כיכר השבת

טענות חמורות ל'אי סדרים'

המדינה מבקשת: לפרק את 'ועדת הרבנים לעניני תקשורת'

בעקבות טענות קשות לאי-סדרים כספיים, שנמצאו בבדיקה מעמיקה שקיימו הרשויות, הגישה המדינה בקשת פירוק לעמותה המפעילה את ה'ועדה לענייני תקשורת' • כל הפרטים - בפרסום ראשון (חרדים)

120
ישי כהן | כיכר השבת | ט"ו באב | 05.08.20
המדינה מבקשת: לפרק את 'ועדת הרבנים לעניני תקשורת'
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשיפה: מדינת ישראל, באמצעות רשות התאגידים, מבקשת היום (רביעי) מבית משפט המחוזי בירושלים, לפרק את עמותת 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. כך נודע לכיכר השבת'. הסיבה לבקשה: פעולות העמותה, כך נטען, מתנהלות בניגוד לחוק ולמטרותיה המוצהרות.

במשרד המשפטים מציינים בבקשה, כי בין המשרד לוועדת הרבנים התקיימה תכתובת, שבסיומה הוגש לעמותה דו"ח ובמרכזו העברת פעילות וחלוקת רווחים.

לדברי משרד המשפטים: "במהלך שנות פעילותה קיבלה העמותה כספים בהיקף משמעותי מחברות סלולר, עמן התקשרו בהסכמים, לצורך מימון פעילות מוקד טלפוני ללקוחות המעוניינים בטלפונים כשרים. בבדיקה נמצא כי בשנת 2007 העמותה העבירה פעילות זו לחברות פרטיות שונות, כאשר העמותה איננה מקבלת תמורה בגין העברת הפעילות, ותוך שהיא מאפשרת לגורמים פרטיים לעשות שימוש בשמה של העמותה במטרה לגרוף רווחים".

"בתוך כך, עלה חשש כי הפעילות הועברה לגורמים פרטיים הקשורים לבעלי תפקיד בעמותה, דבר שעשוי לעלות לכדי חלוקת רווחים".

במסגרת התכתובת עם משרד המשפטים טענה ועדת הרבנים. כי "פנתה לחברות הסלולר על מנת ליצור מסלול מותאם 'כשר' עבור הציבור החרדי. מאחר ונדרש גם מוקד טלפוני, לשירות הציבור החרדי, הוקם המוקד והופעל תחילה על ידי העמותה, תוך שחברות הסלולר ממכונות את הפעלתו".

"בשלב מאוחר יותר, החליטה העמותה כי פעילות המוקד לא תבוצע ישירות באמצעות העמותה אלא ע"י חברות חיצוניות. התשלומים שנעשו מחברות הסלולר הופסקו בעקבות העברת המוקד להפעלה ע"י חברות חיצוניות וכי אין בכך העברת פעילות העמותה".

עוד מציינים במשרד המשפטים: "לאחר שתשובת העמותה נבחנה ונמצא כי אין די באמור בה כדי להניח את הדעת כי העמותה מתנהלת כדין, ולאור העובדה שהעמותה לא הגישה את הדיווחים השנתיים שהיא חייבת להגישם לפי סעיף 38 לחוק העמותה".

הרב החבר בוועדה מודה בהקלטה: "לא אחראי לנעשה בה" (באדיבות המצלם)

וכך נטען בנושא הכספי, בבקשת הפירוק: "בשנת 2017 הועברה פעילותה הכספית והפיננסית של העמותה לגופים עסקיים הפועלים בשטח התקשורת והעמותה עוסקת רק בפיקוח הרוחני על קווי התקשורתי. בהתאם, הכנסות העמותה מפעילות בשנת 2006, אשר עמדו על סך של כ- 619,836 ש"ח בשנה, צנחו בשנת 2007 ל- 20,000 ש"ח בלבד. יוער כי בעוד שהכנסות העמותה מפעילות ירדו כאמור בשנת 2007 בכ-97%, הוצאות העמותה על פעילות, ירדו באותה תקופה בכ- 40% בלבד".

ועדת הרבנים טענה בתשובתה למשרד המשפטים כי "כי בשנת 2007, החליטה העמותה להפסיק את הפעלת המוקד.
העמותה טענה כי לא העבירה פעילותה לחברות פרטיות, אלא הפסיקה את פעילותה הכספית, ומאז היא עוסקת אך ורק בפן התורני-הלכתי של פעילותה. לטענת העמותה, החל משנת 2007, המוקד מופעל על ידי חברות מסחריות, אשר התחלפו מעת לעת".

עם זאת, במשרד המשפטים לא קיבלו את ההסבר: "הרשם סבור כי לא ניתן לקבל את עמדת העמותה. ראשית, כפי שניתן לראות מההסכמים עליהם חתמה העמותה עם חברות הסלולר, לאורך השנים - לרבות לאחר שנת 2007 בה הפסיקה, לטענתה, להפעיל את המוקד - המוקד המשיך להוות חלק משמעותי בפעילותה של העמותה והעמותה התחייבה מול חברות הסלולר להפעלתו ומנגד, אלו התחייבו לשאת בעלויות ההפעלה".

"שנית", טוענים במשרד המשפטים, בפנייתם לבית המשפט, "העברת הפעילות נעשתה לחברות מסחריות, מבלי שהעמותה מקבלת תמורה כלשהי תמורת ההעברה. העמותה לא סיפקה תשובות ברורות האם הסכומים שמופיעים בהסכמים עם חברות הסלולר הועברו לעמותה (ומשם לחברות שהפעילו את המוקד) או ששולמו ישירות לחברות שהפעילו את המוקד.

"העברת הפעילות, שהייתה בעת העברתה פעילות רווחית, לגורמים עסקיים פרטיים וזאת מבלי לקבל תמורה כלשהי בגין העברת נכסי העמותה, מהווה הפרה בוטה של הוראות הדין ומעלה חשש כי נכסי העמותה משמשים גורמים פרטיים לצורך הפקת רווחים ולא למטרות העמותה".

בשלב זה עוברים במשרד המשפטים להתייחס לעובדה שמוסדות העמותה אינם מתפקדים. בין היתר נכתב: "תשובות העמותה עולה חשש כי מוסדות העמותה אינם מתפקדים כנדרש וכי החלטות בעניינים מהותיים לפעילות העמותה, מתקבלות מבלי שנדונו כנדרש במוסדותיה וללא הליך סדור של שקילת חלופות".

"העמותה נמנעה מלהציג אסמכתאות כלשהן לדיונים שהתקיימו בעמותה – ככול שאכן התקיימו בעניינים בעלי השלכה מהותית על פעילותה של העמותה. כמו כן, בשורה של עניינים, תשובות העמותה מתחמקות מלתת מענה מלא לשאלות או שלא המציאה מסמכים מהותיים, אשר היו אמורים להיות בידה".

בקשת הפירוק (סריקה)

במשרד המשפטים טוענים עוד נגד הוועדה, כי "גם לעניין קבלת ההחלטות על חסימת מספרי טלפון שונים מהמשתמשים המחזיקים בפלאפונים כשרים, הסתפקה העמותה באמירה לפיה מדובר בחסימות הנעשות לפי הנחיית רבני ומנהיגי הציבור. העמותה לא הציגה אסמכתאות כלשהן לדיון במוסדות העמותה בדבר קיומן של חסימות כאמור או מדיניות שנקבעה על ידי ועד העמותה לעניין זה".

זאת ועוד: "בנסיבות אלו, עולה חשש כי החלטות מרכזיות ובעלות השלכה מהותית על פעילות העמותה, נעשו מבלי שהעניין נבחן כראוי על ידי מוסדות העמותה ומבלי שאלו נתנו את דעתם להשלכות שיש לצעד זה על פעילותה ולחלופות אפשריות. הדברים חמורים בעיקר מאחר ומדובר, כאמור, בהחלטות אשר אפשרו לגורמים פרטיים להפיק רווחים מנכסיה של העמותה. מצב דברים זה מצביע - למצער - על רשלנות משמעותית מצד חברי ועד
העמותה בניהול ענייניה של העמותה".

תוכן שאסור לפספס
120 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
85
גזלנים ארורים... רוב הנושרים ירדו מהדת בגלל הזבלים הללו כל הרע בנים למינהם שנותנים להם ליגטימציה יבואו על עונשם ועל החילול השם והקרדום מהתורה שהם עושים ועל הכשר הגזל של הציבור.
אני הודעתי06.08.20
84
איך ייתכן שלא חוקרים את פקידי משרד התקשורת שנתנו יד וגיבוי מלא לפעילות הפלילית במשך כעשור? האם אין פה חשד לקבלת טובות הנאה? האם פקידי משרד התקשורת סתם אדיוטים שהתעלמו ממאות תלונות של הציבור?!
פקידי משרד התקשורת עיוורים?05.08.20
משרד התקשורת יצא נגדם מלא פעמים (אני אומר זאת מידיעה ולא משמועות וכיו"ב) והם הוועדה בדרכיהם הנבלות עשו עליהם מה שנקרא אמבוש הפעילו קשרים וכו' והדבר נעלם עוד לפני שהגיע לדרגים המעט גבוהים יותר במשרד התקשורת
היה06.08.20
שקר!!
מושחתים הבייתה06.08.20
83
אני קונה רק מכשיר חילוני נמאס מהשקרים של אנשי החצר של "הגדולים" שאומרים לרבנים מה שהם רוצים ולא את האמת .
בן ישיבה05.08.20
לא צריך להידרדר לקיצוניות, תקנה מכשיר נוקיה פשוט עם הודעות.
מזמשנה06.08.20
יופי חמודי הראתה מה זה לוועדה הא?
יאיר07.08.20
דפקת את עצמך....
ישי05.08.20
מי זה?
יהודה דוואק06.08.20

הצגת כל התגובות

82
אחר כך צריך להוציא מהמושחתים האלו את הכסף שהם עשקו כל השנים. אני קניתי במהלך השנים 7 פלאפונים. זה אומר שהם גנבו לי בערך אלפיים ש"ח.הם אף פעם לא הסבירו מה מייקר את הפלאפונים הדפוקים שלהם.
ישש05.08.20
81
פעם אחר פעם מכרו לחרדים טלפונים שלא היו שוים 100 ש"ח באלפי שקלים וגם טלפונים תקולים, ועוד כהנה רבות, וגם סיבכו אברכים בערכאות חילוניות בחובות של עשרות אלפי שקלים של ריביות חולניות, וכאשר אברך ביקש להתדיין בדין תורה ולא בבית משפט חילוני לא היה על כך שום אפשרות, לא היה וועדת כשרות ולא כלום, הכל היה
Eli USA05.08.20
80
להגיד על רבנים חרדים שאינם שאינם מתנהלים נכון, להגיד על רבנים חרדים שאינם מגישים דו"חות. לא יירחק היום בו ידרשו מאדמו"רים להתנהל נכון, להגיש דו"חות. מה שיגרום להגירה המונית של חרדים למדינות בהם יהיו רבנים פטורים מהגשת דו"חות.
משיח05.08.20
משיח יקר; אנו מחכים לך! בא, בא מהר! גלה לנו איפה יש פטור מהגשת דו"חות... אוהבים אותך, רק בא תגלה!
מצפה לישועה06.08.20
79
לכל המיגיבים לא מבין אותכם נכון שהם קצת קיצונים ועושים כסף אבל בסך הכל זה לטובתנו זה כמו שבישבה יפטרו את המשגיח כל הבחורים ישמחו אבל בסוף לא תהיה ישיבה
בני 05.08.20
הם רשעים ארורים.חסמו את המספר לאימי,לבנק,לרופא של אימי...אישה מבוגרת וחולה שאני צריך להתקשר אליה מספר פעמים ביום ,והייתי צריך לקנות טלפון חדש לא מסונן.
David05.08.20
לכבוד בני היקר! הועדה הזאת כבר לא מנוהלת ע"י רבנים אלא על ידי שתי עסקנים ששמותיהם ידועים. ואני אומר לך שגם בדוגמה שהבאת הערות כאן נכונות והדוגמה שלך לא מדויקת בלשון המעטה. אם מנהל המטבח לדוגמה שהוא לא ממושמע לרבנים והוא מחליט בכוח הזרוע מה ילמדו ומתי, אז כדאי מאוד לסגור את הישיבה הזאת, ודחוף! בהחלט
היגיון פשוט05.08.20
מה הקשר? תקנה טלפון פשוט ללא שום אפשרות צפייה או משהו-רק שיחות וSMS (שגם אותו אין בכל מכשיר). למה אתה חייב את הציור של החותמת הזו-שתעלה לך לא פחות מ200 שקלים נוספים (עלות המכשירים האלה הינם בערך 200-300 ש''ל-ופלאפונים כשרים, גם הכי פשוטים יעלו לך 450 ש''ח ומעלה)
ד05.08.20
בני היקר; אתה צודק שזה לטובתנו, אך דע לך שכל המגיבים כאן גם יודעים את זה היטב! ואעפ"כ כולם! מברכים על סגירתו. תמיד מצאנו השתלטויות והשתלחויות וקרטלים בתוך המערכת הציבורית... אבל כל כך גס! כמה אפשר?!
רוטוויילר06.08.20
78
ומלכות הרשעה מהרה תעקר ותשבר וכו'
איציק05.08.20
77
סוף סוף................... סמל של קרטל מנעו תחרות בכך שהקו לא ניתן לניוד והכנסות המפעילים מיליון ש"ח בחודש
חיימקה 05.08.20
76
האמת יצאה לאור
יהודה05.08.20
75
הגיע הזמן -
חיים05.08.20
74
כשהתוכנית נפתחה מחיתי כף כשהתוכנית תיסגר, לצערי גם אמחה כף
מושחתים נמאסתם06.08.20
נכון ומדוייק
גיל06.08.20
73
ככה זה שהועדה מאשרת קוים לא כשרים עם מחלוקות!!! בסוף השם מטפל גם בה והמבין יבין.
חסידה07.08.20
72
נראה לי שעדיין מוקדם מידיי מלברך שהחיינו כי מה מונע מחברי הוועדה לפתוח עמותה אחרת כול עוד גם הרבנים לא יפסיקו מלתמוך בוועדה הזו.
אלי05.08.20
71
ואני חשבתי שהכל לשם שמים!!
מנחם05.08.20
70
איזה אקשן , סוף סוף גילו שמה שנוגעים העסקנים החרדים הזבלים הללו נהפך לגניבות וכל עסקן מזוגג מושך לחצר שלו . עד מתי טיפשים תירדו בעם ישראל משיח מחכה שתתבטלו אליו אבל אתם כמו המרגלים לא רוצים להתבטל איזה עונש מחכה לכם
רותי05.08.20
69
הגיע הזמן... ........................
בני05.08.20
68
ברוך הטוב ומהטיב!!!! ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה!!! שנים שהציבור החרדי סובל נעשק, מנוצל, ונסחט תחת הרודנות של העסקנים הגנבים והמושחתים האלה אני מקווה שמבצר השחיתות הזה יתמוטט על כל העסקנים הגנבים והמושחתים האלה. (נ.ב. אם משהו מהחכי"ם החרדים יעז לפעול לעזרת המושחתים האלה - אני נשבע בשבועה ח
דוד מהפיצוחים05.08.20
גם לא לחברך מכלוף?
יוחנן06.08.20
67
אני בתור מי שמכיר מקרוב את הועדה אומר לכם, הם מושחתים!!!
"ועדת הרבנים"05.08.20
66
לא קרה כלום שני ראשי הוועד מסודרים הם ילדיהם ונכדיהם לכל חייהם כפי שהתברר בתחקיר.
דארווין05.08.20
65
חובה לפרק אותם
ללא שם05.08.20
64
הלוואי שזה יקרה ובלשון פשוטה זה לא יקרה... עוד יומיים מוציאים מכתבים מכל גדולי ישראל עד כמה שזה נחוץ ועושים שוב קומבינה
עו05.08.20
גם לי תחושה כשלך
רוטוויילר06.08.20
63
התחקיר העלה שהכנסות הוועד מגיעות למעל 1.000.000 ש"ח בחודש שהולכות לשני כיסים
RUTI CHOEN05.08.20
62
מונופול מושחת שלא מעניק סטנדרטים אחידים למתן כשרות למכשירים
רות05.08.20
61
גוף מושחת תאב בצע כסף. ובעיקר מלא פוליטיקה. רחוק מכוונות טובות.
אורי05.08.20
ג"א מצטרף
רוטוויילר06.08.20
60
לא רק המדינה גם ראשי הישיבות הליטאים
אנונימי05.08.20
59
עושים עלינו כסף כמה עסקנים שהפכו את הכסף שלנו למונפול שלא מבייש קרטל סמים
אמת06.08.20
58
כול פאלפון כשר עולה פי 3 מפלאפון רגיל ולאף אחד לא אכפת
סוף לגנבים05.08.20
ולא יודע מה אתכם אבל אכפת לי לשלם פי 3 על פלאפון כשר ומטומטם שלא שווה תמחיר
ת06.08.20
אכפת!!!!
ת05.08.20
אתה חלק מהגנבים?
יהודה דוואק06.08.20
57
אין חולק שזה דבר ניצרך טלפון כשר ואף חובה, אבל המצב שנוצר שקבוצה של אנשים גונבת כספם של אברכים עניים כשבגלל חותמת כשרה המחיר עולה עוד 200/300 שקל זה לא הגיוני, פשוט לא הגיוני סוף סוף יסגרו אותם ויעשה צדק
גנבים05.08.20
מה נעשה למי שאין שכל ולא למד לימודי ליבה? שיסבול בעיה שלו
יוני05.08.20
56
סוף גנב לתליה.
חיים05.08.20
אני עדיין לא רואה שזה מתפרק... הלוואי ויתלו אותם.
שיף06.08.20
55
בטו באב גאולה לכל עם ישראל ומפלה למונופול המושחת
חדשות טובות 05.08.20
54
מוכרים מכשיר שעולה בשוק 200 ש"ח ב-450 ללא כל סיבה!!
גנבים 05.08.20
53
שהחיינו וקיימנו והגעינו לזמן הזה.רק שנראה לי שהם ימרחו הכל ובעוד שבוע שבועיים נשכח שזה קרה. הוועדה תמשיך לעבוד ולגנוב כסף במסווה של הצלת בני נוער מאינטרנט הארור . עלמא דשיקרא.
ישראל05.08.20
גם לי תחושה כשלך
רוטוויילר06.08.20
52
מזל טוב! שהחיינו וקימנו והיגיענו לזמן הזה
רחלי05.08.20
51
מגיע להם
איזה שמח 05.08.20
50
צריך דחוף להעיף את העסקנים האלו, ולפתוח ועדה חדשה עם אנשים ישרים בפיקוח צמוד של רבנים שלא יקרא מה שניהיה כאן
בני ברק06.08.20
49
כול הוועדה הזאת זה מנוהל על ידי עסקנים שאומרים לכמה תמימים שיהיה להם פלאפון כשר בעוד שהם מחזיקים את הפלאפונים הכי טמאים בשביל לעשות כסף על חרדים אז שהחיינו ואמן שיתפרקו
סוף סוף 05.08.20
48
סוף סוף הגיע הזמן
צרכן תקשורת שפו05.08.20
47
סוף גנב לתליה, וסוף הועדה לגווייה.
חשוב לדעת!05.08.20
46
צריך לפרק אותה עד יסוד! ולאפשר תחרות חופשית בקומה הכשרה...
היגיון פשוט05.08.20
45
גנבים שודדים לכו הביתה
NHNH05.08.20
44
לפחות בדבר אחד יש הסכמה מלאה בין הציבור למ המשפטים. לסגור ומהר...
רינת צוקערברגער05.08.20
43
הגיע הזמן
יאלה05.08.20
42
בקיצור קומבינה
ללא שם05.08.20
41
זה ארגון טרור
קופץ משמחה 05.08.20
נכון שיפסיקו לעשוק ציבור ירא ה'
פ05.08.20
40
לחפש קומבינות זה מה שיהיה הוועדה הזאת מושחתת מהבסיס!!!! כמובן טלפון כשר זה דבר מבורך וזה דבר נצרך אבל לא שיגנבו מאיתנו על זה סכומים גבוהים לא שיחסמו לנו קוים של חדרים בזמן הקורונה בגלל שהחיידר לא שילם לוועדה עליו לא שיעשקו אברך מסכן
סוף גנב ל...? 06.08.20
39
לא היו ימים טובים לישראל כ או באב
יהודי05.08.20
38
מישהו באמת מופתע?
פתח תקוואי 05.08.20
37
אינשאללה יפרקו את מבצר השחיתות הזה שיפסיקו להתנכל לאנשים בדברים שהרבנים לא אמרו ולהרוויח עי"ז כסף
אלי05.08.20
36
משרד המשפטים עוד לא התרגל שכך פועל המגזר החרדי? הוא לא התרגל לזה שהכל שם זה קומבינות פרוטקציות וניהול של מדינת עולם שלישי-ב ה כ ל-פשוט בהכל, בישיבות בסמינרים בעבודות בשידוכים בפוליטיקה-אפילו בסגנון דיבור וסגנון התנהגות, זה אמנם במגמת שינוי בשנים האחרונות אבל זה ייקח הרבה זמן. אבל עדיין זה המגזר שהכי
ד05.08.20
לא הכל שם קומבינות רק הוועדה הזו!!
מוציא שם רע05.08.20
כן? מה עם וועדות הקבלה בסמינרים? השיקולים שם הם שיקולים מקצועיים נטו? ומה לגבי הרישום בישיבות? ומה לגבי עזרה כשצריך-מהפוליטיקאים החרדים? נכון שיש יוצאים מן הכלל- ואפי' הרבה יוצאים מן הכלל. אבל המגמה היא כזאת
ד05.08.20
35
יש סופסוף
ארי אנגל05.08.20
34
ועל כך נאמר "כל כלב בא היום שלו" והוסיף שולי רנד- והנה בא היום שלו.........
ישתבח שמו לעד 05.08.20
33
אני אגיע אישית "לפרק" את קבוצת המושחתים הזו!!! שרק כסף מעניין אותם! קו שקרוב אליהם פתוח!! ומי שאין לו קשרים למרות שמדובר בקו לתלמוד תורה סוגרים!!! מי שמכם לראש??? זה הוועדה לענייני כספים!! אין רב אחד שמפקח על מה שעושים קבוצת שרלטנים!!! האמת יצאה לאור!
חיים05.08.20
32
ברוך שפטרנו
חרדי חרד05.08.20
31
איפה משטרת ישראל? להב 433? מישהו נרדם בשמירה!!!
חרדי זועם06.08.20
30
כזו בקשת פירוק חריפה וחמורה, אבל משרד התקשורת גיבה את העסקנים המושחתים, וידא שיש להם מונופול. רק אתמול נציג משרד התקשורת אמר בועדת הכלכלה שהוא מתנגד לאפשר לאנשים לעבור עם המספר שלהם לכשרויות אחרות, ושהטלפונים הכשרים זה רק של העסקנים. עכשיו הגיע הזמן לחקור את השחיתות במשרד התקשורת, שידעו מהמעילות אבל
חוקר05.08.20
29
סוף סוף ניפטר מהארגון הזה שהשתלט על חיינו בחסות האידישקייט
אורח05.08.20
28
ממש וועדה שאין לה שום צורך אלא שחברים של עסקנים חרדיים ירוויחו המונים על כל הורה שרוצה לשלוח את ילדו למוסד חרדי ו"מתחייבים" שני ההורים להשתמש רק במכשירים ב"פיקוח".....לרוב ההורים ישנם 2 טלפונים בגלל שה והביזבוז ממש מיותר!!! (ואלה שלא עם סמארטפון בצד שלא תגידו שלא מבטלים זמןהם כל בזמן מפטפטים בטלפון!
שרה05.08.20
.
ב05.08.20
27
חובה לפרק אותם
יהודה05.08.20
26
"אין שמחה כמו שמחה לאיד" המשפט הזה כ'כ נכון עכשיו
יאיר05.08.20
25
ברוך הטוב והמטיב צריך לדאוג שהתגובות שנכתבות כאן יגיעו לעיניים של השופטים
אליעזר05.08.20
24
מי אמר שלא צריך פה מדינה . סוף סוף מדינת ישראל פועלת בכיוונים הנכונים
חיים יוס'ל05.08.20
23
חחחח. קיבלו שכל המטומטמים הם לא מבינים שהכל קומבינה ניצול ציני של אנשים חסרי שכל ובלי דעת שעושים מה שעסקנים אומרים להם ומעשירים את כיס העסקנים,בדירות,ורכבים מפוארים . ואילו אלו שעושים כדברם נוסעים עם אופניים חשמליות מקרטעות.
יאיר05.08.20
22
סוף סוף מגיע עמותת העסקנים לסופה!
היגיון פשוט05.08.20
21
צריך לדרוש מהמשטרה שלה"ב 433 יחקרו את כל השחיתות הזאת של וועדת "הרבנים" יחד עם הפקידים המשוחדים במשרד התקשורת שמתעלמים ממאות תלונות של הציבור נגד "הרבנים" המושחתים האלה!!!!!!!!!!!!! אבל... כמו שכלנו יודעים... לא ביבי - לא חוקרים. ש"החרדים יאכלו ח*א מהעסקנים שלהם..."
משה מהפלאפל06.08.20
20
סוף סוף מישהו מרים את הכפפה הגיע הזמן!!! וועדה מושחתת שגונבת את הכסף שלנו! ברוך הטוב והמיטיב!
חיפה05.08.20
19
סוף סוף הגיע הזמן לפרק את הגוף המושחת שכופה לנהוג ע"פ תפיסת עולמו של הגורים תפילותיי שיתפרק ושכמה כרערס יישבו בבית סוהר
יהודי05.08.20
18
תפסיקו להצביע ג . זה הפתרון
שוקי05.08.20
מה זה קשור??????
בנט05.08.20
מה הקשר??!
שוקי05.08.20
אתה מתמם? הח"כ החרדים תמכו במצב הזה 16 שנים... מתמם מסכן...
המסביר לצרחן06.08.20
17
מה לעשות הציבור החרדי ברובו רוצה את ההכשר זה דמוקרטיה
משה05.08.20
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אותי מצחוק, אף פעם לא ראיתי בכיכר השבת בתגובות הסכמה על נושא מסוים, אם תסתכל כל התגובות חוץ מ36 וממך מסכים שפשוט זה גוף מושחת שאף אחד לא רוצה. חחח "הציבור החרדי ברובו רוצה..." אני עדיין צוחק.
מזמשנה05.08.20
אל תגיד שרוב הציבור רוצה את זה תגיד שכל הציבור נמצא מתחת מונופול מושחת שאין כדוגמתו ושמרוב לחצים של העסקנחם זה הגיע למצב שרוב הרבנים לא הצליחו לעמוד בלחצים שהם הפעילו אפילו שאין בזה שום היגיון בהרבה מהקווים שהם מנתקים וכו וכו ואני עוד התבאטתי בעדינות....
אליעזר 05.08.20
למגיב בשם משה; אם אתה אומר דמוקרטיה, זה לא הולך עם שרלנטנות וקומניזם... ושים לב לתגובות פה!, על אף שהציבור יודע היטב שזה לטובתנו, כולם! מברכים על סגירתו... זה מראה על עומק הבחילה והאכזבה! מהמערכת... תראה איזה מחיר יקר מוכנים לשלם ובלבד שיסגר... כמה כואב!
רוטוויילר06.08.20
16
אנחנו הקמנו ווצאפ משפחתי וניתקו לנו וכששאלתי אדם שמקורב אמר לי שאם אני ישלם פעם בשנה 400 שח הוא ידאג שהקו ישאר חבל חבל חבל
צבי05.08.20
15
אם צריך D9 תעדכנו
אבי05.08.20
אהבתי
רוטוויילר06.08.20
14
אינשאללה, שיצאו לנו מהוריד.
א.ב05.08.20
13
סוף סוף נמאס מהחונטה הזאת כבר האהבלים הרע בנים האלו חוסמים קוים מצילים חיים אין פלא הם גם נגד עטיית מסכה הרוצחים האלו יאללה לפרק את החונטה הזאת
ג'פרי05.08.20
12
לא צריך לפרק ולא כלום כל מה שצריך זה להפסיק את הקצאת קידומות ל"קומות הכשרות". כל מי שירצה את חסימת הוועד לענייני תקשורת, בבקשה, מי שלא רוצה, בבקשה, ולא צריך סימן חיצוני המעיד על אישור הוועד הנ"ל. כך כל מי שעכשיו לקוח של הוועד רק כדי לקבל מספר 'כשר' שהוא כרטיס כניסה לעולם החרדי ולמוסדות החינוך, יוכל
שלום07.08.20
11
איזה כף!!! הלואי... באגב מדובר בעסקנים מימות הרב אלישיב שעושים היום מה בא להם ולא חייבים לשמוע לאף אחד, ונדמה לי שחלק מהם עצניקים. נקווה להיפטר מהם בקרוב!
שלמה05.08.20
10
כך אמרו חז''ל . מי שלא מלמד את בנו אומנות בספו יעמוד וילסטם את הבריות . הגיע הזמן להתנתק מהחולי נפש האלה . איש איש ידאג לעתיד ילדיו ללא עזרה מהעסקנים המטונפים הללו , וללא עזרה מהפוליטיקאים החרדים ..כך העולם ייראה הרבה יותר טוב .
uuuyy05.08.20
9
אי אפשר להמשיך את העוולה הזאת! הגיע הזמן לשים לזה סוף!
אבי05.08.20
8
הגיע הזמן!
יהודית05.08.20
7
לא יאומן איך ציבור של חצי מיליון איש שבויים ביד העסקונה המסריחה! הגיע הזמן לשינוי.
אברכציק05.08.20
6
רק שגפני או מישהו לא יאיימו בפירוק הממשלה אם יקרה הנ'ל
ו05.08.20
ראשי הועד הם מהמגזר של ליצמן
עובדות לפני הכל05.08.20
לכן כתבתי ''גפני או מישהו'' אני (ב'ה) לא מכיר את ראשי הוועד
ו05.08.20
5
באמת הגיע הזמן- כדאי שיפרקו עוד הרבה מונופולים (סוג של) שבשליטת עסקני העולם החרדי-שפשוט עושקים,בשקט בשקט- את הציבור ומתעשרים דרכם. הבעיה היא שבהרבה מקרים הם גם שולטים ברבנים ולכן הציבור מציית להם והולך אחריהם כאילו הם בעצמם הרבנים- למה באמת יש רק 'וועדת רבנים לענייני תקשורת' אחת? למה במוסדות ובכל שא
יאיר05.08.20
4
זו עוד סיבה לברך ברוך הטוב והמטיב ביום טו באב !!!
יוסף05.08.20
3
יש איזה כיף
הרב החתיך05.08.20
2
איז כיף לשמוע
חרדי05.08.20
1
בדיחה מה שהיה הוא שיהיה סך הכל ענין טכני שום דבר לא הולך להשתנות ואגב לדעתי בעצם הענין בלי כל המסביב הם פעלו ממש טוב בתכלס רובו ככולו של הציבור מחזיק פלאפון כשר בזכותם
בדיחה06.08.20
זה מחוסר ברירה פשוט... אם לא היו קונים כשר לא היו מתקבלים לשום מקום
ה06.08.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 15:35

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24