כיכר השבת

טור דעה

סגר? מגיע לעיר ביתר חסרת ההנהגה, בצדק

אין הונאה גדולה יותר מקולות הנהי והמחאה על הסגר שהוטל על ביתר. ראש העיר ואנשיו מבוססים על מוקדי כוח בקרב קהילות רבות בעיר, וממש לא מחפשים להתעמת איתם (דעה)

148
הרב אליהו פלר | כיכר השבת | כ"ב בתמוז | 14.07.20
סגר? מגיע לעיר ביתר חסרת ההנהגה, בצדק
(צילום: Nati Shohat/Flash90)

רגע לפני שהשוטרים מקפלים את השמשיות והסגר מוסר מביתר, כדאי לחשוב שוב.

גל אדיר של כעס מפעפע בימים האחרונים במגזר החרדי, הכעס מגיע מהרחוב, ממש מלמטה, ומגיע עד למעלה, למאמרי המערכת ולדברים נחרצים שאומר היום גפני על ראש הממשלה.

נראה באמת שהציבור החרדי מוקע על לא עוול בכפיו. אכן, אכיפה בררנית הייתה גם הייתה, אבל הסגר על ביתר הוא לא אכיפה בררנית, הוא אכיפה מוצדקת לגמרי.

כולם יודעים את האמת המרה: זו הונאה, אחיזת עיניים אחת גדולה. אין הונאה גדולה יותר מקולות הנהי והמחאה על הסגר שהוטל על ביתר.

בזה אחר זה מתייצבים מול המיקרופון עיתונאים ואישי ציבור, עסקנים ומנהיגים ומוחים בחרון אף נגד הסגר, קוראים לנציגי הציבור בכנסת להתפטר, מאיימים שלא יבחרו בבחירות הבאות, ויש כאלו שמגדילים לעשות אומרים שהסגר מזכיר להם ימים אפלים בדברי ימי עם ישראל.

נס שהיו ימים אפלים בדברי ימי עמנו, כך יש להם דה-ז'וו כל פעם שהם רואים שוטר.

מי שמנתח את המצב מקבל קורס מזורז בשיטת בנט לפופוליזם מהיר. נפתלי בנט צעק בכל כוחו: יש לפתוח את כל המשק באופן מיידי. כשעקומת התחלואה עפה כלפי מעלה הוא התחיל להתרוצץ כאחוז אמוק בין האולפנים ולהשמיץ את כל מי ששמע בקולו. כך בדיוק נוהגים עסקני ביתר.

מצד אחד מתעלמים מההנחיות, מצד שני צועקים מה זו האכיפה הזו.

הם יודעים שיש הנחיות שקטות לא ללכת להיבדק. הם יודעים שיש קהילות ענק שיש בהם מאות נשאים ובעלי תסמינים שנשארים בתוך הקהילה ומסכנים חיים. איכשהו הוויכוח בתוך הקהילה הפך להיות שיח הזוי האם בכלל יש קורונה או שזו קונספירציה.

הזוי שאחד היומונים המכובדים מבשר לקוראים הזועמים שיש לממשלה מזימה להשתלט על הציבור דרך ההנחיות והגבלות הקורונה. לא פחות מכך.

כולם יודעים שהסגר על ביתר מגיע לעיר חסרת ההנהגה הזו בצדק גמור.

כבר כמה שבועות שאנשי תקשורת זועקים על הזלזול החמור בהנחיות, זה עניין את הסבתא של התושבים, כי היא בקבוצת סיכון. אבל היית יכול להסתובב בעיר ולראות בתי כנסת מלאים במתפללים חסרי מסיכות. ואין בעיר אף מנהיג רוחני כמו ההנהגה הרוחנית בבני ברק, מנהיג עצמתי שיעמוד ויגיד ''די!".

ראש העיר ואנשיו כמו גם מפלגת האם שלו מבוססים על מוקדי כוח בקרב קהילות רבות בעיר, וממש לא מחפשים להתעמת איתם. כך נוצר מצב הזוי שאיש הישר בעיניו יעשה ואין פוצה פה ומצפצף. כך גם העסקנים והעיתונאים החרדים. במקום ללכת ולהפגין מול השטיבלאכים המלאים באנשים שמזלזלים בהנחיות, במקום ללכת ולצעוק על מנהיגים שידעו להוציא אלפים לרחובות כשהיה נדמה להם שפגעו להם באידישקייט, ועכשיו מכניסים אלפים לסגר בגלל התעלמות מההנחיות.

ללכת ולמחות מול קהילות שלימות שמלאות באנשים שקיבלו הוראה שקטה ''לא להיבדק'', ביתר מפוצצת במשפחות עם חולים, נשאים, ובעלי תסמינים שיושבים בבית ולא נבדקים כי קיבלו הוראה לשבת בבית, ולצאת רק ''כשמרגישים טוב'', יש בעלי תסמינים רבים שמרשים לעצמם לצאת רק ל''דברים חשובים'', או מארגנים מניין ''בתוך הבניין''. ביתר מלאה באלו שלא חובשים מסיכה כעיקרון.

הם אלו שהופכים את ביתר לחבית חומר נפץ ביולוגי. הפתרון של המנהיגים הוא פשוט - ביד אחד עוצרים את הציבור מלהיבדק ולהתפנות למלוניות, כדי לא לסכן חיים, ביד השנייה מניפים שלט ''נתניהו חוסם לי את הפרנסה''.

הפגנה בביתר עילית נגד הסגר (באדיבות המצלם)

אח שלי, מי שהכניס את העיר לסגר זה אתה והחברים שלך, שסיכמתם ביניכם בשטיבל שאין קורונה בעולם כלל. ראש העיר חושש להתעמת עם מנהיגי הקהילות שמובילים את העיר לאבדון והתוצאה - מאות חולים גלויים ואלפי נשאים וחולים שלא נבדקים ממלאים את העיר.

התושבים רוצים תשובות. מדוע גם בתוך הסגר יש תלמודי תורה ומוסדות לימוד פתוחים כרגיל ולא זכו לביקור משטרתי, אך כשהת''תים הליטאים נפתחו באותו בוקר זכו לשוטרים בפתח הת"ת.

הבוקר (שלישי) התקיים ''כינוס חירום'' של רבני הקהילות ונציגי משרד הבריאות. הכנס הסתיים בלא כלום. לא הייתה קריאה כללית לצאת ולהיבדק, לא הייתה קריאה חמורה להקפיד על ההנחיות. ההפך - בין השורות של המכתבים שיוצאים יש הוראה שקטה לא להיבדק.

תמונות שיצאו מחנוכת הבית של קרוואן של חסידות קטנה חשף מראה מחריד של כל קברניטי העיר ללא מסיכות וללא שמירת מרחק מינימלי.

הכי כיף ללכת ולחפש אשמים בממשלה ובתקשורת, ולהתעלם מהזלזול וההפקרות ששוררים בעיר גם עכשיו.

אחר כך נלך לבכות בתקשורת על ''נציגי הציבור שלא עושים מאומה''. עזבו את נציגי הציבור, הציבור עצמו מזלזל. הציבור עצמו לא נבדק. הסגר מגיע לביתר. מגיע לה כדי לשמור עליה שלא תיהפך לגולדס גרין או לברוקלין, שלא נראה פה את הילדים בוכים מעל גופת אביהם שנלקח לקבורה על ידי אסטרונאוטים אטומי בגדים.

כן. סגר זה טוב. סגר יציל את העיר הזו מעצמה.

כשיתחילו הלוויות רח''ל לא נשמע אף אחד צועק אבל אשמים אנחנו, ימשיכו להאשים את כל המדינה וראשיה.

המסקנה היא שסגר טוב לביתר. אבל אין שום סגר על ביתר. זה לא סגר, זה שקר.

נכון, יש שוטרים שבודקים כניסה ויציאת תושבים לעבודה, זה לא נעים, אבל אין סגר.

כל מוקדי ההדבקה פעילים ומלאים בהמון תוסס, בפארקים יושבות אמהות עם ילדיהן ומבלים בכיף את החופשה הגדולה... מהכניסה לעיר ומטה אין סגר.

דומה שיכלו המטפאורות כדי להמשיל את האידיוטיזם שפושה בקרב מקבלי ההחלטות.

אם משטרת ישראל או ממשלת ישראל חפצים להציל את ביתר מעצמה, שיגיעו לבתי הכנסת המלאים בנשאים ללא מסיכות, שיפעילו קו הלשנות אנונימי לדווח על בעלי תסמינים שמסתובבים חופשי, שיפעילו אנשי קשר בקרב הקהילות שיבוצעו פעולות הסברה. שיוציאו קבוצות מסודרות מהחסידויות הגדולות למלוניות מותאמות למגזר ולצרכים של משפחות גדולות. שיביאו שוב את פיקוד העורף שיחלק חבילות למשפחות מבודדות.

שינעלו את המקוואות, את השטיבלאכים המלאים.

שיטפלו ביד קשה במזלזלי המסיכות שהביאו את הסגר לעיר הזו. שיפתחו את מוסדות הלימוד במתווה קפדני של קפסולות. כך ימנעו מאלפי ילדים לשוטט חסרי מעש בעיר ולהתרוצץ בכבישים אחוזי שעמום. תפתחו מוקדי למידה לבחורים שיושבים ללא מסגרת כבר תקופה ארוכה. תנו למנהיגי הקהילות כוח ויכולת להוציא את החולים מפה.

בואו תצילו את העיר הזו מעצמה. לפני שיהיה מאוחר מידי.

תוכן שאסור לפספס
148 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
126
רק עכשיו קראתי את המאמר הזה. הוא נכון כל כך. יש בביתר חסידים מכל הקהילות הענקיות של בויאן וסלונים שמתעלמטים מהקורונה לגמריי, כאילו אין. אצלי בבניין, בבניין ליד ובניינים סמוכים יש חולים עם תסמינים שיוצאים החוצה להתפלל ולבלות בגינה. אני לא מבינה למה אריה ארליך מרגיש גדול שביוטלו את הסגר כשתכל'ס ביתר
אלישבע16.07.20
125
מאמר נוטף שנאה שמתעלם באופן מופגן המהמצוקה של תושבי ביתר, ומאשימה אותם בגלל מיצג שווא שמשרד הבריאות יצר, אם לא היו בודקים אנשים ללא תסמינים- מה שקורה בכל העולם, לא היינו מגיעים למצב הזה, אז בבקשה הרבה פלר צר האופקים, תעשה טובה ותתאמץ לחשוב מעבר לפוליטיקאים הקטנים, ולהבין שהקריסה הכלכלית נוצרה בעקבות
שלום15.07.20
124
אני שומע בשבוע האחרון מבניו ונכדיו של אחי שיחי', המתגוררים בביתר, אי-שביעות רצון בולטת מניהול המשבר בידי ראש העיר של ביתר, הרב מאיר רובינשטיין שיחי'. כך אני גם מתרשם ברפרוף בין התגובות כאן. ואני שואל בכנות: מה לו ולצרה הזו? מדוע שלא יקום ויאמר: "זה גדול עלי, זה קשה לי. אם יש מי שמוצלח ממני, יבוא ויק
יוסף הימלפרב15.07.20

הצגת כל התגובות

123
תחי ההנהגה בבני ברק, כולנו דמנציה.... שכחנו את הגל הראשון, מיד אחרי פורים, כשה"מנהיג העליון", כולו בן 32, הודיע קבל עם וסירטונים בנוכחות ראש עירית בני ברק - אדם גאון לכשלעצמו - שהמוסדות ייפתחו כרגיל על אף ש'אומרים שיש מגייפה'. טול קורה מבין עיניך, וגם אם יש דברים מקוממים בהנהגות של קהילות מסויימות,
דני15.07.20
122
אנחנו המשמרת הצעירה בשלומי אמונים, מכריזים פעם נוספת: מאיר רובינשטיין לא מתאים לנהל אירועים גדולים, כמו משבר הקורונה. לא אנחנו אומרים זאת. הוא הודה מפורשות בריאיון לתקשורת, שהוא "כבר לא מבולבל. זה היה פעם - כעת הוא בשלב של חוסר אונים". הוא הודה מפורשות שהוא לא מסוגל להתנהל מול המשבר, והזעיק את חכם
שלומי אמונים - 15.07.20
121
מי זה הרב פלר?באמת שאינני מכיר אותו כלל,אך אני מציע לו לנסות להיבחר לראשות עירית ביתר ואז נראה אותך אם תעיז בכלל לסרב לנתניהו או למשרד הבריאות ובתוך כך לנהל את שאר ענייני העיר במגיפה אדירה שטרם ידעה העיר והמדינה הזו,,אז נכון.לא הכל דופק בדייקנות באגפי העירייה.אך לכתוב שאין הנהגה כלל,זוהי כפיות טובה
ינאי15.07.20
ינאי אתה טועה ומטעה כאן את ההמונים. אף אחד לא דיבר לסרב למשרד הבריאות. בדיוק הפוך. מאיר רובינשטיין כראש עיר, היה צריך כמו ששר הבריאות עצמו הגדיר את זה כאן בריאיון בכיכר השבת: "להתאבד בכדי לשמור על ההנחיות בעירו, ולהתנהל כדין (מה זה בדיוק?!), וממש כפי שראשי עיריות בני ברק ומודיעין עילית עשו" כעדותו
יוני מגבעה C15.07.20
120
ואף אחד לא דיבר כאן בכלל עוד על היושר של יהודה דייטש. חבריו אומרים שמאיר רובינשטיין צדיק לידו.
נתן מפצועי הנחל15.07.20
119
תחשבו רגע ותראו שזו מדיניות מובנית: הישובים המזוהים כשלומי אמונים בסגרים. זו תרבות של (...) איי... תשאלו למה בצפת לא היה סגר. אז הנה התשובה: צפת היא לא של שלומי אמונים, ולא כפי שפורוש ניסה למכור לנו.
ברוך, חיפה15.07.20
118
למה מאיר רובינשטיין ראה את הנתונים, קרא את המספרים, עבר על הגרפים - ולא עשה דבר? הוא חשב שגם הפעם המזל יאיר לו פנים? הוא ברסלבער מהזן של שובו בנים. תבררו ותוודאו שכן הוא. הוא תלמיד של ברלנד מלפני 30 שנה.
חיים מאיר15.07.20
גם אתה בעל לשון הרע גדול.תתבייש!!!
ינאי15.07.20
117
ואריה ארליך אומר שאי הכפלת הסגר בעוד שבוע זה נצחון של תושבי ביתר הנחושים. עוד נצחון כזה... נצחון פירוס.
יוסף פריד15.07.20
116
בבחירות הבאות מנהיגי הקהילות יקראו לנו שוב להתייצב לטובת רובינשטיין מאיר. עד כאן.
יום נקם ושילם15.07.20
115
הגיע הזמן לבוא בחשבון עם מאיר רובינשטיין שהזניח את ביתר לנפשה, למרות שהכתובת היתה על הקיר.
יוסי רוזנטל15.07.20
114
הסגר על ביתר - מחיר הזחיחות של מאיר רובינשטיין שחשב שמדובר בס"ה בעוד תקציב מדינה שאפשר לשחק איתו...
חיים משה15.07.20
113
רובינשטיין תתפטר. די נמאס
חיים15.07.20
112
עכשיו כבר אפשר לדבר על זה חופשי: הכשלון המהדהד של ביתר והבושות קבל עם ועולם, רשום על שמו של אדם אחד: מאיר רובינשטיין אבי תנועת "אתה סתם בלחץ".
חיים משה15.07.20
111
אחרי הסגר אמרנו שנבוא חשבון עם מאיר רובינשטיין. בשיחות שהיו לי במשרד הבריאות על הסגר, אמרו לי מפורשות. "ראש העיר שלכם לא ביקש עזרה, לא עירב אותנו בנעשה, לא התריע על העליה בתחלואה, לא פיקח על הנעשה אצלו בבית, ועכשיו הוא מתגולל עלינו מדוע סגרנו אתכם?!" תפיצו, תשתפו, הקליקו ורטווטו.
מנדי15.07.20
110
חוצפה של כתבים מדושנים וחסרי דאגות שבמקום לעשות את התפקיד שלהם, להיות השופר של הציבור החרדי הם עומדים ומטיפים בשער כאילו מישהו שאל אותם בכלל, יש לך מושג מה זה ילד רעב? אדם שאוסף כספים בבית כנסת כי העסק שלו נסגר? בטח זה לא מזיז לך, אתה ממשיך להגיד בפרצוף צדקני , למרבה האירוניה בכל הארץ מודעים למוסד
אברהם15.07.20
109
כל מילה פנינה אז מה החרדים הפכו לרוצחים? רוצחי אחיהם ואחיותיהם?
יוסי15.07.20
108
למה סגר מה זה כלא
מאיר15.07.20
107
כואב לשמוע את האמת.... כואב להבין שאתה צודק באמת שאתה צודק...... כואב לחשוב על כל האנשים שמזלזלים בצורה שלא מתאימה לבן תורה....... ולכל המצקצקים אם לא היו עושים סגר המודעות והיחס של האנשים היה הרבה יותר מזלזל (והראיה שבשבת גם בבתי הכנסת של אלו שלא היה ניתן לראות אנשים עם מסכות מעל 75% היו עם מסכות)
הכואב15.07.20
106
בנה כפי יכולתך, בלי להתחשב בשכנך
אורנסטייפלסטייל15.07.20
105
איזה שטויות סגר זה ממש לא טוב! אתה מטומטם שאתה כותב את זה. זה דבר שפלי בויותר אני עצמי בבחירות לא אצביע לא לחרדים ולא לביבי זה בטוח ואני גרה בביתר ופשוט אנשי ציבור נבזים תתבישו לכם אכן בכלל לא בדקשתם כמה נדבקים באמת יש בתל אביב יש הרבה יותר אבל שם מי יעשה סגר? אף אחד לא יעיז! טוב מאוד שהסגר סוף סו
נועה15.07.20
104
אכן השטיבלך ולפחות חלק מן המוסדות זלזלו זלזול מוחלט בחודש האחרון. רבני העיר וראש העיר צולמו לפני שבועות אחדים באירוע חנוכת הבית של בית הכנסת זווהעיל ללא מסכות ומרחק. באמת שערוריה שבמקום לקום ולהתחיל לאכוף את ההנחיות בעיר כמו עיריית בני ברק (ולא חסר עובדי עיריית ביתר עילית שנהנים לפקח ולצעוק על התושב
משה 14.07.20
103
בהמשך דבריו זעק הגאון רבי ישראל יצחק קאלמנוביץ שליט"א ואמר שיש פה ממש עניין של רציחה כאשר בחורים רבים נופלים לרדת שחת בעקבות כך שאין להם מסגרת לימודים, הוא אף אמר כי חיוב על הרבנים לגלות עם התלמידים ולחזקם בשעה קשה זו. "התורה זה החיים, הם הרוצחים שזורקים את הבחורים מהישיבה, הם באים בטענות ואומרים כ
דיוד14.07.20
102
אם זה המצב אז על רובנשטיין להתפטר היום כדי שלא יואשם ברצח
צחי14.07.20
101
בלבלבלבלה אתם חושבים שהם רוצים בטובתנו חחחחחחחה עוד מעט נראה את כל המציטים הולכים כמו עדר להתחסן בחיסון לא ידוע שלא יודעים מה התוצאות והם היו שפני הניסיון. וחבל שאין סכל . להתנגד לכל המהלכים שסוגרים עלינו בעילה של רחמנות .אתם אכזרים שאתם ממושמעים . תראו בבעבועות השחורות רובם התחסנו ומי שלא הכניסו א
איש אמת 114.07.20
צודק כל מילה אנשים תפשים .כמה אפשר להיות עוורים .כמה חוקים בשם הקורונה כמה מעצרים כמה שליטה ולהכאיח כל מיני דברים שהם בעצמם מודים שמסכות לא עוזרות כך שמעתי משר הבריאות והם פרסמו שההדבקה שיכולה להיות ברחוב 2% אבל עד שהשתלתו עלינו שנהיה כמו כלבים . יפסיקו
מודה ועוזב14.07.20
100
כתושב ביתר מזדהה עם כל מילה, וכואב על הצביעות, שמצד אחד מצפצפים על ההנחיות בבתי כנסיות [מה שראיתי, אל תספרו סיפורים], ומצד שני רצים לתקשורת שאין אחד בלי מסיכה וכולם שומרים על ההוראות, וזה רק בגלל שהמשפחות גדולות, ועוד כל מיני חרטוטים. הציבור בביתר זכה בסגר ביושר גמור.
שמעון14.07.20
99
צודק
Yitzchak Merme14.07.20
98
מאז הטיל מרן רשכבה"ג הגרי"ש אלישיב זצוק"ל את קפידתו על הנהגת העיר ביתר עילית, בכותבו בדם לבו: "שהמצוה היא על הרב מאיר רובינשטיין שלא להציג את מועמדתו לראשות העיר" - ובכל זאת מאיר רובינשטיין, הרים יד בתורת משה וליגלג על דברי חכמים - אין ברכה לעירייה הזו. מאז הקפידא: אופוזיציה לוחמנית. פשיטת רגל בתקצי
דוד15.07.20
97
ישר כח ר" אליהו על הכתבה.
משה15.07.20
96
לתגובה 15 צודק אסור לעשות חיסון ידוע לי ממשהו מומחה שזה לעשות עקרות השם ישמור ויציל ולממושמעים עם המסכות חבל לכם על האף זה לא עוזר ,
דיוד לתגובה 15 15.07.20
95
לפני למעלה מ30 שנה כשביתר הוקמה הציעו לי לגור שם בדקתי את את הסחורה'לה שמגיע לשם אמרתי לידידי ובני משפחתי שעם הדו רגליות האלו אני לא מעוניין לגור בגו'נגל כבר יש חיים יותר אנושיים עד שהמשטרה לא תפשוט על כל הבתי כנסת שם עם רימוני הלם ונשק חם לא יהיה סדר עם הרוצחים הללו מי שלא עוטה מסכה הוא רוצח צריך ל
מאושר15.07.20
94
בקיצור: 60 אלף תושב, סבלו בגלל מדיניות כושלת ובלתי אחראית של מאיר רובינשטיין שכל היום טוען לכתר. לא פלא. הרב אלישיב כבר ראה לפני 12 שנה מה שיקרה.
לוינזון יענקי15.07.20
93
אתה באמת רוצה שנחזור לימים של מנהיג שכולם חייבים לסור למרותו?! יש לאנשים חופש בחירה וההתנהגות שלהם בהתאם.
איציק15.07.20
92
מתי תגדלו ותבינו שצריך לחיות עם הקורנה ולא להאשים אחד תשני אני יותר מפחד מלדבר לשון הרע מאשר הקורנה העלובה שלולא הפאניקה של הממשלה והתקשורת שונאינו משכבר הימים +הכתב המפלג שלנו לא הינו מפחדים אני לא מבין לביבי אתם מקשיבים ולרבנים מסוימים אתם לועגים מי אתם בכלל מול רב פשוט מי אתם בכלל מול האדמורים מ
אלי15.07.20
91
דמגוגיה!! אז שיגבירו אכיפה הדוקה!! למה סגר?? אל תגיד "אין סגר" כאשר אתמול ארכה לי הדרך מביתר עילית לעבודה בירושלים 3 שעות ו50 דקות!!!! (נורמלי מדובר גג על 45 דקות מקסימום) רוב תושבי ביתר שומרים פיקס על ההנחיות למעט כמה קהילות בודדות. אתה פשוט דמגוג בשקל
מנחם15.07.20
90
רואים בכתבה שהכותב אינו מתגורר בביתר. ואין לו שמץ של מושג על מה הוא כותב...
י15.07.20
89
חוצפה של כתבים מדושנים וחסרי דאגות שבמקום לעשות את התפקיד שלהם, להיות השופר של הציבור החרדי הם עומדים ומטיפים בשער כאילו מישהו שאל אותם בכלל, יש לך מושג מה זה ילד רעב? אדם שאוסף כספים בבית כנסת כי העסק שלו נסגר? בטח זה לא מזיז לך, אתה ממשיך להגיד בפרצוף צדקני , הם לא שמרו אז מגיע להם, ככה נוצרת דיקט
אברהם15.07.20
88
הסגר גם אם "מגיע" ומוצדק לתושבים (ויש אמת בחלק מדבריך). זה איננו פיתרון זוהי ענישה הנה שבוע עבר והתחלואה ממשיכה. צריך דרך אחרת במיוחד לא כזאת שתגרום תסיסה בעיר נגד. כי כשזה נגד זה נגד הכל אפילו נגד הקורונה.
ללא שם15.07.20
87
הכותב האמיץ שם את הדברים על השולחן ובכל ביתר אין אחד שחושב שהוא שיקר. אמנם אנשים כועסים ששמים להם הגבלות (כי המנהיגים שלהם שעידדו אותם להדביק אחד את השני גרמו שאנשים לא יתייחסו לענין ברצינות המתאימה). אבל אם אתה אכן אמיץ שמוחה על כך שראשי העיר מחפים על ההדבקה ומאשימים ברשעותם את רשויות הברי
אמת עד הסוף15.07.20
86
אני מהנפגעים כלכלית מאותם סגרים. אך אני יודע שאנחנו אשמים. מספיק לראות את אותם עסקנים יושבים בלי מסיכות כדי להבין מה קורה בקהילות שלהם. צריך לעודד את המשטרה לנהוג ביד קשה מול מפחרי ההנחיות שבסוף יקטלו את הוריהם וסבותיהם. חזק ואמץ על דבריך הנכוחים והאמיצים
רבויניק15.07.20
85
כל מילה זהב. לא ביבי אשם בתחלואה לא ביבי אשם במצב הכלכלי. העם אשם. רק העם. רק את ואתה שלא עטיתם מסכה, או שמתם כאילו.!!! וזו אמירה לכולםםםםםם חילוניים וחרדים. רקדתם? שילמתם! אז עכשיו אל תבכו.
ש15.07.20
84
אכן הכותב מתאר את המצב לאישורו כאן..ההנהגה המאוד פעילה כשזה מגיע לרוחניות בגרוש ועניני קהילה מוצאת עצמה פסיבית להחריד כשמדובר בחיי אדם..כן מדינה לא מדינה, מה עם אחריות לצאן מרעיתך..? הסצנה הביתרית העלובה מספקת הצצה תרבותית לחברה החרדית כולה, עליבות מוסרית תוצר של ניוון מחשבתי ערכי ותרבותי.. ההתנהגות
ביתרי ולא גאה15.07.20
יפה כתבת ... !!! אוי לנו ומה שנעשה לחינוך שלנו ... איך לדעתך יוצאים מהקטסטרופה הזאת ???
^^^15.07.20
1. כאשר מבינים שדרוש כבר מרבית הבעיה נפתרת.. ולא, זה לא לוקש פסיכולוגי לעוס, כאן עיקר הבעיה היא חוסר היכולת להישיר מבט לבעיות ולבקר את עצמינו כשצריך, ברגע שהמוכנות לעשות זאת מתקיימת אז אנו יכולים ליצור חברה מתוקנת בהרבה, צריך בשביל זה מידה לא מבוטלת של אומץ כנות ותבונה.. התוצאה של תהליך כזה תיטיב עם
ביתרי ולא גאה15.07.20
יקירי, לנוכח האופטימיות שלך, אני רק שאלה, מתי ואיפה [לפני הופעת האינטרנט] ב 100 שנות עיתונות חרדית ממוסדת שתוקפת בשצף קצף בעיקר את הזולת את הסרוגים ואת הציונים כידוע, מתי ראית וקראת התנצלות ולקיחת אחריות אישית על תקלות בתוך המחנה פנימה, תקלה חינוכית קטסטרופית !!! עכשוית של כל כך הרבה נוער שוליים [של
WW15.07.20
83
בבחירות הקרובות תצביעו אגודה היא עוזרת לכם בכלום אין כמו הפלג וסטמר שגילו שאין להם נציג בממשלה והם חיים גם אם זה קשה אותו דבר בירושלים וכל מקום שיש חרדים
משה15.07.20
82
העצניקים והבלזים למיניהם
שורש פורה ראש ולענה 15.07.20
81
כותב המאמר, צודק בכל מילה.
בתוך עמי אנכי יושב15.07.20
80
יהודה עובדיי לטיפולך הדחוף - טרם תדע כי אבדה ביתר, חלילה. בעיני ראיתי בחורים ספרדים משלנו בני 10 - 16 באים לשטיבלך בפחד יצחק ללא מסיכות כלל. היה בחור שאשכנזי מבוגר ביקש ממנו לשים מסיכה, והבחור אמר "אין לי" אז האשכנזי הלך לקנות לו, והבחור אמר לו תודה, ושם המסיכה על הסנטר כל הזמן. אחר כך ניגש אליו זאד
ינון15.07.20
79
כל מלה נכונה מזלזלים במסכות(ראיתי במו עיניי) רובם של התושבים לומדים בצפיפות ושם הם נדבקים
יוסי15.07.20
78
מושחתים נמאסתם! ראש העיר וחבר מרעיו-הביתה דורשים שוחד מכולם, חונקים בהיטלים ותשלומים לא ברורים וחוקי ארנונה הכי קשוחים, מחלקים שטחי חניות למקורבים, ומזיקים לעיר עם צפצוף על חוקי הזהירות. איפה היה ראש העיר בזמן הסגר? ברח!! טייל בצפון. בושה
חנה מביתר15.07.20
77
כמו שהוא מאמין במשיחו?
מי זה אליהו פלר? עוד חבדניק מאמין בקורונ15.07.20
אתה אידיוט אמיתי!
מוישה זוכמיר15.07.20
76
התחלואה הגבוהה בערים החרדיות נובעת בגלל המגורים הצפופים יש לך משפחה של 12-15 נפשות נניח אחד מהם חולה בלי תסמינים הוא מדביק את כל משפחתו וכל אחד מהילדים מדביק את חבריו וגם אשתו את חברותיה וכן הלאה עד שאחד מה נדבקים מפתח תסמינים הוא הולך להיבדק אחרי 3 ימים חוזרים אליו עם תשובה שהוא חיובי לנגיף אבל בינ
נטע15.07.20
75
אתה אולי חושב שאתה חכם. אבל אתה לא. אתה מערבב פה סיבות ותוצאות. בוא נעשה פה סדר: הסגר על ביתר נובע מתחלואה גבוהה שהגיעה לידיעת משרד הבריאןת. החולים שמעודכנים במשרד הבריאות אלו אנשים חכמולוגים או טפשים כמוך שהלכו בדחילו ורחימו להבדק ונמצאו נשאים של הנגיף. ככל שילכו יותר תושבים להבדק, כך יתגלו יותר נש
לכתב ה״נכבד״!15.07.20
נכון שככל שאנשים נבדקים הסטטיסטיקה עולה ומעלה תמונת מצב עגומה. הכל נכון. אבל, מה לעשות, שברגע שאדם לא נבדק וסוגר את עצמו בבית עם "תסמינים" כל מי שהיה בסביבתו ממשיך להסתובב כרגיל וכן גם כל בני ביתו.... וכך הנגיף ממשיך להשתולל בצורה מטורפת! אין מה לומר! המצב פה בביתר יצא מכלל שליטה בצורה זועתית ומפחיד
ביתרית15.07.20
מעניין אם כשאבא שלך (חלילה) ידבק וימות, גם תגיד שזה לא מעניין כי כבר שמענו על זה בגל הראשון...
היהודי הנודד15.07.20
74
הסגר גורם לעוגמת נפש לא רגילה לתושבים ברמה של לא להירדם בלילה הם מרגישים בתוך מחנות ריכוז הסגר כמובן לא עוזר אלא גורם להדבקה מיותרת. עדיין אתה חושב שזה כדאי רק כדי להתנקם בהם? מה יש להגיד לכל אותם נשים שפוטרו מהעבודה בעקבות הסגר? מה יש להגיד לאשה שהייתה בדרכה בחדר לידה ועקבו אותה במחסומים ?
כמה שאלות15.07.20
73
חחח כל החסידים באינטרנט.
יהודי15.07.20
72
מי ה'חכם' שכתב את הכתבה הזו? אין עיר ממושמעת כמו ביתר. דווקא בגלל שאנשים ממושמעים ונבדקים, מגיעים למצב של סגר, בגלל 'תחלואה' גבוהה. ואפשר לספור על יד אחת את אותם מוסדות שפתחו, אולי באמת היה צריך להתעלם ולפתוח את כל המוסדות....
יהודי14.07.20
71
תודה לכם יפי הנפש. איך בדיוק עיכוב של אנשים שעותתת בכניסה לעיר יעזור למגר את הקורונה. שמישהו יסביר. החרדים הכי ממושמעים ותפסיקו להוציא את דיבתינו רעה בשביל לעורר את האנשים. אם יש בעיה אם משהו מסוים שיאכפו תופעות, לא יתפסו על דברים שלא קשורים, ועל נשים מתעלפות ברחוב. שהממשלה תבדוק מה גורם להדבקה ותעב
רותי14.07.20
אנטגוניזם. מי סיפר לך על המילה הזאת. (באידיש כמו שכתבת- אנטגיניזים)
מנחם15.07.20
70
אין לי מושג מה קורה בביתר, אבל זו רמת ההבנה שלך, לראות כך את המנהיג היחיד כאן - בנט, קשה לקבל ממך
איש14.07.20
69
אכן גם אם יש קהילות שהעיקרון שלהם הוא לא להבדק ולא לשמור על ההנחיות, עדיין מדובר בקבוצות מסויימות מתוך המגזר. לא הגיוני בעליל להאשים עיר שלמה ולכן להביא על כולם סגר בגלל קבוצה כזו או אחרת. בדיוק כמו שלא הגיוני להאשים את כל החרדים בקורונה, כך לא ניתן להאשים את כל תושבי ביתר באי שמירה על ההנחיות.
טל15.07.20
68
כל מילה בסלע הדברים ידועים לכל תושב בביתר
אפרים15.07.20
67
שנבין אתה כותב שהרבנים מובילים תעיר לאבדון וביבי מציל אפיקורס גמור כדי לך להתנצל בפניהם לפני שהתורה תתנקם בך
יוסי15.07.20
66
גם אצלנו בגבעה B יש תופעה של חולים שלא נבדקים אלא בוחרים בבידוד עצמי. בבויאן ואפילו בסלונים. בבניין שלנו זוג עם ארבעה ילדים כולם חולים והולכים לכולל, לסמינר לחיידר ומדביקים את רוב הציבור שמנסה לשמור. חלק משכנים שלנו נסעו למשפחה בירושלים בתפרח ושאר הארץ. לא כדי להנצל מהסגר אלא כדי להנצל משכנים . זו ה
סלונימער 15.07.20
65
שטויות!!! מה זה? עונש קולקטיבי?? כיתה א' שלום. חוץ מלעכב את הכניסה והיציאה מהעיר לא עשו כלום, הכל המשיך לפעול כרגיל בתוך העיר ופקקי ענק משתרכים של אנשים שאשכרה צריכים לצאת לעבודה! הסגר היה בלי שום תכנון ובלי שום יעד והראיה - מספר החולים עלה ופתחו את הסגר. מישהו פה פועל מהבטן ואנחנו סובלים, לא ראיתי
קשקוש 15.07.20
64
כל מילה נכונה!!!!!!!!!!!!!!!!!
שפ15.07.20
63
לכותב, הרב אליהו פלד, יש אומץ נדיר להטיח את האמת בפרצופינו. שייזהר שמא חיות הקודש מהשטיבלאך יכוהו עד זוב-דם. גם עה"ת ב"ב עברה תהליך דומה: זלזול, הלוויות, סגר, הפנמה, ואז שינוי עצום - הקפדה על כל ההוראות...
יהודי ישראלי פשוט15.07.20
62
רובינשטיין תתפטר אתה גזען ומפלה ציבורים שלמים לוקח שוחד וקונה בתים על חשבוננו מחזיקים אותך כמה חסידיות מלמטה חלאס נמאסס
נחמן תושב ביתר15.07.20
61
צודק, כל מילה בסלע! מה לכם כי תלינו! בושה וחרפה מה שהלך פה בעיר בשבועות האחרונים, רוב הציבור לא חבש מסיכות והתכנסו בבתי כנסיות, בתי ספר, ערכו אירועים ונסעו בתחבורה ציבורית בלי מסיכות ובלי לשמור מרחק. ושחלילה ויתחילו להעירם חללים יאמרו גזירה היא מאת ה,ידינו לא שפכו את הדם!
מודרכי מביתר15.07.20
60
מי שמך להעביר ביקורת כזאת זדונית ומרושעת ובעיקר מטופשת מאיפה למישהו שמתיימר להיות כתב חרדי יש את העזות פנים ללכלך ולהסיט כנגד עיר שלמה ולגופו של עניין תפסיק להפחיד עם פצצות של חביות חומר נפץ כבר שמענו על הפחדות על עשרות אלפי מתים ומאות אלפי חולים וב"ה במציאות לא מינה ולא מקצתיה גדולי האדמורים ומנ
לאדון פלר המלומד 15.07.20
59
קול ראשון שפוי שאומר את האמת שלא פופולארית להאמר כל הכבוד תמשיכו כך אני צועק את זה חדשיים כתושב העיר
אנונימי15.07.20
58
רובינשטיין תתפטר, יש לך כבר פנסיה תקציבית, תשחרר לטובת מישהו הגון ומוכשר שיסתכל עלינו ולא ילך לנו על הראש ישר לעסקני הקהילות
חנה מביתר15.07.20
57
כתושב ביתר אני אומר שהוא צודק בכל מילה
יוסי15.07.20
56
שישימו את רובנישטין בסגר בכלוב
תושב ביתר15.07.20
55
אתה אשכרה מאמין שאם היינו הולכים מסכות המצב יותר טוב? בריכוזים חילוניים אין מסכות בכלל, דווקא בביתר ממש שומרים על ההנחיות וזה כבר לא סוד שהחרדים הפכו לשק החבטות הרשמי של המדינה. ואגב... ישנם ת"ח עצומים שהורו לא להיבדק! קל לך לדבר ושקוף שאתה לא תושב ביתר, או לא נשוי, או שהפרנס שלך לא נפגעה כי יש מיש
חלאס עם זה14.07.20
54
האם מדובר באתר חרדי?
יהודה14.07.20
כן, ולכן חוששים מאוד לקיום מצוות "ונשמרתם" וכן נזהרים מאוד מכל אבק רציחה...
מצדרביעי15.07.20
53
מאמר אמיץ. תודה!
רפאל14.07.20
52
כל מילה בסלע.אין שום הנהגה בביתר מתחיל בנקיון העיר שהמצב על הפנים. חנויות שעושים מה שרוצים מוציאים סחורות למדרכה וזבל בערוגות שאמורים להיות עם פרחים. בניה פיראטית בכל חור. העיר נהרסת חבל שלא רואים בשטח את הבטחת הבחירות דודי זלץ שתיק שפע בידי דגל ובשטח המצב רחוק מלהיות טוב
מנחם14.07.20
51
סוף-סוף מישהו אמיץ לומר את האמת בפרצוף!!! דוגרי!
מוטי14.07.20
50
כל עיר שנופלת לידי מפלגת משפחת פרוש מגיעה לשחיתות ואנרכיה. כך ביתר, אלעד, וגם בית שמש.. אם התושבים היו חכמים היו מעיפים את כל הפוליטיקאים והמנהיגים הללו, אבל כנראה התושבים טיפשים כמו ההנהגה...
אין מילים14.07.20
מסכים איתך אותו סיפור באלעד החסידים לא שומרים והעיר נכנסה לסגר ואז פורוש צעק ככרוכיא בתקשורת
ליטאי אלעד14.07.20
49
כואב אבל צודק
תושב ביתר14.07.20
אני תשוב ביתר היה כמעט לא יוצאים שמר יתר של הכללים ויש הרבים כמוני
Levine14.07.20
כל מילה בסלע!!!! באמת חבל שהחליטו לבטל את הסגר
'החרד לדבר ה'14.07.20
כול מילה מדודה , נכונה ואמיתית כול מילה בסלע סכנה עצומה עבור האוכלסיה הבוגרת הצעירים בעיתים, וברור שזה ממש איסור תורה פיקוח נפש , בעלון היום היה כתוב בדף הראשי שזה נחשב לרצח !, אדם שיש לו תסמינים אוו בבידוד שיוצא ומסכן האחרים ה' ידמור יציל ויגן
חוי14.07.20
48
אם אתה ככ בטוח בעצמך, למה שלא תכתוב את שמך בראש הכתבה? אם אתה משמיץ ככ את תושבי ביתר, למה שלא תניח להם להתבשל בתבשיל שבישלו? דייייייייייי לשקרים, דייייייייייי לדאגה המדומה דייייייייייי לשנאת האחים עקב קונספרציות מעוותות עם מגמות חולניות. לך לך, סקר ציבורים חילוניים ותבין את גודל התחלואות שם... אח
מציאותית15.07.20
47
כל מה שכתוב כאן זה שקר מסריח
ביתרי15.07.20
46
אם אי שמירה על הנחיות זה קריטוריון לסגר למה לא סגרו את תל אביב???? הסגר מועיל או שזה עונש קולקטיבי? אז אם להעניש יש לי רעיון יותר פשוט תשלח פלוגה שתחטיף מכות, למה להשתמש בכאלו תרופה? ובני ברק שאתה מעלה על ראש שמחתך נמצאת כפסע מסגר (על אף שכולם שומרים שם או הרוב המוחלט)
תענה על זה15.07.20
45
נדמה לי שכותב הכתבה ניזון ממקורות אנטי חרדים ומשמועות כוזבות . ביתר עיר מדהימה וצייתנית ברובה. וכמו בכל מקום אחר יש שוליים שבאמת אינם מצייתים להוראות ועל כך באמת הייתה אכיפה קשה ואדוקה בביתר בשבועיים שלפני הסגר . הסגר כשלעצמו הוא ענישה קולקטיבית לכל תושבי העיר ואף אינו מיועד כדי למנוע הדבקה (דהיינו
ביתריסט 15.07.20
על מי אתה עובד? בתחילת הגל אף אחד לא שם מסכה, רקדו בחתונות יד ביד בלי בעיות, הרבנים עצמם הופיע בחנוכת הבית של איזה קרוואן דולף של זוויהעל
יוסי15.07.20
44
לך...לך...מי אתה בכלל??? עושים סגרים רק על חרדים....אכיפה בררנית חסרת תקדים שלא הייתה כמוה מעולם....הכעס מוצדק לחלוטין....שיוציאו חולים למלוניות....למה לסגור עיר שלימה????? זה רק להתעלל בחרדים...אין הסבר אחר.......
קובי15.07.20
43
יאלה ראש העיר, הבייתה רוצים בחירות
ביתרי15.07.20
42
גם באלעד אותו דבר. ארבע רחובות חסידיים בעיר הביאו את ההדבקה כולם רחובות של שלומי אמונים פרוש רובינשטין האלון של אלעד כתב את הנתונים בקוראים אלעד שכל הרחובות הם של חסידים שלא מקפידים על ההנחיות
קול העם באלעד14.07.20
41
כתבה מזעזעת הכל שקרים האנשים בביתר לא יותר חסרי אחריות מאנשים במקומות אחרים בואו לאיזור קינג גורג בירושלים בואי לאזור תל אביב אנשים באים לישיבה יושבים צפופים בלי מסכות אף אחד לא בודק חום הטעות היחידה של אנשי ביתר זה שיותר מידי אנשים נבדקים! די להיבדק זה לא תכלס שהחולים יתפנו למלונית אף אחד לא אש
רחלי14.07.20
40
מפסיקים להיבדק!!! הרסתם את העולם עם מגיפה מדומיינת, הציבור השפוי לא סובל מפרנויות ולא חייבים כלום לאלו הסובלים. תלכו להיבדק כל בוקר, ועדיף שתסתגרו כל ימי חייכם בבית חשוך. העיקר תנו לחיים להימשך מספיק סבלנו בגללכם
נבדקת = נדפקת14.07.20
אתה לא נורמלי לך לבית חולים ותראה את המצב תוך 3 שבועות כבר מתו 30 איש כן תבדוק . מופקר ואגויסט, אנשים כמוך לא יהיה מחילה!
דודי15.07.20
44 אלף לחלק ל12 זה כמעט 4000 אלף לחלק ל4 זה בערך 1300 זה נפטרים לצערנו בשבוע בארץ אז 30 נפטרים ב3 שבועות שאני לא בטוח שזה מקרונה או עם קרונה זה המצב לא נעים נכון אבל לא להגזים
בני 15.07.20
39
עוד אחד שמתבייש בזה שהוא חרדי, למדת מהשמאל האנרכיסטי שיעור בהלקאה עצמית
ביתר עילית14.07.20
סליחה האנרכיסים בה ממך וכל אלא שחושבים כמוך , היפקירו את ביתר והתושבים נפלו בפח של מכרים ומנהיגה שקר.
דודי15.07.20
בושה של תגובה .....תענה לעניין
משה 15.07.20
38
סליחה... אבל אתה כל כך מבלבל תשכל נראה שכתבת את זה מתוך שינה הכל שטויות שמראות שאתה מחפש על מה לכתוב כי נגמר לך הרעיונות כל מה שכתבת כולל הכותרת "שטויות" נראה אותך מחכה לצאת מהעיר 4 שעות!!! ואז כותב מאמר מטומטם כזה
דוד חי ללום15.07.20
37
כתושבת ביתר עילית אני מסכימה לכל מילה. חלילה, גם לי לא נעים הסגר הזה והוא מקשה עלי בהרבה מובנים אבל תכלס, כשבעלי כל יום חוזר מהשטיבלאך ואומר שהוא היחיד עם מסכה זה מרתיח אותי. אתם מוזמנים לבוא לבדוק- שטיבלאך קארו ברחוב דרכי איש ורב אושר ברחוב החוזה מלובלין. מעטים מאוד האנשים ששמים מסכות בתפילה. בתור
יעל15.07.20
36
מה אתה מבלבל את המוח בוא ניראה אותך מיתמודד כבעל עסק בעיר אם סגר וחוץ מזה לא ראיתי שעושים סגר על ערים חילוניות אז כנראה שיש אפליה לא???????
שמי טוב15.07.20
35
יכול להיות שאתה צודק, אבל מדבריך זה נשמע שאתה לועס 24/7 את התקשורת נגד החרדים.!!!!!!!! בכל מקום יש טובים ופחות טובים, גם בבני ברק וגם בתל אביב, זה לא משנה. אבל אם אצל החרדים יש בודדים שהם לא בסדר, לא כולם צריכים לסבול!!!!!!!!!!!!!
ת.ג15.07.20
34
חריף אבל נכון ולא רק ביתר
יהודי15.07.20
33
צודק בכל מילה . הציבור הליטאי והספרדי מקפיד על הכללים . הציבור החסידי עושה מה בא לו בראש , הם לא סבלו מהסגר מוסדות החינוך שלהם פתחו כרגיל הם אלופים בקומבינות הם הפכו את הקומבינה לשיטה במשך שניים ראש העיר הוא כזה .. הדבר מתבטא גם בתחום העבירות בנייה שמתרחשות בעיר
ביתרי14.07.20
32
אז ככה הפופוליסטי הראשון פה זה אתה , כטותב הטור כן אתה. בשביל שיגידו איזה אמיץ אתה . אז הבאת כותרת מפוצצת וכתבת בנחרצות את הדעה שלך. פספסת את כל הענין של צעקת התושבים העיר לא אשמה במנהיגות שלה שכן היא פופוליסטית ממושחתת ומחפשת כותרות. אז לכן לכל 60000 התושבים הסגר הוא מוצדק לא ממש לא וכנראה פספסת א
אני14.07.20
31
גם לדבריך אדון מושקה הפתרון הוא אכיפה של התקנות ולא סגר..
ללא שם14.07.20
30
נעדררר תושב העיר העונה לשם "מאיר רובינשטיין" נעדר מאז הבחירות האחרונות לעיר כל היודע על מיקום הימצאו מתבקש להודיע לתושבי העיר אשר מחפשים אותו זמן רב למידע נוסף תפסיקו להאמין לחרטות שמחרטטים אתכם ותפסיקו לבחור ש"ס/ג'/יהדות התורה!!
תושב ביתר כואב15.07.20
29
הם אשכרה נתקעו בזה שמתו בבורו פארק... הלו תשמע שם במקום המנותק שאתה יושב.. אנשים הפסיקו למות מקורונה.. בודדים חולים קשה וזה גם בגלל ששינו את הקרטריונים... שנאת הדת שלך ממש העבירה אותך על דעתך, אתה ממש משתוקק לראות בתי כנסת סגורים.. ובוא אני אעדכן אותך משהו, בתל אביב חוגגים מאות ועשרות במסיבות ולא נד
שרה15.07.20
28
צודק במאה אחוז. עד לפני כשבועיים כתשעים אחוז לא הלכו עם מסיכות. בחיידק עבדים על כולם, אומרים לשמור ומסיכות ולמעשה בתוך הכיתה אומרים להוריד וכו. אני מכיר כמה עם תסמינים שממש חולים בלי ספק. אחד מהם מתפלל בחוץ ליד בית הכנסת בלי מסיכה. מישהו יודע האם יש דרך אייך להכריח אותו להיבדק? אם אני מתקשר למשרד ה
תושב ביתר 15.07.20
27
תתכופף לכאפה מהשוטרים ורוץ לעשות בדיקת קורונה מהר שלא תדביק את הסוסים של הפרשים. עד כמה אתם אוהבים לחטוף כאפות ולהאשים את עצמכם, מזוכיסטים חסרי תקנה שקונים כל תות עסיסי שמשרד הבריאות הדמגוגי ביותר בהיסטוריה של המדינה מוכר לכם?
הנה עוד אחד15.07.20
26
הסגר רק מזיק! למה לא לבוא אל התושבים ולדבר בשפה יפה? למה ככה לתקוף? כולו יודעים שהסגר מאוד מאוד מזיק מאיזה כיוון שרק נסתכל עליו! אלפי נשים פוטרו מהעבודה בעקבות הסגר! אנשים ללא אוכל בבית ובגלל שמצאתם איזה בחור ללא מסיכה בא לכם לראות בדווקא סגר? אפילו אם גם אתם תצטרכו לסבול? יש ערים אחרות יותר מעניינו
אלעד14.07.20
25
מושחתים נמאסתם
צודק העירייה מ ו ש ח ת ת 14.07.20
24
מה שנכון - נכון !!!!!!!! שאפו לכותב המאמר !!!
אל אמונה ואין עוול14.07.20
23
דווקא בעניין בנט אתה לא צודק!!! בנט קרא אמנם לפתוח את המשק במהירות אבל עם מס' תנאים נלווים שממש לא מולאו! למשל סגרו את המלוניות ורק אחרי שכבר היו אלפי נדבקים חדשים שהדביקו עוד אלפים נזכרו לפתוח שוב את המלוניות אבל זה כבר מאוחר מדי אם היו מוציאים את הנדבקים הראשונים בגל הנוכחי מיד למלוניות לא היינו מ
יוסי15.07.20
22
בגלל יפיופים כמוך אנחנו סובלים מספיק כבר להתקרנף
יצחק15.07.20
21
ועם כל הרעש לא שמתם לב איך גנבו אותכם רטרואקטיבי 50 ש"ח לנפש "ביטוח תלמידים משהו" ובמים "תיקון כללי רטרואקטיבי" ככה בלי שתשימו לב (המשלמים בהוראת קבע) 300 שקל למשפחה ממוצעת, חבורת גנבים ששולטים ברבנים שמונו על ידם והעיתונות שכפופה להם לציבור נמאס ממכם, פשוט לבחור מועצה חדשה לגמרי רק תושבים לא מקושרי
תושב ביתר15.07.20
20
חוץ מנקמה מה עוד יש פה? ככה להכליל עיר שלימה?
אריה15.07.20
19
אכן כואב מאוד.לראות ולקרוא את מה שכתבת . ועוד יותר כואב ומרגיז שזה נכון ... עוד יום יגיע והעסקונים יתפרנסו מיזה . יישר כח גדול
רם15.07.20
18
לצערי דברי אמת ניכרים. וביתר זה המיקרו במאקרו זו החברה החרדית כולה. עדר ללא רועה, מטוס ללא טייס. יש מה שאומרים לתקשורת ויש מה שעושים בבית.
מנחם14.07.20
17
אתה מנותק כנראה שאתה גר בתל אביב
ביתרי14.07.20
16
ראש העיר אשם בכל הוא מאיים על כולם. גברא אלימא הרבנים מפחדים ממנו והוא זה שמשתיק אותם
א14.07.20
15
פחדן. מלבד העובדה שחצי מהעבודות פה לא נכונות.. אף אחד לא ביקש לבטל לגמרי את הסגר. אנשים ביקשו לצאת לעבוד... למעשה חלק מההנחיוות הן להשאיר את בתי הספר סגורים... אז אדוני היקר פעם הבאה שתזדהה ותכתוב טור דעה, לפחות תקרא ותראה על מה אתה מדבר
ללא שם15.07.20
14
כותרות דרמטיות ומילים מפוצצות לא ישנו את המציאות, המציאות היא שהחלטת להסתכל על הסיטואציה במשקפיים של משרד הבריאות, שהחליטה שבדיקות הם פיקוח נפש או ספק רציחה או עוד מילה קיצונית ולא פורפורציונאלית, בשורה התחתונה הסגר נעשה בגלל אנשים שנבדקו, אם אתה חושב שבתל אביב כולם נבדקים אתה חי בסרט, ואתה בטח אחד
אברהם15.07.20
13
בנה כפי יכולתך
אהרנסטייפלסטייל15.07.20
12
עשית לי צמרמורת. כל מילה בסלע. תכתוב יותר טורים.
יהודי פשוט14.07.20
11
מאכזב. כמה אפשר לתקוף אחד את השני? בערים אחרות שאינן חרדיות יש פחות שמירה על ההנחיות אז מה נרוויח מגל התקיפות הזו בתוך הציבור? יש מצב שזה ייפסק יום אחד? הרי לערים אחרות אין סגר למרות שגם אין שמירה על ההנחיות תפנימו דבר פשוט: אין ציבור מושלם! אל תנסו לדרשו את זה כי זה לא קיים. מניסיון העבר, סגר מכפי
בנימין14.07.20
10
תראה לי קהילה ליטאית או ספרדית שלא שמרו באדיקות על הכללים. מה הם אשמים?!?
תושב ביתר14.07.20
9
נכון!!!!!
מה שנכון14.07.20
8
כל מילה בסלע, הולכים עם מסכות רק ביום חול בשבת לא, בתי כנסת מלאים באנשים בלי מסכות מצפצפים על כולם עיר של רוצחים אין לאנשים בושה, תלמדו מבני ברק שם יש הנהגה, פה יש אנרכיה, בושה. בושה. בושה להיות חלק מהעיר הזאת.
תושב ביתר ותיק15.07.20
7
נראה אותך מתמודד מול זה ואז פותח את הפה!!!!!!!
ת.ג15.07.20
6
מה אשמים כל השאר שכן מקפידים ונזהרים? בגלל שקהילתו של ראש העיר שייכת למזלזלים כולם צריכים להידפק??? הפרנסה צריכה לההרס?? סגר לא הפתרון, הפתרון הוא שפיקוד העורף יכריח את החולים להתפנות, שיפרסמו איפה הל גרים עם שמות שכולם יזהרו מהם, ושראש העיר יתפטר!!! ההרס הכלכלי באשמתו המלאה. רק לסחוט כסף מכולם הוא
ראש העיר המושחת הביתה15.07.20
אתה צודק לגמרי, אם תיכנס לכל שטיבל של ברסלב ובפרט איפה שראש העיר מתפלל אתה תראה שאף אחד לא לובש מסכה
אלי15.07.20
5
כל הכבוד על המאמר ... צודק לחלוטין !!!!
משה 15.07.20
4
כמה ריבונו של עולם אפשר לכעוס אחד על השני? זה מה שיביא למיגור הנגיף? כמה אפשר להגזים? אגלה לכם סוד: בערים החרדיות יש את האחוז בדיקות הכי גבוה מכל הערים בארץ! די לרדיפה הזו. זהו די די די ! אין עיר עם אחוז יותר גבוה של אנשים עם מסיכות. ביתר עילית אלופים! שומרים היטיב על ההנחיות! לקחתם בחור אחד והפכתם
טאטע14.07.20
נכון ממש.
עדי בר*15.07.20
3
נניח שאתה צודק ובאמת יש זלזול... האם הסגר הוא הפיתרון?? אתה בעצמך כותב שאין שום אכיפה ושום נעליים... אז למה לשים על העיר הזאת סגר??? רק כדי לנופף שממשלת ישראל עושה משהו.. אנשים לא סתם בוחרים לא ללכת להיבדק.. הם יודעים לאיזה סבל הם יגררו את עצמם במקרה של תשובה חיובית. הם ומשפחתם. הסגר הוא לא פיתרון.
תושבת ביתר14.07.20
2
פסס ממש מגיד דמתא אפשר לסדר לך שטעלע! יש לך פראק?
שמויגערר14.07.20
1
אני תושב ביתר ואתה צודק בכול מילה רק בבינין שלי כולם נשאים ולא נבדקים
יעקב14.07.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 10:09

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

כל סודות המקצוע

המדריך לנוכל המתחיל: כך תקימו מיזם נוכלות מתקדם ואמין שיכניס לכם מיליונים

בן חנניה | 16.05.24

"הצורך בא מהשטח"

כשחסיד בעלזא חובש כובע של ד"ר לפסיכולוגיה | יהדות ארה"ב ובריאות הנפש

ישראל גראדווהל | 16.05.24

הכנות היא הפרק הראשון בספר החכמה

בדרך לרכב, אני שומע צרחות; מנחם הבן שלי נדרס על-ידי השכנה | סיפור מטלטל

משה רבי | 16.05.24

תיעוד נרחב

'מזרח' של רבנים בפתיחת הזמן ב'שערי מרדכי' | גלריה 

חיים רוזנבוים | 16.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

"יש מניעה משפטית" | לוין זעם

היועצת נגד התרגיל: "החוק שעבר לא עדכני ומתעלם מצרכים"

חנני ברייטקופף | 16.05.24