כיכר השבת

איסור התכנסות

הוחלט: מגבלות קורונה על השכונות החרדיות בעיר אשדוד

ראש הממשלה נתניהו ושריו החליטו להטיל מגבלות על אזורים נוספים בארץ, בהם הרובעים החרדיים באשדוד, בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה בעיר: התכנסות - רק עד 10, המוסדות ייסגרו (חדשות)

66
דוד הכהן | כיכר השבת | עודכן ב-ד' בתמוז תש"פ | 26.06.20
הכתבה פורסמה ב-ג' בתמוז תש"פ | 25.06.20
רובע חרדי באשדוד, בימי הקורונה
רובע חרדי באשדוד, בימי הקורונה (צילום: יהושע פרוכטר)

בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה, החליט הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו להטיל מגבלות על מקומות נוספים בארץ, בהם הרובעים החרדיים בעיר אשדוד.

ועדת השרים לענייני קורנה כונסה על ידי נתניהו, ובתום הדיון פורסמה ההודעה, המשותפת למשרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות, בה נכתב: "מנכ"ל משרד הבריאות יחתום על צווי ההגבלה הבאים:

אשדוד – הגבלות על רובעים ג', ז' ו-ח': סגירת מוסדות חינוך ואיסור על התקהלות של מעל 10 אנשים.

בת ים - סגירת מוסדות החינוך החל מכיתה ה', איסור על התקהלות של מעל 10 אנשים ואכיפה מוגברת בחתונות ובמקומות נוספים.

ערערה - הוחלט להאריך את ההכרזה על שכונה 2 בערערה כ'אזור מוגבל' עד ליום 1.7.2020 בשעה 8:00 בבוקר. ההכרזה תיכנס לתוקפה מחר בשעה 8:00 בבוקר.

שכונת עג'מי ביפו - הסרת ההגבלות והגברת האכיפה.

רהט - הסרת ההגבלות והגברת האכיפה".

כזכור, העדכון האחרון של משרד הבריאות כלל 668 נשאים חדשים של נגיף הקורונה שהתגלו ביממה האחרונה - שיא חדש ומדאיג, בשלושת החודשים האחרונים.

ללא מסכות וללא מרחק: כך חגגו בבעלזא באשדוד (באדיבות המצלם)

על פי הדיווחים, רוב החולים שהתגלו באשדוד מתחילת החודש, הינם מהציבור החרדי. רק ביממה האחרונה התגלו בעיר 14 תושבים נוספים שנדבקו בנגיף.

כמו כן, לא מעט מוסדות חינוך באשדוד, מכלל המגזרים החרדים, נסגרו לאחרונה בעקבות גילוי קורונה בשטחם.

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי אמר הערב, לאחר ההחלטה: "לצערנו, נתוני התחלואה בעיר מדאיגים. עיקר תשומת הלב ניתן בשלב זה לרובעים ח' ג' וז', בהם מספר החולים הוא הגדול ביותר".

"בהתאם להנחיית משרד הבריאות, ברובעים אלו יסגרו מהיום ועד להודעה חדשה כל מוסדות החינוך, לכלל המגזרים ולכל הגילאים. כמו כן, ברובעים אלו נאסרת החל מהערב כל התקהלות מעל ל-10 אנשים; התפילות יתקיימו בהרכב של עד 10 אנשים".

לסרי פנה לתושבים: "מאחר וחלק גדול מההדבקות נגרמות ממפגשים משפחתיים, אנא הימנעו מנסיעה לערים אחרות או מאירוח אנשים שאינם משפחתכם הגרעינית. אני שב ומתריע בפניכם: אם לא נקפיד כולנו על ההנחיות של עטיית מסכה, שמירת מרחק והיגיינה, נמצא את עצמנו בסגר כללי ובסיכון בריאותי חמור לנו וליקירנו".

"האכיפה המשטרתית והעירונית תפעל ביתר שאת. לא ינתנו התראות ולא נוותר למפירי ההנחיות. זו השעה לגלות אחריות אישית, משפחתית וקהילתית. ביחד ננצח בעז"ה את נגיף הקורונה", סיים ראש עיריית אשדוד.

תוכן שאסור לפספס
66 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
42
בלז גורמים לסגירת ישיבות ותלמודי תורה, בלז גורמים לחילול השם, בלז גורמים לחנק לאנשים שנהיים חולים, בלז עוברים על דאורייתא. תושבי אשדוד החרדים מספרים שחסידי בלז החולים מסתירים זאת מהעבודה, מהרשויות, וממשיכים להסתובב ביודעין בין אנשים תוך התנגדות להיבדק, כי לא רוצים שייאלצו להיכנס לבידוד. ושאר החרדים
בלז סוגר ישיבות26.06.20
כתושב אשדוד אני יכול לאשר שכל מילה אמת! הם מצפצפים על כולם
אפשטיין חרדק26.06.20
שקר וכזב
שלמה26.06.20
41
עזבו אתכם שטויות בשבת נאכל קוגל וארבעס נשכח מכל הצרות נשלח פדיון נפש מינימום 3000 שח ונינצל מכל הצרות ואם נוסיף לפחות סך מת מצווה נזכה גם לתחיית המתים אז מה הלחץ??!!
חרדי שמעז לחשוב25.06.20
40
האפשרות היחידה למניעת הידבקויות הקורונה פשוטה מאד 1. בדיקות של כלל תושבי מדינת ישראל 2. הפרדה מוחלטת בין החולים לתושבים וזה אומר מלונות 3. הכל תלוי בתקציב הפיתרון והבעיה 4. האם באמת מישהו רוצה להועיל?
אפרת25.06.20
ואז אחרי כל הבדיקות מה יעשיו ישחררו את כל הבריאים ויפתחו את המשק? הקורונה תחזור! למה אחוז הדיוק של הבדיקות לא עומד על מאה אחוז..ואז יהיה מלא שקיבלו תשובה שלילית והם באמת נשאים והם ידביקו את כל הארץ בחתונות של אלף איש בלי מסכות... תפסיק לחשוב שאתה חכם יותר מכולם!
מה הקשר?26.06.20
נכון שטוב הדבר לגלות ולהרחיק אבל ..... מה יעשה אדם שנבדק ונמצא כשר למהדרין ובאוטובוס משהו הדביק אותו נו מה יהיה ....
בן יהודה רוני25.06.20

הצגת כל התגובות

39
לא יעזור כלום הרבה חצרות לא שומרים כמו שצריך
אפשטיין חרדק26.06.20
38
איך תמיד יש בעיה עם האוכלוסיה הזאת. אוכלוסיה של פורעי חוק פרזיטים.
דורון26.06.20
37
לכל אלו שרושמים שיש איזושהיא חסידות שלא שומרים בה על ההנחיות- הסגר כאן הוא חד משמעית מגזרי. לא עניין של שמירה או אי שמירה על ההנחיות. יש אזורים שלמים לא חרדים שיש שם פחות שמירה על ההנחיות ולמרות זאת אין שם סגר.
עצה26.06.20
36
הכיון ברור סגר על כל אזורים החרדיים נא להכין רשימה מפורטת של כל האשמים החל מהחילונים וכלה ברופאים, ולהתפלל להש... אבל לזכור דחוף להשמיט משם את בעלז, חצרות הקנאים, ויזניץ, וכל שאר הפלגים המפולגים שמבחינתם לא היה נגיף קורונה, ועושים הכל להגביר חולי בעם ישראל חשוב מאוד כשמתפללים של... לא תהא תקווה
חרדי וחושב26.06.20
35
אין שום הוכחה מדעית לכך שהמסכה עוזרת ב 100% . רואים שבאזורים שהכי נשמרים ג"כ יש הדבקה! למשרד הבריאות אין פיתרון כרגע ולכן לא מפסיקים להאשים את הציבור. כמובן שחשוב מאוד ללבוש מסיכה. אבל משרד הבריאות במקום להודות שאין לו פיתרון למגפה הוא פשוט שם את כל הבעיות על הציבור.
בנימין25.06.20
34
מפלגת הליכוד נמצאת בעיצומו של קמפיין בחירות על הגב שלנו החרדים משתמשים בנו לקמפיין במקום הפלקטים ברחובות. תכלס חסכו הרבה. לפחות שיעבירו את תקציב הבחירות שהם חסכו בזכותינו לכל מי ש: -פוטר מהעבודה בעקבות הסגר. -נאלץ לקבל טיפול בבית החולים במחלקת קורונה למרות שאין לו קורונה ובסוף להידבק שם. - נשים
ליכוד25.06.20
33
הייתי כמה פעמים אצל המשפחה וראיתי שרובם בלי מסכות גברים ליד הבית כנסת ונשים בגינות מפטפטים חופשי אז אם לא מקפידים איך מצפים שלא יהיו חולים ?! ובסוף נענשים גם בסגר
האמת שהפעם באשדוד הם צודקים25.06.20
במרחק חצי קילומטר מאזור ג'. (אזור התעשיה) ברים פתוחים. כולם אחד על השני בלי מסכות העיקר בודקים חום בכניסה.
דודי25.06.20
32
באשדוד שומרים מאוד על ההנחיות
אשדודי25.06.20
31
אחי החרדים, אולי הגיע הזמן לחשבון נפש אולי הגיע הזמן לחשוב מה קורה לנו לנו הכוונה היא לאזרח הפשוט, הרגיל, הנאבק על ההישרדות היומיומית אולי הגיע הזמן לחשוב מה נציגי הציבור עושים בעבורנו ? עד כמה הם חושבים עלינו ועד כמה אנחנו מעניינים אותם, אם בכלל ?
בן ציון26.06.20
30
בלי תגובות היסטריות לאיים לפרק את הממשלה כל אחד פה חושב שהחרדים יאיימו בפירוק ממשלה, לא חסר על מה, הם יקבלו את דרישותיהם, בקושי כחל לבן והליכוד מקבלים מה שהם רוצים, לא להשתגע.
אבא 25.06.20
29
מה שמוזר זה... שהגורים הכי מקפידים - והם חוטפים קרונה, ואלו שמקפידים על מניינים קבועים, ולא בחצירות ומרפסות ועל העצים והאבנים, לא נפגעו כלל! הפלג הירושלמי, שהישיבות שלו פתוחות כרגיל, נסגרו בר"ח ניסן, ונפתחו בר"ח אייר, ללא קפסולות ושאר קשקושים, דווקא שם אין כלום! ואפילו בבית הספר 'חורב' של הפלג...
אשדוד25.06.20
יתכן פשוט שהם לא מדווחים
שלום25.06.20
מה זה קשור כי שם אף אחד לא נבדק!!!
רעננה26.06.20
בפלג אין כבר את מי להדביק. הישיבה באשדוד בגל הראשון היו לפחות 40 חולים. ועוד 20 בערך שהרגישו תסמינים ולא הלכו להיבדק. תפסיקו לנסות להבין את המהלכים של ה'.... מה שבטוח הוא רוצה שנשתפר כל אחד במה שהוא נגוע.
דודי25.06.20
אתה סתם משקר. אכן הוא או היא שכתבו צודקים, בפלג לא היו עד עתה הידבקויות. אין לי מושג למה, אבל הנתון הזה נכון. דרך אגב, זה נכון לא רק באשדוד.
עופר26.06.20
כולם פה חולים הגורים הבעלזרים והספרדים
רבקה25.06.20
מה את מקשקשת, אין אף אחד מהפלג לא מהספרדים ולא מהאשכנזים
אשדוד26.06.20
28
אני הייתי מציע להחיל הוראה גורפת היכן שמתגורר חרדי שיהיה הגבלה סגר וכו' וחלס שירדו לנו מהצוואר הרי אנחנו במילא אזרחים סוג ב', נמאס כבר לשמוע כל הזמן שסוגרים עוד ועוד תסגרו הכל ויבוא לציון גואל
יוסף25.06.20
27
אותם. זה מה שמדינת השמד רוצה
בקיצור לסגור את החרדים לחנוק אותם לגמור25.06.20
למה בבעלזא ממש לא שומרים ראיתי זאת בכמה מקומות שונים בארץ ודווקא באופן כללי הם כל-כך לעניין
אלוםאאא25.06.20
כבוד בית בלזא גובר על מצוות ונשמרתם וצוות לא תעמוד על דם רעך וכן על כל שאר תרי"ג מצוות העיקר כסא בכנסת וכבוד בית בלזא יבוא על מקומו בשלום
שמויגר26.06.20
אתה יכול לעוף מפה אם לא בא לך. פחות אחד יותר נחמד. לך למדינה ערבית מוסלמית ונראה איך התנהגו אליך שם.
הודיה26.06.20
תקשיבי ותקשיבי טוב המדינה היא לא שלך ולא של סבתא שלך, יא חתיכת פוסטמא
מוסטפא26.06.20
26
איזה ישראלים היסטריים... הכל פאניקה... תפסיקו כבר עם השטויות תפסיקו להילחץ, תקשיבו לאנשים שהיה להם קורונה ותגלו שזאת לא מגיפה ובטח שלא צריכים להרוס מכל וכל צורת צלם האנושי
אירופאי26.06.20
25
כמה קשי הבנה, אטומים, ומופקרים יכולים בני אדם להיות????? לא היה שם אף אחד עם טיפת שכל והיגיון? ככה להצטופף?? ועוד כשהגל השני תופס תאוצה? אחרי שלכולם ברורה הסכנה? אז הנה, קיבלתם סגר. פרס על הצטיינותכם בחכמולוגיה. פשוט סתומים.
ג'ורג' פלויד26.06.20
24
אין על הציבור החרדי. אני גר בשכונה חרדית כולם! עם! מסכות!
חרדי25.06.20
ואני גר בבני ברק וחצי בלי מסכות!!! אל תגיד שאצלך כולם עם מסכות כי פשוט אין כזה דבר בכל הארץ!! רגע בכל הארץ? בכל העולם!! אם תברר קצת תראה שגם בסין לא מאה אחוז לבשו מסכות כמה שהם היו 'ממושמעים' ואף אחד לא אומר שום דבר נגד החרדים פשוט מאד איפה שיש הרבה חולים במובן יחסי עושים סגר אתה רומה להגיד שזה בגלל
תאחז בקרקע!26.06.20
חלומות פז בלב ברווז.
הודיה26.06.20
23
מסכה מסוכנת חוסמת אויר נקי לריאות סגר טיפשי ולא יעיל קורונה לא מחלה מסוכנת ל90% אחוז עד מתי יעשו עלינו סיבובים וניתן את הלחי השניה
לעמיל26.06.20
22
תקשיבו אבל תקשיבו טוב! אין שום מדינה בעולם שראש הממשלה בה החליט לקחת את השכבה הכי חלשה באוכלוסיה לנעול אותה בבית ולהמשיך להתמודד עם כל השאר בעניין הנגיף. אז זהו שכן יש מדינה אחת ששמה ישראל. ראש הממשלה החליט שכדי להראות הצלחה ושליטה הוא עושה סגר על מי? על הציבור החרדי והבדואי.
בנימין26.06.20
איך שאני יודעת. בת ים ויפו לא חרדי ולא בדועי. וחוץ מזה שהחרדים צפופים יותר מהחילונים. ולכן התחלואה גדולה יותר.
הודיה26.06.20
בת ים: ראש העיר החליט על דעת עצמו את ההגבלות והם לבסוף אושרו ע"י השרים בדיוק כפי שראש העיר החליט יפו: עדיין לא יהודים. כלומר לא משהו שמצביע ליכוד.
בנימין26.06.20
21
דרישה חרדית: פרישה של חברי הכנסת החרדים מהקואליציה מיידית עוד היום אחרת - הקמת מפלגה חרדית חדשה שתדאג לחרדים ולא תדבר על אנטישמיות ללא שום פעולה תכלס שתמגר את התופעה . חברי הכנסת החרדים ג"כ חתומים על הסגרים הללו. סגרים שמבוצעים רק על חרדים.
מאכזב25.06.20
שכחת מהמושג כיסאלוגיה? לצערנו בנגיף הקורנה חכים החרדיים לא עשו שום דבר למען הציבור..
מוטי שקוביצקי25.06.20
20
בשבוע האחרון התפרסמו ידיעות על הבלגן סביב ההקצאה ברובע ח' לישיבה חסידית, בטענה שזה רובע חילוני. פתאום בסגר זה הפך בחזרה לרובע חרדי?!
כואב26.06.20
19
עכשיו חסידי גור (ששומרים) ייפגעו בגלל הבעלזערס (שמזלזלים ובטוחים שכל העולם חי מפיו של רבם)
יעקב26.06.20
18
חברי הכנסת החרדים זוהי פניה אליכם- או שאתם עוזבים עכשיו את הקואליציה או שאתם מתפטרים! הסגר על הציבור החרדי- כי אתם לא עושים דבר בעניין לדבר על אנטישמיות וכו זה לא יעיל ולא פותר את הבעיה. צריך תכלס לפעול. אתם יושבים שם ומתווכחים בניכם איזו חסידות גדולה יותר וויזניץ או בעלז במקום לדאוג לציבור . ולדא
מודאג25.06.20
17
על מס' 28 שהוסיף טעות זה לא טעות הפירוש שם חתיכת בד שקורין לזה קאנפר והחפץ חיים כתב שם גם לכסות את החוטם זה האף תשאל מורי הוראה את הפירוש ותבין
ראובן26.06.20
16
רק לצאת להפגנות זה מה שיעזור...... למי הצבענו???????? אפו החברי כנסת החרדים אפו????? פשוט תמונה.....
מה יהיה 25.06.20
15
תראו מה רשום מעל ההיכל כת ותבינו לבד
בנאי25.06.20
14
מי שנכנס עם מסכה צעקו, תוריד. חוצפה לכנס לבית כנסת עם מסכה.
משה26.06.20
אחד נכנס לרבה מבלז עם מסכה שאל אותו הצדיק מה זה היום פןרים?
אפשטיין חרדק26.06.20
13
איפה אבי אמסלם וכל החרדים פתאום לא שווים כלום????
אבי אמסלם26.06.20
רק עכשיו נזכרת? ומה עם חילולי השבת בסיטונאות שהם יושבים בקואליציה העירונית? רק כשזה מפריע לך אתה שואל?
עופר26.06.20
12
זה מצחיק שלא זוכרים מה השכונות החרדיות מהתחלה, פתאום נזכרים, הא, גם באשדוד יש חרדים, יאלללה בואו נעשה סגר!!! ולמחרת, רגע רגע, גם בעפולה יש שכונה חרדית- יאלללה סגר בעפולה! תכל'ס תודה לביבי שאתה ככה שומר על החרדים!! גם מבחינה בריאותית קרונאית, וגם מבחינה רוחנית כי ביננו למה לצאת למקומות אחרים הכי טוב
שירי25.06.20
עם כל הכבוד... אני מסתובב בשטיבלאכים בירושלים ו90 אחוז בלי מסכה... הרבה מהציבור שלנו לא מעניין אותו בכלל מהקורונה אז מה הפלא שיש סגרים וכו'...
אלי12426.06.20
11
מכניסים אותנו לגיטאות .אריה דרעי ממלא פיו מים .נו זה לא חשוב יש דברים יותר חשובים חלוקת השלל.תפקידים.ואתם התמימים או יותר נכון כולנו .נמשיך להאמין שהם יצילו את עולם התורה אם לא נבחר בהם .הלא ללא אריה וחבר מרעיו עולם התורה יחרב הישיבות יסגרו .אברכים יתמוטטו בקיצור הם מצילי הדור .תמשיכו להאמין להם פרי
דוד פרץ25.06.20
10
דווקא באשדוד מאד מקפידים על ההנחיות.... אבל אין מה לעשות, הרוב המוחלט של ההדבקה הוא במוסדות החינוך שם די קשה לאכוף את הכללים כשיש כמעט 40 תלמידים בכיתה
מישי25.06.20
9
אפשר שאלה? האם אנחנו נמצאים פה במדינה יהודית? החליטו באזורים מסויימים לסגור את בתי הכנסת בעיר בעוד שהקניונים , חופי הים וכו נשארים פתוחים. כל שני וחמישי מתפרסמות ידיעות ממשרד הבריאות שבעצם כל החולים הם מבתי כנסת/ כוללים. וחברי הכנסת החרדים ... בבתי כנסת אין הדבקה יושבים במרחק של שני כסאות אחד מהשנ
מדינה יהודית25.06.20
8
משהו ער עכשיו? פשוט צריך עזרה דחופה. חייב להגיע לאחד מחברי הכנסת החרדים לנסות להוציא אותם מהשמיכי... לא נעים כבר מאוחר אבל אין ברירה אה לא בשביל לשאול איזו חסידות גדולה יותר האם וויזניץ או בעלז פשוט .. יש סגר מגזרי וממוקד שוב והם עדיין לא פרשו מהקואלציה!!!
ירושלמי25.06.20
7
היפרד נא מעלי... אין ברירה אלא להקים ערים נפרדות לחרדים ולחילונים. אי אפשר לשים בסגר שכונה חרדית מבלי שידביקו השכונות החילוניות.
רבינו26.06.20
6
באם כולם ילבשו מסיכות כפסק החפץ חיים ביאור הלכה בתקנ"ד לכסות את הפה והחותם בזכות לשמוע בקול חכמים נוושע במהרה
ראובן26.06.20
החפץ חיים לא דיבר על מסכה. הוא התיחס לקמפור "camphor" שהוא חומר מחטא. זה החומר שהשתמשו גם לפני 30-40 שנה לשטוף רצפות בית החולים. בכל העולם. "ריח של בית חולים." האמת, גם אני לא ידעתי שאפשר לשים חתיחת קמפור הפה.
משה26.06.20
5
הפתרון לצאת כולם ביחד למחאה. כל תושבי אשדוד להתפרץ החוצה. כנל אלעד טבריה מודיעין והבני ברקים ביום ראשון. אם יש דיון בראשון אז גם יהיה סגר. ואז לא יוכלו לאכוף שכולם יצאו למחאה. איפה כל החכים שדאגנו לחשבון בנק שלהם.????????
אבי25.06.20
4
ככה זה שייש דיקטטור , הוא קובע הוא מחליט הוא הכל ואנחנו הפרייארים שנותנים לזה יד .
שמואל כהן 25.06.20
3
למה הגנים והמוסדות לא לומדים באשדוד???? ובבת ים לומדים עד כיתה ה אפו הנציגים החרדים אפו רק לפני הבחירות רואים אותם אפו אבי אמסלם ???? תתעוררררר
אזרח אשדוד26.06.20
2
מה שהכי חשוב זה להילחם שמשרד הבריאות ידווח על מספר חולים לפי בתי אב. אין משמעות לכמה חולים יש בכל בית. ברגע שיש חולה אחד כל המשפחה בבידוד וכבר לא משנה כמה חולים נוספים יש באתו בית.
בני ברק25.06.20
1
צריך לצאת לרחובות ולהפגין. מספיק לשתוק! עושים מה שרוצים והח"כים שותקים. לא בוחרים יותר! עדיף ממשלה חילונית ולא ח"כים חרדים שדואגים רק לעצמם! די לשתוק!
יהודית25.06.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

המשטרה מבקשת סיוע

נעדר מראשון בלילה: אולי ראיתם את ראובן בן 26 מבני ברק?

דוד הכהן | 25.04.24

"כמה גדלה אהבתה אליכם"

נחשף לראשונה: המכתב של אחד מגדולי הדור לנכדו היתום

חנני ברייטקופף | 25.04.24

ביקור חג 

כשהגר"ש גלאי והגרא"י דינר התפלפלו בלימוד | צפו בגלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24

הטור השבועי

עת הזמיר הגיע // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 25.04.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אור זרוע לצדיק

אלפים בהילולא השנתית לאדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זיע"א | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

היסטוריה ואקטואליה

הניסוי החדשני ב'מצות מכונה' גרר סכסוך בין הרבנים הגיסים

ישראל שפירא | 25.04.24

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ

שידור חי | מעמד ברכת כהנים בכותל המערבי • צפו

כיכר השבת | 25.04.24

להוי כעפרא דארעא 

הגרמ"צ ברגמן שרף את החמץ סמוך למעונו | תמונות

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

ומשפע מצוות תפילין

כך נחגגה בר המצווה לנכד של גדולי הרבנים | תיעוד

חים רוזנבוים | 25.04.24