כיכר השבת

תיעוד מאשדוד

ללא מסכות וללא מרחק: כך חגגו בבעלזא פתיחת בית כנסת

בבית הכנסת 'בעלזא' באשדוד, החליטו לחגוג אחה"צ את החזרה לבתי כנסת. לפני תפילת מנחה יצאו החסידים בריקודים ומחולות עם ספרי תורה, ללא מסכות וללא שמירת המרחק של 2 מטרים. צפו (ארץ)

168
שאול כהנא | כיכר השבת | כ"ג באייר | 17.05.20
מתוך הסרטון המלא (צילום: באדיבות המצלם)

בקהילת 'בעלזא' באשדוד, החליטו לצאת במחולות לאחר האישור העקרוני של הממשלה לפתיחת בתי הכנסת. אחרי הצהריים (ראשון), יצאו החסידים בתהלוכה לכיוון בית הכנסת זאת למרות שעדיין על פי ההנחיות העכשוויות אין אישור לכך והמתווה החדש צריך להגיע לאישור הכנסת.

אנשי הקהילה הנרגשים, החליטו להוציא את ספרי התורה מארון הקודש ולצאת במחולות וריקודים כשהם ללא מסכות וללא שמירת המרחק הראוי.

כזכור, אחר הצהריים (ראשון), פורסם מתווה החזרה לבתי הכנסת, כפי שהוצג וגובש על ידי נציג המל"ל, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ונציג שר הפנים, והוא צפוי להגיע לאישור במליאת הכנסת בימים הקרובים.

יצוין, כי על פי המתווה שיובא לאישור הממשלה בקרוב, ייפתחו בתי הכנסת ובתי התפילה רק עם מתפללים קבועים, ועם הפרדה של מושב בין מתפלל למתפלל. מדובר רק בבתי תפילה קבועים ולא כאלה שבהם מתפללים מזדמנים. כמו כן, יחויבו המתפללים לעטות מסכות בכל משך התפילה. סידורים ותשמישי קדושה יובאו מהבית ובכל בית כנסת ובית תפילה ימונה "גבאי קורונה", שתפקידו יהיה לאכוף את את ההנחיות.

אפרים וובר, חבר המועצה של 'בעלזא' בעיריית אשדוד, לא היה מעוניין להגיב על הכתבה ואמר: "אין לי מה להגיד".

תוכן שאסור לפספס
168 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
69
מתי ??? לא רק בתי כנסת מחכים גם בישיבות הגדולות מחכים שיקלו את ההגבלות לא כל בחור יכול להתחייב לא לצאת ואי אפשר בכל הישיבות לעשות קפסולות מי ייקח את האחריות על הידרדרות הבחורים בבתים השם ירחם
מוטי18.05.20
68
אנשים לא נמצאים אחד בתוך השני כמו ריקודים בבית כנסת שפה אחד של בן אדם נמצא 5 מ"מ מהפה של השני. איפה כוח החילוק השיכלי שלא מבין דבר כל כך פשוט.
חופי הים וקניונים18.05.20
תודה לה' שלא ראית את התמונות אין שום חילוק וד"ל
יצחק לוי18.05.20
67
אני חסיד גור ואצלנו זה ממש אסור הרבי לא מאשר ללכת בלי מסכות, קיבלנו מכה ולמדנו ומה אכפת לי מה החילונים עושים בין אכפת לי להישאר בריא !
מאיר18.05.20
צודק, צריך להיזהר אבל לא מפני מה יאמרו!
יהודי אוהב!18.05.20
אתם כל השנה נהנים מבית המדרש של בעלזא באשדוד ועכשיו אתם מלכלכים על בעלזא, מלוכלכים מלכלכים
בעלזער18.05.20
ומה לעשות שהיו אצלכם יותר חולי קורונה מחסידויות אחרות גם באחוזים.
יאיר18.05.20

הצגת כל התגובות

66
שכל הזמן משווים את בתי הכנסיות לחופי הים.ממתי אתם רוצים להיות כל כך דומים לחילונים.הרי אנחנו אמורים להיות אנשים מרוממים המקפידים על כל פסיק בתורתנו הקדושה והלא כבר נאמר " ונשמרתם"
משה18.05.20
מה שמכעיס פה במיוחד זה האפליה למה להם מותר לחזור לפעילות בכל מה שהם צריכים זה כולל רחצה בים,קניונים,מסעדות וכו'. ומה שאנחנו החרדים מבקשים זה דבר אחד בתי כנסיות,ישיבות ועל זה נראה שעשו ווטו. הרי זה הדבר שהוא בנפשינו ובזה כל המדינה מזלזלת.
לבנה18.05.20
כי זה פחות מסוכן, הם ידעו שאם יפתחו בתי כנסת זה יראה ככה, אי אפשר לפקח על בתי הכנסת ושם יש צפיפות בתוך חלל סגור בשונה מהים או הקניונים כי בים זה שטח פתוח ואנשים שומרים מרחק אחד מהשני והקניונים זה בגלל שאין צפיפות.
שומר נפשו18.05.20
65
ילד שעשה קידוש ה'
מנשה17.05.20
64
האם נראה לכם שמשהו יגיד עכשו אלה קיצונים שמשחירים את הציבור החרדי? תשכחו מזה לא מדובר כו על הפלג או על הנטרא קרטא אז יבלעו את זה וימשיכו אלה
פלוני17.05.20
63
לבעל ה"שומר נפשו" בתהילים כתוב את זה על " שומר פיו ולשונו" אז בבקשה...
יצחק לוי18.05.20
"קשוט עצמך וח"כ קשוט אחרים"
שומר נפשו19.05.20
בתהילים כתוב:"שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו" אני לקחתי את זה ממשלי:"צינים פחים בדרך עיקש שומר נפשו ירחק מהם"
שומר נפשו19.05.20
62
דפוקים אוהבים את עצמם יותר מידי החסידים האלה
אשר18.05.20
מאכזב אותך שפותחים את בתי הכנסת שוב? אתה לא לבד! לפיד & ליברמן איתך, חזק ואמץ!!
ליטאי יר"ש18.05.20
מעניין אותי מי אתה "ליטאי יר"ש"? כל תגובה שלך כוללת השוואה לשונאי ישראל? כל תגובה שלך כולל הסתה? אתה מזדהה עם הפלג/כת אחרת?
שומר נפשו19.05.20
61
זה לגמרי לא משנה יש כבר ממשלה
ללא שם18.05.20
60
קצת פרופורציות כבר שבועיים שאין נדבקים באשדוד , מערכות החינוך כבר חזרו לשגרה...הקניונים חזרו לשגרה... החופים...ומה שמעניין אותי מדוע בחרתם לפרסם 'תיעוד בלעדי' דווקא מבית כנסת הרי זו דרכה של התקשורת החילונית כשמדובר בחופים ובפארקים אז 'עם ישראל חי - אין קורונה ' וכשמדובר בחרדים ש'פלשו' לבית כנסת 'רו
פרופורציה18.05.20
59
תפסיקו כל החופים מפוצצים ללא מסכות , בחוץ הכל מתנהל כרגיל רק נופלים על חרדים זה שנאה החילונים עושים לחרדים מה שהוגים עשו ליהודים באירופה
ללא שם17.05.20
58
בעלז זה הגיע מהסיקרקים סיקריק נשאר סיקריק אתה שומע את יעקוב וישראל אייכלר גיבוי מוחלט לאלימים הסיקרקים
משה17.05.20
קישקוש, בבעלזא הראשונים שהתנגדו לסיקריקים, בשביל לכתוב תגובה צריך לדעת את האמת!!!
ליטאי יר"ש18.05.20
למה לקטרג
נתן18.05.20
אם זה תיעוד בלעדי אז למה אתם מפרסמים את זה ??? אז לא הם שעושים את החילול השם זה אתם אתר הזה שמשחיר את החרדים
עופר18.05.20
דיבורי סרק וסקרק
דוד 17.05.20
ככה הגיב היום גם ליברמן.............
יהודי17.05.20
57
שילמדו מגור
חיים17.05.20
ללמוד מגור??? חחחחחחחחחחח התגו הכי מצחיקה!
ר' שאול18.05.20
בשביללפחד לא צריך ללמוד החכמה הוא להיות חכם ואמיץ
ככ17.05.20
הבעיה היא שאתם טיפשים אמיצים.
שומר נפשו18.05.20
נחיה ונראה
ככ18.05.20
56
טפשים ! לאורך כל הדרך הם זלזלו בהנחיות כמה אנשים צרכים להדבק בשביל שיפנימו את הסכנה ???
אורן17.05.20
מספיק עם הבהלה המיותרת. תשאל את ליצמן עד כמה הבהלה היתה אז מיותרת על אחת כמה וכמה היום, לאחר שוך המהומה. לא נשכח את ההצהרה של המנכ"ל שאמר כי יהיו בישראל "עשרות אלפי חולים ואלפי מתים". גם אחד שיודע......
מזכיר את ברסי18.05.20
בדיוק בגלל זה הם רואים שגם בלי שום הנחיות לא קורה שום דבר לאף אחד. ובעניין רבי שמואל רוזנגרטן ,הוא כבר כשנה מרחף בין שמים וארץ
שלמה וובר17.05.20
55
היום כ"א אחד יודע כבר שהאדמו"ר מבעלזא עם המבט הרחוק שלו ראה מה שאנשים עדיין לא מצליחים לעכל - שהכול פוליטיקה!!! הורכבה הממשלה - נגמר הקורונה! מי שמפגין יותר - מקבל יותר הקלות! רק מה לעשות שאין מי שיפגין בעד בתי הכנסיות... כל היפי נפש שאני שומע עם טענות על בעלזא - כשזה הגיע למטה לחמם - עסקים קטנים
משה מהשומרון18.05.20
54
זה לא היה ביום ראשון וזה סרטון ישן אין שום סימן שזה מזמן הקורנה אף אחד שם לא הולך מסכה
לא הגיוני18.05.20
לא ראית ילד עם מסיכה??
דויד18.05.20
53
יצחק לוי, מה נסגר אחינו? אתה באמת לא מבין שזה חשש פיקוח נפש ברמה הכי גבוהה. המגיפה לא נגמרה, עובדה שיש חולים חדשים כל יום. כמות הבדיקות נמוכה מאד ומומחים אומרים שיש נשאים של הוירוס שממשיכים להפיץ אותו ולדבק אחרים. את התוצאות של הניסוי נדע עוד שבועיים או פחות
אחד ששומר על ההוראות18.05.20
צדיק אני חלילה לא מזלזל. רק אני מדבר על הכותרות היאני מזעזעות. בא נניח על השולחן את העובדות תולדות אהרן ועוד חסידויות שאני לא אצטט פתוחים כבר משביעי של פסח הכול רגיל בלי כלום כבר עבר 4 שבועות ולא קרה שם כלום אבל כלום והם שפני ניסיון מוצלחים בשבילינו , תתחילו לצאת מהמערה . מי שרוצה להדבק להנחיות שיער
יצחק לוי18.05.20
יצחק לוי אתה בעלזער או גר בקרית בעלזא?
א18.05.20
כבר אמרת את זה בתגובה שלך על נושא ויזניץ ... בכל מקרה הייתי שמח להכיר אותך בשם האמיתי ולא א ע חרדי מודרני וכו' אתה נראה בחור לעניין... יש לי הרגשה שאני מכיר אותך טיפה
יצחק לוי18.05.20
אתה רוצה להגיד לי שהשם האמיתי שלך זה יצחק לוי? ושאתה אכן בעלזער? ובכן לפני שאתה מתלונן בצביעות על סאטמער, ושכאילו האדמור שלך פרץ את הדרך לצאת מהעדה החרדית, ובגלל זה עשו אתו מערכה (ולא בגלל שאברך צעיר דיבר נגד צדיקים קדמונים וגדולי הונגריה וניסה לעשות ליצנות מהם) אז תסתכל במראה, הרבי שלך והחסיד
א18.05.20
לא רציתי לעורר דובים אבל אתה התחלת אז אמשיך 1-הוא לא דיבר נגד שום גדול וזה קישקוש ענק הוא רק אמר שני דברים 1-רבי יואל אמר שמי שאמר ללכת לבחירות ( מהר"א,בית ישראל ועוד) אמר את זה בגלל שהיו להם "נגיעות" ועל זה אמר האדמו"ר שיש כזה מושג גם "נגיעות" של השקפה. הטענה של סאטמאר כל הזמן היה שאין אחד שענה נג
יצחק לוי19.05.20
52
יכול להיות שאתם צודקים אבל במקום להסתכל על השלילי תסתכלו על כבוד התורה שבוודאי יגן על כולנו ובפרט עליהם
יהודי17.05.20
צודק, אבל זה לא בסדר שמכבדים את התורה בצורה כ"כ לא אחראית.
שומר נפשו18.05.20
צודק כל מילה פנינה זהו תורה וזהו כבודו
גור18.05.20
51
כל המגיבים פה מטורללים. 50 אחוז מבתי הכנסת בירושלים כבר פתוחים ללא מסכות וכלום למעלה משלוש שבועות ואין כלום. כל הארץ אין שום מקום שמקפידים על מסיכות, יש תמונות של אלפי אנשים דחוסים בחופים בגינות ובמסיבות,המגיבים פה פשוט מצומצמים תצאו מהמערה!
יצחק לוי17.05.20
יש מצב אנחנו מגלים שכל הקורונה זה פייק ניוז, כל עוד לא היה ממשלה היה קורונה. יש ממשלה אין קורונה (בכל אופן לא בעיתונות כמו שהיה עד עכשיו)
שלררר18.05.20
50
חבל!!! חבל שחרדים לא למדו לקח ממקומות אחרים שלא שמרו על ההנחיות חבל שאתר חרדי מדגיש ומבליט רק את הצד השלילי שבמגזר שלנו תוך כדי שעדיין רוב הניכר של המגזר שומר על כל ההנחיות בדבקות לעומת הציבור הכללי שמסתובב חופשי בקניונים במסעדות ובחופי הים ללא שום ריחוק ומסכות
חרדית 17.05.20
49
במקום להתחנף לתיקשורת החילונית לכו ותצלמו מה שהולך בחופי הים ובעוד מקומות רבים שהתיקשורת לא מגיעה אליהם.
דניאל17.05.20
48
ברוך ה׳ קצת אנשים נורמליים. כבר נמאס מהמשוגעים עם המסיכות.
אליהו17.05.20
אתה מתכוון להגיד שנמאס כבר ליחיות
אלי17.05.20
גם נכון.
גם נכון17.05.20
כשיורדים יורדים עד לתהום לא לומדים לקח ממה שקרה בשביעי של פסח וכנראה שאייכלער צועק רק על חילול שבת של אל אל אבל מה שמשפחות שלימות נמצאים בסגר וילדים עם צרכים מי מיוחדים נתקעים בבית ומקשה על המשפחות בזה לא שומעים אותו כי פשוט לא יודע מה לענות אם ישאלו על הרבי הגדול שלו ועכשיו יש לו עוד חוצפה ולתבוע א
חיים17.05.20
לבעלזר אף פעם לא היה אמון בציבור ,וזה גם לא מעניין אותו, מה לעשות שהוא פשוט גבר שיודע לחתוך. בפועל היו הרבה יותר חולים ומתים בגור מאשר בבעלזא , אז אני לא מבין איפה בדיוק גור יצאו טוב יותר. ולגבי שביעי של פסח , אתה ממש צודק הם ראו שבאמת לא קר שום דבר אז הם הלכו הלאה. מה לעשות שכבר עשרות שנים שבלז בעצ
יצחק לוי17.05.20
האמת מדברת בעד עצמה
כל מילה פנינה. 18.05.20
בבעלזא ב"ה יצאו הכי יפה בפורים ושבת אחרי פורים בבעלזא היחידים שעשו טישים ותפילות רגיל כולם צעקו עבר שבועיים וכולם בריאים עבר גם שבועיים משביעי ש"פ שהתפללו בהיכל עם טישים ולא היה נדבקים בכלל כולם בריאים תפתחו את העיניים ותראו שיש מנהיגים עם כתפיים רחבות שיודעים בדיוק מה הם עושים והם יכולים לקחת א
חסיד עם ראש18.05.20
הרבי שלנו מסתדר יופי לבד. לא זקוק להמלצות שלכם ובוודאי לא לאמון שלכם. בהזדמנות זו נבקש מכל המסיתים, בבקשה אישית לא לבוא לאירועים של בעלזא, ולקחת מרחק מאתנו. נודה לכם על המקומות שנרוויח.
תודה לדואגים18.05.20
מי שחי בשביל הציבור הכללי יבין את התגובה הרדודה שלך, אבל בבעלזא חיים בשביל הבורא לבד ולא בשביל אף אחד אחר, ואגב לגור יש שם מה זה "מיוחד" בציבור הכללי,
בלתי לה' לבדו!18.05.20
חחחחחח אהבתי את התגובה שלך👍
אניי17.05.20
בא נגיד שזה קצת מוגזם מה שקרה בבלז, אבל צודק גם המגיב עם ההגזמה בלבישת המסכות, ניחא, אם אתה עומד קרוב וצמוד לבן אדם אחר, אבל אנשים הולכים ב-12 בלילה ברחוב אין נפש חיה וחובשים מסכה כאילו היה זה הלכה למשה מסיני, תרגיעו בבקשה.
ישראל17.05.20
וכן גם ב2 בלילה לא עוברים באור אדום ושמים מסכה שומרים על החיים של האחרים
אחת מבני ברק17.05.20
47
להזכירכם מדובר ברבי שכבר עבר בתור אדמור את מלחמת ששת הימים,מלחמת ההתשה,מלחמת יום הכיפורים,מלחמות לבנון הראשון והשני,מלחמת המפרץ הראשון והשני,על מבצעי עזה וכו' יש לו נסיון של פאניקת הציבור שכאילו העולם נגמר, ובזה הוא אף פעם לא פישל אז קצת כבוד...
א19.05.20
זה כלל לא האדמור בעצמו, מי שמכיר אותו ועקב אחרי מעשיו בכל השנים, כל "הפליקען" והפגיעות שיצא ממנו באדמורים מבוגרים ממנו בהרבה כמו נדבורנא סקולען וכו' מבין שזה לא "הוא" שהצליח בשיקום חסידות בעלזא, זה היה סיוע עליון ומיוחד, להבדיל בהרבה הבדלות גם הציונים מצליחים, ולכן מה שאני אומר זה שלבעלזא יש מזל טו
ג19.05.20
אני לא נכנסתי כלל להגדרה של האם זה הוא או מזל זה כמו להתווכח אם ששת הימים היה מעשה שטן או נס אמרתי רק שעובדה זה עובדה וזה כל הסיבה שכל בלז הולכת אחריו בעיניים עצומות.
א19.05.20
בכל זאת כשמדובר בחיי אדם אז אסור לסמוך על נס בעיניים עצומות... אגב איזה בעלזער אמר לי שכמעט בכל דבר שהאדמור שלו נגע הוא הצליח לאורך ההסטוריה של האדמורות שלו מתשכו' חוץ מכמה דברים בודדים שזה פלא למה שם בעלזא לא הצליחו, אחד זה ההכשר של מחזיקי הדת שכמעט קרס, ועוד זכור שטיעדיגע תורה אחת בערך שנת תשעג
ג19.05.20
46
לצערינו הרב מאז שפתחו את בתי הספר נכנסה אווירה של שאננות........
.מישי18.05.20
45
עם זה היה לפי ההוראות היה מקדש ה עכשיו חילול ה מי התיר להם לצפצפ תמיד
א 18.05.20
44
שיתנו להם צו סגירה ל 30 יום כולל קנס
א 18.05.20
43
איך שזה מרגש !!!! אנשים שלא שכחו לרגע מהכמיהה לבתי הכנסיות ועל אף שהיו צריכים להתפלל במרפסות ברגע הראשון שאושר הם חזרו עם ספרי התורה לביהכ"נ עם כל השמחה של מצווה!!! תמיד שמעתי ע"כ שבבעלזא יודעים מה זה: "לפאר ולרומם את בית אלוקינו..." הלוואי שאצלנו יהיה כזה ''ווארעמקייט''...
אפרת18.05.20
42
התמונה יכלה להיות הפוכה. אם כל קהילות החרדיות היו בצד של זלזול בהוראות, אז קהילה הנ"ל היה בצד של מטיפי מוסר, שחייבים לשמור על ערך החיים. היעד הוא להיות אחר מכולם, ותו לא.
יהודי18.05.20
חזק, צודק
ר18.05.20
טיפשי ורדוד, תשמ"א בעלזא שוברת את המנופול של ההכשרים והמונופל על בתי דין לטובת כולם!!! תשמ"ט בעלזא הולכת עם דגל התורה לטובת השלום!!! בקיצור בבעלזא ידעו לעשות את מה שצריך ולא להיבהל מרעשי רקע כאלו ואחרים, ולכל מטיפי המוסר הקשיבו לדבריו של ליצמן שר הבריאות (לשעבר) על בהלת יתר, והפחדות חסרות בסיס, דברי
כולם אהובים!!18.05.20
41
מטורפים!!!!!!!!!!!!!!!!! לי מילה אחרת!!!!!!!!!! הם בגדר רוצחים!!!!! זה הבריאות שלהם!!!!!!
א.ב18.05.20
מענין אם זה יהיה גם תגובתך על דברי שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן שדיבר על הפחדת יתר, וכו' מי שמאמין לא מפחד!!
יהודי אוהב!18.05.20
WOW זה נראה שהיום עשית את הגלישה הראשונה שלך בחיים... איפה אתה חי...
דוד18.05.20
40
שההשתחררות הלא אחראית הזאת מההנחיות עלולה להביא להסגר נוסף בו הם יצטרכו שוב להיפרד מבית הכנסת ח"ו
לא מבינים18.05.20
39
לכל שונאי בעלזא מדוע אינכם מבינים שכל התהלוכה ובפרט הפצת הסירטון נעשה אך ורק עבורכם , כבר זמן רב מדי שלא הי' לכם חומר נגד בעלזא והארס הצטבר בקרבכם ובפרט מתחת השיניים כמו ארס הנחש שנמצא בבלוטות של השיניים וכעת בתחילת הקיץ הוא תוקף ונושך ומטיף ארס כך חסידי בעלזא הידועים במידת ההשתדלות עבור כלל ישראל "
מנחם 18.05.20
לבעלזער המתוסכל גלוי וידוע לכולם שכל מי שהגיב פה נגד החגיגות בבית כנסת בעלזא אשדוד זה לא סאטמער ולא הפלג, שהרי שניהם בעד פתיחת בתי כנסת וישיבות, ולכן עליך לבלוע את האמת המרה, שמי שמגיב פה נגד בעלזא ואתה מכנה אותם "שונאי בעלזא", זה חרדים מאגודה ודגל, ונשאלת השאלה למה החרדים האלו שהם מאותה מפלגה של
שובקס...18.05.20
מדובר בלטאים רדודים שכשר' חיים אמר להמשיך ללמוד פערו פיהם נגדו... אין צורך להיבהל.. המשיכו לעזור לעם ישראל! אוהבים אותכם!!!
מעריץ!!18.05.20
א ע וכו' דווקא בסטנדרט אתה מדבר לעניין אבל בשני התגובות האחרונות שלך קצת פחות הום לא אמרו סאטמאר ולא פלג הוא ס"ה אמר שזה מגיע משנאת בעלזא ובזה הוא צודק פעם היה השנאה יותר בסאטמאר והיום יותר באגודה והדברים ידועים שיש שנאה לבלז בהרבה מקומות הסיבה לזה גם פשוטה האגודאים מרגישים שבלז מנסה לשלוט עליהם ומז
yitzhak levi18.05.20
38
תכתבו מה בא לכם. רק תכתבו לעניין
אלמוני18.05.20
37
לא היה ספק או אפילו ספק ספיקה שזה יכול להיות קטסטרופה?
יהודי18.05.20
36
כל הארץ כבר מזלזלת בהנחיות.
אסף18.05.20
35
מה שחשוב זה לא אם יש מסכה או לא .החשוב שלמדנו את הלקח לכבד בתי כנסיות
איה18.05.20
34
יאלה יאלה גם החופים / פארקים מלאים באנשים ללא מסכות בצפיפות אני סתם שאלה , למה בסוכת אבלים של חייל שנהרג כן לגיטימי לשבת בצפיפות אחד על השני ללא מסכות ? הקורונה לא עובדת שם?
צצצ18.05.20
תפסיקו כבר עם ההשוואות אם יש חשש של סכנה למה צריך לחהתחכם עם ההורואות .מצופה מאיתנו להחמיר יתר על המידה
מוטי ליברמן18.05.20
צודק ונכון!!! הקשיבו לדבריו של ליצמן על הפחדות יתר!!
כ"ק18.05.20
33
מה עם ונשמרתם מאוד לנפשותכם
יצחק18.05.20
32
מטורפים! בעוד שבועיים חצי מקהילת בעלז נדבקים
ריבע18.05.20
לגלות מה קורה בתוך הבתים עוד חודש יספרו שם מתים
דויד18.05.20
חה חה חה בירושלים כבר עבר שבועיים וחצי...
דוד18.05.20
31
עדיף לא להיות חולים. מדברים על נזקים חס ושלום בטווח ארוך גם למי שהחלים. בסייעתא דישמיא נקווה שהמצב לא יורע
דוד18.05.20
30
הייתי היום בהרבה מקומות בארץ, ונראה לי שהבתי כנסיות לא יותר גרועים מכל הקניונים וסופרים ובעיקר מקוי אוטובוסים עירוניים שהם מפוצצים אז למה בבית מדרש אסור להתפלל כרגיל?
שמחה ולף18.05.20
29
לא יאומן, איך שהפלג הירושלמי הזה משפיע על כל אשדוד. הפלג הירושלמי באשדוד יש לו השפעה חזקה
לא יאומן,18.05.20
אין קשר בין התגובה למציאות!
מנותק18.05.20
28
למה אומרים בלי מסכות, ראיתי ילד אחד עם מסיכה שם מאחורה...
ללא שם18.05.20
27
חסידים שוטים עושים דין לעצמם כאילו הם המבינים הגדולים בדיני פיקוח נפש וספק פיקוח נפש, ושומר נפשו יתרק מחסידים קלי דעת שמפקירים את חיי עצמם ומזיקים לאחרים, רק אני הקטן לא מבין איפה המשטרה שתעמיד לדין את ראשי הציבור של הקהילה המופקרים, ומצוה לשמוע להוראות המתפרסמות והתהם לנהוג, ולא להתנהג כשהיד למצוו
אפי18.05.20
26
אני בטוח שכל התגובות האנטישמיות מבית לפיד ליברמן סאטמר.......... אינו מגיע מדאגה לזולת אלא משנאת מרדכי בעלז וד"ל
RA0533197255@GMAIL.COM18.05.20
מסכן מטומטם מה הקשר סאטמער? אלו שצועקים פה נגד החגיגה בבית כנסת בעלזא אשדוד זה סאטמער? זה הפלג? כואב לך שזה אנשים מהמחנה שלך מאגודת ישראל ודגל? סאטצער הם להיפך, הם בעד פתיחת בתי כנסת, מי שמגיב פה נגד החגיגות בבעלזא זה אותם אלו שכשרבי חיים היה לו הווא אמינא לפתוח את הישיבות אחרי פסח הם פערו את פ
א18.05.20
חזזזזק, כל מילה בסלע.
יוסי18.05.20
וכשזה מגיע לשבת ולצניעות גם יהיה להם מה להגיד נגד גדולי הדור,, חרדי לייט פרושו חילוני לתפארת!
ליטאי יר"ש18.05.20
25
ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. בקהילה החרדית באנגליה, מניין הנפטרים הוא פי 7 יחסית לאוכלוסיה הכללית.
מרדכי18.05.20
24
מטורפים
חוי18.05.20
23
מרגש!!
דוד18.05.20
22
כל הפלגים אויבער חכומים: הפלג הירושלמי - התפלגו מדגל הפלג האלקנאי - התפלגו מגור הפלג הבילגורייא - התפלגו מבעלז
פלג18.05.20
כל הפלגים האלו שציינת נוצרו מחמת דיכוי ארוך ואכזרי ושתלטני של ראשי הכתות, אם לא השתלטנות והרדיפות והחוסר התחשבות "בדיעה של האחר" שהיה בגור או בדגל או בבעלז סביר להניח שאף אחד לא היה מתפלג, זה כמו המבשר שהתפלג מהמודיע ופתח בעיתון עצמאי והצליח מעל ומעבר למשוער, לפתע כל אלו שלא קיבלו הכרה במשך שנים בה
דיקטטורה18.05.20
אתה צודק בתגובתך,, אבל לפי זה היה צריך לכתוב שבעלזא התפלגו מהמורדים.. למי שיודע מי דיכא את מי!
דמוקרטיה18.05.20
איזה בדיחה ילדותית , באיזה גיל אתה ?
דוד18.05.20
21
בסד ההוראות הם הלכות פיקוח נפש. וסכנתא חמירא מאיסורה. גדולי הדור אמרו לשמור על ההוראות והם שמים פס. עושים עבירה ולא מצוה.
אברהם18.05.20
כל אחד והגדולים שלו
יצחק18.05.20
20
תגידו מה נסגר עם בעלזא הם לא קולטים שמדובר במגיפה או שיש להם הוראה מלמעלה לא להקשיב להוראות משרד הבריאות!!!??? לא הספיק להם שהראש ישיבה שלהם נפטר מהנגיף ובנס קרית בעלזא בירושלים לא הפכה לאיטליה!!!???. אולי שיוציאו להם חומרי הסברה באידיש.
ליטאי17.05.20
בלי להיכנס לכל הפולמוס, אני זכיתי להיות שכן של הראש ישיבה שלהם זצ"ל, הוא היה חולה סופני. לקה בסרטן. הרופאים נתנו לו חודשים בלבד כבר בראש השנה. חולה לב הרבה שנים. היה עם חמצן מחנוכה. פטירתו לא קשורה לקורונה.
נא לדייק!18.05.20
אתה רואה שהם ב"ה מלומדים הניסים ...............
RA0533197255@GMAIL.COM18.05.20
צריך להיות עיוור בשביל לא לראות שבבעלזא התנהגו הכי בסדר ללא בהלת יתר ופחדים, ראו את התוצאות 0 נפגעים!!!
ליטאי יר"ש18.05.20
19
סוף כול סוף מדובר ביהודים שמתרגשים שאפשר לחזור לבית כנסת
אשדוד17.05.20
18
נורא! חוגגים את המוות של עצמם! בטח מצאו חיסון וחיסנו רק את החסידים שיתביישו!
ורדית17.05.20
את חיה בישראל? תצאי לקניונים הרבה יותר גרוע!
יצחק לוי17.05.20
17
טיפשים
חרדי קורצמן17.05.20
מי שרוקד עם ספר תורה הוא לא טיפש, מי שמפיץ הפחדות יתר (כלשון שר הבריאות) הוא טיפש
חד גדיא18.05.20
16
סוגרים שכונות שלמות רק של חרדים מעניין בכפרים הערביים רובם בעלי משפחות מרובות ילדים לא שמעתי אף משפחה שנדבקה אף לא גוף תקשורת מסקר כול חברי הכנסת הערבים נעלמו ״הנגיף״ בורח מהם אין נדבקים אין כלום אין קורונה לא בעזה , לא בכפרים מהצפון ועד הדרום , לא ביהודה ושומרון , לא במזרח ירושלים ,רגע יש פה משהו
תקראו מה רשום על העטיפה של המסכה לפה 18.05.20
שלספרדים וגם להבדיל יוצאי מדינות ערב שכולל גם הערבים במזרח התיכון שזה גם תושבי הארץ הזאת מדורי דורות להבדיל מאשכנזים שרק נמצאים פה רק דור או שניים ברובם יש סיכוי נמוך להידבק לפי הגנטיקה שלהם ולאשכנזים הסיכוי גבוה יותר כמו שיש הרבה מחלות שהאשכנזים חולים בה והמזרחים לא פשוט ענין גנטי זאת הסיבה לתמיהת
יוני18.05.20
אירן.???
ככ19.05.20
15
יהודים מתרגשים לחזור לבית ה' מדהים!!! מקנא בהם! ולכל השונאים כדי שישלחו את תגובותיהם ליש עתיד או לישראל ביתינו שישמש להם בבחירות הבאות! די שונאים תפסיקו עם רעל השנאה שאתם מפיצים!!!
יהודי אוהב!17.05.20
שהם יפסיקו לרצוח אנשים אני אשב בשקט.
שומר נפשו18.05.20
הטענה שלך ממוחזרת מעיתון דר שטירמר שכבר אז טען שהיהודים רוצחים אנשים, מרעילי בארות וכדו' עלה והצלח! אולי עוד תתקבל לעורך העיתון,
ליטאי יר"ש18.05.20
לפני שאתה מגיב תרד לסוף דברי, לא אמרתי שחרדים רוצחים אמרתי שמפרי הנחיות כמוהם רוצחים לא משנה המגזר או הדת, ואסור לשתוק על כך במיוחד שזה בא מהמגזר שלי. וכדאי מאד שאנשים כמוך יפסיקו להשתמש בגינויים האלה לא מכבד אף אחד ולא תורם לויכוח.
שומר נפשו18.05.20
14
החילונים מאשימים שאנחנו חסרי אחריות לא רק ברמת הפרטים אלא ברמת הצבור. הנה עוד הוכחה לטענה שהם. מתבייש כבר להיות חרדי. איפה הבגרות? איפה האחריות? למה החילונים מצטיירים כבוגרים יותר ואחראים יותר ממאיתנו,למה?
תינוקים17.05.20
לך לחופי ישראל תראה מה קורה! אין לנו במה להתבייש! חוץ מזה החילונים גם מתגייסים לצבא, מקווה שאתה לא חושב שהם יותר בוגרים ממך,
תינוק18.05.20
אתה מוזמן לערוק לצד השני אם כ"כ קשה לך ואת כ"כ מתבייש
RA0533197255@GMAIL.COM18.05.20
תלך ותראה מה קורה שם בחופי בים ובכלל בתל אביב ואולי כבר תבין מי הבוגרים ומי התינוקים
לאה18.05.20
13
בושה וחרפה, זה מרגש רק כי זה לפי כל הסטטיסטיקות אחד הריקודים האחרונים בחייהם של כמה מהמבוגרים הנבערים שם.
דוד השפוי17.05.20
נחיה ונראה נפגש עוד חודש ונראה מי השפוי...
שלמה וובר18.05.20
אתה יכול להוסיף לרשימת הלא שפוים את שר הבריאות שהודה בתקשורת על בהלת יתר, בעלזא תמיד עשו את מה שצריך ולא נכנעו לפחדים ושקרים,
לא שפוי18.05.20
12
אחרי הכל - הסירטון מאוד מאוד מרגש!!!
יהודי17.05.20
אמת. אהבה ספונטנית לתורה. זה כמו לראות את הנכדים אחרי חודשיים ולא לחבק אותם .אפשרי? לא!!!
כמו נכדים17.05.20
11
דייי! עם כל הכותרות הארסיות שנותנות גושפנקא לאוביניו..! די לראות איך מתייחסים בשאט נפש בתקשורת הכללית לכלל המתרחצים , ללא מסכות!! וללא עוד דברים.. וד"ל! וזה עוד לפני שהותרה עונת הרחיצה! ושלא לדבר על כלל הציבור שיצא לטייל ברחבי הארץ.!. אז תשמחו איתנו ברוך ה' שלא החסיר חסדו מאיתנו..
אחד שאכפת לו17.05.20
10
האשימים זה מנהיגי בעלז צריך לבוא בטענות להנהגת בעלז על שמסכנים אנשים מבוגרים עם חוסר רצינות
משה17.05.20
או אולי להאשים את שר הבריאות שהודה בהפחדת יתר??
למשה העלוב18.05.20
9
כנראה סומכים על התפילות של איכלער במירון... ואולי אחרי ההצלחה המסחררת בחיסול ראש הישיבה שלהם, כנראה יש איזה סיכול ממוקד שצריך להתבצע באשדוד
צ'למער17.05.20
דפוק על הפה המלוכלך שלך, לפני שאתה מעיז לדבר על ראש הישיבה זצ"ל, ליברמן שכמוך!
צ'למער שנורר 18.05.20
8
כל הכבוד ככה מה שצריך להיות. פשוט לקבוע עובדות בשטח בדיוק כמו הרוחצים והמסעדות!
גבריאל17.05.20
7
קודחים בדופן של הספינה בתא שלהם.
רפאל17.05.20
הבעיה שהספינה שלהם יכולה להטביע עוד אנשים שבסביבה
חרדית 17.05.20
אז אל תתקרב לבעלזער
דוד17.05.20
6
חולי נפש עד שפתחו יצתרכו לסגור אך ורק בגללם היכן הדמורי"ם ????
יעקב 17.05.20
קודם תלמד עברית.
חיים17.05.20
קודם כל עברית, אח"כ דע לך שבבעלזא אין אפי' לא נדבק אחד מכל האירועים שקרו בבעלזא, אז את המשפט חולי נפש תדביק על דלת ביתך,
יעקב18.05.20
5
איש מכם לא יוכל לומר ידי לא שפכה את הדם הזה
עגלה ערופה17.05.20
אתה מדבר מניו יורק? רוב בתי כנסת בישראל כבר פתוחים רק בלי צלמים...
דוד17.05.20
4
אם אני צריך לבחור בין ההפרות בחופי הים ובדיזנגוף, שאנשים מתערבבים שם חופשי חופשי, לבין אנשים שמתרגשים מספר תרוה, אני בוחר בזה.
יוס17.05.20
מה אתה משווה? חוף הים זה מקום פתוח ובנוסף שומרים על שתי מטרים שם זה מקום סגור שזה לבד מעלה בכמה דרגות את הצורך בשימוש במסכה ועוד בצפיפות כזו?!? ההתרגשות מהספר תורה לא שווה כלום אם אתה תוך כדי כך דורך על הציווי של "ונשמרתם" ועל הציווי של "וחי בהם", חס וחלילה מחר ימות מזה מישהו (דוגמא לכך אתמול עם הרב
שומר נפשו17.05.20
בים אין הפרדה בכלל. ערבוב קרוב של מאות אנשים בכל חוף בארץ!!!
שקר וקשקוש!18.05.20
על איזה הפרדה אתה מדבר? לא צריך שתהיה בכלל הפרדה זה מרחב פתוח וכל אחד נמצא רחוק מהשני. להזכירך גם מניינים התירו במרחב הפתוח (הרבה לפני שפתחו את החופים) למרות שמניינים אפילו במרחב הפתוח צריכים קירבה מסוימת בשונה מהחוף.
שומר נפשו18.05.20
true
boro park jew18.05.20
3
בדיוק בגלל האנשים האלה לא רצו לפתוח את בתי הכנסת
שומר נפשו17.05.20
לא רוצה? אל תבוא לבעלזא.
מה אכפת לך?18.05.20
אל תדאג תהיה בטוח שאני אשמור מרחק מהמשוגעים האלה.
שומר נפשו18.05.20
אין בעיה תשאר בבית בשנתיים הבאים
דוד17.05.20
למה בגלל כמה משוגעים אני צריך להישאר בבית? אני רוצה בדיוק כמוך לחזור לבית כנסת אבל גם לשמור על החיים שלי ושל הסובבים אותי שזה קצת הרבה יותר חשוב מלרקוד עם ספר תורה.
שומר נפשו18.05.20
2
אולי הם רוצים להצטרף לרב רוזנגרטן זצ"ל?
רשעים17.05.20
אם היית מדייק בעובדות היית יודע שהרב רוזנגרטן זצ"ל נפטר מסרטן ולא מקרונה, אבל כשהשנאה משתוללת, מי צריך אמת,
ליטאי יר"ש18.05.20
הבלזר המבוגר ביותר באשדוד הוא בן 60 ככה שאף אח לא בקבוצת סיכון
משה17.05.20
רבי שמואל רוזנגרטן נדבק ממישהו שלא דרך בבית הכנסת ( ממשפחתו שחזר מחו"ל) היה הרבה נדבקים בבל , ולא קרה שום דבר לאף אחד, אף אחדלא מורדם ואף אחד לא מונשם אז רואים שזה קישקוש אחד גדול ואפילו ליצמן אומר היום שהוא אישית אחז שסימן טוב מגזים.
יצחק לוי17.05.20
ליתר דיוק הרב רוזנגרטן זצ"ל נפטר מסרטן!
יעקב18.05.20
1
בגללם לא יפתחו לכולם
הרב חיים בן נתן17.05.20
שטויות וב בתי הכנסת באיזורים החרדיים פתוחים
דוד17.05.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 18:13

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 15:56

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24