כיכר השבת

"הכתובת היתה על הקיר"

זעם בביתר עילית על הסגר: "בושה ליהדות החרדית; פשע"

תושבי העיר החרדית ביתר עילית זועמים על ההחלטה להטיל עליהם סגר למשך שבוע, ותוקפים את הנציגים החרדים • "תניחו את המפתחות ותלכו הביתה", כתב תושב זועם, "בושה, פשוט פשע" (ארץ)

100
כיכר השבת | ט"ז בתמוז | 08.07.20
שיעור מהמרפסת בביתר עילית. ארכיון
שיעור מהמרפסת בביתר עילית. ארכיון (צילום: ארי קופרשטוק)

תושבי העיר החרדית ביתר עילית, הופתעו אמש (שלישי) כאשר בשעת לילה מאוחרת התקבלה ההחלטה להטיל סגר על העיר, למשך שבוע ימים.

הסגר, שהיה אמור להתחיל בשעה 08:00 בבוקר, נדחה במהלך הלילה לשעה 13:00, בהוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת כדי לאפשר לציבור בעיר, להתכונן.

ההחלטה על הסגר, התקבלה ברגשות מעורבים ובעיקר בזעם רב מצד התושבים. ראשון התוקפים את ההחלטה היה כמובן ראש העיר מאיר רובינשטיין, שאמר כי "בדומה להתנהלות המשרד בכל התקופה האחרונה, ההחלטות מתקבלות בשרירותיות מבלי שום התייעצות ושיתוף פעולה עם הרשות המקומית".

רובינשטיין אמר כי הוא "מתנגד נחרצות לסגר, שלא יועיל דבר ורק יהפוך את העיר למדגרה של הנגיף. אנו מתחננים לפינוי חולים במשך שבועות ויש לנו תוכנית סדורה בעניין, אך לשווא. במקום זה, משרד הבריאות פועל בסנקציות ובהטלת מגבלות, מבלי שהוא פועל לסייע בהוצאת החולים מן העיר".

ראש העיר מאיר רובינשטיין ב'אולפן כיכר'

ברשתות החברתיות, תקפו רבים מהתושבים את ההחלטה. "בושה ליהדות החרדית", כתב אחד מהם, "כל הנציגים תניחו את המפתחות ותלכו הביתה. מתעללים בעיר שלימה ללא מענה - לא במשרד הבריאות ולא בפיקוד העורף. תוקעים סגר ולא מביאים שום פתרונות, אז למה נבחרתם???.

"מאות משפחות מתחננות להתפנות למלוניות, נאדה. מאות משפחות בבידוד מתחננות לתעסוקה, שהילדים מגרדים את הקירות, נאדה. מאות משפחות חולי קורונה מדביקים אחד את השני, ואתם עושים סגר. למה? שיוכלו להמשיך להדביק? איך אתם הנציגים שלנו הולכים לישון שעיר שלימה על גלגלים?".

"בושה, פשוט פשע", כתב התושב הזועם, "אל תוציאו לנו סרטונים ולא הודעות יח"צ, נמאס מהקשקוש הזה. תעשו מעשים אחת ולתמיד. כמה, כמה אפשר להתעלל רבונו של עולם, אלפי אנשים פוטרו מהעבודה, ללא לחם. חלקם בחל"ת, וחלקם מגרד את הקירות, ואתם הנציגים שבחרתי בכם מקבלים משכורת, על מה??

"יושב ראש העיר, זעוק לעזרה, ואף אחד מכולכם לא בא להושיט לו עזרה, אני לא מבין למה בחרנו בכם, בשביל שתשבו כמו עציצים? לכו תצעקו, תהפכו את המדינה - ואם קשה לכם, תנו מקום למקצוענים, שיעשו את העבודה".

הכותב הזועם, המשתייך לסיעת 'שלומי אמונים' הבהיר כי הוא מתכוון "לכל הנציגים כולם הנקראים מפלגות חרדיות".

העיתונאי אריה ארליך, תושב העיר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "החל ממחר בבוקר, ולמשך שבוע, אני ותושבי עירי (ביתר עילית) נהיה תחת סגר. אנשי העולם החיצון - אתם מוזמנים לשלוח לי רחפנים עם ברכות, בלוני הליום עם פתקי עידוד, טייארות עם לבבות, וכל דבר שיחזק אותנו במצב הרוח הזיפטי והשפוף הזה".

הפרשן יעקב ריבלין, הגיב לו: "ליבי ליבי. בכנות. אבל הכתובת היתה על הקיר. אתה ראית. אני ראיתי. כולם ראו".

אחד הגולשים הגיב: "הכתובת היחידה זה שנאת חרדים שיש בממשלה עם קרוב ל-20 נציגים חרדים ובתקשורת הישראלית שהיא יודעת בדיוק למה היא שמה תמונה אילסטרוציה של החרדים בכל דיווח על הקורנה, ושנאת אחים לצרה. העיר ביתר לא מובילה בתחלואה הכי גבוה יותר מערים אחרות כמו בירושלים בשכונות חילונית ובתל אביב".

העיתונאי יניר קוזין מ'גלי צה"ל', כתב בטוויטר: "הסגר על ביתר עילית מפתיע אותי במיוחד ומעיד עד כמה מראה עיניים יכול להטעות. אני מגיע לא מעט לביתר מאחר וזו "העיר הגדולה" הקרובה למקום מגוריי. הייתי שם לפני יומיים, כולם (מעל 95%) עם מסכות על האף ושומרים מרחק. כנראה שהסיפור הוא ההדבקה בבית. באסה לתושבים. יאללה שיעבור מהר ובבריאות".

צייצן אחר כתב בטוויטר: "כל אחד מתושבי ביתר ואלעד שיצביע בפעם הבאה למפלגה חרדית הוא פראייר מושלם. ש"ס ויהדות התורה חייבות להטיל וטו על מדיניות הסגרים המטורללת, של ממשלה רעה שאין לה מושג מה היא עושה. סגר לא עוזר לכלום, רק הורס את חיי התושבים".

במשרד הבריאות ציינו כי הסיבה להחלטה על הטלת הסגר היא מאחר ובעיר ביתר עילית יש 240 חולים פעילים, כך ששיעור החולים הפעילים למאה אלף איש הוא 389, ושיעור העלייה בתחלואה על בסיס חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים הוא 224%, כך שלנוכח חשש משמעותי מהתפשטות המחלה בעיר ומחוץ לה, הוחלט, כאמור, על הכרזה על העיר כאזור מוגבל.

עוד ציינו במשרד הבריאות כי "מזה למעלה מחודש מגמת התחלואה מנגיף הקורונה במדינת ישראל נמצאת בעלייה. בשבועות האחרונים מספר החולים בישראל עלה בצורה משמעותית ואף עבר בימים האחרונים את רף ה-1,100 חולים ליום. בעקבות העלייה, הוטלו בימים האחרונים הגבלות שונות החלות בכלל מדינת ישראל, לרבות הגבלות על הפעלת אולמות, מוסדות תרבות, מסעדות, חדרי כושר, בריכות שחייה ועוד, וכן הוגבלו ההתקהלויות ברחבי המדינה.

"עם זאת, לאור תחלואה משמעותית בעיר ביתר עילית וזאת גם לאחר נקיטת הגבלות על התקהלות ועל מערכת החינוך בעיר, לעמדת גורמי המקצוע במשרד הבריאות נדרשת במועד זה נקיטת אמצעים משמעותית נוספת, במסגרת הכרזה על שטח מוגבל בעיר".

יוזכר, כי פרופ' סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, שהודיעה אמש על התפטרותה, תקפה במכתב הפרישה את ההחלטות על הטלת סגר על אזורים אדומים.

"גם יעילות הטיפול ב"יישובים אדומים" ע"י הכרזה עליהם כאזור מוגבל על כל המשתמע מכך אינו הצעד היעיל ביותר בשלב זה", כתב פרופ' סדצקי, "האזורים המוגבלים משתנים בתזזיתיות, הארץ כולה בוערת ממקרים ולמרות שאני תומכת בנקיטת פעולות ממוקדות "תפורות נסיבות" בהנהגת הראשויות המקומיות ובהכוונה המקצועית של משרד הבריאות, אני סבורה שלעת הזו השקעת המאמצים ב'מודל הסגרים' לא יוביל לתוצאות הרצויות".

עוד היא כתבה כי "במצב שנוצר, יעילותו של כל טיפול ממוקד ע"י בידוד, או סגר מקומי בלבד, פוחתת ויש לחזק את צעדי המניעה של ההגנה האישית והריחוק החברתי של כלל האוכלוסייה, תוך הפעלת עקרון של ביצוע צעדים עם מקסימום אפקטיביות בהפחתת ההדבקה בנגיף תוך שמירה מקסימלית על אי פגיעה בכלכלה".

תוכן שאסור לפספס
100 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
71
זעם על תושבי ביתר שלא מקפידים על הוראות המדינה זעם על תושבי ביתר החיים על חשבון המדינה
זעם בשיראל09.07.20
70
פראי אדם חיות מהג'ונגל אני פוגש את העבריינים האלו עם הסופרים ונשותיהם בכובעים [לו ח"ו פאה] ומתעקשים לא לעטות מסכה ליד אדם חולה לב שהם מסוגלים להרוג אותו מצידי שיעשו לכל אלו שלא עטו מסכה משפט כמו בנירנברג
ג'פרי08.07.20
69
בושה וחרפה לחכים החרדים. אני לא מצביע יותר ג
תושב ביתר08.07.20

הצגת כל התגובות

68
מכלוף נמאסת עלינו איפה האחריות שלך ככה אתה מפקיר את כל הספרדים בביתר ומכניס אותנו לתוך מכלאה בבקשה ממך אל תדרוך יותר בביתר ואל תבוא בבחירות להתחנף שנצביע ש"ס
איפה דרעי הדריק08.07.20
67
אין ספק שבכל הארץ ובפרט בביתר רק הליטאים שומרים על ההנחיות כי הם ציבור שאמון על הלכה צרופה ולא על הוראות שנאמרו או שלא ובביתר שהם מיעוט ויש בעיר צבור גדול שמזלזל במוצהר זה התוצאה יהודים תתעוררו ותפנימו בלי לשמור על ההנחיות זה רק יחמיר
תושב העיר08.07.20
66
תמשיכו להצביע ש"ס ולאכול אותה....אתם בדיוק כמו המצביעים של ביבי - מצביעים לו החלשים בחברה ואוכלים אותה אח"כ זה נקרא תיסמונת שטוקהולם.....תומך במי שמזיק לו.....
קובי08.07.20
65
לפני הכל למה רובינשטיין לא דאג לסגור את השטיבלאך (האלמין)???? לפני שבוע הייתי הליצן היחיד!! עם מסכה בתפילה!!! עכשיו תשלמו את המחיר של הזלזול ולרובינשטיין - בנימה אישית זה לא הזמן לעשות שיפוצים לבית שלך עכשיו...
חכמוני כלם09.07.20
64
הפרשן יעקב ריבלין כנראה מסתובב אך ורק בביתר עילית ובבני ברק. בחופים ובמסעדות והבארים וכו' של תל אביב הוא לא דורך. יפה..... בטח גם לא ביקר בגימנסיה בירושלים.....
משה08.07.20
63
אני לא מבין למה התושבים לא מתמרדים. הפגנה מותרת. אז נקים רעש. אני קורא לכולם לא לציית להנחיות. רק ככה נוכל לצאת מהסגר
ללא שם08.07.20
62
מאיר, ידידי! הגיע הזמן לפרוש. לעוד כמה הוכחות תצטרך? סדצקי פרשה בשיא. ברסי פרש בשיא. ליצמן פרש בשיא. תפרוש בשיא, ותיזכר לטובה. אם תתמהמה יעיפו אותך משם כמו כלב.
משה08.07.20
61
תפסיקו לבלבל במוח! ניגשתי להעיר לאברך בבית הכנסת שמסרב לשים מסיכה, משלא הועיל, הודעתי שאזמין משטרה. בתגובה כוניתי רשע וספגתי יריקה משרץ נאלח שאביו צעיר ממני.....
מישהו08.07.20
שתושבי ביתר והעיריה יבינו שהם אשמים כי לא לבשו מסיכות ולא הסבירו את החשיבות (תושבת ביתר)
חצי חצי09.07.20
60
אני תושב ביתר ומבין לגמרי את הסגר רוב רובם של תושבי העיר חוץ מחבדניקים וליטאים לאאא שמרווו על הכלללללים אוקיי???? מובן לחלוטין הסגר בושה וחרפה לחסידים שחושבים שהם מעל הטבע
מני08.07.20
בושה וחרפה איך שאתה משקר בלי להניד עפעף.
ביתרי08.07.20
יחתיכת שקרן אין לך מושג על מה אתה מדבר
חסיד09.07.20
מאוד מוזר מה שאתה אומר. במודיעין עילית אצלינו החסידים מקפידים עד בלי די!
ליבי עם ביתר09.07.20
59
באמת הנציגים יושנים אבל העקמומיות של המדינה לא יודעת גבולות
שלמה08.07.20
58
דרעי פרוש ליצמן גפני ניפגש בבחירות הבאות
נפגש בקלפי 08.07.20
אתה תצביע לבנט ודרעי יצא שוב עם 10 מנדטים והיחיד שיסבול זה אתה אל תחשוב שאתה נאור
חלנחי08.07.20
57
על כל בחור עם כיפה שחורה הם רושמים 2 חולים
חרדי08.07.20
56
שיוציאו את הנדבקים למלוניות ועל ידי זה לא צריך להטיל סגר על כלל העיר...נו....שיתחילו כבר....
יצחק08.07.20
קודם תלבשו מסיכות. זה קצת מאוחר מידי..
חצי חצי09.07.20
55
אסביר איך הסגר עובד: לראש הממשלה רשימת הערים החרדיות כאשר כל שבוע, עפ"י הרשימה, העיר הבאה בתור ,נכנסת לסגר. אז ככה- בגל הראשון היה סגר על: בני ברק, שכונות בירושלים, בית שמש בגל וחצי הנוכחי: טבריה, אלעד, ביתר, אשדוד ומי הבא בתור? קרית מלאכי מודיעין עילית כפר חבד רכסים כמובן רק השכונות החרדיות בערים א
סגר=הדבקה המוני08.07.20
54
המסקנה המתבקשת לא להבדק לקורונה!!!!!!!!!!!!!!!!! שנבדק ואז לא יהיה שפעת אבל לא יהיה מה לאכולבבית!!!!!!!!!!!!!! ויש מאות משפחות בביתר עם 10 ילדים ויותר שלא יכולים לצאת לעבודה!!
מוריה08.07.20
53
התשובה בקלפי הנציגים החרדים צריכים לדעת את זה
יוסי08.07.20
52
מחיר הזחיחות של רובינשטיין. הבעיה שהחשבונית הגיעה אלינו. התושבים.
שמעי09.07.20
51
מי שיש ביכולתו לארגן שבוע הבא הפגנה המונית נא להתחיל לתכנן ולהוציא אישורים מה שצריך לא ניתן למדינה הזאת לחולל את השינאה כלפינו הגיעה הזמן לשים סוף למשטרה ולפיד וליברמן שעושים מה שרוצים ומסיתים יהודים כנגד אחיהם. בבקשה ממי שיכול בכל עירו לארגן לשבוע הבא מחאה המונית שלא היתה כמותה
מדינה אנטי08.07.20
50
הנציגים החרדים טוענים שצריכים לשתוק כי הם יעשו ויצעקו יכול לגרום שלפיד יעלה עם המנדטים
מרדכי08.07.20
49
האשמים בסגר הם התושבים המזלזלים בהנחיות ללבוש מסכה יצא לי להיות בכמה בתי כנסת וממש בושה . יושבים קרוב וללא מסכות . כנראה שנישמרתם לנפשותיכם . זו לא מצווה
שלום08.07.20
48
הלוואי וכל החרדים יגיעו להפגנה ענקית מול בית ראש הממשלה. מליון חרדים בירושלים גן המשטרה לא תעצור. נמאס כבר מהאיטום והטימטום של מי שמנהל (או לא מנהל) את המשבר הזה. שישימו את המפתחות וילכו לחופי הים (שם עוד פתוח בניגוד לסנקציות על בתי כנסת)
מדינה מטופשת08.07.20
47
צריך אולי להחליט שכל עוד לא מפנים את החולים מהעיר כולם מתנהגים בעיר כרגיל. איך המשטרה תשתלט על כולם?! לצאת במחאה
GG08.07.20
46
1.הייתי אתמול בבני ברק (בכמה אזורים רחוקים זה מזה), ומסתבר שההקפדה על מסיכות- כמעט מלאה! האם זה היה המצב בביתר? 2. במשך עשרות שנים המדינה בנתה בניה צפופה וחסרת מרחבים ירוקים לחרדים; במכוון (כל השכונות המרווחות שיש לחרדים - נבנו לכתחילה עבור ציבור כללי, ונמסר לחרדים רק בגלל פשיטות רגל של קבלנים, וכד
קריית גת08.07.20
45
בקיצור חשבתם להאמין למדינה אכלתם אותה, תתעוררו זה הכי חשוב, כי המערכה עוד לפנינו
בני08.07.20
44
בבחירות הבאות איני מתכוין להצביע ג' לנוכח מה שקורה כעת.
תושב העיר08.07.20
מה יעזור חימום כיסא ? רובנשטיין עצמו אומר דרעי מתייחס הכי טוב ועובדה שלא מסכים לסגרים
שלמה08.07.20
43
מי שיש ביכולתו לארגן שבוע הבא הפגנה המונית נא להתחיל לתכנן ולהוציא אישורים מה שצריך לא ניתן למדינה הזאת לחולל את השינאה כלפינו הגיעה הזמן לשים סוף למשטרה ולפיד וליברמן שעושים מה שרוצים ומסיתים יהודים כנגד אחיהם. בבקשה ממי שיכול בכל עירו לארגן לשבוע הבא מחאה המונית שלא היתה כמותה
די לאנטישמיות08.07.20
42
כנראה מהשמים רצו לתת לכם את ההרגשה שמרגיש ספרדי או ספרדייה שמופלים לרעה בישיבות והסמינרים. מידה כנגד מידה??? תתלוננו לבורא עולם...הכל בידי שמיים!!!
הספרדי08.07.20
41
אין ספק שהריצה לבדיקות מיותרת ומטרללת את הנבדק משפחתו וסביבתו ככל שעובר הזמן ניתן להוכיח כי הקהילות והקבוצות המתכחשות לקורונה לא שומרים על הכללים ולא נבדקים המצב שלהם הרפואי טוב יותר מאצל אחרים , זה העובדה! למה ? להסביר את זה ? אפשר, אבל מה שחשוב זה העובדות.
לעמיל08.07.20
40
בטוח אין לכם מראה?? אולי במקווה?? כל מי שמסתובב בריכוזי חסידויות מסוימות יודע שיש אשמים במצב והם לא הציונים הרשעים...
רוני 08.07.20
39
הטמטום חוגג איפה מלוניות לעזעזל!?!?! פיתרון כ"כ פשוט אבל אף אחד לא עושה את העבודה ניראה שצריך לצאת להפגנות !!! רוצים מלונית!!
אחד08.07.20
למה שהמדינה תממן את הרשלנות המטורפת והפושעת, של החסידויות בביתר עילית??? שיסתגרו בבתים ולא ייצאו.
אהרון08.07.20
לפי התגובה שלך, במה אתה שונה מתל אביבי מצוי? השנאה שלך לחסידים היא כמו השנאה של חילוני לחרדים, תמשיך להתפוצץ, סתם שאלה , בית מתתיהו זה ישיבה חסידית?
ביתרי08.07.20
38
מסיק כבר עם החילול השם שאתם עושים
חרדים תחזרו בתשובה08.07.20
37
נוווו השרים החרדים עציצים בכנסת... מה לא ידעתם? אנחנו משקים אותם יום יום מכספינו!!!
רווית08.07.20
36
בושה וחרפה !!!! ליבינו אתכם ! מתושבי ראשון לציון
אין נציגות חרדית בכנסת !!! תתעוררו . הם08.07.20
שום בושה ושום חרפה. הבושה היא שלנו והחרפה בגללינו. כמעט כל תושבי העיר מזלזלים במוסדות החינוך ובתי הספר ובכל מקום. פלא שזו התוצאה ? אחר כך גם מאשימים את הבדיקות או את החכים החרדים. גם ראש העיר 'המופלא' לא עשה כלום בשביל להוריד את התחלואה.
מישהו שגר שם08.07.20
35
לסגר יש מטרה אחת בלבד להראות לציבור (שאינו חרדי) שיש שליטה. יש מי שדואג להם. למרות שמניסיון העבר, בכל עיר בה היה סגר מספר החולים גדל פי 5 כל שבוע ראש הממשלה בוחר עיר חרדית אחרת וסוגר אותה והופך אותה למדגרת קורונה. יש להם רשימה מסודרת של הערים החרדיות בארץ. עוברים לפי הסדר בכל שבוע סוגרים עיר לפי הרש
תקשיבו טוב08.07.20
למרות שמניסיון העבר, בכל עיר בה היה סגר מספר החולים גדל פי 5 על בסיס מה אתה אומר את זה??? בדקת נתונים?? הנסיון הוכיח שהוריד דרמטית את התחלואה, אם זה נעים, ומידתי, אפשר להתווכח, אבל סתם להפריח נתונים, זה בגדר פייק
אוהב אמת08.07.20
תשובות לבדיקה מקבלים לאחר כ 7 ימים מההדבקה אז איך אפשר לדעת זה כמו לקבל ברכה לזש"ק ולאחר חודש לעשות ברית וודאי שמספר החולים יורד כי מפסיקים להיבדק כדי להוריד את הסגר
מוזר08.07.20
34
לא להיבדק!
לא להיבדק09.07.20
33
תתבייש לך תגובה 30 שאתה מדבר על גבעה א כאילו זה לא אותם תושבים כאילו אנחנו שונים בושה
יעל08.07.20
32
זעם זעם כשאומרים לכם את האמת בפנים זה מאד כואב יש כאן בעיה שחושבים שאי שמירה על הכללים זה לא עבירה רק אימתי שתופסים אותך זה עבירה האמת שאי שמירה על הכללים זה עבירה מהתורה וזה בכל רגע אפילו שלא רואים אותך לית אתר פנוי ממנו יתברך
ראובן08.07.20
31
הסיבה במילה אחת ח-ס-י-ד-י-ם
רק אידיש !08.07.20
יש מלא שמקפידים בפרט בA
שלמה08.07.20
ממש לא נכון! הסיבה במילה אחת: חוסר צדק!
ב08.07.20
30
העולם השתגע!! הרבה יותר מסוכן ומיידי להתעלף ולהתייבש בחם מאשר הדמיונות שהמסכה תעזור למישהו!!!
מישהו08.07.20
29
תרוצו על כל שטות להיבדק ואל תתלוננו שיש עליכם סגר. אתם לא מבינים שיש קשר ישיר בין כמות הבדיקות לסגר? תפסיקו להיבדק מטומטמים, זה הכול מכור מראש! אל תיבדקו. פשוט! יש תסמינים? תישארו בבית ותראו לבד שהכול יעלם לבד. מה יוסיף לכם אם תיבדקו? שיוכלו להתעלל בכם?
הבעיה שלכם08.07.20
אין פה הרבה בדיקות הכל מעוות שם הבעיה זה כמות אנשים וילדים שקשה להקפיד וזה קורה לכוווווולם
שלמה08.07.20
28
זעם בביתר זעם בבני ברק זעם ... כל הכתורות זעם... זעם. לא כל בעיה זה זעם, אנחנו יהודים לא ערבושים כל הכועס כאילו עובד ע"ז
אבא 08.07.20
27
בבתי הכנסת בביתר לא לובשים מסכות בהוראת האדמורי"ם התוצאה ברורה
ביתרי B08.07.20
שטויות בא תראה איך משתדלים בהשוואה למקומות אחרים זה פשוט משפחות גדולות וכמות הילדים בבתיה"ס שקשה להקפיד
שלמה08.07.20
26
מנסים להסביר לכם מליון פעם, תפסיקו להיבדק! אם אין לכם תסמינים, זה רק גורם לסדר
מגיע להם08.07.20
25
כשראש עיר עסוק בעיקר ביח"צ. התכנית של העירייה לדיכוי הנגיף. חחחחחחחחחחחחחח
ביתריסט גאה08.07.20
24
יש240 מאומתים אני יודעת מעוד הרבה כתה שלמה שנסעו למירון עם תסמינים בהוראה לא להבדק המשפחות שלהם מסתובבים חופשי לכן אנחנו בסגר
פנינה08.07.20
אתם בסגר כי יש מי שכן הלך להיבדק
רינה08.07.20
23
מה לעשות אבל צריך להודות יש רבים יותר בגבעה א' שלא שומרים על הכללים. יש בחורים שמחפפים עם ההוראות, יש בשטיבלעך מי שלא שומר, יש בכולל זיופים עם ההוראות . הקב"ה אומר לנו שצריך להגיע למצב שכולם ישמרו רק אז נוושע ונשמרתם לנפשותיכם.
גבעה ב'08.07.20
מי שכתב צריך להתבייש עכשו עוד מכלילים באיזה גבעה יש יותר ומי לא מקפיד בושה אולי אני יגיד שבגבעה ב יש יותר חולים בקורונה בקיצור בושה וחרפה
יוני08.07.20
22
עולם
מרד מרד מרד. אין מוצא אחר. והחכים ה"חרדי08.07.20
מרד נגד מי?? נגד הקרונה? נגד חבישת מסיכה? נגד דיווח על חולים? נגד גזירת המקוואות? נגד הרופאים הציוינים?
תת-תרבות08.07.20
21
בבחירות הבאות רק כחול לבן.
אביהו08.07.20
20
זה מעצבן אבל תעברו את זה.
יזדי08.07.20
19
איפוא הייתם עד היום כאשר אתם רואים תושבים לא מקפידים תעירו להם מה חשבתם שתעשו מה שאתם רוצים ואחרי זה תבכו שתו לי עשו לי די להאשים את הנציגות החרדית זה לטובתכם אם תמשיכו כך מחר האנשים לא עלינו יהיו במקום אחר תסתכלו על העתיד ולא על ההווה ואין מקום למלוניות לכולם תסתגרו בבתים עד יעבור זעם ולא מעניין א
דויד08.07.20
ודאי שממשלה לא אוהבת חרדים והנציגים שלנו יושבים אם שונאי ה ושני שרים ידועים שם לא רוצה להגיד והחרדים יושבים ושותקים ולא איכפת להם על הכבוד של הקדבה נראה לכם שיהיה איכפת להם על הכבוד שלנו הגיע הזמן לא להצביע יותר
שמואל08.07.20
כל הכבוד שמישהו סוף סוף אומר לתושבים שלנו את האמת בפנים. אני מנס לומר לאנשים והם ממשיכים להאשים את הבדיקות במקום את רמת התחלואה החולנית שראש העיר לא עשה כלום בשביל להפחית אותה. תמיד מוצאים אשמים אחרים רק לא אתה עצמך.
תושב ביתר08.07.20
אני חוזר בי ,באמת סליחה שכתבתי כך אז באמת , אין על ביתר תצאו להפגנות לא לוותר על החופש שלכם ,ויודעים דברים שאנחנו לא יודעים , הקורונה זה המצאה ,ובאמת זה לא יותר מוירוס רק נותנים לנו לחשוב שזה חמור מאוד, שניבהל ונעשה כל מה שיגידו לנו , כל הכבוד לבתריסטים תצאו להפגנות ,,,,,,אש וגופרית מלחמה על הפר
דיוד08.07.20
18
אני תושב העיר. המחדלים של הרשויות הם אכן מחדלים וצריך לטפל בהם. אבל יש חוגים בעיר ובהם כאלו שמשתעלים ויורקים לאנשים בפרצוף מתחילת עידן הקורונה. וראה זה פלא. דווקא הם מקפידים ללכת בלי מסכות, לא מוותרים על מקווה, ומשתדלים להתחכך כמה שיותר עם הציבור. אפשר לבוא לעיר, להתרשם, ולראות שאני צודק. צריך כמובן
ביתרי08.07.20
17
להתחיל הפגנות מתחת לבית של ליצמן ודרעי רק זה יעזור. נמאס
ללא שם08.07.20
16
בושה איך שהסתובבו בערי הזאת בלי מסכות, בצפיפות בבתי הכנסת!!זה בושה!! לפני שבועיים הייתי בעיר בשבת, הייתי בכמה בתי כנסת, חוץ מקרלין, היו בודדים ממש שעטו מסכות בבתי הכנסת הצפופים!!! ועכשיו מתבכיינים, במקום לקחת אחריות, להתעורר ולהוריד את כמות החולים לפחות עכשיו, מתקרבנים ומתבכיינים!! את מי אתם דופקים
אהרון08.07.20
כל הכבוד. כל מילה פנינה ואני תושב העיר. פשוט חבורת מזלזלים חיים פה שרק מחפשים להאשים אחרים.
תושב העיר ביתר08.07.20
15
הנציגים החרדים פישלו בגדול, עסוקים רק בעצמם כמו כל הממשלה החרטא הזאת, פורוש, גפני, ליצמן ה ב י ת ה נמאסתם על הציבור עם החוסר מעש שלכם, מי אמור לדאוג לנו אם לא אתם, העיקר לפני הבחירות יפמפמו עם איזה הבטחה מטופשת שברגע האמת יעזרו, אם עכשיו זה לא רגע האמת אז מתי??? לכו הביתה זקנים מיושנים, נמאסתםם
זועמת08.07.20
14
הכי מדהים שלא סוגרים את בני ברק. אחד מתוך 47 תושבים חלה !!!! פשוט מפחיד כמה פוליטיקה דוחה דיני רציחה דאורייתא.
אלי08.07.20
13
ביתר העיר היחידה בארץ שאין לימודים בבתי ספר החלטה שערורייתית שקיבל ראש העיר באלעד היה סגר והיה במקביל לימודים אי אפשר ככה בלי לימודים הילדים כבר יוצאים מדעתם ראש העיר בבקשה תניח את המפתחות למישהו שיעזור קצת יותר ממך למען התושבים נ.ב. מי שהכניס את המשטרה שרודפת ללא הפסקה בתקופה אחרונה את התושבים ז
שמואל08.07.20
הוא צריך לפרוש אבל בגלל שהוא לא עשה כלום כדי שיהיו פחות חולים. עכשיו הוא מאשים את כל העולם ואשתו על הבושות שיש לנו כאן בעיר. פשוט בזיון, אבל לא פלא כשלא שומרים בגרם זו התוצאה וזו רק חצי מהתוצאה כי לפחות חצי מתושבי ביתה בשיטת 'לא נבדקים'. (האדמור אמר אז זה בסדר, ואין לי מילה לומר על כך. אבל צריך לקחת
אחד08.07.20
אתה מבלבל במוח יקירי. ממתי יש לראש העיר סמכות להורות על סגירת מוסדות חינוך?? האטם ראית את הצו של משרד הבריאות לפני שאתה מקשקש??? וכן המשטרה בעיר נחוצה ואחד הדברים הטובים שקרו לעיר! נ ק ו ד ה !!! אני כבר לא מדבר על זה שהם מטפלים בנוער הנושר כמו שצריך ורואים את התוצאות בשטח. אלא על הנתון המדהים של
קנאי..08.07.20
12
כתושב ביתר שנוסע בתחבורה הציבורית באופן יומי אני חייב להודות שהכתובת הייתה על הקיר מאז שחזרו ההקלות רוב נוסעי האוטובוסים לא הקפידו על מסכות כמו שצריך או על ריחוק חברתי אני ממש לא מתפלא זה היה שאלה של זמן עד שיהיה סגר.....
תושב מודאג08.07.20
11
מה לכם כי תלינו על שליחי הציבור הנאמנים? אתם לא שמים מסיכות, עומדים צפופים בבתי כנסת ומכולות בלי לשמור על הכללים וזה התוצאה
????????08.07.20
10
לפני שבוע היה כתוב שבדימונה 101 חולים מאומתים דימונה עיר קטנה יחסית לעומת ההדבקה שהיא נקראת גבוהה ועד עכשיו אין סגר זה אומר שבמשרד הבריאות יושבים אנשים ששונאים את החרדים ונהנים להתעלל בחרדים. הכל התחיל מ פחדן ברסי ו סדצקי שפחדו לסגור באיזורים של חילונים ושמאלנים
בר טוב08.07.20
9
כל זמן שיש קהילות מאורגנות שלא שומרות על שום כלל המצב ימשיך להיות גרוע... אתם יכולים לבכות עד מחר.... זה לא ישנה כלום נכון שרוב תושבי ביתר נזהרים ונכון שב"א המון גם לא נזהרים אבל ברגע שזה קהילה שלימה עם תמיכת הרבנים זה שונה !!! החסידים מאז הבעש"ט בטוחים שהם יודעים הכל יותר טוב מכולם ומאז קום המד
חייל דוס08.07.20
8
לא בוחרים בגפני וליצמן כולל דרעי הם לא עושים כלום בממשלה מתעללים באנשים והם יושבים ולא עושיםם כלום פשוט הזוי זה הנבחרים שלנו??? אם הם לא עושים כלום הם צריכים להפסיד בבחירות הם פשוט חושבים שאנחנו בכיס שלהם יאללה תעשו משהו תוכיחו שאתם שווים קצת
ביתר עלית08.07.20
רק אתה הייית נבחר, וכל הבעיות היו נפתרות.. תן את הטלפון שלך... למי תצביע לשונאים שלך??
אבא 08.07.20
צודק במאה אחוז
שמיל08.07.20
7
בוקר טוב שהתעוררתם. מזה חדשיים אני אומר שהעיקר החוק הנורווגי .הציבור יכול ללכת לעזאזל.היכן נציגנו כביכול.הביתה כולם אבל כולם.אל תאמרו בפעם הבאה שרבנים מינו אתכם .פריימריז מיידי בכל הציבור החרדי ותראו אנשים מובחרים ולא סליחה עלטא זאכן.מספיק
יצחק08.07.20
6
למה אנשים בלי שום תסמינים עושים בדיקות. די כבר בגללכם כל הלאגן
עדי08.07.20
5
לבי עם תושבי ביתר בסבלם אבל בבקשה אל תבכיינו ותתלונו בקרתי בעיר לפני כשבועיים ונדהמתי לראות רמת הזלזול של שמירת ככלי זהירות מינימלים לפחות חצי לא לבשו מסיבה בחניויות , בבית כנסת שבקרתי כולל הרב: אז מה חשבו?
הרשל גפן08.07.20
ממש לא נכון, רובם פה בביתר שומרים, כנראה שנתקלת במשהו נקודתי
יעקב08.07.20
או שאתה מדמיין או שאתה לא יודע מה זה לשמור תגיד איפה בדיוק שמרו???
אוהב אמת08.07.20
4
יספר שוב את הסיפור של הפריץ?
אולי שאייכלר08.07.20
3
פשוט הגיע הזמן לפתוח מפלגות חדשות. תראו מיד איך נציגי המפלגות הישנות והמסורבלות יורדים על ארבע לשרת את רצון הציבור. בפרט אם תקום מפלגה מרכזית חדשה שמאחדת אשכנזים וספרדים חסידים וליטאים שהמצע העיקרי שלה הוא מלחמה על היהדות ועמידה על זכויותינו, מתוך אחדות ושלום - המפלגה תעבור ותצליח כי לציבור נמאס מזמ
שניידר08.07.20
2
צודק במאה אחוז הפתרון להפסיק להיבדק והעקומה תרד וירדו לנו מהחיים
כ08.07.20
1
בבני ברק יותר גרוע.תיסגרו כבר את התת .פיקוח נפש
אבי08.07.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 10:27

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24