כיכר השבת

"זו לא ממשלה, זו הפקרות!"

אין לימודים בערים האדומות: "טמטום, רשעות ואטימות"

שעות ספורות לפני פתיחת שנת הלימודים, הקבינט הכריע: הלימודים בעשרות ערים וישובים לא ייפתחו • בין היתר, בערים ביתר עילית, עמנואל ורכסים • ביקורת קשה על ההחלטה (אקטואליה)

89
ישי כהן | כיכר השבת | י"ב באלול | 01.09.20
החברים החרדים בקבינט הקורונה לצד נתניהו
החברים החרדים בקבינט הקורונה לצד נתניהו (צילום: קובי גדעון - לע"מ, פלאש 90)

פחות מתשע שעות לפני פתיחת שנת הלימודים, שרי קבינט הקורונה הכריעו כי הלימודים בערים האדומות, 23 במספר, לא ייפתחו. הילדים הנרגשים הלכו לישון בידיעה שהבוקר (שלישי) הם עולים כיתה ופותחים את שנת תשפ"א, ומתעוררים להודעה כי הם נשארים בבתיהם.

בהחלטת הקבינט נאמר: "השיקולים הבריאותיים מחייבים מניעת פתיחת שנת הלימודים באזורים אדומים, ועל כן, נוכח דחיפות העניין, מוצע לעשות שימוש בסעיף האמור ולקבוע כי התקנות יכנסו לתוקף באופן מיידי".

הערים האדומות: ביתר עילית. רכסים. עמנואל. דאלית אל-כרמל. טירה. עין מאהל. כפר קאסם. עספיא. לקיה;. בין ג'ן
מעלה עירון. אעבלין. כפר ברא. ג'לג'וליה. כפר עזה. אל-בטוף. כעביה-טבאש-חג'אג'רה. ג'דיידה-מכר. אום אל-פחם. ג'ת. טבריה. כפר כנא. זמר.

שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט, התייחס להחלטה ואמר: "רבבות ילדים הלכו לישון הלילה עם ילקוטים מוכנים, מרוגשים לקראת פתיחת השנה, ויקומו בבוקר באכזבה אדירה על ביטול הלימודים. סתם. שרי הממשלה, לא ידעתם מראש מתי ה1 בספטמבר? הייתם חייבים לדחות את 'הדיון הדרמטי' ללילה האחרון? לא יכולתם שלשום? למה החובבנות והאטימות הללו? לא אכפת לכם?!".

ח"כ איילת שקד תקפה: "שלום לחברים בממשלה-תמשיכו לריב ביניכם ועם הפקידים, וילדים שכבר הכינו את הילקוט בהתרגשות למחר יגלו בבוקר שאין בסוף בית ספר. אי אפשר היה להחליט את זה לפני 4 ימים?".

ירח טוקר, יועצו של יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, תקף את ההחלטה ואמר: "העובדה שהקבינט מקבל החלטה עכשיו, ב-23:00 בלילה - אחרי שהיו לה חודשים שלמים להכין תרחישים - לא לפתוח מחר בתי ספר בערים אדומות, בשעה כזאת, כשהילדים כבר ישנים בערים אלו, החלטה שמשליכה על עשרות או מאות אלפי ילדים, היא לא פחות משילוב של טמטום רשעות, ואטימות. הזויים".

טוקר הוסיף: "שלוש אחייניות שלי מביתר עלית הלכו לישון הלילה מרוגשות לקראת הלימודים, החברות והמורות שלהן. תדמיינו את הדמעות שלהם בעוד כמה שעות כשישמעו שאין לימודים. מה זו האכזריות הזאת? מה זו הרשלנות הזאת? לא היה לכם זמן להיערך לזה? זו לא ממשלה, זו הפקרות!".

תוכן שאסור לפספס
89 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
שהחסידים ימשיכו להסתובב בלי מסיכות כאילו הם חסינים מהנגיף, ואחר כך יתלוננו. פרימיטיביות לשמה. גועל נפש. אני אברך חרדי מאוד אגב.
דוס אכפתי02.09.20
51
תפסיקו להתלונן, מסביבי הרבה חולים כמו אצל הבני דודים, מה אתה טוקר ופטרוניך, מציעים כדי להוריד את התחלואה בבני ברק לרמה של רמת גן, תתחילו להיות קונסטרוטיבים! ולטפל עם הוכחות במבחן התוצאה!.
תלמיד01.09.20
ממליץ לא להיבדק כמו ברמת גן
סיטון01.09.20
50
מי שלא נדבק מקורונה לא יודע איזה סכנה יש בזה, אנחנו עברנו כמה שבועות בין חיים למוות ורק אז הבנו שאסור לזלזל
דוד01.09.20
תפסיקו להלחיץ את הציבור!!!!!!!! זה לא כמו שעושים את זה, צריך להיות רגועים ועוברים את זה, אנשים כאן בטוחים שהולכים למות מזה....
חולה לא מאומת01.09.20
הרבה מאד ידידים וקרובים שלי עברו את זה קל מאד [עצה אמיתית מאד לשים רבע כפית אקונומיקה באמבטיה חמה עד רותחת ולהתרחץ בה תוך זמן קצר הכל מסתדר בעזרת השם אמיתי! אמיתי! גם מי שזקן לא כדאי ללכת לבית החולים תטפלו בעצמכם בבית סבא וסבתא שלי זקנים וחלשים ונדבקו בקורונה הם נשארים בבית ושומרים על הבריאות והם
מעניין02.09.20

הצגת כל התגובות

49
מנותקים מהעם.. בכל הבתי ספר גם יחד אין תחלואה כמו בהפגנות... מתי כבר יבינו ילדים לא מדבקים מבוגרים וכמעט שלא נדבקים. מנותקים נמאסתם!!!
N01.09.20
48
אוווף איזה עצביםםםם!!!!!!!!!!!!!
אורי01.09.20
47
עשיתם מבית ספר מחנה קייטנה או משהו דומה... תאמינו לי שרובם בסוף שמחו שאין לימודים
מישי01.09.20
46
לחלק מהחרדים יש קשיי קליטה בנוגע לשמירת הנחיות, וגם לערבים, שלא יתבכיינו. אני בעצמי מנהלת משפחתון וצריכה לריב עם הורים כל יום להביא הצהרת בריאות ולמדוד חום בבית.
אפרת01.09.20
החרדים למדו היטב את שיח הזכויות , אבל בדיוק כמו הערבים שיח החובות רחוק מהם ומעולם המושגים שלהם כמה וכמה שנות אור...
החרדים01.09.20
זה לא קשור לחרדים או חילונים זה קשור לאנשים שאין להם קליטה!!!!!ויש כאלה בכל ציבור..
מרי01.09.20
45
אנשים מתים תפסיקו להתלונן זה חילול השם... תראו איך איטליה ניהיתה ירוקה בגלל שסגרו את מוסדות החינוך
מתנחל01.09.20
44
צריך להוציא חוק שאין אפשרות לקבל החלטה מעכשיו לעכשיו. זה מחרפן את המדינה. חוק יכול לחול מינימום 72 שעות אחרי קבלת ההחלטה. תנו לאנשים להתארגן. אם זה חיכה עד עכשיו זה יכול לחכות עוד קצת
דוד01.09.20
צודק 100%
תמר01.09.20
43
בלי חתונות המוניות "בחוץ" בלי מסכות וריקודים והמון מפגשים לא נחוצים אני חודש וחצי הייתי בבית עם הילדים יצאנו 3 פעמים לגן שעשועים עם מסכה ורחוק מילדים אחרים ואני לא בעיר אדומה היו צריכים לשמור יותר!!!
חוזרת בתשובה01.09.20
42
מסכים עם התוקפים. טמטום, אכזריות. ותעודת עוני לממשלה הלא מתפקדת
המגיב01.09.20
41
מה עם ירושלים היא לא נחשבת עיר אדומה .............?
נועה01.09.20
40
המאמר "איזה חכם הרואה את הנולד" לא נאמר על גמזו זה נאמר כנראה על פרופ' גבי ברבש הוא ראה את הנולד ולא הסכים לקבל עליו את התפקיד ללא סמכויות ברורות, הלא חכם גמזו (ולא לטובה) רץ כאחוז עמוק לתפקיד ללא שהוא בכלל ידע מה מצפה לו ולמעלה מחודש וחצי בתפקיד עדיין לא עשה כלום חוץ מברבורים ושליחת מכתבים להגדלת ה
מנחם 01.09.20
39
נכון שזה טפשי ולא במקום להכריז על ביטול לימודים סמוך כ"כ לפתיחת שנה"ל.אבל סוף סוף יש החלטה חכמה נורמלית אחת. סכנת נפשות גדולה לפתוח שנה בערים שנחשבו אדומות. הרי זה ברור וללא ספק שתהיינה הרבה הידבקויות. אומנם הילדים התאכזבו מאוד אבל עדיף שיתאכזבו מאשר שבסוף ידבקו מאות כמו בתחילת הגל השני שעכשיו אנו ר
אתי01.09.20
38
זו התנהלות מחפירה של הממשלה!!! הקורונה איתנו מחודש מרץ וזו לא הפתעה שב 1/9 מתחילים לימודים לא צריך לחכות לרגע האחרון ב 12 בלילה כדי להודיע דבר כזה איך אנשים אמורים להתעדכן ולהתארגן מ 12 בלילה ועד 6 בבוקר?!?! חוסר מנהיגות, וחוסר שיקול דעת מינימלי! מי הטמבל שהחליט שהתראה קצרה זה לגיטימי??? שיתאפסו על
גמזו תתפטר01.09.20
37
למה רשעות. לכל אורך הדרך לא נותנים לממשלה לעבוד. מה לא מובן. יש מגפה זו מציאות. אם הרופאים לא קובעים . אז כל ילד ייקבע אם יש או אין מחלה. טימטום בזה שכל אחד חושב . שהוא גם ראש ממשלה וגם פרופסור. לכן אנו נראים כך.
בני01.09.20
36
חכמתו העמוקה של גמזו "הילד תחת השגחת מורה ידביק, ואילו ללא לימודים ויטייל ברחובות ויכנס לסופרים ולפארקי משחקים שם לא ידבק"
משה בן אברהם01.09.20
חוכמתו של גמזו באה למנוע נזק גופני, ממחלה שלא ידועים עדין ההשלכות ארוכות הטווח שלה, במקום לברך על ההחלטה ולמנוע מהילדים להגיע לסופר או לפארק השעשועים, לא רוצים לשמוע על ונשמרתם לנפשותיכם, זה ממש לא ברור.
רויטל שחר01.09.20
35
החרדים מותקפים...מוגבלים....מנצ את הקורונה כדי לנתק את הילדים מהחינוך....
קובי01.09.20
34
טימטום רשעות ואטימות רק מי שאין לו יראת שמים יכול לכתוב מלים כאלה על מי ממגן על ילדי ישראל
אברהם ויצמן01.09.20
33
תפסיקו לבלבל את השכל כל ילד שמח להישאר עוד כמה ימים בבית ולא להקשיב לשיעור דקדוק
דוד01.09.20
אתה פשוט לא צודק! החופש הזה שיגע את כולנו!
ליטאי פשוט01.09.20
32
בושה וחרפה! של מדינת ישראל' שנכנסה לקו של מדינות האנטישמיות שהם נגד אנשים שחיים עם מורשת העם היהודית .
גועל של מדינות01.09.20
מה פשר המילה "אנטישמיות"? לא לימדו אותך בכוילל?!
עוד טמבל02.09.20
31
אחרי כל העומס שהיה בטבריה השנה...והיה עומס לא נורמלי...אז פתאום זה כן עיר אדומה??????????????? האח המתוקות שלי צריכות להשאר בבית🤐 האם זה נורמלי???? התלבושת של בית ספר מוכנה והבנות עצובות😪 יפות שלי אוהבת מלאאאאאאא
דודה לאחניות מטבריה01.09.20
30
טמטום רשעות? אתם הבעיה יכלתם לדעת מראש שזה דעת הפרויקטור שעמד על כך בכל תוקף שמתם ראשכם בחול כרגיל .עם תחילת המגיפה לכם היה כל הכח והידע והאחריות לתת מידע אמין ויעיל ולערב את גדולי ישראל להחיל מיד אמצעי זהירות וריחוק אבל כרגיל עמדתם מהצד וניסיתם לדחות כל פעם את מתווה הריחוק עד שהבנתם שזה מגביר את המ
יחיאל01.09.20
29
רק גמזו חכם הרואה את הנולד??? כן סגר את אומן כבר לפני חודש תסמן לעצמך וי.
איש קרית ספר01.09.20
28
צחקתם על אומן.מידה כנגד מידה.למי שאין לב להבין אחרים גם כך לאחרים אין לב להבין אותו עקבתי אחרי התגובות לגבי אומן וראיתי התנשאות עבירות שחצנות גאווה רק לא רחמים כף זכות הבנת אחר במידה שאדם מודד מודדין לו.
ללא שם01.09.20
בבתי ספר גנים וישיבות היו מלאא הדבקות ומוסדות נסגרו על ימין ושמאל והמון ילדים אנשי חינוך ומשפחותיהם נכנסו לבידוד והדביקו אחרים. פשוט להרבה הורים נוח להחזיר את הלימודים ובזה אין סכנה ועל זה לא חל ונשמרתם לנפשותיכם כי הם רוצים לחזור לעבודה כי זה ודאי יותר חשוב מתפילות ואומן ראש השנה ועל זה צועקים וזוע
אורן01.09.20
27
זה באמת טימטום גדול
אליהו01.09.20
26
גועל של שלטון השמאל והפעם זה ביבי נתניהו וביבי גנז אנשים לא אחראים
הרדיפות האפילות01.09.20
עד כמה שאני יודע החרדים הם חלק מהממשלה הזאת, במקום להאשים את ביבי תאשימו את הנציגים החרדים. אם ההשפעה שלהם היא אפס אז שיעופו כבר מהקואליציה!
והחרדים?02.09.20
25
אם כל האחים בני יצחק ובני ישמעאל יקימו מפלגה אחת, יהיו המפלגה הגדולה בכנסת, יקימו ממשלה בה ליצמן ראש הממשלה וטיבי שר הבריאות, הכל יראה אחרת, ולא יטילו סגר על הערבים והחרדים.
משיח01.09.20
אולי שטיבי יהיה שר הביטחון?!?!?! מה השטויות?
אולי שטיבי יהיה02.09.20
נכון כי לא יהיה על מי להטיל סגר בעצם רק על הערבים כי טיבי המחבל וכל חבריו המחבלים יהרגו את חבריהם למפלגה [היהודים] ואז ממילא לא יהיה על מי לעשות סגר כלומר רק על הערבים
בני גנץ01.09.20
24
אני גרה בביתר עילית- והבוקר כל המוסדות נפתחו כרגיל! הילדים בגנים ובבתי הספר אין שינויים אפילו צהרון מתחיל בזמן גמזו אתה לא רלוונטי, אף אחד לא סופר אותך ולא את ההחלטות שלך שמתקבלות ב 12 בלילה תתפטר! כל החלטה שתקבל פשוט יצפצפו עליה כי איבדנו את האמון במערכת
שטויותת01.09.20
23
במקום לדבר , תתפטר עם חבריך . אלא מה , אתם לא מתפטרים אלא דבוקים לכסא ורק מתלוננים ..
טוקר מדבר01.09.20
22
שיפסיקו להאשים את גמזו. דרעי וליצמן תראו איך אתם נראים....... איך אתם וביבי מקבלים החלטות
חיים01.09.20
21
בושה וחרפה! של מדינת ישראל' שנכנסה לקו של מדינות האנטישמיות, שהם נגד אנשים שחיים עם מורשת העם היהודית .
גועל של מדינות01.09.20
בעזה חברון ורמאללה מחכים לכם בזרועות פתוחות, למה אתה סובל וממשיך לחיות במדינה "אנטישמית"? השערים עוד לא סגורים, אתה יכול לברוח, יאללה ברח...!
אוף, מפגר!02.09.20
20
אולי הממשלה מחמירה מאוד בהלכות פיקוח נפש? לפני שמפרסמים קללות אולי כדאי גם להבין את המצב?
דב01.09.20
19
וואו, הילדים הלכו לישון עם תיקים ובבוקר מה יעשו עם התיקים???????? תגיד בנט אתה רציני? זאת הבעיה? הילדים? הבעיה שכשמודיעים בזמן יש בגצים ובשמצים וטוב שעשו בהפתעה, הילדים?? אל תדאג להם הרי לא זאת הדאגה שלך באמת, העיקר להשמיץ את נתניהו. אז תמשיך לנבוח. הכל טוב. בין כה עוד מעט תיעלם עם ימינון שלך.
בנטי01.09.20
18
ההחלטה נכונה ואחראית. העיתוי גרוע ומרושע. אולי עכשיו, שהבנות לא יהיו בגן, תושבי הערים החרדיות יתחילו לשמור על הכללים.
יאיר01.09.20
17
איזו אכזבה, איזה נעליים... הם שמורים ומוגנים הרבה יותר בבית מאשר בכל בית ספר שהוא. רק הרוויחו!!! תיהנו כל עוד אתם יכולים!!!
אפרת01.09.20
16
חילונים נחמדים אתם לא מענינים אותנו אנחנו ניחיה איך שבא לנו ואם לא בא לכם תחפשו מקום אחר לגור הארץ שיכת לנו אתם סתם עם שהמצאתם ולא היתה בהיסטוריה וסתם כובשים שכל העולם לא סובלים אתכם
רפי01.09.20
מי ששולט כאן בינתיים הם הציוניים, ברצותם אתה ודומיך מחר נזרקים לחברך המתוקים ברמאללה או בדמשק. בכל העולם הישראלים מבוקשים ומשלמים להם הון עבור הידע והטכנולוגיה שלהם, איפה בדיוק רוצים בחרדים? איפה מגיעיםחרדים והשכניםלא מעקמים את הפה וסותמיםאת האף? צבור בור נחשל ופרימיטיבי, מה תרמתם לעולם במאות השנים
חי בנדמה לי?01.09.20
לא הכל רואים !נשגב מבינתך כנראה ......
מרי01.09.20
בכל העולם רוצים אתכם חחחח בכל העולם טורפים אתכם ומחכים רק שתיעלמו וגם אנחנו איתכם! כן! לא יעזור כלום עשיו שונא ליעקב מאז שניתנה לנו התורה ותמשיכו לדמיין שמישהו אוהב אתכם ידע מה? שכולם יאהבו אתכם אנחנו לא!!! לכו לכם לכולם אנחנו נסתדר פה יותר טוב בלעדיכם! ברגע שארץ ישראל תהפוך לשומרת מצוות יהיה שלום ב
אחת01.09.20
"בכל העולם טורפים אתכם" - השנאה יוצרת הזיות הא? בינתיים מדינת ישראל היא אחת החזקות והמשפיעות בעולם, השמדה שלה תביא בוודאות להשמדת הגלקסיה, איפה אתם פשפשים קטנים?! מי סופר אתכם? "אוהב" - אף אחד לא אוהב את אף אחד, זה העולם, אבל אותנו צריכים בכל העולם, אתכם מנסים לזרוק מכל מקום בעולם כבר 2000 שנה כי
לקחת משהו הא?02.09.20
בוקר טוב אנטישמי קטן מרגיש את עצמו גדול עם המדינה ה"יהודית" שלו מדינה שמשוועת להסברה כי כל העולם שונא אותה נכון מדינת ישראל היא מדינה נחשבת אבל כמה העמים היו שמחים לו היתה נמחקת!! וכן! נכון להיום קשה לנו מאוד עם הציונים שונאי ישראל שמתאנים לנו על כל צעד ושעל! ואנחנו כאן כי זו המדינה שלנו ואני מאמין
וואן02.09.20
תענה לעניין טמבל! הרבה מדינות היו שמחות אם ארה"ב תימחק - אתה חושב שזה מזיז לאמריקאים? איך אמר בן גוריון "לא חשוב מה אומרים הגויים, חשוב מה יעשו היהודים"! הציונים עושים, אחרים, כולל אתם, בוכים ומיללים. זאת המדינה שלך? אפס תרומה לביטחון ולכלכלה, לכם לא אכפת אם אחמד טיבי יהיה פה ראש ממשלה העיקר שתקבלו
לענין טמבל!02.09.20
עליך נאמר: למה יאמרו הגוים איה נא אלוקיהם אנחנו בגלות ובאמת עכשיו אנחנו נחשבים כעפר ושנואים על כולם ואמשיל לך משל: למה הדבר דומה? לאדם שמנפה קמח, הקמח נופל דרך החורים למטה והפסולת נשארת למעלה והנה הפסולת צוחקת ולועגת לקמח: היי קמח ראה כמה אתה כלום כמה אתה אפס זורקים אותך! ואני? למעלה!! מה קורה בסוף?
וואן02.09.20
15
עיר אדומה מקבלת או לא מקבלת את התואר רק לפי טיב הקשרים של ראשיה עם המערכת... מודיעין עילית, אלעד, בני ברק, אדומות פי כמה מביתר עילית, אבל הן לא אדומות. ביתר עילית שכבר נמצאת כחודשיים על גבול הצהוב כתום, היא אדומה. אין היגיון, רשעות היא זו שמנהלת את המערכת, וב"ה שהמוסדות אצלנו שמו פס וכולם נפתחו הב
חיים01.09.20
14
פתאום בני ברק לא אדומה? גם בני ברק היתה אדומה לא אפילו בראש הרשימה???????
ש01.09.20
13
1 בספטמבר מגיע כל שנה בהפתעה לא ידעתם??? והשנה יותר מתמיד
שירי02.09.20
12
שיישאר סגור.
יותר טוב שלא ייפתחו מוסדות מתוקצבים עם ל01.09.20
11
מה חשבת רק חרדים וערבים כי החרדים בין כה עם ביבי (דרך המפלגות החרדיות) והערבים בין כה לא עם ביבי ועוד תעיזו לומר שהשיקולים עניניים... סין זה פה. כבר אמרנו. עכשיו גם ידענו. רשעים ארורים
ימחש01.09.20
10
הטמטום, הרשעות והאכזריות הם של החרדים ושל החרדים בלבד, אחרת הם לא היו מככבים בראש הרשימה של הערים מוכות הקורונה. די כבר עם הדמגוגיה האינפנטילית שלכם, קחו כבר אחריות על החיים שלכם! 2000 שנה התרגלתם שאחרים מנהלים לכם את החיים ואתם לא מצליחים להשתחרר מהמנטליות במפגרת הזאת, יאללה תתפתחו כבר!
טמטום של מי?01.09.20
יאללה תעזבו אותנו אתם לנפשינו ותפסיקו להיות אפוטרופוסים עלינו!!! לכו באמת! 2000 שנה אנחנו מסתדרים יופי הגיעו הציונים שרק לפני 100 שנה נולדו עם העגלה הריקה שלהם ובאמת חושבים שלא נסתדר בלעדיהם?חחח לכו! לכו לכם ותנו לנו להסתדר לבד!!!!
אחת01.09.20
למה החרדים לא רצים בהמוניהם לחיות ברמאללה, בחברון ובעזה, הרי טוב יותר לחיות תחת שלטון ערבי מאשר ציוני, לא כן חרדים שקרנים וצבועים שכמותכם?! אתם אפסים בהגדרה - אפס תועלת, חוסר אונים מוחלט, תלות מלאה בחברות יצרניות סביבכם. אחרים מנהלים לכם את החיים 2000 שנה כי אתם אפסים, ולכן בעל כורחכם תרקדו לפי החל
שקרנית נאלחת01.09.20
אנחנו תורמים למדינה בדיוק כמו כל אזרח אחר .... כל אירגוני הצדקה והחסד זה של חרדים!!!!!!!!!!!! ולמי הם לא עוזרים ...אם לא לסבתא המסכנה שלך לקחת אותה לקבורה אחרי 120 שנה ,אתם חיים על חשבונינו בחינם רק שאתם לא רואים את זה!!!! וחבל.
מרי01.09.20
אפס רופאים, אפס מהנדסים, אפס חוקרים, אפס מדינאים, תרומה אפסית לבטחון המדינה, לעליונות הטכנולוגית שלה, איזה תועלת יכולה לצאת מצבור שלא לומד ליב"ה ועסוק בסוגיות מרתקות שהעסיקו את תושבי נהרדע ופומבדיתא לפני 2000 שנה?! אריתראים וסודנים כמוכם יש לנו מספיק, אבל בניגוד לכם הם לפחות לא מתבכיינים בלי סוף ול
סעי סעי02.09.20
עוד אחד אנטישמי הסתדרנו עם אנטישמים 2000 שנה נסתדר איתם גם עכשיו אני רק נהנית שחושבים אותי לאחת מהאלה שמניפים דגל פלסטין אז הרי לכם אני חסידית אגודיסטית הולכת לבחירות ואני ובעלי וכן כל הסביבה שאני מכירה עובדים יצרנים ותורמים לחברה ואתם חברה טיפשים שניזונים מתקשורת שמאלנית ומאמינים כמו פתאים לכל מילה
אחת01.09.20
יהודי לא יכול להיות אנטישמי חרדית אהבלית וחסרת השכלה, תלמדי את הגדרת המילה הזו לפני שאת משתמשת בה.
אנטישמי?02.09.20
הסתדרתם עם אנטישמים? אז למה אתם לא חוזרים בהמוניכם לאוקראינה פולין וכו', מה פתאום נזכרתם בארץ ישראל לאחר 2000 שנה, מה השתנה פתאום?! ההסטוריה שלכם ב 2000 השנים האחרונות היא פוגרומים שחיטות בלי סוף ושואה, ברור שאתם יודעים להסתדר ילדים קטנים ומפגרים שכמותכם...
מעניין02.09.20
הלו הלו חילונים אנטישמים כן!!! אנטישמים! נכון שבהגדרה המילה הזאת מתאימה לבני חם ויפת אבל היום המילה הזאת מתאימה לכל מי ששונא את מי שמייצג את בני שם ואלו היהודים האמתיים שומרי תורה ומצוות! להווי ידוע שגם הסבים שלכם נרצחו על קידוש ה' בפוגרומים ובמסעי הצלב!! לא רק הסבים שלנו! אלא אם כן אתה מוציא את עצמ
וואן02.09.20
אז תמציא מילה אחרת אהבל, שמי זו עובדה ביולוגית, לכן שמי לא יכול להיות אנטישמי, יש לך פרשנות אחרת? תתאמץ ותמציא מונח אחר, מסובך הא? מי שמכם לאדוני הארץ? הכוח!!! באמריקה היו אינדיאנים, בניו זילנד אבורג'ינים וכו', החכם המהיר והפיקח הוא השולט. אתם בטלנים ובכיינים וקרבנות של המציאות ולכן תמיד ימשיכו לשל
אח הבורות!02.09.20
כך היה וכך לא יהיה!!! אנחנו היהודים בגלות אם זה גלות בין הגוים ואם זה גלות בין יהודים ומאז שבית המקדש נחרב באמת שולטים בנו ואנחנו מבוזים! האם זה אומר שאנחנו טפשים ועצלנים? ההפך ידוע שבמשך כל שנות הגלות היהודים היו אלה שהפריחו את ארצם איפה שהיו! גם ובעיקר יהודים שומרי מצוות בהמשך התרבו פורקי העול שבז
יהודי מאמין02.09.20
9
הבעיה בעיקר אצל החרדים והערבים, זה כמובן לא מקרי, שתי האוכלוסיות בעלות אותה המנטליות - בורות, אנרכיה, פרימיטיביות ותחושה שהם מבינים הכל על הכל. טוב שיש את החילונים בסביבה שמצילים חברות מהסוג הזה מעצמן. בזיון לאלו שטוענים שהם העם הנבחר, לא נראה לי שהעם הנבחר צריך להיו הטיפש , המפגר והפרימיטיבי מכולם.
חרדים וערבים01.09.20
הבעיה בעיקר אצל החרדים והערבים, שהחילונים שונאים אותם שנאת מות, והם הם המנהלים את המדינה...
יוני01.09.20
למה הציונים מנהלים את המדינה אתה יודע? כי הם לא בטלנים ועצלנים כמו החרדים. הבטלנות שלכם הביאה לכך שכבר 2000 שנה אחרים מנהלים לכם את החיים, זאת כי אתם לא מסוגלים להסתדר לבד, אהבלים....
למה?02.09.20
חולה נפששששש אני אפילו לא טורחת להסביר לך עד כמה הדברים שכתבת הם בזויים ולא נכונים
אני01.09.20
מחלקים בכויללים שלכם הסמכות לחלוקות דיאגנוזונות פסיכולוגיות ופסיכיאטריות? לך תערבב את הקפה בכוילל, לך...
עוד אחד...02.09.20
8
אי אפשר לומר "דופקים את החרדים", רוב האדומים הם ישובים ערבים ולא יהודים. מעניין, הם לא צועקים על פרופ' גמזו כמו החרדים. ואם היתה טעות כלשהי בשיקול בקשר לביתר עילית, בדיני נפשות עדיף טעות כזו על פני האפשרות השניה. אם כל הזמן יתנהגו כך, מי ירצה להיות פרויקטור קורונה במקרה והנוכחי יתפטר?
יהושע01.09.20
לצערי הצבור החרדי הוא כנראה הצבור המפגר ביותר בעולם, אפילו הערבים הצליחו ללמוד כמה דברים בעוד שהצבור החרדי עדיין משתרך הרחק מאחור כמעט בכל היבט אפשרי של החיים. החרדים הם הדעא"ש של היהודים, אטומים, מצומצמים, מפגרים והורסים כל חלקה טובה שהם מגיעים אליה. לא לחינם אף אחד לא רוצה חרדים בסביבתו.
לצערי01.09.20
אתה אח של המחבל מפ"ת?!
יוסי02.09.20
7
יותר טוב שיסגרו !!!!!!!!!!!!! אפשר הסבר למה בני ברק היא לא עיר אדומה? היא עיר בורדו אם היה צבע כזה. אני בעצמי נדבקתי ממישהו שנדבק בישיבה והדביק חוץ ממני עשרות..
חיים01.09.20
6
מי זה הילד הנרגש אני חייב לפגוש אותו ולהחתים על ספר השיאים כחננה הגדול ביותר
לא נושם01.09.20
5
ההחלטה אולי נכונה ואולי לא הבעיה העיקרית היא התזמון נראה כאילו 1 בספטמבר הגיע בהפתעה. על אומן מדברים כבר חודש למרות שזה סיפור של 50 אלף איש במקסימום שלא יקרה כלום אם נוסעים או לא אבל פה מדובר ב2 וחצי מליון ילדים לעזאזל שהם מחוייבים על פי חוק בלימודים! וחלקם אם לא ילכו לעבוד ההורים לא יהיה כסף!!!! ממ
שלום01.09.20
4
רשעות תגידו לעצמכם בכל פעם שמדביקים זה מזיק וניזק לכו תלמדו כנראה שלא למדתם מספיק. בושה
חוצפה 01.09.20
3
נראה אם תזכרו את זה בבחירות או שתמשיכו להצביע כרגיל.... ואם כן יש לכם בעיה ולא לאף אחד אחר
מיקי01.09.20
2
הכל בכוונה, החלטות קשות מקבלים ברגע האחרון בשביל למנוע תסיסה בחברה... מי ישמע אין בית ספר, מה כבר פיספסו
ללא שם01.09.20
1
טוקר אין לך על מי להלין הרי הבוס שלך וחביריו נמצאים שם עבור הציבור וקולם לא נשמע או יותר נכון רק קולם נשמע אבל מעשים אין , מוטב שתבוא אליהם בתלונות מאחר והם ידעו כמו כל עם ישראל על התוכנית של גמזו רק שבעוד שלנו אין מה לעשות הם היו אמורים לדפוק על השולחן לפני שבוע ולא להתעורר היום ולהתבכיין כהרגלם בק
אורן01.09.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 18:58

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 15:37

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 14:41

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 07:15

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

השיטור יחל באכיפה מיידית

החגיגות תמו: אלו הסנקציות בב"ב, שיחסלו את ליל שישי בעיר

שאול כהנא | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24