס וגימל למה אין הכרת הטוב אנו שקופים?ובמיוחד נכים חלקיים שלא מוצאים עבודה חצי משרה ומופלים פעמיים גם מקיצבה זעומה וגם מאי סיוע בעבודות מתאימות ועזרה בדיור ובקחן...למבינים...
נכה 60אחוז04.09.19
16
שואלת בתמימות, מה הבעיה שלו עם ש"ס?
שני05.09.19
קנאי קנאי קנאי קנאי קנאי
ת05.09.19
15
לא מאמין לשום מילה של גפני. יש לי שני ילדים בחינוך מיוחד. שנוסעים בתחבורה ציבורית. בגלל 2 בעיות. 1 ספרדי. 2 אין לי קשרים
בוקר טוב05.09.19
כל מילה א מ ת
יוסי05.09.19
14
ראש הממשלה צריך להיות
גפני תותח04.09.19
13
מזדהה לגמרי עם מה גפני אמר על נתניהו שלא נוקף אצבע בנושאים שחשובים לחרדים,גפני איש אמת בלי חנפנות, מאיתנו הוא (ביבי) דורש נאמנות מוחלטת, ובתכל'ס לא עושה כלום כשפוגעים בנו, אז לכל החרדים האווילים שרוצים להצביע ליכוד כדי להציל את נתניהו, כדאי שתפנימו טוב, זה האיש, ואם חשוב לכם שידאגו לכם באמת לצרכים ש
מישהו04.09.19
12
גפני תותח גאון פוליטי, כל הציבור החרדי צריך אותו עוד הרבה שנים! ומותר לש"ס ללמוד מניסיונו ,ולכבד את מהלכיו ,ולא צריכים להידלק מכל כנס שגפני עושה בפרפריה, כי ס"ה אנחנו נצטרך אחד את השני כמו אויר לנשימה! ואין לנו את הפריבילגיה לריב על כל שטות! בפרט מול שונאי הדת של ליברמן! לפיד! מרץ! ברק! ובג"ץ! שעו
גפני גאון פולטי04.09.19
11
ומה שיורה לנו מרן נשיא ארצות הברית, כך נעשה... איי, יש שו"ע או"ח סי׳ שכט שפוסק (לכו"ע) שזה פיקוח נפש? אבל נשיא ארה"ב הוא המרן..
איינער04.09.19
10
חרדי שמצביע לגנץ ? לליברמן ?
אוקסמירון04.09.19
9
גפני תותח על, חבל שהציבור לא יודע להעריך אותו כראוי,מאחל לו שימשיך בבריאות בפעליו עד 120, כי מה גפני עושה אף אחד אחר לא יכו לעשות, הכי נהניתי מזה שהוא אמר שהוא עובד כמו חמור, מה שנכון נכון.
חרדי04.09.19
8
גפני אחד המוצלחים בכנסת , לא לחינם הוא מוערך וזוכה בפרסים... אשרי המפלגה שזכתה בו
ע04.09.19
7
אתם גם לא חרדים. אתם גזעניים יותר מלפיד. בנות ספרדיות ובנים אתם מפלים לרעה. אני כחרדי לא אצביע לכם בכלל. אתם גם לא עונים לפניות אז עכשיו לפני הבחירות אתם נזכרים?
אמיר04.09.19
6
אשרי שזכינו לראש המשלה הכי טוב שהיה לנו אי פעם שהפך אותנו למעצמה עולמית ומשיג לנו הישגים עצומים ואדירים בכל התחומים. צריך להיות מטורף להצביע לגוש שמאל קיצוני, בראשות גנץ המבולבל שסיכן חיילי גולני והשתתף באזכרה לשהידים מתאבדים ולכלומניק, השחקן והליצן יהיר לפיד, שבונים את הגוש שמאל קיצוני שלהם על המפל
רק נתניהו04.09.19
5
פשוט מטורף! לא היינו אמורים להיות עכשיו במערכת בחירות! לגוש הימין היה אמור להיות מעל 60 מנדטים גם ללא ליברמן אילולא הזיופים הרבים שנחשפו! גנבו לגוש הימין את הבחירות עם קולות מזויפים שעזרו לבל"ד לעבור את אחוז החסימה!!! איך אין כאן רעידת אדמה בגלל זה?!?!?!
ישראלי04.09.19
אם מישהו זייף זה רק לטובת ג זוכרים כולם את המתים שבאו להצביע בבית שמש יש לי חבר שהצביע ל ג בבחירות לפני 4 שנים הוא נכנס 12 פעמים עם ת.ז. מזויפות
אנייי04.09.19
4
לא ש"ס ולא דגל. אל תחייה באשליות שאין חרדים שמצביעים לגנץ אלפי חרדים נמאס להם מהקומבינות שלכם מהגזענות שלכם מעשרות הקרוואנים שתוקעים לנו מול הבית וראש עירית בני ברק עושים מה שרוצים לא מעניין אותם התושבים במקום להשקיע במגרשי ספורט.בריכות .גינות מפוארות שלא נצטרך לרעות בערים אחרות ולהתבזות כל הכסף עוש
יוני04.09.19
טלית שכולו תכלת
פנינה04.09.19
אתה בחור לא חרדי אז בודאי שאתה מצביע למפלגה חילונית יש לך טענות על כל העולם כולל על מנהלים של מוסדות יש לך הרב שעות פנאי תעשה משהו מועיל לנפש לך ללמוד חשיבה חיובית ולממש את עצמך וכדאי לך להפסיק לקטר על כל העולם החרדי, כי בחוץ החילוניים,זאבים ואריות משודרגות ,אחד מול השני, ברמות שאתה לא מכיר, כי היינ
יוני יונתן תרגע04.09.19
אתה ברור שתרצה שזה יקרה כי אתה מחנך את ילדך איך שבה לך ומחייב את כל הילדים שנמצאים איתו בכיתה שחונכו בדרך נכונה לשאוב ממנו שטויות אבל כשיש בדיקות יודעים להפריד בין חרדי לחרדי מזויף
אנייי04.09.19
3
גפני לא דואג לציבור החרדי אלא אך ורק לעסקונה. האמת צריכה להאמר. מי שנתן יד להדרת ילדי המוכש"ר היה גפני ולא נתניהו. מי שנלחם בחרדים שבחרו ללמוד באקדמיה היה גפני.
נועם04.09.19
2
אם הם לא קהל שבוי של יהדות התורה אז הם כבר לא חרדים?
רונן04.09.19
1
גפני חשוד: סייע לרב ידוע לחמוק מחקירה מבקר המדינה המליץ ליועמ"ש מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ גפני, בחשד שסייע לרב לחמוק מחקירה, בסיומה הגישו כתבי אישום נגד המעורבים האחרים
יוני04.09.19
תחתום יוני בן ליאיר לפיד
אבא 05.09.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24