כיכר השבת

בצל מגיפת ה'קורונה'

תופעה מטרידה בערים החרדיות: 'מסע הציד' של הפועלים

תופעה מזעזעת, מתפתחת לאחרונה בערים החרדיות - בצל ה'קורונה', ומסכנת בתים חרדיים. עדויות קשות ומטלטלות שהגיעו לידינו שופכות אור על הנעשה, והעסקנים זועקים: "אנא, הישמרו" (חדשות)

150
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | כ"ט בתמוז | 21.07.20
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Gili Yaari / Flash90)

תופעה מחרידה ומזעזעת, מתחוללת בתקופה האחרונה בערים החרדיות, בצל מגיפת ה'קורונה', המסכנת לא מעט בתים חרדיים, כך עולה משורת עדויות מטלטלות שהגיעו לידי 'כיכר השבת'.

תחילתה של התופעה באיסור שהוטל על הפועלים מיו"ש, לשוב לביתם מדי ערב בסיום העבודה, כך שהם נשארים ללון בערים החרדיות, ומנצלים זאת למלחמה ופגיעה שלימות הבית היהודי.

רחל, תושבת העיר ביתר עילית, מספרת ל'כיכר השבת': "אני אשת אברך עם חמישה ילדים. בזמן האחרון, בגלל הקורונה, אני עובדת מהבית, ואני בעלי החלטנו לערוך את השיפוץ שתכננו כבר זמן רב - כעת, בשל העובדה שאני נמצאת בבית ויכולה לשהות עם הפועלים בזמן העבודה שלהם".

"כרגיל", מתארת רחל, "כשהשיפוץ התחיל, העובדים הערבים, זרקו לי פה ושם הערות 'לא מתאימות' - בלשון המעטה לאישה חרדית, הבלגתי. לאחרונה, מאז שהכריחו אותם להישאר כל השבוע בעיר ולא לחזור לביתם - בשל התגברות התחלואה באזורי יו"ש, ההצקות הפכו לבלתי נסבלות".

"הם ישנים בדירה בעיר, וכל מטרתם היא להציק לנשים חרדיות", היא מתארת בזעוע, "מי יודע בכמה נשים מדובר והאם אותם פועלים הצליחו במזימתם?! זה נורא".

עסקן מקומי במודיעין עילית, מאשר בשיחה עם 'כיכר השבת', את הפרטים ומוסיף: "צריך להבין, לאותם פועלים אין כל בושה, מבחינתם להציק או לרדוף אחר אישה יהודית, זו אפילו מצווה, לכן הם לא בוחלים בשום פעולה כדי לעשות זאת".

"המצב כאן בעיר מזעזע", הוא מתאר ומספר על מקרה אחד, קשה במיוחד, שהגיע עד לפתחם של רבני העיר, שיושבים על המדוכה ודנים מה לעשות באותו מקרה והאם ליידע את הבעל. "זה פשוט מקרים חמורים שאם לא יטפלו בהם בזמן, זה עלול להביא לפירוק של עשרות בתים", הוא מתריע.

העסקן, מספר לנו על מקרה נוסף, מעיר חרדית אחרת, של אישה שהסתבכה וכעת נמצאת בסבך בלתי אפשרי, מול האיומים שמציב בפניה אותו קבלן ערבי שמשפץ את דירתם.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי התופעה הזו מתרחבת בעיקר בערים מודיעין עילית, עמנואל, שכונות בירושלים ובבני ברק, כאשר לדברי עסקנים מקומיים, כעת, בתקופת הקורונה, יש לאותם פועלים כר פעולה נרחב לבצע את זממם.

"יש כאן כמה דברים שגורמים לתופעה, שהייתה עד היום על אש נמוכה, בכל רחבי הארץ, להתגבר דווקא בריכוזים החרדיים", מסביר אחד העסקנים. "הגורם הראשון, זו תקופת הקורונה, אנשים נמצאים במצבי לחץ קיצוניים, ולעתים שוכחים לטפח את שלום הבית כבימי שגרה. צריך גם לזכור שלאותם פועלים, אין כל בושה, הם יכולים להחמיא ב'רחל בתך הקטנה', וכך לאט לאט להיסחף".

"בנוסף", הוא אומר, "אותם פועלים נשארים כל ערב לישון באותן ערים, מה שמשאיר להם הרבה זמן פנוי לצוד את הקורבנות, שכן הם מסיימים את עבודתם בשעות הערב המוקדמות. זהו מסע ציד אכזרי, כפשוטו".

עסקן אחר, שהיה שותף לשיחה, מוסיף נופך משלו ומסביר: "מילת המשחק כאן, היא תשומת לב. בימים כאלו לחוצים, בפרט אחד שגם משפץ את הבית שלו ואין לו ראש עכשיו לכל מה שמסביב, מגיע אותו פועל - שפועל באסטרטגיה ומצליח לשאוב את כל תשומת הלב אליו - מה גם שאם בימים רגילים, הם חוזרים לבתים שלהם, בתקופה הזו, הם נשארים בעיר ויש להם מוטיבציה הרבה יותר גדולה, ובעיקר... הרבה זמן".

לסיכום, אומרים אותם עסקנים, "חייבים להתעורר באופן מיידי, לא מחר ולא בעוד שעה, עכשיו, אלו לא מקרים של משפחות בעייתיות אלא מהאליטה של הציבור החרדי, אנחנו עכשיו מטפלים בשני מקרים חמורים לאין שיעור, שנגרם כתוצאה מאותם הפועלים".

"אנא, שימו לב והשמרו שבעתיים", הם מתחננים.

מ'יד לאחים' נמסר ל'כיכר השבת' כי "השורה הארוכה של מקרים שהגיעו לפתחנו מצביעים על כך שהבעיה האמורה העמיקה שורשים בציבור החרדי בתקופת הקורונה. לצערנו הרב, קמצוץ המקרים שמוזכרים בכתבה זו הם רק קצה הקרחון לבעיה עמוקה ומהותית.

"אין אפוטרופסות לאף אחד וזה יכול לקרות בכל בית - גם בבתים של אברכים בני תורה יראים ושלמים. גם במקרים אלו המשפט 'לנו זה לא יקרה' אינו נכון. הכנסה של פועלים או קבלנים בני מיעוטים לתוך הבית ללא פיקוח הדוק, היא פתח לצרה שאחריתה מי ישורנה. היא לא פוסחת על אף אחת, בכל גיל.

"יחד עם זאת, לצד 'סור מרע' שומה עלינו להוסיף גם ב'עשה טוב': תשומת לב, יחס ומילים טובות עלולים למנוע אירועים שכאלו".

  • אם נתקלתם במישהי עם בעיה כזו, חייגו למוקד החירום של יד לאחים בכל שעה, 9234*. דיסקרטיות מלאה מובטחת.
תוכן שאסור לפספס
150 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
105
למה שהקבלן לא יקח אותם לבית שלו או אולי גם אין להם אשורי שהייה ולא אשור עבודה
אזרח17.08.20
104
בקצב הזה ,לא הרבה זמן ויהיה פה שואה מספר 2
משה 22.07.20
103
הזוי שישנים בעיר וחוץ מזה יכולים לשים מצלמה לכל התקופה בבית
שלמה22.07.20

הצגת כל התגובות

102
הייתי רגוע אם זה היה מדובר רק בערבים! לצערי ולצערן של אלפי בנות יש המוני חרדים שלא נקיים בזה! ושתדעו שרב בנות ישראל הן כשרות ונאמנות ומי שצריך לעשות פה חושבים זה הגברים!!! מתפלל שישתנה המצב
ריקו22.07.20
101
לכל השואלים איך נשים חרדיות מתפתות לערבי מדובר שבסוף משתמשים בשימוש בכוח
אפרים22.07.20
100
כשנשים אברכיות יוצאת לעבוד הן נופלות בעבודה , כשהן נשארות בבית הן נופלות בבית? מה יהיה עם אליטות האלה?
ליטאי22.07.20
נפילות בעבודה קורות עם מיעוט שבמיעוט
ליטאית22.07.20
99
אל תעשו מנשים חרדיות פסיכיות! אף אישה נורמלית לא תסתחרר ממחמאות של פועל ערבי. ואם זה הטרדות יש משטרה לדברים כאלה ואין מה להתבייש מהבעל. כל בעל יגבה אישה מוטרדת ממישהו
גילי22.07.20
נכון מאוד..במיוחד אם הן מה''אליטה''...
יאיר22.07.20
98
אברך יעני אברך השאיר את אשתו בערב בבית וגן בים הערבי התעסק עם האשה .... הבעל לא רצה לעשות כלום....שלא יהיה בעיות בשידוכים לאן הגענו ???מי אומר לך ללכת לכולל ולהשאיר את אשתך עם פאה 2 מטר ומבושמת עם גבר זר .גוי .ערבי . מכיר את הסיפור טוב טוב .בושה וחרפה.זה לא אברך ולא גבר!!!
רפאל22.07.20
97
כי הם חיינו ואורך ימינו, ובהם נהגה יומם ולילה. אין קיום לעולם התורה החרדי בלי הערבים,הם הגויים של שבת המאפשרים לנו לחלל שבת בהתר, וגם גויים של כל השבוע במטבחי הישיבות הקדושות.
משיח22.07.20
96
מסתבר שפשוט הכסף הולך על שיפוצים...
חשבתי שלחרדים אין כסף לאוכל22.07.20
95
אין שום תירוץ בעולם לאישה להתפתות לגבר זר שלא לדבר על פועל ערבי מזוהם
קשקוש21.07.20
94
מזעזעעעעעעעע הערבים האלה שיכחדו אמן!!!!
שיר24.07.20
93
תמשיכו להעסיק ולפרנס ערבים, ואח"כ תתלוננו על התוצאות...
זונדל פעטשגעבער22.07.20
92
עבודה עברית הקפדה על דיני יחוד! מכיר אישית סיפור על קבלן שברח לשכם עם אשה נשואה ואם לילדים, הקשר נוצר במהלך שיפוץ הבית, משפחה שהתרסקה הבית נחרב. שיפוץ בית=חורבן בית. חרדים תפנימו-הערבים אויב
שמואל22.07.20
91
אצל האנשים שאין להם כלום ורוצים בזול עוד חדר עוד יחידה קצת כסף להרויח אם היה המצב הכלכלי של האנשים טוב לא היו צרכים את הערבים עכשיו תיראו אלו הם שלטו עלינו מה היה מצב הבנות והנשים שלנו
אמיתי22.07.20
90
למי שכתב הכרת הטוב לערבים , לוקה בחוסר ידיעות משווע אסור לחמול ולרחם על ערבים מחבלים שכל מאוויהם - לפגוע ביהודים וכמה שיותר , אסור לרחם עליהם כלל ,ומצווה לרדוף אותם עד כלותם
מאיר ים22.07.20
89
בביתר זה תופעה ידועה . בלי קשר לקורונה. כול עובדי המשלוחים עסוקים שם.... צריכים להכריס על העיר הזו כעיר נידחת
צביקה22.07.20
שטויות תופעה שולית. מקרים בודדים בלבד ומאד נדירים
אבי22.07.20
סגר על ביתר לא שומרים על התושבים מקורונה וגם לא מערבים...
שמויגר22.07.20
88
מי שעובר על איסור "יחוד" רח"ל שלא יתלונן לאף אחד אח"כ....
סוף מעשה במחשבה22.07.20
87
המצחיק הוא שאתם מפילים את האשמה על הערבים. אישה שהגיעה לבעיה כזאת צריכים היא ובעלה לעשות בדק בית ביראת שמים ובשלום הבית שלהם.
יהודי22.07.20
מדוייק. וגם רמזו על זה בסיום הכתבה: לתת לאישה תשומת לב ומילה טובה. דהיינו, הערבים התפרצו לדלת פתוחה.
תהילה22.07.20
86
אני לא מאמין!!
יונה21.07.20
85
להביא את להבה לעיר ל24 שעות... נגמר הבעיה
קובי21.07.20
84
תעיפו את הזבל הערבי מכאן. לא לשפץ אף בית לא צריך. להעיף מכאן את האשפה הערבית. אתם אשמים שאתם והרבנים שלכם מכניסים אליכם נחש הביתה. נמאס כבר מהאשכנזים האלה חילונים ודתיים כאחד. הרסתם לנו את היהדות
רוני23.07.20
ומי יעבוד בשיפוצים? הערבים מוכנים לבנות את כל הבתים בישראל בחום ובשמש, היהודים בקושי מוכנים לצאת מהמזגן לקניות.
אברהם08.08.20
83
עבדתי בחנות מתנות ופעם הגיע ערבי וביקש עיצוב ענק לחברה שלו, לא חסך כלום... דובים, כריות לבבות... השקיע מאד. על הכל ביקש לשים תמונה וכיתובים. הסתכלתי בתמונה והיתה נראית לי יהודיה. לא נרגעתי עד שביררתי אחכ מי זאת ובסוף נודע לי שערביה. מספרת את זה כדי שתבינו כמה הם משקיעים כדי לקנות את בת הזוג שלהם וצר
עדות אישית22.07.20
82
הערבים עבדו למטה בדירה ובדקו מתי יצאתי מהבית ןנכנסו דרך החלון דירה עורפית ת.זהות נעלמה חיפשתי לא נמצאה המשכתי מאחר ואני לא באופנה. טכשיטים אני לא שמה לאחר זמן גיליתי שגם הם נעלמו וגם הדרכון שלי נעלם חשבתי מי יכול לקחת לגנוב ? השכנים שלי קומה מתחתי היגדילו את הסלון שלהם עשו טרסה ונשאר לי לשים מזוזה
אלמוני22.07.20
81
עם להבה היו בסיפור זה היה נגמר מזמן ובצורה גרועה לערבים
יהודה22.07.20
80
הגיע הזמן שיעשו סוף לתעסוקת הערבים אצלנו המקום שלהם בעזה..זה פצצה מתקתקת כואב לי הלב על אלו שנפלו ברשתם..
מזעזע ברמות!!!22.07.20
79
לאט מאמין שאשה חרדית ועוד ליטאית! תרצה להתפרפר עם מישהו זר כמו ערבי
ליטאי22.07.20
מתנצל שקראתי לך טמבל... אתה יהודי אחי ואני אוהב אותך!
אביה27.07.20
אבל כל אישה שהיא לא ליטאית אתה כן מאמין?! טמבל!
אביה22.07.20
אצל ליטאיות זה הכי נדיר
ליטאי23.07.20
תמשיך להאמין, רק אני חי בציבור הליטאי ומכיר יותר מסיפור אחד של נשים 'נשואות' ליטאיות שיצאו עם ערבים. אני ליטאי, רק מנסה להבין מה מביא את כבודו לחשוב שהגזע הליטאי כ"כ טהור?
מוישה23.07.20
78
צנועה רגועה
אין פתרון אחר22.07.20
77
לא מפרנסים את האויב.
יוסי22.07.20
76
הפיתרון הוא, פשוט תתחילו להשקיע בזוגיות שלכם. בפתיחות בין בני הזוג עד הדברים הכי אינטמיים... להבין את הצרכים אחד של השני ולתאמץ למלא אותם. זו עבודת השם האמיתית וירא שמיים זה מי שקודם כל משקיע בקשר זוגי אמיתי. ברגע שכל אחד מבני הזוג מקבל את מה שמגיע לו, זה בהחלט יכול לצמצם עד כדי למנוע את הסכנה של הל
אני22.07.20
75
ברחוב שאול המלך 39 בים בנו בקורונה עוד קומה בלילות נשארו הפועלים לישון שם שיבדקו בכמה בתים חסידים מה קרה עם הנשים שלהם ואין פוצה פה ומצפצף... העיקר על העירוב נלחמו
אבי גולובנציץ22.07.20
74
אם יש הטרדות למה אברכים לא מתלוננים למשטרה?< מה העסקנים בדיוק קשורים לסיפור?
Dude22.07.20
גם אני לא מבינה מה קורה. אם יש הטרדות שיתלוננו במשטרה. ומה העסקנים המשועממים קשורים לסיפור.
יעל22.07.20
נראה לכן שאישה תגיד לבעלה כך וכך היה היום היא מ-ת-ב-י-ש-ת...
בני ברקית22.07.20
ממש לא אמורה להתבייש!!!! הפוך מזה! צריכה להתקשר באותה השניה לבעלה! לא ברור בכלל איך אישה נורמטיבית יכולה להנות ממחמאה של ערבי.... בעייני הוא כמו מקק... האמת שכל התופעה הזאת שבות יהודיות יוצאות עם ערבים נראת לי הזויה... הם פשוט דוחים.. ככ מלוכלים, מכוערים פשוט איכס!!!
tirtza22.07.20
אתה כזה נאיבי?! נראה לך שהמשטרה באמת תעשה כל כך מהר משהו אמיתי ורציני עם התלונה? ברור שצריך לפנות למשטרה אבל אי אפשר לבנות על זה אלא חובה לפעול ברמת הרבנים והעסקנים בשטח
מישהו לא נאיבי22.07.20
73
תעסיקו יהודים. אנחנו בנינו עם יהודים יראי שמים, תענוג- בית של קדושה.
לא תחונם22.07.20
72
כל הבעלים שמשאירים את נשותיהם עם גברים זרים וכל שכן ערבים הם פשוט גורמים ליחוד ומה הם מצפים שיקרה קודם כל כתוב בגמרא אין אמונה בגויים ארבעים שנה בקבר ואחר כן עינו במהרש"א שמפרש "אין אמונה באשה ארבעים שנה בקבר" לכן גברים יקרים לא להשאיר את האישה לבד עם גברים וקל וחומר עם ערבים .
דוד21.07.20
האם מת אתה במקרה מה מזרחי?
ירושלמית א22.07.20
שאלה קטנה לירושלמית...... את במקרה מה חושבת שאת עשויה מאיזה חומר נדיר שאת ככה מזלזלת??? אני מאחלת לכל אשכנזיה את החום של המזרחיים שאין עליהם בעולם.... חבל שזה נראה ככה!!!
שירה22.07.20
הוא מתכוון לתנועת המזרחי..לא להיות נחיתית
יאיר22.07.20
אם הבעל נותן לאישה חום כמו מזרחי אז האשה לא תצטרך ערוצים אחרים
יעקב22.07.20
71
אין מילים, פשוט אין מילים! מתעקשים להעסיק את המיעוטים ולהביא אותם לעירנו, ואחר כך מתלוננים על דברים שהיו ברורים מראש! תעסיקו יהודים!!! כן, זה יעלה יותר, אז חכו עם השיפוצים עד שהצלחתם לחסוך מספיק כסף! זה פיקוח נפש ממש ושווה כל שקל נוסף! אין מצב שבעולם שבני מיעוטים ייכנסו לבית שלי - מעדיפה כבר לח
תושבת אלעד21.07.20
אישה לא אמורה להתיחס לערבי פועל בנין מסריח גם אם הוא אחרי ארוחה דשינה של חומוס ועגבניה
אליהו22.07.20
כאילו שקבלנים יהודים הם צדיקים בנושא הזה יותר מבני מיעוטים.!!!!!!!!!!!!!!!!
טענה מגוחכת21.07.20
גם אם תקחי קבלן יהודי תקבלי פועלים ערבים
מלכיאלוביץ22.07.20
תתעורר אתה! ברור שהתכוונתי לקבלנים שמעסיקים רק יהודים - כלומר "עבודה עברית"!
תושבת אלעד22.07.20
70
השאלה היא עליכם. כיצד מכניסים עובדים ערבים יש"ו בלי שום השגחה של מאבטח
יאיר30.07.20
69
ראשית כל מי שמכיר ערבי כזה פשוט להפיץ את התמונה שלו שנית בערים החרדיות יש הרי ביטחון כמו מי שיש לו בעיות ביטחוניות לא יקבל אישור כניסה כל ערבי שיתעסק עם יהודיה הטרדה זה עברה פלילית תאסר עליו הכניסה לעיר ערבי שידע שלא תהיה לו פרנסה יזהר
הפיתרון22.07.20
68
זה לא סיפור אמין לא הגיוני שאשה תתפתה לפועל מלוכלך
רובי22.07.20
כן משהו פה לא מובן
יאיר22.07.20
67
יש פתרון פשוט. תדאגו לעבודה עברית, גם אם יותר יקר! למה להעסיק אוייבים שכל רגע יכולים להיות מחבלים?!
יהודי22.07.20
66
ויפוצו. וד"ל.
ידוע שמדובר בעיקר בחסידות מסויימת בשיטת 22.07.20
תתבייש טיפש!!!
כ22.07.20
65
לקחו בבניין שלנו קבלן ערבי , הוא יצא עם השכנה בחורה רווקה חניוקית!!! ממשפחה חניוקית , היא ברחה מהבית איתו , לאחר זמן הוא זרק אותה , אבל היא נשארה חילונית !! זה מעשים שבכל יום הרבה לפני הקורונה , רק פשוט לא יודעים מיזה
בניברקי22.07.20
בובקס, סיפורי אגדות של בני ברק
אבי22.07.20
הלוואי שזה היה בובקעס, לצערנו זה אמיתי מדאי
מאיר 22.07.20
אם זה מנחם אותך לחשוב ככה תחשוב. כל השאר כדאי מאד להיזהר
דן22.07.20
64
הם צריכים להבין שאחרי הערה אחת שולחים אותם על טיל בלי ויתורים
דודי22.07.20
63
אנחנו קבוצה של בחורי חמד שכרגע משועממים, אנחנו מתארגנים לעבוד בבניין וכך התופעה תיפטר.
שימי22.07.20
אוי ואבוי ...
11123.07.20
62
תנאי ראשון צריך להיות איסור שיחה עם אישה ,עבר על התנאי אין כניסה לעבודה בשטח היהודי !! חייבת להיות התראה משמעותית
המודאג 22.07.20
61
מתי נלמד להפסיק להעסיק ערבים???! למה עוד מחכים???!!
ש21.07.20
60
איך הם יכוחות הם ממש מסריחים
שואל21.07.20
59
באה אישה ואומרת: הפועל הערבי יש&quot;ו מטריד אותי בקביעות, אבל ממשיכים להעסיק אותו. למה מחכים לתקיפה מעשית? יאללה, יאללה, החל ממחר אין לו עבודה. משוגעים שם אצליכם.
אפרים21.07.20
58
זה מתחיל בחילול הארץ ועובר לחילול יושביה מזעזע...
זכות אבות23.07.20
57
פחות רלוונטי כאן תתפתה או לא, הם מטרידים סדרתיים וכל אישה לדעתי קיבלה הערות מעצבנות מפועלים שמסתובבים באזור המגורים. ומילא נשים, אבל נערות כמובן נחשפות לזה ובצורה ממש מטרידה. זה בהחלט תופעה.
יהודית22.07.20
56
תזהרו גם מקבלנים יהודים. חלקם גם כן יודע לצוד כשהוא יכול.
מנחם22.07.20
55
איזה בעל משאיר אשה עם פועלים ערבים???
אני22.07.20
54
כל מי שמתחכם נגד תקנות חזל בענייני צניעות וייחוד כי הוא בוטח בעצמו ובאשתו הוא שוטה גמור. "אין אפוטרופוס לעריות"-קפיש?
אין עצה ואין תבונה23.07.20
53
עד מתי תמשיכו להעסיק את האויבים שלנו. הגיע הזמן להעסיק אך ורק פועלים יהודים. וככול שתעסיקו יותר פועלים יהודים יגדל ההציע שלהם. יש היום פועלים יהודים מדהימים מקצוענים דקדקנים ועוד. ואם אתם רוצים לחסוך. אז תשלמו בסוף על טיפולים ריגשים או הקמת צוותי פעולה ועוד. התורה כבר אומרת. שאם נשאיר אותם פה הם יהי
שלמה חיים22.07.20
52
אהבת חינם או לא אהבת חינם
חיימוביץ22.07.20
51
איפה הכרת הטוב לערבים. בזכותם לא עבר חוק הגיוס, ואנחנו יכולים להמשיך וללמוד בבטחה. בכל ההצבעות בכנסת, הערבים מצביעים עם החרדים נגד הציונים.
משיח22.07.20
אתה בהחלט הבן אדם הכי טיפש עלי אדמות
יעקב22.07.20
50
גם בבני ברק ברחוב חברון מוסיפים קומות לבנין , והפועלים נשארים לישון בידיעת השכנים !!!!!! וראינו שהם מסריטים בנות שעוברות ברחוב ומנסים ליצור קשר. בבקשה התעוררו לפני שיהיה מאוחר.
חווה22.07.20
49
תושב עיר חרדית. שלמתי יותר אך עם יהודי. שווה כל שקל
המגיב22.07.20
48
הבעלים אשמים...לא הייתי משאיר את אישתי לבד עם שום פועלים....ערבים לעולם לא מכניס לבית. אם האמא שלה תשאר איתה כל הזמן אז אולי אבל לא ערבים.
Mike22.07.20
47
זה מה שקורה למי שמעסיק אויבים!
חובה לפרנס אחים21.07.20
46
אי אי אי ....אבא מתי אתה חוזר הביתה??? 😭😭😭😭😭😭😭�
יעקב22.07.20
45
לפני שבוע התקשרנו למשטרה על הערבים שישנים לנו בביניין והמשטרה אמרה שאם הם לא עושים כלום אין להם למה לבוא.. הזויים
ל22.07.20
44
לא חבל ? בשביל כסף לסכן את עצמכם ? תבנו עם יהודים ! תזכו לשמוע פועלי בניין מברכים ברכת המזון ולא מציקים לבנות ו"שוטפים את העיניים"
בניתי עם יהודים22.07.20
43
הסיפור של רחל לא אמין פועלים לנים רק בתחומי הקו הירוק
בביתר לא מלינים פועלים22.07.20
42
שיפצתי מטבח, אף עובד ערבי לא נכנס אלי הביתה. פשוט העדפתי לשלם ליהודי. זו לא גזענות. אלא העדפתי שהכסף שלי ילך ליהודי. ולא ל...ץ כך גם כתוב בהלכה.
תמי22.07.20
41
העבודה והגימורים שלהם נראים כמו הפרצוף שלהם פשוט מכוער להפליא ... אם כבר קחו פועלים סינים או כל אחד אחר גם לגבי הכסף היום להעסיק סיני או רוסי יעלה לכם פחות גשו אל מתחת הגשר בבני ברק ותבינו על מה אני מדבר וגם יש לי הסבר מדעי למה העבודה שלהם כל כך מכוערת כי הראש של הפועל לא נמצא בעבודה אלא מתחת לחגורה
לא לקחת ערבים 22.07.20
40
מה זה זרקו לי הערות פה ושם והבלגתי פה זה היה צריך להגמר בפעם הראשונה טלפון למשטרה ותלונה על הטרדה והביתה מה זה הבלגתי את הזויה אין דבר כזה הבלגתי ברגע שזה קורה נגמר הסיפור הביתה ובמדינה מתוקנת היה לארוע כזה סוף אחר לגמרי פעם אחרונה שאני שומע עח שטויות כאלה
אליהו ראש ברזל22.07.20
39
הבעיה היא לא רק נשים שמתפתות, בשכונת רמות יש בניה במספר מקומות ואף שם ערבים הטרידו ומטרידים נשים שעוברות באזור, מסיפורים אישיים שקרו ממש בימים האחרונים. יש להסב את מלוא תשומת הלב לכך.
מושיק22.07.20
38
זה נשמע מבין התגובות פה שנשים צריכות בייביסיטר, צר לי להגיד אבל אישה לא צריכה בייביסיטר של בעלה ,אם כי אף פעם לא טוב להיות עם גברים ועוד ערבים לבד אבל נשים מסופקות אין סיבה שתחפשנה חום ואהבה ממקום אחר!!! הטבע של האישה הוא נאמנות ואם הבעל יספק לה את הצרכים הרגשיים שכל אישה זקוקה היא לא תחפש בשדות ז
אני22.07.20
37
אם היינו יודעים כמה ספורים קשים קרו מתוך המוסדות שלנו - מתוך חדרים ומתוך סמינרים ואפילו ע"י מורות משלנו - נשות אברכים שצדו בנות - אבל עליהם אי אפשר להזהיר רק על ערבים אנחנו דור קשה! הורים תפתחו עיניים ותזהרו ותשמרו על קדושת עם ישראל
יש ספורים22.07.20
36
בבית שמש אותו ספור ים ערבים, כמויות בלתי נספרות, האש יוצאת להם מהעיניים. הם לא מתביישים להסתובב עם כל הגוף שאישה עוברת מלאי זימה ואני מתחננת, ספרו לבנות... שלא יקרה עוד ספורים עם קטינות ולנשים - ערבי מדבר אליך? אל תסתכלי עליו בחיים אני שומרת ראיה, הם דוחים!
חנה22.07.20
35
בסופר ליד הבית שלי ראיתי איך ערבי מנסה לפתות בחורה תמימה ואז נתתי לו מבט כזה שהוא עזב את המקום
צבי22.07.20
34
איזה מן אברך זה, שהולך לשבת בכולל ולהסתובב פה ושם, ומשאיר את אשתו האברכית התמימה עם ערבים. גועל נפש שיש אנשים שקוראים לעצמם אברכים חרדים, ומסתובבים באפס מעשה בכולל ומאלצים את הנשים לעבוד קשה מחוץ לבית וגם בתוך הבית. השיא זה גם לדרוש מהאישה לשמור על פועלים ערבים, כאשר הצדיק מסתובב לו ומכייף. אני חושב
האברך דוד22.07.20
33
למה לקחת את הסיכון ולהכניס ערבים לבית? מה זו הבורות הזאת??? או שזו פשוט התאווה החומרית. מחריד
אני22.07.20
32
מחמיאים ברחל בתך הקטנה ...
עצוב22.07.20
31
ומה עם יחוד אסור להשאר איתם לבד ..איפה הבעל ?????שלא ילך ללמוד שישב לשמור עליהם...
שו22.07.20
30
הכל בגלל שצריכים לקחת את העט ממי שחותם נגד השכרת דירות לערבים ודל"ב
המוכיח והמוחה21.07.20
29
אם הבעל יודע על זה איך הוא מאפשר לאשה להמשיך ולשהות לבדה עם הפועלים?? ואם הוא לא יודע על זה זו בעיה של האשה שלא אומרת לו אלא ממשיכה ''להבליג''
יאיר21.07.20
28
'כיכר' כל הכבוד לכם על הפרסום הזה-הוא מעורר לזהירות רבה-אם מישהוי ינצלו מזה והיה זה שכרכם. (אני לא מבין למה יתד או שאר העיתונים לא מפרסמים דברים כאלה, זה יותר חמור מנפשות)
בחור ישיבה22.07.20
27
בשביל מה מזמינים ערבים ??? אתם מזיקים לא רק לעצמכם, אלא לכל השכונה כולל ילדות קטנות שעוברות ברחוב !!! אתם חוסכים כמה שקלים ומסכנים את עצמכם וגם את השכנים !!! פשוט רשעות!
מירי22.07.20
26
לצערי נפלתי עם פועל כזה בסופרמרקט
רחלי22.07.20
מה עשית איתו ....... זה היה רציני....
אחת22.07.20
איך בחורה חרדית יכולה ליפול עם בחור ערבי מגעיל דוחה מכוער עני-ולהעדיף אותו על כל בחור יהודי,איך????? לדעתי זו בעיה מהשורש של חוסר תשומת לב או משהו
ד22.07.20
25
לצערינו כל אחד צריך ליפקוח עיניים לפרגן תמיד לאשה בלי שום קשר לערבי כי זה יכול לבוא מכל אחד אחר נשים דעתן קלה....
גם ברכסים22.07.20
24
האמת זה מפתה להעסיק אותם כי בדכ אולי זה יותר זול..אבל תכלס צריך לההתפכח ולתת את הכסף ליהודים ולא לרוצחים..והקב"ה ישלח שפע מאיתו יתברך
ל22.07.20
23
שעת עדנה לרבנים ,כמה חיכו לרגע הזה
תגובה ל22.07.20
22
קישקוש בביתר הערבים לא נשארים ללון בעיר
יוספה22.07.20
21
שומו שמים אם זו האליטה החרדית. מה יגידו איזובי האליטה
ברגמן22.07.20
20
אבל ביבי צריך אריה חזק לא? איפה שר הפנים הממונה על ענייני הפנים? דרעי זה מלשין של הערבים
מומי בת ים22.07.20
19
לא הבנתי?! הוא חושב להשאיר פועלים עם האשה לבד? הילכות יחוד משהו למד כאן?
אחד22.07.20
18
בעיר אלעד ברחוב יוחנן בן זכאי [לא רחוק מסלאנים] יש דירה של פועלים ערביים. בושה וחרפה.
לאה21.07.20
17
בטח החרדיות ממולאות ויפיפיות עם פאותיהן... מה הן משדרות הא?
אל תורידו תגובה אמיתית זו. האמת מנצחת21.07.20
נכון, הן יפות. זה הטבע של האישה - לא הכל עושים כדי למשוך!!!
ירושלמי בנשמה21.07.20
אבל בפועל זה מושך מה אכפת לי למה עושים את זה
א21.07.20
אז החברה צריכה לדאוג להרחיק ממנה אנשים כמוך או ערבים, שאין להם שליטה עצמית על כל מה ש'מושך'.
אפרים22.07.20
שכחת לקחת את הכדור שלך לכן אתה מדבר שטויות? אחרת אפשר לחשוב משהו הרבה יותר קשה...
אילנה22.07.20
בגלל שיש חולים הן אמורות לכער את עצמן? ולפגוע ביופי שה' ברא באשה?
מני22.07.20
מה זה קשור??? אשה צריכה להיות יפה, והיא לא צריכה להראות לא יפה, בגלל החולי הנפשי של הערבים, צריך פשוט לזרוק את כל הערבים מלעבוד אצל החרדים, זהו זה, די
ד22.07.20
כן גם הנשים בצפון תל אביב רוצות להיות יפות..... אז מה דעתך להיראות כמוהן???
נועה22.07.20
מה הבעיה להיראות כמו הנשים בצפון תל אביב או בדרום אשדוד? אשה צריכה להתלבש כפי ההלכה, וההלכה מתירה לה להיות יפה.
דניאל22.07.20
16
אנחנו חיים בדור של שקר וכל אחד אוהב לברוח מהאמת צריך יראת שמיים ולהתקרב אל ה' ורק אז נבין באמת למה שווה לנו ללמוד תורה ולקיים אותה כי בסך הכל ה' אוהב אותנו ורוצה לשמור עלינו הכל זה רק לטובתינו אז בואו נתחיל ללמוד מי זה ה' גם נשים גם גברים ואז כל הניסיונות והקשיים יעברו עלינו הרבה פחות קשה כי אנחנו ל
ייטי22.07.20
15
איך גבר אמיתי נותן לאשתו להשאר עם פועלים ערבים בבית ,לבד. אין לו שכל .מה מצפים .להרוויח כמה שקלים .ואולי .ואז הבית הלך
אבי 22.07.20
14
כמה צפוי ומצער !! שדווקא באותן ערים חרדיות מסודרות המודעות שואפת לאפס! שוב ילדה/בחורה/אישה חרדית היא טרף הכי קל שיש כשדווקא היא אמונה על שמירת הלכה וצניעות וכו חוסר המודעות הזה, שמגובה מגבוה הוא פשע של ממש! כל רב עיר ושכונה צריכים ללכת ללמוד ולהשתלם ולדעת את הסכנות! לא צריך להגיע למצב ככ מזעזע שמדוב
אחת22.07.20
13
רחל שמתארת בתחילת הכתבה הצקות בלתי נסבלות, קוראים לזה הטרדה... זה עבירה על החוק ואולי פשוט ללכת למשטרה.
ברצינות22.07.20
12
הגמרא בקידושין אומרת עשרה קבין של .... ירדו לעולם תשעה נטלו ערביא. טיפש גדול מי שמתייחד עם בני ישמעאל שנחשדו בכל סוגי תועבות מצרים. ללא הבדלי מינים... וד"ל. צריך להכיר אותם לעומק הם הרבה יותר מסוכנים לנפשותינו ממה שהציבור היהודי מדמיין הם יכולים להבטיח הרים וגבעות כדי לבצע את זממם ואחרי זה או פגיעה
גמרא מפורשת22.07.20
11
אישה יהודיה שהלכה לערבי? אז היא בבעיה רצינית מאוד גם בלי קשר לכלום. שתפנה לטיפול פסיכיאטרי.
ירושלמי בנשמה21.07.20
למה דוחפים לכל אירוע ולכל התנהגות, את הנושא הפסיכיאטרי ???? למה ?? זה ממש מעליב את כל המטופלים בפסיכיאטריה! מה הקשר לדחוף כל דבר ??
למה 22.07.20
ערבים מאוד חנפנים יודעים לעבוד כמו שצריך וזה הולך להם אני אישית מכיר סיפורים מי סופר הנמצא בציבור החרדי עם הרבה בעיות כאלה
אאא22.07.20
10
ברצינות? היה ויש עדיין מיליון סיפורים כאלו על נשים שהתפתו ללכת עם הפועל הערבי הדוחה ואז התגרשו ואז יד לאחיםהידברות חילצו אותם וכו וכו הלקח עוד לא נלמד??? אפי' חיים ולדר כתב על זה
ד21.07.20
אין מילים!! כמה תאווה לגשמיות וכסף צריך להיות בשביל ליפול בדבר כזה!!
אני22.07.20
9
המשך- פועל ערבי שיודע שאם הוא זורק הערה לא מתאימה הוא נזרק מהעבודה או מהעיר לצמיתות הוא יזהר מאד לעבוד ושום דבר אחר!
קובי21.07.20
8
גם ברמת שלמה בירושלים ישנים מללללללא ערבים בלילות ובשבתות... עושים חפלות לתוך הלילה עם מוזיקה על ווליום גבוה, מפריעים לכל השכנים, מפחידים ילדים... פשוט זוועה!!!!!!
יפה 22.07.20
7
רק כשהבעל נימצא!!! הבעל לא נימצא אין כניסה לגברים כשהאשה בבית נקודה!!! יהודים או ערבים!!! יש הרבה סיפורים גם עם יהודים לצערינו, וזה לא פחות חמור! מדובר באשת איש!! דבר שני : לא לאשר לגויים הללו ללון בערים החרדיות, שיארגנו להם קרוונים הרחק מהעיר ללא אישורי כניסה לאחר תום שעות העבודה !! ושומר פתאים ה׳�
חני22.07.20
6
ללת
קבלן יהודי יש לו פועלים ערבים22.07.20
5
למה מביאים ערבים לעבוד בשכונות חרדיות??????????????????
ש22.07.20
4
חברים זה כבר כמה שנים ככה..... עם או בלי הקורונה ! עם סיפור מיד ראשונה!!!
בני21.07.20
3
א-ל --- ת-ע-ס-י-ק-ו --- ע-ר-ב-ים-!-!-!-!-!-!-!
אוי לנו. כל כך הרבה מלל ועסקנים וכו' ואף21.07.20
2
לא להעסיק ערבים. לקחת קבלן יהודי אם פועלים אך ורק יהודים. אני בניתי קומה נוספת בהר נוף רק אם יהודים . מי שמחפס עבודה זולה זה מה שיקרא . דעו שהערבים בגמר העבודה חייבים לעשות איזה נזק שרק אחרי זמן מה מתגלה. פרנסה רק ליהודים
אבי22.07.20
1
לא יאומן שנשים נשואות נופלות עם ערבים לא נתפס
פרפר 1821.07.20
נופלות גם נופלות... הצורך הבסיסי בתשומת לב לא פוסח על שום סטטוס- רווקה/נשואה/ חרדית/חילונית...
אני22.07.20
הייתי במלונית קורונה היתה שם אם לכמה בנות המלון מלא עובדים ערבים חדר אוכל בהגשה של בר ערבי ניגש לילדה והתחיל לדבר איתה בצורה מגעילה. הילדה שאמה דברה איתה על מוגנות בצורה יפה וצנועה כבר מזמן ספרה לאמא!כי למדה שצריך לשתף בדבר חריג. האמא חרדית שמורה וחכמה נגשה לערבי ואמרה לו בפרצוף שאם הוא ידבר מילה אח
מחלימת קורונה17.08.20
הם לא "פרפר"ים, הם דובים
דבור 66922.07.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:44

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 07:39

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 07:36

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24

חג הפסח

מה דין חמץ שנמכר לגוי שהתגייר בפסח? פינתו של ראב"ד ת"א | צפו

כיכר השבת | 26.04.24

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24
ש

עולם ההטבות

סמסונג חדש שיגרום לך לחייך וגם יחסוך לך כסף

כיכר בשיתוף מרכניל | מקודם

צפו בתיעודים

נואשים למכת"זית בגלל השרב? הפגנות סוערות בירושלים

קובי רוזן | 25.04.24