כיכר השבת

בסרטון תגובה

גפני לסמוטריץ': "נצביע נגד ההטרלה שלך"

ח"כ משה גפני, מגיב בסרטון סרקסטי להצעתו של ח"כ סמוטריץ' להקמת וועדת חקירה נגד האכיפה הבררנית כנגד החרדים. סמוטריץ' השיב לו בתגובה עוקצנית (חדשות חרדים)

89
אבי רבינא | כיכר השבת | עודכן ב-א' באב תש"פ | 22.07.20
הכתבה פורסמה ב-א' באב תש"פ | 22.07.20
(צילום: יח"צ)

ביהדות התורה פחות אוהבים את הפנייה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לליבו של המצביע החרדי והיום (רביעי) יו"ר וועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פנה לסמוטריץ' בסרטון תגובה על הצעתו להקים וועדת חקירה על האכיפה הבררנית כנגד הציבור החרדי בנושא הקורונה.

גפני מציין בתחילת הסרטון כי הוא אמר לנתניהו כי צר לו שסמוטריץ' אותו הוא מכנה "חבר יקר" אינו בקואליציה אך הוא מצהיר כי למרות זאת ולמרות התמיכה של יהדות התורה בהצעתו הקודמת של סמוטריץ' להקים וועדת חקירה לבית המשפט העליון, הפעם הם יתנגדו להצעה.

"גם אם תגיש הצעה להכפיל את תקציב הישיבות ושאני אהיה האחראי הבלעדי על תחום דת ומדינה, אנחנו נתנגד להצעה", אמר גפני כשהוא טוען כי הוא עוסק כל העת בנושא האכיפה הבררנית באמצעות פגישות עם המשרד לביטחון פנים, נתניהו ועוד.

"אנחנו במשבר ואני עסוק בלצלוח אותו ובניגוד אליך אין לי זמן להתעסק בהטרלות של חבר יקר שנותר באופוזיציה. אני מבין את הצורך שלך לעשות זאת. אבל אנחנו בעבודה ללא הפסקה, ואתה בהפסקת פרסומות", אמר גפני.

"אנחנו נצביע נגד ההטרלה השבועית ואני במתח לראות מה תהיה המתיחה הבאה שלך", סיים גפני.

כזכור, אמר סמוטריץ', כי "‏יש אלימות קשה כלפי הציבור הזה ואני יודע שחברי הכנסת החרדים שומעים כמוני את הזעקה מהשטח. חלקם גם חיזקו אותי ואמרו שיצביעו בעד הקמת ועדת חקירה. זה צודק וזה הכרחי בעת הזו אל מול היחס המחפיר שהציבור החרדי מקבל. אעדכן גם שאני שומע קולות מהאופוזיציה של תמיכה".

כחצי שעה לאחר מכן הגיב סמוטריץ' לסרטון של גפני וכתב: "שלום הרב גפני, אני לא אעשה סרטון מושקע כמו שלך עם מוזיקת רקע, אתה יודע... תשעת הימים... אבל עזוב, אתה רוצה לקרוא לזה הטרלה, רוצה לקרוא לזה מהלך פוליטי, קרא לזה איך שאתה רוצה. תזכור רק שאתה עצמך הגשת הצעה דומה רק בשבוע שעבר".

"סיפרת בסרטון שנפגשת עם ראש הממשלה. תזכיר לי, זה לא אתה שהחרמת את הפגישה עם נתניהו בשעה שכל חבריך לרבות מדגל התורה השתתפו בה, בדיוק בנושא הזה שאני מבקש עליו ועדת חקירה? וממה נפשך, אם אתה עסוק בזה כל כך הרבה ובשטח אין תוצאות והאפליה נמשכת, אולי נתניהו לא סופר אותך ולכן צריך וועדת חקירה פרלמנטרית?", תקף סמוטריץ'.

"אני גם לא כל כך מבין. אמרת שאתה עסוק כל הזמן במשבר הקורונה וההתמקדות באפליה נגד החרדים מפריעה בזה. אז גם אתה כשאתה עוסק בזה כמו שאתה טוען מפריע למאבק בקורונה? בקיצור, עזוב פוליטיקה קטנה של יחסי קואליציה אופוזיציה. אנחנו תומכים עניינית בלא מעט הצעות שלך למרות שאנחנו באופוזיציה ואתה בקואליציה. תהיה ענייני ואל תפנה עורף לבוחרים שלך. בוא נקים ביחד את הוועדה, תובילו אותה אתם ותתקנו את העוול שנעשה לציבור החרדי. אנשים אחים אנחנו", סיים הח"כ הנמרץ.

תוכן שאסור לפספס
89 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
71
הדבר היחיד שחברי הכנסת החרדיים דואגים לו זה לכיס שלהם, ושל קרובי הצלחת שלהם, הציבור צריך גם להרגיש במציאות כי אתם עומדים שם בשבילנו- וזו לא ההרגשה!!!! הרי מה עם הצעת החוק הכל כך חסרת הגיון שבנות חרדיות יוכלו להסב את "המקצוע" שלמדו בסמינר "למטפלות"- מלבד הצד הכלכלי שבכך מחזק את ידם של הסמינרים שגו
חיים23.07.20
70
ואתה גפני ודרעי וליצמן דואגים רק לבעלי מוסדות....למה אתם לא מעלים הצעות חוק שיטיבו עם הציבור??? כמו העלאת שכר המינימום...כמו העלאת קצבאות של נכים וקשישים...כמו פטור מלא מארנונה לנכים....ועוד.....הציבור ששלח אתכם לכנסת ברובו הוא ציבור חלש מאוד כלכלית...במה אתם עוזרים לו?????
קובי22.07.20
69
זכינו שהרב גפני מייצג את העולם החרדי בכבוד וברהיטות רבה אף אחד לא יקח לו את זה
חן22.07.20

הצגת כל התגובות

68
חבר'ה גפני צודק אותו סמוטריץ שישתמש בעוצמה יהודית כדי להיכנס לתפקיד שר ובסוף זרק אותם יבוא יום והוא יזרוק גם אותנו, נכון האיש עובד מעולה הוא תותח (כשהוא בקואליציה, אבל כשהוא באופזיציה הוא רק מטרלל לדוגמא הועדת חקירנ לניגוד עניינים של השופטים בכל מקרה הייתה נופלת בועדת הכנסת בראשותו של איתן גינזבורג)
גפני ענק23.07.20
67
חזק ביותר
התגלגלתי מצחוק23.07.20
66
חחח, הפעם גפני צודק במיליון אחוז. כל הכבוד על התגובה המושחזת!!
חרדי22.07.20
65
לא אמרתם תמיד שאתם מפלגה חשובה כדי לאגף את ביבי מהימין אז על ביבי אתם לא יכולים אז עברתם לחרדים אז אני רוצה להגיד לך שיש לכם סיכוי יותר טוב לשכנע ערבים מאשר חרדים
רפי22.07.20
64
גנץ גייס חמישי בתוך הממשלה. נכנס כדי לסכסך בין מרכיביה, כדי להציג אותה כלא מתפקדת, לרפות אותה. לכן ימשיך לעשות הכול כדי להרבות כישלונות ולצאת לבחירות כמבקר מקצועי שראה מקרוב את הבעיות וכד', ויעני... לו הפתרונים. ראו, ליכודניקים, הוזהרתם!
גנץ גייס חמישי22.07.20
63
מה הוא רציני, הציבור שלנו עובר התעללות יומיות מהשלטון והשוטרים יש אחד שמנסה לעזור לנו, ואתה בגלל 'מגזריות' שלך שלא עשית כלום עד עכשיו אתה וחבריך חוץ מלהדבק לכסאות ולהטיף מוסר לנו על אחוזי הדבקה גבוהים מקושקשים שלא היו ולא נבראו יאללה יאללה לך הביתה
אמנון22.07.20
62
מה גפני נגדו הוא רק רוצה לעזור לחרדים?
יהודה מבית שמש22.07.20
פוליטיקה
לא מדויק23.07.20
61
מוטריץ עושה את העבודה שלו מעולה, וכחרדי אני אומר את זה. מתלבט מאוד מה לעשות בבחירות הבאות, כי באמת נראה שחוץ מלכסא לאף אחד שם לא אכפת מכלום. היחיד שבאמת נגיש לעם זה בצלאל. אם לא שאר השותפים שלו הייתי בוחר בו בעיניים עצומות. אם כי גם בנט פועל המון למען עם ישראל, עם כל המחלוקות שיש לי עליו. שאלה לא פש
הוא פשוט מפחד23.07.20
מה עם ועשית ככל אשר יורך
ליצמן24.07.20
60
עכשיו קיבלתם את התשובה מכחול לבן זו סתירת לחי לא מסמוטריץ אלא של גנץ תקבלו עוד הרבה סתירות לחי זה לא הסוף
לוי22.07.20
59
חה חה גפני מעדיף שיסגרו ויכו בחרדים...תצביעו כעדר שוטים וזה מה שתקבלו.... גפני יודע מהיכן החמאה מגיעה לקיבתו אז הוא הצביע עבור מליון שקל מתנה לביבי.....
David22.07.20
58
עכשיו ידעתי שגפני הוא ערב רב לא מעם ישראל
יהודיה22.07.20
57
אהה עכשיו הבנתי, גפני היה עסוק בלמנוע את החוק של הלהטבים. בגלל זה לא היה לו זמן. אהה אופס טעיתי, החוק של הלהטבים כן עבר. גפני עסוק כנראה ב?
דניאל22.07.20
56
לפני מספר שנים אנשי המפד"ל התלוננו על כך שאולמרט אז ראש העיר אכל באיזו מסעדה טריפה. יתד נאמן ירדו על המפד"ל בצורה דומה למה שאמר גפני: מי שמכם? רק לנו הזכות להתעסק בענייני דת.
בור סלינו23.07.20
55
גפני לא רלוונטי
קרית יובל22.07.20
54
מתוק מדבש הסרטון הזה יישר כוח גפני.
חזק ואמיתי23.07.20
53
אין ספק שסמוטריץ הוא בחור מבריק... !! עושה לנו בית ספר בעצם מחזיר לנו על גנבת הקולות של הציבור הדתי לאומי בבחירות האחרונות. הוא מכוון לציבור הרדי שכועס מאאאאאד על הנציגים החרדים. (לדעתי הכעס לא מוצדק בכלל. הם ממש משתדלים)
יאיר22.07.20
52
גפני צודק! ממתי סמוטריץ' עד כדי כך דואג לחרדים? אכן הוא חבר יקר ודואג להמון אינטרסים משותפים לו ולחרדים, אבל לטפל בדבר שגפני כבר מטפל בו??? נראה לי מיותר וסתם בא לעשות רעש. שייתן לגפני לעבוד ואם הוא רוצה לעזור הוא יכול לתאם עם החכי"ם החרדים זה הכי יעזור.
ר22.07.20
מגפני וחבריו לא ראינו תוצאות חיוביות, להיפך, אז אולי מסמוטריץ תבוא הישועה
אבי 23.07.20
51
לראות את גפני היום ואת גפני של לפני 10 שנים זה פשוט לבכות על דרדור של בן אדם שמתבזה ואפילו לא מרגיש את זה מזכיר את הטמבל של הכיתה שמתבזה בשביל מעט תשומת לב וכולם צוחקים עליו והוא חושב שצוחקים איתו
חיים22.07.20
50
רבי משה?! מה קרה לך אתה מתבזה יותר ויותר ואפילו לא שם לב הצבור מגחך עליך ואתה שקוע בחיקוי עלוב של הנפקת סרטונים איפה גאוות ה"בן תורה" שקיבלת מר' צבי קרלינשטין איך נהפכת להיות חקיין של ביבי ועוד רדודים שכאלו אוי לבכות
יעקב22.07.20
49
גפני שיקר על תושבי קרית יובל
קרית יובל22.07.20
48
יותר לא אצביע ג', נקודה. לא שווים כלום.
יעקב22.07.20
47
!!! גפני אתה שקוף !!! אתה מוכן למכור את הצרכים האמייתים של הציבור החרדי בשביל הכבוד שלך ולא להודות - שלא דאגת באמת למי שבחר בך שכחת את הדרישה העיקרית והעקרונית הסיבה שאתה בכנסת זה לדאוג לנו ולא לכסא שלך ! לאן הגענו שסמוטריץ' דואג לי לפניך ואתה לא מוכן להודות בטעות. אם היל
נתי מילר 23.07.20
הם לא שתקו בכלל. ראית את הוועדה בראשות יעקב אשר?
לא מבין אותך23.07.20
46
שלום מר גפני אתה שקרן !!!!!!!!!!! אתה עסוק רק בעצמך מאוד!!!!!!!!! אתה מדבר הרבה ולא עושה כלום אתה יד אחת עם המשטרה כדי להכניס את מי שבא לך ולא באמת לטובת האזרחים.
י22.07.20
45
חבל שהצבענו לג' וגם לש"ס חבל עלהפתק, לא מעניין אותם מהסבל של הציבור החרדי, אני הייתי בחתונה, שבו השוטרים תודה לא-ל לא היו אלימים אבל חסרי סבלנות ועיכרו את כל האוירה של החתן והכלה המסכנים! זה לא צודק גפני האגו הזה לא צודק! הסיעות החרדיות תפחדו מבחירות! כי אתם הולכים לאבד את הקהל שלכן לא נצביע לכם יו
בושה! אינטרסים23.07.20
44
מה הוא מטומטם?!?!?!
David22.07.20
43
לא מענין את גפני כבר 30 שנה ציבור הבוחרים שלו. רק כסף כבוד ושליטה במוקדי הכח. בושה וחרפה!
גפני מסואב! רוצה את השליטה הבלעדית על הצ22.07.20
42
ברית לפיד-בנט היתה בממשלה ה - 33 בשנת 2013, סמוטריץ נכנס לכנסת לממשלה שאחריה ב- 2015. נראה לי שאז, כיו''ר רגבים, פחות עניינו אותו סרטונים כאלו
רפאל22.07.20
41
חחחח קורעעע הוא זורק שם יציאות על ימין ועל שמאל (בעיקר על שמאל גפני שמאלני!!!)
אלי גלבוע22.07.20
40
בסוף הוא יצעק גדולי ישראל וכולם ישכבו על הריצפה... מתי פעם האחרונה שנכנסת לגדולי ישראל?
וויספיש22.07.20
39
לא מבין למה יש חרדים שאוהבים שמלטפים אותם (עיין ערך אביב גפן) אני לא יודע מי באמת דואג לנו חוץ מהקבה אבל לא נראה לי צריך להתלהב מכל אחד שנחטף אותנו כולם בסוף קבלני קולות (זאת דעתי האישית בכל אופן)
שלמה22.07.20
38
באותה נשימה בצלאל יקירי, נזכיר את רוב חברי סיעת ימינה שנעדרו בהצבעה, אם רק 3 מחברי סיעתכם היו מתאמצים להגיע להצביע נגד אולי הייתה לך זכות ציוץ. טול קורה מבין עיניך כנראה שנושא הדת/חרדים לא "באמת" הצד החזק שלכם חשוב שתדע את זה לקראת ההטרלה הבאה
יואל22.07.20
37
גפני התחרפן
חיים22.07.20
36
כמה וועדות הוא מבקש להקים? לא כל דבר דורש "וועדת חקירה פרלמנטרית".
דוד22.07.20
35
מר גפני הנכבד, לאחר הסרטון המטופש שלך, אני יכול לומר היום במפורש שאתה לא הנציג שלי יותר!!!! מבחינתי הנציג שלי בכנסת הוא בצלאל סמוטריץ, לדעתי מי שמטריל פה את הבוחרים זה אתה ולא אף אחד אחר!! נמאס מההתעלמות שלכם מול כל העוולות, הסגרים שמטילים על הערים החרדיות, לא ראיתי אותך מגיע לביקור לביתר בשבוע שעבר
גפני תתבייש22.07.20
נו באמת זה סתם הטרלה שלא תכנן לקיים אותה באמת
עעע22.07.20
34
כל הכבוד גפני. התחלת עם החשבונעת. עוד פונוביצ'ר מצוי.....
לב יהודי22.07.20
33
איפה היו חבריך . בנט . שקד . וכהנא על הצעת חוק ההמרה ?
שמעון22.07.20
32
מלך האפליות מדבר ?! .... מלך האפליות לא רוצה חקירה נגד אפליה ...?!
כ22.07.20
31
מכל שבוע ועדת חקירה אחרת? זו הדרך שלך לפתור את בעיות האבטלה? כל המובטלים ישבו בעדות? נודניק
קליין22.07.20
30
סמוטריץ' צודק לגמרי. היחס של המדינה וזרעותיה השונות לחרדים פשוט מחפיר. ראינו את האכיפה הבררנית נגד חרדים, ביד קשה ובלי רחמים. עכשיו נכנסו ח"כ חרדים במקום שרים שהתפטרו. מה הם כל כך עסוקים? אין להם זמן לחכים החרדים. הם לא מוצאים זמן לדאוג שלא יציקו לאברך התמים, לבחור הישיבה החסוד, לתלמידת הסמינר הענו
האברך דוד22.07.20
29
גפני, את הקולות שלי ושל עוד הרבה חרדים כבר הפסדת. אנחנו רק עם סמוטריץ' התותח!
איש יהודי22.07.20
מי שהוא יהודי אמיתי לא מצביע למפלגה שמזגזגת בין יהדות לחילוניות! מי שתותח או לא תותח זה לא המדד לבחירה שלנו לנו יש דעת תורה ורק דעת תורה! תזכור את זה! בהצלחה!
איש יהודי אמיתי22.07.20
28
בצלאל טול קורה צבוע! תעשה לפחות גילוי נאות מי חילל שבתות תחת משמרתו.
כרמי22.07.20
27
מאחל לכם יהדות התורה פחות משש מנדטים פעם הבאה
יוסי כהן22.07.20
26
תשמע סמוטריץ , אתה חייב לקבל תואר אבירות מטרול לנד.
טל22.07.20
25
ונעבור לפינת ההטרלה היומית
משה22.07.20
24
חבר רשימת כחול לבן וסגן ראש השב"כ לשעבר יצחק אילן טען כי יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' תכנן לבצע פיגוע תופת בנתיבי איילון, כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 13. אילן, שחקר את סמוטריץ' ערב תוכנית ההתנתקות, כינה את חבר הכנסת "מחבל יהודי" במהלך חוג בית שערך במושב בשפלה. "אתם יודעים שאת סמוטריץ', שכנר
מזרחי22.07.20
כבר התברר שהדברים שנאמרו הם שקר מוחלט. בושה וחרפה לכנות יהודי יקר ואהוב בשם 'מחבל'.
מלאכי22.07.20
23
סמוטריץ לא צריך את העזרה שלך.
כפיר22.07.20
22
עצוב לראות שכמה שגפני מתאר שהוא עוזר לטפל בבעיה דווקא בימים אלו הוא נופל לשנאה , לאגואיזם ולסנוביות. רק טב! וסמוטריץ! מה לעשות ג זה שמאל ושמאל זה שמאל
אפי22.07.20
21
ואנחנו נצביע סומטריץ!!! ולא ליהדות התורה שברגע האמת לא הוכיחה את עצמה
דוד22.07.20
20
ההצעה של סמוטריץ לגיטימית בהחלט ! גפני משתלח ממקום לא טוב !
ברית דמים 22.07.20
19
הפוסל במומו פוסל. שנים שזורקים עליכם (בי'וש) אבנים הורסים לכם בתים... מענים את הצעירים שלכם... והבית היהודי יושב בממשלה. עכשיו זה כבר נגד כל שומרי התורה והמצוות... לא רק החרדים... ובע'ה לא יקום ולא יהיה.
שאול22.07.20
18
סמוטריץ צודק מה קשר שאתה עסוק ובכלל גפני שקרן רק אגודה מטפלים בענין
משה22.07.20
17
יום של פופוליזם מוצלח לכולם
הלפרין22.07.20
16
תמיד הערכתי את הרב משה גפני. איש קשוב מאד לאזרחים. אבל באמת פעם אחת צריך לעשות סוף להטרלות האלה. מה בדיוק אתה חושב סמוטריץ? שמישהו מאמין לך שזה אכפת לך? שזו לא הטרלה לגרום לקואליציה לעבוד קשה על השטויות שלך במקום לעבוד בשביל האזרחים? בצלאל פעם חשבתי שאתה ראוי. היום אני יודע שאתה פח
מלכה22.07.20
מישהו יכול להסביר לי מה זה משנה אם סמוטריץ טוב או לא טוב? אם יש ועדה שיכולה להועיל לחרדים, שיעשו אותה, מה זה משנה מי יצר אותה?
גיטי23.07.20
15
פשוט שסמוטריץ חזק!!
רפאל22.07.20
14
דמגוג זול, ח"כ גפני אמר שהוא פועל ללא הרף לשינוי המצב, לא הכחיש שהיו בעיות, שסמוטריץ יביא סירטונים מהשבוע האחרון, יש שינוי אמיתי במדיניות המשטרה בשכונות החרדיות וביחס לציבור החרדי וזה לאחר פעילות משותפת של כלל הנציגות 'החרדית', לשם שינוי. את סמוטריץ לא ראו בדיון בועדת הפנים. טרול!!!
גלעד22.07.20
13
גפני הסיפורים שלך נמאסו התקבלת לתפקיד בשל יכולת העלאת המצאות כאן הגזמת
י22.07.20
12
גפני אתה המטריל! נדבקת לכסא ולא אכפת לך מהחרדים ובטח לא מהשם
גפני השקרן, לסמוטריץ אכפת מהחרדים יותר מ22.07.20
והנה עוד אחד שנפל לטריקים של סמוטריץ
ללא שם22.07.20
11
גפני תירוצים גם למצביעים שלך יש
מאיר22.07.20
10
גפני חצוף, סמוטריץ המלך !!!! אני חרדי !!
גפני חצוף22.07.20
רק חרדי יכול להתלהב מהרעש והצילצולים של הסמוטריץ׳.
שרה’לה22.07.20
זמה אתה חרדי בדיוק??? שמעת על "ועשית..." אתה אמור לדעת את ההמשך? ואת גפני מינו גדולי ישראל!!! אל תשכח מאיפה באת ולמי אתה שייך! ואם גפני עשה סרטון כזה כנראה שהיו דברים שאתה לא יודע שהיו!!! והוא לא סתם יצא כנגד מי שכביכול בא לעזור לחרדים! יש דברים בגו!
אתה חרדי במה?22.07.20
כן, אין ספק שגדולי ישראל הורו לו לעשות סרטון
אבי23.07.20
9
שיתכבד אדון סמוטריץ ויתעסק עם הבעיות של הציבור הדתי לאומי ויפסיק לשחק לנו את הצדיק המושיע
דן22.07.20
8
נראה לכם באמת שמצביעים חרדיים יעברו ממפלגות החרדיות לבית היהודי? הרי הפערים בתפיסת העולם, בעמדות הפוליטיות הם כל כך גדולים
בועז22.07.20
7
אתמול התקיים דיון של שעה וחצי בוועדת הפנים בנושאים האלו בדיוק. דיון מקצועי, מעמיק, מקיף שנוהל בצורה מעולה על ידי ראש הוועדה מסוג הדיונים שפעם סמוטריץ היה מעולה בהם. מאז שעבר לאופוזיציה נהייה טרול מקצועי, ובעיקר איבד את המקצועיות והרצינות שלו חבל מאוד.
רונן22.07.20
6
תיהיה סמוטריץ
וו22.07.20
5
אני אוהב את בצלאל, הצבעתי למפלגתו - בזכותו, סומך בד"כ על פעולותיו אך במקרה זה זה אכן נראה קצת מטרלל...
איתמר22.07.20
למה יש תחושה שסמוטריץ משכנע יותר
חני בשם הורי והמשפחה22.07.20
כן, קשה להיכנס אתו לוויכוח. הוא דמגוג אדיר ולא רבים יזכו מולו בעימות. זה לא אומר שהוא צודק. למרות שהטענות שלו נשמעות משכנעות. לא כ"כ מבין את גפני. עיקר הפרסום של העניין יוצא בגלל התגובה שלו. כשיש עימות פרסונלי אז זה יוצר עניין תקשורתי. אם בדעת הקהל עסקינן אז עדיף להתעלם וכך ממילא 95% מהציבור בכלל ל
אחת ולתמיד22.07.20
4
יש לי תקלה מוזרה שאני לא מצליח למצוא את הציוצים והסרטונים הנרגשים של סמוטריץ', מהימים שיו"ר המפלגה שלו הלך לשכנע רבנים להסכים לברית האחים הבזויה של בנט-לפיד, שהמיטה על הציבור החרדי, שהוא כל כך נחרד מאפלייתו, ממשלת אימים והביאה אותו לפת לחם. אז אנא מי שמוצא, שישלח בהול בפרטי.
ראובן22.07.20
אתה מקשקש. הוא בכלל לא היה אז בכנסת.
אריאל22.07.20
סמוטריץ היה חבר האיחוד הלאומי ומועמד ברשימה לכנסת (לצרכי התחמקות מהצבא בקמפיין אבל עזוב)
זיו22.07.20
3
אוקיי נגיד שהוא עסוק , אבל הציבור החרדי רוצה מעשים!!!!!!!!!!!!!!!! מס כבר עם הדיבורים- נמאס , נמאס, נמאס, נמאס שהח"כים החרדיים לא מראים לנו יד כמה הם דואגים ושאכפת להם מאיתנו
למה???22.07.20
2
אם סמוטריץ כל כך דואג לנו, שידאג קודם כל לצרכים הבסיסיים שלנו. איפה היו הוא וחבריו בהצבעה על התח״צ בשבת? אתה רוצה שאני אביך אותו? כחול לבן ומפלגת העבודה הצביעו איתנו, ו׳ימינה׳ לא לא ידעתי שמניעת תחבורה ציבורית בשבת מאנשים המעוניינים בכך זה "צורך בסיסי" של החברה החרדית.
זאב22.07.20
1
גפני גייס חמישי סמולני נתעב. אל תדאג אנו שומרים הכל. המאפיונרים של ג ושס מתו מזמן. אתם כמו זנב מפרכס
ג ושס זה מפלגות רקובות משת.פ של המשטר הח22.07.20
זה הסגנון שיש משהוא אמיתי מיד גפני מוציא סרט
שמואל22.07.20
סמוטריץ איש יקר פקח וממולח, ובעיקר מתנהג טוב כלפי כל המגזרים, דתיים חרדים, לא שומרי מצוות ומקרב את כולם, הכרתי את סבו מחיפה, היה איש תם וישר דרךץ היה יושב בליל שבת פעמים בתיש [עריכת השולחן] אצל הרבי מסערט, רב משה גפני שאדם הולך על מהלך נכון, ראוי לא לדבר, ובודאי לא להתקיף. סמוטריץ חזק ואמץ
אבי23.07.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 02.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 02.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24