כיכר השבת

בפוליטיקה, במוזיקה ובתקשורת

אתם בחרתם! אלו הם 'אנשי השנה' של גולשי 'כיכר השבת'

עשרות אלפי גולשים נענו לאתגר ובחרו את אנשי השנה שלהם - לשנת תשע"ט, בשלוש קטגוריות: בפוליטיקה, במוזיקה ובתקשורת • הקרב הצמוד הוכרע ואלו הם הנבחרים ל'אנשי השנה' (אקטואלי)

57
כיכר השבת | ד' בתשרי | 03.10.19
אתם בחרתם! אלו הם 'אנשי השנה' של גולשי 'כיכר השבת'
(צילום: פלאש 90 ויח"צ)

ימים ספורים לפני נעילת שנת תשע"ט, יצא 'כיכר השבת', האתר החרדי המוביל בעולם, בסקר מיוחד לבחירת אנשי השנה שלכם, הגולשים - בשלוש קטגוריות: בפוליטיקה, במוזיקה ובתקשורת.

עשרות אלפי גולשים נענו לאתגר והשתתפו בבחירת אנשי השנה שלהם, כעת, לאחר שקלול אלפי הקולות ובתום קרב צמוד, נפלה ההכרעה.

'כיכר השבת' שמח להציג את אנשי השנה שלכם - שלושת הנבחרים הראשונים בכל קטגוריה.

אנשי השנה בפוליטיקה

(צילומים: מרים אלסטר, נועם רבקין פנטון - פלאש 90 וחיים גולדברג - כיכר השבת)

במקום הראשון - יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי

זו הייתה שנה עמוסה ליו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי. מחד, שנה עם אירועים משמחים, ומאידך, כאלו שקצת פחות נעימים. בתחילת השנה ספג דרעי מפלות בחלק מהערים בבחירות המקומיות, כאשר הפסיד את ראשות הערים אלעד ובית שמש. במקביל, לאורך השנה התמודד דרעי עם חקירות משטרה והדלפות על "כתב אישום". לצד זאת, רשם דרעי הישגים בשתי מערכות בחירות לכנסת, בראשונה קיבלה ש"ס שמונה מנדטים ובשנייה תשעה - עם יותר מ-330 אלף קולות. בסיומה של השנה ולאחר ש"סכנת אלי ישי" הפוליטית נמוגה, יצא למהלך של שלום עם תחנת הרדיו 'קול ברמה'.

במקום השני - ראש הממשלה בנימין נתניהו

בפער קטן ממש, אחרי דרעי ניצב ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוביל את ישראל בשנה החולפת לשתי מערכות בחירות. בסבב הראשון הביא נתניהו את "הליכוד" לזכייה ב-35 מנדטים. ב-20 ביולי הפך לראש ממשלת ישראל, שכיהן במשך התקופה הארוכה ביותר, אך בסבב הבחירות השני הקסם התמוגג ו"הליכוד" קיבלה רק 31 מנדטים - למרות החיבור עם "כולנו" שעל הנייר היה שווה 39 מנדטים, יחד. בשנה זו הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי החליט לשקול העמדה לדין של נתניהו, בכפוף לשימוע. ביחסי החוץ רשם נתניהו הישג אדיר לאחר שהנשיא טראמפ חתם על צו להכרה אמריקאית בריבונות ישראלית על רמת הגולן.

במקום השלישי - יוסי דייטש

איש אגודת ישראל פתח את שנת תשע"ט כמועמד החרדי היחיד לראשות העיר ירושלים. בבחירות הגיע דייטש למקום הרביעי עם 17.01% מקולות המצביעים, ולא עלה לסיבוב הבחירות השני. במהלך הבחירות קצר דייטש שבחים רבים על היותו ממלכתי וזהיר בכבוד מתנגדיו, למרות היריבות הקשה. לאחר הבחירות, התאושש דייטש מההפסד והצטרף לקואליציה של משה ליאון, והחל לכהן כסגן ראש העירייה וכאחראי על שיפור פני העיר תחת ראש העיר.

אנשי השנה במוזיקה

(צילומים: יח"צ וחיים גולדברג - כיכר השבת)

במקום הראשון - ישי ריבו

הזמר והיוצר שחגג השנה יום הולדת 30, ניצח בסקר בפער אדיר והפך לאחד האמנים המשפיעים במוזיקה הישראלית כולה. סבבי ההופעות שלו הם מהמצליחים בישראל, בשורה אחת עם האמנים הגדולים ביותר בישראל. ריבו הוציא השנה את הלהיט 'הלב שלי' וזכה לעשרות מיליוני צפיות בערוץ היוטיוב שלו לצד תארים והכרה בכל כלי התקשורת כאחד האמנים המובילים. ריבו הוציא בסוף השנה את אלבומו הרביעי 'אלול תשע"ט' שזכה לשבחים רבים.

במקום השני - מוטי שטיינמץ

מוטי שטיינמץ הפך השנה לאחד האמנים החסידיים המוכרים ביותר, דווקא בגלל הופעה שכמעט התבטלה. הסערה סביב ההפרדה במופע בין הזמנים בעפולה ובחיפה, הביא להשמעות רבות של שטיינמץ בכל כלי התקשורת בישראל, חלקם גילו אותו לראשונה בעקבות הסערה.

במקום השלישי - נפתלי קמפה

הזמר והיוצר חגג השנה את אלבום הבכורה שלו, שהפך במהירות רבה להצלחה גדולה. רבים מתוך שירי האלבום חדרו עמוקות לעולם הישיבות ומושרים בפי כל. שירו המרגש "בעבור אבותינו" אותו הלחין עם המעבד והיוצר אלי קליין הפך לשיר מסיבות סידור, לצד שירים נוספים מהאלבום.

אנשי השנה בתקשורת

(צילומים: הדס פרוש, פלאש 90 וכיכר השבת)

במקום הראשון - עמית סגל

המנצח בפער אדיר, הפרשן הפוליטי בחדשות 12. סגל נחשב לבכיר הפרשנים בישראל. מוכשר, חד, ללא משוא פנים, ללא מורא. עוקבים אחריו מאות אלפים כשהציוצים שלו לא אחת מעוררים סערות של ממש. בשנה האחרונה ספג סגל הרבה אש מחבריו לתקשורת. כשכל חטאו היה שהביע לעתים את דעתו האישית.

במקום השני - אבי מימרן

איש תקשורת ומגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי'. בשנה זו יותר משנים עברו גילה מימרן צד נוסף באישיותו. מלבד היותו איש רדיו, ליווה מימרן את מאבקם של ילדי החינוך המיוחד כאב לילד מיוחד. מימרן עוסק בנושאים שהתקשורת ממעטת לעסוק בהם בפומבי, כגון האפליה בחברה החרדית ויחס החברה החרדית לבעלי מוגבלות.

במקום השלישי - מנחם טוקר

שדרן רדיו 'קול חי' ומגיש תכנית טלוויזיה בערוץ 13. אם יש שדרן שמצליח להמציא את עצמו מחדש בכל הזדמנות הוא מנחם טוקר. "מלך הרדיו החרדי" כונה טוקר לא פעם. זו הייתה שנה עמוסה עבורו, לצד תכנית "הקול הבא" אותה הוביל, הנחיית אירועים בולטים במגזר החרדי והחזרה לשדר את תכנית 'חסידישקייט' המיתולוגית בגלגול החדש שלה.

תזכורת - המועמדים

בקטגוריית הפוליטיקה, התמודדו 12 אישים שבלטו השנה בזירה הפוליטית - הארצית והמקומית: בני גנץ, בנימין נתניהו, אריה דרעי, משה גפני, יעקב ליצמן, יוסי דייטש, משה ארבל, יצחק פינדרוס, מנחם אליעזר מוזס, אביגדור ליברמן, עליזה בלוך ורון קובי.

בקטגוריית המוזיקה, התמודדו עשרה מוזיקאים: שולי רנד, ישי ריבו, נפתלי קמפה, מרדכי בן דוד, שרולי ונתנאל, מוטי שטיינמץ, ליפא שמעלצר, אלי קליין ואיצי ברי, שלמה כהן ושלום למר.

בקטגוריית התקשורת, התמודדו תשעה אנשי תקשורת בולטים: יעקב ריבלין, אבי מימרן, דוד חכם, משה גלסנר, שמעון ברייטקופף, מני גירא, מנחם טוקר, ביתאן-גרוזמן ועמית סגל.

תוכן שאסור לפספס
57 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
32
בחרתם בדרעי יותר מנתניהו???????????
יאיר04.10.19
כן יאיר נתניהו , למקרה שלא שמת לב זה אתר חרדי - ואריה דרעי הפתיע בבחירות השנה .אם היינו ליכודניקים מושבעים אני הייתי מבינה שביבי בראש אבל אנחנו לא .
65604.10.19
31
אין על ישי ריבו
משהי04.10.19
30
ישי ריבו-ברור!!! עמית סגל-בסדר אריה דרעי???-מאן דכר שמיה?!
לא משנה03.10.19

הצגת כל התגובות

29
איך זה לא ברור שפינדרוס הוא איש השנה בפוליטיקה. הוא עבר תלאות אין סופיות ובסוף נשאר בבית ואם כל זאת הוא הגיב ''הכל לטובה''. אני חושב שבאתר חרדי כזה אדם היה צריך לנצח בפער ענק
פינדרוס06.10.19
נס שפינדרוס לא מקום ראשון בג אחרת הם לא היו עוברים את אחוז החסימה
מתיא יבנה06.10.19
28
זה לא נכון הם לא אמורים לזכות
הם לא אנשי השנה04.10.19
27
כל הכבוד גם לדוד חכם שכשם משפחתו כן הוא חכם ואינטלגנט מיצג חלק מהצבור הספרדי האוטנטיכל הכבוד לו אומר את האמת בפרצוף!!!
אני03.10.19
אולי מאז שעבר לקול ברמה
ישי03.10.19
26
אין עליך!!! כל הכבוד!!!!
אפרת03.10.19
25
היי כפרה בוא נרגיע לרגע אוקי... כל האנשים שאמרת שלא יבחרו בישי ריבו... לא יפתחו גם את כיכר השבת ויצביעו בסקר!!! ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהאנשים באמת בחרו בו... (ואם אתה קצת יותר חכם היית הולך לבדוק בכמה מקומות ואצל כמה אנשים הוא זמר השנה!!!(ובצדק רב!!!)) ואגב מה הבעיה שחסיד סאטמר ישמע את
ל22 אני בהלם!!!05.10.19
24
אריה דרעי הגדול!!!!!! במקום הראשון! אוהבים אותך רבי אריה!!
ללי03.10.19
23
איך בפוליטיקה ארייה דרעי ? מה זה השנה הכושלת שלו זה שהוא לא מטפל ברון קובי זה שהוא יסתבך בחקירות נו עזבו אותכם . בתיקשורת איך אבי מימרן מה ? מה זה ? מי ביכלל שמע עליו חוץ מהיותו שדר מהדורה בקול חי . לא ידענו שהוא פעיל וכ' טוב שיהיה לשניהם במזל טוב . אבל אחרי הכל אני הוא איש השנה
מצביע03.10.19
22
אתם חושבים שבאמת אלו הם אנשי השנה? אז אתם טועים אף אחד מהם לא מתקרב לאיש השנה ובעיקר אריה דרעי
מגוכך 04.10.19
21
חה חה בדיחת השנה ישי ריבו זמר השנה לצבור החרדי????? שקר וכזב שקר וכזב, איך אתם לא מתביישים לשקר בקול רם? אולי כי אתם חושבים שהצבור כל כך טיפש ולא יקים אתר מתחרה שייחשוף את כל השקרים והנגיעות שלכם? ישי ריבו הוא אולי הזמר של הישראליים הדתיים והמסורתיים, אבל מה לחסיד בעלז, גור, וויזניץ, או ליטאי מפו
למכור לוקשים חה04.10.19
רוב הגולשים בכיכר הם אשכנזים-זו ההוכחה שריבו התקבל באהדה רבה גם אצלם. אני אישית לא בחרתי בו אלא במוטי שטיינמץ שהוא לדעתי הרבה יותר טוב ממנו...
יאיר04.10.19
הרבה מהמצביעים ספרדים והם לא יבחרו במוטי שטיינמץ
אני08.10.19
ועובדה שהרב בחרו את ישי ריבו מוטי לא מגיע לעשירית הצלחה של ישי אין על ישי ריבו מה שתגידו ❤❤❤❤
שירה05.10.19
על תקשקש בשכל הוא התקבל יפה מאוד תפסיק לאכול את הראש
אזולאי04.10.19
החסידויות שהזכרת פחות חשופים לכיכר השבת ... גולשי כיכר יותר טיפוסים של ישי ריבו . ובו ניתן לישי את הכבוד שלו ה' נתן לנו גאונות במוזיקה , והוא משתמש במתנה הזו ומנצל אותה כדי לקרב קרובים ורחוקים .
65604.10.19
שלא תעז לדבר על ישי יחצןף הוא מלךךךךך ואתה בוחר לי מוטי איכס עד איפה הגעתם אנשיםםםםם אין על ישי חיים שלי
אנונימית05.10.19
תתבייש לך ישי ריבו כל השירים שלו הם פסוקים, אהבה וקירבה להקדוש ברוך הוא, רק בגלל שהוא לא אוכל קיגל בטיש > או לובש גרביים לבנות עם מבטא אידשאי , הוא לא חרדי בהגדרה?? תפסיד כבר להכליל אנשים לפי הסממנים שנראים לך יותר או פחות מתאימים, אין לך בעלות על ההגדרה מי נחשב חרדי ומי לא , זה נטו הגדרה שלך ל
הלל04.10.19
20
ברור שההישג של גנץ הרב יותר גדול מנתניהו, הרי להיות ביבי ולקבל 35 מנדטים לא כל כך קשה אבל להיות גנץ ולקבל 35 מנדטים זה כמעט בלתי אפשרי
דעת תורה03.10.19
19
אם יורשה לי לדבר אז מבחינתי אנשי השנה זה ליד עזרא ושולמית יד אליעזר עזר מציון יד לאחים ואותם אנשים שעוזרים יום יום למבוגרים לבנות הסמינרים שמתנדבות לשמור לאהוב לשמח את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים לארגונים המיוחדים ומישהו מה נמצאים בכל ספר טלפונים של כל אחד מאיתנו ולעם ישראל היקר שמתים לעזור אחד לש
ישי03.10.19
18
ברור שהוא מקום ראשון!!!!
דוד03.10.19
נראה לי ששכחתם משהו מאוד חשוב. גפני שלא מפסיק להלחם על עולם התורה,שאפו
גאולה03.10.19
התחלפו לך סימני השאלה והקראיה במקלדת...כדאי שתשנה את זה שלא יהיו לך פאדיחות😏
דב03.10.19
חחחח חזק!!!
בנימין03.10.19
17
מה עם חנן בן ארי????
ט05.10.19
16
ישי ריבו🤴🤴🤴🤴ידעתי שיזכה מלךךךך🤴🤴🤴🤴
מיכאל03.10.19
15
כיף לקרוא כאן את כל המריבות החכמות בין הגולשים , אין על האינטליגנציה שלכם...
מיכאל07.10.19
14
אריה דרעי המלך וישי ריבו הנסיך ברור שהם מקום ראשוןןןןן🎖🎖🎖
מיכל03.10.19
מיכל אריה דרעי זכה נכון..אבל תסבירי לי איך עכשיות הוא מסכים לשבת עם ליברמן?
נתי04.10.19
13
מה עם חנן בן ארי????.
אלוף העולם05.10.19
12
תם עידן המנחים טוקר
אני04.10.19
11
זה בדיוק האנשים שבחרתי....🤗 (חחח... אח שלי אומר לי עכשיו שזה לא מעניין אף אחד התגובה שלי...אולי...😅) חוץ מאריה דרעי... שאין לי מושג למה זכה במקום ראשון???? (רק ביבייייי🤴🤴🤴🤴🤴) אם זה ענין אותכם ופתחתם בואו נראה אתכם מגיבים.!!!###👍👍👍 (אני רוצה להחזיר לאח שלי שצחק עלי...🤪)
עדן03.10.19
קראתי :)
נילי06.10.19
ראיתי😄 הגבתי😁 מסכים ב100.5%
דב03.10.19
חחח תודה
עדן04.10.19
הסיבה שאריה דרעי לקח מקום ראשון פשוטה מאוד: איש שיש לו כל כך הרבה אנשים שמפריעים ליכולות הצלחה הגדולות שלו ובכל זאת הוא מגיע למרחקים כאלה זה אומנות
שרפר03.10.19
ביבי פי מיליון.........
אפרת גלבוע03.10.19
10
אני בחרתי בפוליטיקה בבני גנץ שמשום מקום הפתיע עם מועמדות לראה"מ. במוזיקה שלום למר האחד והיחיד... שהוא ברמה עשרות מונים מעל שטיינמץ ריבו וכל השאר..בתקשורת את יעקב ריבלין ששום תחזית שלו לא התממשה בשנה החולפת...גם לזה צריך מומחיות...
BB04.10.19
9
שטיינמץ לא זמר ! אלא זייפן הדור ולא בפרשה
יעקב03.10.19
שטיינמץ שר מהמם וגם מאד מרגש - לא אהבת , לא התחברת לפחות על תשמיץ !
65604.10.19
ורק בגלל זה זוג הגרביים שלו שווים כמו הכליה שלך?
שלום04.10.19
8
יוסי דויטש לוזור של השנה אריה דרעי תם זמנו עתידו בכלא מי מנחם כבר נמאס רק ביבי ישו ריבן והמלך עמית סגל שבהם בחרתי
אני 03.10.19
אתך במליון אחוז
דב03.10.19
עוד איזה איש דל בדעה ובאישיות שמרגישים את הקנאה יוצאת מפיו לא יכול לפרגן שדרעי לקח מקום ראשון זאת מחלה ידועה
דודי04.10.19
תכלססס👍🤞
בנימין03.10.19
7
אז אני פתחתי, קראתי, ואומרת שאני מסכימה איתך באלףף אחוז👍👍👍 ישי ריבו🤴 ביבי 🤴 עמית סגל 🤴 אלופיםםןן👍👍👍👍
ל9 חחח הרגת אותי עכשיו!!05.10.19
6
ישי ריבו ממש לא זמר השנה מבחינתי אולי זמר הלילה!!!!!
משה04.10.19
קנאים לא פה ישי ריבו הוא זמר מוצלח בכל הציבורים הן בחרדי והן בחילוני אתה היית מת ליהות כמהו זמר אם רגש זמר אם נשמה זמר מלך ואלוף!!
מנדי04.10.19
5
מתמודדים גרועים זכיות גרועות ולא קשורות חוץ מריבו שנכון
יהודה03.10.19
4
עמית סגל אין עליך בזכותך אני ימני נתת לי הרבה חומר למחשבה אתה אחד נגד כולם שאפו
אני03.10.19
3
הרעיון הוא כזה, רוב אלו שבחרו לאריה דרעי בחרו את נפתלי קמפה ואח"כ את אבי ממרן. אלו שבחרו נתניהו בחרו ישי ריבו ועמית סגל. ואלו שבחרו לדייטש מסתמא בחרו מוטי שטיימיץ ומנחם טוקר.
פרשן בכיר10.10.19
2
אין כמו אריה דרעי! מאחד את כל בני עדות המזרח תחת הנהגת גדולי ישראל! כל הכבוד!
דוד04.10.19
1
ידעתי שישי ריבו יזכה ישי מלךךך
מיטל03.10.19
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

מגוון הטבות לתחילת הדרך

צעירים? הכירו את המסלול שיוביל אתכם רחוק

כיכר בשיתוף פאג"י | מקודם
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24

כל סודות המקצוע

המדריך לנוכל המתחיל: כך תקימו מיזם נוכלות מתקדם ואמין שיכניס לכם מיליונים

בן חנניה | 16.05.24

"הצורך בא מהשטח"

כשחסיד בעלזא חובש כובע של ד"ר לפסיכולוגיה | יהדות ארה"ב ובריאות הנפש

ישראל גראדווהל | 16.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

הכנות היא הפרק הראשון בספר החכמה

בדרך לרכב, אני שומע צרחות; מנחם הבן שלי נדרס על-ידי השכנה | סיפור מטלטל

משה רבי | 16.05.24

תיעוד נרחב

'מזרח' של רבנים בפתיחת הזמן ב'שערי מרדכי' | גלריה 

חיים רוזנבוים | 16.05.24

"יש מניעה משפטית" | לוין זעם

היועצת נגד התרגיל: "החוק שעבר לא עדכני ומתעלם מצרכים"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

הטור השבועי

לכבוד ולתפארת // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 16.05.24
ש

אלפי אנשים כבר מרוויחים

המנוי הזה שווה בממוצע 2,473 שקלים בחודש!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

בצל הירי הכבד מלבנון

3 הדלקות, 30 משתתפים | 'מתווה ל"ג בעומר' במירון נחשף

ישי כהן | 16.05.24

פרשת השבוע | צפו

מדוע מצוות לא תעשה של חילול השם, לא נקראת ביזוי השם?

כיכר השבת | 16.05.24