כיכר השבת

באשפוז • "שבר כלי"

נדבק בפעם השנייה ומתחנן; 'אני סובל, תקפידו' // מוטי פלמן

מוטי פלמן, הבעלים של 'כל הקפואים', בב"ב, נדבק לראשונה בנגיף לפני כ-3 חודשים וכעת הוא נדבק שוב ונמצא באשפוז. בטור כואב הוא מסביר, 'אני אדם בריא ולא מפסיק לסבול' (טור)

59
מוטי פלמן | כיכר השבת | י"א בתשרי | 29.09.20
מוטי פלמן, על רקע בית החולים
מוטי פלמן, על רקע בית החולים (צילום: באדיבות המשפחה ופלאש 90)

גמר חתימה טובה לכל אחי ואחיותי האהובים והיקרים.

כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא צעיר מדי, אך גם לא מבוגר מדי. אני בן 53 בריא מאוד גם בנפשי וגם בגופי. אני מנהל כל חיי קרבות בעסקים וב"ה מצליח לעמוד בהכל, יעידו כל השותפים שלי בעבר וכיום. וכל אחד מאלו המכירים אותי .

אני אדם שעובד שישה ימים בשבוע, 20 שעות ביממה. האדם האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא עם מחלות רקע או עם מערכת חיסונית לא טובה והנה אני פה במחלקת הקורונה שוכב שבר כלי.

כידוע לכם, אני פעם שניה מאובחן בקורונה. אממה, בפעם הראשונה לא קלטתי מה זה הנגיף, נכון, הקפדתי על הכללים ודאגתי שכל מי שמסביבי יקפיד.

אבל אינה דומה הפעם הראשונה לפעם השנייה.

אני מאושפז מיום ראשון בבוקר, ערב יום כיפור, במחלקת הקורונה בהשרון ואני מקבל טיפול מעולה, אין לי כל תלונות.

אך את יום הכיפורים של השנה, אזכור עד יומי האחרון. בכדי שתבינו למה הקורונה מביאה אתן לכם מעצמי מספר דוגמאות.

אתם פעם חשבנתם איזה פעולה לעשות בכדי לחסוך באוויר שהגוף זקוק לו? האם עשיתם חשבון עם כמה מילים להשתמש בכדי שלא תגיעו לאיבוד אויר ושיעול שלא מפסיק? האם חשבנתם אם כדאי לכם לעשות סיבוב במיטה? כן אני מתכוון מצד לצד! בכדי לא לאבד אויר.

כי תבינו הקורונה דופקת את המכונה שמיצרת לנו את האוויר. וברגע שהגוף דורש עוד קצת אויר הסיפור נגמר. אין אויר. מתחיל שיעול שלא נגמר וסבל וסבל וסבל שלא נגמר!

קשה לתאר ועוד יותר קשה לסבול את זה, שלא לדבר על כך שאתמול אחה"צ כשהגעתי לחדרי בבית החולים קיבל אותי חולה קצת מבוגר במאור פנים ובירך אותי בברוכים הבאים כזה מאיר פנים.

הוא היה ערני מאוד ותוך כמה שעות אני רואה איך שהוא מתדרדר ואחרי כמה שעות של צפצופים מכל המכשירים שאליהם הוא חובר, הוא עבר למחלקה של הקשים מאוד ושהשם יעזור לו שתהיה לו רפואה שלמה.

אני כותב ודמעות יורדות מעיניי, חברים אחים ואחיות תבינו יש מגפה קשה מאוד קוראים לה קורונה. אני יודע שבלעז זה נקרא כתר! לא רוצה להיות רע. אבל זה הכתר של מלאך המוות.

אממה, הכתר הזה נמצא בידינו, ואנחנו יכולים לעצור את הכתר הזה. אני יודע שרובינו באמת מקפידים על ההוראות אבל חבל שיש מעטים שלא והם אלו שמעבירים את המגפה. איפה כל אלו ששולחים הודעות על המאצי'נג הזה והאחר.

חברים זה המאצי'נג הכי גדול, הצלה של הדבקה אחת כפול כמה נשמות שהעולם חרב עליהם, כפול כמה הדבקות שהם הדביקו, וראו איזה מאצי'נג יש גדול מזה?

למה לא שולחים תיאורים קשים מאיתנו החולים על איך נופלים פה אנשים על ימין ועל שמאל. מי לא מפחד מזה שבגללו אולי יהיה יתום אחד. יתומה אחת. אלמן אחד. אלמנה אחת. אתם יודעים מה זו נשמה יהודית. איפה ונשמרתם! איפה ההלכה שמחללים שבת על ספק פיקוח נפש.

תתעוררו המצב קשה קשה מאוד. ואם אצליח להציל יתום אחד נפש אחת היה זה שכרי והיה שווה כל הסבל שאני סובל.
אוהב את כולם אחים אחיות יקרים.

שמו לתפילה: מרדכי בן יענטא חוה.

תוכן שאסור לפספס
59 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
35
איזה חסיד אתה מוטי? מי האדמור שלך....
תמי04.10.20
34
מוטי, יברכך ה' וישמרך. . . רפואה שלמה והחלמה מהירה !
יצחק רפאל הכהן30.09.20
33
אל תספר שאתה אדם בריא בן אדם צריך לישון טוב לאכול טוב וגם מנוחת הנפש מי שלא עושה את שלשת הדברים אין מצב שהוא בריא הגוף צריך מנוחה.. כולנו מתפללים להחלמתך וכן של שאר החולים פרנסה בשפע ושלא תצתרך לעבוד כלכך קשה אמן
בן אדם בריא לא עובד 20 שעות ביממה29.09.20

הצגת כל התגובות

32
הוא לא הראשון שנידבק שוב. מה שחשוב ביותר להבין זה שהעובדה שיש נדבקים שנית ששום חיסון לא יועיל למחלה זאת! שיפסיקו לבלבל עולם עם המרוץ לחיסון. אך ורק שמירה טובה על מערכת החיסון של הגוף יעזור לנו.
רופא ותיק04.10.20
31
סליחה אבל אני לא מאמין את הסיפור, אם זה אמת אז הוא הראשון בעולם אולי השני בכל העולם שנדבק פעמיים. סליחה אני קונה את הסיפור. תרגיש יותר טוב.
ניו יורק 29.09.20
30
ליבי ליבי איתך.אני מאמינה שכל אלה שלא שומרים מרק ולא שמים מסכה כי אין עכשיו שוטר כי לא יתפסו אותי אלה גם הנשים שלא חוגרים חגורת בטיחות אלה האנשים שלא שומרים מרחק בכביש אלה האנשים שגם נוסעים באור אדום כי השוטר לא רואה .😨
רבקה 29.09.20
29
תראה , את הוד קוסאממותם האדמורים זה לא ממש מענין
james04.10.20
28
יש קמפיין בארץ ובעולם של ארגוני בריאות למיניהם לטעון שיש הדבקה חוזרת כדי שלא יצטרכו להתמודד עם מאות אלפי בני אדם מחלימים (ובעולם מיליונים) שלא צריכים להיות בסגר ולא נצרכים למסיכות ולשאר ההגבלות והם מפחדים ממרד אזרחי אני לא מכיר את פלמן אבל זה ודאי שאריות של הנגיף הקודם שהתחזקו תכלס' הוא לא יכול להדב
נקודה למחשבה30.09.20
המומחים בכל העולם אומרים שקימים נוגדנים עד שלוש חודשים
ר30.09.20
זה חלק מהקמפיין השקרי של מומחי בריאות בעולם המציאות שמחלימים מהגל הראשון גם אחרי חצי שנה לא נדבקים גם אחרי שהייה ממושכת ליד חולה מאומת ולכן קשה להאמין למר פלמן שהוא הרביעי בעולם יתכן שזה שאריות הנגיף הקודם מה שאומר שהוא אינו יכול להדביק.
בוגר קורונה30.09.20
כנראה שהחוכמה והידע מצויים אצלך .אך אני שואל כמה שנים למדת רפואה ?מה הנסיון שלך ומה התחום שאתה עוסק בו?.
משה01.10.20
27
השם ישלח לו רפואה שלמה , המשך בריאות איתנה, הצלחה בכל מעשה ידיו. ולכל המשמיצים והדואגים על החיים הרוחניים שלו...השתיקה שלכם שווה הרבה יותר ממה שהגבתם. תבושו.
רחל29.09.20
26
אני מת על אלה שמזהירים אותך מניסיון ...רפואה שלימה אחי היקר
טראמפ30.09.20
25
מוטי אתה תותח על !!!!!!! מלא לב ונשמה צדיק נסתר!!!!!! כמה טוב אתה עושה ומביא לעולם
רשכבהג30.09.20
24
לדעתי פיתוח הנוגדנים תלויים בסימפטומים שהיו-אם היו תסמינים מוכרים לגוף-כגון חום,שיעול,חולשה וכדו', במקרה כזה המערכת החיסונית לא תפעל לייצר נוגדנים, אלא אם התפתחו תסמינים כגון איבוד חוש הטעם, הריח וכו'- אז הגוף כן מייצר נוגדנים שימנעו את ההדבקה בשנית. אני גם הייתי חולה קורונה ואיבדתי את חוש הטעם. ביש
יאיר29.09.20
23
לא מאמין לו!!!
שחורי30.09.20
בעיה שלך לא להאמין לו אבל רק אל תדפוק לעצמך ת'ראש בקיר... מקווה שהבנת!!
דפוק30.09.20
אל תקנה כל קלישאה שמוכרים לך במשרד הבריאות
אחד שיודע30.09.20
אני לא קונה כל קלישאה אני פשוט יודע ומכיר אנשים שסובלים מזה!!!
עאלק מבין.....30.09.20
22
נו, טוב, מה רוצים? אדם קשיש מעל גיל 50, בטח היו לו כמה מחלות רקע שלא ידע עליהן. עבד קשה מידי, אולי לא שתה מספיק. בקיצור - אדם מועד למחלות וכנראה הוא חולה עם קורונה ולא מהקורונה. חוץ מזה - בשביל כמה עשרות אלפי אנשים חולים שאולי יהיה להם נזק בלתי הפיך צריך לעצור את המדינה כדי שלא נוכל לרקוד בחתונה ולל
מגיב מהאתר רוטר29.09.20
מהתורה למדנו מהי קדושת החיים. מי שאומר כך- לא מדבר כמו יהודי.
נו נו29.09.20
נראה אותך בגיל 50 קשיש כמו תיש ואם ח"ו יקרה לך משהו יגידו מחלות רקע בגלל שאתה זקן עובד קשההה תתחשב קצת באחרים מה יקרה???
א30.09.20
סבתא שלך קשישהה
ירושלמי29.09.20
21
אם הוא הרגיש טוב בפעם ראשונה זה אומר שלא היה לו את זה ועכשיו זה פעם ראשונה.
המעיר לארץ29.09.20
20
ואוווווווווו אימאלה לבכות מכל מילה חברים להקפיד על ההנחיות המצב מפחיד זה לא צחוק המגפה הזזאת לא מבדילה
אני29.09.20
19
מעניין מחר לכולם כולל מבוגרים בשר מקולל שהמשטרה זרקה! וסגרו את החנות לכמה שבעות! ואותו בן אדם מתחנן!! בריאות?! איך אפשר להיות כזה צבוע!?
חזקי30.09.20
מי אתה שתגיד דברים כאלה???? אתה מכיר אותו בכלל בשביל להוציא עליו כזה שם רע????
מישהו04.10.20
מכר מקולקל שבועות
יאיר30.09.20
18
לגבי מה ש"מוטי מכל הקפואים" כתב אז כנראה שאם עד היום היה רק שלוש מקרים של חולים שחלו פעם שניה מהיום תדאו שיש ארבע מקרים כאלה שלוש בהונקונג ומי הרביעי מוטי מכל הקפואים לאאאאאאאאאאאאאאאא אה וכמובן יש גם אחת מאמריקה שהתראיינה ליתד השבוע והיא לא מכירה כאלה שחלו פעם שניה אבל יש לה בן שמכיר 16 אנשים כאלה
אזור ירושלים 30.09.20
17
רפואה שלמה. הלוואי ושאר הקהילה שמקדשת את התפילה על פני החיים תפנים.
י29.09.20
16
אתה ויתר העובדים על כללי חבישת המסכה כמו שצריך?
אחת מבני ברק29.09.20
20 שעות 6 ימים??? הלו? תורה?? תפילה? לפני מסכות ולפני הכל. קרה לנו משהו אמיתי.!!!
בן לולו רינה29.09.20
הוא התכוון גם "עבודת ה'"
חייה30.09.20
רצח יותר חמור באמת מה קרה לכם?????????
אחת מבני ברק29.09.20
15
וואלה רפואה שלמה!!! נשמע מפחיד..אלמד להיזהר יותר!!
ayala30.09.20
14
רפואה שלמה. חבל מאד שדברים דומים לא שומעים מהאדמו"ר שלו. בנוסף: כמה מגיבים מתייחסים למספר השעות שעבד. המטרה שלו היתה לומר שהוא עובד ללא הרף לכאורה ומעולם לא היה חולה. עבודה קשה לא ממש מחלישה את הגוף. סבא שלי זצ"ל עבד באמת קשה עד למעלה מגיל 80 ומעולם לא ביקר רופא. ישב ללמוד גמרא עד אחרי חצות וקם לפנו
אהרן29.09.20
איך אתה יודע מי האדמור שלו? האדמור שלו מקפיד מאד על כל הכללים
חיה29.09.20
13
אולי כדאי להעביר מכתב זה לכק אדמור מגור אדמור מבעלזא אדמור מווזיניץ ושאר אדמורי א"י וארץ הגולה? כמו כן לנכדי ובני ר חיים
חיים וחיה וחיותה 29.09.20
תעזוב בבקשה את האדמורים, הם לא חברים שלך
צבי30.09.20
תתבייש לך מחוצף אחד !!!! יש לך עצות לגדולי הדור לענקי רוח ?????? אולי נראה לך מה כתוב בחז"ל על אפיקורסים וצי שמזלזל בצדיקים זה נראה לי יותר נחוץ...........
יהודי מזועזע 30.09.20
לא לזלזל!
מרים29.09.20
12
ממש צודק גם אני עברתי את זה .. זה ממש לא שפעת !! אנשים לא מקפידים ומזללים עד שזה מגיע עליהם ואחר כך בוכים
דן29.09.20
בתחילה הייתי בטוחה שזה שפעת ,רק כשזה התארך עשיתי בדיקה ויצאתי חיובית
זה כן שפעת29.09.20
11
ומגיע למוטי הצדיק הגדול ברכת ישר כח גדולה מכולם! חזק ואמץ והקב"ה ירפא אותך במהירה ברפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל. ולכל הטוקביסטים הרעים תתביישו לכם ותבקשו סליחה ומחילה מבורא עולם ומהצדיק הגדול הזה.
רמת גני - המשך - מוטי היקר כתב כאן דברים30.09.20
10
מוטי רפואה שלמה, אחלה פירסום.
פנחס29.09.20
9
רפואה שלמה למוטי ולכל החולים
לכל הנודניקים מומחי הבריאות ונותני העצות29.09.20
8
חבל על המאמצים שלך. החברה בייחוד מהמגזר שלך שמים פס על כולם. איך זה מסתדר עם להיות יהודים ? זה לא מסתדר. הגויים מתנהגים הרבה יותר טוב.
שמרלו29.09.20
חצוף מחוצף!!! מי שמך!!! סקרים, רופאים, מנהלי בתי חולים , עיתונאים,פרשנים ועוד כולם עם מסקנה אחת ויחידה ברורה ומוחלטת :״הציבור החרדי הוא הציבור הכי הכי ממושמע להוראות״ אז בבקשה לך להסתובב בת״א הרצליה ר״ג אילת חיפה ועוד ועוד שם תבין מה פירוש לשים פס על הוראות משרד הבריאות!! אצלינו זה בנפשינו :״ונשמרתם
חני29.09.20
7
רפואה שלמה, החלמה מהירה.
צביה01.10.20
6
בעלי חלה בקורונה בערב תשעה באב. חוץ מחום לא היו תסמינים בכלל. ואז ירדה הסיטורציה והוא היה מאושפז שבועיים במצב קשה. וכעת חוץ מעייפות מטורפת, חוסר אוויר, אנחנו מטיילים מקרדיאולוג לטיפולי ריאות. למה ממשיכים להתחכם?
רוזנבאום 29.09.20
5
"אני אדם שעובד שישה ימים בשבוע, 20 שעות ביממה." כן, זה באמת מתכון לבריאות ואריכות ימים. כל הכוביד על התובנות
חורונה29.09.20
4
יהודים יקרים! אנא מכם, תשמרו בבקשה על בריאותכם ביתר שאת וביתר עוז ותקפידו בקפידה יתירה לשמור על כל ההוראות והכללים של משרד הבריאות כפי שהורונו כל גדולי וצדיקי הדור! ולמוטי היקר רפואה שלימה בקרוב בתוך שאר חולי ישראל וכל טוב.
רמת גני - טיפת דם אחת של יהודי שווה יותר30.09.20
3
רפואה שלמה ידידי
RAFI30.09.20
2
הבן שלי בן 30 אברך מתמיד ומצוין ..ובשעות הערב מאמן כושר לפרנסתו .. חזק ובריא ביותר ואוכל אך ורק בריא ולוקח בקביעות גינגר וויטמינים וכל מיני סוגי צמחים .. חטף את הקורונה ..זה הגיע די קרוב לתיאור כאן אבל בתוספת יסורים מטורפים של כאבי פרקים ...בקיצור זה לא שפעת ולא דומה לשפעת .. זה יכול להיות מסוכן
דוד 29.09.20
1
רק לידע כללי שעות עבודה מרובות ומחסור בשינה פוגעות במערכת החיסון. אנרגטי אתה כן. בריא- פחות...
אני29.09.20
צודק ! 20 שעות עבודה ביממה 6 ימים בשבוע מערכת החיסון של הגוף לא במיטבה !
אורי29.09.20
במקום לחזק אותו, ולהוקיר את האומץ להיחשף ולהתריע על חומרת המצב, אז באים עם הערות שליליות. תלמדו להזהר!! את המכתב שלו צריך לפרסם בכל הריכוזים החרדיים, בראש חוצות, כן ,גם , להראות לרבנים ולאדמורים, תתעוררו!!!!
מקומם29.09.20
אה כשהוא ''אזר את האומץ להיחשף'' כלשונך-אני מאמין שהוא גם לקח,או היה צריך לקחת-בחשבון את כל ה''ערות השליליות'' שמצאת כאן.
יאיר30.09.20
מי אמר לך כמה שעות הוא ישן ? עד המיטה נכנסתם לו ? זה טוב לעבוד ולהיות פעילים ועדיין נשאר זמן לישון.יש לו עובדים והוא סוגר ב 8 בערב אז מה הבעיה ?
טוב יאלה 29.09.20
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

4120

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 30.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

"בני הישיבות שומרים עלינו"

הראש"ל: "איזה ניסים, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל?" | צפו

ישי כהן | 27.04.24